Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:42:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 [1199] 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21910460 alkalommal)
0 Felhasználó és 148 vendég van a témában
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #59900 Dátum: 2014.12.19 péntek, 11:40:25 »



Simán kibír ennyit a csúcs, turbó.....
Azért azt ne felejtsük el, hogy óra szerint cseréltek sokan 150ezer körül csúcsot.....ami a valóságban lehet 4-5-600ezer km is.  Ha tényleg (valós, igazolható) 340ezer van benne az nem sok....éves szinten 34ezer km.   

Köszönöm gyors válaszod!
A km tuti, mert végig ő használta. nem nyerészkedni akar, mert ismerős.
Lehet bevállalom, bár a km kicsit megijeszt. Mert soknak tűnik. Ja, kettős tömegű 80 ezerrel ezelőtt volt kompletten cserélve.
Egy dízel mennyit bír? mert 340 benzinesnél már nem kevés.Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59901 Dátum: 2014.12.19 péntek, 12:59:12 »

Köszönöm gyors válaszod!
A km tuti, mert végig ő használta. nem nyerészkedni akar, mert ismerős.
Lehet bevállalom, bár a km kicsit megijeszt. Mert soknak tűnik. Ja, kettős tömegű 80 ezerrel ezelőtt volt kompletten cserélve.
Egy dízel mennyit bír? mert 340 benzinesnél már nem kevés.Smiley


Egy dízel sokat elmegy....
Ha garantált a 340 az nem sok egy 10éves dízel autóban.  Több fórumosnak van (tényleg)3-400ezer kmt futott dízel autója.
Én inkább vennék olyat amiben több a km, de az tényleg annyi, mint egy 80ezret futott, ki tudja mennyiről visszatekert valamit.....és általában mindig az utóbbiakkal van a gond, hogy (óra szerint)100-150ezer km-nél csúcs csere stb....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #59902 Dátum: 2014.12.19 péntek, 18:28:21 »


Srácok!

Régebben volt róla szó, hogy kicsit rezeg (recseg) menet közben a fabetét
Erről lenne szó! Az anyósülésnél lévő fabetét zörög kicsit! Ha benyomom menet közben a kezemmel, akkor jó! tehát minimálisan kellene csökkenteni a "mozgását"
Probáltam már körbefújni nedves anyaggal, próbáltam faápolóval bekenni, próbáltam "kiékelni". Sajnos ugyanúgy van a hang!

Szerintetek van rá megoldás, vagy ez már így marad???

http://kepfeltoltes.hu/view/141219/8540741_7_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #59903 Dátum: 2014.12.19 péntek, 18:52:52 »

Udv
Szivarok a szervo olaj a pumpanal
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #59904 Dátum: 2014.12.19 péntek, 19:53:00 »

Udv
Szivarok a szervo olaj a pumpanal
az nem jó.így el fog fogyni.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #59905 Dátum: 2014.12.19 péntek, 20:55:32 »

Ott szivarog hol a cső csatlakozik bele
Javithato??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #59906 Dátum: 2014.12.19 péntek, 21:49:09 »

Ott szivarog hol a cső csatlakozik bele
Javithato??
Nem tudom,hogy a tiéden pontosan merre van,de az enyémen ezt a csavart cseréltem,és azóta oké. taps
http://kepfeltoltes.hu/view/141219/szerv__anya_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kisvendeg
Vendég
« Új hozzászólás #59907 Dátum: 2014.12.19 péntek, 22:58:35 »

valaki tudna feltenni képet, hogy a cmp jeladó hol található?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #59908 Dátum: 2014.12.20 szombat, 09:14:55 »

valaki tudna feltenni képet, hogy a cmp jeladó hol található?
Megállapítást nyert, hogy az a hibás?
Benézel a rail cső alatt és meglátod a csatlakozóját.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.20 szombat, 10:41:05 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #59909 Dátum: 2014.12.20 szombat, 10:28:12 »

Megállapítást nyert, hogy az a hibás?
Bevétel a rail cső alatt és meglátod a csatlakozóját.
Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #59910 Dátum: 2014.12.20 szombat, 12:12:33 »

Srácok!

Régebben volt róla szó, hogy kicsit rezeg (recseg) menet közben a fabetét
Erről lenne szó! Az anyósülésnél lévő fabetét zörög kicsit! Ha benyomom menet közben a kezemmel, akkor jó! tehát minimálisan kellene csökkenteni a "mozgását"
Probáltam már körbefújni nedves anyaggal, próbáltam faápolóval bekenni, próbáltam "kiékelni". Sajnos ugyanúgy van a hang!

Szerintetek van rá megoldás, vagy ez már így marad???

http://kepfeltoltes.hu/view/141219/8540741_7_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha ki lehet pattintani a helyéről, akkor a rögzítésénél kéne mókolni (kis FBS-el) estleg. Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kisvendeg
Vendég
« Új hozzászólás #59911 Dátum: 2014.12.20 szombat, 15:07:38 »

Megállapítást nyert, hogy az a hibás?
Benézel a rail cső alatt és meglátod a csatlakozóját.

ki lett cserélve közben délelőtt, azóta nem hozta a problémát...
a hibakód kiolvasás p1000 és p1664 kódokat dobta ki.
meg tudja valaki mondani ezek mire utalnak?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59912 Dátum: 2014.12.20 szombat, 15:09:17 »

ki lett cserélve közben délelőtt, azóta nem hozta a problémát...
a hibakód kiolvasás p1000 és p1664 kódokat dobta ki.
meg tudja valaki mondani ezek mire utalnak?

P1664 = FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side)
P1000 = OBD Systems Readiness Test Not Complete
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kisvendeg
Vendég
« Új hozzászólás #59913 Dátum: 2014.12.20 szombat, 15:36:50 »

P1664 = FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side)
P1000 = OBD Systems Readiness Test Not Complete

magyarul? vigyor3

p1664- előfordulhat, hogy fals levegőt szív?
p1000- ez valami tesztelés, ami nem futott végig?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #59914 Dátum: 2014.12.20 szombat, 16:15:54 »

magyarul? vigyor3

p1664- előfordulhat, hogy fals levegőt szív?
p1000- ez valami tesztelés, ami nem futott végig?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisvendeg
Vendég
« Új hozzászólás #59915 Dátum: 2014.12.20 szombat, 16:21:48 »

igen.

bocs hogy ilyen amatőr vagyok vigyor3
tényleg nem értek hozzá
mi legyen a következő lépés?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59916 Dátum: 2014.12.20 szombat, 16:46:37 »

bocs hogy ilyen amatőr vagyok vigyor3
tényleg nem értek hozzá
mi legyen a következő lépés?


P1000-el ne foglalkozz....az semmi.
P1664-et töröld, ha visszajön akkor kell vele foglalkozni
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kisvendeg
Vendég
« Új hozzászólás #59917 Dátum: 2014.12.20 szombat, 16:50:00 »



P1000-el ne foglalkozz....az semmi.
P1664-et töröld, ha visszajön akkor kell vele foglalkozni

megvolt, sajna visszajött
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #59918 Dátum: 2014.12.20 szombat, 17:35:57 »

Nem tudom,hogy a tiéden pontosan merre van,de az enyémen ezt a csavart cseréltem,és azóta oké. taps
http://kepfeltoltes.hu/view/141219/szerv__anya_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez az!!!!
Itt szivarog nekem is ahol a cső csatlakozik a csavarral!!
Hol lehet es mennyiert hozzajutni??
Udv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #59919 Dátum: 2014.12.20 szombat, 17:44:45 »

Az volt már, hogy mi a megoldás ha az ülés kicsit lötyög a helyén? (valami ki van kopva) Hogy lehet ezt megoldani?

Egyébként most volt fogaskerék csere, az egyik motorban. János üzeni, ha valakinek kell, akkor előre szóljon, mert most elfogyott neki és gyártania kell.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #59920 Dátum: 2014.12.20 szombat, 20:29:59 »

Ez az!!!!
Itt szivarog nekem is ahol a cső csatlakozik a csavarral!!
Hol lehet es mennyiert hozzajutni??
Udv
Itt részletesen megtalálsz mindent:
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230070-szervocso-es-alkatreszei/1994-kormany-csatlakozo-ford-transit-1985-hollandi-szivattyura
Első nekifutásra nem egyszerű a levétel,és egy szervóolajcserét is érdemes megejteni.Ha gubanc van csak kérdezz.  hehe
http://mondeo.hu/index.php?topic=5071.0  eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #59921 Dátum: 2014.12.20 szombat, 22:09:59 »

Sziasztok! Tök új vagyok itt a fórumon!
Két hete Mondeós lettem, ugyanis fájó szívvel, de 10 év után megváltam a régi Swiftemtől... És, hogy fokozzam a traumát rögtön egy diesel kombit sikerült behúzni Németből, 210e Km-el.

Szóval az a helyzet, hogy rengeteg kérdésem van és lesz is a közeljövőben az autó karbantartásával kapcsolatban. Mondeo Wikit meg még pár topicot olvasgattam már a regisztrációm előtt is, de ezekből csak általános dolgok derültek ki számomra. Túl sok féle TDCI motor van és bizony nagyon nem egyformák.

Első körben a bordás szíjjakat szeretném lecserélni (olajok, szűrők cseréje után)... Sajnos fogalmam sincs hogy kezdjek neki. Motorkódom: HJBB.
Ha bármi tudnivaló van ezzel a motorral kapcsolatban kérlek osszátok meg velem! Minden segítség jól jön!

Előre is Köszönöm!
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
koko
Vendég
« Új hozzászólás #59922 Dátum: 2014.12.20 szombat, 23:53:03 »

Sziasztok!

Hosszas tanulmányozás és kísérletezés után kiderült, tönkrement a váltó a kocsiban. Mondeo MK3 2.5 V6 2005 benzinről van szó.. Ami miatt tönkrement az egyértelműen a hibás olaj amit beleraktak. Fizetni senki nem akar sem az autós bolt, sem a szerelő sem. Mindenki a másikra mutogat. A jogi procedúra hamarosan elindul emiatt.   De mivel kell az autó ezért önerőből kell ezt megoldanom, a váltócserét. Bent volt a Ford márkaszervízben Budapesten és ott olvasták ki, hogy P7100 váltó mechanikus vagy hidraulika hiba,  meg igazából hallani is hogy *** az egész úgy ahogy van mechanikusan és hidraulikusan is, mert kerreg, random mód vált vissza és felváltsnál is van gond bőven, mert egyrészt teljesen önálló módon kapcsol fel nagy gázadásra. Az autó gyorsulása kb egy ezres suzukival felel meg és a fogyasztása közelít egy csuklós buszéhoz,  nyalja a 16-17 litert. Van valakinek tippe, hogy hol találhatnék bontott váltót? Mert amit találtam azt elvitték mire oda jutottam volna. Elég sok bontót felhívtam és igazából hiánycikk. Sok helyen volt, hogy elfogyott, most nincs vagy nem is foglalkoznak vele mert sokáig áll a nyakukon mire eladják. Szóval eddig kapufa.
Ha esetleg valakinek van ötlete, tippje, tanácsa akkor kérem küldjön már egy emailt erre a címre: mr.grincs@gmail.com vagy küldjön egy sms-t vagy visszahívós sms-t és visszahívom. 06 30 83 99 179 Köszönöm.

István
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #59923 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 00:13:13 »

Sziasztok!

Hosszas tanulmányozás és kísérletezés után kiderült, tönkrement a váltó a kocsiban. Mondeo MK3 2.5 V6 2005 benzinről van szó.. Ami miatt tönkrement az egyértelműen a hibás olaj amit beleraktak. Fizetni senki nem akar sem az autós bolt, sem a szerelő sem. Mindenki a másikra mutogat. A jogi procedúra hamarosan elindul emiatt.   De mivel kell az autó ezért önerőből kell ezt megoldanom, a váltócserét. Bent volt a Ford márkaszervízben Budapesten és ott olvasták ki, hogy P7100 váltó mechanikus vagy hidraulika hiba,  meg igazából hallani is hogy *** az egész úgy ahogy van mechanikusan és hidraulikusan is, mert kerreg, random mód vált vissza és felváltsnál is van gond bőven, mert egyrészt teljesen önálló módon kapcsol fel nagy gázadásra. Az autó gyorsulása kb egy ezres suzukival felel meg és a fogyasztása közelít egy csuklós buszéhoz,  nyalja a 16-17 litert. Van valakinek tippe, hogy hol találhatnék bontott váltót? Mert amit találtam azt elvitték mire oda jutottam volna. Elég sok bontót felhívtam és igazából hiánycikk. Sok helyen volt, hogy elfogyott, most nincs vagy nem is foglalkoznak vele mert sokáig áll a nyakukon mire eladják. Szóval eddig kapufa.
Ha esetleg valakinek van ötlete, tippje, tanácsa akkor kérem küldjön már egy emailt erre a címre: mr.grincs@gmail.com vagy küldjön egy sms-t vagy visszahívós sms-t és visszahívom. 06 30 83 99 179 Köszönöm.

István


Adok-veszek részlegben próbálkozz. Hívd fel az autóbontással foglalkozó tagokat is, hátha.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #59924 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 08:36:34 »

Sziasztok!

Hosszas tanulmányozás és kísérletezés után kiderült, tönkrement a váltó a kocsiban. Mondeo MK3 2.5 V6 2005 benzinről van szó.. Ami miatt tönkrement az egyértelműen a hibás olaj amit beleraktak. Fizetni senki nem akar sem az autós bolt, sem a szerelő sem. Mindenki a másikra mutogat. A jogi procedúra hamarosan elindul emiatt.   De mivel kell az autó ezért önerőből kell ezt megoldanom, a váltócserét. Bent volt a Ford márkaszervízben Budapesten és ott olvasták ki, hogy P7100 váltó mechanikus vagy hidraulika hiba,  meg igazából hallani is hogy *** az egész úgy ahogy van mechanikusan és hidraulikusan is, mert kerreg, random mód vált vissza és felváltsnál is van gond bőven, mert egyrészt teljesen önálló módon kapcsol fel nagy gázadásra. Az autó gyorsulása kb egy ezres suzukival felel meg és a fogyasztása közelít egy csuklós buszéhoz,  nyalja a 16-17 litert. Van valakinek tippe, hogy hol találhatnék bontott váltót? Mert amit találtam azt elvitték mire oda jutottam volna. Elég sok bontót felhívtam és igazából hiánycikk. Sok helyen volt, hogy elfogyott, most nincs vagy nem is foglalkoznak vele mert sokáig áll a nyakukon mire eladják. Szóval eddig kapufa.
Ha esetleg valakinek van ötlete, tippje, tanácsa akkor kérem küldjön már egy emailt erre a címre: mr.grincs@gmail.com vagy küldjön egy sms-t vagy visszahívós sms-t és visszahívom. 06 30 83 99 179 Köszönöm.

István

Szia én a helyedben megpróbálnék egy xado automata váltó feújító gélt es olajat hátha! Volt akinek rendberakta! Ford skorpió bekaszemüt!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #59925 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 14:21:39 »

Sziasztok!

Hosszas tanulmányozás és kísérletezés után kiderült, tönkrement a váltó a kocsiban. Mondeo MK3 2.5 V6 2005 benzinről van szó.. Ami miatt tönkrement az egyértelműen a hibás olaj amit beleraktak. Fizetni senki nem akar sem az autós bolt, sem a szerelő sem. Mindenki a másikra mutogat. A jogi procedúra hamarosan elindul emiatt.   De mivel kell az autó ezért önerőből kell ezt megoldanom, a váltócserét. Bent volt a Ford márkaszervízben Budapesten és ott olvasták ki, hogy P7100 váltó mechanikus vagy hidraulika hiba,  meg igazából hallani is hogy *** az egész úgy ahogy van mechanikusan és hidraulikusan is, mert kerreg, random mód vált vissza és felváltsnál is van gond bőven, mert egyrészt teljesen önálló módon kapcsol fel nagy gázadásra. Az autó gyorsulása kb egy ezres suzukival felel meg és a fogyasztása közelít egy csuklós buszéhoz,  nyalja a 16-17 litert. Van valakinek tippe, hogy hol találhatnék bontott váltót? Mert amit találtam azt elvitték mire oda jutottam volna. Elég sok bontót felhívtam és igazából hiánycikk. Sok helyen volt, hogy elfogyott, most nincs vagy nem is foglalkoznak vele mert sokáig áll a nyakukon mire eladják. Szóval eddig kapufa.
Ha esetleg valakinek van ötlete, tippje, tanácsa akkor kérem küldjön már egy emailt erre a címre: mr.grincs@gmail.com vagy küldjön egy sms-t vagy visszahívós sms-t és visszahívom. 06 30 83 99 179 Köszönöm.

István


Keresned kéne olyan céget aki rendbe rakja a váltót.Bontottban a V6 is ritka,hát még ez a fajta váltó.Ha meg találsz az is KO lehet.A cserét gondolom nem te csinálnád ami nem olcsó.Végső soron az eladás sem elvetendö.Használod jelenleg igy?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Jaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #59926 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 16:20:01 »

2005.09.havi FL2 TDCI tempomat kábelezéssel kapcsolatban lenne kérdésem.Ezeket az infókat találtam a fórumon:
C200 '12' --> C414  '1' (pedálkapcsoló -> kuplung)
C200 '13' --> C32 '13' --> C413 '6' (kormány spirál -> kormánykapcsolók)
C200 '57' --> C32 '7' --> C413 '5' (kormány spirál -> kormánykapcsolók)
C200 '60' --> C32 '1' --> C449 '13' (műszerfal -> visszajelző)
C200 '77' --> C406 '1'  (pedálkapcsoló -> fék)
Namármost a fentebb említett kocsiban nincs C32-es csatlakozó.Ezek a bekötések megállják a helyüket úgy,hogy a C32-es bekötés kimarad tehát pl:C200 '57'--> C413 '5' ?Vagy itt már másképp van a lábkiosztás?
 
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59927 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 17:12:01 »

2005.09.havi FL2 TDCI tempomat kábelezéssel kapcsolatban lenne kérdésem.Ezeket az infókat találtam a fórumon:
C200 '12' --> C414  '1' (pedálkapcsoló -> kuplung)
C200 '13' --> C32 '13' --> C413 '6' (kormány spirál -> kormánykapcsolók)
C200 '57' --> C32 '7' --> C413 '5' (kormány spirál -> kormánykapcsolók)
C200 '60' --> C32 '1' --> C449 '13' (műszerfal -> visszajelző)
C200 '77' --> C406 '1'  (pedálkapcsoló -> fék)
Namármost a fentebb említett kocsiban nincs C32-es csatlakozó.Ezek a bekötések megállják a helyüket úgy,hogy a C32-es bekötés kimarad tehát pl:C200 '57'--> C413 '5' ?Vagy itt már másképp van a lábkiosztás?
 


Ha nincs C32 akkor az kimarad és közvetlen mennek a kábelek a spirálhoz és a műszeregységhez.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jaki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #59928 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 17:20:40 »



Ha nincs C32 akkor az kimarad és közvetlen mennek a kábelek a spirálhoz és a műszeregységhez.
Értem,köszi a választ.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #59929 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:33:20 »

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy mennyit kell fogyasztania egy jól működő  2.0 TDDI- nek városi használatban? Előre is koszonom.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #59930 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 11:21:22 »

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy mennyit kell fogyasztania egy jól működő  2.0 TDDI- nek városi használatban? Előre is koszonom.
Benne van a használati útmutatójában. A doboz formájától, a kerekek méretétől és a lábadtól is függ. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #59931 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 12:21:58 »

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy mennyit kell fogyasztania egy jól működő  2.0 TDDI- nek városi használatban? Előre is koszonom.
6 és 9 között.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #59932 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 12:36:26 »

6 és 9 között.
Nem csak hat és kilenc között érdekli, hanem egész nap!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vargas
Vendég
« Új hozzászólás #59933 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 14:24:38 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Tegnap lemostam a motort, utána amikor ráadtam a gyújtást körülbelül 10 másodpercig izzított. De most nem tudom, hogy valami nem funkcionál jól?eddig mindig addig égett, amíg az összes többi lámpa. Valakinek javaslat ?ötlet? vagy ha baja van hogyan tudom kiszűrni? (MK3, 2003 TDCI)
Naplózva
Paxi699
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



E-mail
« Új hozzászólás #59934 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 14:53:32 »

Több fórumon is Beszélik,hogy az Mk3-as Mondeok Nem túl biztonságosak  Undecided .A Félfrontális Ncap eredményből Kifojólag  Bírálták szerkezetileg,hogy Túlságosan gyenge az A-oszlop és ezáltal  összeroskad az utastér. Kicsit csalódás volt ilyeneket olvasni,Mivel mi is Ezt a tipust választottuk családi autónknak (És imádjuk is) . Érdekességképpen ezen a Linkelt TOP GEAR es Élő teszten nem úgy mutatkozik,hogy mi Papírautóban Ülnék,Bár ezt nekeljen tapasztalnunk egyikőnknek sem soha. https://www.youtube.com/watch?v=NQ4Ir3-d74Q&spfreload=10
Naplózva

Mondeo Mk3. 2.0 Duratorq TDDI.  ;-)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #59935 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 15:07:04 »

Több fórumon is Beszélik,hogy az Mk3-as Mondeok Nem túl biztonságosak  Undecided .A Félfrontális Ncap eredményből Kifojólag  Bírálták szerkezetileg,hogy Túlságosan gyenge az A-oszlop és ezáltal  összeroskad az utastér. Kicsit csalódás volt ilyeneket olvasni,Mivel mi is Ezt a tipust választottuk családi autónknak (És imádjuk is) . Érdekességképpen ezen a Linkelt TOP GEAR es Élő teszten nem úgy mutatkozik,hogy mi Papírautóban Ülnék,Bár ezt nekeljen tapasztalnunk egyikőnknek sem soha. https://www.youtube.com/watch?v=NQ4Ir3-d74Q&spfreload=10
Figyi,  a "több fórumon is beszélik" nem megfelelő információs forrás. Ellenben itt a fórumon is volt pár link törött mk3-ról, amik alapján az éles szimulációk során egész jó a túlélési esély. Azt persze nem tudjuk, hogy az autó tömegének vagy a kasztni merevségének köszönhetően van-e igy, és akkor mi van, ha hasonló tömegű autóval találkozik félátfedésben.
Talán a megfelelőséget támasztja alá, hogy pl. StohlBucit is egyben szedték ki egy mk3 preFacelift-ből az első "elalvós" baleseténél.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #59936 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 15:19:28 »

Több fórumon is Beszélik,hogy az Mk3-as Mondeok Nem túl biztonságosak  Undecided .A Félfrontális Ncap eredményből Kifojólag  Bírálták szerkezetileg,hogy Túlságosan gyenge az A-oszlop és ezáltal  összeroskad az utastér. Kicsit csalódás volt ilyeneket olvasni,Mivel mi is Ezt a tipust választottuk családi autónknak (És imádjuk is) . Érdekességképpen ezen a Linkelt TOP GEAR es Élő teszten nem úgy mutatkozik,hogy mi Papírautóban Ülnék,Bár ezt nekeljen tapasztalnunk egyikőnknek sem soha. https://www.youtube.com/watch?v=NQ4Ir3-d74Q&spfreload=10

Elég erös az utascella nyugodt meg!Az A oszlop legalább 4 réteg,a közepe 4mm lemez.A külsö lemezek a vékonyak és ettöl néz ki egy balesetes mondeo olyan rémesen.Én rámerem bizni a család életét nyugodtan.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #59937 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 21:40:42 »

Nem csak hat és kilenc között érdekli, hanem egész nap!  Wink
Ja..akkor 0-24.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #59938 Dátum: 2014.12.23 kedd, 05:36:39 »

Több fórumon is Beszélik,hogy az Mk3-as Mondeok Nem túl biztonságosak  Undecided .A Félfrontális Ncap eredményből Kifojólag  Bírálták szerkezetileg,hogy Túlságosan gyenge az A-oszlop és ezáltal  összeroskad az utastér. Kicsit csalódás volt ilyeneket olvasni,Mivel mi is Ezt a tipust választottuk családi autónknak (És imádjuk is) . Érdekességképpen ezen a Linkelt TOP GEAR es Élő teszten nem úgy mutatkozik,hogy mi Papírautóban Ülnék,Bár ezt nekeljen tapasztalnunk egyikőnknek sem soha. https://www.youtube.com/watch?v=NQ4Ir3-d74Q&spfreload=10

Hát, akkor leírom a saját élettapasztalataim. Családi autónak a Mondeo MK3 kiváló. Különösen, mert óriási a gyűrődési zónája. Gondold el, mennyivel kell hátulról belerongyolni a kocsiba, hogy közel egy métert elveszítsen az autó hátulról, míg eléri a gyerekeid? Elölről pedig szintén ugyanez. Több, mint egy méter gyűrődési zóna. Több, mint a legtöbb mai autóban, például egy Renault Espace-ben elölről, szóval még Te is védett vagy. Az életemből két balesetet említenék meg. Kétsávos üres út, előttem levő balra ki az üres útra. Én utána, de indulás után szokás szerint jobbra még kinéztem, amikor visszafordítom a fejem, látom, hogy az előttem kirongyolt Lanos ott áll az út közepén. Lefulladt. Én meg hátulról kb. 30-cal rongyoltam bele az álló autóba. A Mondeo vagy 3 métert lökte előre, de szerencsére senkinek nem lett baja. Az ő autóján kb.400 ezres kár, a hátulja teljesen összegyűrődve. A Mondeo bal ködlámpája ELREPEDT, az autó elején semmilyen horpadás. Később levettük az autó elejét, a keresztmerevítő éppen csak érintette a hűtőt, ennyire ment vissza. Keresztmerevítő új gyárira cserélve, ködlámpa 8000 és kész volt a Mondeo. Egy Renault Laguna 2000-es gyártásúm volt korábban. Hát, ha abban ülök, akkor nincs autóm. Másik balesetem: busz úgy gondolja, hogy sávot vált előttem jelzés nélkül. Vészfékezés, Mondeo állóra fékez. A mögöttem levő meg hátulról csikorogva belémrongyol. Neki kocsi eleje összegyűrődve, Mondeo hátulján a lökhárító kicsit feljebb jött, hátsó csomagtartót emiatt nem lehetett kinyitni, csak úgy, hogy ha súlyommal lenyomtam a lökhárító egy pontját, mivel beakadt abba. Szervizben kocsi szétszedve, futómű, stb. ellenőrizve. Kiderült, hogy a lökhárító merevítőre kettőt vágott a szerelő kalapáccsal és máris a helyén volt minden, jöhetett a fényezés. Ezek után nem hiszem, hogy bármikor is nem Mondeo-m lesz. Nagy, erős kocsi, a családnak és a gyereknek óriási túlélési zóna. Gondold csak el, még a lábad is kényelmesen elfér. Ha elölről gyűrődik az autó, a térdednek is van helye hova menni. Mondjuk a belső utastér lábmegoldása a középkonzol miatt nem tökéletes, én a VW Golf III-unk lábtér megoldását jobbnak tartom. De valamit valamiért Smiley

Talán a Mondeo egyetlen hátránya, hogy az autók egyre magasabbak lesznek. Emiatt ütközéskor legtöbbször már ritkán találkoznak az autók egy vonalban. (gondolj a SUV-okra). Viszont, míg a SUV-ok általában borulnak is a magas súlypont miatt a balesetben, a Mondeo legalább nem. Láttam én már Daciát frontális ütközés után egy GOLF-fal élőben. A Golf felszaladt a frontális ütközésnél a Dacia orrára, egészen a tetőig. A Dacia-nak semmi baja nem lett, a GOLF viszont fejjel lefelé állt az úton. Döbbenetes, az NCAP biztos nem így hozta volna ki az életben megtörtént ütközés eredményeit, mert ott laboratóriumi környezet van, ami sok szempontból nem a valóságot fedi (ezt a Volvo is sokszor elmondta már). 

Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #59939 Dátum: 2014.12.23 kedd, 08:38:31 »

Több fórumon is Beszélik,hogy az Mk3-as Mondeok Nem túl biztonságosak  Undecided .A Félfrontális Ncap eredményből Kifojólag  Bírálták szerkezetileg,hogy Túlságosan gyenge az A-oszlop és ezáltal  összeroskad az utastér. Kicsit csalódás volt ilyeneket olvasni,Mivel mi is Ezt a tipust választottuk családi autónknak (És imádjuk is) . Érdekességképpen ezen a Linkelt TOP GEAR es Élő teszten nem úgy mutatkozik,hogy mi Papírautóban Ülnék,Bár ezt nekeljen tapasztalnunk egyikőnknek sem soha. https://www.youtube.com/watch?v=NQ4Ir3-d74Q&spfreload=10
A "mellékelt ábra" szerint nem úgy fest, mintha gyenge lenne az utasvédelem. Amúgy a túlélés a baleseti szituációtól függ, haltak már meg Mercedes-ben, Volvo-ban, buszban, vonatban. A fizika törvényei érvényesülnek úgyis. Szerintem ennyi erővel: "Beszélik,hogy az Mk3-as Mondeok Nem túl biztonságosak" nem szabad közlekedni sem, mert bármi előfordulhat. Nem kell tartani a Mondeo-tól.  eljen
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59940 Dátum: 2014.12.23 kedd, 16:55:29 »

Észrevettem, hogy a kombim "riszálja" a sheggét. Mérettem lengéscsillapítót, az ok, szilentek, stabok okk, egyedül az tünt fel, hogy a gumiütközők kicsit széjjel vannak. Arra gondolok, ami a rugóban belül van. Sőt, az egyik randább a másiknál. Okozhatja ez?
Másik kérdés, az ennnek a helyére rakható felfújhatós pótrugót hol lehet beszerezni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #59941 Dátum: 2014.12.23 kedd, 16:59:06 »

Észrevettem, hogy a kombim "riszálja" a sheggét. Mérettem lengéscsillapítót, az ok, szilentek, stabok okk, egyedül az tünt fel, hogy a gumiütközők kicsit széjjel vannak. Arra gondolok, ami a rugóban belül van. Sőt, az egyik randább a másiknál. Okozhatja ez?
Másik kérdés, az ennnek a helyére rakható felfújhatós pótrugót hol lehet beszerezni?
a guminő ügyében keresd Endy-t..... eplus2
menj el egy futóműveshez,mert okozhatja keresztben futás is.nekem amikor xar volt a hátsó keresztlengőkar ,akkor csinálta ezt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #59942 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:00:07 »

a guminő ügyében keresd Endy-t..... eplus2
menj el egy futóműveshez,mert okozhatja keresztben futás is.nekem amikor xar volt a hátsó keresztlengőkar ,akkor csinálta ezt.

Riszáltad a feneked a kersztben lengő kar előtt?  laugh És ki lengette a karját? Tipcsi?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #59943 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:01:16 »

Riszáltad a feneked a kersztben lengő kar előtt?  laugh És ki lengette a karját? Tipcsi?  eplus2
unatkozol mi? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #59944 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:00:25 »

Minden Kedves Márkatársnak kívánok Kellemes Karácsonyt és Boldog Új Évet!Döme
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #59945 Dátum: 2014.12.23 kedd, 23:13:11 »

Észrevettem, hogy a kombim "riszálja" a sheggét. Mérettem lengéscsillapítót, az ok, szilentek, stabok okk, egyedül az tünt fel, hogy a gumiütközők kicsit széjjel vannak. Arra gondolok, ami a rugóban belül van. Sőt, az egyik randább a másiknál. Okozhatja ez?
Másik kérdés, az ennnek a helyére rakható felfújhatós pótrugót hol lehet beszerezni?
Hiába jók a mérési eredmények a lengéscsillapítók lesznek xarok. Nálam is ez volt. Műszakin se szóltak, mert jók voltak az értékek.
Oszt mikor ki lettek cserélve, elmúlt a "riszálás".  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59946 Dátum: 2014.12.23 kedd, 23:20:45 »

Hiába jók a mérési eredmények a lengéscsillapítók lesznek xarok. Nálam is ez volt. Műszakin se szóltak, mert jók voltak az értékek.
Oszt mikor ki lettek cserélve, elmúlt a "riszálás".  wave
biztos nem azok a gumi ütközők? ma kipakoltam a kocsiból, és elmúlt a riszálás. Amint visszapakolok olyan 50 kilónyi cuccot hátra, megint kezdi.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #59947 Dátum: 2014.12.23 kedd, 23:48:24 »

biztos nem azok a gumi ütközők? ma kipakoltam a kocsiból, és elmúlt a riszálás. Amint visszapakolok olyan 50 kilónyi cuccot hátra, megint kezdi.
Akkor nem tudom. Nekem üresen is csinálta.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #59948 Dátum: 2014.12.24 szerda, 15:21:11 »

Észrevettem, hogy a kombim "riszálja" a sheggét. Mérettem lengéscsillapítót, az ok, szilentek, stabok okk, egyedül az tünt fel, hogy a gumiütközők kicsit széjjel vannak. Arra gondolok, ami a rugóban belül van. Sőt, az egyik randább a másiknál. Okozhatja ez?
Másik kérdés, az ennnek a helyére rakható felfújhatós pótrugót hol lehet beszerezni?
Nekem is volt ilyen jelenség, főleg ha lassan mentem és a hátsó gumi a futófelület alatt falcszakadásos volt. Pedig 6 mm-es Michelin Alpin abroncs volt. Néz(d)esd meg a hátsó gumikat. Üdv.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59949 Dátum: 2014.12.24 szerda, 15:39:56 »

Nekem is volt ilyen jelenség, főleg ha lassan mentem és a hátsó gumi a futófelület alatt falcszakadásos volt. Pedig 6 mm-es Michelin Alpin abroncs volt. Néz(d)esd meg a hátsó gumikat. Üdv.
Köszi, de a gumik rendben vannak.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 [1199] 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.