Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 12:56:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21922618 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5800 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 20:14:00 »

haj,
 
nuh, ma hazafele menet volt modom probalgatni a tempot. Tehat ugy muxik a rendszer, hogy elindulsz. Megnyomod az "ON" gombot, majd mondjuk a "+" gombot, amire egyebkent "SET" felirat is van irva. Tehat ha megnyomjuk a "+" vagyis a "SET" gombot, akkor a rendszer a pillanatnyi sebesseget tartja.
Es itt jon a megoldas !
Az mar eddigis tiszta volt, hogyha megnyomom a +- gombokat akkor nemikepp tudom modositani az aktualis sebesseget es a "RES" gomb megnyomasara visza all az eloszor beallitott tempora. DE ! Ha elkezdek gyorsitani mondjuk 60-rol 80-ra es mondjuk 80-nal megnyomom ujra a "+" vagyis a "SET" gombot, akkor a tovabbiakban azta sebesseget tartja. Ergo igylehet uj sebesseget rogziteni. Ha ezek utan lassitok es utana megnyomom a "RES" gombot, akkor vissza gyorsit a frissen beallitott 80-as ertekre.
Szal most mar total vilagos a cucc es most mar tok logikusnak tunik a mukodese. Jah es a "RES" gombbal is ki lehet kapcsolni a tempot.
 
Az ON gomb dolgot ertem. Csak es kizarolag biztonsagtechnikai hatasa van. Tehat addig nem tudod meg veletlenul sem bekapcsolni a tempomatot, mig meg nem nyomod elotte az "ON" gombot. Ezaz ON gomb dolog kb. olyan, mint mikor a funyirot szeretned hasznalni. Eloszor ugye be kell dugni a konektorba. Ez a tempomatnal az "ON" gomb. Aztan a funyirot mar be tudod kapcsolni. Ez a tempomatnal a "+"gomb menyomasaval tortenik. Ugye a funyirot ki is kapcsolhatjuk. Igen am, de attol meg be van dugva a halozatba. Ezaz allapot tempomatnal elozoleg megnyomott "ON" gombot jelenti.
De ha biztosra akarsz menni, akkor ki is huzod a 220bol a funyirot. Ez tempomat nyelven az "OFF" gomb megnyomasa. Csak itt aza kulonbseg, hogy a gyujtas lekapcsolasaval "kihuzzuk" a tempomatot a halozatbol, ergo gyujtas felkapcsolas utan ujra be kell "dugni" a halozatba az "ON" gomb megnyomasaval. Remelem ertheto volt Cool
Ez benne van a használati utasításban... csak szólok... bár a fűnyírót ott nem említek, lehet, hogy a faceliftnél már megszüntették a fűnyírást? Az enyémben amúgy sincs 220V, nem tudnám bedugni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5801 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 20:22:00 »

Angel,
 
Hat a verdam hasznalatijaban csak annyi szerepel, hogy mikent tudom a sebesseget rogziteni. Arrol mar nem tesz emlitest, hogy mikent lehet modositani a rogzitett erteket. De lehet az ujabb mondiknal a hasznalatit is facelifteltek, nemcsak a verdat
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5802 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 20:31:00 »

Tehát a + (vagy kora, tecsó...) gombbal gyorsít, meg minden.
És 200 felett is működik a dolog, mert akkor simán felpluszolom 250-ig, oszt jól lehagyok mindenkit.
 
Vagy az ellen nem véd? Kaccsója ki!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5803 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 20:41:00 »

Angel,
 
Hat a verdam hasznalatijaban csak annyi szerepel, hogy mikent tudom a sebesseget rogziteni. Arrol mar nem tesz emlitest, hogy mikent lehet modositani a rogzitett erteket. De lehet az ujabb mondiknal a hasznalatit is facelifteltek, nemcsak a verdat
Persze, csak ugratlak... egyébként a 42. oldalon megtalálod, a non-faceliftesében... csak szólok.
Nálam úgy csinálja, hogy a + (és a - is) 2 kilométert jelent. Ha 10-zel növelném a sebességet, 5x kell megnyomnom. De az enyém dízel, lehet, hogy a nagy nyomaték miatt másképpen van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5804 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 20:42:00 »

Varga Elemer,
 
"Sziasztok!
Nekem is 2.0 TDDI Mondeom van KIII-as, és érdekelne a tempomat utólagos beszerelése avagy aktiválása. Úgy tűnik, hogy valóban helyén vannak a pedálkapcsolók, lehet hogy csak a kormánykapcsolók hiányoznak? Amit Zacci beszereltél, kormányt kellett cserélni, vagy van másik megoldás is? Ha kormányt kell cserélni hol lehetne beszerezni?"
 
Eloszoris hany darab pedalkapcsolod van ? Mertohgy tempomat nelkul 2, tempomattal 3db.
 
Nem kell komplett kormany, csak a legzsak resze. Azon vannak a kapcsolok. Neked milyen felszereltsegu verdad van ? Trend, ghia stb. ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5805 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 20:56:00 »

Varga Elemer,
 
"Sziasztok!
Nekem is 2.0 TDDI Mondeom van KIII-as, és érdekelne a tempomat utólagos beszerelése avagy aktiválása. Úgy tűnik, hogy valóban helyén vannak a pedálkapcsolók, lehet hogy csak a kormánykapcsolók hiányoznak? Amit Zacci beszereltél, kormányt kellett cserélni, vagy van másik megoldás is? Ha kormányt kell cserélni hol lehetne beszerezni?"
 
Eloszoris hany darab pedalkapcsolod van ? Mertohgy tempomat nelkul 2, tempomattal 3db.
 
Nem kell komplett kormany, csak a legzsak resze. Azon vannak a kapcsolok. Neked milyen felszereltsegu verdad van ? Trend, ghia stb. ?
Honnan tudja az egyszerű ember (pölö én), hogy hány nyamvadt pedálkapcsolója van? Hol a turbóba látna azat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5806 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 21:41:00 »

Persze, csak ugratlak... egyébként a 42. oldalon megtalálod, a non-faceliftesében... csak szólok.
Nálam úgy csinálja, hogy a + (és a - is) 2 kilométert jelent. Ha 10-zel növelném a sebességet, 5x kell megnyomnom. De az enyém dízel, lehet, hogy a nagy nyomaték miatt másképpen van.
A kapcsolókat még mégegyszer megnézem, egyébként a felszereltség: ghia
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5807 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 21:41:00 »

Honnan tudja az egyszerű ember (pölö én), hogy hány nyamvadt pedálkapcsolója van? Hol a turbóba látna azat
Megszámolja? Bújj be a pedálhoz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5808 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 21:59:00 »

Nem tudjatok, hogy a tempomatnak van-e valami limitje, hogy milyen intenzitassal nyomhatja a gazt? Arra gondolok, hogy beallitom mondjuk 150-re, es jon egy baromi nagy emelkedo, amin tempomat nelkul csak akkor lehetne ennyivel femenni, ha tovig lenne nyomva a gaz. O is tovig nyomna, vagy egy bizonyos szint utan nem erolkodik tovabb?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5809 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 22:43:00 »

CD-t, vagy DVD-t vigyek? Smiley Köszi! Smiley
DVD-t!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5810 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:13:00 »

Nem tudjatok, hogy a tempomatnak van-e valami limitje, hogy milyen intenzitassal nyomhatja a gazt? Arra gondolok, hogy beallitom mondjuk 150-re, es jon egy baromi nagy emelkedo, amin tempomat nelkul csak akkor lehetne ennyivel femenni, ha tovig lenne nyomva a gaz. O is tovig nyomna, vagy egy bizonyos szint utan nem erolkodik tovabb?
Határ a csillagos ég...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5811 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:23:00 »

DVD-t!
Oké! Küldöm én is amit kértél!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5812 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:53:00 »

David,
 
Eddig azt tapasznyaltam, hogy a rendszer igyexik tartani a sebesseget. Vagyis, ha jon egy emelkedo, akkor a lassulastol fuggoen nyomja neki. Pl. nagyobb emelkedonel erezhetoen jobban nyomja, kisebb emelkedonel meg alig erezni a kompenzalast. Szerintem ez ugy muxik, hogy ecceruen Lkezdi nyomni a gazt addig, mig L nem eri a megfelelo sebesseget. Lejton lefele mar picit mas a helyzet, mivel fekezni csak a motorfekkel tud. Ergo ha gyorsabban gurulsz, mint amennyivel kene, akkor ecceruen leveszi a gazt, de ugye ha meredek a lejto es a tehetetlenseg legyozi a motorfeket, akkor tul keppen Lkezd gyursulni a verda. Mondjuk ez eddig nalam nem jelentett problemat, mert eleg nagy a mocifek.
Az, hogy meddig nyomja a gazt, az kizart dolog mert nemtudom. Meg nem mentem vele 80nal tobbet igy fogalmam nincs, hogy viselkedik nagyobb sebessegnel. Egyelore csak szokom a tempot. De most mar tok kafan tom vezerelni
egyebkent a leiras szerint 40-200-ig mukodik a tempo. Vagyis hat ez azt jelenti, hogy max. annyira nyomja le a gazt, amennyire normal esetben vizszintes uton nyomnad egeszen 200-ig.
Elmeletem szerint ha mondjuk 200al mesz bekapcsolt tempomat mellett es jon egy emelkedo, akkor szerintem mar nem gyorsul tovabb. Sot, szerintem Lkezd lassulni. De ezt ugye ki kene probalni elesben.
Erolkodesrol nincs szo. Meg van hatarozva, hogy max. meddig nyithatja a pimpampo szelepet. Szerintem tovabb mar nem fog erolkodni, mint ahogy 200 fole sem emelheto a tempomatos sebesseg.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5813 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:56:00 »

ami meg fura, es szokni kell, ogy neha erezni, hogy gepeszkedik a tempomat. Picit gyorsit-lassit, hogy pontosan tartsa a sebesseget. Amivel ninbcs is baj, de ugye a user altalaban nem azt figyeli, hogy tok pontosan 80-al menjen, es fura a tulzott igyekezete. De nyilvan aza feladata, hogy tartsa a tempot, szal...
Vajon kb.mennyivel novelheti a tempomat a fogyasztast ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5814 Dátum: 2006.02.24 péntek, 00:01:00 »

Mar csak aza kerdes, hogy mi van akkor, ha mondjuk 2-be pakolom es azt mondom a temponak, hogy menjunk 120-al ? Ebben az esetben xenne progeti a moci agyat ? Vagy tan figyeli, hogy mellik fokozatban vagyok ? Nah, majd eztis kiproszalom...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5815 Dátum: 2006.02.24 péntek, 00:06:00 »

Mar csak aza kerdes, hogy mi van akkor, ha mondjuk 2-be pakolom es azt mondom a temponak, hogy menjunk 120-al ? Ebben az esetben xenne progeti a moci agyat ? Vagy tan figyeli, hogy mellik fokozatban vagyok ? Nah, majd eztis kiproszalom...
En a regebbi volvomnal boven 200 folott is be tudtam kapcsolni a tempomatot. Persze ez nem jelent semmit, mert szerintem autoja valogatja. En a helyedbe 1-esbe kapcsolnam be 50-nel, vagy hatramenetbe!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5816 Dátum: 2006.02.24 péntek, 00:07:00 »

Egyebkent sejtesem szerint a speed sensor annal tobb feszt ad ki magabol, minnel gyorsabban megyunk. Gondolom egy adott feszultseg alatt, illetve felett mar nemerzekel a tempomat. Viszont ha mestersegesen beavatkoznank, avgyis a tempo kis sebessegnel is megkapna a 40km/h-hoz tartozo minimum fesz erteket, akkor akar L is lehetne indulni allo helyzetbol tempomattal Cool Bar nem, mert ahhoz ugye kuplungolni kene 8( ammeg kapasbol kikapcsolja a nyavajast. Pedig milyen jo lenne...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5817 Dátum: 2006.02.24 péntek, 00:09:00 »

tenyleg ! lukvercben is mukodik a tempomat ?
Atom khiraly lenne. Bar nem vagyok rak, de aze poennak nem lenne rossz
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5818 Dátum: 2006.02.24 péntek, 00:11:00 »

Egyebkent sejtesem szerint a speed sensor annal tobb feszt ad ki magabol, minnel gyorsabban megyunk. Gondolom egy adott feszultseg alatt, illetve felett mar nemerzekel a tempomat. Viszont ha mestersegesen beavatkoznank, avgyis a tempo kis sebessegnel is megkapna a 40km/h-hoz tartozo minimum fesz erteket, akkor akar L is lehetne indulni allo helyzetbol tempomattal Cool Bar nem, mert ahhoz ugye kuplungolni kene 8( ammeg kapasbol kikapcsolja a nyavajast. Pedig milyen jo lenne...
Mivel te most szerelted be, nem nagy kunszt kiiktatnod a kuplung kapcsolot. Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5819 Dátum: 2006.02.24 péntek, 00:12:00 »

David,
 
ooooo jah
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5820 Dátum: 2006.02.24 péntek, 08:26:00 »

ami meg fura, es szokni kell, ogy neha erezni, hogy gepeszkedik a tempomat. Picit gyorsit-lassit, hogy pontosan tartsa a sebesseget. Amivel ninbcs is baj, de ugye a user altalaban nem azt figyeli, hogy tok pontosan 80-al menjen, es fura a tulzott igyekezete. De nyilvan aza feladata, hogy tartsa a tempot, szal...
Vajon kb.mennyivel novelheti a tempomat a fogyasztast ?
Miért növelné a tempomat a fogyit? Szvsz inkább csökkenti, mert pont annyi gázt ad, amennyi feltétlenül kell. Ha beállítod 120-ra, akkor pont annyit fogyaszt, mint amennyi 120-nál van, ha meg lábbal nyomogatod, akkor mondjuk 110 és 130 között ingadozik, de a 130-nál  ha mondjuk 2 decivel fogyaszt többet, mint monjuk 120-nál, akkor szerintem 110-nél csak 1,5-tel kevesebbet, mint 120-nál. Azonkívül ugyen gyorsításkor is többet fogyaszt, ami nem jön vissza teljesen lassításkor (fék nélkül). Nekem az a tapasztalatom, hogy a tempomattal kevesebb a fogyi. Pl az M0-án be szoktam kapcsolni, mert ha én nyomom a gázt, 120 körül mennék, ami ugye nem jó, mert ott csak 80-nal szabad... ha így nézzük, akkor megspórolja nekem a büntiket. Szvsz a gyári 90e-es felárat üzemanyagban kb 2-3 év alatt visszahozza. Autópályán sem rossz, mert én nem szoktam 150-nél gyorsabban menni, míg ha én nyomnám, akkor felcsúszik az 160-180-is gis. Namármost amennyit a nagyobb sebességgel nyerek, az az 5-10 perc, nekem nem éri meg, hogy mondjuk leradarozzanak. Így ugye a fogyi is jobb, a büntiről nem is beszélve.
Szóval jó dolog a tempomat. Főleg úgy, hogy én ingyen kaptam (meg a xenont, IVD-t, metálfényt, ülésklímát, és egyéb extrákat is, de az más tészta).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5821 Dátum: 2006.02.24 péntek, 09:18:00 »

Miért növelné a tempomat a fogyit? Szvsz inkább csökkenti, mert pont annyi gázt ad, amennyi feltétlenül kell. Ha beállítod 120-ra, akkor pont annyit fogyaszt, mint amennyi 120-nál van, ha meg lábbal nyomogatod, akkor mondjuk 110 és 130 között ingadozik, de a 130-nál  ha mondjuk 2 decivel fogyaszt többet, mint monjuk 120-nál, akkor szerintem 110-nél csak 1,5-tel kevesebbet, mint 120-nál. Azonkívül ugyen gyorsításkor is többet fogyaszt, ami nem jön vissza teljesen lassításkor (fék nélkül). Nekem az a tapasztalatom, hogy a tempomattal kevesebb a fogyi. Pl az M0-án be szoktam kapcsolni, mert ha én nyomom a gázt, 120 körül mennék, ami ugye nem jó, mert ott csak 80-nal szabad... ha így nézzük, akkor megspórolja nekem a büntiket. Szvsz a gyári 90e-es felárat üzemanyagban kb 2-3 év alatt visszahozza. Autópályán sem rossz, mert én nem szoktam 150-nél gyorsabban menni, míg ha én nyomnám, akkor felcsúszik az 160-180-is gis. Namármost amennyit a nagyobb sebességgel nyerek, az az 5-10 perc, nekem nem éri meg, hogy mondjuk leradarozzanak. Így ugye a fogyi is jobb, a büntiről nem is beszélve.
Szóval jó dolog a tempomat. Főleg úgy, hogy én ingyen kaptam (meg a xenont, IVD-t, metálfényt, ülésklímát, és egyéb extrákat is, de az más tészta).
Én is kaphatnék ilyeneket?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5822 Dátum: 2006.02.24 péntek, 09:58:00 »

tenyleg ! lukvercben is mukodik a tempomat ?
Atom khiraly lenne. Bar nem vagyok rak, de aze poennak nem lenne rossz
Szia Zacci!
Hátramenetben,tempo?  
Sajna, ennyire még nem néztem utána, Mondeonál hátrafelé mér-e sebességet? Nem "0"-án áll a Km/h mutató? Mert ha igen, a válasz meg is lenne, ugye az a 40Km/h....ha nincs sebességjel hátramenetben, tempomat helo.
Ezt most nem vágom...
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5823 Dátum: 2006.02.24 péntek, 10:00:00 »

ESU2 64,
 
Jogos az eszrevetel. Azt nemtom, hogy hatramenetben van-e sebessegmeres, mert altalaban akkor nem a km orat szoktam figyelni
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5824 Dátum: 2006.02.24 péntek, 10:00:00 »

Én is kaphatnék ilyeneket?
Persze. Csak új autót kellett venni érte... sőt, még más ajándékot is kaptam, de nem akarom ide leírni... elég legyen annyi, hogy köze van a tulaj lányához...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5825 Dátum: 2006.02.24 péntek, 10:00:00 »

Én is kaphatnék ilyeneket?
Szia Joe!
Persze, hogy kaphatnál. Az első Ford-kereskedő biztosan készséggel segít, bár lenne javaslatom, hova ne menj.
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5826 Dátum: 2006.02.24 péntek, 10:01:00 »

angel,
 
"sőt, még más ajándékot is kaptam, de nem akarom ide leírni... elég legyen annyi, hogy köze van a tulaj lányához..."
 
Tripper ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5827 Dátum: 2006.02.24 péntek, 10:25:00 »

angel,
 
"sőt, még más ajándékot is kaptam, de nem akarom ide leírni... elég legyen annyi, hogy köze van a tulaj lányához..."
 
Tripper ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5828 Dátum: 2006.02.24 péntek, 10:52:00 »

ESU2 64,
 
Jogos az eszrevetel. Azt nemtom, hogy hatramenetben van-e sebessegmeres, mert altalaban akkor nem a km orat szoktam figyelni
Azért én megnyugodtam, hogy biztonságban vagytok nem ide tartozik, de én ezzel úgy vagyok, hogy ha fucc egy pár km-t, jólesik a végtagi salygás, nem baj ha fáj, úgy használ és a "szépségért" meg kell szenvedni vagyis, ha hosszú útra megyek nem bánom, ha kicsit kivan a bokám: de én vezettem mata dettó
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5829 Dátum: 2006.02.24 péntek, 16:43:00 »

Szedte már le valaki az ajtókárpitot? A csavarokon kívül milyen patentok vannak, illetve valamerre húzni kell a kárpitot , hogy kiakadjon?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #5830 Dátum: 2006.02.24 péntek, 16:50:00 »

Szedte már le valaki az ajtókárpitot? A csavarokon kívül milyen patentok vannak, illetve valamerre húzni kell a kárpitot , hogy kiakadjon?
A patentokon kívül az ajtón a kapaszkodó belsô borítását is le kell pattintani, ez alatt is van eldugva két csavar -plusz az ajtónyitó fület kiszedni. Ha jót akarsz, a visszapill belsô borítását is leszeded még az elején, mert gány meló visszarakni a borítást ha az nincs leszedve...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5831 Dátum: 2006.02.24 péntek, 17:08:00 »

A patentokon kívül az ajtón a kapaszkodó belsô borítását is le kell pattintani, ez alatt is van eldugva két csavar -plusz az ajtónyitó fület kiszedni. Ha jót akarsz, a visszapill belsô borítását is leszeded még az elején, mert gány meló visszarakni a borítást ha az nincs leszedve...
Köszönöm
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #5832 Dátum: 2006.02.24 péntek, 19:47:00 »

A tempomat biztosan nem növeli a fogyasztást.
Inkább csökkenti,Angel leírta az okát.
 
Nálam viszont egyáltalán nem ingadozik a sebesség.Beállítom 120-ra a tempomatot,aztán kész.Pont 120-al megyek.Óra szerint!-:))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5833 Dátum: 2006.02.24 péntek, 20:49:00 »

Zsoel,
 
Nalam is stabil a sebesseg, csak az utviszonyoknak megfeleloen gepeszkedik a tempo. Neha Lveszi a gazt, neha ra lep stb. De ez szerintem tok normalis.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5834 Dátum: 2006.02.24 péntek, 21:09:00 »

ma progiztam az ajtóbezárást sokadszorra azt vettem észre a kéziféknek is be kell húzva lennie ??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5835 Dátum: 2006.02.24 péntek, 21:11:00 »

Zsoel,
 
Nalam is stabil a sebesseg, csak az utviszonyoknak megfeleloen gepeszkedik a tempo. Neha Lveszi a gazt, neha ra lep stb. De ez szerintem tok normalis.
Ja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5836 Dátum: 2006.02.24 péntek, 22:29:00 »

Sziasztok!
 
Érdekelne, hogy nem tudtok-e egy eladó jó MK3-ast 2.0 tdci-t, 4-4,5 milla közt?
Valamint azt, hogy ilyen autó vásárlásánál, mikre kell odafigyelni. Vannak-e valami jellegzetes vonásai, mert az ujjabbakat már nem ismerem annyira. Gondolok itt arra, hogy ha mondjuk trend, akkor a díszlécnek az oldalán vagy a tükröknek színre fújva kell-e hogy legyen, stb... Szóval ilyenekbe kérnék egy kis segítséget, ha tudtok.
Előre is köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5837 Dátum: 2006.02.24 péntek, 22:33:00 »

A tempomat biztosan nem növeli a fogyasztást.
Inkább csökkenti,Angel leírta az okát.
 
Nálam viszont egyáltalán nem ingadozik a sebesség.Beállítom 120-ra a tempomatot,aztán kész.Pont 120-al megyek.Óra szerint!-:))
Jaja, nekem is elég jól tartja a sebességet. Ami érdekes, hogy az M0-n 80 km/h-nál emelkedőnek felfelé időnként egy picit rángat a tempomat egy-két másodpercig, aztán elmúlik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5838 Dátum: 2006.02.24 péntek, 22:59:00 »

Sziasztok!
 
Érdekelne, hogy nem tudtok-e egy eladó jó MK3-ast 2.0 tdci-t, 4-4,5 milla közt?
Valamint azt, hogy ilyen autó vásárlásánál, mikre kell odafigyelni. Vannak-e valami jellegzetes vonásai, mert az ujjabbakat már nem ismerem annyira. Gondolok itt arra, hogy ha mondjuk trend, akkor a díszlécnek az oldalán vagy a tükröknek színre fújva kell-e hogy legyen, stb... Szóval ilyenekbe kérnék egy kis segítséget, ha tudtok.
Előre is köszi!
Ha Trend akkor igen+ ködlámpának is kell lennie.Meg aut. klíma,alu betét a középkonzolon stb.4-4,5 millából simán kijön egy 2 éves facelift,ami már 6 sebességes.Ilyet vegyél:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5839 Dátum: 2006.02.25 szombat, 08:40:00 »

Sziasztok!
 
Érdekelne, hogy nem tudtok-e egy eladó jó MK3-ast 2.0 tdci-t, 4-4,5 milla közt?
Valamint azt, hogy ilyen autó vásárlásánál, mikre kell odafigyelni. Vannak-e valami jellegzetes vonásai, mert az ujjabbakat már nem ismerem annyira. Gondolok itt arra, hogy ha mondjuk trend, akkor a díszlécnek az oldalán vagy a tükröknek színre fújva kell-e hogy legyen, stb... Szóval ilyenekbe kérnék egy kis segítséget, ha tudtok.
Előre is köszi!
Szia D.Zoli!
MKIII Just for You!
Szerintem....
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5840 Dátum: 2006.02.25 szombat, 08:50:00 »

Sziasztok!
 
Érdekelne, hogy nem tudtok-e egy eladó jó MK3-ast 2.0 tdci-t, 4-4,5 milla közt?
Valamint azt, hogy ilyen autó vásárlásánál, mikre kell odafigyelni. Vannak-e valami jellegzetes vonásai, mert az ujjabbakat már nem ismerem annyira. Gondolok itt arra, hogy ha mondjuk trend, akkor a díszlécnek az oldalán vagy a tükröknek színre fújva kell-e hogy legyen, stb... Szóval ilyenekbe kérnék egy kis segítséget, ha tudtok.
Előre is köszi!
Szia!
Ha tényleg annyit szánsz a Mondira, amit írtál, érdemesebb felszereltségben a Ghia, Ghia-X-eket keresned!
Bár a linkben szereplő Mondeo, -#5928 - elég jól felszerelt, de én hiányolom belőle a tempomatot, ami mondjuk már egy Ghia-X nél alapfelszereltség, nem beszélve a hűthető/fűthető, elektromosan állítható első ülésekről.
Persze, kinek mi az igénye, mennyi időre veszi,hol/mennyit használja, stb....
Az én személyes véleményem : Ghia felszereltség alatt ne keress, ha már veszel Mondeot!
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5841 Dátum: 2006.02.25 szombat, 09:49:00 »

Esu2 64,
 
jaja, nincs benne tempomat. Mar nem is kene›
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5842 Dátum: 2006.02.25 szombat, 10:23:00 »

Esu2 64,
 
jaja, nincs benne tempomat. Mar nem is kene›
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5843 Dátum: 2006.02.25 szombat, 18:17:00 »

MKIII-ra mekkora féktárcsa kell skacok?? Méretben van különbség az első és hátsó között??
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #5844 Dátum: 2006.02.25 szombat, 20:23:00 »

MKIII-ra mekkora féktárcsa kell skacok?? Méretben van különbség az első és hátsó között??
Első 300 mm, hátső 280 mm
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #5845 Dátum: 2006.02.25 szombat, 20:45:00 »

Esu2 64,
 
jaja, nincs benne tempomat. Mar nem is kene›
Sziasztok!
Zacci, és persze mindenki akit érdekel a téma, továbbra is TEMPOMAT.
Nekiláttam és szétszedtem egy kicsit a verdát.Mint már említettem korábban, nekem egy 2001-es 2.0 TDDI -m van Ghia felszereltségű.Mivel diesel ezért más a csatlakozó a lemez mögött. Ebben 16 lábú a csatlakozó, amiől 13 láb van bekötve. 2x2 szál a kuplung és a fékpedál kapcsolóról érkezik (ha visszafelé nézzük), 11 madzag pedig a gázpedál elektromos szabályzójából jön. A csatlakozó "lány" részében szintén 13 érintkező van bekötve és megy tovább, nem tudom hova (talán a computerbe). Ha valaki hozzá tud szólni tegye meg. Lehet hogy az autómban nincs megfelelő előkészítés? Vagy elegendő lenne egy kapcsoló a fékkaron, és elektronikusan vezérelt a fékezéskori kikapcsolása a tempomatnak? És különben a kuplung karon mi szerepe van annak a  piros kapcsolónak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5846 Dátum: 2006.02.25 szombat, 20:54:00 »

Sziasztok!
Zacci, és persze mindenki akit érdekel a téma, továbbra is TEMPOMAT.
Nekiláttam és szétszedtem egy kicsit a verdát.Mint már említettem korábban, nekem egy 2001-es 2.0 TDDI -m van Ghia felszereltségű.Mivel diesel ezért más a csatlakozó a lemez mögött. Ebben 16 lábú a csatlakozó, amiől 13 láb van bekötve. 2x2 szál a kuplung és a fékpedál kapcsolóról érkezik (ha visszafelé nézzük), 11 madzag pedig a gázpedál elektromos szabályzójából jön. A csatlakozó "lány" részében szintén 13 érintkező van bekötve és megy tovább, nem tudom hova (talán a computerbe). Ha valaki hozzá tud szólni tegye meg. Lehet hogy az autómban nincs megfelelő előkészítés? Vagy elegendő lenne egy kapcsoló a fékkaron, és elektronikusan vezérelt a fékezéskori kikapcsolása a tempomatnak? És különben a kuplung karon mi szerepe van annak a  piros kapcsolónak
Nincs előkészítve, de megoldható.
A kapcsolóknak a motorvezérlésben van szerepük.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5847 Dátum: 2006.02.25 szombat, 21:35:00 »

D.Zoli
Szerintem a legfontosabb, hogy megnezesd egy Fordszervizben a szamitogepes adatbazisban az eddigi javitasokat. Ott fel van jegyezve a datum es a kilometer. Abbol kiderul, hogy valos -e a benne levo kilometer. Az alvazszam kell hozza. A szervizkonyvnek ne higgy, azt mindenki tud csinalni.  
En karacsonykor majdnem megvettem egy gyonyoru fekete 2003.10 havi mondeot, egy jaguar szalonbol (beszamitott auto). 66ekm, szervizkonyv, No-bol hozott. Az allapotfelmeresen persze minden rendben volt. Mar majdnem megvettem, mikor eszembe jutott, hogy megnezessem a szervizkonyvet. Mondja a fordos urge, hogy azt nem tudja megnezni, csak a garancialis alkatreszjavitasokat. Az autoban 2005.07-ben volt az utolso. Akkor 128eKm volt benne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5848 Dátum: 2006.02.25 szombat, 22:00:00 »

Első 300 mm, hátső 280 mm
Janika köszi!! Melyik cég forgalmaz itthon ATE vagy Brembo tárcsákat??
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5849 Dátum: 2006.02.25 szombat, 22:02:00 »

Janika köszi!! Melyik cég forgalmaz itthon ATE vagy Brembo tárcsákat??
Knoor bremse a XI.kerületbe a Than Károly utcában, szerintem Ők foglalkoznak ilyenekkel
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.