Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:41:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 [1063] 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21907406 alkalommal)
0 Felhasználó és 160 vendég van a témában
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #53100 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:06:02 »

Zoleex

nem is mondtam hogy a rádió tökéletesen működik. sőt még jobban mint az enyém ahogy működött:D
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #53101 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:08:11 »

Értek az elektronikához, mert autóelektronikai műszerész vagyok:D  de egy percet sem dolgoztam benne:D

Akkor egy kapcsolási rajzon el tudsz igazodni?  Smiley
Örülök, hogy jó lett a rádió!  eljen
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #53102 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:13:37 »

Akkor egy kapcsolási rajzon el tudsz igazodni?  Smiley
Örülök, hogy jó lett a rádió!  eljen

Persze eltudok:D
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #53103 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:17:53 »

Persze eltudok:D

Akkor majd küldök kapcs. rajzot....valamikor estefelé.
Arra figyelj, hogy minden alkatrészt amit veszel (pedálkapcsolók, tempomat motor...)......legyen hozzá csatlakozó is egy pici kábellal. Ha jól láttam V6-ból akarod venni a szettet.....abból a gázbovden nem lesz jó neked.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #53104 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:20:02 »

Akkor majd küldök kapcs. rajzot....valamikor estefelé.
Arra figyelj, hogy minden alkatrészt amit veszel (pedálkapcsolók, tempomat motor...)......legyen hozzá csatlakozó is egy pici kábellal. Ha jól láttam V6-ból akarod venni a szettet.....abból a gázbovden nem lesz jó neked.

Jaja olvastam, de majd valahonnan  felhajtók hozzá egy bovdent:D és meg lehet neki tanítani a kijelzést is? persze azt már én nem tudom:D
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #53105 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:22:20 »

Jaja olvastam, de majd valahonnan  felhajtók hozzá egy bovdent:D és meg lehet neki tanítani a kijelzést is? persze azt már én nem tudom:D

Azt Ford szervizben megoldják, de anélkül is fog működni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #53106 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:27:33 »

hali mindenki
mivel lehetne ezt a rengeteg olajsarat kimosni mindenhonnan, illetve a motor szivosorát mivel takaritsam ki , hogy ne mennyen a motorba semmi ?
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #53107 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 10:55:38 »

hali mindenki
mivel lehetne ezt a rengeteg olajsarat kimosni mindenhonnan, illetve a motor szivosorát mivel takaritsam ki , hogy ne mennyen a motorba semmi ?

Hol van olajsár?
Vidd el egy jobb autókozmetikába ahol csinálnak motormosást, ha ennyire zavar. Előtte viszont nem árt, ha megszünteted a szivárgásokat...ellenkező esetben pár ezer km után ugyanolyan lesz minden. 
A szívósort leveszed, kimosod, kiszárítod és nem megy a motorba semmi.  Szívósor mosáshoz brigécol, féktisztító, benzin használata ajánlott.....a tömítéseket viszont NE mosd semmivel csak törölgesd őket tisztára.  Érdemes az EGR-t is levenni és kipucolni....aztán dugózni és nem lesz többet dzsuvás.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #53108 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 11:47:15 »

Hol van olajsár?
Vidd el egy jobb autókozmetikába ahol csinálnak motormosást, ha ennyire zavar. Előtte viszont nem árt, ha megszünteted a szivárgásokat...ellenkező esetben pár ezer km után ugyanolyan lesz minden. 
A szívósort leveszed, kimosod, kiszárítod és nem megy a motorba semmi.  Szívósor mosáshoz brigécol, féktisztító, benzin használata ajánlott.....a tömítéseket viszont NE mosd semmivel csak törölgesd őket tisztára.  Érdemes az EGR-t is levenni és kipucolni....aztán dugózni és nem lesz többet dzsuvás.

oks
már darabokba az auto , én a motorba lévő szívosorra gondoltam
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #53109 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 13:43:40 »


Na eddig ment a befujkált jobb első központim:'(
Szétszedtem,megint félállásban volt a két mikrokapcsoló közt,kitekertem kézzel és megint tökéletes.
Most leszedtem a hátsó zárról a motort és megcseréltem az elsővel.Ha megint az első fog szarakodni akkor csak a vezetéksérülés marad.
Majd kiderül;-)
Naplózva
feripap
Vendég
« Új hozzászólás #53110 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 18:40:36 »

Azt se tudom, hogy hol van az Andrássy  hehe
Nem Téged látott, hanem engem...

Üdv
Naplózva
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #53111 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 19:22:33 »

Sziasztok

Talán itt is tudtok segíteni porlasztó korrekciós kódok beírásában. (diagnosztika topicba is kérdezem)



Az első sorban lévő kód stimmel a többi nem. Próbáltam átírni de folyamatosan visszaugrott ezekre a kódokra. Mi az amit nem vettem figyelembe az átírásnál, hogy elfogadja a meglévő kódokat?

Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #53112 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:06:41 »

Sziasztok

Talán itt is tudtok segíteni porlasztó korrekciós kódok beírásában. (diagnosztika topicba is kérdezem)

[img width=800 height=449]http://kepfeltoltes.hu/140302/WP_20140302_001_www.kepfeltoltes.hu_

Az első sorban lévő kód stimmel a többi nem. Próbáltam átírni de folyamatosan visszaugrott ezekre a kódokra. Mi az amit nem vettem figyelembe az átírásnál, hogy elfogadja a meglévő kódokat?

Köszi
asszem úgy műkszik a legegyszerűbben,hogy kiolvasod a benne lévőt.ezt ellmented egy file-ba.Majd ezt visszaolvasod,módosítod,elmented,és a módosítottat töltöd fel az ecu-ra.Közvetlenül nem tudod átírni a kiolvasottat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #53113 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:33:41 »

asszem úgy műkszik a legegyszerűbben,hogy kiolvasod a benne lévőt.ezt ellmented egy file-ba.Majd ezt visszaolvasod,módosítod,elmented,és a módosítottat töltöd fel az ecu-ra.Közvetlenül nem tudod átírni a kiolvasottat.

Még egy kérdés.
Itt a fórumon téma volt régebben, hogy a sorrend a váltó felől kezdődik az 1-es hengerrel. Itt viszont éppen fordítva van és a generátor szíjtárcsa irányából van az 1-es henger. Akkor ez most, hogy is van? Illetve a felső sorban lévő sorrend mi?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #53114 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:36:36 »

Még egy kérdés.
Itt a fórumon téma volt régebben, hogy a sorrend a váltó felől kezdődik az 1-es hengerrel. Itt viszont éppen fordítva van és a generátor szíjtárcsa irányából van az 1-es henger. Akkor ez most, hogy is van? Illetve a felső sorban lévő sorrend mi?
értelem szerűen kell a progit használni.
az egyes henger mindig a vezérlés felőli oldalon van.
a felső sor a gyujtási sorrend. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #53115 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:38:17 »

Még egy kérdés.
Itt a fórumon téma volt régebben, hogy a sorrend a váltó felől kezdődik az 1-es hengerrel. Itt viszont éppen fordítva van és a generátor szíjtárcsa irányából van az 1-es henger. Akkor ez most, hogy is van? Illetve a felső sorban lévő sorrend mi?

Jó a kérdés.

A felső az a befecskendezési (gyújtási sorrend) de ahhoz mérten, hogy a vezérlés felől számolja a hengereket.
Pedig a lendkerék felől kell hivatalosan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #53116 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 20:56:24 »

Jó a kérdés.

A felső az a befecskendezési (gyújtási sorrend) de ahhoz mérten, hogy a vezérlés felől számolja a hengereket.
Pedig a lendkerék felől kell hivatalosan.

Ahogy a progi jelöli úgy vannak helyesen a befecskendzők sorszámozva. Pont most a hétvégén néztem meg én is az enyémeket, mert alapjáraton néha baromira remeg a motor amikor hideg. Nem gondolom, hogy ez normális lenne. Valamikor annyira beremeg a motor, hogy az egész kaszni rázódik. Ezért is néztem meg a porlasztók kódjait Forscannel, de azok azonosak a porlsztókon lévőkkel. Esetleg valami ötlet? Ja a hátsó váltótartó bakot cseréltem nemrég újra. Mit érdemes még megnézni?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #53117 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 10:19:56 »

Sziasztok,

a zárproblémáknál a kilincsnél lévő szerkezetet kell tisztítani/szétszedni/cserélni, vagy azt a részt ami az ajtó oldalán van, ami rácsukódik a kasznira, 3 csavar tartja?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #53118 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 10:50:29 »

Sziasztok,

a zárproblémáknál a kilincsnél lévő szerkezetet kell tisztítani/szétszedni/cserélni, vagy azt a részt ami az ajtó oldalán van, ami rácsukódik a kasznira, 3 csavar tartja?

Utóbbit.

Ahogy a progi jelöli úgy vannak helyesen a befecskendzők sorszámozva. Pont most a hétvégén néztem meg én is az enyémeket, mert alapjáraton néha baromira remeg a motor amikor hideg. Nem gondolom, hogy ez normális lenne. Valamikor annyira beremeg a motor, hogy az egész kaszni rázódik. Ezért is néztem meg a porlasztók kódjait Forscannel, de azok azonosak a porlsztókon lévőkkel. Esetleg valami ötlet? Ja a hátsó váltótartó bakot cseréltem nemrég újra. Mit érdemes még megnézni?

ForDTC-vel porlasztó korrekciós értékekre rá lehet nézni. BT-s ELM327 kell hozzá.
Naplózva
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #53119 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 13:26:44 »

udv mindenki
hamar ugyis darabokba a vas akkor had kerdezzek a turborol , hogy letudjam ellenorizni
mennyi mozgasa lehet erre arra forgas vagy stb
beszerelt alapotba miket nezhetnek meg rajta , csakhogy megtudjam magam nyugtatni az allapotarol?
thx  integet2
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #53120 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 13:31:12 »



ForDTC-vel porlasztó korrekciós értékekre rá lehet nézni. BT-s ELM327 kell hozzá.
forscan is tudja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #53121 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 14:20:01 »

Utóbbit.

ForDTC-vel porlasztó korrekciós értékekre rá lehet nézni. BT-s ELM327 kell hozzá.

Ezt tudom meg is tettem, de kellene info, hogy ki tudjam értékelni az adatokat. Ha kell el tudom küldeni a lementett file-t. Egyébként hogyan érdemes nézni a korrekciós tényezőket? Én hideg motornál, az az napi első indításnál néztem. Inkább ekkor jellemző a motor rángása. Ha már egyszer bemelegedett akkor nincs gond vele.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #53122 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 15:32:53 »

Sziasztok!

Milyen módon, esetleg célszerszámmal lehet a szervó cső szivattyú felöli hollanderét leoperálni a csőről.
Köszönöm előre is a válaszokat.
sly70
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #53123 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 15:42:17 »

Sziasztok!

Milyen módon, esetleg célszerszámmal lehet a szervó cső szivattyú felöli hollanderét leoperálni a csőről.
Köszönöm előre is a válaszokat.
sly70

Le akarod húzni a csőről vagy ki akarod csavarni a szivattyúból?
A csőről nem tudod levenni, mert a cső vége vissza van peremezve....házilag nem tudod kicserélni, mert célszerszám kell a peremezéshez.
A kitekerésnél figyelj rá, hogy BAL menetes.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #53124 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 16:16:31 »

Le akarod húzni a csőről vagy ki akarod csavarni a szivattyúból?
A csőről nem tudod levenni, mert a cső vége vissza van peremezve....házilag nem tudod kicserélni, mert célszerszám kell a peremezéshez.
A kitekerésnél figyelj rá, hogy BAL menetes.
Nem biztos! én úgy cseréltem le ,hogy egy vasvágó fűrészel két oldalról bevágtam és amikor már nem sok híja volt hidegvágóval ketté nyitottam ,persze óvatosan ,hogy a cső ne sérüljön .Az új hollander megolajoztam egy kicsit hogy a gumigyűrűt ne cseszem szét összetol és egy határozok rántás az rögzítő gyűrű bepattant Ez volt egy éve és azóta se folyik az olaj
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #53125 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 16:20:58 »

Le akarod húzni a csőről vagy ki akarod csavarni a szivattyúból?
A csőről nem tudod levenni, mert a cső vége vissza van peremezve....házilag nem tudod kicserélni, mert célszerszám kell a peremezéshez.
A kitekerésnél figyelj rá, hogy BAL menetes.
Igen a csőről szeretném leszedni, de gondoltam, hogy nem jön le egyszerűen.
Köszi a választ.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #53126 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 17:30:11 »

Sziasztok! Most kezdtem el hallani egy gumis kótogó hangot hátulról jön. Vajon mi lehet az?  Neki fekudtem es mozgattam a hátulját, de így semmi. Kipakoltam a csomagtartót, nehogy ott legyen valami és mentem egy kört. Azt hittem elmúlt? mert huppanón sem csinálta. Erre a sima útra érve megint jött a hang. Vajon mi lehet,?
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.03 hétfő, 20:07:13 írta nagyzotya » Naplózva
biaggo
Vendég
« Új hozzászólás #53127 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 22:48:28 »

Sziasztok,

A jobb első ajtóm reteszzárral bezárva, nem nyitja a központi zár, és belülről sem nyitható.
Tud valaki segíteni, hogy hogy tudnám kioldani a reteszzárat?
Vagy ha tudtok ajánlani valakit, aki vállalja hogy kinyitja, azt is megköszönném.

Ha valaki tud segíteni, kérlek privátban.

Köszönöm,
B.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #53128 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 22:52:05 »

Sziasztok,

A jobb első ajtóm reteszzárral bezárva, nem nyitja a központi zár, és belülről sem nyitható.
Tud valaki segíteni, hogy hogy tudnám kioldani a reteszzárat?
Vagy ha tudtok ajánlani valakit, aki vállalja hogy kinyitja, azt is megköszönném.

Ha valaki tud segíteni, kérlek privátban.

Köszönöm,
B.
Hú cimbora, elég egy helyre beírni, jönni fog a válasz az öregektől.  integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #53129 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 23:01:11 »

Sziasztok,

A jobb első ajtóm reteszzárral bezárva, nem nyitja a központi zár, és belülről sem nyitható.
Tud valaki segíteni, hogy hogy tudnám kioldani a reteszzárat?
Vagy ha tudtok ajánlani valakit, aki vállalja hogy kinyitja, azt is megköszönném.

Ha valaki tud segíteni, kérlek privátban.

Köszönöm,
B.
Próbáld meg áramtalanítani a kocsit hátha sikerül.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #53130 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 23:16:16 »

Sziasztok,

A jobb első ajtóm reteszzárral bezárva, nem nyitja a központi zár, és belülről sem nyitható.
Tud valaki segíteni, hogy hogy tudnám kioldani a reteszzárat?
Vagy ha tudtok ajánlani valakit, aki vállalja hogy kinyitja, azt is megköszönném.

Ha valaki tud segíteni, kérlek privátban.

Köszönöm,
B.

Próbálkozás. Zár-nyit zár nyit zár nyit. Ha egyszer sikerül kinyitni, akkor szedd szét az ajtót és cseréld a zárat (vagy legalább húzd le az elektronikát róla.
Melegebben jobban szokott működni. Ha tudod vidd be fűtött helyre az autót, esetleg valamivel próbáld kicsit melengetni a zár környékén (hőlégfúvó jó messziről, hogy a fényezést nehogy baj érje, stb.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #53131 Dátum: 2014.03.04 kedd, 07:53:22 »

Sziasztok! Most kezdtem el hallani egy gumis kótogó hangot hátulról jön. Vajon mi lehet az?  Neki fekudtem es mozgattam a hátulját, de így semmi. Kipakoltam a csomagtartót, nehogy ott legyen valami és mentem egy kört. Azt hittem elmúlt? mert huppanón sem csinálta. Erre a sima útra érve megint jött a hang. Vajon mi lehet,?

Nekem is volt ilyen. Én kicseréltettem a hátsó stb.rúd gumi szilcentjeit. és jó lett. Otthon is elvégezhető!!
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #53132 Dátum: 2014.03.04 kedd, 08:04:52 »

Nekem is volt ilyen. Én kicseréltettem a hátsó stb.rúd gumi szilcentjeit. és jó lett. Otthon is elvégezhető!!
Nekem is pont ezt volt. Kicseréltem, azóta nyöszörög. Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #53133 Dátum: 2014.03.04 kedd, 09:51:00 »

Sziasztok,

A jobb első ajtóm reteszzárral bezárva, nem nyitja a központi zár, és belülről sem nyitható.
Tud valaki segíteni, hogy hogy tudnám kioldani a reteszzárat?
Vagy ha tudtok ajánlani valakit, aki vállalja hogy kinyitja, azt is megköszönném.

Ha valaki tud segíteni, kérlek privátban.

Köszönöm,
B.
ÜSSED! majd kinyílik Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #53134 Dátum: 2014.03.04 kedd, 09:52:40 »

ÜSSED! majd kinyílik Wink
Eddig ez a nap gyorsszerviz ajánlása.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #53135 Dátum: 2014.03.04 kedd, 10:06:37 »

Eddig ez a nap gyorsszerviz ajánlása.  Cheesy
tapasztalatból beszélek  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #53136 Dátum: 2014.03.04 kedd, 10:15:59 »

tapasztalatból beszélek  nyes
Tudom hogy nem blöffölsz.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #53137 Dátum: 2014.03.04 kedd, 10:28:17 »

hello,
Ezek az MK3 mondeo gyari lemezfelnijenek meretei?
6,5 J 15
ET 52,5
5 x 108
koszi,
Tibi
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #53138 Dátum: 2014.03.04 kedd, 10:40:47 »

hello,
Ezek az MK3 mondeo gyari lemezfelnijenek meretei?
6,5 J 15
ET 52,5
5 x 108
koszi,
Tibi

6,5 J 16 (15" nem megy fel MK3-ra)
63,3 a közép furat
A többi stimmel.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #53139 Dátum: 2014.03.04 kedd, 10:49:20 »

6,5 J 16 (15" nem megy fel MK3-ra)
63,3 a közép furat
A többi stimmel.

Ahh, koszi, beneztem. Tul szep lett volna, hogy igaz legyen... Smiley
Koszi!!

A focus II es mondeo MK3 felnik megegyeznek?
Most talaltam 9000 FT-ért egy szett Focus lemezfelnit.
6,5x16  Et 52,5
Agyméret kb. 63mm
Gondolom ez tök ugyanaz, mint a Mondeoé, igaz?
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.04 kedd, 15:03:11 írta mendoza » Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #53140 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:50:05 »

Nekem is volt ilyen. Én kicseréltettem a hátsó stb.rúd gumi szilcentjeit. és jó lett. Otthon is elvégezhető!!


Köszönöm a választ!
Esetleg van valahol valami leírás vagy videó, hogyan kell csinálni?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #53141 Dátum: 2014.03.04 kedd, 21:14:37 »

Ahh, koszi, beneztem. Tul szep lett volna, hogy igaz legyen... Smiley
Koszi!!

A focus II es mondeo MK3 felnik megegyeznek?
Most talaltam 9000 FT-ért egy szett Focus lemezfelnit.
6,5x16  Et 52,5
Agyméret kb. 63mm
Gondolom ez tök ugyanaz, mint a Mondeoé, igaz?

Elvileg ugyanaz a focus II és MK3 acélfelni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #53142 Dátum: 2014.03.04 kedd, 21:31:06 »

Elvileg ugyanaz a focus II és MK3 acélfelni.
koszi. akkor lecsapok a cuccra.
Naplózva
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #53143 Dátum: 2014.03.04 kedd, 22:27:00 »

Sziasztok! Beszéltem Sárközi János úrral és olyan kérdésem lenne , ha kiszerelem neki a tengelyt attól még tudnám használni az autót? Mármint rátudok ülni az ülésre ?Cheesy
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #53144 Dátum: 2014.03.04 kedd, 22:31:44 »

Sziasztok! Beszéltem Sárközi János úrral és olyan kérdésem lenne , ha kiszerelem neki a tengelyt attól még tudnám használni az autót? Mármint rátudok ülni az ülésre ?Cheesy

én azért valamivel összehuzatnám addig.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #53145 Dátum: 2014.03.05 szerda, 10:33:36 »

Sziasztok! Beszéltem Sárközi János úrral és olyan kérdésem lenne , ha kiszerelem neki a tengelyt attól még tudnám használni az autót? Mármint rátudok ülni az ülésre ?Cheesy

rá tudsz ülni viszont tényleg rögzíteni kell masszívan.
én az első ülőlap magasságállítót vettem ki és ha hátradőltem, dőlt az ülés is Smiley
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #53146 Dátum: 2014.03.05 szerda, 16:45:18 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Ma reggel nagyon nehezen indult el az autóm.
Körülbelül vagy a tizedik indításra indult el.
Beindult leállt, minden indításnál ez történt.
Milyen hibái lehetnek ilyenkor?
Üzemanyag szűrő?
 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #53147 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:08:49 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Ma reggel nagyon nehezen indult el az autóm.
Körülbelül vagy a tizedik indításra indult el.
Beindult leállt, minden indításnál ez történt.
Milyen hibái lehetnek ilyenkor?
Üzemanyag szűrő?
 worship


Inkább alapjárati motor (szelep). Takarítsd ki alaposan.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #53148 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:10:06 »

Inkább alapjárati motor (szelep). Takarítsd ki alaposan.

Olyat még nem csináltam!
Nincs valami leírás erről valahol?
Köszönöm!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #53149 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:14:33 »

Olyat még nem csináltam!
Nincs valami leírás erről valahol?
Köszönöm!

Itt nincs ha jól emlékszem.

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40870000-motor-erzekelokjeladok/40870244-alapjarati-motor/8277-alapjarati-leptetomotor-ford-mondeo-2000-2007-1_8-2_0

Így néz ki, a pillangószelep környékén van, 2 csavar tartja. Csatit lehúzod, leveszed, és karburátor vagy valami erős tisztítóval kitakarítod, esetleg egy kisebb ecsettel is rásegítve.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 [1063] 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.