Ford Mondeo Club Hungary
2025.12.15 hétfő, 17:03:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1064
1065
1066
1067
1068
1069
1070
[
1071
]
1072
1073
1074
1075
1076
1077
1078
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24787698 alkalommal)
bigzso
és 61 vendég van a témában
gombi73
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53500 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 22:27:03 »
Szaisztok! Mk3-as kormány küllőt (ugye alunak látszó műanyag) hogyan lehetne megtisztítani, mert teljesen beszürkült. Előre is köszi.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53501 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 22:34:14 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.16 vasárnap, 19:35:47
Én egy darabig Ford Formula SD 5W-40-et használtam de nem volt jó(bár a Castrol gyártja)most Castrol Edge 5W-40 Turbo Diesel használok,az faja!
Pollenszűrőből és üzemanyagszűrőből(minden olajcserénél cserélem)Framm-ot,légszűrő és olajszűrő az Wix.
Mitől volt az egyik olaj nem jó, a másik meg faja?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53502 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 23:04:07 »
Idézetet írta: joxer - 2014.03.16 vasárnap, 22:34:14
Mitől volt az egyik olaj nem jó, a másik meg faja?
Miért nem 5W-30ast használsz?...Mármint tsport(bocsi a capslockom rossz). Az go-szűrőd tudja a 2 mikronos cuccot?
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53503 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 23:37:52 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2014.03.16 vasárnap, 10:21:14
Sziasztok!
Lenne két kérdésem.
Volt egy pár napja szó a elm327, milyet érdemes venni, mert az internet tele van több fajta típussal is.
Tudna nekem valaki ajánlani egyet.
Alapjáraton a motor olyan mintha rázkódna egy kicsit.
Álló helyzetben rázkódik a motor, de ha benyomom a kuplungot akkor megszűnik, ha a lában ráteszem a kuplungra egy kicsit
érzem, hogy a kuplung rázkódna, egy picit nagyobb fordulaton ez megszűnik.
Válaszotokat előre is köszönöm!
En most vettem egy ELM327-t usb csatlakozoval.
Eleg sok mindent megtudtam nezni vele kezdo letemre.
Egyedul a franya km kiolvasas nem sikerult eddig, de azon is rajta vagyok.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 939
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53504 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 00:29:44 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.16 vasárnap, 10:26:02
Nekem ilyenből van USB-s:
http://www.ebay.com/itm/USB-Bluetooth-WiFi-V1-5-ELM327-OBDII-2-Car-Diagnostic-Interface-Scanner-Tool-/331089520020?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item4d16792594
Tökéletesen teszi a dolgát.
Akkor ilyen a TDDI re is jó? Esetleg Androidos alkalmazással Bt-on?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53505 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 00:37:24 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.03.17 hétfő, 00:29:44
Akkor ilyen a TDDI re is jó? Esetleg Androidos alkalmazással Bt-on?
TDDI-t is viszi Forscannel. Androidos program esetleg a raven fórumtárs által fejlesztett ForDTC, de nem 100%, hogy viszi a TDDI-t.
(nincs androidos telefonom).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nagyzotya
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53506 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 07:55:41 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.03.17 hétfő, 00:29:44
Akkor ilyen a TDDI re is jó? Esetleg Androidos alkalmazással Bt-on?
Nekem az usb-s van, és ehhez tudok esetleg modiag-ot és scanmastert is adni.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53507 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 08:48:49 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.17 hétfő, 00:37:24
TDDI-t is viszi Forscannel. Androidos program esetleg a raven fórumtárs által fejlesztett ForDTC, de nem 100%, hogy viszi a TDDI-t.
(nincs androidos telefonom).
A ForDTC látja a Di-t is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27093
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53508 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 10:28:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.03.16 vasárnap, 17:23:20
Erre hogy jutottál?
Csak egy kérdés volt. De ha kikuplungra elmúlik a remegés, akár ez is lehet, nem?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53509 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:56:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.17 hétfő, 10:28:50
Csak egy kérdés volt. De ha kikuplungra elmúlik a remegés, akár ez is lehet, nem?
AndyA
Ha csapágy szhar annak hangja is van.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53510 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 13:16:15 »
Idézetet írta: gombi73 - 2014.03.16 vasárnap, 22:27:03
Szaisztok! Mk3-as kormány küllőt (ugye alunak látszó műanyag) hogyan lehetne megtisztítani, mert teljesen beszürkült. Előre is köszi.
Tisztelt Fórumtárs!
A kormány küllők műanyag borítása, óvatosan egy megfelelő nem fém szerszámmal könnyen lepattinthatók, a kormány belső oldalán. Ezek után két megoldás adódik.
1. a megkopott műanyag elemeket beborítod megfelelő színű öntapadó tapétával.
2. a kellően zsírtalanított elemeket, lefújod vagy lefújatod metálszürkére.
Eredményes munkát.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.17 hétfő, 13:18:47 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53511 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 13:25:27 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.16 vasárnap, 19:35:47
Én egy darabig Ford Formula SD 5W-40-et használtam de nem volt jó(bár a Castrol gyártja)most Castrol Edge 5W-40 Turbo Diesel használok,az faja!
Pollenszűrőből és üzemanyagszűrőből(minden olajcserénél cserélem)Framm-ot,légszűrő és olajszűrő az Wix.
Tisztelt Fórumtárs!
A saját pénztárcád és a gépsárkányod érdekében, használd nyugodtan a gyári Ford Formula F 5W30 olajat. Meglátod nem bánod meg. Hosszú évek tapasztalata bizonyítja, hogy minden szempontból tökéletesen megfelelő. Nem érdemes pénzt adni feleslegesen, egy jól hangzó márkanévért. Persze ez csak az én véleményem. Nagyon sokan használjuk az ajánlott olajat minden gond nélkül. A levegőszűrő minőségének megfelel a Framm, de az üzemanyagszűrő mindenképp gyári, vagy BoSCH vagy MANN filter legyen. Ez pont az a terület ahol nem érdemes és nem szabad spórolni.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.17 hétfő, 13:29:17 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joxer
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53512 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 13:34:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.16 vasárnap, 23:04:07
Miért nem 5W-30ast használsz?...Mármint tsport(bocsi a capslockom rossz). Az go-szűrőd tudja a 2 mikronos cuccot?
Nem én voltam az eredeti kérdező!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53513 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 13:37:08 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.16 vasárnap, 19:35:47
Én egy darabig Ford Formula SD 5W-40-et használtam de nem volt jó(bár a Castrol gyártja)most Castrol Edge 5W-40 Turbo Diesel használok,az faja!
Pollenszűrőből és üzemanyagszűrőből(minden olajcserénél cserélem)Framm-ot,légszűrő és olajszűrő az Wix.
Csak azért kérdezem, hogy mitől mondod egy olajra, hogy jó, vagy sem, mert sokan azt gondolják, hogy az az olaj a jó, ami nem színeződik el használat közben, hanem végig sárga marad. Mert ez tévhit.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27093
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53514 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 13:39:47 »
Idézetet írta: joxer - 2014.03.17 hétfő, 13:37:08
Csak azért kérdezem, hogy mitől mondod egy olajra, hogy jó, vagy sem, mert sokan azt gondolják, hogy az az olaj a jó, ami nem színeződik el használat közben, hanem végig sárga marad. Mert ez tévhit.
Sőt, inkább az a jobb, ami elfeketedik. Az a cserekor elviszi magával a kormot, meg mindenféle más lerakódást a motorból. Bár persze ez sem abszolút mérőszám az olaj milyenségére.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53515 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 13:45:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.17 hétfő, 13:39:47
Sőt, inkább az a jobb, ami elfeketedik. Az a cserekor elviszi magával a kormot, meg mindenféle más lerakódást a motorból. Bár persze ez sem abszolút mérőszám az olaj milyenségére.
AndyA
Vannak olyan vásárlóink, akik a gagyi olajat teszik a gépbe és azt hiszik, hogy milyen jó az olaj. Aztán egyszer vesznek tőlünk minőségi gyári olajat és arra meg azt mondják, hogy milyen xar, mert fekete. Pedig az olajnak kell legyen olyan tulajdonsága, hogy a lerakódott koszt feloldja, aztán meg lebegtesse, hogy kiszűrhető legyen illetve olajcserekor eltávozzon a rendszerből az olajjal együtt. Sokan ezt nem tudják, vagy rosszul tudják.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53516 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 15:07:28 »
Idézetet írta: joxer - 2014.03.17 hétfő, 13:45:38
Vannak olyan vásárlóink, akik a gagyi olajat teszik a gépbe és azt hiszik, hogy milyen jó az olaj. Aztán egyszer vesznek tőlünk minőségi gyári olajat és arra meg azt mondják, hogy milyen xar, mert fekete. Pedig az olajnak kell legyen olyan tulajdonsága, hogy a lerakódott koszt feloldja, aztán meg lebegtesse, hogy kiszűrhető legyen illetve olajcserekor eltávozzon a rendszerből az olajjal együtt. Sokan ezt nem tudják, vagy rosszul tudják.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gombi73
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53517 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 18:03:18 »
Kedves László, Köszönöm!!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53518 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 18:25:58 »
Idézetet írta: gombi73 - 2014.03.17 hétfő, 18:03:18
Kedves László, Köszönöm!!
Tisztelt Fórumtárs!
Javaslom az aláírásban tedd ki a gépsárkányod típusát és egyéb adatait, ami a későbbiekben megkönnyíti a válaszadást egy adott problémára. Valamint a következőkben a válaszod, a quote zárójel után eszközöld, és akkor az is látszik milyen válaszra reagáltál.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53519 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 18:36:15 »
Sziasztok!
Műszaki előtt áll az autóm és lenne egy kérdésem.
A szélvédőmön van egy repedés.
Szinte teljes hosszában az alsó részétől vagy 10cm és teles hosszában.
Olyat mondtak nekem, hogy nincs benne a látómezőben akkor átmegy a vizsgán, lehetséges ilyen?
Mert valahogy ezt nem tudom elhinni!
Kértem egy árajánlatot új üveg cseréjére.
Ezt a válszt kapta: 23000FT BESZERELVE A MONDEO SZÉLVÉDŐ.
Jó ár?
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27093
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53520 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 18:39:49 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2014.03.17 hétfő, 18:36:15
Sziasztok!
Műszaki előtt áll az autóm és lenne egy kérdésem.
A szélvédőmön van egy repedés.
Szinte teljes hosszában az alsó részétől vagy 10cm és teles hosszában.
Olyat mondtak nekem, hogy nincs benne a látómezőben akkor átmegy a vizsgán, lehetséges ilyen?
Mert valahogy ezt nem tudom elhinni!
Kértem egy árajánlatot új üveg cseréjére.
Ezt a válszt kapta: 23000FT BESZERELVE A MONDEO SZÉLVÉDŐ.
Jó ár?
Szerintem csak kavicsfelverődés OK, ha nem a látómezőben van.
23-ért jó lehet, de ha az aktuális törött fűtött volt, akkor mégsem, mert ennyiért csak simát fogsz bele kapni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53521 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 18:51:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.17 hétfő, 18:39:49
Szerintem csak kavicsfelverődés OK, ha nem a látómezőben van.
23-ért jó lehet, de ha az aktuális törött fűtött volt, akkor mégsem, mert ennyiért csak simát fogsz bele kapni.
AndyA
Igen egyszerű sima üveg, nem volt fűtött benne, csak a hátsó üvegem fűtött.
Akkor ez egy elég jó ár!
Ha valaki tud olcsóbbat az is nagyon jó lenne.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53522 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 18:59:53 »
Egy ismerősöm csinálta, folyékony fóliával, de még nincs rajta a lakk réteg.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53523 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 19:08:21 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2014.03.17 hétfő, 18:36:15
Sziasztok!
Műszaki előtt áll az autóm és lenne egy kérdésem.
A szélvédőmön van egy repedés.
Szinte teljes hosszában az alsó részétől vagy 10cm és teles hosszában.
Olyat mondtak nekem, hogy nincs benne a látómezőben akkor átmegy a vizsgán, lehetséges ilyen?
Mert valahogy ezt nem tudom elhinni!
Kértem egy árajánlatot új üveg cseréjére.
Ezt a válszt kapta: 23000FT BESZERELVE A MONDEO SZÉLVÉDŐ.
Jó ár?
Attól függ, hogy hol vizsgázik az autó
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53524 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:04:27 »
Tisztelt Fórumtársak!
ma leengedtem a lecsapató tartályból a "cuccot" hát ez a látvány fogadott 17e km után.
ez jó vagy sok?
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
api 73
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53525 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:16:59 »
Sziasztok,megtudná nekem valaki mondani hogy mitjeent a P1000-es hibakod?
Naplózva
sam47
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53526 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:24:39 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2014.03.17 hétfő, 18:51:12
Igen egyszerű sima üveg, nem volt fűtött benne, csak a hátsó üvegem fűtött.
Akkor ez egy elég jó ár!
Ha valaki tud olcsóbbat az is nagyon jó lenne.
Ezt is megnézhetnéd!
http://www.shp.hu/hpc/web.php?a=autouveg&o=1132678308autouvegszelvedo
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53527 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:27:29 »
Idézetet írta: api 73 - 2014.03.17 hétfő, 20:16:59
Sziasztok,megtudná nekem valaki mondani hogy mitjeent a P1000-es hibakod?
talán csak annyit, hogy a rendszer teszt nem futott le rendesen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53528 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:28:28 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_ghia-7658835
erről van valami véleményetek első ránézésre? esetleg kifogásolni való, amiért nem érdemes foglalkozni vele?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53529 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:28:38 »
Idézetet írta: api 73 - 2014.03.17 hétfő, 20:16:59
Sziasztok,megtudná nekem valaki mondani hogy mitjeent a P1000-es hibakod?
Ne foglalkozz vele...
Code: P1000 - On-Board Diagnostic (OBD) Systems Readiness Test Not Complete
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Check of all systems is not complete since last memory clear.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53530 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:31:38 »
Idézetet írta: api 73 - 2014.03.17 hétfő, 20:16:59
Sziasztok,megtudná nekem valaki mondani hogy mitjeent a P1000-es hibakod?
Nem is
hiba
kód, csak rendszer üzenet.
A többiek le is írták mi az. Ha kész, elmúlik..........nem kell vele foglalkozni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53531 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:33:18 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.03.17 hétfő, 20:28:28
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_ghia-7658835
erről van valami véleményetek első ránézésre? esetleg kifogásolni való, amiért nem érdemes foglalkozni vele?
Meg kell nézni...
- Állítható hátsó ülés nincs
- fűthető szélvédő nincs
- csomi ajtón nincs ott a mondeo felirat...ez nem feltétlen baj, én is levettem mert nem tetszett
szerk.
Nézegettem még....
- felnik nem gyáriak
- az első lökösbe nincs visszarakva a vonószem kupakja.....vagy elhagyta, vagy nemrég használták és elfelejtették visszarakni
- a lökösökön színre lettek fújva a díszcsíkok
- nem ghia
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.17 hétfő, 20:48:16 írta Zoleex
»
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
api 73
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53532 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:36:47 »
ok koszi,mert a ledugozott egr-t kiirta i is lett torolve és még ezt a p1000 et de ezt nemtudtam hogy micsoda csoda.
Naplózva
Lingeström
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53533 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:10:00 »
Üdv Mindenkinek!
Bocs, ha összevissza írom, még nem ismerem itt ki magam.
Teljesen friss vagyok nálatok, tegnap lettem tulajdonosa egy 2003-as MK3 2.0 kombi benzines vasnak.
Előzőleg már regisztráltam itt és tanácsotokat megfogadva a Könyves Kálmán Krt. Ford szervizbe vittem állapotfelmérésre. Az eredmény: apró és szokásos hibákon kívül (csomagtartó ajtó mikrokapcsoló, ülésmagasságállító motorja stb.) rég láttak ilyen jó általános állapotú autót ennyi idősen. Eladónál maradt még aláírásig, pár nap volt csak, átvételkor nem is volt több mint 60 km plusz benne.
ÉS: az első hazaútján a dugóban araszolva rádió mellett is hallom, hogy valami nem jó hang jön a motor felől. (Lehet, hogy nincs összefüggésben, de a remegős csörgéssel együtt a műszerfal világítás egy része vibrált.) Kiszálltam, meghallgattam, kívülről még súlyosabb; kis túlzással úgy csörög mint csapágygolyók a kávédarálóban.
Az első útján.
A csörömpölés nem változik kuplung kinyomástól, sebbességváltástól stb. (kuplung kettőstömegű nélkül három hete lett cserélve, állapotfelmérés előtt), motor pörgéssel mintha megszűnne, gázt elvéve újra jelentkezik. Nem fordulatszám függő, kissé ütemtelen.
Ötletek? Szerviztanácsok? Vigyem újra Könyves Kálmán krt.-be? Kicsit soknak tűntek az árak amiket az "apróságok" kijavítására ajánlottak.
+1. kérdés: egy jó szaki Bp-en aki megberheli a szivargyújtót, hogy működjön (nem, nem dohányzásra, töltésre kellene)
, illetve a sofőrablak elsőre felcsúszik, aztán ha rányomok, mégegyszer, azért csak feljebb tudja tornázni még vagy egy centit. Ezt is megnézetném.
Amúgy nagyon örülök neki, még szokni kell, hogy ekkora, de jól megy, a csomagtartóban focizni lehet akkora.
Csakhát...
Minden ötlet, tanács, szervizcím, stb érdekel. Nagy köszönet előre is.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53534 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:13:35 »
Idézetet írta: Lingeström - 2014.03.18 kedd, 12:10:00
Üdv Mindenkinek!
Bocs, ha összevissza írom, még nem ismerem itt ki magam.
Teljesen friss vagyok nálatok, tegnap lettem tulajdonosa egy 2003-as MK3 2.0 kombi benzines vasnak.
Előzőleg már regisztráltam itt és tanácsotokat megfogadva a Könyves Kálmán Krt. Ford szervizbe vittem állapotfelmérésre. Az eredmény: apró és szokásos hibákon kívül (csomagtartó ajtó mikrokapcsoló, ülésmagasságállító motorja stb.) rég láttak ilyen jó általános állapotú autót ennyi idősen. Eladónál maradt még aláírásig, pár nap volt csak, átvételkor nem is volt több mint 60 km plusz benne.
ÉS: az első hazaútján a dugóban araszolva rádió mellett is hallom, hogy valami nem jó hang jön a motor felől. (Lehet, hogy nincs összefüggésben, de a remegős csörgéssel együtt a műszerfal világítás egy része vibrált.) Kiszálltam, meghallgattam, kívülről még súlyosabb; kis túlzással úgy csörög mint csapágygolyók a kávédarálóban.
Az első útján.
A csörömpölés nem változik kuplung kinyomástól, sebbességváltástól stb. (kuplung kettőstömegű nélkül három hete lett cserélve, állapotfelmérés előtt), motor pörgéssel mintha megszűnne, gázt elvéve újra jelentkezik. Nem fordulatszám függő, kissé ütemtelen.
Ötletek? Szerviztanácsok? Vigyem újra Könyves Kálmán krt.-be? Kicsit soknak tűntek az árak amiket az "apróságok" kijavítására ajánlottak.
+1. kérdés: egy jó szaki Bp-en aki megberheli a szivargyújtót, hogy működjön (nem, nem dohányzásra, töltésre kellene)
, illetve a sofőrablak elsőre felcsúszik, aztán ha rányomok, mégegyszer, azért csak feljebb tudja tornázni még vagy egy centit. Ezt is megnézetném.
Amúgy nagyon örülök neki, még szokni kell, hogy ekkora, de jól megy, a csomagtartóban focizni lehet akkora.
Csakhát...
Minden ötlet, tanács, szervizcím, stb érdekel. Nagy köszönet előre is.
hello!
első körben a generátort nézetném meg .az rázhatja a szíjat ami miatt jobban hallhatod a feszítő hangját!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53535 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:13:37 »
Generátort nézesd meg, hamar.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53536 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:28:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.17 hétfő, 20:33:18
Meg kell nézni...
- Állítható hátsó ülés nincs
- fűthető szélvédő nincs
- csomi ajtón nincs ott a mondeo felirat...ez nem feltétlen baj, én is levettem mert nem tetszett
szerk.
Nézegettem még....
- felnik nem gyáriak
- az első lökösbe nincs visszarakva a vonószem kupakja.....vagy elhagyta, vagy nemrég használták és elfelejtették visszarakni
- a lökösökön színre lettek fújva a díszcsíkok
- nem ghia
A jobb hátsó ajtó nem épp "síkban" áll...
Naplózva
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53537 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:34:35 »
hali
tudja valaki hogy mekkora vakumot kellene merni a turbonal , vagy az egr-nel?
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53538 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:42:36 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.03.18 kedd, 12:34:35
hali
tudja valaki hogy mekkora vakumot kellene merni a turbonal , vagy az egr-nel?
Nem tudja.
Mindkettőnél szabályzott vákuum van. Tehát üzemi körülményektől függően változó.
A szelepek előtt meg ugyanazt, mint a vákuumszivattyúnál vagy a fékrásegítőgél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53539 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:50:36 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.18 kedd, 12:42:36
Nem tudja.
Mindkettőnél szabályzott vákuum van. Tehát üzemi körülményektől függően változó.
A szelepek előtt meg ugyanazt, mint a vákuumszivattyúnál vagy a fékrásegítőgél.
esha ugy kerdezem hogy alapjaraton?
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53540 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:52:28 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.17 hétfő, 20:04:27
Tisztelt Fórumtársak!
ma leengedtem a lecsapató tartályból a "cuccot" hát ez a látvány fogadott 17e km után.
ez jó vagy sok?
üdv Attila
Kedves Attila!
A kivált szennyezőanyag(olaj kosz korom) mennyisége teljesen elfogadható, mivel a mondeok nem eszik az olajat és nem hajlamosak a kartergázosodásra. Az én tartályom is hasonlóan néz ki leeresztéskor. Gondold el ez mind a turbócsöveken és a szívótorokba landolt volna.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53541 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:54:08 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.03.18 kedd, 12:50:36
esha ugy kerdezem hogy alapjaraton?
Akkor is azt mondom, hogy eleve függ a vákuumszivattyú "tudásától", másrészt az alapjárat még nem jelent semmit. Az sem egyforma mindig és mindenkinek.
Van alapjárat hideg motornál, meleg motornál, 40-50-70-96 °C-on.....stb.....stb.
Ezért írtam, hogy változó üzemi körülmények....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53542 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:55:04 »
Idézetet írta: László - 2014.03.18 kedd, 12:52:28
Kedves Attila!
A kivált szennyezőanyag(olaj kosz korom) mennyisége teljesen elfogadható, mivel a mondeok nem eszik az olajat és nem hajlamosak a kartergázosodásra. Az én tartályom is hasonlóan néz ki leeresztéskor. Gondold el ez mind a turbócsöveken és a szívótorokba landolt volna.
Tisztelettel László!
köszönöm szépen !
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53543 Dátum:
2014.03.18 kedd, 13:05:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.18 kedd, 12:54:08
Akkor is azt mondom, hogy eleve függ a vákuumszivattyú "tudásától", másrészt az alapjárat még nem jelent semmit. Az sem egyforma mindig és mindenkinek.
Van alapjárat hideg motornál, meleg motornál, 40-50-70-96 °C-on.....stb.....stb.
Ezért írtam, hogy változó üzemi körülmények....
oks koszi
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53544 Dátum:
2014.03.18 kedd, 13:14:34 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.03.18 kedd, 13:05:22
oks koszi
Miért fontos ez neked annyira?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lingeström
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53545 Dátum:
2014.03.18 kedd, 14:14:02 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.18 kedd, 12:13:35
hello!
első körben a generátort nézetném meg .az rázhatja a szíjat ami miatt jobban hallhatod a feszítő hangját!
Köszönöm! Megnézetem.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53546 Dátum:
2014.03.18 kedd, 14:17:20 »
Idézetet írta: Lingeström - 2014.03.18 kedd, 14:14:02
Köszönöm! Megnézetem.
+ ha lent van a szíj, akkor meg lehet pörgetni a szíjvezetőt és a feszítőt is. angol fórumon írják, hogy azok is elég hangosak tudnak lenni, ha a végét járják.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Lingeström
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53547 Dátum:
2014.03.18 kedd, 14:17:53 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.18 kedd, 12:13:37
Generátort nézesd meg, hamar.....
Köszönöm neked is, megnézetem!
Naplózva
Lingeström
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53548 Dátum:
2014.03.18 kedd, 14:20:03 »
Idézetet írta: zsombi - 2014.03.18 kedd, 14:17:20
+ ha lent van a szíj, akkor meg lehet pörgetni a szíjvezetőt és a feszítőt is. angol fórumon írják, hogy azok is elég hangosak tudnak lenni, ha a végét járják.
Ahüm...értem. És, hogy hova érdemes ilyen gonddal vinni? Egy tipp?
Ja, és kb. mire lehet számítani, hogy ne verjenek át rettentően?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #53549 Dátum:
2014.03.18 kedd, 14:22:04 »
Idézetet írta: Lingeström - 2014.03.18 kedd, 14:20:03
Ahüm...értem. És, hogy hova érdemes ilyen gonddal vinni? Egy tipp?
Ja, és kb. mire lehet számítani, hogy ne verjenek át rettentően?
Írtam pü-t.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
1064
1065
1066
1067
1068
1069
1070
[
1071
]
1072
1073
1074
1075
1076
1077
1078
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ