Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:52:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 [1057] 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21904481 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #52800 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 15:09:36 »

Tisztelt Ford Mondeo MK3 közösség!
Kérem segítségeteket!
Sajnos 6 évvel ezelőtt vásároltunk a családdal egy gyönyörű 2004-es évjáratú, Németországból behozott Ford Mondeo 2000cm3-es, 96 kW-os dízel kombi személygépkocsit 83 ekm óra állással. Úgy 5-6 ekm-t mentünk vele és elkezdett világítani az izzítógyertya kontrollámpa. Győrzámolyban kötött ki az autó a 2M+T Kft-nél, injektorcsere 250 eFt. 40 ekm múlva ismétlődött világít az izzítógyertya kontrollámpa. Ismét a 2M+T Kft-nél, injektorcsere, ismét 250 eFt. Most 220 ekm van benne és ismét világít az izzítógyertya kontrollámpa: hibakód 2263. A szerelőnk most a turbóra kezdett gyanakodni. A mechanika szépen működik, nem szorul. Szétszedte az elektromos vezérlőjét, s a vezérlő spirált csorbultnak találta. Sikerült kicseréltetni a spirált és a vezérlőmotort. Sajnos a hibakód:2263 visszaíródik, valószínűleg az elektronikát is cserélni kellene, de nem tudjuk, hol lehetne venni, rendelni ilyent, mert mindenhol csak a komplett turbót akarják eladni, az elektromos vezérlőt külön nem. Ha valaki tudna segíteni abban hogy hol kaphatnék csak vezérlőt, nagyon megköszönném.
Előre is köszönve segítségeteket! Laki László +36309986624

Csatlakozva Zsolteey-hez, még annyit hozzátennék, hogy abban tuti, hogy nem 83e km volt. 90e km-nél még a néhol kapható sz.r gázolajtól sem megy tönkre a porlasztó. Szedd le a gázolajszűrőt, engedd ki belőle a gázolajat egy fehér pohárba, tegyél alá mágnest, ha az alján levő szemcsék mennek a mágnes után, jó eséllyel a magasnyomású szivattyúd vált felújítás vagy kuka éretté.

Amúgy a 2263 turbo hibakód.

P2263     Engine Turbo-Supercharger Valve

Keresd meg telefonon mk2 fórumtársunk, hátha tud segíteni. A másik verzió, hogy megkeresed itt a fórumon ervin fórumtársunk, ő a turbószaki.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #52801 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 15:19:03 »

Csatlakozva Zsolteey-hez, még annyit hozzátennék, hogy abban tuti, hogy nem 83e km volt. 90e km-nél még a néhol kapható sz.r gázolajtól sem megy tönkre a porlasztó. Szedd le a gázolajszűrőt, engedd ki belőle a gázolajat egy fehér pohárba, tegyél alá mágnest, ha az alján levő szemcsék mennek a mágnes után, jó eséllyel a magasnyomású szivattyúd vált felújítás vagy kuka éretté.

Amúgy a 2263 turbo hibakód.

P2263     Engine Turbo-Supercharger Valve

Keresd meg telefonon mk2 fórumtársunk, hátha tud segíteni. A másik verzió, hogy megkeresed itt a fórumon ervin fórumtársunk, ő a turbószaki.
Dehogynem,csak neéld át.Fórumtárs itt lakik nem messze tőlünk pont így járt.Kis kútnál tankolt és pár nap és kuka lett.Ez is közrejátszott vagy csak ez találgatás,de megtörtént.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #52802 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 17:18:51 »

Dehogynem,csak neéld át.Fórumtárs itt lakik nem messze tőlünk pont így járt.Kis kútnál tankolt és pár nap és kuka lett.Ez is közrejátszott vagy csak ez találgatás,de megtörtént.

Sosem lehet tudni. Lehet, hogy egyébként is tönkre ment volna. Ki tudja?
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #52803 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 18:57:44 »

Sziasztok!

anno vettem itt a fórumon zen-t generátor szabadonfutót kb 30.000km-t mentem vele létezik hogy tönkrement?
Eléggé *** hang jön a környékéről,de azt is mondták,hogy lehet a főtengelyszíjtárcsának van hangja!
Kinek mi a tapasztalata?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #52804 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 18:58:43 »

Sziasztok!

anno vettem itt a fórumon zen-t generátor szabadonfutót kb 30.000km-t mentem vele létezik hogy tönkrement?
Eléggé *** hang jön a környékéről,de azt is mondták,hogy lehet a főtengelyszíjtárcsának van hangja!
Kinek mi a tapasztalata?
valakinek 70e km-t valakinek 17e km-t bír.tehát létezik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #52805 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:00:02 »

Sziasztok!

anno vettem itt a fórumon zen-t generátor szabadonfutót kb 30.000km-t mentem vele létezik hogy tönkrement?
Eléggé *** hang jön a környékéről,de azt is mondták,hogy lehet a főtengelyszíjtárcsának van hangja!
Kinek mi a tapasztalata?

A ZEN tönkremehet,sőt... A főtengelyszíjtárcsa is lehet,hogy már tropára ment  integet2
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #52806 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:08:56 »

A ZEN tönkremehet,sőt... A főtengelyszíjtárcsa is lehet,hogy már tropára ment  integet2

ki tudnád fejteni bővebben???
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #52807 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:14:07 »

ki tudnád fejteni bővebben???

Volt akinek a szabadonfutó tönkrement,15-75ezer km alatt. A főtengelyszíjtárcsának is lehet baja,ha már kezd tönkremenni,jobb elöl *** hangja van. Meg kell nézetni szerelővel  integet2 (és olasz utángyártott sz*rt ne vegyél)  Wink
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #52808 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:16:30 »

A kipörgésgátlót be lehet utólagosan építeni,?? ha igen? mennyi kb a költség?
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #52809 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:17:27 »

Volt akinek a szabadonfutó tönkrement,15-75ezer km alatt. A főtengelyszíjtárcsának is lehet baja,ha már kezd tönkremenni,jobb elöl *** hangja van. Meg kell nézetni szerelővel  integet2 (és olasz utángyártott sz*rt ne vegyél)  Wink

Fordnál hallgatták-nézték meg, Ők mondták amit leirtam! Hogy néz ki az a főtengelyszíjtárcsa? Tényleg valami lammellák vannak benne?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #52810 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:21:55 »

Fordnál hallgatták-nézték meg, Ők mondták amit leirtam! Hogy néz ki az a főtengelyszíjtárcsa? Tényleg valami lammellák vannak benne?
A főtengely ékszíjtárcsa szintén kettős tömegü.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #52811 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:22:46 »

Fordnál hallgatták-nézték meg, Ők mondták amit leirtam! Hogy néz ki az a főtengelyszíjtárcsa? Tényleg valami lammellák vannak benne?

Nincs benne semmilyen lamella. Két vaskarika és közte gumi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #52812 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:27:49 »

Nincs benne semmilyen lamella. Két vaskarika és közte gumi.

Köszi! Olyan hangja van mint valami kiszáradt perselynek,de nem mindig búg-zúg!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #52813 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:53:10 »

A kipörgésgátlót be lehet utólagosan építeni,?? ha igen? mennyi kb a költség?

Mindent lehet. Csak sok dolog van, amit nem érdemes...

Olcsóbban kapsz egy olyan használtat, amiben van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #52814 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 20:13:57 »

Mindent lehet. Csak sok dolog van, amit nem érdemes...

Olcsóbban kapsz egy olyan használtat, amiben van.

AndyA

értem köszönöm. de a tempomatot érdemes??
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #52815 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 20:17:55 »

Tisztelt Ford Mondeo MK3 közösség!
Kérem segítségeteket!
Sajnos 6 évvel ezelőtt vásároltunk a családdal egy gyönyörű 2004-es évjáratú, Németországból behozott Ford Mondeo 2000cm3-es, 96 kW-os dízel kombi személygépkocsit 83 ekm óra állással. Úgy 5-6 ekm-t mentünk vele és elkezdett világítani az izzítógyertya kontrollámpa. Győrzámolyban kötött ki az autó a 2M+T Kft-nél, injektorcsere 250 eFt. 40 ekm múlva ismétlődött világít az izzítógyertya kontrollámpa. Ismét a 2M+T Kft-nél, injektorcsere, ismét 250 eFt. Most 220 ekm van benne és ismét világít az izzítógyertya kontrollámpa: hibakód 2263. A szerelőnk most a turbóra kezdett gyanakodni. A mechanika szépen működik, nem szorul. Szétszedte az elektromos vezérlőjét, s a vezérlő spirált csorbultnak találta. Sikerült kicseréltetni a spirált és a vezérlőmotort. Sajnos a hibakód:2263 visszaíródik, valószínűleg az elektronikát is cserélni kellene, de nem tudjuk, hol lehetne venni, rendelni ilyent, mert mindenhol csak a komplett turbót akarják eladni, az elektromos vezérlőt külön nem. Ha valaki tudna segíteni abban hogy hol kaphatnék csak vezérlőt, nagyon megköszönném.
Előre is köszönve segítségeteket! Laki László +36309986624
nem kell venni.otthon javítható! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #52816 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 20:19:03 »

értem köszönöm. de a tempomatot érdemes??

Arra van leírás a főoldalról indulva.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #52817 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:43:29 »

értem köszönöm. de a tempomatot érdemes??

Tempomat viszonylag olcsón megoldható utólag (főleg ha be van kábelezve). Ha sokat mész pályán/országúton, mindenképp érdemes.
Viszont kell egy gyári diaggal bíró emberke, aki aktiválja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #52818 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:45:46 »

Tempomat viszonylag olcsón megoldható utólag (főleg ha be van kábelezve). Ha sokat mész pályán/országúton, mindenképp érdemes.
Viszont kell egy gyári diaggal bíró emberke, aki aktiválja.

nekem működött anélkül is, csak a km-órában nem mutatja, hogy be van kapcsolva
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52819 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:50:15 »

nekem működött anélkül is, csak a km-órában nem mutatja, hogy be van kapcsolva

így van  eljen
Benzinesnél nem kell aktiválni....működik anélkül is. (csak visszajelzés nem lesz)
Dízelben viszont muszáj aktiválni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #52820 Dátum: 2014.02.21 péntek, 01:26:19 »

HI!
Végigfuttattam az itt található trükk segítségével a diagnosztikát, és ezt a hibakódot írja:
D262 (U1262) Communication bus fault (missing CAN messages)

Mi lehet ez?
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #52821 Dátum: 2014.02.21 péntek, 06:59:28 »

Ha valaki még nem látott volna sárga Mondeot:

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #52822 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:21:20 »

Ha valaki még nem látott volna sárga Mondeot:



Taxinak? Piha, szegény jószág... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #52823 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:24:41 »

Taxinak? Piha, szegény jószág... Smiley

AndyA
Annak bizony  Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #52824 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:32:25 »

HI!
Végigfuttattam az itt található trükk segítségével a diagnosztikát, és ezt a hibakódot írja:
D262 (U1262) Communication bus fault (missing CAN messages)

Mi lehet ez?
semmi.nem kell foglalkozni vele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #52825 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:57:10 »

Annak bizony  Cheesy
mennyiért fóliázzák le?

lökös alsó szoknyáját nem sikerült visszapattintani nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #52826 Dátum: 2014.02.21 péntek, 09:20:57 »

Ha valaki még nem látott volna sárga Mondeot:



Itt békáson szokott állni a piacnál egy FL1-es kombi.  vigyor3
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #52827 Dátum: 2014.02.21 péntek, 09:30:15 »

mennyiért fóliázzák le?

lökös alsó szoknyáját nem sikerült visszapattintani nyes vigyor3

a fene a sas szemed! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
siky
Vendég
« Új hozzászólás #52828 Dátum: 2014.02.21 péntek, 11:48:45 »

mennyiért fóliázzák le?

lökös alsó szoknyáját nem sikerült visszapattintani nyes vigyor3
Ez fújva van és 150 Ft volt.
Sajnos a spoiler már hiányzott róla amikor vettem, és még nem volt "kedvem" venni rá újat 70.000-ért. Amúgy bontottan van rá esély, hogy találok?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52829 Dátum: 2014.02.21 péntek, 12:08:25 »

Ez fújva van és 150 Ft volt.
Sajnos a spoiler már hiányzott róla amikor vettem, és még nem volt "kedvem" venni rá újat 70.000-ért. Amúgy bontottan van rá esély, hogy találok?

70 ezer?  guluszem1  Melyik spoilerre gondolsz pontosan?
Hzsolt az első lökös alatti szoknyáról beszélt (króm díszléc és ködlámpa alatti illesztés) az nem 70 ezer.  Wink 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #52830 Dátum: 2014.02.21 péntek, 12:10:22 »

70 ezer?  guluszem1  Melyik spoilerre gondolsz pontosan?
Hzsolt az első lökös alatti szoknyáról beszélt (króm díszléc és ködlámpa alatti illesztés) az nem 70 ezer.  Wink 



Ja, Csak 69e.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #52831 Dátum: 2014.02.21 péntek, 12:24:23 »

Ez fújva van és 150 Ft volt.
Sajnos a spoiler már hiányzott róla amikor vettem, és még nem volt "kedvem" venni rá újat 70.000-ért. Amúgy bontottan van rá esély, hogy találok?

Azt az alsó szoknyát talán 12-ért vettem másfél éve. Biztos nem 70.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #52832 Dátum: 2014.02.21 péntek, 12:35:20 »

Ez fújva van és 150 Ft volt.
Sajnos a spoiler már hiányzott róla amikor vettem, és még nem volt "kedvem" venni rá újat 70.000-ért. Amúgy bontottan van rá esély, hogy találok?

Esély van rá, ha nagyon kevés is. Általában lökössel együtt adják.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #52833 Dátum: 2014.02.21 péntek, 13:08:32 »

70 ezer?  guluszem1  Melyik spoilerre gondolsz pontosan?
Hzsolt az első lökös alatti szoknyáról beszélt (króm díszléc és ködlámpa alatti illesztés) az nem 70 ezer.  Wink 

Ja, én a hátsóra gondoltam. Elölről is hiányzik valami Huh?   wow1
Naplózva
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #52834 Dátum: 2014.02.21 péntek, 13:29:02 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a porlasztó csúcsokkal kapcsolatban. Az átfolyási mennyiségem a minimum szintnek a fele (padon nézve). A kérdésem, hogy egy gép segítségével ezt a mennyiséget fel lehet kódolni a minimum és a maximum szint közé úgy, hogy nem kell a csúcsban se mágnes kapcsolót se csúcs részt cserélni?
A porlasztócsúcsban van egy tekercs, ami lehet zárlatos? És ha igen akkor csak komplett csúcs cserével javítható?
Ilyen kis üzem anyag szállítással mehetek a kocsival kb 100km-t? Károsíthatom a kocsi többi alkatrészét?
Problémám az, hogy ahol most van a kocsim, azt mondja a szerelő, hogy porlasztó csúcs felújítást igényel. Ahol volt a csúcs (kocsi nem) ott azt mondja, hogy a csúcsok rendben vannak. Nem tudom mit csináljak. Sokba van már, de a hiba még nem szűnt meg. (alacsony fordulaton kiesik a motor, úgy rángat és büdös füst távozik).
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #52835 Dátum: 2014.02.21 péntek, 13:39:44 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a porlasztó csúcsokkal kapcsolatban. Az átfolyási mennyiségem a minimum szintnek a fele (padon nézve). A kérdésem, hogy egy gép segítségével ezt a mennyiséget fel lehet kódolni a minimum és a maximum szint közé úgy, hogy nem kell a csúcsban se mágnes kapcsolót se csúcs részt cserélni?
A porlasztócsúcsban van egy tekercs, ami lehet zárlatos? És ha igen akkor csak komplett csúcs cserével javítható?
Ilyen kis üzem anyag szállítással mehetek a kocsival kb 100km-t? Károsíthatom a kocsi többi alkatrészét?
Problémám az, hogy ahol most van a kocsim, azt mondja a szerelő, hogy porlasztó csúcs felújítást igényel. Ahol volt a csúcs (kocsi nem) ott azt mondja, hogy a csúcsok rendben vannak. Nem tudom mit csináljak. Sokba van már, de a hiba még nem szűnt meg. (alacsony fordulaton kiesik a motor, úgy rángat és büdös füst távozik).
Köszönöm a segítséget!


Kevés szállítás attól lehet, ha nincs meg a megfelelő nyomás, vagy ha leragadt a szelep a PCS-ben. Csúcstisztító valamit próbáltál már?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52836 Dátum: 2014.02.21 péntek, 13:57:24 »

Ja, én a hátsóra gondoltam. Elölről is hiányzik valami Huh?   wow1

A hátsó sem 70 ezer "csak"  szomoru1 37 ezer az F2-es a sima 35. 
F2: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320281-hatso-lokharito-alkatreszei/9822-hatso-lokharito-kofelverodes-vedo-ford-mondeo-2000-2007
Sima: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320281-hatso-lokharito-alkatreszei/9821-hatso-lokharito-kofelverodes-vedo-ford-mondeo-2000-2007
Ha jó a sima is akkor lehet nekem még megvan valahol a régi (én cseréltem F2-re).  Megnézzem?

Elejéről nem hiányzik semmi....csak kicsit igazítsd meg a bal oldali ködlámpa alatt az illesztést.  Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #52837 Dátum: 2014.02.21 péntek, 14:16:40 »

Itt békáson szokott állni a piacnál egy FL1-es kombi.  vigyor3

A háttérben a JLV-217 rendszámú autó is mondeo ha jól látom? Vajon fórumtársé lehet?  Egyébként nem annyira borzasztó ez a szín a gépnek.

http://kepfeltoltes.hu/140221/DSC_0102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.21 péntek, 14:18:58 írta Guarek01 » Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #52838 Dátum: 2014.02.21 péntek, 15:17:27 »

Kevés szállítás attól lehet, ha nincs meg a megfelelő nyomás, vagy ha leragadt a szelep a PCS-ben. Csúcstisztító valamit próbáltál már?

AndyA

Volt már olyan próba is igen. Nézték a tankot találtak fém szilánkokat benne. Most a üzem anyag rendszert takarítják, a szivattyút felújítják. A hiba jelenséggel kapcsolatban már 3x rakták rendbe a porlasztócsúcsokat (ultrahangos tisztítás, új kód, felprogramozás). A felújított csúcs berakása után rögtön jelentkezett a hiba ismét.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #52839 Dátum: 2014.02.21 péntek, 15:19:03 »

Volt már olyan próba is igen. Nézték a tankot találtak fém szilánkokat benne. Most a üzem anyag rendszert takarítják, a szivattyút felújítják. A hiba jelenséggel kapcsolatban már 3x rakták rendbe a porlasztócsúcsokat (ultrahangos tisztítás, új kód, felprogramozás). A felújított csúcs berakása után rögtön jelentkezett a hiba ismét.
az valószínű azért volt mert rossz volt a szivattyúd .amiből a leváló fémreszelék újra megette a csúcsokat!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
siky
Vendég
« Új hozzászólás #52840 Dátum: 2014.02.21 péntek, 15:49:15 »

A hátsó sem 70 ezer "csak"  szomoru1 37 ezer az F2-es a sima 35. 
F2: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320281-hatso-lokharito-alkatreszei/9822-hatso-lokharito-kofelverodes-vedo-ford-mondeo-2000-2007
Sima: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320281-hatso-lokharito-alkatreszei/9821-hatso-lokharito-kofelverodes-vedo-ford-mondeo-2000-2007
Ha jó a sima is akkor lehet nekem még megvan valahol a régi (én cseréltem F2-re).  Megnézzem?

Elejéről nem hiányzik semmi....csak kicsit igazítsd meg a bal oldali ködlámpa alatt az illesztést.  Smiley
Fl2-t szeretnék,  ha már olyan az autó...
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #52841 Dátum: 2014.02.21 péntek, 15:50:39 »

A háttérben a JLV-217 rendszámú autó is mondeo ha jól látom? Vajon fórumtársé lehet?  Egyébként nem annyira borzasztó ez a szín a gépnek.

http://kepfeltoltes.hu/140221/DSC_0102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem, nem fórumtárs, kapott szórólapot a tavalyi nagytaliról, de semmi...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52842 Dátum: 2014.02.21 péntek, 16:08:20 »

Fl2-t szeretnék,  ha már olyan az autó...

Akkor bontókba kell próbálkozni....ott kompletten szokták adni a lökössel, de még úgy is olcsóbb, mint az új.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #52843 Dátum: 2014.02.21 péntek, 16:10:19 »

Akkor bontókba kell próbálkozni....ott kompletten szokták adni a lökössel, de még úgy is olcsóbb, mint az új.
Hátha lesz egy sérült lökös ép spoilerrel  Wink
Naplózva
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #52844 Dátum: 2014.02.21 péntek, 16:25:11 »

az valószínű azért volt mert rossz volt a szivattyúd .amiből a leváló fémreszelék újra megette a csúcsokat!

Csúcs berakása utáni indításkor rögtön jött a rángatás. Legalább egy kicsit járt volna szépen. De legyen igazad.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #52845 Dátum: 2014.02.21 péntek, 16:31:30 »

Csúcs berakása utáni indításkor rögtön jött a rángatás. Legalább egy kicsit járt volna szépen. De legyen igazad.

ha a csúcsok jók.akkor a nyomás gond elvileg csak a szivattyútól lehet!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #52846 Dátum: 2014.02.21 péntek, 16:43:54 »

ha a csúcsok jók.akkor a nyomás gond elvileg csak a szivattyútól lehet!

Nem tudom még mi lesz a vége, de az ember idegeit felemészti..
Ha meg lesz a hiba megosztom veletek az tuti.
Naplózva
Titye
Vendég
« Új hozzászólás #52847 Dátum: 2014.02.22 szombat, 10:21:04 »

Érdekelne miként lehet megoldani a kombi változatot! Smiley

Én légpuska rugóval oldottam meg, amit a bolhapiacon 1500 ft-ért vettem. Olyannal ami egy nagyobb és egy kisebb átmérőjű rugó egybe van tekerve. Kb 3,5-4 cm hosszúra vágtam le és a teleszkóp szárra húztam rá, úgy, hogy az ajtón lévő teleszkóp fejet letekertem,rá a szárra a rugókat és vissza a teleszkóp fejet. A teleszkóp szárat óvatosan ,minél közelebb a fejhez fogóval megfogod, hogy ne sérüljön a tükrös felület és a szár végén a műanyagot le lehet tekerni (menetes). Majd vissza pattintod  a gömbfejbe és kész. Hogy a rugó ne csúszkáljon a teleszkóp száron én egy gumigyűrűt húztam rá.
A rugónak csak annyi a szerepe, hogy átlökje az ajtót a holtponton és utána már a teleszkóp emeli fel az ajtót szép fokozatosan. Tehát így csak akkor működik, ha az ajtó emelő teleszkópok megfelelő állapotban vannak.
Ennek a megoldásnak az a hátrány, hogy ha az ajtót megnyitod gombbal vagy távirányítóval akkor már nincs megállás. Az én garázsom elég magas beltérrel rendelkezik (csillag garázs) így nincs gond, hogy felnyitáskor eléri a mennyezetet.

Titye
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #52848 Dátum: 2014.02.22 szombat, 10:47:45 »

Volt már olyan próba is igen. Nézték a tankot találtak fém szilánkokat benne. Most a üzem anyag rendszert takarítják, a szivattyút felújítják. A hiba jelenséggel kapcsolatban már 3x rakták rendbe a porlasztócsúcsokat (ultrahangos tisztítás, új kód, felprogramozás). A felújított csúcs berakása után rögtön jelentkezett a hiba ismét.

A csúcs felújítása ennél kicsit többől áll és többe is kerül... Ha egyszer vége a csúcsnak, az ilyen praktikák már nem segítenek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #52849 Dátum: 2014.02.22 szombat, 10:50:11 »

Én légpuska rugóval oldottam meg, amit a bolhapiacon 1500 ft-ért vettem. Olyannal ami egy nagyobb és egy kisebb átmérőjű rugó egybe van tekerve. Kb 3,5-4 cm hosszúra vágtam le és a teleszkóp szárra húztam rá, úgy, hogy az ajtón lévő teleszkóp fejet letekertem,rá a szárra a rugókat és vissza a teleszkóp fejet. A teleszkóp szárat óvatosan ,minél közelebb a fejhez fogóval megfogod, hogy ne sérüljön a tükrös felület és a szár végén a műanyagot le lehet tekerni (menetes). Majd vissza pattintod  a gömbfejbe és kész. Hogy a rugó ne csúszkáljon a teleszkóp száron én egy gumigyűrűt húztam rá.
A rugónak csak annyi a szerepe, hogy átlökje az ajtót a holtponton és utána már a teleszkóp emeli fel az ajtót szép fokozatosan. Tehát így csak akkor működik, ha az ajtó emelő teleszkópok megfelelő állapotban vannak.
Ennek a megoldásnak az a hátrány, hogy ha az ajtót megnyitod gombbal vagy távirányítóval akkor már nincs megállás. Az én garázsom elég magas beltérrel rendelkezik (csillag garázs) így nincs gond, hogy felnyitáskor eléri a mennyezetet.

Titye

Na ezt én is megcsinálnám! Csak rugót hol szerezzek??  eplus2 vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 [1057] 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.