Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 00:27:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 [1198] 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20667966 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #59850 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:25:47 »

Üdv .Hátsó kerékcsapágy csere előtt állok .2005 ös kombi tdci -kocsimnál. Kérdésem lenne .Ki lehet -e szedni a csapágyakat a fémházból ? Mi a tapasztalatotok ? Miért vegyem szettbe ha skf -ből remélhetőleg  pár ezerér kapok bele csapágyat .
Nem lehet. komplett kerékagyat kell cserélni. Integrált abs jeladó van benne....úgyis tönkre menne ha babrálod.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #59851 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:48:33 »


fuchs titan
motul multi atf
Koszi
Naplózva
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #59852 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:51:49 »

Küldtem pü-t.

Köszi.
 Szóval azt mondod ne álljak neki kiszedni belőle.Eseleg valakinek nincs egy rossz csapágyal .A kocsi még meg megy.A rosszon  meg volna időm próbálkozni a csak csapágycserével.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #59853 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:52:49 »

Köszi.
 Szóval azt mondod ne álljak neki kiszedni belőle.Eseleg valakinek nincs egy rossz csapágyal .A kocsi még meg megy.A rosszon  meg volna időm próbálkozni a csak csapágycserével.
Miért nem hiszed el, hogy nem lehet?
Egyébként meg nem nekem akartad címezni. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #59854 Dátum: 2014.12.12 péntek, 23:01:33 »

Miért nem hiszed el, hogy nem lehet?
Egyébként meg nem nekem akartad címezni. wave
Tényleg .Bocs .
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #59855 Dátum: 2014.12.13 szombat, 07:14:22 »

Köszi.
 Szóval azt mondod ne álljak neki kiszedni belőle.Eseleg valakinek nincs egy rossz csapágyal .A kocsi még meg megy.A rosszon  meg volna időm próbálkozni a csak csapágycserével.
Nekem van. Nem érdemes vele foglalkozni. Én már megpróbáltam. Nem járható út.
Naplózva
hspeti
Vendég
« Új hozzászólás #59856 Dátum: 2014.12.13 szombat, 11:36:35 »

Sziadztok!
Valaki tud olyan valakit alivel tudok beszélni telefonon Tdci problémáról. S.O.S.
Előre is köszönöm
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #59857 Dátum: 2014.12.13 szombat, 17:23:50 »

Köszi.
 Szóval azt mondod ne álljak neki kiszedni belőle.Eseleg valakinek nincs egy rossz csapágyal .A kocsi még meg megy.A rosszon  meg volna időm próbálkozni a csak csapágycserével.
Nekem 193ekm után kellet csapágyat cserélni anno az  MKIII-son. Az első gondolatom akkor nekem is az volt hogy nem gond, majd meg barkácsolom magamnak, de otthon nem tudod megcsinálni. Ott kezdődik hogy kell csapágylehúzó (ez jobb garázsban még szokott is lenni) de vissza is kell préselni a csapágyat (ez már gond). 5-6 eFt-ért kicserélik (vidéken) Nem jó meló, inkább babráljon vele más aki ebből él és többet csinál ilyet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #59858 Dátum: 2014.12.13 szombat, 19:04:15 »

Üdv .Hátsó kerékcsapágy csere előtt állok .2005 ös kombi tdci -kocsimnál. Kérdésem lenne .Ki lehet -e szedni a csapágyakat a fémházból ? Mi a tapasztalatotok ? Miért vegyem szettbe ha skf -ből remélhetőleg  pár ezerér kapok bele csapágyat .

Nem lehet úgy szétszedni, hogy utána össze is tudd rakni. Komplett hátsó agyat kell venni és cserélni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #59859 Dátum: 2014.12.13 szombat, 20:18:06 »

Sziasztok!
Gondoltam megosztom a tapasztalataim az eddigi ablaktakaritassal.
Mostam az ablakot mososzeres vizzel, ablakmoso vegyszerrel, ecettel, turtle wax ablak fényezővel... Egyik sem hatott.
Letorlom a szelvedot és utána még pár mosodpercig mintha párás lenne. Szerintem valami szilikon vagy zsir lehet rajta,  de egyszerűen semmi sem hozza le.
Van anti fog spay-m, ha azzal befujom, akkor jó egy kis ideig.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59860 Dátum: 2014.12.13 szombat, 20:23:43 »

Sziasztok!
Gondoltam megosztom a tapasztalataim az eddigi ablaktakaritassal.
Mostam az ablakot mososzeres vizzel, ablakmoso vegyszerrel, ecettel, turtle wax ablak fényezővel... Egyik sem hatott.
Letorlom a szelvedot és utána még pár mosodpercig mintha párás lenne. Szerintem valami szilikon vagy zsir lehet rajta,  de egyszerűen semmi sem hozza le.
Van anti fog spay-m, ha azzal befujom, akkor jó egy kis ideig.


Ha szilikon vagy zsír van rajta akkor: https://shop.berner.eu/berner/hu/productgroup/830164/Vegyi+anyagok/Tisztitas+es+apolas/Szilikon-eltavolito&
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #59861 Dátum: 2014.12.13 szombat, 21:06:48 »

Nekem 193ekm után kellet csapágyat cserélni anno az  MKIII-son. Az első gondolatom akkor nekem is az volt hogy nem gond, majd meg barkácsolom magamnak, de otthon nem tudod megcsinálni. Ott kezdődik hogy kell csapágylehúzó (ez jobb garázsban még szokott is lenni) de vissza is kell préselni a csapágyat (ez már gond). 5-6 eFt-ért kicserélik (vidéken) Nem jó meló, inkább babráljon vele más aki ebből él és többet csinál ilyet.
khm....hátsó... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #59862 Dátum: 2014.12.13 szombat, 21:23:17 »


Szerintem szilikon lehet.
De az az érdekes, hogy ha befujom a szelvedot páratlanítóval, akkor jo.
Csak ugye az nem sokaig tart.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #59863 Dátum: 2014.12.13 szombat, 21:39:19 »

khm....hátsó... vigyor3
Ja, viagra még nem kell de cavinton szedését lassan el kellene kezdenem.... Tényleg nekem az első ment ki, a hátsó még nem volt cserélve.   vigyor3 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #59864 Dátum: 2014.12.13 szombat, 21:41:59 »

Ja, viagra még nem kell de cavinton szedését lassan el kellene kezdenem.... Tényleg nekem az első ment ki, a hátsó még nem volt cserélve.   vigyor3 
mennyi km van az mk3ban?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #59865 Dátum: 2014.12.13 szombat, 21:42:30 »

Szerintem szilikon lehet.
De az az érdekes, hogy ha befujom a szelvedot páratlanítóval, akkor jo.
Csak ugye az nem sokaig tart.

A páramentesítő az kb. olyasmi, mint a szappan vagy a mosószerek. Nem engedi a felületen apró cseppekbe szétesni a lecsapódott párát, hanem egynemű, folyamatos filmet csinál belőlük helyette. Azután lemosódik, és vége. Amyg ott van, addig bírja a zsíros alap ellen, azután elmúlik. Szerintem próbáld ki te is azt a szélvédőpolírozót, amit Domi ajánlott. Vesztenivalód nem nagyon van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #59866 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:23:18 »

A páramentesítő az kb. olyasmi, mint a szappan vagy a mosószerek. Nem engedi a felületen apró cseppekbe szétesni a lecsapódott párát, hanem egynemű, folyamatos filmet csinál belőlük helyette. Azután lemosódik, és vége. Amyg ott van, addig bírja a zsíros alap ellen, azután elmúlik. Szerintem próbáld ki te is azt a szélvédőpolírozót, amit Domi ajánlott. Vesztenivalód nem nagyon van. Smiley

AndyA

Domi a turtle wax-ot ajanlotta.
Kétszer lepoliroztam vele, de az nem hatott.
Most olyasmit próbálok keresni itt Angliában, amit Zoleex linkelt, eddig nem sok sikerrel.  falbav
Naplózva
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #59867 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 13:37:55 »

Sziasztok!

Nemtudom jó topicba írok-e, ezért előre is bocsánat ha téves!

Ford Mondeo mk3am van, beépített blaupunkt navigációval, a helyzet az hogy ki kellene szedni, de a bal alsó "pöcök" nem enged, tudtok-e valami más megoldást a műszerfal lebontáson kívűl?
Nagyon örülnék Smiley  a németek elég húzós áron bontanák szét...  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.14 vasárnap, 13:48:01 írta TheNewDavid » Naplózva
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #59868 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 10:26:39 »

Hi.
Srácok.
Mk3-nál a kombi és az 5 ajtós modelnél mekkora a difi a hátsó ajtók belső boritásában.
Cserélhető egyik a másikra?
Üdv.

Erre esetleg valakinek van rálátása?
Illetve még egy kérdés,  a pre FL és FL műszerfal csereszabatos?
Konkrétan nem a műszeregységre gondolok, hanem a nagy műanyag műszerfalra.
És miért kérdezem?
PreFL középkonzol helyére ültetek be FL konzolt, és nem tiszta, hogy elég-e csak a konzolt és a középkonzolt cserélni, vagy kell az egész műszerfal is.

Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59869 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 10:30:05 »

Erre esetleg valakinek van rálátása?
Illetve még egy kérdés,  a pre FL és FL műszerfal csereszabatos?
Konkrétan nem a műszeregységre gondolok, hanem a nagy műanyag műszerfalra.
És miért kérdezem?
PreFL középkonzol helyére ültetek be FL konzolt, és nem tiszta, hogy elég-e csak a konzolt és a középkonzolt cserélni, vagy kell az egész műszerfal is.

Köszönöm a válaszokat.


Ha nem akarod vágni a műszerfalpárnát akkor kell cserélni azt is a középkonzol miatt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #59870 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 10:35:34 »



Ha nem akarod vágni a műszerfalpárnát akkor kell cserélni azt is a középkonzol miatt.

Hol kellene vágni? Esztétikailag ronda lenne?
 
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59871 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 10:55:24 »

Hol kellene vágni? Esztétikailag ronda lenne?
 
Alul-oldalt ahol a váltó körüli resz van
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #59872 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 11:48:00 »

Domi a turtle wax-ot ajanlotta.
Kétszer lepoliroztam vele, de az nem hatott.
Most olyasmit próbálok keresni itt Angliában, amit Zoleex linkelt, eddig nem sok sikerrel.  falbav
Köss CASCO-t, és baxd be egy téglával  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59873 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 12:22:22 »

Köss CASCO-t, és baxd be egy téglával  eplus2
Ez a legbiztosabb módszer. Nekem bejött. Sajna simát nem cserélnek fűtöttre...
Naplózva
caratyuska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #59874 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 15:56:16 »

Sziasztok!
Gondoltam megosztom a tapasztalataim az eddigi ablaktakaritassal.
Mostam az ablakot mososzeres vizzel, ablakmoso vegyszerrel, ecettel, turtle wax ablak fényezővel... Egyik sem hatott.
Letorlom a szelvedot és utána még pár mosodpercig mintha párás lenne. Szerintem valami szilikon vagy zsir lehet rajta,  de egyszerűen semmi sem hozza le.
Van anti fog spay-m, ha azzal befujom, akkor jó egy kis ideig.

Propanol -t keress
Naplózva

Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
bistvane
Vendég
« Új hozzászólás #59875 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 21:15:38 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni nekem hogy létezik-e valami leírás valahol a motoros tükör behajtásának javításához?
A tükrömet behajtottam (motorosan),majd másnap megpróbáltam kihajtani de a motorok működnek viszont a tükör csak kicsit mozdul.
Valószínű beszorult.
Érdemes nekiállnom szétszerelni?
Az előző alkalommal mikor ilyen történt a bűvös"WD40" segített de mostmár az sem.

Köszönöm a segítséget!
 rinya

Ford Mondeo MK3 2005_2.2 TDCI ghia
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #59876 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 21:55:29 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni nekem hogy létezik-e valami leírás valahol a motoros tükör behajtásának javításához?
A tükrömet behajtottam (motorosan),majd másnap megpróbáltam kihajtani de a motorok működnek viszont a tükör csak kicsit mozdul.
Valószínű beszorult.
Érdemes nekiállnom szétszerelni?
Az előző alkalommal mikor ilyen történt a bűvös"WD40" segített de mostmár az sem.

Köszönöm a segítséget!
 rinya

Ford Mondeo MK3 2005_2.2 TDCI ghia


Az állító joy lehet a hibás.Nekem se akar működni néha-néha.Azzal kezd ha tényleg bemozdul egy kicsit.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59877 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 22:02:41 »


Az állító joy lehet a hibás.Nekem se akar működni néha-néha.Azzal kezd ha tényleg bemozdul egy kicsit.
Nekem az egyik rendesen mozog, de a másik csak félig.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #59878 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 22:10:17 »

Nekem az egyik rendesen mozog, de a másik csak félig.


Egyszerre talán nem romlik el mindkettőben a motor vagy sérül a fogaskerék ennyire szerintem.Van valahol egy letört behajlós majd megnézem milyen belülről.

Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
bistvane
Vendég
« Új hozzászólás #59879 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 22:27:50 »


Egyszerre talán nem romlik el mindkettőben a motor vagy sérül a fogaskerék ennyire szerintem.Van valahol egy letört behajlós majd megnézem milyen belülről.


Köszi  smile
Naplózva
Pimpa
Vendég
« Új hozzászólás #59880 Dátum: 2014.12.16 kedd, 11:27:06 »

Eladó lett a családi kedvencünk. Részletek a keres-kínál topicban.
http://mondeo.hu/index.php?topic=19591.0

Elnézést az off-ért.

Pimpa
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59881 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 17:37:50 »

A 2006 is tdci be mi kell a tempomathoz?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59882 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 17:40:46 »

A 2006 is tdci be mi kell a tempomathoz?


Ugyanaz, mint 2001-2005ig.  vigyor3
Pedálkapcsolók, kormánykapcsolók, programozás, szükség esetén kábelezés.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59883 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 17:53:17 »



Ugyanaz, mint 2001-2005ig.  vigyor3
Pedálkapcsolók, kormánykapcsolók, programozás, szükség esetén kábelezés.
Kuplungkapcsoló benne van, tempomatkapcsolóm meg van.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59884 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:08:03 »

Kuplungkapcsoló benne van, tempomatkapcsolóm meg van.


Kuplungkapcsoló alapból van....csak nem tempomatos.  A fékpedálhoz meg 2 kell (1 van +1 a tempomatnak).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59885 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:12:25 »



Kuplungkapcsoló alapból van....csak nem tempomatos.  A fékpedálhoz meg 2 kell (1 van +1 a tempomatnak).

Oppp. Van erről valami manual? Tudom, főoldal, tunning. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.18 csütörtök, 18:14:06 írta VZoli » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59886 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:17:44 »

Oppp. Van erről valami manual? Tudom, főoldal, tunning. Smiley


Van: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf
Ha kábelezni is kell akkor neked meg kell nézni majd TIS-ben, mert más az ECU csatlakozója (lábkiosztás). 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59887 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:24:30 »



Van: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf
Ha kábelezni is kell akkor neked meg kell nézni majd TIS-ben, mert más az ECU csatlakozója (lábkiosztás). 

Szoval minda kuplung mind a fékre 4 vezeték lenne ideális ha meglenne. Egy biztos, hogy egy szürke és egy nem barna aljú piros pedálkapcsolóm van.
A v6ba ha jól emlékszem a kuplungé zöld.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59888 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:27:51 »

Szoval minda kuplung mind a fékre 4 vezeték lenne ideális ha meglenne. Egy biztos, hogy egy szürke és egy nem barna aljú piros pedálkapcsolóm van.
A v6ba ha jól emlékszem a kuplungé zöld.


Nézd meg, hogy a + fékpedálkapcsolónak ott van -e a csatlakozója. (leírásban van kép róla)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59889 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:32:02 »



Nézd meg, hogy a + fékpedálkapcsolónak ott van -e a csatlakozója. (leírásban van kép róla)
Plusz? Nem 2 fajta kapcsoló van a dízelnél is?
2 vezeték van a kuplungnál meg a féknél is, van egy plusz luk a fékkapcsoló felett.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.18 csütörtök, 18:34:34 írta VZoli » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #59890 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:40:25 »

Plusz? Nem 2 fajta kapcsoló van a dízelnél is?
2 vezeték van a kuplungnál meg a féknél is, van egy plusz luk a fékkapcsoló felett.

A kuolunghoz kétfajta van. A tempomatos a piros. Ahogy írták már korábban (és én is úgy emlékszem) a féknél 2 db kapcsolónak kell lennie. De holnap megnézem, hogy mi a helyzet az enyémnél.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59891 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:41:43 »

A kuolunghoz kétfajta van. A tempomatos a piros. Ahogy írták már korábban (és én is úgy emlékszem) a féknél 2 db kapcsolónak kell lennie. De holnap megnézem, hogy mi a helyzet az enyémnél.
worship

Amúgy A fészliftes ebben nem más?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #59892 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:42:22 »

worship

Amúgy A fészliftes ebben nem más?

Pfffffffffffffffffffffffff    nemtudom
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59893 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:50:50 »

worship

Amúgy A fészliftes ebben nem más?


A beavatkozó elemek (pedálkapcsolók)és a vezérlő (kormánykapcs) ugyanaz.  Egyedül az ECU lábkiosztása lesz más nálad, ha kábelezni kell szólsz és megnézem a TIS-ben mit hova-merre.
Pedálkapcsolók....

Kuplung
barna-piros: nem tempomatos(csere)
teljesen piros: tempomatos

Fék 
fekete-szürke (már meglévő, féklmápát kapcsolja)
zöld (ez kell a tempomathoz)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59894 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:01:48 »



A beavatkozó elemek (pedálkapcsolók)és a vezérlő (kormánykapcs) ugyanaz.  Egyedül az ECU lábkiosztása lesz más nálad, ha kábelezni kell szólsz és megnézem a TIS-ben mit hova-merre.
Pedálkapcsolók....

Kuplung
barna-piros: nem tempomatos(csere)
teljesen piros: tempomatos

Fék 
fekete-szürke (már meglévő, féklmápát kapcsolja)
zöld (ez kell a tempomathoz)
Akkor asszem nem állok neki. Egyenlőre.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59895 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:04:41 »

Akkor asszem nem állok neki. Egyenlőre.


Nem nagy mutatvány egyébként.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #59896 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:05:17 »

Akkor asszem nem állok neki. Egyenlőre.

Nekem vik csinálta meg, mert természetesen nem volt előkészítve, de amúgy is el kellett volna vinnem hozzá, mert kell a gyári cucc a tempomat aktiválásához, plusz beállított egy új, de eléggé pontatlan funkciót (pill. fogyimérő) és ami nem utolsó szempont csinált egy szoftverfrissítést is a gépen.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59897 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:11:29 »

Nekem vik csinálta meg, mert természetesen nem volt előkészítve, de amúgy is el kellett volna vinnem hozzá, mert kell a gyári cucc a tempomat aktiválásához, plusz beállított egy új, de eléggé pontatlan funkciót (pill. fogyimérő) és ami nem utolsó szempont csinált egy szoftverfrissítést is a gépen.

Én megvárom a tavaszt, amikor amúgy is kicsontozom a kocsit a +2 elektromos ablak miatti utastéri kábelköteg csere miatt.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #59898 Dátum: 2014.12.19 péntek, 11:30:10 »

Az előfordulhat, hogy a porlasztócsúcsok kibírnak 340.000 km-t?!
Illetve a turbó és az EGR is hibamentes ennyi km-en át?
Ez esetben egy használt ford mondeo, 2004-es.

Én sokallom a km-t, és hogy hibamentes! Főleg, hogy ti 150 ezernél cserélgetitek.
És a tulaj azt mondja nincs most sem semmi jele, hogy baj lenne velük...nézegetem, hogy a cégemnek megveszem, mert a km miatt olcsó, és lóti-futi autónak jó lenne.

Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59899 Dátum: 2014.12.19 péntek, 11:37:27 »

Az előfordulhat, hogy a porlasztócsúcsok kibírnak 340.000 km-t?!
Illetve a turbó és az EGR is hibamentes ennyi km-en át?
Ez esetben egy használt ford mondeo, 2004-es.

Én sokallom a km-t, és hogy hibamentes! Főleg, hogy ti 150 ezernél cserélgetitek.
És a tulaj azt mondja nincs most sem semmi jele, hogy baj lenne velük...nézegetem, hogy a cégemnek megveszem, mert a km miatt olcsó, és lóti-futi autónak jó lenne.




Simán kibír ennyit a csúcs, turbó.....
Azért azt ne felejtsük el, hogy óra szerint cseréltek sokan 150ezer körül csúcsot.....ami a valóságban lehet 4-5-600ezer km is.  Ha tényleg (valós, igazolható) 340ezer van benne az nem sok....éves szinten 34ezer km.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 [1198] 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.