Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:28:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 [1251] 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21901875 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #62500 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 17:27:52 »

Sziasztok!

Egy benzines kérdés. Smiley  A jelenség a következő (Mondeo CJBA motoros), hideg motornál viszonylag normális működés, meleg motornál erőtlenség és magas fogyasztás. Ez olyan szinten, hogy padlógáznál sem képes szinte elindulni sem az autó, teljesen halott, majd ha elér egy fordulatot akkor kissé visszatér az ereje, de továbbra sem olyan mint amilyen volt. Ezt csak elmondás után írom, ezért elnézést, hogy ilyen egyszerűen próbálok megfejtéseket kérni. Lambdaszondát javasoltam ellenőrizni, de azt már, hogy az első vagy a hátsó, nem tudom. Pesti az autó és a tulaj is.  police

Köszi a tippeket is

a lambda-szonda hiba talán még jó is lehet. Nekem anno elég rendesen megugrott tőle a fogyasztás. Viszont nem produkált üzemmeleg motornál gyengélkedést.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #62501 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 17:29:54 »

Sziasztok!

Egy benzines kérdés. Smiley  A jelenség a következő (Mondeo CJBA motoros), hideg motornál viszonylag normális működés, meleg motornál erőtlenség és magas fogyasztás. Ez olyan szinten, hogy padlógáznál sem képes szinte elindulni sem az autó, teljesen halott, majd ha elér egy fordulatot akkor kissé visszatér az ereje, de továbbra sem olyan mint amilyen volt. Ezt csak elmondás után írom, ezért elnézést, hogy ilyen egyszerűen próbálok megfejtéseket kérni. Lambdaszondát javasoltam ellenőrizni, de azt már, hogy az első vagy a hátsó, nem tudom. Pesti az autó és a tulaj is.  police

Köszi a tippeket is
Meg egy diagnosztika sem ártana,hátha ott is kiderül valami.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #62502 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 22:48:42 »

Azért érzitek, hogy hova hivatkozik nagy részben a barátunk...:-)
http://www.vezess.hu/hasznalt-auto/hasznalt-auto-ford-mondeo-mk3/54827/
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62503 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 22:53:16 »

Azért érzitek, hogy hova hivatkozik nagy részben a barátunk...:-)
http://www.vezess.hu/hasznalt-auto/hasznalt-auto-ford-mondeo-mk3/54827/


Az EGR-dugózás link a mondeo.hu-ra mutat...  nyes worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #62504 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 23:02:56 »

Meg még egy jópár:-) Gratula mindenkinek aki ennyi munkát fektetett bele és még most is upgradelget...  worship

Az EGR-dugózás link a mondeo.hu-ra mutat...  nyes worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62505 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 23:39:36 »

Sokan állítják, 30 év felett ha az ember lábában már tőbb van mint 500e akkor nem szeret vezetni. Ezt majd meglátom 10 év és 495.000 km. mulva  

Ezt meg tudom cáfolni, sőt
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #62506 Dátum: 2015.04.10 péntek, 00:02:10 »

Ezt meg tudom cáfolni, sőt
Előről kezdted a forum olvasását?  wow1 2004es hsz...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #62507 Dátum: 2015.04.10 péntek, 00:05:52 »

Azért érzitek, hogy hova hivatkozik nagy részben a barátunk...:-)
http://www.vezess.hu/hasznalt-auto/hasznalt-auto-ford-mondeo-mk3/54827/

Jó a cikk, kivéve a hátsó rugótörés hatasai (toronycsapágy hátul?) és ára részt. Az enyémen az első gólyalábak teljes cseréje (sachs supertouring gátlók, kayaba rugók, Skf szilentek és csapágyak) megállt -50eFt/oldal összegnél.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62508 Dátum: 2015.04.10 péntek, 06:22:30 »

Előről kezdted a forum olvasását?  wow1 2004es hsz...
eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62509 Dátum: 2015.04.10 péntek, 10:15:00 »

Előről kezdted a forum olvasását?  wow1 2004es hsz...

 taps  wilting 2funny

tényleg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62510 Dátum: 2015.04.10 péntek, 10:37:19 »

taps  wilting 2funny

tényleg
sok a szabadidőd mostanában.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62511 Dátum: 2015.04.10 péntek, 11:58:58 »

sok a szabadidőd mostanában.... nyes

Pont nem volt és rá is akartam kérdezni, hogy ez miként jött elő megint. De csak szimplán béna voltam Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #62512 Dátum: 2015.04.10 péntek, 12:10:14 »

Ezt meg tudom cáfolni, sőt
nálam igaz nagyjából
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62513 Dátum: 2015.04.10 péntek, 13:03:37 »

nálam igaz nagyjából


autó függő a dolog. A saját mondeomat szeretem vezetni, amíg azt hajtottam céges ügyekbe, akkor is szívesen ültem vele, pedig az elmúlt 18-20 évben minimálisan évi 50e km-t vezetek.

A G és H astrát kifejezetten utáltam, az octavia 1-et és a golf6 kombival a világból ki lehetett volna kergetni, a focus 1 az határeset, a focus 2.t viszont imádtam ezt a mostani 2013as focust valami olthatatlan szenvedéllyel és őszintén gyűlölöm, a fiesta az egy vicc volt arra amire kellett volna használnunk, szerencsére azt nem kaptam.
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #62514 Dátum: 2015.04.10 péntek, 13:04:02 »

A 3 és 4 mondeo kerék adatai egyformák. Gondolok itt agy méretre. Vagy egyszerűbben a 3 felnije rámegy a 4 re módosítás nélkül?
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62515 Dátum: 2015.04.10 péntek, 13:19:29 »

A 3 és 4 mondeo kerék adatai egyformák. Gondolok itt agy méretre. Vagy egyszerűbben a 3 felnije rámegy a 4 re módosítás nélkül?
igen.csak más az ET-je.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #62516 Dátum: 2015.04.10 péntek, 13:20:11 »

igen.csak más az ET-je.

 worship worship
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62517 Dátum: 2015.04.10 péntek, 13:48:11 »

autó függő a dolog. A saját mondeomat szeretem vezetni, amíg azt hajtottam céges ügyekbe, akkor is szívesen ültem vele, pedig az elmúlt 18-20 évben minimálisan évi 50e km-t vezetek.

A G és H astrát kifejezetten utáltam, az octavia 1-et és a golf6 kombival a világból ki lehetett volna kergetni, a focus 1 az határeset, a focus 2.t viszont imádtam ezt a mostani 2013as focust valami olthatatlan szenvedéllyel és őszintén gyűlölöm, a fiesta az egy vicc volt arra amire kellett volna használnunk, szerencsére azt nem kaptam.

ha már újra feldobtam Cheesy

Tényleg autófüggő, Bár én kedveltem a régi 1-es oktáviámat (akkoriban) és 2007-ig éves szinten 60-70ekm-t mentem, de voltak autók amiket gyűlöltem (G astra, Daihatsu applause, suzuki swift és még néhány), de volt olyan is ami műszakilag hulladék volt, de élveztem minden km-t vele, alfasud, afla75, OmegaB és persze a gondtalan autók, Avensys, focus, mondi, GC.... '92-óta nagyon sok Km-t mentem, persze írásban nem tudom bizonyítani, de bőven az említett Km felett vagyok és még mindig szeretek vezetni. Kifejezetten élvezem, hogy az autóra tudok figyelni (hogy mozog, húz, kanyarodik, hang...) és nem a vezetési rutin dolgokra koncentrálok.
Naplózva
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #62518 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:04:36 »

Sziasztok beragadt hátul a biztonsági öv középen hogy lehet rávenni hogy mozogjon egyáltalán hogy lehet kibontani?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62519 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:06:59 »

Sziasztok beragadt hátul a biztonsági öv középen hogy lehet rávenni hogy mozogjon egyáltalán hogy lehet kibontani?

kombi vagy 5 ajtós?

nyisd le a háttámlát és csapjad be úgy rendesen dühből, hogy becsukódjon
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #62520 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:08:42 »

autó függő a dolog. A saját mondeomat szeretem vezetni, amíg azt hajtottam céges ügyekbe, akkor is szívesen ültem vele, pedig az elmúlt 18-20 évben minimálisan évi 50e km-t vezetek.

A G és H astrát kifejezetten utáltam, az octavia 1-et és a golf6 kombival a világból ki lehetett volna kergetni, a focus 1 az határeset, a focus 2.t viszont imádtam ezt a mostani 2013as focust valami olthatatlan szenvedéllyel és őszintén gyűlölöm, a fiesta az egy vicc volt arra amire kellett volna használnunk, szerencsére azt nem kaptam.
nekem már mindegy. A mondeom gyakorlatilag hibátlan, ráadásul azt sem mondhatom, hogy meguntam volna. Magát a vezetést unom, de nagyon. Pedig most ráadásul olyan helyen közlekedek, ahol lehet is normálisan. Gondolom egyszerűen tul sokat megyek, és ezért besokallok. Nem véletlen megyek vissza repülővel Smiley
Németország egyenesen undorító nappal, amúgy a környező országokban viszonylag lehet rendesen közlekedni. De már nem vonz benne semmi. Asszony is megjegyezte, hogy milyen "nyugodt" vagyok mostanában a kocsiban
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62521 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:40:02 »

nekem már mindegy. A mondeom gyakorlatilag hibátlan, ráadásul azt sem mondhatom, hogy meguntam volna. Magát a vezetést unom, de nagyon. Pedig most ráadásul olyan helyen közlekedek, ahol lehet is normálisan. Gondolom egyszerűen tul sokat megyek, és ezért besokallok. Nem véletlen megyek vissza repülővel Smiley
Németország egyenesen undorító nappal, amúgy a környező országokban viszonylag lehet rendesen közlekedni. De már nem vonz benne semmi. Asszony is megjegyezte, hogy milyen "nyugodt" vagyok mostanában a kocsiban

azért a bal oldali közlekedés még feldob kicsit, nem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #62522 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:40:36 »

azért a bal oldali közlekedés még feldob kicsit, nem?
nem
lehet hogy túl sok százezer van már, és azért uncsi
elmegyek én bárhová, csak ne kelljen messze Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.10 péntek, 14:42:36 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62523 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:41:48 »

nem


gyorsan meguntad  wow1
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #62524 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:43:29 »

gyorsan meguntad  wow1
az egész vezetést unom
majd kiderül jövőre, hogy a faceliftes mk4 lázba hoz-e, de már azt is kétlem. ezt a kocsit azért eladni nagyon sajnálom
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #62525 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:47:58 »

5 ajtós
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #62526 Dátum: 2015.04.10 péntek, 14:51:33 »

5 ajtós
hátba kell erősen baszni, aztán visszaugrik a helyére
 Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #62527 Dátum: 2015.04.10 péntek, 15:00:28 »

Köszi megpóbálom.  worship
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #62528 Dátum: 2015.04.10 péntek, 18:27:20 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, egyik pillanatról a másikra felforralta a vizet az autóm, fő termosztát előtt meleg a víz, utána meleg a víz, hűtő után hideg a víz a tágulási tartályig, fűtésem az utastérben nincs..
Lehet hogy vízpumpa? vagy hengerfejes?
köszi előre is a segítséegt, minden ötletet szívesen fogadok.

üdv. Csaba
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #62529 Dátum: 2015.04.10 péntek, 18:36:59 »

Megpróbáltam odacsapni de csak nem jó a középső biztonsági öv. Ötlet?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62530 Dátum: 2015.04.10 péntek, 18:45:08 »

Megpróbáltam odacsapni de csak nem jó a középső biztonsági öv. Ötlet?
Azért nem szokott mozdulni, mert nincs becsukódva a háttámla rögzítője.
Naplózva
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #62531 Dátum: 2015.04.10 péntek, 18:54:02 »

Igazad volt adtam neki mégegyszer és megindult köszi a segítséget.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #62532 Dátum: 2015.04.10 péntek, 19:03:52 »

Megpróbáltam odacsapni de csak nem jó a középső biztonsági öv. Ötlet?


Akkor az ülés támla odacsapásról ismét:
Lehet,hogy működött sok mindenkinek ez a "bazzdodaháromszorerősen",de saját kezemmel cseréltem ki párat aminél törött volt a rögzítő zár MŰANYAG háza!

A támla hátuljára erősebben ráütés segíthet,de tutibb ha az ülőlap alatti csavart kicsavarod ami az övet rögziti és picit visszaengedve old a fék.Ha gyakran kell a középső öv és állandóan beakad,akkor csere.Keress privátban ha cserélnéd. integet2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62533 Dátum: 2015.04.10 péntek, 19:32:47 »

Sziasztok!

Ma kint voltam egy kicsit az autóval az M0-on, mentem vele jó 100 km-t.
Kb. már megtettem vagy 85-90 km-t, mikor egyszer csak egy érdekes súrlódó, búgó hangot hallottam
úgy 3-5 km-en keresztül a bal oldarol.
Be is voltam xarva rendesen.
Mikor haza értem és kiszálltam a kocsiból, irtózatos büdös égett bakelit szagot éreztem valahonnan.
Körbeszaglásztam a kocsit és a bal hátsó kerék mögül éreztem ki a szagot.
Megfogtam a dísztárcsát és "forró" - meleg volt.
Mi lehet szerintetek a hiba forrás így első olvasatra?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Ma megoldódott a hiba:

-Felújított féknyergek
-új fékbetétek
-új kézifék kötelek cseréjével.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #62534 Dátum: 2015.04.10 péntek, 19:33:37 »

Sziasztok,

Hamarosan olajat akarok cserélni a motorban, gondoltam aláfekszek és megnézem, miújság arra.
A szűrőházban egy csavart találtam. Ez nem gyári ugye? Mi célt szolgálhat?
A szűrő körül minden olajos, remélem nem ér meglepetés és cserélni kell a házat...  falbav
Esetleg lehet ilyet külön kapni?





Válaszokat előre is köszi

Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62535 Dátum: 2015.04.10 péntek, 19:52:18 »

Sziasztok,

Hamarosan olajat akarok cserélni a motorban, gondoltam aláfekszek és megnézem, miújság arra.
A szűrőházban egy csavart találtam. Ez nem gyári ugye? Mi célt szolgálhat?
A szűrő körül minden olajos, remélem nem ér meglepetés és cserélni kell a házat...  falbav
Esetleg lehet ilyet külön kapni?

[img width=800 height=600]http://i57.tinypic.com/2yufvrt.jpg

[img width=800 height=600]http://i61.tinypic.com/34eswes.jpg

Válaszokat előre is köszi

Barny

Ne hétvégén cserélj olajat.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #62536 Dátum: 2015.04.10 péntek, 19:56:19 »

Ne hétvégén cserélj olajat.
Vagy egy alkatrészbolt pótkulcsa,ha netán kell valami. hehe (+ riasztó kód)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62537 Dátum: 2015.04.10 péntek, 20:25:33 »

Sziasztok,

Hamarosan olajat akarok cserélni a motorban, gondoltam aláfekszek és megnézem, miújság arra.
A szűrőházban egy csavart találtam. Ez nem gyári ugye? Mi célt szolgálhat?
A szűrő körül minden olajos, remélem nem ér meglepetés és cserélni kell a házat...  falbav
Esetleg lehet ilyet külön kapni?

[img width=800 height=600]http://i57.tinypic.com/2yufvrt.jpg

[img width=800 height=600]http://i61.tinypic.com/34eswes.jpg

Válaszokat előre is köszi

Barny
nem gyári.nincs csavar a gyáriban.házi kókány lehet.viszont az olaj nem biztos,hogy onnan jön.lehet az ó gyűrűje nem tömít a tartálynak.
használj 36-os krovát a leszedéshez,és akkor nem fog eltörni a ház.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pocok
Vendég
« Új hozzászólás #62538 Dátum: 2015.04.10 péntek, 20:45:40 »

lehet üzemanyagrendszeri hiba,és akár turbó is,de jeladó is.hibakódolvasás sokat segíthet.
nos ma megint volt villogó malacfarok meg még motorhiba jel is!   
kódolvasás: túl sok korom a részecskeszűrőben!
kérdésem az lenne: hogy lehet ezt a szart likvidálni az autómból! nem kell nekem oda semmiféle részecskeszűrő!
előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62539 Dátum: 2015.04.10 péntek, 20:53:52 »

nem gyári.nincs csavar a gyáriban.házi kókány lehet.viszont az olaj nem biztos,hogy onnan jön.lehet az ó gyűrűje nem tömít a tartálynak.
használj 36-os krovát a leszedéshez,és akkor nem fog eltörni a ház.


Gyári az a csavar....nekem is ilyen a szűrőház.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62540 Dátum: 2015.04.10 péntek, 20:57:11 »

nos ma megint volt villogó malacfarok meg még motorhiba jel is!   
kódolvasás: túl sok korom a részecskeszűrőben!
kérdésem az lenne: hogy lehet ezt a szart likvidálni az autómból! nem kell nekem oda semmiféle részecskeszűrő!
előre is köszönöm a válaszokat!
sehogy.vagy bárhogy,de hibakód mindig lesz miatta.
indítani kell egy passzív regenerációt diaggal,hátha segít.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62541 Dátum: 2015.04.10 péntek, 20:58:41 »



Gyári az a csavar....nekem is ilyen a szűrőház.
összebeszéltetek a Tibcsivel,mi? eplus2

legyen igazatok,ez is gyári megoldás.de sokkal xarabb,mint amelyiken nincs ilyen leeresztő.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pocok
Vendég
« Új hozzászólás #62542 Dátum: 2015.04.10 péntek, 21:01:13 »

sehogy.vagy bárhogy,de hibakód mindig lesz miatta.
indítani kell egy passzív regenerációt diaggal,hátha segít.
köszi ALF ! 
de hallottam az az a szerelő ajánlotta h valahol kitudják írni az agyából!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62543 Dátum: 2015.04.10 péntek, 21:05:24 »

köszi ALF ! 
de hallottam az az a szerelő ajánlotta h valahol kitudják írni az agyából!
dehogy.még az mk4 ből sem.mk3 ban még az egr-t sem.műszakinál a hibakódja garantált elbukás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pocok
Vendég
« Új hozzászólás #62544 Dátum: 2015.04.10 péntek, 21:08:48 »

dehogy.még az mk4 ből sem.mk3 ban még az egr-t sem.műszakinál a hibakódja garantált elbukás.
ez csodállatos!    vagy van olyan lehetőség h kitakaritják?  ha igen kb mi annak az ára,meg van-e értelme?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62545 Dátum: 2015.04.10 péntek, 21:15:51 »

ez csodállatos!    vagy van olyan lehetőség h kitakaritják?  ha igen kb mi annak az ára,meg van-e értelme?
angol fórumon valahol ovastam,hogy 10es fúróval fúrnak a dobon vagy 3 lukat.így nem lesz túlnyomás a szűrő előtt,és nem fog többé hibát dobni.nem túl elegáns,sőt vizsgánál még ez is lehet bukó.

miért nem próbálod meg a diagnosztikával indított regenerációt?Vagy kicsit jobban meghajtani autópályán?a többi takarításos módszer mind költségesebb,és nem garantált az eredmény sem.nem olyan régen egy fórumtárs írta,hogy ők több autót csináltak "sütő tisztító" folyadékkal.persze ahhoz is lekell bontani a részecskeszűrőt és úgy belejuttatni az anyagot,hogy kiegye a kormot.

https://www.youtube.com/watch?v=vtXUCXWgNro

vannak itthon is cégek akik csinálnak efféle hókamókát.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #62546 Dátum: 2015.04.10 péntek, 21:26:23 »

ez csodállatos!    vagy van olyan lehetőség h kitakaritják?  ha igen kb mi annak az ára,meg van-e értelme?
kell bele egy nem részecskeszűrős motorvezérlő és kész
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pocok
Vendég
« Új hozzászólás #62547 Dátum: 2015.04.10 péntek, 21:53:41 »

angol fórumon valahol ovastam,hogy 10es fúróval fúrnak a dobon vagy 3 lukat.így nem lesz túlnyomás a szűrő előtt,és nem fog többé hibát dobni.nem túl elegáns,sőt vizsgánál még ez is lehet bukó.

miért nem próbálod meg a diagnosztikával indított regenerációt?Vagy kicsit jobban meghajtani autópályán?a többi takarításos módszer mind költségesebb,és nem garantált az eredmény sem.nem olyan régen egy fórumtárs írta,hogy ők több autót csináltak "sütő tisztító" folyadékkal.persze ahhoz is lekell bontani a részecskeszűrőt és úgy belejuttatni az anyagot,hogy kiegye a kormot.

https://www.youtube.com/watch?v=vtXUCXWgNro

vannak itthon is cégek akik csinálnak efféle hókamókát.....
ahoz a diag hoz én birka vagyok! de a szerelőmet megklérdezem holnap ! mert nekem ez sajna nem mond semmit!    meghajtani autópályán nem nagyon tudom mert most  csak félgözzel dübörög! letilt a dög!
Naplózva
Pocok
Vendég
« Új hozzászólás #62548 Dátum: 2015.04.10 péntek, 21:55:09 »

kell bele egy nem részecskeszűrős motorvezérlő és kész
na ez az!   de azt hallottam h kiírják az enyémből is valahol Fehérváron!   utána járnak a hétvégén s csak lesz valami! falbav
Naplózva
pukkandur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #62549 Dátum: 2015.04.11 szombat, 09:22:21 »

Sziasztok! Vizsga előtti ellenőrzésen kiszúrták, hogy a jobb első lengőkar hátsó szilentje nem jó.
Illetve egy másik hiba (ezt nem nézik műszakin), hogy zajos a féltengely támasztó csapágyam (elég zavaró menet közben).
Aki szokta szervizelni a verdát rendelt hozzá komplett lengőkart és féltengely csapágyat.

A jobb oldali lengőkar csere simán szokott menni? (Ha jól emlékszem a lámpa szintező a másik oldali lengőkaron van.)
Illetve valaki cserélt már féltengely csapágyat? Nehéz kiszedni a féltengelyt? Mennyire kell megbontani a csapágy cseréhez?

Ha már szét lesz szedve az autó jobb eleje akkor úgy gondoltuk, hogy érdemes lenne kicserélni a féltengely támasztó csapágyat is....
Naplózva

2001  2.0  Ghia 145 LE, 5 ajtós
Oldalak: 1 ... 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 [1251] 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.