Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 20:29:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21476707 alkalommal)
0 Felhasználó és 427 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 15:22:00 »

Angel
Akkor szerinte úgy jó ahogy kijött a gyárból?
A Tied le van dugózva?
Az EGR szelepnek 1-2 évés autónál még van szerepe aztán már csak rongál. Ezt bizonyítja az a sok lerakódott korom, ami a ledugózás után nem gyarapszik tovább, illetve a lepucolt helyekről eltűnik. Van vmi égéshőmérséklet csökkentő hatása is, de egy 4-5 éves autónál sem játszhat szerepet a sok kosz miatt. Sok autón nincs is már EGR, de ezeket másfajta katalizátorokkal oldják meg, hogy a környezetvédelmi előírásokat tudja. Én voltam már vele ződkártyán és hiba nélkül átment(MKI 1,8 16V).
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 15:26:00 »

Az EGR szelepnek 1-2 évés autónál még van szerepe aztán már csak rongál. Ezt bizonyítja az a sok lerakódott korom, ami a ledugózás után nem gyarapszik tovább, illetve a lepucolt helyekről eltűnik. Van vmi égéshőmérséklet csökkentő hatása is, de egy 4-5 éves autónál sem játszhat szerepet a sok kosz miatt. Sok autón nincs is már EGR, de ezeket másfajta katalizátorokkal oldják meg, hogy a környezetvédelmi előírásokat tudja. Én voltam már vele ződkártyán és hiba nélkül átment(MKI 1,8 16V).
A lerakodott kormot meg ki kell puceválni. Ha 50e kilométerenként megteszed, nem egy nagy ügy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 15:26:00 »

Angel
Akkor szerinte úgy jó ahogy kijött a gyárból?
A Tied le van dugózva?
Természetesen nincs. Egy pár éves autón csak nem kellene ilyen drasztikus változtatást csinálni. Ezzel az erővel a drótokat átkötözheted, pár cuccot kidobsz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 15:30:00 »

Angel
A dízeleknél Agostonb kollega #2817 is olyat írt, amit te.
 
Idézem:  
"Nem is erről akarok írni, hanem az EGR szelepről. Állítása szerint (aztán majd mindenki elhiszi vagy nem) nem ilyen egyszerű hogy kiiktatom és kész. Mert elmondta, hogy több helyen ellenőrzi a kipufogó gáz áramlást, és ha nincs akkor teljesen átformálja a befecsknedezést, és akár többet is fogyaszthat. Ugyanis a majdnam éghetetlen elegyet tartalmazó kipufogógázzal 2 dolgot oldanak meg (az EURO3-on kívül). Kis fordulatnál mivel a befecskendezett mennyiséget bizonyos érték alá nem lehet vinni mert nem robban be, csökkentik a benn lévő elegy éghetőségét. Aztán így vigyáz még a motor a hengerfej, valamint a szeletányérok hőmérsékletére, nehogy túlhevüljenek.  
Így én most kivettem a kis elzáró alulemezt ami megakadályozta. "
Itt a Mondeo III.-nál #5640 már ledugózta.
Most akkor igen,vagy nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 15:31:00 »

A lerakodott kormot meg ki kell puceválni. Ha 50e kilométerenként megteszed, nem egy nagy ügy.
Nem nagy ügy Maffy+Hovono csak tudja előszörre 1 7vége
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 15:41:00 »

A lerakodott kormot meg ki kell puceválni. Ha 50e kilométerenként megteszed, nem egy nagy ügy.
50e km-ként?
Nem sokat nézelőttél még arrafelé...
És nem nagy ügy?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 15:49:00 »

Angel,Napu,Joe
Most aztán mi legyen?
Az eszem azt mondja, hogy a gyárban biztos jól megcsinálták és ki van az találva.
A szívem meg sajnálja a motorral mégegyszer megetetni ami már kijött.
 De az eszemre hallgatok. Abból még nem volt baj.
Holnap visszacsinálom.
Vélemény?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 15:53:00 »

Angel,Napu,Joe
Most aztán mi legyen?
Az eszem azt mondja, hogy a gyárban biztos jól megcsinálták és ki van az találva.
A szívem meg sajnálja a motorral mégegyszer megetetni ami már kijött.
 De az eszemre hallgatok. Abból még nem volt baj.
Holnap visszacsinálom.
Vélemény?
Adj neki egy hónapot, és miután már így megszoktad az autót szedd ki, és használd egy kicsit úgy is ismét...
Ha lesz időm kiváncsiságból én is kiszedem. Csak egy tank erejéig...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 15:55:00 »

Adj neki egy hónapot, és miután már így megszoktad az autót szedd ki, és használd egy kicsit úgy is ismét...
Ha lesz időm kiváncsiságból én is kiszedem. Csak egy tank erejéig...
A különbség szerintem nem érezhető.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 16:00:00 »

A különbség szerintem nem érezhető.
Benzinesnél igen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 16:05:00 »

Angel,Napu,Joe
Most aztán mi legyen?
Az eszem azt mondja, hogy a gyárban biztos jól megcsinálták és ki van az találva.
A szívem meg sajnálja a motorral mégegyszer megetetni ami már kijött.
 De az eszemre hallgatok. Abból még nem volt baj.
Holnap visszacsinálom.
Vélemény?
Lehet szavazni? Szóljunk Omhónak, készíccsen szavazólapot: szedje-é ki Tod az egr-lemezt, vagy ne... én a szedje ki dologra szavaznék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 16:38:00 »

Lehet szavazni? Szóljunk Omhónak, készíccsen szavazólapot: szedje-é ki Tod az egr-lemezt, vagy ne... én a szedje ki dologra szavaznék.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 16:57:00 »

Lehet szavazni? Szóljunk Omhónak, készíccsen szavazólapot: szedje-é ki Tod az egr-lemezt, vagy ne... én a szedje ki dologra szavaznék.
Omhó=Imhó
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 18:46:00 »

Lehet szavazni? Szóljunk Omhónak, készíccsen szavazólapot: szedje-é ki Tod az egr-lemezt, vagy ne... én a szedje ki dologra szavaznék.
Angel
Már késő. Kiszedtem.  
Jobb a békesség.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 18:53:00 »

Angel
Már késő. Kiszedtem.  
Jobb a békesség.
Azért ezt nézd meg Hibák #4974
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 19:00:00 »

Azért ezt nézd meg Hibák #4974
LaczikV6
Igen, ezt már láttam.
Ilyen az enyém belseje is.Meg gondolom mindenkié.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 19:19:00 »

LaczikV6
Igen, ezt már láttam.
Ilyen az enyém belseje is.Meg gondolom mindenkié.
Én is csak azután dugóztam le miután tönkre vágta az alapjárati szelepet 30K-ért.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 20:19:00 »

Hat nemtom. Az EGR-t ezexerint foleg a jobb EURO minosites miatt hasznaljak. Ennek nyilvan van akkora reklam erteke, hogy bele fer nemi motor elettartam csokkenes. Az, hogy art-e a mocinak, az a kepek lattan asszem 1ertelmu. Az, hogy tokeletesebb az eges, ha tiszta levego melle kap nemi xart is, hat azt mar ketlem. Ecceruen nem hiszem L. Xarbol nem lehet varat epiteni. Ez pedig pontosan az. Szerintem jobb egy tiszta motor, mint egy dzsuvas, ami raadasul tonkre is teheti a kiszolgalo egysegeket, amit lehet csak akkor veszel eszre, mikor Lviszed zoldkartyaztatni stb. es addig meg pofekeled bele a xart a nagyvilagba.
Nesze semmi fogd meg jol.
Kitisztitani meg szerintem qrva nagy melo lehet. Mert az ugye nem eleg, ha belenyulsz egy darab rongyal es kitorlod azt amit eppen elersz. Szerintem ilyenkor komplett szivosor pucolast kellene csinalni, ami meg sejtesem szerint kb. a fel verda szetpakolasaval jar.
Meg aztan mire jo a legszuro, ha azt megkerulve adagoljuk a dzsuvat a mociba ? Ennyi erovel kidobhatnank a legszurot a verdabol. Nalam a legszuro utani cso gyakorlatilag por mentes es tiszta. De ami utana jon... En meg azt hittem az egesz szivosor olyan tiszta mint a legszuro utan cso. Hat lofaxt. Arorl nemis beszelve, hogy tokeletes egesz ugye akkor lenne, ha mondjuk megfelelo mennyisegu zoxigent kap a moci. E helyett belekeverjuk az elvileg tiszta zoxigenhez a kipuf gazt. Ez kb. olyan, mintha a benyahoz vizet ontenenk es varnank a csodat. Nem fog neki orulni, en mar csak tudom.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 20:27:00 »

Az EGR csak egy kényszermegoldás az emisszió miatt.A dízelek 50%-a ezmiatt a baromság miatt fekszik ki olyan 250 ezernél,főleg a pályás autók ahol egyfolytában nyitva.TDI octavia-m 3évig használtam leblindelve mindenféle gond nélkül. Most a mondeómon is le van dugózva ugyanis nem akarom még egyszer kitakarítani a szívórendszert. Hát nem semmi ami abban volt.
Visszatérve az octaviára , azon a szívócsonkban közvetlenül az EGR becsatlakzás után már csak 15-20 mm átmérőn tudott tölteni a turbó a gyári 40-50mm körüli helyett.Nagyon jó emissziót biztosíthatott az hogy a motor már alig kapott levegőt. Egyébként láttátok, hogy a szilárd korom részecskék mit művelnek a szelepszárral és annak szimmeringjével.Azután nem kell csodálkozni ha eszegeti az olajat.Persze ha le van dugózva az élettartamuk negtöbbszöröződhet.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 20:35:00 »

mar csak azt kene tudni, hogy benyas verdanal merre van az EGR es mellik reszet kellene dugni... ize ledugozni Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5670 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 20:36:00 »

tenyleg, az EGR mikor van nyitva ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 20:41:00 »

tenyleg, az EGR mikor van nyitva ?
Általában nagy terhelésnél, ugyanis részterhelésen szinte minden motor tudja az euro akárhányat is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 20:45:00 »

akkor én is belepofázom egy kicsit. Elképzelhető olyan Mondejó, amiben nincs EGR? Az autó 2000 augusztusi gyártmány kókusz motorral. Már csak azért, mert végigéztem a motorteret, de sehol sem találom. Ha valaki megtalálná, fizetek egy sört
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 20:49:00 »

Ervin,
 
tehat akkor lapatoljuk bele a xart, mikor a leginkabb kapkod a levego utan. Franko.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:03:00 »

Srácok, nem nagyon jártok közel az igazsághoz.
Az EGR alapjáraton rövid ideig, és részterhelésen van nyitva.
Egyébként az NOx csökkentésére szolgál, mert ez a legmérgezőbb része a kipufogógáznak.
A ledugózás a dízenél lehetséges, de a benyásnál ki fogja gyújtani a MIL lámpát.(az újjabbakon)
Egyenlőre ennyit fűznék hozzá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:05:00 »

Srácok, nem nagyon jártok közel az igazsághoz.
Az EGR alapjáraton rövid ideig, és részterhelésen van nyitva.
Egyébként az NOx csökkentésére szolgál, mert ez a legmérgezőbb része a kipufogógáznak.
A ledugózás a dízenél lehetséges, de a benyásnál ki fogja gyújtani a MIL lámpát.(az újjabbakon)
Egyenlőre ennyit fűznék hozzá.
a szerelőm is pontosan ezeket mondta, csak nálam nem gyújtogatna semmit, mert nincs  olyan lámpa
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:10:00 »

A Tiéd már dinoszaurusz, nem nagyon fér bele az "újjabb" kategóriába.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:12:00 »

Ervin,
 
tehat akkor lapatoljuk bele a xart, mikor a leginkabb kapkod a levego utan. Franko.
Tudod a gyártókat hol érdekli ez sok negatív dolog!! Úgy van ez kitalálva, hogy  amíg garis a gép addig biztos, hogy semmiféle problémát nem okoz, utána meg már érdekli is őket,hogy az akár 100 ezerrel is többet elmehetne.Na ilyenkor van az ,hogy viszont engem érdekel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:14:00 »

A Tiéd már dinoszaurusz, nem nagyon fér bele az "újjabb" kategóriába.
Hogy beszélsz Te a gépemről?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:18:00 »

Hat nemtom. Az EGR-t ezexerint foleg a jobb EURO minosites miatt hasznaljak. Ennek nyilvan van akkora reklam erteke, hogy bele fer nemi motor elettartam csokkenes. Az, hogy art-e a mocinak, az a kepek lattan asszem 1ertelmu. Az, hogy tokeletesebb az eges, ha tiszta levego melle kap nemi xart is, hat azt mar ketlem. Ecceruen nem hiszem L. Xarbol nem lehet varat epiteni. Ez pedig pontosan az. Szerintem jobb egy tiszta motor, mint egy dzsuvas, ami raadasul tonkre is teheti a kiszolgalo egysegeket, amit lehet csak akkor veszel eszre, mikor Lviszed zoldkartyaztatni stb. es addig meg pofekeled bele a xart a nagyvilagba.
Nesze semmi fogd meg jol.
Kitisztitani meg szerintem qrva nagy melo lehet. Mert az ugye nem eleg, ha belenyulsz egy darab rongyal es kitorlod azt amit eppen elersz. Szerintem ilyenkor komplett szivosor pucolast kellene csinalni, ami meg sejtesem szerint kb. a fel verda szetpakolasaval jar.
Meg aztan mire jo a legszuro, ha azt megkerulve adagoljuk a dzsuvat a mociba ? Ennyi erovel kidobhatnank a legszurot a verdabol. Nalam a legszuro utani cso gyakorlatilag por mentes es tiszta. De ami utana jon... En meg azt hittem az egesz szivosor olyan tiszta mint a legszuro utan cso. Hat lofaxt. Arorl nemis beszelve, hogy tokeletes egesz ugye akkor lenne, ha mondjuk megfelelo mennyisegu zoxigent kap a moci. E helyett belekeverjuk az elvileg tiszta zoxigenhez a kipuf gazt. Ez kb. olyan, mintha a benyahoz vizet ontenenk es varnank a csodat. Nem fog neki orulni, en mar csak tudom.
na ez azért nem teljesen igy van.az EGR exhaust gas recikurlat,vagy vmi hasonlo.de mindegy mi a neve,a lényege,hogy az égési hömérsékletet csökentse,igy kevesebb korom+füst képzödik a hengerben,ne kérdezétek miért
mert nem nagyon tudom én sem.szal ha nincs olyan meleg(kb1300c helyett 1000c)igy  nincs annyi n2o a kippufban.az persze igaz,hogy teljes terhelésnél lezárja az egr szelep a füst utját.de ezt tudjuk,hogy a teljesitményhez oxigen kell.szal ahogy már angel is leirta keveredik a benzin+oxigén meg a füst igy "szegénykeverékes"a motor,és az 1.8sci-motor is ezzen az elven müxik,mint tudjuk 1liter benzinhez a tökéletesebb égéshez 14.8l oxigén kell,ha ezt az értéket növeljük akkor szegénykeverékes üzem mod van na már most ha besziv a motor 1lbenzint+14.8liter oxigén+vmennyi füstött akkor kb ugyanott vagyunk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:18:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:19:00 »

Srácok, nem nagyon jártok közel az igazsághoz.
Az EGR alapjáraton rövid ideig, és részterhelésen van nyitva.
Egyébként az NOx csökkentésére szolgál, mert ez a legmérgezőbb része a kipufogógáznak.
A ledugózás a dízenél lehetséges, de a benyásnál ki fogja gyújtani a MIL lámpát.(az újjabbakon)
Egyenlőre ennyit fűznék hozzá.
Szerinted részterhelésnél, amikor semmi füstje egy jó dízelnek akkor koszolódik be a szívórendszer úgy ahogy ,már kinéz 100ezer után?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:33:00 »

Inkább ne feszegessük a témát, mert ahogy látom mélyebben bele kellene mennem, hogy értsétek.
Egy a lényeg, nagy kárt nem okoztok ha ledugózzátok,csak jobban szennyezitek a környezetet.
Somi, gondold át picit amit leírtál, a mennyiségekkel kapcsolatban, és én nem azt írtam, hogy ez nem kipufogógáz visszavezetés, hanem azt írtam, hogy miért alkalmazzák.
 
Mára ennyi részemről a témához.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:34:00 »

Ervin!
 
Igen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 21:53:00 »

Inkább ne feszegessük a témát, mert ahogy látom mélyebben bele kellene mennem, hogy értsétek.
Egy a lényeg, nagy kárt nem okoztok ha ledugózzátok,csak jobban szennyezitek a környezetet.
Somi, gondold át picit amit leírtál, a mennyiségekkel kapcsolatban, és én nem azt írtam, hogy ez nem kipufogógáz visszavezetés, hanem azt írtam, hogy miért alkalmazzák.
 
Mára ennyi részemről a témához.
mi a probléma a mennyiségekkel?nyitott vagyok.ird le hogy hol hibáztam,mert én nem láttom.
thx
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 22:47:00 »

Petya!
 
Tehát ez a buziság veszett el:

Fekete gumi- ha esetleg neked más színű kellene azért a Finis kódját írd meg nekem légyszi - a feketének Cheesy
 
Ha meg ilyen ami neked is kell írd meg az árát, és - mikorra jönne meg - aztán ha jó neked 2 akkor mondom felesben nekem színtén ok!
 
Várom válaszod..
Landser
Ez kell nekem is, de nem tudom, hogy mi lehet a különbség közöttük, mert azt hiszem, hogy mind fekete, de a Microcat hoz "ében", "világos pergamen", "camel", "light graphite", "light flint" színűeket. Majd megnézem a többi számát és abból kiderül a Finis kód.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 22:51:00 »

Ez kell nekem is, de nem tudom, hogy mi lehet a különbség közöttük, mert azt hiszem, hogy mind fekete, de a Microcat hoz "ében", "világos pergamen", "camel", "light graphite", "light flint" színűeket. Majd megnézem a többi számát és abból kiderül a Finis kód.
Petya, létezhet olyan mondi, amiben nincs egr?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 23:05:00 »

Petya, létezhet olyan mondi, amiben nincs egr?
Szerintem nem, de nem lehet kizárni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 23:23:00 »

Nem tudom. Én viszont pártolom a környezetvédelmet. Asszem azt nem lehet vitatni, hogy az emissziót csökkenti. Nekem ennyi elég.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2006.02.21 kedd, 03:29:00 »

Hello  
 
Kinek mi a véleménye a szélterelő felszerelésével kapcsolatban? Mert engem nagyon zavar a 150km/h sebességnél, ha le van engedve az ablak kicsit nagyon hangos. Véleményekre volnék kíváncsi vagy valkinek van ilyen? Szélterelő
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2006.02.21 kedd, 07:13:00 »

Hello  
 
Kinek mi a véleménye a szélterelő felszerelésével kapcsolatban? Mert engem nagyon zavar a 150km/h sebességnél, ha le van engedve az ablak kicsit nagyon hangos. Véleményekre volnék kíváncsi vagy valkinek van ilyen? Szélterelő
Napu az embered
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2006.02.21 kedd, 08:14:00 »

Ez kell nekem is, de nem tudom, hogy mi lehet a különbség közöttük, mert azt hiszem, hogy mind fekete, de a Microcat hoz "ében", "világos pergamen", "camel", "light graphite", "light flint" színűeket. Majd megnézem a többi számát és abból kiderül a Finis kód.
Én néztem nincs semmilyen szám bennük - ha +van írj -akkor neked is fekete kell?
Ha igen szerintem jöhet egy 4-es csomag. Van kedvezményed a Fordosoknál?- nekem besz.árba +hoznak mindent - ha gondolod én megrendelem és felezünk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2006.02.21 kedd, 08:39:00 »

Hello  
 
Kinek mi a véleménye a szélterelő felszerelésével kapcsolatban? Mert engem nagyon zavar a 150km/h sebességnél, ha le van engedve az ablak kicsit nagyon hangos. Véleményekre volnék kíváncsi vagy valkinek van ilyen? Szélterelő
szia nekem van.de már bánom,hogy megvettem...
mert 110-ig sokkal nagyobb a szélzaj.igaz jobban nézz ki a kocsi:)meg ha esik az esö akkor egy ujnyira letudod huzni az ablakot,s nem leszel vizes.de engem nagyon zavar a zaj amit gerjeszt.igy hangosabban hallgatom a rádiot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2006.02.21 kedd, 10:08:00 »

Hello  
 
Kinek mi a véleménye a szélterelő felszerelésével kapcsolatban? Mert engem nagyon zavar a 150km/h sebességnél, ha le van engedve az ablak kicsit nagyon hangos. Véleményekre volnék kíváncsi vagy valkinek van ilyen? Szélterelő
Nekem bejött szerintem nem mindegy a kivitel, mert a buborékos, amit a szatuna is gyárt, az eléggé eláll az ablaktól, a Laczik-Frigate-féle lengyel csoda nagyon simulékony, mi a zasszonnyal felváltva figyeltük a hétvégén, de a tetőcsomi, meg a télipapucs hangján kívüli többlethangról nincs szó szerintem hasznos, nem hány be a lányom én tennék a hátsóablakokra is, de egyelőre nincs ilyen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2006.02.21 kedd, 10:42:00 »

Hello  
 
Kinek mi a véleménye a szélterelő felszerelésével kapcsolatban? Mert engem nagyon zavar a 150km/h sebességnél, ha le van engedve az ablak kicsit nagyon hangos. Véleményekre volnék kíváncsi vagy valkinek van ilyen? Szélterelő
Mi;rt kellene 150-nél lehúzni az ablakot?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2006.02.21 kedd, 10:44:00 »

akkor én is belepofázom egy kicsit. Elképzelhető olyan Mondejó, amiben nincs EGR? Az autó 2000 augusztusi gyártmány kókusz motorral. Már csak azért, mert végigéztem a motorteret, de sehol sem találom. Ha valaki megtalálná, fizetek egy sört
#5739!
Szóval szelektálod a hozzászólásaimat.
 
Gondoltam, hogy veled is példálódzom, de nem mertem. Én tudtam, hogy neked nincs, mert az 1,6-1,8-2,0-ás Focusmotoroknál már nincs. Ott más fajta katalizátorral dogoznak!
 
Megkérjem Naput, hogy a saját neve alatt másolja be, vagy elolvasod ezt is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2006.02.21 kedd, 10:46:00 »

Szerintem nem, de nem lehet kizárni.

Nagyon ismerős az ábra, hát nem egy mkIII
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2006.02.21 kedd, 10:46:00 »

Nekem bejött szerintem nem mindegy a kivitel, mert a buborékos, amit a szatuna is gyárt, az eléggé eláll az ablaktól, a Laczik-Frigate-féle lengyel csoda nagyon simulékony, mi a zasszonnyal felváltva figyeltük a hétvégén, de a tetőcsomi, meg a télipapucs hangján kívüli többlethangról nincs szó szerintem hasznos, nem hány be a lányom én tennék a hátsóablakokra is, de egyelőre nincs ilyen
Sztem is jó dolog! Nekem Szatuna van, és engem nem zavar, vagyis észre sem veszem...Smiley Van annak zaja?:-))))))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2006.02.21 kedd, 10:48:00 »

Nagyon ismerős az ábra, hát nem egy mkIII
Nem. MKII, ami MS02-nek is van.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2006.02.21 kedd, 10:51:00 »

Az EGR csak egy kényszermegoldás az emisszió miatt.A dízelek 50%-a ezmiatt a baromság miatt fekszik ki olyan 250 ezernél,főleg a pályás autók ahol egyfolytában nyitva.TDI octavia-m 3évig használtam leblindelve mindenféle gond nélkül. Most a mondeómon is le van dugózva ugyanis nem akarom még egyszer kitakarítani a szívórendszert. Hát nem semmi ami abban volt.
Visszatérve az octaviára , azon a szívócsonkban közvetlenül az EGR becsatlakzás után már csak 15-20 mm átmérőn tudott tölteni a turbó a gyári 40-50mm körüli helyett.Nagyon jó emissziót biztosíthatott az hogy a motor már alig kapott levegőt. Egyébként láttátok, hogy a szilárd korom részecskék mit művelnek a szelepszárral és annak szimmeringjével.Azután nem kell csodálkozni ha eszegeti az olajat.Persze ha le van dugózva az élettartamuk negtöbbszöröződhet.
Szerintem ott a pont ... de vett már valaki bármilyen Mondeot használtan dugóval??? két friss (újonnan vett) tdci-t ki kellene próbálni: egyet dugóval, egyet anélkül és várni évekig, hogy melyiknél érik be a porlasztócsúcs-problem előbb
Naplózva
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.