Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 23:09:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 [1151] 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20594532 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #57500 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 13:40:28 »

Kedves MK3-as (és a többiek) Mondis klubtársak!

Határozatlan időre felfüggesztem a klubtagságomat, mivel eladtam a szeretett Mondimat...
Örülök, hogy itt lehettem köztetek és néhány országos talin is megfordulhattam! worship worship
Most egy másik márkához pártoltam, de ha tehetem lesz még Mondeom  Wink

Üdv.
Cseh Örs
Sopron
Hello!
És mi lett helyette?  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #57501 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 14:40:55 »

Sziasztok!

Kicsi-kocsimon egy érdekes jelenség fordult elő, eddig kétszer.
M7-esen mutató szerint 140-150 közötti tempóval mentem és a semmiből egy súrlódó hang jött elő, elég hangosan. Olyasmi, mint amikor a pályán egy kicsit érdesebb szakaszra érek, de annál hangosabb és egy kicsit "fügyülősebb". Azt vettem észre, hogy ha egy enyhe balos kanyar volt, akkor abba maradt, ha jobbos, akkor egy nagyon picit erősödött. Ha egy nagyon picit ráfékeztem, akkor megszűnt, de a féket elengedve néhány másodperc után újra visszajött. Az irányításban nem tapasztaltam semmi változást, nem húzott az autó semerre. Nem éreztem remegést, vibrációt. Ha egy kicsit hullámosabb szakaszon mentem, akkor amikor a futómű elernyedt (lefele mozdult a karosszériához képest), akkor elhalkult, ha megfeszült (felfele mozdult el), akkor egy picit erősebb lett.
Mentem így egy 5-10 km-t, aztán ahogy jött, úgy el is múlt.

Az első ilyen eset kb. júniusban volt, a második most pénteken. A kettő között mentem minimum 3000 km-t, autópályán, városban, városon kívül, ugyanilyen tempóban, lassabb, picit gyorsabb tempóban, de nem jött elő ez a jelenség egyszer sem. Vasárnap megint jöttem az M7-en szintén hasonló tempóban, szintén nem jött elő. Júniusi esetnél 4-en ültünk az autóba, csomagtartó ülés szintjéig volt csomagokkal, most egyedül mentem. Talán annyi párhuzamot tudok vonni a két eset között, hogy elég zsúfolt volt a pálya és elég sokat kellett fékezni-gyorsítani-fékezni-gyorsítani. (Az első tárcsákat és betéteket cseréltem a két esett között.)

Annyit tudtam behatárolni, hogy inkább a bal oldalról hallom, de azt, hogy előlről vagy hátulról jön, azt nem tudtam egyértelműen kihallani.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?

Köszi!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #57502 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 14:50:15 »

Sziasztok!

Kicsi-kocsimon egy érdekes jelenség fordult elő, eddig kétszer.
M7-esen mutató szerint 140-150 közötti tempóval mentem és a semmiből egy súrlódó hang jött elő, elég hangosan. Olyasmi, mint amikor a pályán egy kicsit érdesebb szakaszra érek, de annál hangosabb és egy kicsit "fügyülősebb". Azt vettem észre, hogy ha egy enyhe balos kanyar volt, akkor abba maradt, ha jobbos, akkor egy nagyon picit erősödött. Ha egy nagyon picit ráfékeztem, akkor megszűnt, de a féket elengedve néhány másodperc után újra visszajött. Az irányításban nem tapasztaltam semmi változást, nem húzott az autó semerre. Nem éreztem remegést, vibrációt. Ha egy kicsit hullámosabb szakaszon mentem, akkor amikor a futómű elernyedt (lefele mozdult a karosszériához képest), akkor elhalkult, ha megfeszült (felfele mozdult el), akkor egy picit erősebb lett.
Mentem így egy 5-10 km-t, aztán ahogy jött, úgy el is múlt.

Az első ilyen eset kb. júniusban volt, a második most pénteken. A kettő között mentem minimum 3000 km-t, autópályán, városban, városon kívül, ugyanilyen tempóban, lassabb, picit gyorsabb tempóban, de nem jött elő ez a jelenség egyszer sem. Vasárnap megint jöttem az M7-en szintén hasonló tempóban, szintén nem jött elő. Júniusi esetnél 4-en ültünk az autóba, csomagtartó ülés szintjéig volt csomagokkal, most egyedül mentem. Talán annyi párhuzamot tudok vonni a két eset között, hogy elég zsúfolt volt a pálya és elég sokat kellett fékezni-gyorsítani-fékezni-gyorsítani. (Az első tárcsákat és betéteket cseréltem a két esett között.)

Annyit tudtam behatárolni, hogy inkább a bal oldalról hallom, de azt, hogy előlről vagy hátulról jön, azt nem tudtam egyértelműen kihallani.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?

Köszi!

Kerékcsapágy(ak) esetleg....
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.08 hétfő, 14:53:21 írta Zoleex » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #57503 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 14:52:08 »

Kerálcsapágy(ak) esetleg....
Mármint hogy kerékcsapágy? Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #57504 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 14:53:06 »

Mármint hogy kerékcsapágy? Cheesy


Az....fax telefon.  nyes
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #57505 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 14:54:17 »



Az....fax telefon.  nyes
Te most egy faxról netezel?  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #57506 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 14:56:44 »

Kerékcsapágy(ak) esetleg....

És azokat hogy lehetne meganalizálni, hogy valóban bajosak-e? A probléma előtt és után is síri csönd van.
Ha mondjuk kődarab szorul a gumi lamellái közé, az nem okozhat ilyet?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #57507 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 15:04:57 »

És azokat hogy lehetne meganalizálni, hogy valóban bajosak-e? A probléma előtt és után is síri csönd van.
Ha mondjuk kődarab szorul a gumi lamellái közé, az nem okozhat ilyet?

Szemrevételezés, hallgatózás.
A kavics is tud fura hangot adni, de az nagyobb sebességnél "elrepül".  Azért nézd meg a gumikat....csavar,szög is belefúródhatott.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #57508 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 15:05:26 »

Te most egy faxról netezel?  vigyor3

 nyes 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #57509 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 15:15:36 »

És azokat hogy lehetne meganalizálni, hogy valóban bajosak-e? A probléma előtt és után is síri csönd van.
Ha mondjuk kődarab szorul a gumi lamellái közé, az nem okozhat ilyet?
Nekem mikor első kerékcsapágy gondom volt, akkor először apránként kezdett el búgni, nem mindig, és nem folyamatosan, majd egyre hangosabban, és egyre több kanyarban. Egyenletes haladásnál, sík úton viszont nem. Utána csere előtt megemelték a kocsit, megrángatták a kereket, és akkor kotyogott kicsit, meg aki értett hozzá (szerelő) mondta, hogy csapágy (ez mondjuk előtte a hangból nekem is egyértelmű volt).

Ha kavics szorul a lamellák közé, akkor az ütemesen kopog, csattog. És általában ezek a kisebb kavicsok kirepülnek nagyobb tempónál. Ha meg már akkor szikla szorult bele, hogy nem repül ki, az meg méginkább kopogna. Esetleg szög, csavar, egyéb fém lehetne benne, de az is ütemes hangot adna ki, amikor az aszfalthoz ér.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #57510 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 15:16:44 »

Hello!
És mi lett helyette?  wave
Egy majdnem 5 éves Volvo V50 1.6D Drive rendszerrel, szemtelenül kicsi étvággyal...

Családon belül vettem nagyon jutányosan, ezért nem volt kérdés  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.08 hétfő, 15:20:41 írta csehors » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #57511 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 15:18:40 »

Volvo V50

Családon belül vettem nagyon jutányosan, ezért nem volt kérdés  Wink

Akkor nem mész te sehová, egyszerűen csak költözz át az mk4 topikba...  laugh Milyen motorral van szerelve?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #57512 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 15:23:30 »

Egy majdnem 5 éves Volvo V50 1.6D Drive rendszerrel, szemtelenül kicsi étvággyal...

Családon belül vettem nagyon jutányosan, ezért nem volt kérdés  Wink

Most, hogy módosítottad én is módosítom, menj a Focus fórumra.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #57513 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 15:40:19 »

És azokat hogy lehetne meganalizálni, hogy valóban bajosak-e? A probléma előtt és után is síri csönd van.
Ha mondjuk kődarab szorul a gumi lamellái közé, az nem okozhat ilyet?

én is a kerékcsapágyra tippelek, nálam pont így csinált. volt, hogy elhallgatott, aztán meg újra előjött. felemelve a kocsit, a kereket kell megforgatni (legjobb, ha a felnit leveszed és a fékbetét sem ér a tárcsához) úgy hallani fogod a búgást. nálam már amúgy a kereket alul-felül megfogva és mozgatva holtjáték is volt, tehát elég gatya volt a csapágy.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #57514 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 15:48:29 »

én is a kerékcsapágyra tippelek, nálam pont így csinált. volt, hogy elhallgatott, aztán meg újra előjött. felemelve a kocsit, a kereket kell megforgatni (legjobb, ha a felnit leveszed és a fékbetét sem ér a tárcsához) úgy hallani fogod a búgást. nálam már amúgy a kereket alul-felül megfogva és mozgatva holtjáték is volt, tehát elég gatya volt a csapágy.

Vagy a kerékkel a levegőben megforgatva finoman egy ujjat a rugóhoz érintve érezni, ha már "morog", még ha nem is hallod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #57515 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 17:23:36 »

A szemüvegtartó egy keretben van, amiben a lámpatest is. Ezt az egészet ki kell pattintani, a szemüvegtartó felőli végén. Kinyitod a szemüvegtartót és úgy meg tudod fogni rendesen a keretet. Ha ez meg van, utána kicsit leengedve hátrafelé húzod, és kijön. A vezetékeket le kell utána húzni a lámpatestről. Ezután hozzáférsz az antennát tartó torx csavarhoz.  wave

hát ez egyszerűbbnek tűnik, mint magát az antennát lecsavarni ami már úgy rá van rohadva nekem, hogy az életbe nem fog lejönni  gun
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #57516 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 17:32:46 »

hát ez egyszerűbbnek tűnik, mint magát az antennát lecsavarni ami már úgy rá van rohadva nekem, hogy az életbe nem fog lejönni  gun

Fényezés egy ronggyal letakar, és egy héten át minden este meglocsolod WD40-nel. Ha utána sem jön le, akkor legközelebb már a flexszel próbáld. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #57517 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 18:54:17 »

Fényezés egy ronggyal letakar, és egy héten át minden este meglocsolod WD40-nel. Ha utána sem jön le, akkor legközelebb már a flexszel próbáld. Smiley

AndyA

Igen tudom, anno 4 éve is ez volt az egyetlen megoldás, akkor csináltam pár napig, de nem jött le, aztán úgy voltam vele, hogy ott rohadjon meg  vigyor3
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #57518 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:00:21 »

Sziasztok.
Szervó olajcseréhez elég 1 lityi és piros? wow1 (több net oldalon is 1,8 L írnak)
FAQ-ban találtam leírást, worship és ott 8 deci kellett.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #57519 Dátum: 2014.09.09 kedd, 08:32:53 »

Vagy a kerékkel a levegőben megforgatva finoman egy ujjat a rugóhoz érintve érezni, ha már "morog", még ha nem is hallod.

AndyA

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Hétvégén megtekergetem, megrángatom, hátha rálelek a  hibára.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #57520 Dátum: 2014.09.09 kedd, 08:41:16 »

Sziasztok.
Szervó olajcseréhez elég 1 lityi és piros? wow1 (több net oldalon is 1,8 L írnak)
FAQ-ban találtam leírást, worship és ott 8 deci kellett.

A plusz liter ahhoz kell, hogy leereszd, feltöltsd, forgasd egy kicsit a rendszerben, és újra leereszd. Átmosni, kipucolni a rendszert, merthogy ebben gyárilag nincs szűrő. Mi azért raktunk bele utólag. Elég jó hatással is van a szervorendszerre. Smiley

Kis barkácsérzék kell hozzá, és kb. 12-13 ezer Ft ára mindenféle, és nagyot lendít a szervoszivattyú és a kormánygép várható élettartamán.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #57521 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:24:16 »

A plusz liter ahhoz kell, hogy leereszd, feltöltsd, forgasd egy kicsit a rendszerben, és újra leereszd. Átmosni, kipucolni a rendszert, merthogy ebben gyárilag nincs szűrő. Mi azért raktunk bele utólag. Elég jó hatással is van a szervorendszerre. Smiley

Kis barkácsérzék kell hozzá, és kb. 12-13 ezer Ft ára mindenféle, és nagyot lendít a szervoszivattyú és a kormánygép várható élettartamán.

AndyA

Plusz egy új klímahűtő.  eplus2
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #57522 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:33:18 »

drága lesz szomoru1
jah, hát igen. ezzel sajnos szembesültem már.  smile  szomoru1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #57523 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:37:06 »

Plusz egy új klímahűtő.  eplus2

Csak ha én szerelem! eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #57524 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:41:33 »

Csak ha én szerelem! eplus2

AndyA

 hehe hehe
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #57525 Dátum: 2014.09.09 kedd, 11:57:22 »

A plusz liter ahhoz kell, hogy leereszd, feltöltsd, forgasd egy kicsit a rendszerben, és újra leereszd. Átmosni, kipucolni a rendszert, merthogy ebben gyárilag nincs szűrő. Mi azért raktunk bele utólag. Elég jó hatással is van a szervorendszerre. Smiley

Kis barkácsérzék kell hozzá, és kb. 12-13 ezer Ft ára mindenféle, és nagyot lendít a szervoszivattyú és a kormánygép várható élettartamán.

AndyA
Köszi.
A szűrő beszerelést megnéztem,megfontolandó worship a későbbiek miatt. Szervocső hollandi anya cserét is beiktatok az olajcserébe.

Mindenkinek köszönöm a hozzászólást taps
Laci
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #57526 Dátum: 2014.09.09 kedd, 19:08:46 »

Kicsit kevés a hűtőfolyadék a kocsiban, 1-2 ujjnyi hiányzik. Desztillált vízet tölthetek rá, vagy vegyek fagyállót?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #57527 Dátum: 2014.09.09 kedd, 19:35:52 »

Kicsit kevés a hűtőfolyadék a kocsiban, 1-2 ujjnyi hiányzik. Desztillált vízet tölthetek rá, vagy vegyek fagyállót?

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem lazán ráöntheted, a benzinkútnál kapható ioncserélt vizet ami tökéletesen megfelel és olcsóbb mint a desztillált víz. Az az egy két deci hígítás nem sok vizet zavar a fagyállón, természetesen csak akkor ha most is rendben van a fagyállóság kérdése. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #57528 Dátum: 2014.09.09 kedd, 19:53:32 »

Sziasztok!

Lenne egy újabb Mission Imposibile kérdésem...

Hogyan lehet felújítani (fényezni kicsit) a bőrkormányt? wave
Nem "túl" kopott... nyes

Huh?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #57529 Dátum: 2014.09.09 kedd, 20:04:21 »

Sziasztok!

Lenne egy újabb Mission Imposibile kérdésem...

Hogyan lehet felújítani (fényezni kicsit) a bőrkormányt? wave
Nem "túl" kopott... nyes

Huh?


Új bőrrel. Smiley

Van erre is valaki itt a fórumon, csak most kapásból meg nem mondom, ki az. De majd valaki úgyis megmondja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #57530 Dátum: 2014.09.09 kedd, 20:06:12 »

Új bőrrel. Smiley

Van erre is valaki itt a fórumon, csak most kapásból meg nem mondom, ki az. De majd valaki úgyis megmondja.

AndyA
Sziasztok!

Lenne egy újabb Mission Imposibile kérdésem...

Hogyan lehet felújítani (fényezni kicsit) a bőrkormányt? wave
Nem "túl" kopott... nyes

Pl: Cs12
Írj neki. integet2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #57531 Dátum: 2014.09.09 kedd, 20:06:23 »

Új bőrrel. Smiley

Van erre is valaki itt a fórumon, csak most kapásból meg nem mondom, ki az. De majd valaki úgyis megmondja.

AndyA
cs12
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #57532 Dátum: 2014.09.09 kedd, 20:40:08 »

Sziasztok!

Lenne egy újabb Mission Imposibile kérdésem...

Hogyan lehet felújítani (fényezni kicsit) a bőrkormányt? wave
Nem "túl" kopott... nyes

Huh?

http://mondeo.hu/index.php?topic=11121.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #57533 Dátum: 2014.09.09 kedd, 21:14:10 »

Sziasztok!

Lenne egy újabb Mission Imposibile kérdésem...

Hogyan lehet felújítani (fényezni kicsit) a bőrkormányt? wave
Nem "túl" kopott... nyes

Huh?




Bőrfestékkel valamennyire lehet tuningolni.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #57534 Dátum: 2014.09.09 kedd, 22:09:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem lazán ráöntheted, a benzinkútnál kapható ioncserélt vizet ami tökéletesen megfelel és olcsóbb mint a desztillált víz. Az az egy két deci hígítás nem sok vizet zavar a fagyállón, természetesen csak akkor ha most is rendben van a fagyállóság kérdése. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm, holnap fel is töltöm.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #57535 Dátum: 2014.09.09 kedd, 22:32:40 »



Bőrfestékkel valamennyire lehet tuningolni.
De leginkább optikai tunning, kiállításra, eladásra.
Bőröztesd át, sok tökölődéstől megkiméled magad.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.09 kedd, 22:40:36 írta vzoli » Naplózva
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #57536 Dátum: 2014.09.10 szerda, 11:52:34 »

Üdv urak!
Ma mentem kb 90 Km-et oda, majd ugyanennyit vissza. Az oda út kb felénél egy pillanatra felvillant a műszerfal két szélén két lámpa, egy kicsit megtorpant az autó, majd folyamatosan égni kezdett az ESP lámpája. Az oda út maradék részén ki sem aludt, kapcsolóra sem reagált.
Mielőtt elindultam vissza az ABS biztosítékot megnéztem, de semmi baja nem volt. Ráadtam a gyújtást és kialudt az ESP. Az egész haza vezető úton nem volt vele baj.
Kérdésem: mi a *** volt ez?
A két oldalsó lámpa annyira pici időre villant fel, hogy nem is volt időm megnézni mi volt, de mintha a malacfarok és a motorhiba lett volna. Mintha két sárga lámpa lett volna a két szélen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #57537 Dátum: 2014.09.10 szerda, 13:10:49 »

Üdv urak!
Ma mentem kb 90 Km-et oda, majd ugyanennyit vissza. Az oda út kb felénél egy pillanatra felvillant a műszerfal két szélén két lámpa, egy kicsit megtorpant az autó, majd folyamatosan égni kezdett az ESP lámpája. Az oda út maradék részén ki sem aludt, kapcsolóra sem reagált.
Mielőtt elindultam vissza az ABS biztosítékot megnéztem, de semmi baja nem volt. Ráadtam a gyújtást és kialudt az ESP. Az egész haza vezető úton nem volt vele baj.
Kérdésem: mi a *** volt ez?
A két oldalsó lámpa annyira pici időre villant fel, hogy nem is volt időm megnézni mi volt, de mintha a malacfarok és a motorhiba lett volna. Mintha két sárga lámpa lett volna a két szélen.
lehetett testkábl hiba,vagy hasonló elektromos animália.
ha nincs azóta hiba,talán egy hibakódolvasást érdemest,de mást már nem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #57538 Dátum: 2014.09.10 szerda, 15:35:27 »

kapcsolóra sem reagált.

Tudtommal csak álló autónál lehet kapcsolgatni, nekem legalábbis így működik.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #57539 Dátum: 2014.09.10 szerda, 16:34:53 »

Tudtommal csak álló autónál lehet kapcsolgatni, nekem legalábbis így működik.
visszakapcsolni menet közben is tudni kéne, csak kikapcsolni nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #57540 Dátum: 2014.09.10 szerda, 17:10:49 »

visszakapcsolni menet közben is tudni kéne, csak kikapcsolni nem

Hosszan nyomva kikapcsol menet közben is.
Naplózva
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #57541 Dátum: 2014.09.10 szerda, 20:26:50 »

Sziasztok!

Most vettem észre, hogy a váltó csere óta nem világít a tolatólámpám. Smiley  6-os váltónál hol van a kapcsoló, hogy egyáltalán rá van e csatlakoztatva a vezeték. Eddig 5ös volt benne esetleg lehet, hogy másfajta van benne?

Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #57542 Dátum: 2014.09.10 szerda, 20:28:38 »

Sziasztok!

Most vettem észre, hogy a váltó csere óta nem világít a tolatólámpám. Smiley  6-os váltónál hol van a kapcsoló, hogy egyáltalán rá van e csatlakoztatva a vezeték. Eddig 5ös volt benne esetleg lehet, hogy másfajta van benne?

Köszi
az aksi alatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Enteo
Vendég
« Új hozzászólás #57543 Dátum: 2014.09.10 szerda, 20:38:56 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy reggel még ki tudtam nyitni a verdát rendesen, utána a vezető oldali zár el kezdett baszakodni. távirányítóval minden nyílik, meg záródik, kivéve a bal 1, ha elindulok, megpróbálja bezárni az ajtókat, utánia visszanyitja. Ha bent vagyok és bezárom magam úgy, hogy benyomom a bal első zárt, tökéletesen megy és nyílik is az egész, csak olyan, mintha távirányítóval a bal elsőt nem húzná be meg nyitná. Tudom, hogy másnak is van ilyen baja ( pl báttyámnak). Tudtok rá valamit mondani?
Köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #57544 Dátum: 2014.09.10 szerda, 21:00:22 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy reggel még ki tudtam nyitni a verdát rendesen, utána a vezető oldali zár el kezdett baszakodni. távirányítóval minden nyílik, meg záródik, kivéve a bal 1, ha elindulok, megpróbálja bezárni az ajtókat, utánia visszanyitja. Ha bent vagyok és bezárom magam úgy, hogy benyomom a bal első zárt, tökéletesen megy és nyílik is az egész, csak olyan, mintha távirányítóval a bal elsőt nem húzná be meg nyitná. Tudom, hogy másnak is van ilyen baja ( pl báttyámnak). Tudtok rá valamit mondani?
Köszi.
bal 1 zár kuka.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Enteo
Vendég
« Új hozzászólás #57545 Dátum: 2014.09.10 szerda, 21:02:38 »

bal 1 zár kuka.

Esetleg akkor valaki hozzá egy cikkszamot tud, hogy megrendeljem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #57546 Dátum: 2014.09.10 szerda, 21:27:40 »

Esetleg akkor valaki hozzá egy cikkszamot tud, hogy megrendeljem?

Nem akarod Fordtól venni eredeti példányban, teljes áron.

Kérdezz körbe bontósoknál, hátha van valakinek.

Csak balos, európai autóból való jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akos.pmc
Vendég
« Új hozzászólás #57547 Dátum: 2014.09.10 szerda, 22:36:20 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, lenne pár kérdésem. MK3-s ráncfelvarrott Mondeót szeretnék venni, kombi verzióban, 1.8-as vagy 2.0-es benzinest. Van vmi hátulütőjük a benzineseknek a fogyasztáson kívül? Szabad-e gázosra átalakítottat venni?
Van vmi olyan, amit érdemes tudni vásárlás előtt?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Uff: Ákos
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #57548 Dátum: 2014.09.10 szerda, 22:47:47 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, lenne pár kérdésem. MK3-s ráncfelvarrott Mondeót szeretnék venni, kombi verzióban, 1.8-as vagy 2.0-es benzinest. Van vmi hátulütőjük a benzineseknek a fogyasztáson kívül? Szabad-e gázosra átalakítottat venni?
Van vmi olyan, amit érdemes tudni vásárlás előtt?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Uff: Ákos

Olvasd el a kezdőoldalon a vonatkozó leírást.

Inkább 2.0, mint 1.8. A kicsi az gyengébb annyival, hogy jobban nyomod, és nem fog kevesebbet fogyasztani. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akos.pmc
Vendég
« Új hozzászólás #57549 Dátum: 2014.09.10 szerda, 22:59:26 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, lenne pár kérdésem. MK3-s ráncfelvarrott Mondeót szeretnék venni, kombi verzióban, 1.8-as vagy 2.0-es benzinest. Van vmi hátulütőjük a benzineseknek a fogyasztáson kívül? Szabad-e gázosra átalakítottat venni?
Van vmi olyan, amit érdemes tudni vásárlás előtt?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Uff: Ákos


Ja, és ha szabad gázos kétezrest venni, akkor nem sok benne a 240e km???
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 [1151] 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.