Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 08:35:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21919661 alkalommal)
0 Felhasználó és 144 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:49:00 »

Az enyém már az "újabb", ugyanis 2003. 09. 15-től szerelik az új porlasztócsúccsal, és azóta nem volt változtatás.
 
Ha már itt tartunk, én is elárulok pár dolgot, ami zavar.
Kicsi a tankja (miért ne lehetne mondjuk 70 liter?).
Miért nincs alsó motorburkolat?
Miért nem lehet hanggal indítani (gyí)?
Miért nem hajtja be a tükröket parkoláskor (motor van benne).
Nem húzza fel az ablakokat automatikusan (csak hosszú nyomásra).
Túl keveset fogyaszt, sokat kétkedtek már az igazmondásomban.
 
De én ezekkel együtt tudok élni.
Szerintem a Tied azért eszik olyan keveset, mert a garázsban áll felbakolva..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:54:00 »

Az enyém már az "újabb", ugyanis 2003. 09. 15-től szerelik az új porlasztócsúccsal, és azóta nem volt változtatás.
 
Ha már itt tartunk, én is elárulok pár dolgot, ami zavar.
Kicsi a tankja (miért ne lehetne mondjuk 70 liter?).
Miért nincs alsó motorburkolat?
Miért nem lehet hanggal indítani (gyí)?
Miért nem hajtja be a tükröket parkoláskor (motor van benne).
Nem húzza fel az ablakokat automatikusan (csak hosszú nyomásra).
Túl keveset fogyaszt, sokat kétkedtek már az igazmondásomban.
 
De én ezekkel együtt tudok élni.
Te ilyen igénytelen vagy
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:55:00 »

A TDDI ténylegesen bevált jó konstrukció,kevésbé érzékeny,mint a tdci.
Nekem is az volt,és sokáig gondolkodtam,hogy váltsak-e?
Ford szervizes ismerősök mesélték,hogy a 2003-as első modelleknél/tdci/volt 1-2 baj,pld.menet közben letiltott a kompjuter.Üzemanyagnyomás problémák,stb...
Ennek viszont ellentmond Angel kocsija,mert azt ugye tudjuk,hogy tökéletes!-:)
Szerintem a kezdeti hibákat javították,változtattak rajta,mert a 2004-es évjáratúaknál még nem tapasztaltam negatív véleményeket.Mondhatnátok,hogy azért,mert kevés benne a kilóméter,de a 2003-as évjáratúak 10-15.000 kilóőméterrel kerültek tréleren a szervízbe.
Az is előfordulhat,amit Angel mondott,hogy időközben változtattak valamit a porlasztócsúcsokon,és már így nem annyira érzékeny.Nem tudom,szerencsére még nekem sem volt bajom.
 
Nekem összegségében 3 bajom van a mondeo-val,hogy ne csak "istenítsük" a gépet.
 
1:ha már van benne tempomat,akkor lámpahasználatkor megvilágíthatnák a kormányban lévő kapcsolókat is.
2:nekem túl széles a hátsó "C"oszlop.Nehéz tőle kilátni,nagy a kitakart felület.
3:vizuális tipus lévén,én szeretem látni ha 1-1 funkciónak van visszajelzése.Az autómata klíma teszi a dolgát,de nem látod,hogy éppen hová fújja a levegőt.Télen inkább  a lábra,első szélvédőre,nyáron a középkonzolon jön a hideg.Ha manuális üzemmódra váltasz,akkor a kis kapcsolókon látszik,hogy melyik befúvási irányt választottad.Autómatán nem.Apróság,de az előző offos kocsimon nagyott tetszett,hogy ezt is tudta.
Egy gyakorlati kérdés:  
 
Ti hova rakjátok a tárcát, telefont, kulcsot... (nincs kihangosítóm) a kocsiban? Kesztyűtartóbanmindig bent felejtem és meg se hallom a telefont ha csörög, ülésről leesik, ajtóban zörög... Nincs egy olyan hely ahova lehetne ilyeneket pakolni Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:55:00 »

Azt, hogy a felére esik, gondolom nem kell megcáfolnom, mert te is tudod, hogy nem igaz. Ha beleszámítod, mennyit engednek az árból...
Az enyém listaár szerint 8 felett volt, 7-ért kaptam meg. Az enyém most 2 éves, én olyan 4,5-5 közöttre tartanám, de annyiért el is tudnám adni. De ha flottát veszel, még nagyobb a kedvezmény. Ha a hirdetéseket megnézed, valóban 50e km-s autókat látsz jó olcsón de azokban valszeg 200e km van. Ha jó állapotú, valóban kevés kilométerest nézel (lásd Zsoelé), az már nem 3 milla. A klubban van egy csomó mondeo (köztük az enyém), amit magánember vett újonnan.
A cégeknél még fontosabb, mennyibe kerül a javítás, ott sokkal kevésbé számítanak az érzelmek.
Én több szervízest ismerek, nagy forgalmakkal, és nem ezt mondják, amit te.
 
Ami kifejezetten nem szimpatikus nálad az az, hogy minimális adatok alapján általánosítasz, egy csomó esetben nem a tényeket nézed, hanem gondolsz valamit, és azt tényként fogadod el, lásd automata vs manuális váltós fogyija. Félinformációkat, hibás következtetéseket tényként kezelsz. Én csak egyet tudok neked javasolni: add el a mondeód, ha ez a boldogságod gátja
"A cégeknél még fontosabb, mennyibe kerül a javítás, ott sokkal kevésbé számítanak az érzelmek."
Ez meg mi? Hol élsz?
Leírja és kész a javítást. Ehez nem kellenek érzelmek.
A tied ára kb. 4 milla ha 2 éves. Nézd meg a Net-en, csak a Mo-iakat. Az más tészta hogy te mennyit szeretnél érte ha el akarnád adni. 3 évesen pedig 3.5 milla lesz. Mit hibáztam?
A te márkakereskedőd neked nem fogja mondani hogy a Mondeo XAR, mer akkor máskor nem veszel tőle új Mondit. Egyébként meg ha 3 évente cserélni tudod, szintén nem fáj a porlasztócsere, mert nem mész vele annyit.
Az automata-kézi vitánkat már nem folytattam, mert te a számokból mindig azt emelted ki ami neked jobban tetszett. Írtad hogy a tied a könyve szerint 7.4-et fogyaszt és az automata meg 10-et városban, de aztán már a tied nemis 7.4-et fogyaszt hanem 5.2-t télen városban. Akkor valaki nem tudja jól. Mer e 2 adat közt 2.2 liter van. Ez túl sok hogy igaz legyen. Kérlek, hamár felhoztad.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:58:00 »

Egy gyakorlati kérdés:  
 
Ti hova rakjátok a tárcát, telefont, kulcsot... (nincs kihangosítóm) a kocsiban? Kesztyűtartóbanmindig bent felejtem és meg se hallom a telefont ha csörög, ülésről leesik, ajtóban zörög... Nincs egy olyan hely ahova lehetne ilyeneket pakolni Smiley
Én speciel nem dohányzom és ki is fogom iktatni a hamust, na oda pölö, egy kis rekesszel (mkI)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:00:00 »

Egy gyakorlati kérdés:  
 
Ti hova rakjátok a tárcát, telefont, kulcsot... (nincs kihangosítóm) a kocsiban? Kesztyűtartóbanmindig bent felejtem és meg se hallom a telefont ha csörög, ülésről leesik, ajtóban zörög... Nincs egy olyan hely ahova lehetne ilyeneket pakolni Smiley
Mi most szereltünk be MKIII-ba egy bluetooth-os kihangosítót. Nem vészes művelet. Csak beülök a kocsiba és autómatán átkapcsol kihangsítóra a telcsi. Egy gomb lett a műszerfalon, kormány mögött (regasztós) azzal veszem, teszem, újratárcsázom. Telcsi meg a lábam közt az ülésen.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:02:00 »

Egy gyakorlati kérdés:  
 
Ti hova rakjátok a tárcát, telefont, kulcsot... (nincs kihangosítóm) a kocsiban? Kesztyűtartóbanmindig bent felejtem és meg se hallom a telefont ha csörög, ülésről leesik, ajtóban zörög... Nincs egy olyan hely ahova lehetne ilyeneket pakolni Smiley
Ez tényleg jó felvetés, mert én is hiányolom a kis rekeszeket. Mindennek az ülésen kell utaznia...
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:02:00 »

Egy gyakorlati kérdés:  
 
Ti hova rakjátok a tárcát, telefont, kulcsot... (nincs kihangosítóm) a kocsiban? Kesztyűtartóbanmindig bent felejtem és meg se hallom a telefont ha csörög, ülésről leesik, ajtóban zörög... Nincs egy olyan hely ahova lehetne ilyeneket pakolni Smiley
De a pohártartó is megteszi.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:07:00 »

Ez tényleg jó felvetés, mert én is hiányolom a kis rekeszeket. Mindennek az ülésen kell utaznia...
Amíg az ülésen utazik addig OK, de amikor egy erősebb fékezésnél leesik, akkor kotorászhatok az ülés előtt/alatt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:08:00 »

Ez tényleg jó felvetés, mert én is hiányolom a kis rekeszeket. Mindennek az ülésen kell utaznia...
Te se dohányzol és neked se mkIII-ad van na húzok innen
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:12:00 »

Angel,
 
Thanx az ajanlatot. Ha Shadow kollega megsem jonne, akkor kerlek hozd L nekem azta bigyot. A mozinak meg kulon orulok
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:12:00 »

Egy gyakorlati kérdés:  
 
Ti hova rakjátok a tárcát, telefont, kulcsot... (nincs kihangosítóm) a kocsiban? Kesztyűtartóbanmindig bent felejtem és meg se hallom a telefont ha csörög, ülésről leesik, ajtóban zörög... Nincs egy olyan hely ahova lehetne ilyeneket pakolni Smiley
Telefon a zsebben bluetooth mikrofon fülhallgató a fülön!:-))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:12:00 »

A konyok tamasz elott van egy pohar tarto. Nah en oda szoktam tenni a telomat. Sot, van mikor 2 telot is, mert Lfer Cool Ha meg mas kutyut kell Lpakolnom, pll kulcsot stb. akkor az a kormanytol balra levo rekeszben lakik. Mas egyeb a kesztyutartoba kerul. Nekem ennyi helyem van es egyelore elegnek tunik
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:14:00 »

"A cégeknél még fontosabb, mennyibe kerül a javítás, ott sokkal kevésbé számítanak az érzelmek."
Ez meg mi? Hol élsz?
Leírja és kész a javítást. Ehez nem kellenek érzelmek.
A tied ára kb. 4 milla ha 2 éves. Nézd meg a Net-en, csak a Mo-iakat. Az más tészta hogy te mennyit szeretnél érte ha el akarnád adni. 3 évesen pedig 3.5 milla lesz. Mit hibáztam?
A te márkakereskedőd neked nem fogja mondani hogy a Mondeo XAR, mer akkor máskor nem veszel tőle új Mondit. Egyébként meg ha 3 évente cserélni tudod, szintén nem fáj a porlasztócsere, mert nem mész vele annyit.
Az automata-kézi vitánkat már nem folytattam, mert te a számokból mindig azt emelted ki ami neked jobban tetszett. Írtad hogy a tied a könyve szerint 7.4-et fogyaszt és az automata meg 10-et városban, de aztán már a tied nemis 7.4-et fogyaszt hanem 5.2-t télen városban. Akkor valaki nem tudja jól. Mer e 2 adat közt 2.2 liter van. Ez túl sok hogy igaz legyen. Kérlek, hamár felhoztad.
Leírja és kész a javítást. Ehez nem kellenek érzelmek. Látom, nem igazán vagy képben, hogyan működik a céges személyautó szervízköltségének leszámolása.
A másik meg az, hogy a cégek igencsak megnézik, mire fizetnek.
Ár. Hát ez nem fog kiderülni, mert én még 2 évig nem adom el. Bár az érdekes, hogy nem is tudod, milyen felszereltségű, és árat mondasz. Mind1. A neten néztem: ugyanolyan idős, ugyanannyi km-vel, fapados ghia: 4,2. Az enyémben a ghián felül 925e-ért vannak extrák. De ez mind1, sok jelentősége nincs. Egyébként is az lenne az igazságos, ha drágábban adnám el, mint amennyiért vettem :-)))
Az én márkakereskedőm semmit sem fog mondani, mert amióta elhoztam az autót, nem láttam. Egészen más helyre járok (az messze van: azért ott vettem, mert ott volt a legolcsóbb). És én a szerelőkkel szoktam beszélgetni, nem a PR szakemberekkel.
3 évente cserélni biztosan jó lenne, de asszem én kivárom a 4-5 évet. Ha igaz, 2007-ben jön a IV-es mondeo, egy évet biztosan várok, mielőtt belevágnék.
mert te a számokból mindig azt emelted ki ami neked jobban tetszett... micsoda meglepő dolgok. Kéhlek, már párszor ajánlottam, ülj be hozzám, megyünk egy kört a városban (mondjuk 100 km), és lemérjük. Aztán lehet elmélkedni az adatokról, de addig... és a tiéd pont annyit fogyaszt, mint a könyvében ír? Mert az elmélet, és gyakorlat között, valamint a más körülmények között nagy difi lehet. Pl 2.2 liter.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:14:00 »

Eccer fordult elo, hogy a pohar tartoban pohar is vot, es abba tettem a telot Cool Persze akkor mar nem vot benne jofajta talis tea
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:16:00 »

Angel,
 
Thanx az ajanlatot. Ha Shadow kollega megsem jonne, akkor kerlek hozd L nekem azta bigyot. A mozinak meg kulon orulok
A mozi csak vicc volt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:19:00 »

Nalam a konyv valamai 11+ littyot ir fogyira varosban. Asszem 60littyos a tankom. Olyan kb. 55littyot szoktam tankolni 2 kattanasig es akkor a km szamlalo kb. 650km-t mutat. Ebbol mar konnyen ki lehet szamolni, hogy az en esetemben kb. 3 littyoval kevesebbet eszik a verda, mint amit a papir hoz. De ugye ez a fogyi sok mindentol fugg, ergo nincs ertelme ezen vitatkozni.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:20:00 »

Te se dohányzol és neked se mkIII-ad van na húzok innen
Így van, nem tudom miért pofázunk mi bele a nagyok dolgába
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:20:00 »

Angel,
 
fenebe...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:28:00 »

Így van, nem tudom miért pofázunk mi bele a nagyok dolgába
(akkor cseréld le a hamus rekeszt az elég lesz, amíg megveszed az mkIII-ast )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:33:00 »

Leírja és kész a javítást. Ehez nem kellenek érzelmek. Látom, nem igazán vagy képben, hogyan működik a céges személyautó szervízköltségének leszámolása.
A másik meg az, hogy a cégek igencsak megnézik, mire fizetnek.
Ár. Hát ez nem fog kiderülni, mert én még 2 évig nem adom el. Bár az érdekes, hogy nem is tudod, milyen felszereltségű, és árat mondasz. Mind1. A neten néztem: ugyanolyan idős, ugyanannyi km-vel, fapados ghia: 4,2. Az enyémben a ghián felül 925e-ért vannak extrák. De ez mind1, sok jelentősége nincs. Egyébként is az lenne az igazságos, ha drágábban adnám el, mint amennyiért vettem :-)))
Az én márkakereskedőm semmit sem fog mondani, mert amióta elhoztam az autót, nem láttam. Egészen más helyre járok (az messze van: azért ott vettem, mert ott volt a legolcsóbb). És én a szerelőkkel szoktam beszélgetni, nem a PR szakemberekkel.
3 évente cserélni biztosan jó lenne, de asszem én kivárom a 4-5 évet. Ha igaz, 2007-ben jön a IV-es mondeo, egy évet biztosan várok, mielőtt belevágnék.
mert te a számokból mindig azt emelted ki ami neked jobban tetszett... micsoda meglepő dolgok. Kéhlek, már párszor ajánlottam, ülj be hozzám, megyünk egy kört a városban (mondjuk 100 km), és lemérjük. Aztán lehet elmélkedni az adatokról, de addig... és a tiéd pont annyit fogyaszt, mint a könyvében ír? Mert az elmélet, és gyakorlat között, valamint a más körülmények között nagy difi lehet. Pl 2.2 liter.
A cégek megnézik mire fizetnek?
Nevetnem kell. Beviszi a céges sofőr a szervízbe a közép-felső vezető autóját, lemossák, és kiállítanak egy 70ezres számlát. No ez a gyakorlat. Te valszeg az elméletet ismered.
Az autó sofőrje azt se látja mi van feltüntetve a hiba, és a javítási listán. Nem is érdekli, hisz az megy a pénzügyre, és átutalják.
Ilyen egyszerű a gyakorlat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:36:00 »

A cégek megnézik mire fizetnek?
Nevetnem kell. Beviszi a céges sofőr a szervízbe a közép-felső vezető autóját, lemossák, és kiállítanak egy 70ezres számlát. No ez a gyakorlat. Te valszeg az elméletet ismered.
Az autó sofőrje azt se látja mi van feltüntetve a hiba, és a javítási listán. Nem is érdekli, hisz az megy a pénzügyre, és átutalják.
Ilyen egyszerű a gyakorlat.
#5210
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:38:00 »

agostonb,
 
Ez attol fugg, milyen es mekkora aza bizonyos ceg. Itt nalunk valceg siman L lehetne jaccani egy 70e-res automosast, de kisebb cegnel mar ugye nem biztos.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:39:00 »

A cégek megnézik mire fizetnek?
Nevetnem kell. Beviszi a céges sofőr a szervízbe a közép-felső vezető autóját, lemossák, és kiállítanak egy 70ezres számlát. No ez a gyakorlat. Te valszeg az elméletet ismered.
Az autó sofőrje azt se látja mi van feltüntetve a hiba, és a javítási listán. Nem is érdekli, hisz az megy a pénzügyre, és átutalják.
Ilyen egyszerű a gyakorlat.
azért ez nagyban cégfüggő. Akinek jól megy és nem számít plusz 50-100e Ft az lehet ezt csinálja, de sok cégnél (főleg kisebbek) azért jobban odafigyelnek az ilyenekre. M.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:41:00 »

agostonb,
 
Ez attol fugg, milyen es mekkora aza bizonyos ceg. Itt nalunk valceg siman L lehetne jaccani egy 70e-res automosast, de kisebb cegnel mar ugye nem biztos.
Kisebb cégek nem vesznek Mondeot, max. a vezérnek, aki valszeg szintén nem foglalkozik a drága munkaidejéből a szervízeléssel. Rábízza a portásra ha van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:54:00 »

Oszi!
 
Próbáld meg a 98-as vagy a 100-as benzint! Ha akkor is csörög, akkor tényleg más baja van! A német motorok nem szeretik a magyar 95-ös benzint! Bár egyszer megnézném azt a 95-ös oktánszámot, hogy mennyi is az valójában...
Az én off VW-m csak 98-assal járt és még így is becsörgött, főleg elindulásnál. Próbáld ki a szupi benyákat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2006.02.01 szerda, 14:56:00 »

Kedves mindenki! Céges autónál nem számít a javítási ktg.! Sokkal többe kerül, ha áll az autó!!!!
A cég a javítást leírja, magánember meg nyögvenyelősen kifizeti!
Agostonb:
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:02:00 »

Kisebb cégek nem vesznek Mondeot, max. a vezérnek, aki valszeg szintén nem foglalkozik a drága munkaidejéből a szervízeléssel. Rábízza a portásra ha van.
Írtam neked levelet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:03:00 »

Kedves mindenki! Céges autónál nem számít a javítási ktg.! Sokkal többe kerül, ha áll az autó!!!!
A cég a javítást leírja, magánember meg nyögvenyelősen kifizeti!
Agostonb:
Az a magánember a CÉG mit nem lehet ezen megérteni, attól, hogy nem nagy cég még vehet jó autót és vesz is, a költségei pedig a családja bőrére is mennek multik sux van ilyen is ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:11:00 »

Írtam neked levelet.
OK. (a leveledre)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:11:00 »

Sziasztok! Nekem is az a véleményem, hogy alapvetőleg nem az a fő probléma, hogy 100.000 ,vagy több km után porlasztócsúcsot kell cserélni, hanem az a darabonkénti 80.000 ft.Nem tudom elhinni, hogy valóban ennyi az előállítási költsége.Ettől jóval összetettebb és bonyolultabb szerkezeteket is előállitanak akár fillérekből is.Most hirtelen pl. gondoljunk egy mezei x-ezer GB-os winyóra.Remélem jó a példa.Szerintem azért adják ilyen drágán, mert kénytelen a bajba jutott autós megvenni, még ha ettől is drágább lenne.Senki sem fog egy 2-3 millát érő autót kidobni.Meg persze ezekből (még?) nincs utángyártott.A régi csúcsok néhány ezerbe kerülnek.Jó, persze tudom azok egyszerűbbek is, de nem annyival. Minnyá folytatom, el kell mennem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:14:00 »

Az a magánember a CÉG mit nem lehet ezen megérteni, attól, hogy nem nagy cég még vehet jó autót és vesz is, a költségei pedig a családja bőrére is mennek multik sux van ilyen is ...
De most nem az egyszemélyes cégekről van szó, hanem a multik és társaik, akiknek nem gond megvenni 20-50 autót. Na ott lehet mosatni 70000-t....
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:14:00 »

Sziasztok! Nekem is az a véleményem, hogy alapvetőleg nem az a fő probléma, hogy 100.000 ,vagy több km után porlasztócsúcsot kell cserélni, hanem az a darabonkénti 80.000 ft.Nem tudom elhinni, hogy valóban ennyi az előállítási költsége.Ettől jóval összetettebb és bonyolultabb szerkezeteket is előállitanak akár fillérekből is.Most hirtelen pl. gondoljunk egy mezei x-ezer GB-os winyóra.Remélem jó a példa.Szerintem azért adják ilyen drágán, mert kénytelen a bajba jutott autós megvenni, még ha ettől is drágább lenne.Senki sem fog egy 2-3 millát érő autót kidobni.Meg persze ezekből (még?) nincs utángyártott.A régi csúcsok néhány ezerbe kerülnek.Jó, persze tudom azok egyszerűbbek is, de nem annyival. Minnyá folytatom, el kell mennem...
Inkább "csak" 45e. (Fox)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:15:00 »

Sziasztok! Nekem is az a véleményem, hogy alapvetőleg nem az a fő probléma, hogy 100.000 ,vagy több km után porlasztócsúcsot kell cserélni, hanem az a darabonkénti 80.000 ft.Nem tudom elhinni, hogy valóban ennyi az előállítási költsége.Ettől jóval összetettebb és bonyolultabb szerkezeteket is előállitanak akár fillérekből is.Most hirtelen pl. gondoljunk egy mezei x-ezer GB-os winyóra.Remélem jó a példa.Szerintem azért adják ilyen drágán, mert kénytelen a bajba jutott autós megvenni, még ha ettől is drágább lenne.Senki sem fog egy 2-3 millát érő autót kidobni.Meg persze ezekből (még?) nincs utángyártott.A régi csúcsok néhány ezerbe kerülnek.Jó, persze tudom azok egyszerűbbek is, de nem annyival. Minnyá folytatom, el kell mennem...
Csak a példányszám kisebb. Meg a fejlesztés díja. De ezeket nem a ford, hanem a Delphi gyártja. Ennek ellenére jogos a felvetés: legyen sokkal olcsóbb! Mondjuk 10e/drb! Affajta gyertya-csere.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:18:00 »

Sziasztok!
Húúú mi ment itt, Mondeo III ügyben! 1 napot Lmaradtam, nem győzök visszagörgetni!
Én annak ellenére, hogy több volt a negatív vélemény, nem inogtam meg. Továbbra is Mondeo!
1. - mert EZ az autó tetszik !
2. - mert a vásárlásnál ennél kapom a legnagyobb kedvezményt! ( -1,4 milla az extrákkal teli listaárból )
3. -mert rugalmas a finanszírozás!
4. -mert ebben a kategóriában, a Mondeonál nem akarnak a biztosítók kicsinálni!
5. -mert, mert....Itt van EZ a fórum!!!
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:21:00 »

Sziasztok!
Húúú mi ment itt, Mondeo III ügyben! 1 napot Lmaradtam, nem győzök visszagörgetni!
Én annak ellenére, hogy több volt a negatív vélemény, nem inogtam meg. Továbbra is Mondeo!
1. - mert EZ az autó tetszik !
2. - mert a vásárlásnál ennél kapom a legnagyobb kedvezményt! ( -1,4 milla az extrákkal teli listaárból )
3. -mert rugalmas a finanszírozás!
4. -mert ebben a kategóriában, a Mondeonál nem akarnak a biztosítók kicsinálni!
5. -mert, mert....Itt van EZ a fórum!!!
 
Üdv.

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:24:00 »

De most nem az egyszemélyes cégekről van szó, hanem a multik és társaik, akiknek nem gond megvenni 20-50 autót. Na ott lehet mosatni 70000-t....
Tiltakozom! Ha valaki nálam ilyennel próbálkozna, utána egy évig ő mosná (nem mosatná) az egész flottát
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:25:00 »

De most nem az egyszemélyes cégekről van szó, hanem a multik és társaik, akiknek nem gond megvenni 20-50 autót. Na ott lehet mosatni 70000-t....
Hát most nem MAGUNKról beszélünk ki az aki itt nagycéges kocsit hajt és nem törődik vele nolátod, kit érdekel a nagycég szervízköltsége?Huh? itt mindenkinek a pénztárcája bánja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:26:00 »

Akit érdekel és tud németül, érdemes elolvasni ezeket a hozzászólásokat, melyeket német TDCi tulajok írtak - a technika kap hideget, s meleget egyaránt.  
 
A TDCI motorok tartóssága
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:30:00 »

Hát most nem MAGUNKról beszélünk ki az aki itt nagycéges kocsit hajt és nem törődik vele nolátod, kit érdekel a nagycég szervízköltsége?Huh? itt mindenkinek a pénztárcája bánja
Az nem is, de 2 év után már én veszem meg az autót. És akkor már érdekel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:31:00 »

Hát most nem MAGUNKról beszélünk ki az aki itt nagycéges kocsit hajt és nem törődik vele nolátod, kit érdekel a nagycég szervízköltsége?Huh? itt mindenkinek a pénztárcája bánja
Napu
Olvass vissza hogy került a céges autó a porlasztó, és egyéb Mondeo problémák közé.
Röviden: Az nem megbízhatósági "jegyzőkönyv" hogy a nagy cégek "is" Mondeót vesznek és nem off márkákat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:34:00 »

Az nem is, de 2 év után már én veszem meg az autót. És akkor már érdekel.
éééés, nem használtnak minősül az??? de, akkor?Huh? Mit tehetsz, ha nem ismered az előéletét??? Semmit és pont.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:37:00 »

Napu
Olvass vissza hogy került a céges autó a porlasztó, és egyéb Mondeo problémák közé.
Röviden: Az nem megbízhatósági "jegyzőkönyv" hogy a nagy cégek "is" Mondeót vesznek és nem off márkákat.
Olvasom, pedig minek. Igenis megbízhatósági, mert nem véletlenül választanak flottát persze ha van egy kis esze a döntnöknek és nem csak az "orvoslátogató", meg a legelőnyösebb ajánlat alapján dönt pölö ... de végülis nekem mindegy, csak néhány részletbe kapaszkodtam bele, hátha élesebb lesz a kép, de már bánom ... úgyse lesz soha dízóm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:38:00 »

Akit érdekel és tud németül, érdemes elolvasni ezeket a hozzászólásokat, melyeket német TDCi tulajok írtak - a technika kap hideget, s meleget egyaránt.  
 
A TDCI motorok tartóssága
Az ott leírtakat,magyarul,összefoglalva,esetleg ide is.Valaki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:41:00 »

Akit érdekel és tud németül, érdemes elolvasni ezeket a hozzászólásokat, melyeket német TDCi tulajok írtak - a technika kap hideget, s meleget egyaránt.  
 
A TDCI motorok tartóssága
Jah. Magyarra fordítva a summát elolvasnám valakitől.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:47:00 »

Napu
Olvass vissza hogy került a céges autó a porlasztó, és egyéb Mondeo problémák közé.
Röviden: Az nem megbízhatósági "jegyzőkönyv" hogy a nagy cégek "is" Mondeót vesznek és nem off márkákat.
Jaja!
Attól hogy nekünk Mastereink vannak, attól még a Renaulz nem lett megbízhatóbb!
Megemlíteném, hogy még nem volt motorikusan bajuk!!! Pedig amit szegények átélnek...
Az egyikben most van 200 ezer körül, de csak olajat kell cserélni benne, porlasztót nem!!!
ÉS AZ IS CR!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:48:00 »

Javítás.  
 
Renaulz helyett inkább Renault!
Így talán ismertebb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:51:00 »

Jaja!
Attól hogy nekünk Mastereink vannak, attól még a Renaulz nem lett megbízhatóbb!
Megemlíteném, hogy még nem volt motorikusan bajuk!!! Pedig amit szegények átélnek...
Az egyikben most van 200 ezer körül, de csak olajat kell cserélni benne, porlasztót nem!!!
ÉS AZ IS CR!!!!!
Szgk, így ismertebb?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:52:00 »

Azt hiszem sokak nevében szólok:
 
A porlasztócsúcs monnyon le!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:57:00 »

Azt hiszem sokak nevében szólok:
 
A porlasztócsúcs monnyon le!!!
Ez nem gyenge : Ford Mondeo  Dízelek oldal #3206!
Üdv.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.