Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 14:44:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21923594 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #5950 Dátum: 2006.02.28 kedd, 23:05:00 »

ms02
Van a Fordnak egy kozponti minosegellenorzesi adatbazisa, amiben gyujtik, hogy milyen hibak voltak a kocsikkal. A szervizek nincsenek benne, csak a hibak. Kuldj nyugottan alvazszamot, meg gyartasi evet(amugy vegig kell probalgatnom az eveket).
Én is mail-tem
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #5951 Dátum: 2006.03.01 szerda, 09:20:00 »

Sziasztok
  Elkuldtem egy adag valaszt. Sajnos a server valami CGI error-ot kezdett irogatni, ugyhogy a tobbit majd delutan ujra probalom. Mar tegnap este is vacakolt, aztan mara megjavult.
  Bocs a szethuzott levelekert. Mikor szerkesztettem meg jo volt, csak az elkuldott kepen lattam, mekkora lyukak lettek benne.
  Irjom mar levelet, akinek nem valaszoltam, mert kezdem elveszteni a fonalat, hogy kinek ment mar mail :-)
lkiss2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5952 Dátum: 2006.03.01 szerda, 09:35:00 »

Ikiss2,
 
Bizta tulterhelted a szervert
Ezennel csatlakozom a kivancsiak taborahoz... Kuldtem mailt
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5953 Dátum: 2006.03.01 szerda, 09:39:00 »

Sziasztok
  Elkuldtem egy adag valaszt. Sajnos a server valami CGI error-ot kezdett irogatni, ugyhogy a tobbit majd delutan ujra probalom. Mar tegnap este is vacakolt, aztan mara megjavult.
  Bocs a szethuzott levelekert. Mikor szerkesztettem meg jo volt, csak az elkuldott kepen lattam, mekkora lyukak lettek benne.
  Irjom mar levelet, akinek nem valaszoltam, mert kezdem elveszteni a fonalat, hogy kinek ment mar mail :-)
lkiss2
Ikiss2
Nekem megjött
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5954 Dátum: 2006.03.01 szerda, 09:49:00 »

Sziasztok
  Elkuldtem egy adag valaszt. Sajnos a server valami CGI error-ot kezdett irogatni, ugyhogy a tobbit majd delutan ujra probalom. Mar tegnap este is vacakolt, aztan mara megjavult.
  Bocs a szethuzott levelekert. Mikor szerkesztettem meg jo volt, csak az elkuldott kepen lattam, mekkora lyukak lettek benne.
  Irjom mar levelet, akinek nem valaszoltam, mert kezdem elveszteni a fonalat, hogy kinek ment mar mail :-)
lkiss2
Nekem válaszoltál, köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5955 Dátum: 2006.03.01 szerda, 09:51:00 »

Scratch, Angel,
 
Nem linux. Ez MorphOS. Az AmigaOS PowerPC-s utodja. Bar a bongeszo nem egy szepseg, de ez itt egy picit jobban nez ki :
http://amigos.amiga.hu/zacci/copy_screen.jpg
Üdv Mindenkinek!  
Zacci! Szeretném megkérdezni hogy mi a véleményed az alábbiakról:
Beszéltem egy Ford szervízessel, aki azt állította,(ha nem értettem félre) hogy a diesel gépek tempomatjának kormánykapcsolója különbözik a benzinesétől. Azt mondja, hogy a dieseleké valami ellenállásos kapcsolók, és így 3 szál vezetékkel oldja meg a computeren keresztül a kapcsolásokat. A te kormánykapcsolóidnak hány madzagjuk van, és hova kötötted őket?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5956 Dátum: 2006.03.01 szerda, 10:14:00 »

Varga Elemer,
 
Haaat igen, a jol informalt szervizes
Nos, a kapcsolok mind2 esetben (benya, diesel) ellenalasos alapon dolgoznak. Most megneztem a szerviz doksit, es mind benyasnal mind pedig dieselnel tok ugyanazokat a kapcsoloakt alkalmazzak. Mind2 esetben 3 szalon keresztul tortenik a kommunikacio. Illetve vegeredmenyben csak 2 szalon, mert a 3-ik a "tap". A kulonbseg mindossze annyi, hogy a benyasnal a tempomat motorhoz csatlakoznak a kormany kapcsolo vezetekei. A Dieselnel pedig kozvetlenul a PCM-be. Legalabbis ezt mutatja a szerviz doksi elegge egyertelmu modon
Mellesleg nem latom ertelmet, hogy a 2 tipusnal miert is kene 2 fele kapcsolot alkalmazni. Ez nem gazdasagos megoldas ! Es az tuti, hogy a Ford es minden mas autogyarto elsodleges celja a gazdasagos megoldasok alkalmazasa. Ergo olcsobb, ha csak 1 fele kapcsolot kell alkalmazni, mintha 2 felevel foglalkoznanak. Utobbi esetben az adminisztracio koltsege es egyeb mas pl. raktarozasi koltseg stb. terhelne a gyartot. Egyebkent is nagyobb kedvezmenyt tud kicsikarni a gyarto a beszalitotol, ha nem 2 fele kapcsolot rendel 10e peldanyszamban, vagyis mondjuk (5-5ezret), hanem 1 felebol 10e-ret. Ez lenne a logikus, es a szerviz manual is ezt az elet tukrozi. Csokoltatom a szervizest
Persze ettol meg lehet elteres, de akkor hibas a szerviz manual. Ez utobbit ketlem, hisz ez alapjan csinaltam meg a sajat tempomatomat es tokeletesen muxik
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5957 Dátum: 2006.03.01 szerda, 10:24:00 »

Varga Elemer,
 
Haaat igen, a jol informalt szervizes
Nos, a kapcsolok mind2 esetben (benya, diesel) ellenalasos alapon dolgoznak. Most megneztem a szerviz doksit, es mind benyasnal mind pedig dieselnel tok ugyanazokat a kapcsoloakt alkalmazzak. Mind2 esetben 3 szalon keresztul tortenik a kommunikacio. Illetve vegeredmenyben csak 2 szalon, mert a 3-ik a "tap". A kulonbseg mindossze annyi, hogy a benyasnal a tempomat motorhoz csatlakoznak a kormany kapcsolo vezetekei. A Dieselnel pedig kozvetlenul a PCM-be. Legalabbis ezt mutatja a szerviz doksi elegge egyertelmu modon
Mellesleg nem latom ertelmet, hogy a 2 tipusnal miert is kene 2 fele kapcsolot alkalmazni. Ez nem gazdasagos megoldas ! Es az tuti, hogy a Ford es minden mas autogyarto elsodleges celja a gazdasagos megoldasok alkalmazasa. Ergo olcsobb, ha csak 1 fele kapcsolot kell alkalmazni, mintha 2 felevel foglalkoznanak. Utobbi esetben az adminisztracio koltsege es egyeb mas pl. raktarozasi koltseg stb. terhelne a gyartot. Egyebkent is nagyobb kedvezmenyt tud kicsikarni a gyarto a beszalitotol, ha nem 2 fele kapcsolot rendel 10e peldanyszamban, vagyis mondjuk (5-5ezret), hanem 1 felebol 10e-ret. Ez lenne a logikus, es a szerviz manual is ezt az elet tukrozi. Csokoltatom a szervizest
Persze ettol meg lehet elteres, de akkor hibas a szerviz manual. Ez utobbit ketlem, hisz ez alapjan csinaltam meg a sajat tempomatomat es tokeletesen muxik
Szia Zacci!

Nézz át lécci az "új Mondeos kérdések" topikba, asszem belebonyolódtam...
Üdv.
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #5958 Dátum: 2006.03.01 szerda, 10:55:00 »

Sziasztok
  Elkuldtem egy adag valaszt. Sajnos a server valami CGI error-ot kezdett irogatni, ugyhogy a tobbit majd delutan ujra probalom. Mar tegnap este is vacakolt, aztan mara megjavult.
  Bocs a szethuzott levelekert. Mikor szerkesztettem meg jo volt, csak az elkuldott kepen lattam, mekkora lyukak lettek benne.
  Irjom mar levelet, akinek nem valaszoltam, mert kezdem elveszteni a fonalat, hogy kinek ment mar mail :-)
lkiss2
Nekem is megjött!
Köszi
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #5959 Dátum: 2006.03.01 szerda, 11:55:00 »

Varga Elemer,
 
Haaat igen, a jol informalt szervizes
Nos, a kapcsolok mind2 esetben (benya, diesel) ellenalasos alapon dolgoznak. Most megneztem a szerviz doksit, es mind benyasnal mind pedig dieselnel tok ugyanazokat a kapcsoloakt alkalmazzak. Mind2 esetben 3 szalon keresztul tortenik a kommunikacio. Illetve vegeredmenyben csak 2 szalon, mert a 3-ik a "tap". A kulonbseg mindossze annyi, hogy a benyasnal a tempomat motorhoz csatlakoznak a kormany kapcsolo vezetekei. A Dieselnel pedig kozvetlenul a PCM-be. Legalabbis ezt mutatja a szerviz doksi elegge egyertelmu modon
Mellesleg nem latom ertelmet, hogy a 2 tipusnal miert is kene 2 fele kapcsolot alkalmazni. Ez nem gazdasagos megoldas ! Es az tuti, hogy a Ford es minden mas autogyarto elsodleges celja a gazdasagos megoldasok alkalmazasa. Ergo olcsobb, ha csak 1 fele kapcsolot kell alkalmazni, mintha 2 felevel foglalkoznanak. Utobbi esetben az adminisztracio koltsege es egyeb mas pl. raktarozasi koltseg stb. terhelne a gyartot. Egyebkent is nagyobb kedvezmenyt tud kicsikarni a gyarto a beszalitotol, ha nem 2 fele kapcsolot rendel 10e peldanyszamban, vagyis mondjuk (5-5ezret), hanem 1 felebol 10e-ret. Ez lenne a logikus, es a szerviz manual is ezt az elet tukrozi. Csokoltatom a szervizest
Persze ettol meg lehet elteres, de akkor hibas a szerviz manual. Ez utobbit ketlem, hisz ez alapjan csinaltam meg a sajat tempomatomat es tokeletesen muxik
Zacci!
 
Köszi a választ, megnyugtattál.
Egy másik kérdés: a kuplung pedálkapcsolóból diesel esetén 2, vagy 4 vezetéknek kell a csati felé menni?(megjegyzem ez a bogár is a jólinformálttól származik)
Esetleg nincs olyan doksid ami a bekötési kapcsolásokat tartalmazza, és el tudnád küldeni nekem?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5960 Dátum: 2006.03.01 szerda, 12:02:00 »

Varga Elemer,
 
nope.
 
Pontosan nem tudom, de szerintem a tempomat nelkuli dieselben is 2 vezetek van a kuplungnal. 4 vezetek akkor kell, ha van tempomat is. Legalabbis benyasnal igy van es szerintem ez dieselnel sincs maskent. Kapcsrajz van. Hamarosan kesz lesz a tempomat doksi, es abban remelhetoleg benne lessz minden szukseges informacio, bele ertve a kapcsrajzokat is.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5961 Dátum: 2006.03.01 szerda, 12:10:00 »

Varga Elemer,
 
nope.
 
Pontosan nem tudom, de szerintem a tempomat nelkuli dieselben is 2 vezetek van a kuplungnal. 4 vezetek akkor kell, ha van tempomat is. Legalabbis benyasnal igy van es szerintem ez dieselnel sincs maskent. Kapcsrajz van. Hamarosan kesz lesz a tempomat doksi, es abban remelhetoleg benne lessz minden szukseges informacio, bele ertve a kapcsrajzokat is.
Zacci!
 
OK: A pedálkapcsolóból 2 mazzzag megy tova, de ez pillanatnyilag tempo nélküli diesel.Tehát ha össze tudom majd hozni a tempomatot akkor már 4 lesz?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5962 Dátum: 2006.03.01 szerda, 12:18:00 »

Varga Elemer,
 
Igen, tempomat eseteben mar 4 vezetek megy a kuplungkapcsolotol. A jelenlegi 2db vezetek ami tul keppen egy kb. 20cm-es vezetek darabban megy tovabb es egy csatlakozoban vegzodik. Tehat azt kell megnezned, hogy a csatlakozo utani kabel kotegben hany db vezetek van. Ecceru. Megszamolod, hogy a jelenlegi kabel darabban hany db vezetek van. Elvileg 4. 2 kuplung, 2 feklampa. Ha a csatlakozo utan szinten 4 darab vezetek megy tovabb, akkor sajna nincs kivezetve az ECU-bol a kapcsolokhoz szukseges vezetek. Ha 4nel tobb vezetek megy tovabb, akkor igen. A doksiban errol is lesz kep+magyarazat.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5963 Dátum: 2006.03.01 szerda, 12:21:00 »

Esetleg szervezhetnenk egy osznepi tempomatot a verdamba! talalkozot, ahol meg tudnam vizsgalni a kerdeses jarganyok eseteben a kabelezest stb. Gondolom nem en es nem csak TE vagy az egyeduli, aki tempomatot akar(t) Cool En mar kb. tudom, mit hol kell keresni, es hamar megtom allapitani, hogy mily modon oldhato meg a tempomatositas.
Nuh, erdekel valakit ? Mert ha igen, akkor valamikor talalkozhatnank mondjuk a Lurdy haz parkolojaban... Szivesen raszanom azta kis idot...
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5964 Dátum: 2006.03.01 szerda, 12:25:00 »

Esetleg szervezhetnenk egy osznepi tempomatot a verdamba! talalkozot, ahol meg tudnam vizsgalni a kerdeses jarganyok eseteben a kabelezest stb. Gondolom nem en es nem csak TE vagy az egyeduli, aki tempomatot akar(t) Cool En mar kb. tudom, mit hol kell keresni, es hamar megtom allapitani, hogy mily modon oldhato meg a tempomatositas.
Nuh, erdekel valakit ? Mert ha igen, akkor valamikor talalkozhatnank mondjuk a Lurdy haz parkolojaban... Szivesen raszanom azta kis idot...
No nembánom, nézzük meg, hogy nekem is mi kéne
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5965 Dátum: 2006.03.01 szerda, 12:33:00 »

Tovabbi jelentkezo
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5966 Dátum: 2006.03.01 szerda, 12:33:00 »

Varga Elemer,
 
Igen, tempomat eseteben mar 4 vezetek megy a kuplungkapcsolotol. A jelenlegi 2db vezetek ami tul keppen egy kb. 20cm-es vezetek darabban megy tovabb es egy csatlakozoban vegzodik. Tehat azt kell megnezned, hogy a csatlakozo utani kabel kotegben hany db vezetek van. Ecceru. Megszamolod, hogy a jelenlegi kabel darabban hany db vezetek van. Elvileg 4. 2 kuplung, 2 feklampa. Ha a csatlakozo utan szinten 4 darab vezetek megy tovabb, akkor sajna nincs kivezetve az ECU-bol a kapcsolokhoz szukseges vezetek. Ha 4nel tobb vezetek megy tovabb, akkor igen. A doksiban errol is lesz kep+magyarazat.
Zacci!
 
Február 25-én a #5936 számú üziben leírtam hogy nekem 16 lábú csatim van (ill. csak a helye, tehát 13 lábú az előkészítetlenséGHIA miatt).
Viszont nagyon jó ötletnek tarom a tálálkozót TEMPOMAT-ilag. Én ugyan nem a szomszédban vagyok itt Mosonmagyaróváron, de március 09-én megyek székes fővárosunkba egy céges meetingre esetleg aznap összehozhatnánk.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5967 Dátum: 2006.03.01 szerda, 12:36:00 »

Varga Elemer,
 
Nuh, arra a csatira kulon kivancsi vagyok Cool
Ha jol ertem, akkor az a 9-e csutorotoki nap. Akkor elvileg 4ig melozom es ha nem jon kozbe semmi, akkor lehet rola szo. De meg pontositsunk... Jo lenne, ha mar ilyen temaban talizunk, hogy minnel tobb erdeklodo el tudjon jonni. Mar csak azert is, mert akkor nem kell 20x elolvasnom az olyan tartalmu leveleket, hogy "szerinted nalam is megoldhato a tempomat ? "
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5968 Dátum: 2006.03.01 szerda, 12:40:00 »

Varga Elemer,
 
Nuh, arra a csatira kulon kivancsi vagyok Cool
Ha jol ertem, akkor az a 9-e csutorotoki nap. Akkor elvileg 4ig melozom es ha nem jon kozbe semmi, akkor lehet rola szo. De meg pontositsunk... Jo lenne, ha mar ilyen temaban talizunk, hogy minnel tobb erdeklodo el tudjon jonni. Mar csak azert is, mert akkor nem kell 20x elolvasnom az olyan tartalmu leveleket, hogy "szerinted nalam is megoldhato a tempomat ? "
Zacci!
 
Nagyszerű, nekem is kb 4-ig tart az értekezletem, a ferencvárosi METRO-ban. Ha jó idő lesz akkor akár az ottani parkolóban is megtarthatnánk,de ez már részletkérdés.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5969 Dátum: 2006.03.01 szerda, 17:37:00 »

Sziasztok!Vegre elhoztam, mar nagyon vartam:3es fel eves ghia tdci....Orom ra nezni!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5970 Dátum: 2006.03.01 szerda, 17:45:00 »

Sziasztok!Vegre elhoztam, mar nagyon vartam:3es fel eves ghia tdci....Orom ra nezni!!!!!
Látogass majd minket sűrűn
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5971 Dátum: 2006.03.01 szerda, 18:00:00 »

Sziasztok!Vegre elhoztam, mar nagyon vartam:3es fel eves ghia tdci....Orom ra nezni!!!!!
Gratulálok! Biztos lehetsz benne, hogy sok örömet fog még szerezni!
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5972 Dátum: 2006.03.01 szerda, 18:26:00 »

Sziasztok
  Elkuldtem egy adag valaszt. Sajnos a server valami CGI error-ot kezdett irogatni, ugyhogy a tobbit majd delutan ujra probalom. Mar tegnap este is vacakolt, aztan mara megjavult.
  Bocs a szethuzott levelekert. Mikor szerkesztettem meg jo volt, csak az elkuldott kepen lattam, mekkora lyukak lettek benne.
  Irjom mar levelet, akinek nem valaszoltam, mert kezdem elveszteni a fonalat, hogy kinek ment mar mail :-)
lkiss2
Szia Laci!
 
Én is megkaptam a listádat! Köszönöm!      
Már csak meg kell fejtenem, hogy mi mit jelent!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #5973 Dátum: 2006.03.01 szerda, 18:35:00 »

Sziasztok
  Elkuldtem egy adag valaszt. Sajnos a server valami CGI error-ot kezdett irogatni, ugyhogy a tobbit majd delutan ujra probalom. Mar tegnap este is vacakolt, aztan mara megjavult.
  Bocs a szethuzott levelekert. Mikor szerkesztettem meg jo volt, csak az elkuldott kepen lattam, mekkora lyukak lettek benne.
  Irjom mar levelet, akinek nem valaszoltam, mert kezdem elveszteni a fonalat, hogy kinek ment mar mail :-)
lkiss2
Ikiss2 sajna nekem nemjött meg de azért köszi a fáradozásodat és még várok ...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5974 Dátum: 2006.03.01 szerda, 18:45:00 »

haj,
 
nuh, asszem itt emlitettem par napja, hogy egy regi haver vett egy valceg TDDI kombi mondejot. Namost azota beszeltem vele es aztat mondja, hogy mintha nem mukodne a turbo. Tul keppen erotlennek tartja a mocit. Nemtom pontosan TDDI-nel mikor jon meg a nyomatek, de aztat mondtam neki, hogy elvileg kene ereznie egy valamekkora seggberugast. Ha ez nincs, akkor nincs turbo. Kerdes:
1. TDDI-nel mikor indul a turbi ?
2. Ha tenyleg nem jon a seggberugas effekt, akkor mi lehet a gond ? Itt is elofordulhat a TDCI-nel neha elofordulo turbo cso durranas ? Ha, nem, akkor milyen mas esetekben nem indulhat a turbo ?
Ora szerint 90e km van benne, de ez nyilvan hulyeseg, mert 1. 90e aza bizonyos paraxtvakitos slager szam. 2. a kezifek gombrol a kromozas felig le van kopva.
 
Tehat TDDI-ben jartas userek tanacsat varom! Meg ugy minden olyan useret, aki erdemben hozza tud szolni a fent vazolt problemahoz.
 
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5975 Dátum: 2006.03.01 szerda, 18:51:00 »

haj,
 
nuh, asszem itt emlitettem par napja, hogy egy regi haver vett egy valceg TDDI kombi mondejot. Namost azota beszeltem vele es aztat mondja, hogy mintha nem mukodne a turbo. Tul keppen erotlennek tartja a mocit. Nemtom pontosan TDDI-nel mikor jon meg a nyomatek, de aztat mondtam neki, hogy elvileg kene ereznie egy valamekkora seggberugast. Ha ez nincs, akkor nincs turbo. Kerdes:
1. TDDI-nel mikor indul a turbi ?
2. Ha tenyleg nem jon a seggberugas effekt, akkor mi lehet a gond ? Itt is elofordulhat a TDCI-nel neha elofordulo turbo cso durranas ? Ha, nem, akkor milyen mas esetekben nem indulhat a turbo ?
Ora szerint 90e km van benne, de ez nyilvan hulyeseg, mert 1. 90e aza bizonyos paraxtvakitos slager szam. 2. a kezifek gombrol a kromozas felig le van kopva.
 
Tehat TDDI-ben jartas userek tanacsat varom! Meg ugy minden olyan useret, aki erdemben hozza tud szolni a fent vazolt problemahoz.
 

Zacci
Szerintem minden turbósnak kb. 2000f/perc-nél jön az effekt.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5976 Dátum: 2006.03.01 szerda, 18:54:00 »

haj,
 
nuh, asszem itt emlitettem par napja, hogy egy regi haver vett egy valceg TDDI kombi mondejot. Namost azota beszeltem vele es aztat mondja, hogy mintha nem mukodne a turbo. Tul keppen erotlennek tartja a mocit. Nemtom pontosan TDDI-nel mikor jon meg a nyomatek, de aztat mondtam neki, hogy elvileg kene ereznie egy valamekkora seggberugast. Ha ez nincs, akkor nincs turbo. Kerdes:
1. TDDI-nel mikor indul a turbi ?
2. Ha tenyleg nem jon a seggberugas effekt, akkor mi lehet a gond ? Itt is elofordulhat a TDCI-nel neha elofordulo turbo cso durranas ? Ha, nem, akkor milyen mas esetekben nem indulhat a turbo ?
Ora szerint 90e km van benne, de ez nyilvan hulyeseg, mert 1. 90e aza bizonyos paraxtvakitos slager szam. 2. a kezifek gombrol a kromozas felig le van kopva.
 
Tehat TDDI-ben jartas userek tanacsat varom! Meg ugy minden olyan useret, aki erdemben hozza tud szolni a fent vazolt problemahoz.
 

Hideg motornál, még a turbó fütyülését is lehet hallani.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5977 Dátum: 2006.03.01 szerda, 18:58:00 »

ok, thanx ! Figyelek am, jegyzetelek meg minden...
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5978 Dátum: 2006.03.01 szerda, 19:04:00 »

ok, thanx ! Figyelek am, jegyzetelek meg minden...
A legjobb az lenne, ha elhoznád legalább egy minitalira.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5979 Dátum: 2006.03.01 szerda, 19:35:00 »

Zacci
Szerintem minden turbósnak kb. 2000f/perc-nél jön az effekt.
Nem. Az újabbaknál már 1400-nál beindul a műsor, azaz ott a nyomatékmax (bmw, audi), de általában 1700-1800. Viszont a régi (nem tddi), adagolós motoroknál magasabban van 2000-3000 között. A haverod nem 90 lovas tddi-t vett? Motorkód rendben?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5980 Dátum: 2006.03.01 szerda, 19:37:00 »

Helóka!
90 lovas mondeo tddi kombi tulaja vagyok. Volt 1 kérdés h. tddi-nél mikor jön meg a kraft. Tapasztalataim szerint csuma gáznál olyan 1800 1/min körül érezhető, ekkor az overboost is rátol valamennyi többletteljesítményt...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5981 Dátum: 2006.03.01 szerda, 19:41:00 »

Helóka!
90 lovas mondeo tddi kombi tulaja vagyok. Volt 1 kérdés h. tddi-nél mikor jön meg a kraft. Tapasztalataim szerint csuma gáznál olyan 1800 1/min körül érezhető, ekkor az overboost is rátol valamennyi többletteljesítményt...
Szerintem a tddi-nél nincs overboost. Az csak a tdci-nél van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5982 Dátum: 2006.03.01 szerda, 20:08:00 »

Itt is olvashatod a tddi vs tddi cikkben h. van. Már a 10 éves vw  tdi-kben is volt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5983 Dátum: 2006.03.01 szerda, 20:10:00 »

"Elsőként ennél a motornál jelent meg az úgynevezett "overboost" funkció, azaz pillanatnyi túltöltés: bizonyos motorfordulatszám, vízhőfok, illetve gázpedál állásnál az elektronika rövid időre megnöveli a turbó nyomását, ezzel mintegy 10% többlet teljesítményt és nyomatékot biztosít a vezető számára. " ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5984 Dátum: 2006.03.01 szerda, 20:29:00 »

sajnos pici a kép, de vmi ilyesmi a gép"állat"
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5985 Dátum: 2006.03.01 szerda, 20:29:00 »

" alt="" border="0" />
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5986 Dátum: 2006.03.01 szerda, 20:32:00 »

"Elsőként ennél a motornál jelent meg az úgynevezett "overboost" funkció, azaz pillanatnyi túltöltés: bizonyos motorfordulatszám, vízhőfok, illetve gázpedál állásnál az elektronika rövid időre megnöveli a turbó nyomását, ezzel mintegy 10% többlet teljesítményt és nyomatékot biztosít a vezető számára. " ;-)
Máshol meg azt írják, a tdci-ben jelent meg. A fene se tudja. De a turbónyomás megemelése még önmagában nem jelent nagyobb teljesítményt. A Tddi meg adagolós, ami ugyan elektromos vezérlésű, de nem tudom, tudja-e növelni a befecskendezett anyag mennyiségét. Mert ugyi a tdci-nél ezt teljesen a szgép csinálja. De tudod mit?
 
Én arra szavazok, ilyen van a tddi-nél is! Ne mondd, hogy sajnálom tőled a kraftot!
 
Ha jössz a talira, majd mennék veled egy kört, még sosem ültem 90 lovas tddi-ben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5987 Dátum: 2006.03.01 szerda, 20:39:00 »

Máshol meg azt írják, a tdci-ben jelent meg. A fene se tudja. De a turbónyomás megemelése még önmagában nem jelent nagyobb teljesítményt. A Tddi meg adagolós, ami ugyan elektromos vezérlésű, de nem tudom, tudja-e növelni a befecskendezett anyag mennyiségét. Mert ugyi a tdci-nél ezt teljesen a szgép csinálja. De tudod mit?
 
Én arra szavazok, ilyen van a tddi-nél is! Ne mondd, hogy sajnálom tőled a kraftot!
 
Ha jössz a talira, majd mennék veled egy kört, még sosem ültem 90 lovas tddi-ben.
Lehet, hogy odapofátlankodnék mellétek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5988 Dátum: 2006.03.01 szerda, 20:41:00 »

Ok!:-) Nem megpakolva sztem egész jól megy, papíron is azt hiszem 12.7 alatt 100, és 180 km/h a vége..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5989 Dátum: 2006.03.01 szerda, 20:42:00 »

Zacci!
 
Mi is az utolsó verzió a tempomatot mindenkinek találkozó időpontjára? Ott a helyem, csak legyen mikor!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5990 Dátum: 2006.03.01 szerda, 20:53:00 »

Ok!:-) Nem megpakolva sztem egész jól megy, papíron is azt hiszem 12.7 alatt 100, és 180 km/h a vége..
Akkor ez érdekesnek ígérkezik!  
Mk3 2.0 TDDi(90ps) vs mk1 1.8 TD (88ps)
Kiváncsi vagyok, hogy a piszkált TD kombimhoz mit szól a TDDi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5991 Dátum: 2006.03.01 szerda, 21:01:00 »

Cit!
 
Sztem a kombájnodban a Ford logón kívül már nemsok típusazonos alkatrész van, úgyhogy nem kéne elvenni mondeotddi90ps kolléga kedvét a monditól :
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5992 Dátum: 2006.03.01 szerda, 21:05:00 »

Halljátok felkeltette most az érdeklődésemet h. van e benne overboos vagy sincs.... Ez a tddi vs tdci cikk milyen forrásból származik?Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5993 Dátum: 2006.03.01 szerda, 21:46:00 »

haj,
 
nuh, asszem itt emlitettem par napja, hogy egy regi haver vett egy valceg TDDI kombi mondejot. Namost azota beszeltem vele es aztat mondja, hogy mintha nem mukodne a turbo. Tul keppen erotlennek tartja a mocit. Nemtom pontosan TDDI-nel mikor jon meg a nyomatek, de aztat mondtam neki, hogy elvileg kene ereznie egy valamekkora seggberugast. Ha ez nincs, akkor nincs turbo. Kerdes:
1. TDDI-nel mikor indul a turbi ?
2. Ha tenyleg nem jon a seggberugas effekt, akkor mi lehet a gond ? Itt is elofordulhat a TDCI-nel neha elofordulo turbo cso durranas ? Ha, nem, akkor milyen mas esetekben nem indulhat a turbo ?
Ora szerint 90e km van benne, de ez nyilvan hulyeseg, mert 1. 90e aza bizonyos paraxtvakitos slager szam. 2. a kezifek gombrol a kromozas felig le van kopva.
 
Tehat TDDI-ben jartas userek tanacsat varom! Meg ugy minden olyan useret, aki erdemben hozza tud szolni a fent vazolt problemahoz.
 

Sziasztok!
 
Az én verdám 115 lovas TDDI 2001 végéről, és 2000-es fordulat körül bizony van egy seggberúgás.
Hideg motornál pedig tisztán hallható is.
 
A tempomatos tali nekem 09-én 16 óra után lenne jó.Ha az időjárás engedi (napsütés, meleg, gyenge szellő lengedez) lehetne a ferencvárosi METRO-parkolóban. Ha az idő xar akkor mondjatok egy védettebb helyet, de ne túl messze, mert vidíki vagyok. Egyébként ha hely van akkor a fedett parkolóba is be tudunk menni a METRO-nál.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5994 Dátum: 2006.03.01 szerda, 22:29:00 »

Akkor ez érdekesnek ígérkezik!  
Mk3 2.0 TDDi(90ps) vs mk1 1.8 TD (88ps)
Kiváncsi vagyok, hogy a piszkált TD kombimhoz mit szól a TDDi!
Nekem pont ez jutott eszembe, hogy mit lehetne kihozni... bár szvsz a tddi jobban megy... Ha azt nézzük, a tddi 12,7, a td 13,5...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5995 Dátum: 2006.03.01 szerda, 22:50:00 »

Mi lenne ha kiegyeznenk a nepligetben ? Planeariummal szemben van egy csomo hely. Mellesleg meg oda is talalok, ami nem egy uccso hatrany Cool asse tom mijaza ferencvaros
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5996 Dátum: 2006.03.01 szerda, 22:58:00 »

Mi lenne ha kiegyeznenk a nepligetben ? Planeariummal szemben van egy csomo hely. Mellesleg meg oda is talalok, ami nem egy uccso hatrany Cool asse tom mijaza ferencvaros
Nekem jó a népliget, arra má énis jártam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5997 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 12:25:00 »

Angel, de az mondeo III kombi 1560 kg, a mondeo II, legalább 250-300 kg-val könnyebb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5998 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 12:49:00 »

Angel, de az mondeo III kombi 1560 kg, a mondeo II, legalább 250-300 kg-val könnyebb.
Csak 200kg-al, de a gyorsuláshoz kell a nagy nyomaték. Abból a tiédbe több juthatott már. Vagy nem? Asszem az mk1 170Nm körül volt, mikor gyártották.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5999 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 13:21:00 »

245 nm, nem tom mostmár hogy van -e benne overboost...ha van akkor pár másodpercig ~+10%...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.