tuza35
|
|
« Új hozzászólás #54400 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 21:00:03 » |
|
Nem csa a hátsó zárra gondoltam. Külön csomagtérajtó nyitó vezérlőegység? Egy van csak a GEM, az nyitja. Mivel tudja, ezért a vezetékei rendben.
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
jaxi
|
|
« Új hozzászólás #54401 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 16:19:28 » |
|
Sziasztok! Egy kis segítség kellene,nem nyílik a motorház tető. Tegnap indulás előtt meg akartam nézni a lovakat,de csak a sokadik próbálkozásra nyílt ki. Nem fordította el a zárónyelvet,befújtam a kulcslyukba wd40 -et. Azóta már hiába forgatom a kulcsot balra,jobbra nem csinál semmit. Eddig legalább,balra fordításnál az egyik zárókar elengedte. Segítségeteket előre is köszönöm Jaxi
|
|
|
Naplózva
|
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54402 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 16:44:24 » |
|
Nem csa a hátsó zárra gondoltam.
Pedig arról volt szó. Ezért is nem jó más dolog miatt párhuzamot vonni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #54403 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 16:44:52 » |
|
Sziasztok! Egy kis segítség kellene,nem nyílik a motorház tető. Tegnap indulás előtt meg akartam nézni a lovakat,de csak a sokadik próbálkozásra nyílt ki. Nem fordította el a zárónyelvet,befújtam a kulcslyukba wd40 -et. Azóta már hiába forgatom a kulcsot balra,jobbra nem csinál semmit. Eddig legalább,balra fordításnál az egyik zárókar elengedte. Segítségeteket előre is köszönöm Jaxi a zárakat nem szabad fújkálni. azt már tudod miért. le kell szedni a díszrácsot és fúrás. aztán zár felújítás és össze.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.21 hétfő, 16:47:05 írta Dentcraft »
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
jaxi
|
|
« Új hozzászólás #54404 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 17:12:22 » |
|
a zárakat nem szabad fújkálni. azt már tudod miért. le kell szedni a díszrácsot és fúrás. aztán zár felújítás és össze.
Ahhoz,hogy levegyem a hűtőrácsot, először még1x fel kéne nyílni a motorháztetőnek,persze miután már megvan a javítókészlet. Hogy lehetne ezt a legolcsóbban,megoldani?
|
|
|
Naplózva
|
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #54405 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 17:18:42 » |
|
Ahhoz,hogy levegyem a hűtőrácsot, először még1x fel kéne nyílni a motorháztetőnek,persze miután már megvan a javítókészlet. Hogy lehetne ezt a legolcsóbban,megoldani?
ha nem lehetne leszedni nem írtam volna.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54406 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 17:22:09 » |
|
a zárakat nem szabad fújkálni. azt már tudod miért. le kell szedni a díszrácsot és fúrás. aztán zár felújítás és össze.
Miért nem szabad fújkálni a zárakat? Semmi bajuk nem lesz, persze nem hajlakkal kell fújni őket hanem komoly anyaggal.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #54407 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 17:47:14 » |
|
ha nem lehetne leszedni nem írtam volna.
Amúgy tényleg hogy lehet leszedni ha a 2 záró patent fölül van és ahoz hogy hozzá férj kikell nyitni a motorháztetőt.Ezt én sem tudom.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
jaxi
|
|
« Új hozzászólás #54408 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 17:51:15 » |
|
Amúgy tényleg hogy lehet leszedni ha a 2 záró patent fölül van és ahoz hogy hozzá férj kikell nyitni a motorháztetőt.Ezt én sem tudom.
Pont erre lennék én is kíváncsi. Csinált már valaki ilyet?
|
|
|
Naplózva
|
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #54409 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:07:12 » |
|
Pont erre lennék én is kíváncsi. Csinált már valaki ilyet?
Tisztelt Fórumtárs! Ha nem tudod kinyitni a motorháztetőt, tedd a következőt. Felhajtod a Ford emblémát. Alatta találod a süllyesztett kulcs nyílást és egy függőleges palástot mely körbe veszi a kulcs nyílást. Ezt a függőleges palástot körbe rajzolva, a rajzolaton belül érintőlegesen szorosan egymás mellé fúrva, kivehető a palást. mögötte található a zár. A zárat tartó 2 csavar fejet óvatosan lefúrva a zár kivehető a zármozgató rúddal együtt. Mindkettőt kivéve egy megfelelő méretű csavarhúzóval a motorháztető belső zár könnyedén nyitható. A kulcsos zár javítása után az eltávolított függőleges palást helye, egy új műanyag darab beragasztásával eltüntethető. Ez a legkisebb roncsolással járó megoldás. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.21 hétfő, 18:15:51 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #54410 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:46:21 » |
|
Miért nem szabad fújkálni a zárakat? Semmi bajuk nem lesz, persze nem hajlakkal kell fújni őket hanem komoly anyaggal.
Sőt, nekem egyszer egy alapos tisztítás, majd utána zsírozás oldotta meg a problémát.
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54411 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:47:18 » |
|
Sőt, nekem egyszer egy alapos tisztítás, majd utána zsírozás oldotta meg a problémát.
Hát zsírozni pont nem szabad. Attól leragadnak a lamellák.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #54412 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:48:01 » |
|
Hát zsírozni pont nem szabad. Attól leragadnak a lamellák.
Száraz kenőspray-vel kezeltem, azóta is jól működik.
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54413 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:49:25 » |
|
Száraz kenőspray-vel kezeltem, azóta is jól működik.
Száraz kenőspray? Maaargiiit!? Nooormááááliiis?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #54414 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:49:55 » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.21 hétfő, 18:52:11 írta Zolibácsi »
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #54415 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:56:35 » |
|
Miért nem szabad fújkálni a zárakat? Semmi bajuk nem lesz, persze nem hajlakkal kell fújni őket hanem komoly anyaggal.
ha már akadozik akkor jól el van koszolódva. ha ilyenkor fújkálják mindenfélével jól összegyűlik a lamellák köré a dzsuva és nem fog működni. csak a kulcsot érdemes
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54416 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:00:59 » |
|
csak a kulcsot érdemes
Bezsírozni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54417 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:02:23 » |
|
Bezsírozni? A füledben megforgatod kicsit és jó is.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #54418 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:03:15 » |
|
Pont erre lennék én is kíváncsi. Csinált már valaki ilyet?
nekem az okos szerelők eccer úgy megfeszítették a kulcsot valamelyik irányba, h elfordult a műanyag rúd, és sehova. Akkor felfele feszítettem a díszrácsot és le tudtam fúrni a 2 csavart. Alul ehhez ki kellett pattintani. De lehet 1. állásba kinyílt nekik és onnan nem ment tovább. Le valóban nem vehettem. Nem mostanában volt.. Amúgy a leghülyébb találmány ez a mot zár..
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
|
« Új hozzászólás #54419 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:14:07 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #54420 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:16:37 » |
|
miért ne szabadna? ennyiért jó áron van. 10-ért lehet kapni tuti bontottat is ha még olcsóbb kell.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #54421 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:21:58 » |
|
nekem az okos szerelők eccer úgy megfeszítették a kulcsot valamelyik irányba, h elfordult a műanyag rúd, és sehova. Akkor felfele feszítettem a díszrácsot és le tudtam fúrni a 2 csavart. Alul ehhez ki kellett pattintani. De lehet 1. állásba kinyílt nekik és onnan nem ment tovább. Le valóban nem vehettem. Nem mostanában volt..
Amúgy a leghülyébb találmány ez a mot zár..
Tisztelt Fórumtárs! Egy hangyányit nem értek veled egyet. A motorháztető kulcsos zárhatósága, egy megfelelő megoldás lenne a lophatóság ellen, ha nem ilyen gyenge megoldás lenne a belső motorháztetőzár nyitása. A rendszerben a leggyengébb láncszem a két zár közötti műanyag elem, ami nagyon rossz hatásfokkal egy csuklós tengelyt helyettesít. Illetve a kulcsos zár gyenge minőségű program lamellái. A fenti hsz-ben leírtam, hogy tudod kinyitni a legkisebb roncsolással a tönkre ment motorháztető zárat. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
|
« Új hozzászólás #54422 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:29:05 » |
|
miért ne szabadna? ennyiért jó áron van. 10-ért lehet kapni tuti bontottat is ha még olcsóbb kell.
Te tudsz olyan bontóst akinél lehet kapni tuti bontottat?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #54423 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:37:59 » |
|
Te tudsz olyan bontóst akinél lehet kapni tuti bontottat?
Igen....én mk2-től vettem gyári bontottakat...egy szem rozsda se volt a csavarokon és a karékagyon sem. (tényleg nem sokat futhattak) Előtte vettem valami olcsó gagyit 21-22 ezerért....az 40ezer km után megint "búgott". A 2db újszerű gyári volt annyi, mint 1db olcsó gagyi.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #54424 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 20:00:20 » |
|
Te tudsz olyan bontóst akinél lehet kapni tuti bontottat?
Én Motorcraft-tól vettem. keres kínálban találod az autóbontásoknál.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
|
« Új hozzászólás #54425 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 20:15:30 » |
|
Igen....én mk2-től vettem gyári bontottakat...egy szem rozsda se volt a csavarokon és a karékagyon sem. (tényleg nem sokat futhattak) Előtte vettem valami olcsó gagyit 21-22 ezerért....az 40ezer km után megint "búgott". A 2db újszerű gyári volt annyi, mint 1db olcsó gagyi.
Maradok én is a bontottnál nem veszek olyan olcsó gagyit. Köszönöm a válaszokat.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
|
|
|
TSPORT
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54426 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 20:49:00 » |
|
Dobozban van, beépítés majd mostanában következik.
Van hozzá eTIS-ben doksi, ha érdekel.
AndyA
Szia! Ez a beépítés elkészült? Ha igen,akkor lenne pár kérdésem a beépítéssel,a kályhával és vezérléssel kapcsolatban? Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arpad
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54427 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 20:52:32 » |
|
Udv Nem nyilik a csomagter ajtom! Se belulrol se kivulrol... Csak a taviranyitoval tudom nyitni. Segitsetek mi a megoldas
Nalam a mikrokapcsolo volt szetesve,kicsereltem ahogy itt le van irva,es azota minden ok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54428 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 20:59:04 » |
|
Nalam a mikrokapcsolo volt szetesve,kicsereltem ahogy itt le van irva,es azota minden ok
Belülről van nyitó gombod?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Arpad
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54429 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 21:08:12 » |
|
Ahhoz,hogy levegyem a hűtőrácsot, először még1x fel kéne nyílni a motorháztetőnek,persze miután már megvan a javítókészlet. Hogy lehetne ezt a legolcsóbban,megoldani?
Amikor meg nyithato egy kototubol lehet hajlitani egy szerszamot amivel nem egyszeu de ki lehet nyitni.Ha lesz idom lefenykepezem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54430 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 21:10:12 » |
|
Amikor meg nyithato egy kototubol lehet hajlitani egy szerszamot amivel nem egyszeu de ki lehet nyitni.Ha lesz idom lefenykepezem.
Árpi, " Amikor meg nyithato" , akkor kulccsal a legegyszerűbb kinyitni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Arpad
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54431 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 21:11:34 » |
|
Belülről van nyitó gombod?
Igen,van
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arpad
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54432 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 21:13:05 » |
|
Árpi, " Amikor meg nyithato" , akkor kulccsal a legegyszerűbb kinyitni. Igen,de mivel Ti kozel vagytok egymashoz egy klubbtars bir segiteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54433 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 21:16:24 » |
|
Igen,van
A te autód FL-es ezért a zár már a jobb fajta. Így nálad a zárlatos kapcsoló volt a probléma. A FL előtti autóknál fenn állhat a bal első ajtózár hibája is, de ugyanúgy a zárlatos nyomógomb is.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Arpad
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54434 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 21:19:50 » |
|
A te autód FL-es ezért a zár már a jobb fajta. Így nálad a zárlatos kapcsoló volt a probléma. A FL előtti autóknál fenn állhat a bal első ajtózár hibája is, de ugyanúgy a zárlatos nyomógomb is.
Ertem,nalam egyszeuen elrohadt,a regi egerem mikrokapcsoloja megoldotta,persze Nelkuletek biztos sokat szenvedtem volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #54435 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 22:05:07 » |
|
A te autód FL-es ezért a zár már a jobb fajta. Így nálad a zárlatos kapcsoló volt a probléma. A FL előtti autóknál fenn állhat a bal első ajtózár hibája is, de ugyanúgy a zárlatos nyomógomb is.
meg a mikro kapcsoló is lehet baj.Nálam se a bal első zár még nem volt hibás,sem a belső nyitó gombja a hátsó zárnak,de a mikro kapcsoló ugy tönkre ment mint a huzat.Csak azt nem értem ha nem nyílik a hátó ajtó és jó a bal első zár akkor mért ragaszkodunk állandóan a bal első zár cserélyéhez.Meg kell nézni a hátsó dolgokat és kész .Így tettünk mi is.3 éve hibátlan
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54436 Dátum: 2014.04.22 kedd, 07:23:57 » |
|
meg a mikro kapcsoló is lehet baj.Nálam se a bal első zár még nem volt hibás,sem a belső nyitó gombja a hátsó zárnak,de a mikro kapcsoló ugy tönkre ment mint a huzat.Csak azt nem értem ha nem nyílik a hátó ajtó és jó a bal első zár akkor mért ragaszkodunk állandóan a bal első zár cserélyéhez.Meg kell nézni a hátsó dolgokat és kész .Így tettünk mi is.3 éve hibátlan
Nem ragaszkodás! Gondolkodjunk inkább.... Annyiszor leírtam már. Ha FL előtti az autó és bentről, csomagtartóról nem nyitható CSAK a kulcsról, akkor többnyire a be tár nem ad nyitva jelet a GEM-nek és ezért nem működnek a gombok. Vagy zárlatos a nyomógomb hátul, ezért folyamatosan jelet kap a GEM és ez nem plauzibilis így figyelmen kívül hagyja. Ezért nem nyílik belülről sem. FL utáni zárnál inkább ez fordul elő. Nekem nem nyílt a csomagtérajtóról. Kulcsról és belülről igen. Hátsó gomb csere, ami nyilvánvaló ilyenkor.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #54437 Dátum: 2014.04.22 kedd, 08:13:03 » |
|
Köszi a segítséget. Még egy kérdésem lenne, az nem gond ha az átalakítóban nincsenek meg azok a pöckök? GOndolok itt arra, hogy elég stabilan fog-e állni benne. Ahhoz kell a melegtakonyragasztó. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #54438 Dátum: 2014.04.22 kedd, 08:14:26 » |
|
Ez olcsóbb ugyan, de nem ez az aktuális "hivatalos" verzió. Az valami 7 rugó literje. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #54439 Dátum: 2014.04.22 kedd, 08:15:33 » |
|
Akkor zöldet vegyél.... Én az átöblítéshez vettem "gagyi" olajat (2l)...átmostam vele a rendszert és csak utána öntöttem bele a gyárit. Egyrészt nincs jelentősége, mert keverhetőek a folyadékok (a Ford sajátjai legalábbis), másrészt a literes flakon egy átmosásra és egy feltöltésre bőven elég. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #54440 Dátum: 2014.04.22 kedd, 08:16:32 » |
|
Ejjha, szép árat kérnek érte. Ebay-ről kb fele ennyi.
A műanyag pöcköket lemelegíted pákával/levágod/letöröd, ahogy szimpatikus, úgysem fog kelleni a bicska kulcsban.
Az immo chipet óvatosan szedd ki, nehogy eltörd. Pl szikével szépen bevagdosod a gumit és kiszeded az immót. Miután átraktad vagy beragasztod valamivel vagy én pl csak azt a műanyag darabot ami a bicskában tartja, azt pákával egy két helyen elmelegítettem a chip fele. Azóta is stabilan a helyén van.
Kínából, kis türelemmel meg 1500 Ft. Azt hiszem, a 8. tíz darabos rendelési körnél tartunk éppen. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #54441 Dátum: 2014.04.22 kedd, 09:04:53 » |
|
Egyrészt nincs jelentősége, mert keverhetőek a folyadékok (a Ford sajátjai legalábbis), másrészt a literes flakon egy átmosásra és egy feltöltésre bőven elég.
AndyA
Nekem piros (vagyis már fekete) volt benne gyárilag és olyat is öntöttem bele. 2l olcsóbb folyadékot is vettem amivel rendesen átmostam a rendszert.....a szivattyú visszetérő ágát vettem le a tartályról amit egy kannába vezettem, a mosás után ment bele a gyári.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54442 Dátum: 2014.04.22 kedd, 09:06:39 » |
|
Nekem piros (vagyis már fekete) volt benne gyárilag és olyat is öntöttem bele. 2l olcsóbb folyadékot is vettem amivel rendesen átmostam a rendszert.....a szivattyú visszetérő ágát vettem le a tartályról amit egy kannába vezettem, a mosás után ment bele a gyári.
Ennyi. Nem kell a bal oldali axiál csukló felett széthúzogatni a csövet...... felesleges.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #54443 Dátum: 2014.04.22 kedd, 09:09:07 » |
|
Ennyi. Nem kell a bal oldali axiál csukló felett széthúzogatni a csövet...... felesleges.
Ez a gyári folyamat egyébként....és ezzel tényleg át lehet mosni a rendszert. 1.5l után már szép színe lett a folyadéknak.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
b.joci1979
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
|
|
« Új hozzászólás #54444 Dátum: 2014.04.22 kedd, 15:54:26 » |
|
Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérném, abban, hogy sajnálatos módon kilyukadt, elhasználódott a bal első ülés kárpitja, valamint kezd szétforgácsolódni a habszivacs betét is. Lehetőségem lenne egy alig használt jobb első ülést megvásárolni, azonban tudnom kellene, hogy annak szivacs betétjei felhasználhatóak e a bal oldalra. Ez azért kérdés, mert az ülésben légzsák is van, nagyjából abban a magasságban, ahol az ülés oldala kikopott, a ki- és beszállás következtében. Cromax üzletben megrendelhető méretre gyártott mondeo üléshuzat, ráadásul azokkal a kárpitszínekkel és mintázatokkal, melyekkel eredetileg is szerelték az autót. Kérdésemre, mely szerint az egész autóra gyártott kárpitot lehet csak megvásárolni, vagy vehetek csak az első kettőre is, mert jobbára azok használódnak el. Pozitív választ kaptam, nevezetesen, szerintük is jogos a kérdés felvetése. Meg is kérdezték a gyártót, aki azt mondta, hogy megoldható, most az árajánlatra várok ezzel kapcsolatban.
Felmerült az a gondolatom is, hogy a fent nevezett jobb oldali ülés megvásárlása, egy színben is passzoló gyári kárpitot is eredményez, azonban ez a bal oldalon, a légzsák miatt kevésbé lenne használható. Gondolok itt arra, hogy a légzsák körüli esetleg más varrási technikát használtak, a könnyebb szakadás érdekében.
Tehát, ha valaki tud segíteni írja meg számomra, hogy a szivacs és az üléshuzat kompatibilis lehet e a másik oldalra.
Várom válaszaitokat!
Köszönettel Joci
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54445 Dátum: 2014.04.22 kedd, 16:05:42 » |
|
Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérném, abban, hogy sajnálatos módon kilyukadt, elhasználódott a bal első ülés kárpitja, valamint kezd szétforgácsolódni a habszivacs betét is. Lehetőségem lenne egy alig használt jobb első ülést megvásárolni, azonban tudnom kellene, hogy annak szivacs betétjei felhasználhatóak e a bal oldalra. Ez azért kérdés, mert az ülésben légzsák is van, nagyjából abban a magasságban, ahol az ülés oldala kikopott, a ki- és beszállás következtében. Cromax üzletben megrendelhető méretre gyártott mondeo üléshuzat, ráadásul azokkal a kárpitszínekkel és mintázatokkal, melyekkel eredetileg is szerelték az autót. Kérdésemre, mely szerint az egész autóra gyártott kárpitot lehet csak megvásárolni, vagy vehetek csak az első kettőre is, mert jobbára azok használódnak el. Pozitív választ kaptam, nevezetesen, szerintük is jogos a kérdés felvetése. Meg is kérdezték a gyártót, aki azt mondta, hogy megoldható, most az árajánlatra várok ezzel kapcsolatban.
Felmerült az a gondolatom is, hogy a fent nevezett jobb oldali ülés megvásárlása, egy színben is passzoló gyári kárpitot is eredményez, azonban ez a bal oldalon, a légzsák miatt kevésbé lenne használható. Gondolok itt arra, hogy a légzsák körüli esetleg más varrási technikát használtak, a könnyebb szakadás érdekében.
Tehát, ha valaki tud segíteni írja meg számomra, hogy a szivacs és az üléshuzat kompatibilis lehet e a másik oldalra.
Várom válaszaitokat!
Köszönettel Joci
szia, Az ülőlap kompatibilis, a háttámla nem. a huzat sem szivacs sem, ám nem a varrás miatt, hanem a deréktámasz tekerőjének kialakított vágás miatt. Milyen szinű a kárpitod? Esetleg tegyél fel egy képet róla. Vannak maradékaim faceliftes ülésekből, hátha tudok segíteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
b.joci1979
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
|
|
« Új hozzászólás #54446 Dátum: 2014.04.22 kedd, 16:19:09 » |
|
szia, Az ülőlap kompatibilis, a háttámla nem. a huzat sem szivacs sem, ám nem a varrás miatt, hanem a deréktámasz tekerőjének kialakított vágás miatt. Milyen szinű a kárpitod? Esetleg tegyél fel egy képet róla. Vannak maradékaim faceliftes ülésekből, hátha tudok segíteni.
Köszönöm gyors segítséged! A következő linkre feltettem egy közeli képet az ülés kárpitszíneiről https://drive.google.com/file/d/0B9qUfvHnEk1DbWRZV1lKdExrTFE/edit?usp=sharing Joci
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54447 Dátum: 2014.04.22 kedd, 16:23:15 » |
|
jobb link nincs? mondjuk egy publikus?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54449 Dátum: 2014.04.22 kedd, 16:42:50 » |
|
az előbb még nem ment bámulatos, hogy a szürke szövetkárpitra mennyi variációja van a fordnak nekem keresztbe csíkos fekete kockás, és a tiedhez hasonló, de háromszögekkel díszített van. Meg fekete plüs. Szóval akkor huzatban nem tudok neked segíteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|