Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 21:13:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 [1088] 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20593239 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #54350 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:15:59 »

Győr kereskedésbe


Vidd vissza és csináld vissza a bizniszt!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #54351 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:17:58 »

Fasza... bocs
holnap viszem és ráteszik a kompjuterre
de persze mar szoltam a pasinak mert ez igy nem megy
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #54352 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:19:30 »

Fasza... bocs
holnap viszem és ráteszik a kompjuterre
de persze mar szoltam a pasinak mert ez igy nem megy
használd a válsz gombot arra a hozzászólásra amire válaszolsz és akkor átláthatóbb lesz hogy kinek írod  Wink
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #54353 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:19:35 »

Fasza... bocs
holnap viszem és ráteszik a kompjuterre
de persze mar szoltam a pasinak mert ez igy nem megy

Lehet nincs nagy baj, de ilyenbe nem bízunk meg, szóval kár computerre rakni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #54354 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:22:56 »

Lehet nincs nagy baj, de ilyenbe nem bízunk meg, szóval kár computerre rakni!
hàt remélem nincs nagy baj de márkaszervìvbe viszem ismerőshöz komputerre
utána visszaviszem ha valami baja van mármint komoly szomoru1
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54355 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:25:22 »

hàt remélem nincs nagy baj de márkaszervìvbe viszem ismerőshöz komputerre
utána visszaviszem ha valami baja van mármint komoly szomoru1

Kérj jegyzőkönyvet a hibá(k)ról....később még jól jöhet.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #54356 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:26:38 »

Kérj jegyzőkönyvet a hibá(k)ról....később még jól jöhet.
köszi a tippet
remélem tényleg semmi komoly
Naplózva
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #54357 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 21:23:36 »

Szűkebben, melyikbe?
márton kereskedés
Naplózva
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #54358 Dátum: 2014.04.18 péntek, 07:59:31 »

Sziasztok! Az normális, hogy a kézifék karnak van felfele egy olyan 5-6cm holtjátéka, ahol csak úgy lötyög és csak utána kezd el kattogni és aztán befogni?
Én nem hiszem, hogy ez így jó. Hol tudnék ezen állítani? Köszi a válaszokat és remélem megoldásokat.   worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.18 péntek, 08:11:31 írta atis0313 » Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #54359 Dátum: 2014.04.18 péntek, 09:36:57 »

Sziasztok. Két dolog volna amiért segitséget kérnék. Az egyik az, hogy nemrég vezető ülést és kormányt cseréltünk a kocsiban. Azóta a légzsák visszajelző (és csak ez) minden inditás után elkezd villogni, majd folyamatosan világit. Egyenlőre nem kötöttem le az akksit, de tervezem. Szerintetek ez megszüntetheti a dolgot!?

A másik az, hogy akad egy örökéletü BRONZ fogaskerékkel szerelt orsóm magasságemelő motorhoz. Kétmotoros üléseknél az elülső motorba való. Ha esetleg valakit érdekel, privátban keressen. ;-)  Üdv
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54360 Dátum: 2014.04.18 péntek, 09:42:31 »

Sziasztok. Két dolog volna amiért segitséget kérnék. Az egyik az, hogy nemrég vezető ülést és kormányt cseréltünk a kocsiban. Azóta a légzsák visszajelző (és csak ez) minden inditás után elkezd villogni, majd folyamatosan világit. Egyenlőre nem kötöttem le az akksit, de tervezem. Szerintetek ez megszüntetheti a dolgot!?

A másik az, hogy akad egy örökéletü BRONZ fogaskerékkel szerelt orsóm magasságemelő motorhoz. Kétmotoros üléseknél az elülső motorba való. Ha esetleg valakit érdekel, privátban keressen. ;-)  Üdv

Mikori autóból került bele az ülés? Mennyit villog a légzsák lámpa? .....az akksi sarut levehetted volna a kormány és ülés cserénél.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #54361 Dátum: 2014.04.18 péntek, 10:20:55 »

Csao.
Középkonzolt szeretném szétkapni, de amit itt olvastam leirast nem értem. Gombokat már kipattintottam felul volt 2csavar,már csak a digiklima van bent meg a pohartarto. Vhol csavar ami tart esetleg Huh?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54362 Dátum: 2014.04.18 péntek, 10:28:27 »

Csao.
Középkonzolt szeretném szétkapni, de amit itt olvastam leirast nem értem. Gombokat már kipattintottam felul volt 2csavar,már csak a digiklima van bent meg a pohartarto. Vhol csavar ami tart esetleg Huh?


Alul is van 2...szedd ki a váltó körüli műanyagot és látni fogod. És a rádió helyén is van 1-1 csavar oldalt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #54363 Dátum: 2014.04.18 péntek, 13:06:15 »

Sziasztok! Az normális, hogy a kézifék karnak van felfele egy olyan 5-6cm holtjátéka, ahol csak úgy lötyög és csak utána kezd el kattogni és aztán befogni?
Én nem hiszem, hogy ez így jó. Hol tudnék ezen állítani? Köszi a válaszokat és remélem megoldásokat.   worship
Nekem a bowdencsere oldotta meg a problémát.
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #54364 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:00:55 »

facelift előtti és utáni középkonzol cserélhető? úgy értem, ha veszek hozzá cuccokat, akkor a kábelezés jó a másikhoz is? főként a klíma+fűtés vezérlésére gondolok
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #54365 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:03:43 »

facelift előtti és utáni középkonzol cserélhető? úgy értem, ha veszek hozzá cuccokat, akkor a kábelezés jó a másikhoz is? főként a klíma+fűtés vezérlésére gondolok
úgy tudom a klímavezérlőnél kell a kábelezéssel mókolni!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #54366 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:04:44 »

facelift előtti és utáni középkonzol cserélhető? úgy értem, ha veszek hozzá cuccokat, akkor a kábelezés jó a másikhoz is? főként a klíma+fűtés vezérlésére gondolok

NEM!!!

Össze ne dugd, mert annyi a klímavezérlődnek!

Át kell drótozni az egészet, részletes leírás a FordWikiben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54367 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:10:47 »

facelift előtti és utáni középkonzol cserélhető? úgy értem, ha veszek hozzá cuccokat, akkor a kábelezés jó a másikhoz is? főként a klíma+fűtés vezérlésére gondolok

Megoldható, de nem egyszerű.  A legnagyobb gond a műszerfalpárna.....más a facelift előtti és utáni.  A kábelezés az simán megoldható.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #54368 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:19:32 »

NEM!!!

Össze ne dugd, mert annyi a klímavezérlődnek!

Át kell drótozni az egészet, részletes leírás a FordWikiben.

AndyA
én ott nem találom

ja, meg az ülésfűtést meg lehet-e csinálni az újabb félére, mármint hőfok szabályzósra
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.18 péntek, 15:24:41 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #54369 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:25:22 »

Megoldható, de nem egyszerű.  A legnagyobb gond a műszerfalpárna.....más a facelift előtti és utáni.  A kábelezés az simán megoldható.
mi a baj a párnával?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #54370 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:33:25 »

Sziasztok! Az normális, hogy a kézifék karnak van felfele egy olyan 5-6cm holtjátéka, ahol csak úgy lötyög és csak utána kezd el kattogni és aztán befogni?
Én nem hiszem, hogy ez így jó. Hol tudnék ezen állítani? Köszi a válaszokat és remélem megoldásokat.   worship

Elvileg neked a leírt autónál már állítható a kézifék de, hogy hozzáférj, le kell engedni a kipufogót és a hővédőt is el kell távolítani az egyik oldalon. Hozzá lehet férni nehézkesebben úgy is, hogy csak a hővédőt szereled le de kényelmesebb ha leengeded a kipufogót.

Másik lehetőség, hogy autómata állítású a kézifék, ebben az esetben a csere a megoldás.

Mindkét lehetőségnél ellenőrizd a fékbetétet és a féknyereg mechanikát is.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54371 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:38:19 »

én ott nem találom

ja, meg az ülésfűtést meg lehet-e csinálni az újabb félére, mármint hőfok szabályzósra

Az ülésfűtést meg lehet csinálni fokozatkapcsolósra.....kell hozzá olyan ülésfűtés ami tudja.....külön nem fogsz kapni csak ülésszettet egyben.
A faceliftes középkonzolhoz:
Ez lengyel, de a táblázat érthető....az angoloknál van 1-2 hiba a táblázatba amit nem javítottak....
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/57497-MKIII-Wymiana-konsoli-na-polift
Angol
http://www.talkford.com/topic/155733-step-by-step-guide-on-how-to-change-your-central-console-from-prefacelift-to-facelift/

mi a baj a párnával?

Más a két párna.....vagy a középkonzolt "faragod" vagy a műszerfalpárnát.
Ez a baj:

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #54372 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:40:00 »

én ott nem találom

ja, meg az ülésfűtést meg lehet-e csinálni az újabb félére, mármint hőfok szabályzósra

Az sem egyszerű mutatvány, mivel nem csak a fokozatállítós gomb kell hozzá, de az ülés alján is van egy dobozka, ami a gomb által adott jelet értelmezi, és beállítja a fűtést ill. a ventilátort:

fordwiki.co.uk/index.php?title=Climate_Seats_Into_Pre_Facelift_-_Wiring_Info

Valaki éppen nemrég küzdött meg ezzel, talán kalimera75 volt, ha jól emlékszem.

A cserás cikk meg lehet, nem FordWiki volt, hanem az itteni, de volt ilyen cikk, azt tudom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #54373 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:42:25 »

Az ülésfűtést meg lehet csinálni fokozatkapcsolósra.....kell hozzá olyan ülésfűtés ami tudja.....külön nem fogsz kapni csak ülésszettet egyben.
A faceliftes középkonzolhoz:
Ez lengyel, de a táblázat érthető....az angoloknál van 1-2 hiba a táblázatba amit nem javítottak....
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/57497-MKIII-Wymiana-konsoli-na-polift
Angol
http://www.talkford.com/topic/155733-step-by-step-guide-on-how-to-change-your-central-console-from-prefacelift-to-facelift/

Más a két párna.....vagy a középkonzolt "faragod" vagy a műszerfalpárnát.
Ez a baj:


ezen a képen a váltóbox van. vagy azt is cserélni kéne?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54374 Dátum: 2014.04.18 péntek, 15:46:00 »

ezen a képen a váltóbox van. vagy azt is cserélni kéne?

Cserélni kell azt is meg a könyöklős box-ot is....fordwikin ott van pontosan miket kell.
Vagy otthagyod a régi váltókörüli részt és a konzolt "igazítod" hozzá.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #54375 Dátum: 2014.04.18 péntek, 16:10:22 »

Szia mindenki.Azt szeretném kérdezni,hogy volt e vagy van e valakinek olyan problémája,hogy a műszer egységben elkezdett már zavaróan villogni a km és a hőfok vissza jelző kis monitor.Ha valakinek van rá valami magyarázata az jóóóóóóó lenne.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #54376 Dátum: 2014.04.18 péntek, 16:13:29 »

Szia mindenki.Azt szeretném kérdezni,hogy volt e vagy van e valakinek olyan problémája,hogy a műszer egységben elkezdett már zavaróan villogni a km és a hőfok vissza jelző kis monitor.Ha valakinek van rá valami magyarázata az jóóóóóóó lenne.
a világítás vagy magában a kijelző?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #54377 Dátum: 2014.04.18 péntek, 16:17:24 »



Ime a bronz fogaskerekes orsó. Akit érdekel privátban jelezze. Csak kétmotoroshoz, elülső motorba.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #54378 Dátum: 2014.04.18 péntek, 16:32:36 »

Csak a világítás.És más hol nem csak az a 2db kijelző


a világítás vagy magában a kijelző?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #54379 Dátum: 2014.04.18 péntek, 16:34:12 »

Csak a világítás.És más hol nem csak az a 2db kijelző


mérd meg a töltésedet ha nincs más akkor a műszerteszttel a wikiben ott a leírás hogyan kell!ez lehet a rosszalkodó generátor vagy akksi előjele!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #54380 Dátum: 2014.04.18 péntek, 18:15:21 »

Üdv!

Olyan valaki segítségét kérném aki alakított már át sima MK3 mondeo kulcsot bicskakulcsra.

Vettem egy bicskakulcs átalakítót (http://www.autokulcs.hu/termek/ford_atalakito_egyedi_ford_kulcsszarral) amibe elvileg csak át kell pakolni a gyári belsejét.
Le is másoltattam a kulcsot, a problémám viszont az, hogy a gyári kulcs elektronikája ahogy látom forrasztott műanyag pöckökkel van rögzítve amit csak letörni lehet ránézésre ráadásul a transponder chip is ugye egy gumi ágyban van, ami bele van ragasztva.

Nem akarnám szétbarmolni a gyári kulcsot, hogy a végén 1 se legyen ezért kérném valaki olyan segítségét aki csinált már ilyet.

Előre is köszi!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54381 Dátum: 2014.04.18 péntek, 18:21:07 »

Üdv!

Olyan valaki segítségét kérném aki alakított már át sima MK3 mondeo kulcsot bicskakulcsra.

Vettem egy bicskakulcs átalakítót (http://www.autokulcs.hu/termek/ford_atalakito_egyedi_ford_kulcsszarral) amibe elvileg csak át kell pakolni a gyári belsejét.
Le is másoltattam a kulcsot, a problémám viszont az, hogy a gyári kulcs elektronikája ahogy látom forrasztott műanyag pöckökkel van rögzítve amit csak letörni lehet ránézésre ráadásul a transponder chip is ugye egy gumi ágyban van, ami bele van ragasztva.

Nem akarnám szétbarmolni a gyári kulcsot, hogy a végén 1 se legyen ezért kérném valaki olyan segítségét aki csinált már ilyet.

Előre is köszi!

A gyári elektronikát csak úgy tudod kiszedni, ha óvatosan "letöröd" a kis pöcköket.  Az immo kapszula kijön simán a gumiágyból.....az új kulcsba pedig melegragasztóval tudod a helyére rögzíteni.  
Ilyen: http://www.argep.hu/trend/MELE/Melegragaszto-pisztoly.html
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #54382 Dátum: 2014.04.18 péntek, 18:29:33 »

Az aksim új.De köszi a műszertesztre nem gondoltam Wink


mérd meg a töltésedet ha nincs más akkor a műszerteszttel a wikiben ott a leírás hogyan kell!ez lehet a rosszalkodó generátor vagy akksi előjele!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #54383 Dátum: 2014.04.18 péntek, 18:44:54 »

A gyári elektronikát csak úgy tudod kiszedni, ha óvatosan "letöröd" a kis pöcköket.  Az immo kapszula kijön simán a gumiágyból.....az új kulcsba pedig melegragasztóval tudod a helyére rögzíteni.  
Ilyen: http://www.argep.hu/trend/MELE/Melegragaszto-pisztoly.html

Köszi a segítséget.   worship
Még egy kérdésem lenne, az nem gond ha az átalakítóban nincsenek meg azok a pöckök? GOndolok itt arra, hogy elég stabilan fog-e állni benne.
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #54384 Dátum: 2014.04.18 péntek, 18:46:20 »

Üdv!

Olyan valaki segítségét kérném aki alakított már át sima MK3 mondeo kulcsot bicskakulcsra.

Vettem egy bicskakulcs átalakítót (http://www.autokulcs.hu/termek/ford_atalakito_egyedi_ford_kulcsszarral) amibe elvileg csak át kell pakolni a gyári belsejét.
Le is másoltattam a kulcsot, a problémám viszont az, hogy a gyári kulcs elektronikája ahogy látom forrasztott műanyag pöckökkel van rögzítve amit csak letörni lehet ránézésre ráadásul a transponder chip is ugye egy gumi ágyban van, ami bele van ragasztva.

Nem akarnám szétbarmolni a gyári kulcsot, hogy a végén 1 se legyen ezért kérném valaki olyan segítségét aki csinált már ilyet.

Előre is köszi!
Nekem is ki kellett szedni már a kulcsból az elektronikát,az egyik kapcsoló miatt.Óvatosan pákával
megmelegítettem a műanyag csapot,és lehúztam róla a panelt,utána vissza lehet tenni a kis műanyag
csapokra,és szintén pákával picit megnyomni a csapok tetejét.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #54385 Dátum: 2014.04.18 péntek, 19:40:24 »

Üdv.

Kormány szervó olajat akarok cserélni a vasban  Wink
Kérdezném h, mennyi olaj kell bele és h, milyen fajtát vegyek bele? Csakis Ford gyári olajat akarok.
Pirosat vagy zöldet? Asszem h, most zöld van benne....
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #54386 Dátum: 2014.04.18 péntek, 19:59:11 »

Üdv.

Kormány szervó olajat akarok cserélni a vasban  Wink
Kérdezném h, mennyi olaj kell bele és h, milyen fajtát vegyek bele? Csakis Ford gyári olajat akarok.
Pirosat vagy zöldet? Asszem h, most zöld van benne....
Wiki:
Kormányszervó olaj
Minden motor : ATF III (Ford ESP-M2C-166-H )
feltöltési mennyiség: 0,9l
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670691-szervoolaj/223983-szervo-es-automata-valtoolaj-ford-zold-1l
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.18 péntek, 20:04:26 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54387 Dátum: 2014.04.18 péntek, 20:34:05 »

Köszi a segítséget.   worship
Még egy kérdésem lenne, az nem gond ha az átalakítóban nincsenek meg azok a pöckök? GOndolok itt arra, hogy elég stabilan fog-e állni benne.

Szerintem igen....
A saját kulcsom még nem érkezett meg, de Domiét láttam azzal nem volt semmi gond...azóta nem panaszkodott.  Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54388 Dátum: 2014.04.18 péntek, 20:35:59 »

Üdv.

Kormány szervó olajat akarok cserélni a vasban  Wink
Kérdezném h, mennyi olaj kell bele és h, milyen fajtát vegyek bele? Csakis Ford gyári olajat akarok.
Pirosat vagy zöldet? Asszem h, most zöld van benne....

Akkor zöldet vegyél.... nyes
Én az átöblítéshez vettem "gagyi" olajat (2l)...átmostam vele a rendszert és csak utána öntöttem bele a gyárit.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #54389 Dátum: 2014.04.18 péntek, 23:15:04 »

Üdv!

Olyan valaki segítségét kérném aki alakított már át sima MK3 mondeo kulcsot bicskakulcsra.

Vettem egy bicskakulcs átalakítót (http://www.autokulcs.hu/termek/ford_atalakito_egyedi_ford_kulcsszarral) amibe elvileg csak át kell pakolni a gyári belsejét.
Le is másoltattam a kulcsot, a problémám viszont az, hogy a gyári kulcs elektronikája ahogy látom forrasztott műanyag pöckökkel van rögzítve amit csak letörni lehet ránézésre ráadásul a transponder chip is ugye egy gumi ágyban van, ami bele van ragasztva.

Nem akarnám szétbarmolni a gyári kulcsot, hogy a végén 1 se legyen ezért kérném valaki olyan segítségét aki csinált már ilyet.

Előre is köszi!

Ejjha, szép árat kérnek érte. Ebay-ről kb fele ennyi.

A műanyag pöcköket lemelegíted pákával/levágod/letöröd, ahogy szimpatikus, úgysem fog kelleni a bicska kulcsban.

Az immo chipet óvatosan szedd ki, nehogy eltörd. Pl szikével szépen bevagdosod a gumit és kiszeded az immót. Miután átraktad vagy beragasztod valamivel vagy én pl csak azt a műanyag darabot ami a bicskában tartja, azt pákával egy két helyen elmelegítettem a chip fele. Azóta is stabilan a helyén van.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #54390 Dátum: 2014.04.19 szombat, 00:08:11 »

Udv
Nem nyilik a csomagter ajtom!
Se belulrol se kivulrol...
Csak a taviranyitoval tudom nyitni.
Segitsetek mi a megoldas
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54391 Dátum: 2014.04.19 szombat, 00:09:51 »

Udv
Nem nyilik a csomagter ajtom!
Se belulrol se kivulrol...
Csak a taviranyitoval tudom nyitni.
Segitsetek mi a megoldas

Bal első ajtózár..... csere.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #54392 Dátum: 2014.04.19 szombat, 00:24:23 »

Udv
Nem nyilik a csomagter ajtom!
Se belulrol se kivulrol...
Csak a taviranyitoval tudom nyitni.
Segitsetek mi a megoldas
Tudod én jövök az ellen példával mint mindig:MIKRO KAPCSOLÓ mint nálam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #54393 Dátum: 2014.04.19 szombat, 07:47:47 »

Bal első ajtózár..... csere.
semmi köze hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #54394 Dátum: 2014.04.19 szombat, 08:00:35 »

Így van.Semmi köze hozzá.Van neki külön vezérlő egysége azt kell ki cserélni.Nekem is ki kell majd cserélnem.


semmi köze hozzá
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54395 Dátum: 2014.04.19 szombat, 10:20:19 »

semmi köze hozzá
 vigyor3  Miért mondod ezt Zsolti?
Amíg a bal első ajtó  nem ad nyitva jelét a GEM-nek, addig csak a kulcsról nyílik.
Mivel onnan lehet csak nyitni ha zárva a kocsi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #54396 Dátum: 2014.04.19 szombat, 10:21:35 »

 vigyor3  Miért mondod ezt Zsolti?
Amíg a bal első ajtó  nem ad nyitva jelét a GEM-nek, addig csak a kulcsról nyílik.
Mivel onnan lehet csak nyitni ha zárva a kocsi.
mivel a bal első ajtó zár nem így szokott meghibásodni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54397 Dátum: 2014.04.19 szombat, 10:24:17 »

Így van.Semmi köze hozzá.Van neki külön vezérlő egysége azt kell ki cserélni.Nekem is ki kell majd cserélnem.


Külön csomagtérajtó nyitó vezérlőegység?  laugh
Egy van csak a GEM, az nyitja. Mivel tudja, ezért a vezetékei rendben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54398 Dátum: 2014.04.19 szombat, 10:39:43 »

mivel a bal első ajtó zár nem így szokott meghibásodni

Nem csak egy fajta meghibásodása van. Az autó pedig 2002-es.

Amúgy valóban, most tovább gondolva még lehet zárlatos csomagtérnyitó gomb (vezeték) is, mert ha folyamatosan megnyomott állapotot érez a GEM, akkor figyelmen kívül hagyja azt a bemenetet. Ez együtt van a belső gomb bemenettel.

De a mikrokapcsolóra sem jellemző a zárlatos meghibásodás, inkább simán a nem működés. (érintkezők nem össze zárása)

Azért tényleg a hátsó kapcsoló széthúzásával érdemes kezdeni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #54399 Dátum: 2014.04.19 szombat, 10:58:00 »

Elvileg neked a leírt autónál már állítható a kézifék de, hogy hozzáférj, le kell engedni a kipufogót és a hővédőt is el kell távolítani az egyik oldalon. Hozzá lehet férni nehézkesebben úgy is, hogy csak a hővédőt szereled le de kényelmesebb ha leengeded a kipufogót.

Másik lehetőség, hogy autómata állítású a kézifék, ebben az esetben a csere a megoldás.

Mindkét lehetőségnél ellenőrizd a fékbetétet és a féknyereg mechanikát is.

Köszi a tippeket.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Oldalak: 1 ... 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 [1088] 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.