Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:59:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 [1256] 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21897534 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62750 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 15:02:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Sokadjára olvasom ezt a rejtélyesnek tűnő villamos problémát és csak csodálkozok, hogy a villamos szakember tanácstalan. Én a leírtak alapján az mondom nincs megfelelő akkumulátor töltésed, annak ellenére, hogy most javíttattad. A másik. Az esetleges rejtett terhelést egy leállított motor mellett, az akkumulátorra menő + főkábelre helyezett egyenáramú lakatfogóval azonnal ki lehetne szűrni. A probléma ott kezdődik, hogy sok műhelyben ilyen fogó nincs mert az ára igen borsos. Azért mondom, hogy nincs megfelelő töltésed mert a feltöltött akkuval 5-6 óráig indul a rendszer. Utána semmi. Ez azt mutatja hogy menet közben nem dolgozik megfelelően a generátorod. Csodák nincsenek, az akkutól sem szabad csodákat várni ha nincs megfelelő után táplálás töltés. Azt javaslom vidd el agy megfelelő műhelybe, ahol megfelelő műszerezettséggel, azonnal megmondják mi a probléma. Olyan terhelést ami az akkumulátort 5-6 óra alatt lemeríti, ki kell tudni mérni. Ha nincs zárlati terhelés, akkor viszont nincs megfelelő töltésed és így menet közben természetesen lemerül az akkumulátor. wave
Tisztelettel László! worship

Nagyon szépen köszönöm kimerítő válaszod!

Ezek szerint te azt mondod, hogy igenis a generátorral lesznek problémák?! Erre utaltál? Mert gondolom azt garanciába meg kell néznie aki felújította...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62751 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 15:30:00 »

Nagyon szépen köszönöm kimerítő válaszod!

Ezek szerint te azt mondod, hogy igenis a generátorral lesznek problémák?! Erre utaltál? Mert gondolom azt garanciába meg kell néznie aki felújította...

Tisztelt Fórumtárs!
Igen!
Számoljunk egy kicsit nagy vonalúan. Egy új 70A/O akkumulátort elméletileg 7A terheléssel 10 óra alatt lehet csutkára kimeríteni. A gyakorlatban ez a legjobb esetben is max 7-8 óra, de lehet hogy még ennyi sem. Ha 5-6 óra alatt lemerül az akkumulátorod akkor minimum 10 A terhelésnek kell lennie a leállított motor esetében. Mérni kéne egy áramfelvételt a leállított motor esetében a le emelt + akku sarú és az akku + között. Csupán pár 100 mA lehet vagy még annyi sem ha minden kivan kapcsolva. Kérdés akkor mi meríti le az akkumulátort. Ha nincs töltésed, akkor a menet üzemmód töltés nélkül képes lemeríteni az akkut! Ne hagy magad átverni. Állj a sarkadra, és kérd meg mérjék meg előtted a rendszert az általam elmondottak szerint, megfelelő műszerekkel. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62752 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 16:25:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
Igen!
Számoljunk egy kicsit nagy vonalúan. Egy új 70A/O akkumulátort elméletileg 7A terheléssel 10 óra alatt lehet csutkára kimeríteni. A gyakorlatban ez a legjobb esetben is max 7-8 óra, de lehet hogy még ennyi sem. Ha 5-6 óra alatt lemerül az akkumulátorod akkor minimum 10 A terhelésnek kell lennie a leállított motor esetében. Mérni kéne egy áramfelvételt a leállított motor esetében a le emelt + akku sarú és az akku + között. Csupán pár 100 mA lehet vagy még annyi sem ha minden kivan kapcsolva. Kérdés akkor mi meríti le az akkumulátort. Ha nincs töltésed, akkor a menet üzemmód töltés nélkül képes lemeríteni az akkut! Ne hagy magad átverni. Állj a sarkadra, és kérd meg mérjék meg előtted a rendszert az általam elmondottak szerint, megfelelő műszerekkel. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm szépen kimerítő válaszod!
De azért mondom, hogy álló helyzetben merült le eddig mindig! tehát nem mentem vele, tehát visszatölteni esélye sem volt a generátornak!
Képlet egyszerű: nem indul reggel az autó, ezért felteszem tölteni az akkumulátort 3-4 órára! Majd pöccre indul! 4-5 óra múlva is indul ( közben áll az autó az udvarban, nem megyek vele 1 métert sem)...majd éjszakára magára marad ( nyilván ugyanúgy álló helyzetben az udvarban), reggel kimegyek, próba...és nem indul!!! ez megy 1,5 hete! ha éjszakára leveszem a sarut, reggel visszateszem, indul pöccre!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62753 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 16:29:25 »

Köszönöm szépen kimerítő válaszod!
De azért mondom, hogy álló helyzetben merült le eddig mindig! tehát nem mentem vele, tehát visszatölteni esélye sem volt a generátornak!
Képlet egyszerű: nem indul reggel az autó, ezért felteszem tölteni az akkumulátort 3-4 órára! Majd pöccre indul! 4-5 óra múlva is indul ( közben áll az autó az udvarban, nem megyek vele 1 métert sem)...majd éjszakára magára marad ( nyilván ugyanúgy álló helyzetben az udvarban), reggel kimegyek, próba...és nem indul!!! ez megy 1,5 hete! ha éjszakára leveszem a sarut, reggel visszateszem, indul pöccre!


10A-rel 12V-on már fűteni lehet, ez 120W. Valahová pedig megy ez a villany!

A másik lehetőség, hogy nem tartja rendesen az akksi a töltést - de akkor levett saruval sem indulna másnap reggel.

Olyan soha nem volt, hogy levett sarunál sem indult másnap reggel, vagy erőlködött volna kicsit?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62754 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 17:06:27 »

10A-rel 12V-on már fűteni lehet, ez 120W. Valahová pedig megy ez a villany!

A másik lehetőség, hogy nem tartja rendesen az akksi a töltést - de akkor levett saruval sem indulna másnap reggel.

Olyan soha nem volt, hogy levett sarunál sem indult másnap reggel, vagy erőlködött volna kicsit?

AndyA

Indulni mindig indult levett saru esetén!
hogy nehezebben-e?! Nem vettem észre, de lehet, hogy minimálisan nehezebben.
Illetve mondom...pénteken mérték...majd szombat-vasárnap reggel indult! ma reggel nem! felteltettem tölteni 7 órakor, most vettem le 4 órakor, úgy beindult mint az álom!
hihetetlen számomra...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62755 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 17:09:52 »

Köszönöm szépen kimerítő válaszod!
De azért mondom, hogy álló helyzetben merült le eddig mindig! tehát nem mentem vele, tehát visszatölteni esélye sem volt a generátornak!
Képlet egyszerű: nem indul reggel az autó, ezért felteszem tölteni az akkumulátort 3-4 órára! Majd pöccre indul! 4-5 óra múlva is indul ( közben áll az autó az udvarban, nem megyek vele 1 métert sem)...majd éjszakára magára marad ( nyilván ugyanúgy álló helyzetben az udvarban), reggel kimegyek, próba...és nem indul!!! ez megy 1,5 hete! ha éjszakára leveszem a sarut, reggel visszateszem, indul pöccre!

Tisztelt Fórumtárs!
Ha levett akkusaruval reggel pöcre indul akkor valami terhelés jelentkezik leállított motor esetében, vagy továbbra is állítom, hogy menet közben nincs töltés. Ezt az áramot kéne megmérni, vagy műszerrel vagy lakatfogóval. Ez nem egy olyan probléma amit egy megfelelően képzett autóvillanyász ne tudna kimérni és megtalálni. Az a terhelés ami reggelre lemeríti az akkumulátort az "A" nagyságrendű kell legyen. Szerintem, egyszer kéne szisztematikusan és logikusan gondolkodva végig mérni a rendszer, ahelyett, hogy találgatnak.
Még egyszer írom. Az előzőekben javasolt méréseket elvégezve, ki kell derüljön hol folyik esetleg egy helyi zárlati áram vagy, hogy van vagy nincs töltés. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.27 hétfő, 17:13:31 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62756 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 20:29:38 »

Mekkora a benzines gyári akksi méret? És mekkorát tegyek bele?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62757 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 22:15:40 »

Ugyanúgy megyek távokat mint az elmúlt 1 évben! De 2-3 hete kezdte ezt az "el nem indulást" reggelente!
És ha feltöltöm utána 4-5-6 órát simán indul...majd reggel nem indul.

Megmérettetem ezeket amiket írtál. Már volt múlt pénteken indítás után mérés, világítás felkapcsolás után, nyitott ajtónál mérés, zárt ajtónál, lezárt autónál is mértük. Rajta hagytuk 20-30 percet. Teljesen normál értéket mutatott. Aki nézte tanácstalan volt... Undecided

Az a gondom, hogy még mindig nem láttam értékeket. Értem én, hogy a villamosságis azt mondta, de rámértél már? Mik azok az értékek. Mekkora a töltő feszültség és mekkora a töltő áram. Az nem elegendő, hogy az autovillamosságis azt mondta. Mennyi?

Nekem is az a gyanum, hogy az autónak nincs töltése, hiába van felújítva a generátor, de lehet, hogy nem a generátornál van a gond, hanem másfele. Meg ezért is kérdés, hogy mekkora távolságokat jársz ilyenkor két indítás között. 5km, 10km, 20km..??
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62758 Dátum: 2015.04.28 kedd, 07:15:02 »

Az a gondom, hogy még mindig nem láttam értékeket. Értem én, hogy a villamosságis azt mondta, de rámértél már? Mik azok az értékek. Mekkora a töltő feszültség és mekkora a töltő áram. Az nem elegendő, hogy az autovillamosságis azt mondta. Mennyi?

Nekem is az a gyanum, hogy az autónak nincs töltése, hiába van felújítva a generátor, de lehet, hogy nem a generátornál van a gond, hanem másfele. Meg ezért is kérdés, hogy mekkora távolságokat jársz ilyenkor két indítás között. 5km, 10km, 20km..??

Másfele hol lehet gond ha nem a generátornál?
Merre kell nézelődni?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62759 Dátum: 2015.04.28 kedd, 07:18:18 »

Másfele hol lehet gond ha nem a generátornál?
Merre kell nézelődni?


Elég világosan leírták itt többen is. Vidd el egy rendes autovillamosságishoz, mérjetek töltést, áramfelvételt, meg ilyenek. Attól hogy újra meg újra megkérdezed nem fog megjavulni.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62760 Dátum: 2015.04.28 kedd, 07:21:45 »

Szeretném adoptálni a meglévő slusszkulcsom egy mondeos bicskakulcsba erről van valakinek meglévő pdf file-ja? Vagy csak egyszerűen át kell pakolni a belsejét?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62761 Dátum: 2015.04.28 kedd, 07:46:51 »

Szeretném adoptálni a meglévő slusszkulcsom egy mondeos bicskakulcsba erről van valakinek meglévő pdf file-ja? Vagy csak egyszerűen át kell pakolni a belsejét?

Egyszerűen átpakolod. Apróbb buktatók vannak, pl. az elem érintkezők rögzítése a bicskakulcs házában, meg az immo chipet sem árt valamivel a helyén rögzíteni (pl. melegtakonyragasztó, azt utóbb szét lehet szedni, ha kell). A gyári elektronikán van egy fekete műanyag fedél, ami nem fér be a bicskakulcs házába, azt le kell pattintani róla. Három elmelegített pötty műanyag tartja, az schnitzerrel óvatosan levágod, és le is jön.

Amúgy sima ügy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62762 Dátum: 2015.04.28 kedd, 07:47:41 »

Másfele hol lehet gond ha nem a generátornál?
Merre kell nézelődni?

Tisztelt Fórumtárs!
Én a következőképp csinálnám. Legelőszőr csinálnék egy töltött állapotban lévő akkumulátor terheléses vizsgálatot. Ami legalább 100 A terhelést jelent. Ezt az akkunak min 10 mp kell tartani ha megfelelő állapotban van. Ha ez rendben, akkor az akku kizárható a rendszerből. Következő lépés. Behelyezett akku esetén beindított motornál, töltőáram és generátor feszültség mérés. Ezután megtennék a kocsival legalább 30 Km bekapcsolt tompított fényszóróval és újra akkufeszültséget mérnék. Alapjáraton és leállított motornál egyaránt. Ha a generátorod a bűnös akkor ez már látható lesz az akkufeszültségen. Ha a feszültség rendben akkor a generátor is kizárható a hibaforrások közül. Utána leállított motornál kivett gyújtáskulcs mellet, leszerelt + akkusaru és a + fő kábel között mérnék áramfelvételt. Ez az áramérték mindenképp nagyban be kell határolja a hibát. Mégpedig, van a vagy nincs leállított motornál valami terhelőáram az akkun. Ha van akkor a biztosítékokat egyenként kiemelve behatárolható a hibás áramkör. Ehhez nem kell villamossági szakembernek lenni.
Végül, "könyörgöm"  falbav falbav falbav tegyél már valamit azért, hogy a problémád megoldódjon. Így távolból nem tudunk többet segíteni.
Remélem elég világosan leírtam a teendőidet. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62763 Dátum: 2015.04.28 kedd, 08:13:29 »

Egyszerűen átpakolod. Apróbb buktatók vannak, pl. az elem érintkezők rögzítése a bicskakulcs házában, meg az immo chipet sem árt valamivel a helyén rögzíteni (pl. melegtakonyragasztó, azt utóbb szét lehet szedni, ha kell). A gyári elektronikán van egy fekete műanyag fedél, ami nem fér be a bicskakulcs házába, azt le kell pattintani róla. Három elmelegített pötty műanyag tartja, az schnitzerrel óvatosan levágod, és le is jön.

Amúgy sima ügy.

AndyA

Köszi a segítséget  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62764 Dátum: 2015.04.28 kedd, 08:16:15 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én a következőképp csinálnám. Legelőszőr csinálnék egy töltött állapotban lévő akkumulátor terheléses vizsgálatot. Ami legalább 100 A terhelést jelent. Ezt az akkunak min 10 mp kell tartani ha megfelelő állapotban van. Ha ez rendben, akkor az akku kizárható a rendszerből. Következő lépés. Behelyezett akku esetén beindított motornál, töltőáram és generátor feszültség mérés. Ezután megtennék a kocsival legalább 30 Km bekapcsolt tompított fényszóróval és újra akkufeszültséget mérnék. Alapjáraton és leállított motornál egyaránt. Ha a generátorod a bűnös akkor ez már látható lesz az akkufeszültségen. Ha a feszültség rendben akkor a generátor is kizárható a hibaforrások közül. Utána leállított motornál kivett gyújtáskulcs mellet, leszerelt + akkusaru és a + fő kábel között mérnék áramfelvételt. Ez az áramérték mindenképp nagyban be kell határolja a hibát. Mégpedig, van a vagy nincs leállított motornál valami terhelőáram az akkun. Ha van akkor a biztosítékokat egyenként kiemelve behatárolható a hibás áramkör. Ehhez nem kell villamossági szakembernek lenni.
Végül, "könyörgöm"  falbav falbav falbav tegyél már valamit azért, hogy a problémád megoldódjon. Így távolból nem tudunk többet segíteni.
Remélem elég világosan leírtam a teendőidet. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm!!!
Ez alapján fogok eljárni!
Ez egybefüggő, részletes leírás volt!  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62765 Dátum: 2015.04.28 kedd, 08:57:01 »

Köszönöm!!!
Ez alapján fogok eljárni!
Ez egybefüggő, részletes leírás volt!  worship
ezt csak terhelővillával lehet megcsinálni.ergo elektromos szakember kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62766 Dátum: 2015.04.28 kedd, 09:16:10 »

ezt csak terhelővillával lehet megcsinálni.ergo elektromos szakember kell.
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen az akkumulátor vizsgálatot én is így képzeltem. Nem gondoltam akkurobbantásra. smile
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62767 Dátum: 2015.04.28 kedd, 10:16:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen az akkumulátor vizsgálatot én is így képzeltem. Nem gondoltam akkurobbantásra. smile
Tisztelettel László! worship
Cheesy eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62768 Dátum: 2015.04.28 kedd, 11:12:38 »

ezt csak terhelővillával lehet megcsinálni.ergo elektromos szakember kell.

Nyilván én is úgy gondoltam, hogy szakemberhez viszem, és max elmondom, hogy milyen sorrendet ajánlok az ellenőrzéshez!  Cheesy
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62769 Dátum: 2015.04.28 kedd, 12:14:43 »

Nyilván én is úgy gondoltam, hogy szakemberhez viszem, és max elmondom, hogy milyen sorrendet ajánlok az ellenőrzéshez!  Cheesy

+1 javaslat, ne ahhoz vidd akihez eddig
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #62770 Dátum: 2015.04.28 kedd, 12:49:26 »

Mekkora a benzines gyári akksi méret? És mekkorát tegyek bele?

a gyári 43Ah
én Motorcraft 58Ah akkut tettem az autómba és kb. 3 éve teszi a dolgát
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62771 Dátum: 2015.04.28 kedd, 14:41:13 »

Nyilván én is úgy gondoltam, hogy szakemberhez viszem, és max elmondom, hogy milyen sorrendet ajánlok az ellenőrzéshez!  Cheesy
Tisztelt Fórumtárs!
Olyan szakemberhez vidd az autódat, akinek nem kell elmagyarázni a sorrendet, csak szép sorjában elmondod a tapasztaltakat. Bármelyiknek elmondod mit csináljon tuti, hogy megsértődik és legjobb esetben csak nem vállalja el, azzal a szöveggel, hogy akkor csinálja meg maga. De én hallottam már ennél agresszívebb lépésekről is.
Keress egy tényleg jó autóvillamossági szakembert. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62772 Dátum: 2015.04.28 kedd, 14:52:47 »

Tisztelt Fórumtárs!
Olyan szakemberhez vidd az autódat, akinek nem kell elmagyarázni a sorrendet, csak szép sorjában elmondod a tapasztaltakat. Bármelyiknek elmondod mit csináljon tuti, hogy megsértődik és legjobb esetben csak nem vállalja el, azzal a szöveggel, hogy akkor csinálja meg maga. De én hallottam már ennél agresszívebb lépésekről is.
Keress egy tényleg jó autóvillamossági szakembert. wave
Tisztelettel László! worship

László,
Hagyd a csudába. A fű zöld az ég kék a víz nedves, Petike padig jaguárt táv-gyógyíttat
 eplus2
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62773 Dátum: 2015.04.28 kedd, 14:53:14 »

a gyári 43Ah
én Motorcraft 58Ah akkut tettem az autómba és kb. 3 éve teszi a dolgát

Köszönöm  worship
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #62774 Dátum: 2015.04.28 kedd, 15:30:38 »

László,
Hagyd a csudába. A fű zöld az ég kék a víz nedves, Petike padig jaguárt táv-gyógyíttat
 eplus2


Tedd a kezed a tévére!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62775 Dátum: 2015.04.28 kedd, 15:43:58 »

Tedd a kezed a tévére!

 eplus2

téves, tedd a jaguárod a tévére  eplus2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62776 Dátum: 2015.04.28 kedd, 15:53:47 »

László,
Hagyd a csudába. A fű zöld az ég kék a víz nedves, Petike padig jaguárt táv-gyógyíttat
 eplus2

eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #62777 Dátum: 2015.04.28 kedd, 16:03:55 »

eplus2

téves, tedd a jaguárod a tévére  eplus2

 taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62778 Dátum: 2015.04.28 kedd, 16:48:55 »

László,
Hagyd a csudába. A fű zöld az ég kék a víz nedves, Petike padig jaguárt táv-gyógyíttat
 eplus2


Hála isten nem mindenki olyan nyomorék, és fas*kalap mint te  wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62779 Dátum: 2015.04.28 kedd, 17:03:34 »

Hála isten nem mindenki olyan nyomorék, és fas*kalap mint te  wave

Ezt addig fejezzétek be, amíg el sem kezdtétek.

A következő [ADMIN] fejléccel jön, és ban lesz benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #62780 Dátum: 2015.04.28 kedd, 17:05:20 »

Ezt addig fejezzétek be, amíg el sem kezdtétek.

A következő [ADMIN] fejléccel jön, és ban lesz benne.

AndyA
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62781 Dátum: 2015.04.28 kedd, 17:08:58 »

Cheesy

Ne röhögj, mert te is kaphatsz egyet... eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62782 Dátum: 2015.04.28 kedd, 17:19:04 »

Ezt addig fejezzétek be, amíg el sem kezdtétek.

A következő [ADMIN] fejléccel jön, és ban lesz benne.

AndyA
Nem érzem résztvevőnek magam.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62783 Dátum: 2015.04.28 kedd, 17:20:18 »

Nem érzem résztvevőnek magam.

Nem is neked írtam a választ, úgy emlékszem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62784 Dátum: 2015.04.28 kedd, 17:21:57 »

Nem is neked írtam a választ, úgy emlékszem.

AndyA
Tudom, csak arra utaltam, hogy nem is tervezem.

 integet2
Naplózva
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #62785 Dátum: 2015.04.28 kedd, 20:00:17 »

Kedves mindenki,

hozzátok fordulok, eddig még mindig szuper válaszokat és segítséget kaptam tőletek  worship

Adott egy 1.8-as benzines Mondeo, 2004-es. Olyat csinál, hogy megállás előtt, vagy nagyon lassú gurulásnál felpörgeti a fordulatszámot ill. nem hagyja leesni.
Megállásnál amíg meg nem állok, majdnem 2000-es fordulatszámon tartja a motort - az emberek a lámpánál úgy néznek rám, mint egy hülyére, hogy bőgő motorral állok meg.

Gurulás közben - pl. elindulok, de utána lassan meg kell állnom, így benyomom a kupplungot, pl. dugóban - pörgeti a motort, mintha én nyomnám a gázt.

Van másnak is ilyen tapasztalata? Mit lehet ezzel tenni?

köszönöm előre is mindent választ!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62786 Dátum: 2015.04.28 kedd, 20:09:57 »

Kedves mindenki,

hozzátok fordulok, eddig még mindig szuper válaszokat és segítséget kaptam tőletek  worship

Adott egy 1.8-as benzines Mondeo, 2004-es. Olyat csinál, hogy megállás előtt, vagy nagyon lassú gurulásnál felpörgeti a fordulatszámot ill. nem hagyja leesni.
Megállásnál amíg meg nem állok, majdnem 2000-es fordulatszámon tartja a motort - az emberek a lámpánál úgy néznek rám, mint egy hülyére, hogy bőgő motorral állok meg.

Gurulás közben - pl. elindulok, de utána lassan meg kell állnom, így benyomom a kupplungot, pl. dugóban - pörgeti a motort, mintha én nyomnám a gázt.

Van másnak is ilyen tapasztalata? Mit lehet ezzel tenni?

köszönöm előre is mindent választ!
Csak tippelni tudnék. Diaggal meg kéne nézni, de pl a folytószelep helyzetérzékelője is tud ilyesmit csinálni.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62787 Dátum: 2015.04.28 kedd, 20:17:21 »

Nem idevágó, de valaki tud jófajta programot diagnosztikára és autószerelésre? pl: Vivid Workshop
THX
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62788 Dátum: 2015.04.28 kedd, 20:24:32 »

Csak tippelni tudnék. Diaggal meg kéne nézni, de pl a folytószelep helyzetérzékelője is tud ilyesmit csinálni.

Hová fojik az a szelep...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62789 Dátum: 2015.04.28 kedd, 20:55:45 »

Hová fojik az a szelep...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Hopp. Lips Sealed
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #62790 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 07:00:20 »

OFF
Van valakinek tapasztalata Ford Escort  90LE-s 1.8 td-vel kapcsolatban?
Megbizhato?
Koszi!
ON
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62791 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 07:16:50 »

OFF
Van valakinek tapasztalata Ford Escort  90LE-s 1.8 td-vel kapcsolatban?
Megbizhato?
Koszi!
ON

A 90 pacis már a Lynx motor, amit az utolsó sorozatban szereltek csak bele. Korábban 60 pacis szívó, és 75 pacis TD verzió volt belőle. Megkérdezem, de mintha olyan emlékeim lennének, hogy ez a Lynx motor nem volt a legmegbízhatóbb konstrukció.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #62792 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 07:50:02 »

Megkérdezem, de mintha olyan emlékeim lennének, hogy ez a Lynx motor nem volt a legmegbízhatóbb konstrukció.

AndyA
Megkoszonom.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #62793 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 09:03:28 »

OFF
Van valakinek tapasztalata Ford Escort  90LE-s 1.8 td-vel kapcsolatban?
Megbizhato?
Koszi!
ON

'94-es Escortunk volt 90Le-vel. Szerettem nagyon.
A veszte az lett, hogy az adagolójában valami membrán átszakadt. A részleges felújítás nem segített (pár hónap múlva ugyanúgy előjött a hiba), a teljes felújítás az autó értékének több mint fele lett volna. Kapott bontott adagolót, de az se volt az igazi. Aztán végül eladtuk.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #62794 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 10:08:55 »

Megkoszonom.

Ez a válasz jött:

"A sima 1,8 Diesel turbóval* ellátott változata.

Kevésbé üzemanyagérzékeny mint a tdci-k, 60-ezer szigorú vezérszíj és adagolószíj csere, 80-100-ezer porlasztók

hátsó ülés és hátsó hossztartók környékén korróziópontok ennyi idősen (amikre oda kell figyelni, de kevésbé észrevehetők mint pl egy küszöb)

Magyarországra csak külfödi importból került be, hivatalosan új autóként nem volt forgalomban
Amelyik turbós volt annak szüksége van a turbóra, anélkül iszonyú gyenge, egy új turbóó árából pedig 2-3 ilyen autó kikerül Smiley
Sógorkám küzdött egy ilyennel, az ételfutár kiképzést 1-1/5 évig bírta utána kezdett sok baja lenni .... Szóval elég jól bírta, viszont 16-20 éves gépeknél hát bármi előfordulhat."

* ...és intercoolerrel...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #62795 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 10:44:49 »

Ez a válasz jött:

"A sima 1,8 Diesel turbóval* ellátott változata.

Kevésbé üzemanyagérzékeny mint a tdci-k, 60-ezer szigorú vezérszíj és adagolószíj csere, 80-100-ezer porlasztók

hátsó ülés és hátsó hossztartók környékén korróziópontok ennyi idősen (amikre oda kell figyelni, de kevésbé észrevehetők mint pl egy küszöb)

Magyarországra csak külfödi importból került be, hivatalosan új autóként nem volt forgalomban
Amelyik turbós volt annak szüksége van a turbóra, anélkül iszonyú gyenge, egy új turbóó árából pedig 2-3 ilyen autó kikerül Smiley
Sógorkám küzdött egy ilyennel, az ételfutár kiképzést 1-1/5 évig bírta utána kezdett sok baja lenni .... Szóval elég jól bírta, viszont 16-20 éves gépeknél hát bármi előfordulhat."

* ...és intercoolerrel...

AndyA
Köszi
Akkor ez lehet, hogy nem a legjobb valasztas napi hasznalatra.
Amilyen makom lenne, valszeg egy turboval kezdhetnem... Cheesy
Meg osztrak is, igy a rothadas akar garantalt is lehet...
Pedig kabrijo es ugy megtetszett, hogy nem egy 3-as Golf-ot dobott ma a posta...
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #62796 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 10:45:59 »

'94-es Escortunk volt 90Le-vel. Szerettem nagyon.
A veszte az lett, hogy az adagolójában valami membrán átszakadt. A részleges felújítás nem segített (pár hónap múlva ugyanúgy előjött a hiba), a teljes felújítás az autó értékének több mint fele lett volna. Kapott bontott adagolót, de az se volt az igazi. Aztán végül eladtuk.
Neked is Köszönöm az infot.
Naplózva
socks
Vendég
« Új hozzászólás #62797 Dátum: 2015.05.01 péntek, 06:47:34 »

Üdv Urak,
a szegedi Ford márkaszervizzel van valakinek bármilyen tapasztalata? (Algyői út)
Meguntam a "sufni" műhelyekkel szutykolni.
Mivel a motornak van néha rendellenes hangja, kezdek arra hajlani, hogy elviszem oda és legalább kapok számlát meg papírokat a műveletről, de legalább nem olcsó.

Naplózva
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #62798 Dátum: 2015.05.02 szombat, 09:33:47 »

Sziasztok!
Nem működik a belső levegő keringtetés. De meg a gombon lévő Led sem világít. Valami tipp hogy mi lehet a baja? Előre is köszönöm!
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62799 Dátum: 2015.05.02 szombat, 10:13:27 »

Az utolsó kérdésem ebben a témában:)
Amúgy csütörtökre kaptam időpontot a Villamosságihoz...2 hét a várakozási idő  Sad Sad
Brutál...addig töltöm, sarut levesz akció van, hogy tudjak menni vele...remélem nem cseszem el az autót még jobban!!

Kérdés: lehet úgy tölteni az autót, hogy a saruk rajta vannak??!! vagy azt mindenképp le kell venni a töltés idejére?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 [1256] 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.