Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:08:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 [1121] 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21896440 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #56000 Dátum: 2014.06.28 szombat, 12:41:26 »

Köszönöm, megnézem azt is, bár a hátsónak nem nagyon szabadna vetemednie, mert 1-2ezer km ha van benne.

Ja, én meg úgy értettem hogy a hátsókra gyanakszol. vigyor3 Szerintem is inkább az első lesz.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #56001 Dátum: 2014.06.28 szombat, 13:26:32 »

 integet2

A fordnál még él az igyenes átvizsgálás és emblémacsere akció?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56002 Dátum: 2014.06.28 szombat, 13:33:43 »

integet2

A fordnál még él az igyenes átvizsgálás és emblémacsere akció?

Visszavonásig!

Azért nagyon ne éld bele magad ebbe az átvizsgálásba.
Kíváncsiság képen én is elmentem. Volt 2 hiba az autón (most már 3 van), de egyiket sem vették észre..... én mutattam meg.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56003 Dátum: 2014.06.28 szombat, 13:40:47 »

Visszavonásig!

Azért nagyon ne éld bele magad ebbe az átvizsgálásba.
Kíváncsiság képen én is elmentem. Volt 2 hiba az autón (most már 3 van), de egyiket sem vették észre..... én mutattam meg.  Undecided
Nem vették észre, hogy benzines? Vagy nem erre a hibára gondolsz?  hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56004 Dátum: 2014.06.28 szombat, 13:42:33 »

Nem vették észre, hogy benzines? Vagy nem erre a hibára gondolsz?  hehe

Dicsérték a kocsit, többször is említették és csodálkoztak, hogy milyen jó állapotban van.  Cool

Mellesleg hibáról beszéltem, nem extráról! Az egyből kiderült!  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.28 szombat, 13:45:29 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56005 Dátum: 2014.06.28 szombat, 14:37:34 »

Dicsérték a kocsit, többször is említették és csodálkoztak, hogy milyen jó állapotban van.  Cool
Ahhoz képest, hogy benzines  hehe taps
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #56006 Dátum: 2014.06.28 szombat, 15:28:42 »

Visszavonásig!

Azért nagyon ne éld bele magad ebbe az átvizsgálásba.
Kíváncsiság képen én is elmentem. Volt 2 hiba az autón (most már 3 van), de egyiket sem vették észre..... én mutattam meg.  Undecided

engem az embléma csere érdekel hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56007 Dátum: 2014.06.28 szombat, 16:57:50 »

engem az embléma csere érdekel hehe

Nekem semmi baja az emblémának. Mondtam, hogy hagyjuk is....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56008 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 00:09:15 »

Sziasztok!
A kézifékem karja 2-3 centit kileng és aztán kezd kattanni és fogni. Ez lehet az önbeálló hibája vagy bowden lesz?
A fék fog rendesen és van, hogy a holtjáték sincs...
Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56009 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 09:39:41 »

Sziasztok! Valamelyik szíjtárcsa hibája okozhat olyan jelenséget:indítás után,hideg motornál,a kaszni fel-le mozog,mintha hajóban ülnék.Továbbá ha beindítom,mindegy hogy hideg,vagy meleg a motor pár másodpercig fémes hang jön elő.Mitől mozog a kaszni?"ez idegesít a legjobban"
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56010 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 09:53:03 »

Sziasztok! Valamelyik szíjtárcsa hibája okozhat olyan jelenséget:indítás után,hideg motornál,a kaszni fel-le mozog,mintha hajóban ülnék.Továbbá ha beindítom,mindegy hogy hideg,vagy meleg a motor pár másodpercig fémes hang jön elő.Mitől mozog a kaszni?"ez idegesít a legjobban"

A kasztni attól libeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Más akkora tömeg, ami ilyet tudna okozni, nincs az autóban. Az meg hidegen attól tud, hogy nem jár mind a 4 henger. Nem dadogós a hangja?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
giorgio080
Vendég
« Új hozzászólás #56011 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 11:02:01 »

1.8-as kicsit gyenge, nem fogod nagyon szeretni a gyorsulását.

Ne simán FL utánit keress, hanem FL2-est.

Az én autóm 2005-ös, 3 éve és két hónapja használom, 110 ezret mentem azóta, többek között Albániában, Angliában is. Most állíttattam futóművet egy hónapja. A hátsókhoz hozzá sem kellett nyúlni, az elsőknél egy picit kellett állítani, de igazából ott sem volt lényeges az eltérés.

Honda meg Totoja állítólag megbízható fajta, de erről első kézből nincs információm. De azt azért ne várd, hogy itt ne a Mondeot istenítse mindenki, és megpróbáljunk ezek valamelyikére rábeszélni a Mondi helyett... Smiley

AndyA

Ok! Akkor FL2! Azt 2005-től gyártották? mi a különbség a 2 között?Mi a helyzet az automata váltóssal, szabad venni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56012 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 11:07:53 »

Ok! Akkor FL2! Azt 2005-től gyártották? mi a különbség a 2 között?Mi a helyzet az automata váltóssal, szabad venni?


Pre-FL-t könnyű felismerni, mert kerek a ködlámpa és a klímapanel moduljai is három kör alakú blokkban vannak. Az FL1 és FL2-ben egyben van a klímapanel (vagy nagyképernyős navi van benne), és trapéz a ködlámpa.

De hogy az FL1-FL2 között hogyan lehet ránézésre különbséget tenni, azt kapásból meg nem mondom, ahogyan a dátumát sem. Mintha az első rács lenne különböző, de majd valaki hozzábbértő megmondja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #56013 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 11:12:27 »

Pre-FL-t könnyű felismerni, mert kerek a ködlámpa és a klímapanel moduljai is három kör alakú blokkban vannak. Az FL1 és FL2-ben egyben van a klímapanel (vagy nagyképernyős navi van benne), és trapéz a ködlámpa.

De hogy az FL1-FL2 között hogyan lehet ránézésre különbséget tenni, azt kapásból meg nem mondom, ahogyan a dátumát sem. Mintha az első rács lenne különböző, de majd valaki hozzábbértő megmondja.

AndyA
nyelvtan 1-es hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56014 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 11:26:42 »

nyelvtan 1-es hehe

Legközelebb tegyél meg két dolgot, mielőtt elkezdesz fórumot olvasni:

- Kapcsold be az iróniadetektorodat;
- Tedd sebességbe az agyad.

 nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56015 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 12:05:46 »

Ok! Akkor FL2! Azt 2005-től gyártották? mi a különbség a 2 között?Mi a helyzet az automata váltóssal, szabad venni?


Az alsó hűtőrács "grillrács" megoldású, a 4/5 ajtósnál a hátsó lámpán oldalt van 2 db fehér csík, az alján króm szegély ill. a prizma lekerült a lámpából a kavicsfelverődés gátlóra. Hirtelen csak ennyi jutott eszembe. Asszem 2005 októberben volt a váltás.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56016 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 12:44:39 »

Ok! Akkor FL2! Azt 2005-től gyártották? mi a különbség a 2 között?Mi a helyzet az automata váltóssal, szabad venni?


FL1:


FL2:


Én biztos, hogy automata váltósat vennék Wink Ha javíttatni kell, akkor nem kerül többe, mint egy kettőstömegű+kuplung csere :wawe:
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.29 vasárnap, 12:46:57 írta siky » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56017 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 12:50:46 »

FL1:
http://kepfeltoltes.hu/140629/7832490_6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

FL2:
http://kepfeltoltes.hu/140629/7990724_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én biztos, hogy automata váltósat vennék Wink Ha javíttatni kell, akkor nem kerül többe, mint egy kettőstömegű+kuplung csere :wawe:

Mi a különbség, amit látni kellene?

Automata fogyasztásban előre föleszi a megtakarítást, amit a kuplung+kettős tömegű cserére kellene költsön az ember. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #56018 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 13:04:18 »

Mi a különbség, amit látni kellene?

Automata fogyasztásban előre föleszi a megtakarítást, amit a kuplung+kettős tömegű cserére kellene költsön az ember. Smiley

AndyA

ezen a képen a 2 hűtőrács(alsó-felső) ami látszik.
De más az első-hátsó koptató, hátsó lámpa.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56019 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 13:15:03 »

A kasztni attól libeg, hogy nem jár egyenletesen a motor. Más akkora tömeg, ami ilyet tudna okozni, nincs az autóban. Az meg hidegen attól tud, hogy nem jár mind a 4 henger. Nem dadogós a hangja?

AndyA
Nem veszek észre semmi változást a motor hangján!Viszont Kétszer csinálta,hogy indulásnál az órák kiakadtak,mint lemerült aksinál,pedig új van benne.
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #56020 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 14:40:57 »

Mi a különbség, amit látni kellene?


AndyA
az egyik sötétebb, és nincs rajta rendszám
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #56021 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 15:20:08 »

Sziasztok! Valamelyik szíjtárcsa hibája okozhat olyan jelenséget:indítás után,hideg motornál,a kaszni fel-le mozog,mintha hajóban ülnék.Továbbá ha beindítom,mindegy hogy hideg,vagy meleg a motor pár másodpercig fémes hang jön elő.Mitől mozog a kaszni?"ez idegesít a legjobban"
Lendkerék mennyit futott?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56022 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 17:29:53 »

Mi a különbség, amit látni kellene?

Automata fogyasztásban előre föleszi a megtakarítást, amit a kuplung+kettős tömegű cserére kellene költsön az ember. Smiley

AndyA

Ahogy Cs12 is írta, a díszrácson módosítottak egy kicsit, ritkább a rács a FL2-nél ill. a krómkereten is van egy kicsi különbség. Az alsó hűtődíszrácson szemmel láthatóbb a különbség.

ezen a képen a 2 hűtőrács(alsó-felső) ami látszik.
De más az első-hátsó koptató, hátsó lámpa.

Peti. A kavicsfelverődés gátlónál nincs különbség a FL1 és 2 között. Trendig volt ez, Ghia-tól pedig ez.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.29 vasárnap, 17:36:53 írta Lacika71 » Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #56023 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 17:31:53 »

ide is írok hátha haladósabb lesz a történetem,
valakinek van leírása, esetleg célszerszámai az adagoló cseréhez , nem szeretném a vezérlést megbontani,és nem szeretném egy alkalom miatt megvenni sem tizenezer forintért a rögzítőt mert már igy is sokban van a verda
üdv
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #56024 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 17:36:53 »

Ahogy Cs12 is írta, a díszrácson módosítottak egy kicsit, ritkább a rács a FL2-nél ill. a krómkereten is van egy kicsi különbség. Az alsó hűtődíszrácson szemmel láthatóbb a különbség.
A hütőrács króm kerete is van 2 méretben az egyik mélyebb ilyen az enyém,és van keskenyebb peremmel is.És  ez FL2-nél egyaránt elő fordul.A koptató alsóban van a különbség a két változat illettve nem kombi esetében a hátsó lámpa+hátsó lökös esetében.A kombinál csak a FL2-nél modosították az alsó koptatót.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56025 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 17:46:36 »

Lendkerék mennyit futott?
50000,biztos,hogy nem ő a hibás,leállításnál sincs csörgő hang!A szabadonfutó se csinálhat ilyen jelenséget,abba kb:35000km van
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56026 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 17:52:14 »

ide is írok hátha haladósabb lesz a történetem,
valakinek van leírása, esetleg célszerszámai az adagoló cseréhez , nem szeretném a vezérlést megbontani,és nem szeretném egy alkalom miatt megvenni sem tizenezer forintért a rögzítőt mert már igy is sokban van a verda
üdv

Hát ha nem is szeretnéd megbontani a vezérlést, attól még meg kell.
Egy célszerszám kell csak a ckp helyére ebben az esetben.
Adagoló fogaskerék rögzítőt még nem láttam senkinél.....
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.29 vasárnap, 19:06:02 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #56027 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 18:46:25 »

itt azt írja nem kell megbontani a vezérlést csak kell hozzá egy olyan kütyü

http://autotechnika.hu/cikkek/8304,adagolo-kiszerelese-ford-2-0-es-2-4-literes-tddi-tdci.html

http://www.lincos.eu/hu/ford-vezerlesrogzitok/vezerlesrogzito-ford-mg50325
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #56028 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 18:55:16 »

Pont etért kell a szerszám,mert ha veszed le az adagolót illettve a szivattyut TDCI-nél akkor neessen szét a vezérlés.Amíg a másik felnem kerül vagy ez amit leszedtél addig ez tartja az alsó vezető fogaskereket
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56029 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 22:09:41 »

Sziasztok!

Újra itt vagyok még néhány kérdéssel!

Azt megírtátok nekem, ha benzines akkor 2.0+ ha lehet akkor inkább FL utáni.
Mi a gond az 1.8 -sal?Abból találtam FL utánit.
Lenne még egy kérdésem : Automata 4 fokozatú 2.0 jó vagy felejtsem el?
Ja és valaki azt mondta nekem hogy a Ford futóműve a kategória legjobbja de nagyon hamar és könnyen tönkre megy ill. elállítódik,igaz ez?
Akikkel eddig beszéltem mind megpróbálnak rábeszélni inkább egy Avensis I-re vagy Accordra!
Kezdek tanácstalan lenni!  Embarrassed Undecided

Válaszaitok előre is köszönöm!
szia ha benzinest veszel akkor keres inkább v6-ost valamennyire gyorsul, fogyasztásával is meg lehet barátkozni, város 9-10,5, városon kívül 8-8,5 (ha szabályosan mész akkor kevesebb  eplus2)
Naplózva

Mk3 benzin 2002
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #56030 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 22:47:30 »

szia ha benzinest veszel akkor keres inkább v6-ost valamennyire gyorsul, fogyasztásával is meg lehet barátkozni, város 9-10,5, városon kívül 8-8,5 (ha szabályosan mész akkor kevesebb  eplus2)
Nálad lehet 9-10,5. Nálam 13 lenne.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #56031 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 23:02:20 »

szia ha benzinest veszel akkor keres inkább v6-ost valamennyire gyorsul, fogyasztásával is meg lehet barátkozni, város 9-10,5, városon kívül 8-8,5 (ha szabályosan mész akkor kevesebb  eplus2)

szokás kérdése. Nekem a v6 40ekm-es átlaga 8.6 minimum 7.4(országút ősszel) max 13.6 (bp+autópálya)
nyáron 18"os kerék plusz Ac télen 16os(olyankor kevesebbet eszik)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #56032 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 23:20:45 »


Ez a gyári leírás a le-fel szereléshez: http://www.datafilehost.com/d/782f200f
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56033 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 00:37:00 »

Sziasztok!
A kézifékem karja 2-3 centit kileng és aztán kezd kattanni és fogni. Ez lehet az önbeálló hibája vagy bowden lesz?
A fék fog rendesen és van, hogy a holtjáték sincs...


Arra hogyan jöhetnék rá, hogy mi a hiba okozója?
Van, hogy egyből fog a fék és jön a kattogas, hogy húzom felfele a kart, de van, hogy kb 3 cm után kezd kattogni csak.
Elég drága egy kezifekkar éshát a szerelési költség is annyi pluszba. Jo lenne tudni, hogy valóban az-e a hiba mielőtt befektetek rá.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #56034 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 06:09:47 »

Ez a gyári leírás a le-fel szereléshez: http://www.datafilehost.com/d/782f200f

köszi , már csak célszerszámok kellenek
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56035 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 07:32:49 »


Arra hogyan jöhetnék rá, hogy mi a hiba okozója?
Van, hogy egyből fog a fék és jön a kattogas, hogy húzom felfele a kart, de van, hogy kb 3 cm után kezd kattogni csak.
Elég drága egy kezifekkar éshát a szerelési költség is annyi pluszba. Jo lenne tudni, hogy valóban az-e a hiba mielőtt befektetek rá.

Gondolom FL előtti az autód.
Az egyszer fog/egyszer nem fog problémát rendszerint a kézifék kar önállító rész hibája okozza.
A kart ki kell cserélni FL utánira.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #56036 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 08:13:59 »

Sziasztok! Miért lehet az, hogy az üzemanyag mutató még el sem éri azt a pontot ahol ki kellene gyulladnia a sárga tankolásra figyelmeztető lámpának, de van, hogy már a negyed tank felénél áll a mutató és el kezd világítani? Aztán van, hogy elalszik és csak akkor gyullad ki újra, mikor már indokolt.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56037 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 08:28:05 »

Sziasztok! Miért lehet az, hogy az üzemanyag mutató még el sem éri azt a pontot ahol ki kellene gyulladnia a sárga tankolásra figyelmeztető lámpának, de van, hogy már a negyed tank felénél áll a mutató és el kezd világítani? Aztán van, hogy elalszik és csak akkor gyullad ki újra, mikor már indokolt.

Nem a mutató "dönti el", kapcsolja a lámpát.
Ha emelkedőn állsz, felkapcsolhat úgy is a lámpa pedig a mutató még nincs negyed alatt. Majd lekapcsol, persze.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56038 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 09:07:51 »

Gondolom FL előtti az autód.
Az egyszer fog/egyszer nem fog problémát rendszerint a kézifék kar önállító rész hibája okozza.
A kart ki kell cserélni FL utánira.

Igen, FL előtti.
Fogni fog a fék, csak van, hogy az első 3cm után kezd fogni.
Ha az önállító rész a gond az azt jelenti, hogy a kézifékkart kell cserélni? 
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-2000-2007-Standard-Hand-Brake-Lever-Manual-Adjust-/370743770751?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item56520cfe7f
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56039 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 10:50:26 »

Nem a mutató "dönti el", kapcsolja a lámpát.
Ha emelkedőn állsz, felkapcsolhat úgy is a lámpa pedig a mutató még nincs negyed alatt. Majd lekapcsol, persze.
Nem egészen (legalábbis dieselnél). A megtehető km alapján kapcsol a lámpa. Ha 80 km alá csökken, akkor kapcsol a lámpa és átvált a kijelző a megtehető km mutatására. Ha megint 80 km fölé emelkedik, akkor a lámpa kialszik.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56040 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 10:54:49 »

Mi a különbség, amit látni kellene?

Automata fogyasztásban előre föleszi a megtakarítást, amit a kuplung+kettős tömegű cserére kellene költsön az ember. Smiley

AndyA
Neked FL2 van, látnod kéne a különbséget.

Nem minden a fogyasztás és a pénz (ráadásul a fogyasztáson spórolt pénz relatív. Ha például főleg országúton használja az autót akkor nincs észrevehető különbség.). Ha kizárólag ilyen szempont alapján keres az ember autót, akkor egy fl előtti Suzuki Swift 1.0-t ajánlok. Nyilván azért gondolkodik az automatán, mert szereti a kényelmet (pl klímát is ezért használják az emberek, nem törődve a +1-2 literes fogyasztás növekedéssel).
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56041 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 10:55:55 »

Neked FL2 van, látnod kéne a különbséget.

Nem minden a fogyasztás és a pénz (ráadásul a fogyasztáson spórolt pénz relatív. Ha például főleg országúton használja az autót akkor nincs észrevehető különbség.). Ha kizárólag ilyen szempont alapján keres az ember autót, akkor egy fl előtti Suzuki Swift 1.0-t ajánlok. Nyilván azért gondolkodik az automatán, mert szereti a kényelmet (pl klímát is ezért használják az emberek, nem törődve a +1-2 literes fogyasztás növekedéssel).

Na ja, de FL1-em nem volt, csak pre-FL. Smiley

A szöveg szerint a kettős tömegű cserét akarja megúszni az automatával...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56042 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 11:11:21 »

Nem tudom, hogy ezt ide kellene-e linkelnem, de hátha valaki tudja, hogy kié.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=767466846638277&set=a.767469876637974.1073741825.100001249054252&type=1
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56043 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 11:49:21 »

Na ja, de FL1-em nem volt, csak pre-FL. Smiley

A szöveg szerint a kettős tömegű cserét akarja megúszni az automatával...

AndyA
Csak megcáfoltam vele a "drága az automata váltó javítása" mizériát  Wink
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56044 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 11:50:24 »

Nem tudom, hogy ezt ide kellene-e linkelnem, de hátha valaki tudja, hogy kié.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=767466846638277&set=a.767469876637974.1073741825.100001249054252&type=1
Ha mást nem is, itt el tudod adni  eplus2
Naplózva
atti73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #56045 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 14:44:03 »

Sziasztok!
Mondeo vásárláson töröm a fejem, és az örök dilemma bennem is felmerült. Benzin, vagy dízel?  Grin
2005-2006 évjáratot nézek, évi km 20e km-t fogom használni. Úgy tudom a 2,0-s dízel motorok elég megbízhatóak ebben az évjáratban.
Mi a gyakorlati tapasztalat? megéri? Vagy inkább Benzin? Ha utóbbi, akkor 1.8 vagy 2.0?

Köszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56046 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 14:47:07 »

Sziasztok!
Mondeo vásárláson töröm a fejem, és az örök dilemma bennem is felmerült. Benzin, vagy dízel?  Grin
2005-2006 évjáratot nézek, évi km 20e km-t fogom használni. Úgy tudom a 2,0-s dízel motorok elég megbízhatóak ebben az évjáratban.
Mi a gyakorlati tapasztalat? megéri? Vagy inkább Benzin? Ha utóbbi, akkor 1.8 vagy 2.0?

Köszi!

2005 OK, de FL2-est nézz, különben bajok lehetnek a rozsdával.

Évi 20 ekm-re benzines, 2 literes (esetleg valamelyik V6-os). Az 1.8-nál kinő a szakállad, mire megindul. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
atti73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #56047 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 14:54:52 »

2005 OK, de FL2-est nézz, különben bajok lehetnek a rozsdával.

Évi 20 ekm-re benzines, 2 literes (esetleg valamelyik V6-os). Az 1.8-nál kinő a szakállad, mire megindul. Smiley

AndyA


A FL2-t miből ismerem meg pl elölről? Fogyiban mennyit td ez utóbbi városban? Köszi!
Naplózva
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56048 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 15:27:40 »

Sziasztok!
Mondeo vásárláson töröm a fejem, és az örök dilemma bennem is felmerült. Benzin, vagy dízel?  Grin
2005-2006 évjáratot nézek, évi km 20e km-t fogom használni. Úgy tudom a 2,0-s dízel motorok elég megbízhatóak ebben az évjáratban.
Mi a gyakorlati tapasztalat? megéri? Vagy inkább Benzin? Ha utóbbi, akkor 1.8 vagy 2.0?

Köszi!
a dizelröl nem sokat tudok nekem benzinesek voltak,van (1.6, 2.0, 2.5 v6.) 2000 ccm alatt nem szabad benzinest venni, de akkor inkább 2,5v6 az sem eszik sokkal többet.
Naplózva

Mk3 benzin 2002
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #56049 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 15:37:02 »

A FL2-t miből ismerem meg pl elölről? Fogyiban mennyit td ez utóbbi városban? Köszi!
Más a lőkős alatti koptató,alul is a lökösben rács van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 [1121] 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.