Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:15:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 [1247] 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21903302 alkalommal)
0 Felhasználó és 150 vendég van a témában
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #62300 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 19:30:20 »

Sziasztok!

Automataváltós autóban van kettős tömegű lendkerék?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62301 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 19:38:10 »

Sziasztok!

Automataváltós autóban van kettős tömegű lendkerék?
nincs
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62302 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 19:38:15 »

Sziasztok!

Automataváltós autóban van kettős tömegű lendkerék?


nincs
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62303 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 19:38:46 »



nincs
5sec
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62304 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 19:40:10 »

5sec

 nyes
Az sok idő.... hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62305 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 19:43:39 »

Sziasztok!

Automataváltós autóban van kettős tömegű lendkerék?
Nincs, hacsak nem a csomagtartóban. hehe
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62306 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 19:45:00 »

5sec
Annyi sexre is elég hehe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62307 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 19:55:47 »

Annyi sexre is elég hehe

Sajnálom a barátnődet... eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62308 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 20:01:55 »

Sajnálom a barátnődet... eplus2

AndyA
Feleség. Papi, 3 gyerek van, már beszélni is elég róla  eplus2 Amúgy szerintem mindenkinek volt olyan korszaka, amikor pont 5sec elég is volt sexre  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62309 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 20:26:17 »

Sajnálom a barátnődet... eplus2

AndyA
Dominak nincs barátnője.Neki például biztosan elég 5 sec..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62310 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 20:31:52 »

Dominak nincs barátnője.Neki például biztosan elég 5 sec..... hehe

Akkor kinek festegette meg glettelte a lakását?!?! wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62311 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 23:18:32 »

Sziasztok!

Automataváltós autóban van kettős tömegű lendkerék?

nincs


//csak ha már mindenki írta Cheesy //
Viszont van benne konverter és még sok egyéb dolog Cheesy
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62312 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 23:29:41 »

Akkor levonva a következtetéseket:
1. Alf (még a gatyájában elmegy)
2. Zoleex (5sec a slicce talán már le lesz húzva)
3. Én (kb 5perc, 3 gyerek mellet ez egy havi adag)
4. Kotta (aki hazudik, mert ennyi ideig még rocco se bírnál

 eplus2

A többiek lapítanak a goldengate.huval a monitorukon mf1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62313 Dátum: 2015.03.27 péntek, 06:04:57 »

Akkor kinek festegette meg glettelte a lakását?!?! wow1

AndyA
annyi erővel a tiedet is festegethette volna.... eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62314 Dátum: 2015.03.27 péntek, 07:28:48 »

nincs


//csak ha már mindenki írta Cheesy //
Viszont van benne konverter és még sok egyéb dolog Cheesy

Vó't má'! eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62315 Dátum: 2015.03.27 péntek, 07:29:29 »

annyi erővel a tiedet is festegethette volna.... eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Azt én megcsinálom magam. Dominak csak a kerekeit csinálom meg.  taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62316 Dátum: 2015.03.27 péntek, 07:56:12 »

Azt én megcsinálom magam. Dominak csak a kerekeit csinálom meg.  taps taps taps taps taps

AndyA
lesz sok picikereke..... eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62317 Dátum: 2015.03.27 péntek, 10:56:43 »

Akkor levonva a következtetéseket:
1. Alf (még a gatyájában elmegy)
2. Zoleex (5sec a slicce talán már le lesz húzva)
3. Én (kb 5perc, 3 gyerek mellet ez egy havi adag)
4. Kotta (aki hazudik, mert ennyi ideig még rocco se bírnál

 eplus2

A többiek lapítanak a goldengate.huval a monitorukon mf1

 2funny
Naplózva
rabcsa
Vendég
« Új hozzászólás #62318 Dátum: 2015.03.27 péntek, 13:16:45 »

Sziasztok
Lenne egy hatalmas kérdésem.
Tegnap délután fel akartam tölteni az akksimat, mert áll a kocsi egy hónapja
Elő a kulcs, bele a motortér zárjába. Szokásos művelet, balra jobbra fordít és semmi reakcio...na ezt meg vagy 2 órán keresztül, és semmi, nem nyílik.
Ilyenkor mit lehet neki csinálni? Mindenképp ki kellene vlhogy nyissam, hogy az akksit feltöltsem, mert útba van a kocsi
Köszönöm  a segítségeket  worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62319 Dátum: 2015.03.27 péntek, 13:24:18 »

Sziasztok
Lenne egy hatalmas kérdésem.
Tegnap délután fel akartam tölteni az akksimat, mert áll a kocsi egy hónapja
Elő a kulcs, bele a motortér zárjába. Szokásos művelet, balra jobbra fordít és semmi reakcio...na ezt meg vagy 2 órán keresztül, és semmi, nem nyílik.
Ilyenkor mit lehet neki csinálni? Mindenképp ki kellene vlhogy nyissam, hogy az akksit feltöltsem, mert útba van a kocsi
Köszönöm  a segítségeket  worship

Feltörni... Ne kérdezd, honnan tudom... Sad

Több eset lehetséges. Vagy a külső kulcsos zár esett széjjel, vagy a külső és a belső, mechanikus zár közötti összekötő műanyag törött, vagy a belső zár pusztult el. Nekem persze pont ez volt. Sad

A hűtőmaszk elejét a kulcslyuk körül ki kell faragni. Ennek optimális eszköze a légfúvó, amivel meglágyítod a műanyagot, és egy schnitzer, amivel kivágod. Akkora lyuk kell, hogy a zárat rögzítő két csavart megtaláld.

Utána _nagyon_pontosan_ ütsz mind a kettő közepébe pontozóval egy lyukat, hogy a fúró lehetőleg tényleg pont középen induljon el, és nekilátsz fúrni. 6-7-es fúróig kell elmenni, hogy a csavarok fejét le tudd kapni. Akkor a külső, kulcsos zárrész lejön, és be tudsz nyúlni egy nagyobb csavarhúzóval a belső zárig. Nyitás ugyanúgy, balra-jobbra.

Ha nincs szerencséd, akkor a belső zár ezután sem nyílik. Akkor már csak a próbálkozás marad, hátha egyszer beugrik. Nekem sikerült véletlenül kinyitni, utána addig nem csuktam be, míg nem lett másik zárszerkezetem. Hogy ilyenkor hogyan lehet kinyitni, arról fogalmam sincs, mert a belső zárat tartó csavarokhoz kívülről kb. lehetetlen hozzáférni, míg a hűtőmaszk a helyén van. Azt minimum el kell törni hozzá, mivel a mechanikus zár egy azon lévő lyukon keresztül zár, azaz nem tudo kivenni a motorháztető alól, hacsak el nem töröd.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rabcsa
Vendég
« Új hozzászólás #62320 Dátum: 2015.03.27 péntek, 13:44:18 »

Feltörni... Ne kérdezd, honnan tudom... Sad

Több eset lehetséges. Vagy a külső kulcsos zár esett széjjel, vagy a külső és a belső, mechanikus zár közötti összekötő műanyag törött, vagy a belső zár pusztult el. Nekem persze pont ez volt. Sad

A hűtőmaszk elejét a kulcslyuk körül ki kell faragni. Ennek optimális eszköze a légfúvó, amivel meglágyítod a műanyagot, és egy schnitzer, amivel kivágod. Akkora lyuk kell, hogy a zárat rögzítő két csavart megtaláld.

Utána _nagyon_pontosan_ ütsz mind a kettő közepébe pontozóval egy lyukat, hogy a fúró lehetőleg tényleg pont középen induljon el, és nekilátsz fúrni. 6-7-es fúróig kell elmenni, hogy a csavarok fejét le tudd kapni. Akkor a külső, kulcsos zárrész lejön, és be tudsz nyúlni egy nagyobb csavarhúzóval a belső zárig. Nyitás ugyanúgy, balra-jobbra.

Ha nincs szerencséd, akkor a belső zár ezután sem nyílik. Akkor már csak a próbálkozás marad, hátha egyszer beugrik. Nekem sikerült véletlenül kinyitni, utána addig nem csuktam be, míg nem lett másik zárszerkezetem. Hogy ilyenkor hogyan lehet kinyitni, arról fogalmam sincs, mert a belső zárat tartó csavarokhoz kívülről kb. lehetetlen hozzáférni, míg a hűtőmaszk a helyén van. Azt minimum el kell törni hozzá, mivel a mechanikus zár egy azon lévő lyukon keresztül zár, azaz nem tudo kivenni a motorháztető alól, hacsak el nem töröd.

AndyA

Köszönöm szépen a gyors és precíz választ  worship Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62321 Dátum: 2015.03.27 péntek, 13:54:24 »

Köszönöm szépen a gyors és precíz választ  worship Wink

Sajnos nagyon friss az élmény...

Az átvezető műanyagból bontósoknak szokott lenni, de tudni kell, hogy FL előtti vagy FL-es az autó, mert az utóbbiaknál hosszabb. Ennek az a vége szokott elfáradni, ahol a külső zár pöcsöcskéjét bele kell dugni. Ideiglenesen egy kisebb AWAB-bilinccsel is javítható.

A belső zárat szintén bontósoktól kapsz, kb. 3 ezer Ft.

A külső zár a ciki, mert azt nehéz pótolni. Vagy kulccsal együtt veszel, ami nem nagyon szokott sikerülni, vagy a cseredarabot át kell hangolni a saját kulcsodhoz, és az sem triviális műtét.

A hűtőmaszk kivágott darabja kis igazítás után visszaragasztható.

A lefúrt csavarfejekbe Dremellel, vékony koronggal sliccet kell vágni, és egy éjszakányi WD40 vagy csavarlazító kúra után csavarhúzóval meg lehet próbálni kihajtani. Nekem csak az egyik jött ki. A másikról 1-2 oldallal korábban találsz fényképet, hogy mi lett belőle.

Utána sima M6x20-as csavarral pótolhatóak, valami belső kulcsnyílású fajtával (egyenes vagy kereszthornyos csavarhúzóhoz, ill. imbuszhoz vagy torxhoz való fejek az alkalmasak), hatlapfejű nem jó, mert nem fér oda a kulcs.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #62322 Dátum: 2015.03.27 péntek, 20:49:21 »

Sajnos nagyon friss az élmény...
AndyA

AndyA!
Van értelme ennek az egésznek elébe menni?
Azaz amíg kinyílik, működik , addig csavart lefúrni, kicserélni, átvezetőt kicserélni- erősíteni,stb?
Konkrétan van olyan feladat, ami kinyitott motorháztetőnél egyszerű, míg bezártnál vérxívás?
Köszönöm, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62323 Dátum: 2015.03.27 péntek, 20:57:43 »

AndyA!
Van értelme ennek az egésznek elébe menni?
Azaz amíg kinyílik, működik , addig csavart lefúrni, kicserélni, átvezetőt kicserélni- erősíteni,stb?
Konkrétan van olyan feladat, ami kinyitott motorháztetőnél egyszerű, míg bezártnál vérxívás?
Köszönöm, Ferqó

Az egész. Smiley

Viszont azt tudni kell, hogy ha normál csavarra cseréled a gyári törőfejest, akkor másnak sem lesz nehéz kinyitnia a motorháztetőt, ha mondjuk el akarja lopni az autót.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #62324 Dátum: 2015.03.27 péntek, 21:50:31 »

Az egész. Smiley

Viszont azt tudni kell, hogy ha normál csavarra cseréled a gyári törőfejest, akkor másnak sem lesz nehéz kinyitnia a motorháztetőt, ha mondjuk el akarja lopni az autót.

AndyA

Köszönöm, ha lesz rá időm felderítem a terepet.
Kérdés, hogy aki el akarja lopni, az onnan indul-e, vagy utastér felől támad?
Ha abból indulok ki, hogy gyárilag törőfejes van benne, akkor sztem nem onnan támad senki sem. Fölösleges időveszteség kirántani a díszrácsot, megnézni, hogy törőfejes vagy sem.
De lehet tévedek.
Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rabcsa
Vendég
« Új hozzászólás #62325 Dátum: 2015.03.27 péntek, 22:13:17 »

Sajnos nagyon friss az élmény...

Az átvezető műanyagból bontósoknak szokott lenni, de tudni kell, hogy FL előtti vagy FL-es az autó, mert az utóbbiaknál hosszabb. Ennek az a vége szokott elfáradni, ahol a külső zár ***öcskéjét bele kell dugni. Ideiglenesen egy kisebb AWAB-bilinccsel is javítható.

A belső zárat szintén bontósoktól kapsz, kb. 3 ezer Ft.

A külső zár a ciki, mert azt nehéz pótolni. Vagy kulccsal együtt veszel, ami nem nagyon szokott sikerülni, vagy a cseredarabot át kell hangolni a saját kulcsodhoz, és az sem triviális műtét.

A hűtőmaszk kivágott darabja kis igazítás után visszaragasztható.

A lefúrt csavarfejekbe Dremellel, vékony koronggal sliccet kell vágni, és egy éjszakányi WD40 vagy csavarlazító kúra után csavarhúzóval meg lehet próbálni kihajtani. Nekem csak az egyik jött ki. A másikról 1-2 oldallal korábban találsz fényképet, hogy mi lett belőle.

Utána sima M6x20-as csavarral pótolhatóak, valami belső kulcsnyílású fajtával (egyenes vagy kereszthornyos csavarhúzóhoz, ill. imbuszhoz vagy torxhoz való fejek az alkalmasak), hatlapfejű nem jó, mert nem fér oda a kulcs.

AndyA


Köszönöm a részletes választ, holnap neki állok, hátha sikerrel jarok. De ahogy olvasgatom újra és újra, ez nem egyszerű feladat még sztem szakembereknek sem.
Megegyszer köszönöm!  worship
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #62326 Dátum: 2015.03.28 szombat, 06:42:04 »

Sziasztok
Lenne egy hatalmas kérdésem.
Tegnap délután fel akartam tölteni az akksimat, mert áll a kocsi egy hónapja
Elő a kulcs, bele a motortér zárjába. Szokásos művelet, balra jobbra fordít és semmi reakcio...na ezt meg vagy 2 órán keresztül, és semmi, nem nyílik.
Ilyenkor mit lehet neki csinálni? Mindenképp ki kellene vlhogy nyissam, hogy az akksit feltöltsem, mert útba van a kocsi
Köszönöm  a segítségeket  worship
Mielött nekiesel a már felvázolt  barkácsolásnak egy jótanács.
Én csináltattam egy új kulcsot a kulcsmásolóssal és kinyitottam a motorháztetöt, miután órákig szenvedtem a zárral.


El volt kopva a barázda a meglévö kulcson és ez okozta a gondod, bár a gyujtáskulcsba és az ajtózárba jól müködik.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.28 szombat, 06:46:52 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
rabcsa
Vendég
« Új hozzászólás #62327 Dátum: 2015.03.28 szombat, 11:54:37 »

Mielött nekiesel a már felvázolt  barkácsolásnak egy jótanács.
Én csináltattam egy új kulcsot a kulcsmásolóssal és kinyitottam a motorháztetöt, miután órákig szenvedtem a zárral.


El volt kopva a barázda a meglévö kulcson és ez okozta a gondod, bár a gyujtáskulcsba és az ajtózárba jól müködik.
Ha szinte teljesen el van kopva a kulcs, akkor is tud tökéletes másolatot csinálni a kulcsmásoló?
Van itthon nekem két bicska nyerskulcsom, még vagy 5 évvel ezelőtt kaptam...már én is gondoltam erre a lehetőségre...
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62328 Dátum: 2015.03.28 szombat, 13:49:06 »

Sziasztok!


Erre az autóra utólagosan fel lehet szereltetni szerintetek hátsó ablaktörlő rendszert és lapátot!



Ha igen tudtok valami jó szakembert? vagy valaki csináltatott már ilyet? Minden nemű ötletet meghallgatok!
THX worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.28 szombat, 16:29:49 írta Metatron13 » Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62329 Dátum: 2015.03.28 szombat, 16:10:27 »

Sziasztok!


Erre az autóra utólagosan fel lehet szereltetni szerintetek hátsó ablaktörlő rendszert és lapátot!

[img width=699 height=600]http://my.jetscreenshot.com/demo/20150328-2bqk-99kb.jpg

Ha igen tudtok valami jó szakembert? vagy valaki csináltatott már ilyet? Minden nemű ötletet meghallgatok!
THX worship

mk3 4 ajtós mondeonál nem volt ablaktörlő hátul. ha jól emlékszem orionnál biztosan, talán mk1 mondeonál is volt 4 ajtóson ablaktörlő
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62330 Dátum: 2015.03.28 szombat, 17:02:38 »

Ha szinte teljesen el van kopva a kulcs, akkor is tud tökéletes másolatot csinálni a kulcsmásoló?
Van itthon nekem két bicska nyerskulcsom, még vagy 5 évvel ezelőtt kaptam...már én is gondoltam erre a lehetőségre...

Ha ért hozzá, akkor igen. Ha nem ért hozzá, akkor a kulcshoz kapott kódkártya alapján. Ha úgy sem, akkor annyira nem ért hozzá, hogy jobb, ha sikítva menekülsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62331 Dátum: 2015.03.28 szombat, 22:23:44 »

mk3 4 ajtós mondeonál nem volt ablaktörlő hátul. ha jól emlékszem orionnál biztosan, talán mk1 mondeonál is volt 4 ajtóson ablaktörlő

Köszi, de akkor ezek szerint nem kivitelezhető a dolog vagy inkább hagyjam? Az olcsó megoldás, hogy többször kell takarítani  falbav
Valaki tudja miért lett ablaktörlő nélküli, és van-e valami megoldás, hogy ablaktörlő lapátot kapjon?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62332 Dátum: 2015.03.28 szombat, 22:52:15 »

Köszi, de akkor ezek szerint nem kivitelezhető a dolog vagy inkább hagyjam? Az olcsó megoldás, hogy többször kell takarítani  falbav
Valaki tudja miért lett ablaktörlő nélküli, és van-e valami megoldás, hogy ablaktörlő lapátot kapjon?

Szóval, a 4ajtós kocsikon csak elvétve látni hátsó ablaktörlőt, mert leginkább csak álló helyben éri víz, menet közben még az ablakfűtés is leszárítja, nem igazán van hozzá hely, meg bután is nézne ki.
Ha tenni akarsz mégis, akkor kell egy luk a hátsó ablakra, mert máshol úgyse férne el, aztán ezzel a gondolattal le is zártuk a témát, mert oda a jóisten nem fúr neked lukat.
Naplózva
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #62333 Dátum: 2015.03.28 szombat, 23:16:07 »

Ha szinte teljesen el van kopva a kulcs, akkor is tud tökéletes másolatot csinálni a kulcsmásoló?
Van itthon nekem két bicska nyerskulcsom, még vagy 5 évvel ezelőtt kaptam...már én is gondoltam erre a lehetőségre...

Én most csináltattam pótkulcsot és nagyon szépen lemásolták a jócskán kopott kulcsomat számkártyát se kértek.
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62334 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 08:33:28 »

Én most csináltattam pótkulcsot és nagyon szépen lemásolták a jócskán kopott kulcsomat számkártyát se kértek.
Igaz már GSR kollégával pübe letárgyaltuk, aero dinamika megoldja a problémát! És igazad van oda tényleg senki nem fúr lyukat  worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
verik
Vendég
« Új hozzászólás #62335 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 10:33:49 »

Sziasztok
Találkozott már valaki azzal a problémával hogy beinditod a kocsit elindulsz mész 2-3 kilométert és a höfokjelzö nem mutatt semmit
de az elektromos ventillátor ugy pörög mintha a motor forró lenne. Ezután leveszem a gyujtást ujra beinditom és akkor felmegy egy
kicsit a vizhöfokjelzö és leál a ventillátor is .Ez után tökéletesen müködik. Ezt nem mindig csinálja valamikor tökéletes a höfokjelzö középen áll ahogy kell. A ventillátort már néztem egy ventis és a csatija sincs összeégve és van amikor tökéletesen müködik  . A termosztát is jónak tünik és mér pont akkor javul meg ha ujrainditom a motort.
Ha valakinek van ötlete  szivesen venném.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62336 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 10:51:25 »

Sziasztok
Találkozott már valaki azzal a problémával hogy beinditod a kocsit elindulsz mész 2-3 kilométert és a höfokjelzö nem mutatt semmit
de az elektromos ventillátor ugy pörög mintha a motor forró lenne. Ezután leveszem a gyujtást ujra beinditom és akkor felmegy egy
kicsit a vizhöfokjelzö és leál a ventillátor is .Ez után tökéletesen müködik. Ezt nem mindig csinálja valamikor tökéletes a höfokjelzö középen áll ahogy kell. A ventillátort már néztem egy ventis és a csatija sincs összeégve és van amikor tökéletesen müködik  . A termosztát is jónak tünik és mér pont akkor javul meg ha ujrainditom a motort.
Ha valakinek van ötlete  szivesen venném.
klíma kompresszor kivan kapcsolva?AC-off?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
verik
Vendég
« Új hozzászólás #62337 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 10:58:18 »

klíma kompresszor kivan kapcsolva?AC-off?
Igen   eco mod
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62338 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 11:05:07 »

Igen   eco mod
Nem-ne eco ba legyen,hanem off-ba!Lehet,hogy a venti a gáznyomás miatt indul el,vagy a vezérlő indítja,és ott a hiba.

ezért kellene Off-ba kapcsolni,és úgy tesztelni,hogy így is elindul-e a venti.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
verik
Vendég
« Új hozzászólás #62339 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 11:14:55 »

Nem-ne eco ba legyen,hanem off-ba!Lehet,hogy a venti a gáznyomás miatt indul el,vagy a vezérlő indítja,és ott a hiba.

ezért kellene Off-ba kapcsolni,és úgy tesztelni,hogy így is elindul-e a venti.
Az az off ha a klimapenel nincs bekapcsolva mert ugy van, csak ha bekapcsolom a klimapanelt akkor van eco modban
Tehát kikapcsolt klimapanelnél ezt csinálja. Az a furcsa hogy nem mutat semmit a vizfokjelzö és pörög a venti ,ha pedig ujra inditom
akkor mutat a höfokjelzö és leál a venti .És onnantól kezdve tökéletes.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62340 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 11:40:37 »

Az az off ha a klimapenel nincs bekapcsolva mert ugy van, csak ha bekapcsolom a klimapanelt akkor van eco modban
Tehát kikapcsolt klimapanelnél ezt csinálja. Az a furcsa hogy nem mutat semmit a vizfokjelzö és pörög a venti ,ha pedig ujra inditom
akkor mutat a höfokjelzö és leál a venti .És onnantól kezdve tökéletes.
ha csak egy ventid van,azt a klíma is kapcsolgatja-kapcsolhatja.azért kellene ott keresni a hibát.klíma teszt megvolt?leírás az faq-ban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
verik
Vendég
« Új hozzászólás #62341 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 12:23:45 »

ha csak egy ventid van,azt a klíma is kapcsolgatja-kapcsolhatja.azért kellene ott keresni a hibát.klíma teszt megvolt?leírás az faq-ban.
Klimateszt megvolt nincs hibakód
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #62342 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 13:21:54 »

Klimateszt megvolt nincs hibakód
Próbáld meg,(ha még nem csináltad)a venti csatlakozót húzd szét,nézd meg a  kontaktot, + wd40-el fújd be. (hátha)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
verik
Vendég
« Új hozzászólás #62343 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 13:53:54 »

Próbáld meg,(ha még nem csináltad)a venti csatlakozót húzd szét,nézd meg a  kontaktot, + wd40-el fújd be. (hátha)
Köszi  már megvolt
Az a fura hogy mi köze az ujrainditásnak a dologhoz meg ujrainditás elött mért nem mütat a höfokmérö semmit utánna meg felmegy egy kicsit mintha normálisan melegedne
Mintha tulmelegedne a motor és bekapcsolódik a hütés de nem melegedhet tul mert ha normálisan müködik akkor ennyi járatástól éphogy elkezd emelkedni
a höfokmérö ép ugy ahogyan ujrainditom és beál a mutató alacsony hömérsékletre
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.29 vasárnap, 14:02:13 írta verik » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #62344 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 14:15:21 »

Köszi  már megvolt
Az a fura hogy mi köze az ujrainditásnak a dologhoz meg ujrainditás elött mért nem mütat a höfokmérö semmit utánna meg felmegy egy kicsit mintha normálisan melegedne
Mintha tulmelegedne a motor és bekapcsolódik a hütés de nem melegedhet tul mert ha normálisan müködik akkor ennyi járatástól éphogy elkezd emelkedni
a höfokmérö ép ugy ahogyan ujrainditom és beál a mutató alacsony hömérsékletre
A jeladó rossz, sztem, vagy csak kontakthibás.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
verik
Vendég
« Új hozzászólás #62345 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 14:28:24 »

A jeladó rossz, sztem, vagy csak kontakthibás.
Köszi
 A jeladót lehet tesztelni multiméterrel szakad e vagy valami
A jeladó ha jól tudom jobb oldalt a szervószij nagyobb szijtárcsájában vagy alatta valahogy szóval az az  
Meg az létezhet hogy ujrainditáskor minden megjavul
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #62346 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 14:51:12 »

Köszi  már megvolt
Az a fura hogy mi köze az ujrainditásnak a dologhoz meg ujrainditás elött mért nem mütat a höfokmérö semmit utánna meg felmegy egy kicsit mintha normálisan melegedne
Mintha tulmelegedne a motor és bekapcsolódik a hütés de nem melegedhet tul mert ha normálisan müködik akkor ennyi járatástól éphogy elkezd emelkedni
a höfokmérö ép ugy ahogyan ujrainditom és beál a mutató alacsony hömérsékletre

A tddi topicban leírtam a műszertesztet. Írasd ki a motorhőfokot, mert a mutató csal, mint a fene (készakarva).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #62347 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 18:47:43 »

Ha szinte teljesen el van kopva a kulcs, akkor is tud tökéletes másolatot csinálni a kulcsmásoló?
Van itthon nekem két bicska nyerskulcsom, még vagy 5 évvel ezelőtt kaptam...már én is gondoltam erre a lehetőségre...
Szia!
Egy normális kulcsmásolós meg tudja csinálni.
Nekem is úgy csinálta, hogy nagyon meg volt kopva és tökéletes lett.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Nyuszy
Vendég
« Új hozzászólás #62348 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 10:03:41 »

Heló!
2003. 03. havi, 2.0 tdi, kombi, automata váltós kerek ködlámpás mondeo első kerékanycsapágy méretét meg tudja nekem valaki mondani? Autószerelő szerint 2 méret van, de csk akkor tudja meg, ha már szétkapta a verdát, ezért kellene nekem vmi tuti infó.
Köszönöm előre a segítségeteket!
Nyuszy
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62349 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 10:19:42 »

Heló!
2003. 03. havi, 2.0 tdi, kombi, automata váltós kerek ködlámpás mondeo első kerékanycsapágy méretét meg tudja nekem valaki mondani? Autószerelő szerint 2 méret van, de csk akkor tudja meg, ha már szétkapta a verdát, ezért kellene nekem vmi tuti infó.
Köszönöm előre a segítségeteket!
Nyuszy


A nagyobb méretű kell neked, mert automata.  Komoly szerelő lehet, ha ez nem derül ki neki az alkatrész kereső/rendelő programokból.

Külső átmérő [mm]: 83
Belső átmérő [mm]: 47
Szélesség [mm]: 37
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 [1247] 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.