Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.28 csütörtök, 00:17:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21956004 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5000 Dátum: 2006.01.31 kedd, 11:35:00 »

jah es a kep:
http://amigos.amiga.hu/zacci/tempomat.jpg
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5001 Dátum: 2006.01.31 kedd, 11:35:00 »

Azt hogy lehet kivalasztani, hogy nekem 2.0 benyas verdam van ? Mert a mellekelt kepen ha jol latom ez 1 V6 Cool Bar szerintem ezek a cuccok minden mociverzional ugyan ott vannak.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5002 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:16:00 »

tok jo, a 2003-as Ford TIS CD reszletesen leirja, hogy miknet kell beszerelni az actuatort. Megneztem es nalam ott van egy kabel csati ami mintha egy vak dugoban vegzodne. Bele megy egy muanyag hazba es abbol nem jon ki semmi. Es pont az actuator lehetseges helyere van rogzitve. A gond csak az, hogy a leiras 3 vezeteket mutat, de abban a kotegben illetve "vak" dugoban tobb vezetek megy be. De ha tenlyeg azaz a vezetek, akkor szerintem siman be lehet szerelni a tempot. Szerintem 2oranal nem tartana tovabb Cool) Valaki csinaljon mar errol az actuatorrol kepet, hatha abbol kiderul, hogy tenlyeg arrol a madzagrol van e szo.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5003 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:19:00 »

bocs, a sok pofazasert
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5004 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:19:00 »

jah es a pimpampo szelep emelojen, amire a gazbowden is csatlakozik ott lakik a tempohoz szukseges bowden felhelyezesi pontja is. Szal elvileg minden adott egy viszonylag konnyu utolagos tempo szereleshez Cool Mar csak actuator es egy multi kormany kene Cool Szerintetek mennyiert vesztegetnek bontoban multi kormanyt meg ilyen actuatort ? Szerintem az se baj, ha ki van pukkanva a lufi, mert a meglevo kormanybol at lehetne szerelni Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5005 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:30:00 »

tok jo, a 2003-as Ford TIS CD reszletesen leirja, hogy miknet kell beszerelni az actuatort. Megneztem es nalam ott van egy kabel csati ami mintha egy vak dugoban vegzodne. Bele megy egy muanyag hazba es abbol nem jon ki semmi. Es pont az actuator lehetseges helyere van rogzitve. A gond csak az, hogy a leiras 3 vezeteket mutat, de abban a kotegben illetve "vak" dugoban tobb vezetek megy be. De ha tenlyeg azaz a vezetek, akkor szerintem siman be lehet szerelni a tempot. Szerintem 2oranal nem tartana tovabb Cool) Valaki csinaljon mar errol az actuatorrol kepet, hatha abbol kiderul, hogy tenlyeg arrol a madzagrol van e szo.
Hát egyáltalán nem biztos, hogy ugyanúgy készül, mint az alaplapok. Ha megnézed, valaki itt átépítette az automatát kézire, és egy csomó bug van benne, mert pl a motorfék nem működik. Az, hogy eddig még senkinek sem jött össze, jelentheti azt is, hogy még senki sem vette a fáradságot, pedig valójában egyszerű... az biztos, ha meg tudod oldani, egy csomó embert érdekelné
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5006 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:30:00 »

tok jo, a 2003-as Ford TIS CD reszletesen leirja, hogy miknet kell beszerelni az actuatort. Megneztem es nalam ott van egy kabel csati ami mintha egy vak dugoban vegzodne. Bele megy egy muanyag hazba es abbol nem jon ki semmi. Es pont az actuator lehetseges helyere van rogzitve. A gond csak az, hogy a leiras 3 vezeteket mutat, de abban a kotegben illetve "vak" dugoban tobb vezetek megy be. De ha tenlyeg azaz a vezetek, akkor szerintem siman be lehet szerelni a tempot. Szerintem 2oranal nem tartana tovabb Cool) Valaki csinaljon mar errol az actuatorrol kepet, hatha abbol kiderul, hogy tenlyeg arrol a madzagrol van e szo.
Hi!
Nekem MKI-em van és ahoz vettem bontott tempomatot. Még nem tettem be, de a computert ez nem piszkálja, mert annyit tesz csak, hogy kap sebességjelet ami alapján tudja, hogy mennyit kell tartania. Vannak pedálkapcsolók amik nincsenek bent gyárilag. Mert ugye van féklámpa kapcsoló ez bent van és van féknyomás érzékelő ez nincs aztán a tempomathoz kell még kupplung nyomásérzékelő is, mert ha te kinyomod a kupl. akkor ő meg elveszi a gázt mert nem akarja szétpörgetni a motort. kell neki betáp az két szál vezeték kettő jön a kormányról eg ya sebesség jel és kettő vagy három a kapcsolóktól. Ez ugye hét amit én vettem azon van egy nyolcadik a kipörgés gátlótól na ezt nem tudom minek kell. Ha jön a tavasz akkor nekiesek. Majd próbálok cikket is csinálni belőle. Ezt az acctuatort lefotózom Neked Zacci ha kell de ez egy 95-ös autóé.
Üdv Shadow
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5007 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:31:00 »

bocs, a sok pofazasert
A minitalin megnézheted. Nekem van tempomatom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5008 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:33:00 »

Hi!
Nekem MKI-em van és ahoz vettem bontott tempomatot. Még nem tettem be, de a computert ez nem piszkálja, mert annyit tesz csak, hogy kap sebességjelet ami alapján tudja, hogy mennyit kell tartania. Vannak pedálkapcsolók amik nincsenek bent gyárilag. Mert ugye van féklámpa kapcsoló ez bent van és van féknyomás érzékelő ez nincs aztán a tempomathoz kell még kupplung nyomásérzékelő is, mert ha te kinyomod a kupl. akkor ő meg elveszi a gázt mert nem akarja szétpörgetni a motort. kell neki betáp az két szál vezeték kettő jön a kormányról eg ya sebesség jel és kettő vagy három a kapcsolóktól. Ez ugye hét amit én vettem azon van egy nyolcadik a kipörgés gátlótól na ezt nem tudom minek kell. Ha jön a tavasz akkor nekiesek. Majd próbálok cikket is csinálni belőle. Ezt az acctuatort lefotózom Neked Zacci ha kell de ez egy 95-ös autóé.
Üdv Shadow
Megnéztem azt a tises képet és ez ugyanolyan acctuator mint az enyém is. Tehát valcinüleg menni fog.
Üdv Shadow
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5009 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:43:00 »

Angel,
 
oki, majd megsasolom Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5010 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:43:00 »

Shadow,
 
ok, akkor 2 kerdes:
1. mennyiert vetted a cumot es hol ?
2. le tudod fotografalni az actuatort ugy, hgy latszodjon a vezetekeles is ? Eloszoris be szeretnem azonositani azta vezeteket ami nekem ott vanik Cool
A kuplung kapcsolo az valceg a kuplung pedalnal kell lennie, mert a leiras is csak az actuator-kormany-pedal dolgokat magyarazza. Ergo ezis relaitve konnyen kivitelezheto.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5011 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:44:00 »

Angel,
 
azert egy tempomat nem annyira bonyi, mint egy valto csere, legalabbis remelem Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5012 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:51:00 »

ha jol latom, akkor a kuplung es a fekpedalnal van deaktivalo kapcsolo, ami tul keppen ua. mint a kormanyon levo deaktivalo kapocs. TIS szerint legalabbis ugyanazt csinalja mind2, csak az egyik a kormanyon van, a masik meg a padalokon lakik. Eddig ez sem bonyi, mar csak meg kell talalnom a pedaloknal levo vezetekelest. Ha azis megvan, akkor asszem nincs akadalya a "tunningnak" elvi szinten.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5013 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:53:00 »

Shadow,
 
nalam is kb. 7 vezetek van az actuator helyen levakdugozva. Ergo azoknak a vezetekeknek valahol meg van a masik vege, remelem a pedaloknal meg a kormanyban Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5014 Dátum: 2006.01.31 kedd, 12:59:00 »

Shadow,
 
ok, akkor 2 kerdes:
1. mennyiert vetted a cumot es hol ?
2. le tudod fotografalni az actuatort ugy, hgy latszodjon a vezetekeles is ? Eloszoris be szeretnem azonositani azta vezeteket ami nekem ott vanik Cool
A kuplung kapcsolo az valceg a kuplung pedalnal kell lennie, mert a leiras is csak az actuator-kormany-pedal dolgokat magyarazza. Ergo ezis relaitve konnyen kivitelezheto.
Én a csömöri bontott autóból vettem meg. 15k-ért kormányostól mindenestől. Lefotózom mondjuk holnap jó? Igen a kapcsolókat jól gondolod.
Annyi van még, hogy a kormány átvezető csiga nem valószínű, hogy tartalmazza a tempomat vezetékeit ergo azt is cserélni kell, de lehet MKIII-nál már máshogy van ezt nem tudom.
De már alig várom, hogy nekiessek.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5015 Dátum: 2006.01.31 kedd, 13:06:00 »

Shadow,
 
ok, akkor 2 kerdes:
1. mennyiert vetted a cumot es hol ?
2. le tudod fotografalni az actuatort ugy, hgy latszodjon a vezetekeles is ? Eloszoris be szeretnem azonositani azta vezeteket ami nekem ott vanik Cool
A kuplung kapcsolo az valceg a kuplung pedalnal kell lennie, mert a leiras is csak az actuator-kormany-pedal dolgokat magyarazza. Ergo ezis relaitve konnyen kivitelezheto.
És mivan az automatáknál? Mert ott ugye nincs kuplung. Vagy olyasfajta a bekötés hogy VAGY, és ha kuplungos akkor 4 helyről jöhet egy rövidzár, ha aut. akkor meg 3? (kormány, fék, gáz)
Engem is érdekel már rég ez a dolog, de sajna még a kormányközépnél elakadtam. Ugyanis mindnek ki van nyílva a légzsákja, és a gombok rész pedig nem az ő része, hanem a kormányé. Tehát egy eldurrant légzsákossal nem tudsz mit kezdeni. Egész kormánylap kell. Különben gagyi lesz.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5016 Dátum: 2006.01.31 kedd, 13:14:00 »

agostonb,
 
es ha csak a 2 szelso gombsort operalom bele ? A kozepe, ahol a legzacsi van, elvileg ua mind2 kormany eseteben, csak a szelen levo kapcsolo helyen nekem ilyen muanyag boritas lakik. gondolom a mogotte levo muanyag ki van kepezve a gombok fogadasara, de ezt csak akkor lehet bizton allitani, ha a szetszednem a kormanyt, amihez egyelore nem szivesen nyulnek, csak ha mar tuti, hogy be lehet szerelni es van forras tempo cucc beszerzeshez...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5017 Dátum: 2006.01.31 kedd, 13:15:00 »

agostonb,
 
gondolom automataknal a kuplung nem jaccik.
Naplózva

blah blah blah
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5018 Dátum: 2006.01.31 kedd, 13:20:00 »

Üdv mindenki!
 
MKIII 2001 évjáratu, jobb oldali visszapillantó tükröt keresek(lehetőség szerint ezüst)cimborának!
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #5019 Dátum: 2006.01.31 kedd, 13:26:00 »

agostonb,
 
es ha csak a 2 szelso gombsort operalom bele ? A kozepe, ahol a legzacsi van, elvileg ua mind2 kormany eseteben, csak a szelen levo kapcsolo helyen nekem ilyen muanyag boritas lakik. gondolom a mogotte levo muanyag ki van kepezve a gombok fogadasara, de ezt csak akkor lehet bizton allitani, ha a szetszednem a kormanyt, amihez egyelore nem szivesen nyulnek, csak ha mar tuti, hogy be lehet szerelni es van forras tempo cucc beszerzeshez...
Erre írtam hogy ha kivágjuk a gomb helyét az előlapból gagyi lesz. Csúnya.
Ha Mondeónk van legalább legyünk igényesek. :-))
Én már olyanra is gondoltam hogy valamely vak kapcsoló helyére 1, 2, kapcsolót rakok, amire az egyik 60km/ó-ra a másikat meg 120-ra állított ellenállást kapcsol a gázpedál hozzátartozó ellenállásértékének megfelelően.
Igaz, ez csak egy gázpedálállást, nem pedig sebességet stabilizál, de Mo. nem annyira dombos hegyes hely.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5020 Dátum: 2006.01.31 kedd, 13:41:00 »

agostonb,
 
majd megnezem, de szerintem eza kapcsolos resze a kormanynak kulon van a kormany kozepet takaro resszel. Akkor viszont gyari allapotba lehet hozni a cuccost.
Egyebkent a PCM-hez is megy jel, de csak azert, hogy a PCM a tempo aktivalasakor begyujtsa a tempomat visszajelzo izzot. Majd csinalok muszer tesztet, de asszem meg az izzo is benne van Cool Es ha benne van es vilagit, akkor egyertelmu, hogy a PCM tud egy esetleges tempo letezeserol. Mar csak azt kell kideritenem, miknet szerez tudomast a PCM a temporol, de asszem a actuator ad neki jelet. Egyelore a TIS CD csatlakozo diag reszen nem igen igazodom ki. Nem tom pontosan, hogy milyen csatlakozokrol beszel. Csak 1etlen csatit tudtam beazonositani, az pedig a PCM csatija Cool Ha a PCM x laba es a masik (egylore ismeretlen, de valceg az actuator csatija lesz) csati x laban 5ohm vagy annal kisebb erteket mersz, akkor jo a madzag Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5021 Dátum: 2006.01.31 kedd, 13:43:00 »

jah, megkerdeztem az arakat.
Eredeti uj multikormany legzsak modul nelkul olyan 68e lenne. Actuator uj ara 94e. Szal marad a bonto Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5022 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:25:00 »

Eddig 9:3 a "jó"-k javára, de ha a 100e km felettieket veszem csak a "jó"-k ból, akkor már csak 4:3. Mert ugye én 100 fölöttit írtam.
Ez már közelít az állításomhoz amikor 50%-ot írtam.
Meg is van ha Dzsolt is ennek tulajdonítja a problémáját.
Tehááát...
Hát ha minden igaz, nálam nem a porlasztócsúcsok okozták a hibajelzést.Ma voltam Szolnokon, néha kis füstöt dobott, de remélem ennek más oka is lehet.Nem rángat, nem köhög, szépen jár, húz mint állat, pöccre indul.Ja, szerintem ez így nem igaz, hogy facelift előtt ***-facelift után jó.Menet közben is történnek változtatások egy autón és a motoron a visszajelzések meg minden ilyesmi alapján.Még arra is kíváncsi lennék, hogy akinek már kellett csúcsot cserélni, annak mi volt a hibajelenség, illetve voltak-e előjelek, vagy csak sárgalámpa és finító?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5023 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:29:00 »

Hát ha minden igaz, nálam nem a porlasztócsúcsok okozták a hibajelzést.Ma voltam Szolnokon, néha kis füstöt dobott, de remélem ennek más oka is lehet.Nem rángat, nem köhög, szépen jár, húz mint állat, pöccre indul.Ja, szerintem ez így nem igaz, hogy facelift előtt ***-facelift után jó.Menet közben is történnek változtatások egy autón és a motoron a visszajelzések meg minden ilyesmi alapján.Még arra is kíváncsi lennék, hogy akinek már kellett csúcsot cserélni, annak mi volt a hibajelenség, illetve voltak-e előjelek, vagy csak sárgalámpa és finító?
Akkor neked szerencséd van.
A megállapításom pedig nem igaz, mert kevesebb mint 50%, azaz 5:3 arány. Az 37.5% Ez se túl jó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5024 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:48:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henge
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5025 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:49:00 »

Hát ha minden igaz, nálam nem a porlasztócsúcsok okozták a hibajelzést.Ma voltam Szolnokon, néha kis füstöt dobott, de remélem ennek más oka is lehet.Nem rángat, nem köhög, szépen jár, húz mint állat, pöccre indul.Ja, szerintem ez így nem igaz, hogy facelift előtt ***-facelift után jó.Menet közben is történnek változtatások egy autón és a motoron a visszajelzések meg minden ilyesmi alapján.Még arra is kíváncsi lennék, hogy akinek már kellett csúcsot cserélni, annak mi volt a hibajelenség, illetve voltak-e előjelek, vagy csak sárgalámpa és finító?
Egr szelep?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5026 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:49:00 »

A facelift 2003 júniusától létezik, de elvileg 2003 szeptemberétől lett a motor EU4, és állítólag azóta vannak az újabb befecskendezőszelepek. Szóval jún-szept-ig a faceliftesek még a régi motorral vannak. Ha igaz.
Az Euro4nek nincs köze a csúcsokhoz, 7hó végétől már az új mocikkal gyártották a autót,tehát ahogy kijött a facelift.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5027 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:50:00 »

Hát ha minden igaz, nálam nem a porlasztócsúcsok okozták a hibajelzést.Ma voltam Szolnokon, néha kis füstöt dobott, de remélem ennek más oka is lehet.Nem rángat, nem köhög, szépen jár, húz mint állat, pöccre indul.Ja, szerintem ez így nem igaz, hogy facelift előtt ***-facelift után jó.Menet közben is történnek változtatások egy autón és a motoron a visszajelzések meg minden ilyesmi alapján.Még arra is kíváncsi lennék, hogy akinek már kellett csúcsot cserélni, annak mi volt a hibajelenség, illetve voltak-e előjelek, vagy csak sárgalámpa és finító?
Pedig állítólag ez a helyzet. 2003 9 után már másfajta befecskendezőszelepek vannak a motorban (lásd cromax árlistája), asszem ettől lett eu4, és állítólag a sw is más.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5028 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:51:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5029 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:51:00 »

Az Euro4nek nincs köze a csúcsokhoz, 7hó végétől már az új mocikkal gyártották a autót,tehát ahogy kijött a facelift.
Nem. Szeptembertől lett eu4. Megkérdeztem... a fordot, persze.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5030 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:53:00 »

Az Euro4nek nincs köze a csúcsokhoz, 7hó végétől már az új mocikkal gyártották a autót,tehát ahogy kijött a facelift.
Szerintem a minta túl kicsi. Pl csak egy 155 lovas van itt, a valóságban más a helyzet, nem 1:12
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5031 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:54:00 »

Az Euro4nek nincs köze a csúcsokhoz, 7hó végétől már az új mocikkal gyártották a autót,tehát ahogy kijött a facelift.
És nem a 7. hó vége, hanem a 6 hó közepe. Én már láttam júliusban, élőben, Bpesten (ambiente tdci 115).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5032 Dátum: 2006.01.31 kedd, 14:58:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be
Srac! Te írtad be Balázst a pcsúcshibásokhoz Huh?
 
Előzmény: #5113
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5033 Dátum: 2006.01.31 kedd, 15:01:00 »

Nem. Szeptembertől lett eu4. Megkérdeztem... a fordot, persze.
NEm is azt mondtam,h nem szeptemberétől lett eu4....Igen már júniusban voltak bemutató darabok az országban..De az tuti,h a 7./6. haviban nem egy az egyben a régi TDCI van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5034 Dátum: 2006.01.31 kedd, 15:13:00 »

Pedig állítólag ez a helyzet. 2003 9 után már másfajta befecskendezőszelepek vannak a motorban (lásd cromax árlistája), asszem ettől lett eu4, és állítólag a sw is más.
Na ezt értem, de az első TDCI és a facelift között is voltak változtatások.Konkrétan pl úgy hallottam, előfordult az első szériákban, hogy a nagynyomású cső spontán szétdurrant, ezen is dolgoztak, meg ugye alább írta valaki, hogy a porlasztócsúcs is erősen alvázszámfüggő.Na ilyenekre gondoltam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5035 Dátum: 2006.01.31 kedd, 15:16:00 »

Egr szelep?
Erre gondoltam én is a múltkori fórumozás után, de az EGR-t nem jelezte a gép hibásnak.Attól még lehet.Ha lesz időm bejelentkezek Solymárra, hátha látnak valamit.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5036 Dátum: 2006.01.31 kedd, 15:43:00 »

Na ezt értem, de az első TDCI és a facelift között is voltak változtatások.Konkrétan pl úgy hallottam, előfordult az első szériákban, hogy a nagynyomású cső spontán szétdurrant, ezen is dolgoztak, meg ugye alább írta valaki, hogy a porlasztócsúcs is erősen alvázszámfüggő.Na ilyenekre gondoltam.
Ez így van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2006.01.31 kedd, 15:43:00 »

Erre gondoltam én is a múltkori fórumozás után, de az EGR-t nem jelezte a gép hibásnak.Attól még lehet.Ha lesz időm bejelentkezek Solymárra, hátha látnak valamit.
Nem rossz az egr szelep, hanem piszkos. Állítólag 1-2 év alatt úgy elpiszkolódik, hogy csak na.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5038 Dátum: 2006.01.31 kedd, 15:49:00 »

NEm is azt mondtam,h nem szeptemberétől lett eu4....Igen már júniusban voltak bemutató darabok az országban..De az tuti,h a 7./6. haviban nem egy az egyben a régi TDCI van.
Az lehet, de az újfajta, kevésbé problémás csúcs szeptembertől van. Lásd pl cromax (mástól is ezt hallottam).  
A cromax szerint van:
2003. január 15-ig,
2003. 01. 15-2003. 06. 15.,
2003. 06. 15-2003. 09. 15.,  
2003. 09. 15-tő (ezt EEC-4nek hívja).
 
Érdekes, hogy ugyanannyiba kerül az első 3 változat, de az utolsó egy picivel drágább.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5039 Dátum: 2006.01.31 kedd, 16:13:00 »

Még leírok egy érdekes történetet, bár lehet inkább az üzemanyagoknál lenne a helye.Szóval az egyik ismerős mesélte a hétvégén, hogy a szomszédja nemrég eladta a házát.Korábban még az Áforos(!) időben benzinkutas volt, és maradt vagy két vashordó ezeréves HTO az udvarában amit nem vitt el magával a költözködéskor.Ezt felajánlotta ennek az ismerősömnek, ő még meg is örült neki. Ezt mind átfejtette, rongyokon átszűrte és mind felhasználta (keverve) egy pözsó partner HDI-ben.Azóta lenyomott majd 60.000 km-t, még üzemanyagszűrőt sem cserélt.Na csak ölég a hozzá, hogy feleslegesen ne szaporítsam a szót és egyik szavamat a másikba ne őccsem, hogy egyesek még a sz@rt is beöntik az autóba és semmi baja sem lesz, más meg azt is meggondolja mellik kúton tankoljon és mégis meg lesz a baj.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5040 Dátum: 2006.01.31 kedd, 16:28:00 »

Még leírok egy érdekes történetet, bár lehet inkább az üzemanyagoknál lenne a helye.Szóval az egyik ismerős mesélte a hétvégén, hogy a szomszédja nemrég eladta a házát.Korábban még az Áforos(!) időben benzinkutas volt, és maradt vagy két vashordó ezeréves HTO az udvarában amit nem vitt el magával a költözködéskor.Ezt felajánlotta ennek az ismerősömnek, ő még meg is örült neki. Ezt mind átfejtette, rongyokon átszűrte és mind felhasználta (keverve) egy pözsó partner HDI-ben.Azóta lenyomott majd 60.000 km-t, még üzemanyagszűrőt sem cserélt.Na csak ölég a hozzá, hogy feleslegesen ne szaporítsam a szót és egyik szavamat a másikba ne őccsem, hogy egyesek még a sz@rt is beöntik az autóba és semmi baja sem lesz, más meg azt is meggondolja mellik kúton tankoljon és mégis meg lesz a baj.
A régi gázolaj nem szükségszerűen rossz. De. Én HTO-t biztosan nem tennék bele. A 2 hordó max 400 liter, az azért nem olyan sok egy autó életében.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5041 Dátum: 2006.01.31 kedd, 16:55:00 »

Még leírok egy érdekes történetet, bár lehet inkább az üzemanyagoknál lenne a helye.Szóval az egyik ismerős mesélte a hétvégén, hogy a szomszédja nemrég eladta a házát.Korábban még az Áforos(!) időben benzinkutas volt, és maradt vagy két vashordó ezeréves HTO az udvarában amit nem vitt el magával a költözködéskor.Ezt felajánlotta ennek az ismerősömnek, ő még meg is örült neki. Ezt mind átfejtette, rongyokon átszűrte és mind felhasználta (keverve) egy pözsó partner HDI-ben.Azóta lenyomott majd 60.000 km-t, még üzemanyagszűrőt sem cserélt.Na csak ölég a hozzá, hogy feleslegesen ne szaporítsam a szót és egyik szavamat a másikba ne őccsem, hogy egyesek még a sz@rt is beöntik az autóba és semmi baja sem lesz, más meg azt is meggondolja mellik kúton tankoljon és mégis meg lesz a baj.
Erre való, ilyen üzemanyagra a W123-as Merci. 60000 km alatt azért illik üzemanyagszűrőt cserélni.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5042 Dátum: 2006.01.31 kedd, 17:54:00 »

Sziasztok, kicsit szabin voltam, és lemaradtam Zacci fejleményeiről. Bevallom lusta vagyok visszakeresni, de érdekelne, mi lett a vége... Ha valaki röviden vázolná...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #5043 Dátum: 2006.01.31 kedd, 18:04:00 »

Sziasztok, kicsit szabin voltam, és lemaradtam Zacci fejleményeiről. Bevallom lusta vagyok visszakeresni, de érdekelne, mi lett a vége... Ha valaki röviden vázolná...
A tank tele volt dzsuvával, ez volt gáz.Kipucolták  az egészet és így újra a régi Smiley Hurrá!:)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5044 Dátum: 2006.01.31 kedd, 18:10:00 »

A tank tele volt dzsuvával, ez volt gáz.Kipucolták  az egészet és így újra a régi Smiley Hurrá!:)
Hurráhurrá
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #5045 Dátum: 2006.01.31 kedd, 18:33:00 »

agostonb,
 
majd megnezem, de szerintem eza kapcsolos resze a kormanynak kulon van a kormany kozepet takaro resszel. Akkor viszont gyari allapotba lehet hozni a cuccost.
Egyebkent a PCM-hez is megy jel, de csak azert, hogy a PCM a tempo aktivalasakor begyujtsa a tempomat visszajelzo izzot. Majd csinalok muszer tesztet, de asszem meg az izzo is benne van Cool Es ha benne van es vilagit, akkor egyertelmu, hogy a PCM tud egy esetleges tempo letezeserol. Mar csak azt kell kideritenem, miknet szerez tudomast a PCM a temporol, de asszem a actuator ad neki jelet. Egyelore a TIS CD csatlakozo diag reszen nem igen igazodom ki. Nem tom pontosan, hogy milyen csatlakozokrol beszel. Csak 1etlen csatit tudtam beazonositani, az pedig a PCM csatija Cool Ha a PCM x laba es a masik (egylore ismeretlen, de valceg az actuator csatija lesz) csati x laban 5ohm vagy annal kisebb erteket mersz, akkor jo a madzag Cool
Szia Zacci!
Ha már így elő volna készítve a tempomat, még 1 helyről kaphat letiltást, az pedig a kipörgésgátló, gondolom a comp.-től...Legalábbis ha van benne ilyen.
Nem vágom!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5046 Dátum: 2006.01.31 kedd, 19:08:00 »

Az lehet, de az újfajta, kevésbé problémás csúcs szeptembertől van. Lásd pl cromax (mástól is ezt hallottam).  
A cromax szerint van:
2003. január 15-ig,
2003. 01. 15-2003. 06. 15.,
2003. 06. 15-2003. 09. 15.,  
2003. 09. 15-tő (ezt EEC-4nek hívja).
 
Érdekes, hogy ugyanannyiba kerül az első 3 változat, de az utolsó egy picivel drágább.
Azért még annyit megjegyeznék a "kevésbé problémás csúcsokkal"-kapcsolatban, hogy ezek még ugye akár jóval fiatalabb autók, valceg jóval kevesebb futásteljesítménnyel.Nacsak ölég a hozzá, hogy senki ne igyon előre a medve bőrére...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5047 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:25:00 »

haj,
 
nuh, kicsit jobban utananeztem ennek a tempomatos mokanak es akovetkezoket alapitottam meg:
A kabelezes 99%-ban benne van !
Az actuator kabele gyarilag be van szerelve.
1db pedal kapcsolo hianyzik a fek pedalrol, annak a kabele hianyzik, de a maradek 2 kapcsolo bent van. 1 kapcsolohoz 2db madzag tatozik. 2db kapcsolo 4madzag, 3 db kapcsolo 6 madzag. jelenleg 4 madzag van. Elvileg ezzel a koteggel egyutt lenne a 3ik kapcsolo kabele is, ami ugye hianyzik. De nincs veszve semmi, mert a kapcsolohoz meno kabelek kb. 20-30cm utan becsatlakoznak egy csatlakozoba. Onnan viszont mar 6 madzag megy tovabb. Ezert mondtam, hogy a kabelek 99%-a megvan. Vagyis eddig ugy nez ki a dolog, hogy nem kell a computerig kabelezni, sot egyaltalan nem kell xarra bontani a verdat. A 3ik kapcsolo siman berakhato, csak le kell cserelni azta 20-30cm-es kabeldarabot 3 aljzatosra, vagyis 4madzag helyett 6 madzagosra.
A motor terben csak az aktuator beszerelese es a +bowden rogzitese szukseges. Mindennek megvan a helye, csak be kell rakni es csatlakoztatni a kabelt, ami jelenleg egy vak dugoban vegzodik.
Egyedul a kormany az, ami meg ketseges, de ezek utan mar nem hinnem, hogy onnan hianyozna kabel. A kormany kapcsoloi elvileg az actuatorba futnak, es mivel ott megvan minden szukseges madzag, igy valceg a masik fele is megvan valahol. Az egesz tempomat cucli ecceru mint a faek, konnyen szerelheto (eddig), egyedul a kormany okozhat nemi fejfajast, de ott is csak a korrekt szagszeru szetszedese.
Jah es ami kulon vicces, hogy meg a tempomathoz szukseges 7.5A-es biztositek is bent van a helyen!
tud valaki bontott multi kormanyt es actuatort ? Cool Az se baj, ha van ilyen kapcsolo is+madzag a fekpedalhoz Cool
Egyebkent a fekpedal kabelezeset meg lehet oldani direkt bekotessel, es akkornem kell venni/keresgelni ilyen hozza valo madzagot. Ha gyari allapotot szeretnenk, akkor viszont kell aza madzag is.
Nuh, egyelore ennyi, remelem ertheto voltam valamennyire, es bocsi a sok dumaert
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5048 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:28:00 »

Az egyik jó barátom a közeljövőben szeretett volna Mondeo TDCi-t venni, de mivel sokat hallott erről a porlasztócsúcs problémáról, most végül is úgy döntött, hogy nem kockáztat meg egy ilyen vásárlást, és inkább egy Toyota Avensis felé kacsingat. Neki egyébként konkrétan az öccse szívott be ilyen jellegű porlasztócsúcsos problémát.  
 
Most nem kívánom boncolgatni az okokat (már sokan megtették előttem), de sajnos az a helyzet, hogy a TDCi Mondeóknak rohamosan romlik az imázsa. Ez van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5049 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:33:00 »

Szia Tamás!
Nekemis sivít a hátsóm. (mondjuk nekem simán kopás miatt) Solymáron a szaki azt mondta, hogy hajlamos egy ponton túl megszorulni a dugattyú. Szerelésnél meg kell járatni, illetve a kézifék bowden is tud gondokat okozni. Azt sem árt néáha cserélni, mert elég gyenge anyagból készült. Ez állítólag sajna jellemző a tipusra.
Üdv,
Szendre
Én is gyanakszom a kézifék bowdenre is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.