Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:56:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 [1114] 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21899406 alkalommal)
0 Felhasználó és 134 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #55650 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 14:20:06 »

akkor ha sikerül megcsinálnom a zárat, lehet megtámadom a díszléceket eplus2

Ha nem akarsz nagyon kínlódni, akkor egy vékony dróttal le tudod venni, utána már csak a ragasztó nyomait kell eltűntetni. Bár, ha a díszléc már nem kell, akkor mindegy. Elég erős az a rohadék ragasztó.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #55651 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 14:40:49 »

Ha nem akarsz nagyon kínlódni, akkor egy vékony dróttal le tudod venni, utána már csak a ragasztó nyomait kell eltűntetni. Bár, ha a díszléc már nem kell, akkor mindegy. Elég erős az a rohadék ragasztó.
Ha nem lenne erős a ragasztó, akkor tele lenne az út széle Mondeo díszlécekkel.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
siky
Vendég
« Új hozzászólás #55652 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 16:03:41 »

Bármelyik tojáskulcs távirányítója feltanítható az autóra, vagy csak az új "üres"?
Mindenkinek köszönöm a segítséget! Ma vettem egy kulcsot MK2-től 4e-ért és tökéletesen működik  vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #55653 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 16:11:47 »

Mindenkinek köszönöm a segítséget! Ma vettem egy kulcsot MK2-től 4e-ért és tökéletesen működik  vigyor3

Nem is kellet tanítani?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #55654 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 16:41:47 »

Nem is kellet tanítani?  eplus2
Nem, nyitotta egyből. Lehet MK2 a saját "munkakulcsát" adta oda?  eplus2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #55655 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 16:41:51 »

Ha nem lenne erős a ragasztó, akkor tele lenne az út széle Mondeo díszlécekkel.  Wink

 zavart1 zavart2 wilting idiota idiot2 buck2 uglystupid2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #55656 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 16:42:38 »

Nem, nyitotta egyből. Lehet MK2 a saját "munkakulcsát" adta oda?  eplus2

És az elektronikát átraktad? Vagy csak feltanítottad azt, amit vettél?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #55657 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 16:44:53 »

És az elektronikát átraktad? Vagy csak feltanítottad azt, amit vettél?

Átraktam az immot és a kulcsszárat, mert az "új" sokkal szebb, mint ami nekem volt.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #55658 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 16:51:39 »

Átraktam az immot és a kulcsszárat, mert az "új" sokkal szebb, mint ami nekem volt.

Asszem én is ezt javasoltam.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #55659 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 18:06:19 »

Asszem én is ezt javasoltam.
poigneemain appl  eplus2
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #55660 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 18:49:26 »

 
Szép estét mindenkinek! 
Lenne egy kérdésem.
A kézifékem karjának lett 2-3 cm holtjátéka.
Esetleg otthon tudom én ezt a problémát orvosolni szerelő nélkül?

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #55661 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 18:57:55 »

 
nem biztos.
ha megvan nyúlva a bowden akkor meglehet még talán feszíteni,de ha nem az a baj,akkor ez: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Kézifék_önbeálló
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #55662 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 19:02:38 »

 
Valamikor elmentettem egy képet,nekem nem kellett,de megkereshetem.A kipufogó lebontása után alulról egy 4 cm hosszabbítással(hegesztés)megoldható,persze,ha a bowden nem nyúlott szét. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #55663 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 19:10:11 »

Valamikor elmentettem egy képet,nekem nem kellett,de megkereshetem.A kipufogó lebontása után alulról egy 4 cm hosszabbítással(hegesztés)megoldható,persze,ha a bowden nem nyúlott szét. eplus2
ezt kerested?





Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #55664 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 19:17:40 »

ezt kerested?






Eeeegen taps Én is megtaláltam worship
Van egy lefestett,toldott:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #55665 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 19:19:23 »

ezt kerested?








Valahonnan ismerős..... fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #55666 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 19:20:04 »


Valahonnan ismerős..... fejvakaras
pszt! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #55667 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:29:50 »

egyik kolégám ma volt klímásnál, cserélték neki a szárító-szűrőt, mert azt állítólag 60-80e kmenként cserélni kell, mert eltömődik.
Én ugyan ilyent még nem hallottam, de ez lehetséges? vagy csak átverték?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #55668 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:34:06 »

egyik kolégám ma volt klímásnál, cserélték neki a szárító-szűrőt, mert azt állítólag 60-80e kmenként cserélni kell, mert eltömődik.
Én ugyan ilyent még nem hallottam, de ez lehetséges? vagy csak átverték?

Hűdeszar, hogy nekem már vagy 3-4-szer cserélni kellett volna, de nem is tudtam róla... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #55669 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:41:27 »

Hűdeszar, hogy nekem már vagy 3-4-szer cserélni kellett volna, de nem is tudtam róla... Smiley

AndyA

mindenesetre érdekes duma... amúgy pont annyi baja volt a klímájának, mint az enyémnek. Kicsit mintha lassan indulna
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #55670 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:41:33 »

egyik kolégám ma volt klímásnál, cserélték neki a szárító-szűrőt, mert azt állítólag 60-80e kmenként cserélni kell, mert eltömődik.
Én ugyan ilyent még nem hallottam, de ez lehetséges? vagy csak átverték?

Ha nem történik meghibásodás a klíma rendszerben, akkor nem kell ilyen sűrűn cserélni.
Valamilyen időközönként kell, emiatt is lehet teljesítmény csökkenés, ha eldugul. De akkor már a kompresszornak is annyi.

Kompresszor cserénél szűrő csere, rendszer tisztítás, szárító tartály csere -ha külön van a szűrőtől-....stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #55671 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:44:09 »

Ha nem történik meghibásodás a klíma rendszerben, akkor nem kell ilyen sűrűn cserélni.
Valamilyen időközönként kell, emiatt is lehet teljesítmény csökkenés, ha eldugul. De akkor már a kompresszornak is annyi.

Kompresszor cserénél szűrő csere, rendszer tisztítás, szárító tartály csere -ha külön van a szűrőtől-....stb.


nana, neidegesítsfel nem rég kellet kompresszort cserélnem, és csak azt cseréltem......  szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #55672 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 21:30:05 »

nana, neidegesítsfel nem rég kellet kompresszort cserélnem, és csak azt cseréltem......  szomoru1

De nem is vállal garanciát senki arra a kompresszorra..........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #55673 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 21:35:51 »

Ha nem történik meghibásodás a klíma rendszerben, akkor nem kell ilyen sűrűn cserélni.
Valamilyen időközönként kell, emiatt is lehet teljesítmény csökkenés, ha eldugul. De akkor már a kompresszornak is annyi.

Kompresszor cserénél szűrő csere, rendszer tisztítás, szárító tartály csere -ha külön van a szűrőtől-....stb.


viccet félre téve, ugye most érzésem szerint már nem olyan fitt a kocsiban a klíma (lehűti, de kell egy kis idő, bár az automata sose úgy működik ahogy én szeretném), de 2008 óta beleszaladt 200e km és azóta még ellenőrizve sem volt, nemhogy újra feltöltve. Tervezem még nyaralás előtt egy klímás meglátogatását, a tömszelencénél egy kis uv-s festék már látszik. A dilemma, hogy rádobjam e a tartalék kompresszort, és ha már ott járok, a szűrőt is, vagy várjam meg amíg elhalálozik a kompresszor, addig meg töltessek kicsit rá, ha tényleg kevés a gáz benne.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #55674 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 21:52:45 »

viccet félre téve, ugye most érzésem szerint már nem olyan fitt a kocsiban a klíma (lehűti, de kell egy kis idő, bár az automata sose úgy működik ahogy én szeretném), de 2008 óta beleszaladt 200e km és azóta még ellenőrizve sem volt, nemhogy újra feltöltve. Tervezem még nyaralás előtt egy klímás meglátogatását, a tömszelencénél egy kis uv-s festék már látszik. A dilemma, hogy rádobjam e a tartalék kompresszort, és ha már ott járok, a szűrőt is, vagy várjam meg amíg elhalálozik a kompresszor, addig meg töltessek kicsit rá, ha tényleg kevés a gáz benne.


Biztos kevés már a hűtőközeg benne.
Töltesd fel a megfelelő mennyiségre, oszt jó van.

Nekem is UV-s a kompresszor alja........de hűt, mint állat!  vigyor3
2 évente regenerálom.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #55675 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 21:57:31 »


Biztos kevés már a hűtőközeg benne.
Töltesd fel a megfelelő mennyiségre, oszt jó van.

Nekem is UV-s a kompresszor alja........de hűt, mint állat!  vigyor3
2 évente regenerálom.
Ez lesz a legolcsóbb verzió. Pont jó lesz nekem.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #55676 Dátum: 2014.06.17 kedd, 06:33:29 »

Érdekes, hogy Nekem is a kompresszor alján ereszti a gázt, de nem kicsit. 15 perc alatt 0,2 bar.
Jövő héten műtét.
Le kell engedni a futóművet, vagy ki lehet buktatni anélkül is?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #55677 Dátum: 2014.06.17 kedd, 10:35:46 »

Szép estét mindenkinek! 
Lenne egy kérdésem.
A kézifékem karjának lett 2-3 cm holtjátéka.
Esetleg otthon tudom én ezt a problémát orvosolni szerelő nélkül?


Szia. Nekem is pont ez volt. Először csak 2-3cm holtjátéka lett a kéziféknek, aztán meg már 10cm. A hátsó fékben beállt a munkahenger, ezért mikor behúzod a kéziféket, aztán pedig ki akarod engedni, akkor nem enged vissza. Ezáltal sajnos valamennyire behúzott állapotban is marad és nekem be is sült. Szerintem minél hamarabb menj el egy fékszervizbe. Nekem felújították mind a két hátsó féknyerget olyan 35 ezerért és azóta remekül működik.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #55678 Dátum: 2014.06.17 kedd, 10:42:48 »

Szia. Nekem is pont ez volt. Először csak 2-3cm holtjátéka lett a kéziféknek, aztán meg már 10cm. A hátsó fékben beállt a munkahenger, ezért mikor behúzod a kéziféket, aztán pedig ki akarod engedni, akkor nem enged vissza. Ezáltal sajnos valamennyire behúzott állapotban is marad és nekem be is sült. Szerintem minél hamarabb menj el egy fékszervizbe. Nekem felújították mind a két hátsó féknyerget olyan 35 ezerért és azóta remekül működik.

Lyally.

Itt a fórumon van valaki, aki 8 ezerért csinálja darabját, ha jól emlékszem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #55679 Dátum: 2014.06.17 kedd, 11:57:46 »

Lyally.

Itt a fórumon van valaki, aki 8 ezerért csinálja darabját, ha jól emlékszem.

AndyA

Kiszerelt, kézben odavitt állapotban.

Ebben nincs benne a kiszerelés, beszerelés, légtelenítés, kézifék beállítás....stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #55680 Dátum: 2014.06.17 kedd, 12:08:03 »

Kiszerelt, kézben odavitt állapotban.

Ebben nincs benne a kiszerelés, beszerelés, légtelenítés, kézifék beállítás....stb.

A stb. az még mi?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #55681 Dátum: 2014.06.17 kedd, 12:15:12 »

Kiszerelt, kézben odavitt állapotban.

Ebben nincs benne a kiszerelés, beszerelés, légtelenítés, kézifék beállítás....stb.

Cakkpakk 21-ért csinálta nekem ~1 éve. Asszem 9000/nyereg volt a felújítás, 3000 a szerelés.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #55682 Dátum: 2014.06.17 kedd, 12:16:45 »

A stb. az még mi?  nyes

Nem tudjuk, hogy még mi volt az árban.  ( kv, ebéd....fékcső....)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #55683 Dátum: 2014.06.17 kedd, 17:03:05 »

egyik kolégám ma volt klímásnál, cserélték neki a szárító-szűrőt, mert azt állítólag 60-80e kmenként cserélni kell, mert eltömődik.
Én ugyan ilyent még nem hallottam, de ez lehetséges? vagy csak átverték?
Tisztelt Fórumtárs!
Az autóklíma gyártók véleménye szerint, a klíma szárítószűrőt, 4 évente vagy 60-80 ezer Km megtétele után ajánlatos cserélni. A szárítószűrő legfontosabb feladata a rendszerben lévő nedvesség elvezetése és teljes megszüntetése, amit többek között a szűrőben lévő szilika géllel érnek el. Ez az erőteljes páramegkötő tulajdonsággal rendelkező anyag is öregszik, és egyre kevesebb párát tud megkötni a rendszerben, melynek következménye a belső korrózió és a savasodás. Ez a folyamat a későbbiekben erősen károsíthatja a rendszer többi elemeit. Azonkívül a szűrő feladata, a rendszerben keringő szilárd szennyeződések szűrése is. Ami persze alkalmanként el is dugulhat, a rendszer teljes leállását előidézve. Nem olcsó mulatság de a klíma rendszeres használata esetén, érdemes néha áldozni a cserére. A cserét érdemes egy teljes rendszer ellenőrzéssel és gázfeltöltéssel egybe kötni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
siky
Vendég
« Új hozzászólás #55684 Dátum: 2014.06.17 kedd, 17:44:12 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az autóklíma gyártók véleménye szerint, a klíma szárítószűrőt, 4 évente vagy 60-80 ezer Km megtétele után ajánlatos cserélni. A szárítószűrő legfontosabb feladata a rendszerben lévő nedvesség elvezetése és teljes megszüntetése, amit többek között a szűrőben lévő szilika géllel érnek el. Ez az erőteljes páramegkötő tulajdonsággal rendelkező anyag is öregszik, és egyre kevesebb párát tud megkötni a rendszerben, melynek következménye a belső korrózió és a savasodás. Ez a folyamat a későbbiekben erősen károsíthatja a rendszer többi elemeit. Azonkívül a szűrő feladata, a rendszerben keringő szilárd szennyeződések szűrése is. Ami persze alkalmanként el is dugulhat, a rendszer teljes leállását előidézve. Nem olcsó mulatság de a klíma rendszeres használata esetén, érdemes néha áldozni a cserére. A cserét érdemes egy teljes rendszer ellenőrzéssel és gázfeltöltéssel egybe kötni. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönjük a kimerítő választ a kérdésre  worship
Kedvet is kaptam utánanézni a szárítószűrő árának, és örömmel tapasztaltam, hogy nem egy drága dolog! Kedvességgel a Bárdiban 10 ezer forint alatt beszerezhető  smile

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_2/DIESEL/hutes---futes---legkondicionalas/klimaberendezes-alkatreszei/szarito-szuro/
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #55685 Dátum: 2014.06.17 kedd, 18:06:38 »

Köszönjük a kimerítő választ a kérdésre  worship
Kedvet is kaptam utánanézni a szárítószűrő árának, és örömmel tapasztaltam, hogy nem egy drága dolog! Kedvességgel a Bárdiban 10 ezer forint alatt beszerezhető  smile

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_2/DIESEL/hutes---futes---legkondicionalas/klimaberendezes-alkatreszei/szarito-szuro/

Ja, 9100 Ft.

De hol is van ez pontosan az autóban?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #55686 Dátum: 2014.06.17 kedd, 18:37:32 »

Ja, 9100 Ft.

De hol is van ez pontosan az autóban?

AndyA

Jobb oldalon...lökös mögött az ablakmosó tartály előtt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #55687 Dátum: 2014.06.17 kedd, 18:59:35 »

Jobb oldalon...lökös mögött az ablakmosó tartály előtt.

Nabazz... Jobb helyre aligha tehették volna.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #55688 Dátum: 2014.06.17 kedd, 19:09:33 »

Ja, 9100 Ft.

De hol is van ez pontosan az autóban?

AndyA

Még nem töltötték a klímád?  Smiley
Nem figyelted hova csatlakoznak az egyik csővel? Jobb első dobbetét mögött. A szűrő csövén van az egyik csatlakozó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #55689 Dátum: 2014.06.17 kedd, 19:21:03 »

Még nem töltötték a klímád?  Smiley
Nem figyelted hova csatlakoznak az egyik csővel? Jobb első dobbetét mögött. A szűrő csövén van az egyik csatlakozó.

Nem. 2010 óta kifogásmentesen teszi a dolgát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #55690 Dátum: 2014.06.17 kedd, 19:25:13 »

Köszönjük a kimerítő választ a kérdésre  worship
Kedvet is kaptam utánanézni a szárítószűrő árának, és örömmel tapasztaltam, hogy nem egy drága dolog! Kedvességgel a Bárdiban 10 ezer forint alatt beszerezhető  smile

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_2/DIESEL/hutes---futes---legkondicionalas/klimaberendezes-alkatreszei/szarito-szuro/
Nekem MKII-nél akkor lett cserélve, mikor kilyukadt.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #55691 Dátum: 2014.06.17 kedd, 19:25:50 »

Nem. 2010 óta kifogásmentesen teszi a dolgát.

AndyA

Akkor ezért nem láthattad.  Cool

Be is szoktad kapcsolni vagy csak a hűtőtáskával hűtesz?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #55692 Dátum: 2014.06.17 kedd, 20:09:33 »

Akkor ezért nem láthattad.  Cool

Be is szoktad kapcsolni vagy csak a hűtőtáskával hűtesz?  hehe

Van rendes, szivargyuszira dugható kompresszoros hűtőládám. Azt szoktam a fejemre húzni, ha melegem van. eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #55693 Dátum: 2014.06.17 kedd, 20:15:31 »

Asszem inkább megkérdem öcsémet, hogy mennyiér adja, meg a klímást, hogy mennyiért cseréli ki töltéssel együtt, és ha a sima töltésnél 10e-rel több akkor csak töltetem Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #55694 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:12:55 »

Na, most ez lesz a soron következő "őrület" a fórumon.
LED .........elmúlt
Színes stuff fékbetét ...........elmúlt
DRL.....elmúlt
.
.
.
.
Klíma szűrő!   ........ under processing

 Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #55695 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:17:33 »

Na, most ez lesz a soron következő "őrület" a fórumon.
LED .........elmúlt
Színes stuff fékbetét ...........elmúlt
DRL.....elmúlt
.
.
.
.
Klíma szűrő!   ........ under processing

 Cheesy

ledet kihagytam,
redstuff betét helyett jó a legolcsóbb bárdis is (bármelyik kibír 2-3 féktárcsát)
DRL szintén kihagyva
esélyes, hogy a sz.szűrő is kimarad, de ha öcsém elhozza féláron kedvességgel, akkor. de ha 10 nél több a komplett kltsg akkor felejtős Cheesy
hehe Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #55696 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:25:09 »

ledet kihagytam,
redstuff betét helyett jó a legolcsóbb bárdis is (bármelyik kibír 2-3 féktárcsát)
DRL szintén kihagyva
esélyes, hogy a sz.szűrő is kimarad, de ha öcsém elhozza féláron kedvességgel, akkor. de ha 10 nél több a komplett kltsg akkor felejtős Cheesy
hehe Smiley

Te megint különc vagy!  hehe

Kompletten több lesz, mint 10e.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #55697 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:30:13 »

Te megint különc vagy!  hehe

Kompletten több lesz, mint 10e.  Cool

5be már csak kicseréli
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #55698 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:30:23 »

Na, most ez lesz a soron következő "őrület" a fórumon.
LED .........elmúlt
Színes stuff fékbetét ...........elmúlt
DRL.....elmúlt
.
.
.
.
Klíma szűrő!   ........ under processing

 Cheesy

Szánalmasnak is érzem magam, hogy ezekből egyik sincs az autómban Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #55699 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:30:47 »

redstuff betét helyett jó a legolcsóbb bárdis is (bármelyik kibír 2-3 féktárcsát)
remélem a brembo textar kombó is jól fogja bírni. bár én inkább a fékhatásra, meg a remegésmentességre utaznék, mint a 10 éves időtartamra  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 [1114] 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.