Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:26:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 [1259] 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21950227 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #62900 Dátum: 2015.05.06 szerda, 08:29:31 »

Ahogy belenéztem a tárcsák közé, én szemrevételezéssel a legnagyobbnál látom a hibát. Szerintem ez lesz a főtengely szíjtárcsa.
Ezt úgy látom mint ha kicsit "rezegne", nem egyenletesen forog. Ezt nehéz elmondanom, mert nem értek hozzá.

A tárcsa cserélve volt 1 éve.
Lehet, hogy csak rugót kellene cserélni? szerintetek? merre induljak ez ügyben? nem szeretnék egyben mindent 80-100 ezerért.
Illetve milyen kellene bele? utángyártott jó? vagy csak eredetit?


Lehet darabonként cserélgetni, de akkor a félárbocon lévő példányok fogják az újat is magukkal vinni, amikor végleg elpusztulnak.

A tutti megoldás csak az, ha mindent egyben cserélsz, és szabadonfutósítod a generátort.

Nemsokára lesznek gyakorlati teszteredmények a csapágyasításról is, amivel kb. végleg le lehet tudni a problémák egy elég jelentős részét. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62901 Dátum: 2015.05.06 szerda, 08:31:55 »

Lehet darabonként cserélgetni, de akkor a félárbocon lévő példányok fogják az újat is magukkal vinni, amikor végleg elpusztulnak.

A tutti megoldás csak az, ha mindent egyben cserélsz, és szabadonfutósítod a generátort.

Nemsokára lesznek gyakorlati teszteredmények a csapágyasításról is, amivel kb. végleg le lehet tudni a problémák egy elég jelentős részét. Smiley

AndyA

Az utolsó mondatod én nem értem Smiley

Nincs rettentően rossz hangja, de engem zavar, és érzékeny pontom az autó Smiley
Tehát ami nekem nem tetszik, azonnal javítanám, pedig nem biztos, hogy indokolná Smiley

Tehát várok akkor erre a tesztre, de mi is ez konkrétan? Meddig kell várni? Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #62902 Dátum: 2015.05.06 szerda, 13:28:21 »

Ahogy belenéztem a tárcsák közé, én szemrevételezéssel a legnagyobbnál látom a hibát. Szerintem ez lesz a főtengely szíjtárcsa.
Ezt úgy látom mint ha kicsit "rezegne", nem egyenletesen forog. Ezt nehéz elmondanom, mert nem értek hozzá.

A tárcsa cserélve volt 1 éve.
Lehet, hogy csak rugót kellene cserélni? szerintetek? merre induljak ez ügyben? nem szeretnék egyben mindent 80-100 ezerért.
Illetve milyen kellene bele? utángyártott jó? vagy csak eredetit?

mégegyszer.mindent kell-érdemes cserélni,úgy hjössz ki a legolcsóbban hosszútávon.jó az u.gy. is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #62903 Dátum: 2015.05.06 szerda, 13:47:36 »

Az utolsó mondatod én nem értem Smiley

Nincs rettentően rossz hangja, de engem zavar, és érzékeny pontom az autó Smiley
Tehát ami nekem nem tetszik, azonnal javítanám, pedig nem biztos, hogy indokolná Smiley

Tehát várok akkor erre a tesztre, de mi is ez konkrétan? Meddig kell várni? Smiley

A gyári vagy utángyártott görgők helyett kerültek fel azokhoz képest "öklömnyi" golyóscsapágyak, amikkel várhatóan az élettartam az eredeti sokszorosása növekszik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62904 Dátum: 2015.05.06 szerda, 14:49:18 »

Valaki tud Budapesten olyan boltot, ahol gyári színkódú festék sprayt lehet kani?

színkód: 6

Stardust Silver

THX
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #62905 Dátum: 2015.05.06 szerda, 15:02:53 »

Valaki tud Budapesten olyan boltot, ahol gyári színkódú festék sprayt lehet kani?

színkód: 6

Stardust Silver

THX

Óbudán, a Mátyás király úton van egy festékbolt kevéssel a Bárdi mellett. Nekem ott kevertek spray-t az autóhoz. Megnézik a színkódot, összerakják a festéket, hozzánézik az autóhoz, azután kapod. Viszont 3 éve volt valami 5 rugó egy flakonnal, nem a legolcsóbb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62906 Dátum: 2015.05.06 szerda, 15:08:39 »

Óbudán, a Mátyás király úton van egy festékbolt kevéssel a Bárdi mellett. Nekem ott kevertek spray-t az autóhoz. Megnézik a színkódot, összerakják a festéket, hozzánézik az autóhoz, azután kapod. Viszont 3 éve volt valami 5 rugó egy flakonnal, nem a legolcsóbb.

AndyA

Nem a legolcsóbb, de a cél szentesíti az eszközt  eplus2
THX worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #62907 Dátum: 2015.05.06 szerda, 15:12:19 »

Nem a legolcsóbb, de a cél szentesíti az eszközt  eplus2
THX worship
Mennyit akarsz javítani?
Van keverve ilyen festékem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62908 Dátum: 2015.05.06 szerda, 18:14:52 »

Nem a legolcsóbb, de a cél szentesíti az eszközt  eplus2
THX worship

Kellene alapozó meg lakk is, nem?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62909 Dátum: 2015.05.06 szerda, 18:51:18 »

Óbudán, a Mátyás király úton van egy festékbolt kevéssel a Bárdi mellett. Nekem ott kevertek spray-t az autóhoz. Megnézik a színkódot, összerakják a festéket, hozzánézik az autóhoz, azután kapod. Viszont 3 éve volt valami 5 rugó egy flakonnal, nem a legolcsóbb.

AndyA
Itt fehérváron 3000 egy flakonnal. Apró mellékinfó, hogy a kormány műanyagján is jól mutat.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62910 Dátum: 2015.05.06 szerda, 19:34:45 »

Mennyit akarsz javítani?
Van keverve ilyen festékem.

Kell majd alapozó és egyéb dolog is. Javítani kell pár elemet, és arra kell a seték! Mennyi festéked van?  worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62911 Dátum: 2015.05.06 szerda, 19:35:14 »

Itt fehérváron 3000 egy flakonnal. Apró mellékinfó, hogy a kormány műanyagján is jól mutat.

Mire gondoltál a kormány műanyag vonatkozásában? taps
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
sziloka
Vendég
« Új hozzászólás #62912 Dátum: 2015.05.06 szerda, 20:41:24 »

Sziasztok 90 lovas tddi turbo ja jó a 115 lovas hoz?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #62913 Dátum: 2015.05.06 szerda, 20:53:47 »

Kell majd alapozó és egyéb dolog is. Javítani kell pár elemet, és arra kell a seték! Mennyi festéked van?  worship
Még az MkII höz kevertettem, de a mostanihoz is jó, legalábbis a fényszórómosó kupakokban nem volt eltérés.
Csak festékem van kb 2 dl, a lakk beszáradt. Alapozóm nincs.
Én Újpesten kevertettem, azt hiszem ők azok: http://autofestekbolt.uw.hu/
Ha jól rémlik kb fél liter festék, lakk, edző, meg egy flakon alapozó volt szumma 10e Ft körül, 2 éve. Kombi lökhárítót fújtam vele  2 rétegben, kb a fele megmaradt.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #62914 Dátum: 2015.05.06 szerda, 22:30:19 »

Köszönöm, most oldottátok meg a 3 tenyérnyi 130eHUF-ra mondott festésemet kicsit kevesebbért:-)  worship Nagyon nagy festő gurunak kell lenni egy ilyen fújáshoz?

Még az MkII höz kevertettem, de a mostanihoz is jó, legalábbis a fényszórómosó kupakokban nem volt eltérés.
Csak festékem van kb 2 dl, a lakk beszáradt. Alapozóm nincs.
Én Újpesten kevertettem, azt hiszem ők azok: http://autofestekbolt.uw.hu/
Ha jól rémlik kb fél liter festék, lakk, edző, meg egy flakon alapozó volt szumma 10e Ft körül, 2 éve. Kombi lökhárítót fújtam vele  2 rétegben, kb a fele megmaradt.


Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62915 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 00:18:58 »

Mire gondoltál a kormány műanyag vonatkozásában? taps
Nem a viktorékra. A kormány 4 küllője ami szépen lekopik és ezüst helyett fehér lesz.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62916 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 07:26:09 »

Nem a viktorékra. A kormány 4 küllője ami szépen lekopik és ezüst helyett fehér lesz.

Szerencsére azzal nincs gond külsérelmi nyomokat akarok majd eltávolítani  worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #62917 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 08:06:22 »

Köszönöm, most oldottátok meg a 3 tenyérnyi 130eHUF-ra mondott festésemet kicsit kevesebbért:-)  worship Nagyon nagy festő gurunak kell lenni egy ilyen fújáshoz?

Az a kérdés, hogy hol kell fújnod 3 tenyérnyit? Teli elemet akarsz, vagy csak belefújni? Profit akarsz, vagy jó lesz az b..meg, eladásra megy?
Az előkészítésen sok idő megy el, és a végeredmény nem mindig tükrözi az előzőleg belefektetett munkát.
Én egy kombi lökhárítót fújtam le, de akármennyire is alapoztam alá, az eredeti réteget felmarta az új, ott ahol az alapozót átcsiszoltam. Így helyenként "rongyos" lett a felület. szerencsére olyan helyeken, ahol nem szúrt szemet, és az autó összállapotába belefért. Ha nem hétvégén csinálom, akkor vettem volna még alapozót, és fújtam volna, amíg jó nem lesz.
Maga a fújás, meg nem nagy művészet, kell egy értelmes pisztoly, meg egy komolyabb kompresszor, ha van csináld, ha nincs, ezért ne vegyél.
Néhány próbafújás, egy darab kartonon, egy kis gyakorlás és megy. Nem érdemes kapkodni. Ha sokat fújsz "megrogy", inkébb többször keveset. Sok idő megy el a maszkolással, körbetakarással, de ha nem csinálod, takaríthatod mindenhonnan a maradékot, az se fáni.
Üdv, Ferqó


Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62918 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 08:23:02 »

Az a kérdés, hogy hol kell fújnod 3 tenyérnyit? Teli elemet akarsz, vagy csak belefújni? Profit akarsz, vagy jó lesz az b..meg, eladásra megy?
Az előkészítésen sok idő megy el, és a végeredmény nem mindig tükrözi az előzőleg belefektetett munkát.
Én egy kombi lökhárítót fújtam le, de akármennyire is alapoztam alá, az eredeti réteget felmarta az új, ott ahol az alapozót átcsiszoltam. Így helyenként "rongyos" lett a felület. szerencsére olyan helyeken, ahol nem szúrt szemet, és az autó összállapotába belefért. Ha nem hétvégén csinálom, akkor vettem volna még alapozót, és fújtam volna, amíg jó nem lesz.
Maga a fújás, meg nem nagy művészet, kell egy értelmes pisztoly, meg egy komolyabb kompresszor, ha van csináld, ha nincs, ezért ne vegyél.
Néhány próbafújás, egy darab kartonon, egy kis gyakorlás és megy. Nem érdemes kapkodni. Ha sokat fújsz "megrogy", inkébb többször keveset. Sok idő megy el a maszkolással, körbetakarással, de ha nem csinálod, takaríthatod mindenhonnan a maradékot, az se fáni.
Üdv, Ferqó
Köszi a hozzászólást kisebb felület lesz javítva, és a nagyobb felületeket szakira bízom!
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.07 csütörtök, 08:34:29 írta AndyA » Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #62919 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 08:34:58 »

Köszi a hozzászólást kisebb felület lesz javítva, és a nagyobb felületeket szakira bízom!


A /quote után írd a választ, különben összefolyik az idézettel. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62920 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 12:40:48 »

A /quote után írd a választ, különben összefolyik az idézettel. Smiley

AndyA

értem én csak még reggel volt kávé előtt  eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62921 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 14:26:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha levett akkusaruval reggel pöcre indul akkor valami terhelés jelentkezik leállított motor esetében, vagy továbbra is állítom, hogy menet közben nincs töltés. Ezt az áramot kéne megmérni, vagy műszerrel vagy lakatfogóval. Ez nem egy olyan probléma amit egy megfelelően képzett autóvillanyász ne tudna kimérni és megtalálni. Az a terhelés ami reggelre lemeríti az akkumulátort az "A" nagyságrendű kell legyen. Szerintem, egyszer kéne szisztematikusan és logikusan gondolkodva végig mérni a rendszer, ahelyett, hogy találgatnak.
Még egyszer írom. Az előzőekben javasolt méréseket elvégezve, ki kell derüljön hol folyik esetleg egy helyi zárlati áram vagy, hogy van vagy nincs töltés. wave
Tisztelettel László! worship

Csak úgy leírom, hogy ma elvittem a környék egyik legjobb villamossági szerelőhöz.
Erre 4 óra múlva hív, hogy mindent megmértek, mindent bemértek, minden állapotban mérték, és minden érték tökéletes!!!!!

Én erre mondtam, hogy de ember...valamiért még sem indul reggelente!! És amint feltöltöm az akkumulátort, pöccre indul!
Erre válaszolta, hogy akkor megnézik még alaposabban.

Én már gyanakszom, hogy az ÖNINDÍTÓ szívja le...hogy az lesz a hibás! Gyanús, hogy generátor felújítva, akkumulátor új, stb...és mégis leszívja valami.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #62922 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 15:03:03 »

Csak úgy leírom, hogy ma elvittem a környék egyik legjobb villamossági szerelőhöz.
Erre 4 óra múlva hív, hogy mindent megmértek, mindent bemértek, minden állapotban mérték, és minden érték tökéletes!!!!!

Én erre mondtam, hogy de ember...valamiért még sem indul reggelente!! És amint feltöltöm az akkumulátort, pöccre indul!
Erre válaszolta, hogy akkor megnézik még alaposabban.

Én már gyanakszom, hogy az ÖNINDÍTÓ szívja le...hogy az lesz a hibás! Gyanús, hogy generátor felújítva, akkumulátor új, stb...és mégis leszívja valami.


Szia!

Párom kocsijában a gyári rádió volt a ludas. Külsőre úgy nézett ki, mint ami kikapcsol, de valójában a központi IC pár lába nem, így szépen 2-3 nap alatt lemerítette az akkut. Bár az ki lehetett mérni a biztosíték táblánál. Némely esetben hibás riasztó is művel ilyet. Egy haverom Opeljében PAJZS rendszer van, ott még a motorháztetőt se tudod nyitni ha nincs áram az akkuban. Van is nála a csomagtartóban tartalék akku, meg táplálási pont, mert ha hosszabb ideig nem használja, az is lemeríti. A hosszabb idő kb 1 hét. Az se normális szerintem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62923 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 15:58:03 »

Csak úgy leírom, hogy ma elvittem a környék egyik legjobb villamossági szerelőhöz.
Erre 4 óra múlva hív, hogy mindent megmértek, mindent bemértek, minden állapotban mérték, és minden érték tökéletes!!!!!

Én erre mondtam, hogy de ember...valamiért még sem indul reggelente!! És amint feltöltöm az akkumulátort, pöccre indul!
Erre válaszolta, hogy akkor megnézik még alaposabban.

Én már gyanakszom, hogy az ÖNINDÍTÓ szívja le...hogy az lesz a hibás! Gyanús, hogy generátor felújítva, akkumulátor új, stb...és mégis leszívja valami.

Tisztelt Fórumtárs!
Itt, ebben az esetben nem gyanakodni kell, hanem logikusan gondolkodva, szisztematikusan, mindent végig kell mérni. Lehet pont az a baj, hogy a környék legjobb szerelőjéhez vitted. Hiába nagy a hírnév, ha valaki nem tud logikusan hibát keresni, és mindössze az eddigi tapasztalataira épít. Az ilyen szakember, előbb vagy utóbb bekap egy számára érthetetlen hibát. Na ilyenkor jön a magyarázkodás, hogy mindent megmértünk, minden rendben, és nem értem, hogy mi a probléma. Ilyenkor mindössze a logikus gondolkodásra való képesség hiány okozza a legnagyobb problémát. Utoljára írom és ezzel én a témát lezárom, vidd el az autódat egy hozzá értő autóvillamossági szakemberhez. Nem baj ha nem a legjobb, csak tudjon hibát keresni. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.07 csütörtök, 16:07:52 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #62924 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 16:40:11 »

Csak úgy leírom, hogy ma elvittem a környék egyik legjobb villamossági szerelőhöz.
Erre 4 óra múlva hív, hogy mindent megmértek, mindent bemértek, minden állapotban mérték, és minden érték tökéletes!!!!!

Én erre mondtam, hogy de ember...valamiért még sem indul reggelente!! És amint feltöltöm az akkumulátort, pöccre indul!
Erre válaszolta, hogy akkor megnézik még alaposabban.

Én már gyanakszom, hogy az ÖNINDÍTÓ szívja le...hogy az lesz a hibás! Gyanús, hogy generátor felújítva, akkumulátor új, stb...és mégis leszívja valami.

és mikor szívja?éjjel?mert reggel amikor már csak nyekk-nyekk van,akkor már levan szívva ...... taps nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62925 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 19:11:34 »

Ismertek Budapesten jó és olcsó bőröst aki a ajtókárpitot és egy kis helyen az ülést javítaná és bőrözné? worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #62926 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 20:34:58 »

Ismertek Budapesten jó és olcsó bőröst aki a ajtókárpitot és egy kis helyen az ülést javítaná és bőrözné? worship
http://www.varrga.hu/
Jó.
Nem biztos, hogy olcsó.
De nem tudom, hogy ilyenben tud-e segíteni.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62927 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 21:11:50 »

http://www.varrga.hu/
Jó.
Nem biztos, hogy olcsó.
De nem tudom, hogy ilyenben tud-e segíteni.

Még nézelődök de köszi Cheesy
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #62928 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 21:24:13 »

Még nézelődök de köszi Cheesy

Mintha KOTTA írta volna nem rég, hogy valahol egy-két elemet újra bőröztetett. Kérdezz rá nála, hátha.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62929 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 21:32:15 »

Mintha KOTTA írta volna nem rég, hogy valahol egy-két elemet újra bőröztetett. Kérdezz rá nála, hátha.

Köszi
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #62930 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 22:21:46 »

Az a kérdés, hogy hol kell fújnod 3 tenyérnyit? Teli elemet akarsz, vagy csak belefújni? Profit akarsz, vagy jó lesz az b..meg, eladásra megy?
Az előkészítésen sok idő megy el, és a végeredmény nem mindig tükrözi az előzőleg belefektetett munkát.
Én egy kombi lökhárítót fújtam le, de akármennyire is alapoztam alá, az eredeti réteget felmarta az új, ott ahol az alapozót átcsiszoltam. Így helyenként "rongyos" lett a felület. szerencsére olyan helyeken, ahol nem szúrt szemet, és az autó összállapotába belefért. Ha nem hétvégén csinálom, akkor vettem volna még alapozót, és fújtam volna, amíg jó nem lesz.
Maga a fújás, meg nem nagy művészet, kell egy értelmes pisztoly, meg egy komolyabb kompresszor, ha van csináld, ha nincs, ezért ne vegyél.
Néhány próbafújás, egy darab kartonon, egy kis gyakorlás és megy. Nem érdemes kapkodni. Ha sokat fújsz "megrogy", inkébb többször keveset. Sok idő megy el a maszkolással, körbetakarással, de ha nem csinálod, takaríthatod mindenhonnan a maradékot, az se fáni.
Üdv, Ferqó

Az első lökhárító jobb kerékív részénél van egy tenyérnyi (leparkoltam egy beton virágcserepet szomoru1). Illetve múltkor hogy belémjöttek bal oldalt végighúzták a kocsit két ajtó helyett vettem szín azonosat, így azokat cserélem, mondjuk az első ajtó alját javítani kell mert az rozsdás de bevállaltam illetve ahogy le voltak rakva az ajtók néhol nem esett jól a fényezésnek... azonban még a bal első kerékívnél van egy horzsolás illetve a bal hátsó kerékívnél kettő egyik sem horpadt csak a fényezés bánta. Ezekből a lökös lenne teli elem csak? Nem elég átködölni (asszem így mondják), mindegyiket kell alapozni gondolom? Igazából erre adtak egy 130e-s ajánlatot ajtó átszereléssel, ezt a pénzt meg a biztosítós cashből inkább fordítanám motorra... Köszönöm a segítséged!
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #62931 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 22:27:49 »

Sziasztok. Segítsetek légyszíves mert már majd meg őrülök. Másik topic-ban írtam már hogy az autómnak ( Mondi Mk3 st220 3.0 V6) van két hibája.
1. motortérből ciripelés: Hidegen nincs semmiféle kopogás viszont melegen igen. Alapjáraton halkan majd ha appró gázfröccsöket adok neki akkor minden gázadásra becsörög vagy mi. ha terhelés alatt van akkor egyre gyorsabb a csörgés. Most voltam autószerelőnél, szerelőknél. Az egyik aki jó barátom azt mondta hogy a motortérből jön valami....kössz azt hittem hogy a zsebedből ahogy mellette állsz. Cheesy ....de meg kellene tüzetesen nézni. 2 napig volt nála gyertyacserén. Nem értem miért nem tudta elvileg meglesni. Másik emberr azt mondja h jobban járok ha szerzek egy másik st220as motort mert ehhez nem sokan mernek, mármint az st220as motorhoz nyúlni.....nem értem miért. Egy másik autószerrelő barátom meghallgatta, azt mondta, hogy így látatlanban ő hidrotőkére gyanakszik. de hogy ez még kezdetleges mert nagyon halk.....de engem akkor is idegesít. Szeretem ha minden tökéletes az autóval és nem pedig jó-jó a kocsi csak ez meg az a baja.

2. megtorpan a kocsi.: Tavaly lett cserélve  gyertya , gyertyakábel NGK, és ugyanugy megtorpan. Most szereztem bele gyári Motorcraft gyertyát de még így is fennáll a hiba, ami a következő.: Alacsony fordulaton ha nagyobb gázt adok indulásnál akkor dadogósan nehézkesen indul. És magasabb fordulaton is ezt csinálja dadog mintha nem kapna elég benzint. Viszont ha finoman adom neki a gázt akkor nincs gond. Gyújtásra gyanakodtunk, de mivel már minden új ezért az kilőve. Nagyon jó barátom mondta, hogy szerinte valamely vákumcső lehet rossz, vagy valahol fals-ot szívhat a gépállat és ezért a többletlevegő miatt csinálja nagy gázadásra ezt, vagy ha ott minden szép és jó akkor a hibát szerintaz üzemanyag rendszer környékén kell keresni. A szerelő viszont azt mondja: Nem tudom már mi lehet a baja. Mondom f&sza. Köszi. Ülj le egyes.

Úgyhogy kimerültem az ötletekből és a szerelő keresésből. Ezért fordulok hozzátok, hogy valaki esetleg tud olyan fórumtársat, vagy ismerőst, aki profin ért az MK3as fordokhoz? Pontosabban ehhez a 3.0 V6 st motorhoz? Mert erre felénk nagyon nem találok ilyesmi embert. Itt hozzáteszem szerelőmmel nincs problémám mert ezen kívől mindent profin megcsinált, csak én pedig szeretnék egy olyan ST tulaj lenni akinek az autója 100%ig hibamentes, mert már csak ez a két hiba orvoslása várat magára. Ezen kívül minden fel lett az autón újítva! (kb. 1,8 és öt nulla mögé).
Kérlek ha tudtok segítsetek.
Peti
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #62932 Dátum: 2015.05.08 péntek, 07:39:02 »

Sziasztok. Segítsetek légyszíves mert már majd meg őrülök. Másik topic-ban írtam már hogy az autómnak ( Mondi Mk3 st220 3.0 V6) van két hibája.
1. motortérből ciripelés: Hidegen nincs semmiféle kopogás viszont melegen igen. Alapjáraton halkan majd ha appró gázfröccsöket adok neki akkor minden gázadásra becsörög vagy mi. ha terhelés alatt van akkor egyre gyorsabb a csörgés. Most voltam autószerelőnél, szerelőknél. Az egyik aki jó barátom azt mondta hogy a motortérből jön valami....kössz azt hittem hogy a zsebedből ahogy mellette állsz. Cheesy ....de meg kellene tüzetesen nézni. 2 napig volt nála gyertyacserén. Nem értem miért nem tudta elvileg meglesni. Másik emberr azt mondja h jobban járok ha szerzek egy másik st220as motort mert ehhez nem sokan mernek, mármint az st220as motorhoz nyúlni.....nem értem miért. Egy másik autószerrelő barátom meghallgatta, azt mondta, hogy így látatlanban ő hidrotőkére gyanakszik. de hogy ez még kezdetleges mert nagyon halk.....de engem akkor is idegesít. Szeretem ha minden tökéletes az autóval és nem pedig jó-jó a kocsi csak ez meg az a baja.

2. megtorpan a kocsi.: Tavaly lett cserélve  gyertya , gyertyakábel NGK, és ugyanugy megtorpan. Most szereztem bele gyári Motorcraft gyertyát de még így is fennáll a hiba, ami a következő.: Alacsony fordulaton ha nagyobb gázt adok indulásnál akkor dadogósan nehézkesen indul. És magasabb fordulaton is ezt csinálja dadog mintha nem kapna elég benzint. Viszont ha finoman adom neki a gázt akkor nincs gond. Gyújtásra gyanakodtunk, de mivel már minden új ezért az kilőve. Nagyon jó barátom mondta, hogy szerinte valamely vákumcső lehet rossz, vagy valahol fals-ot szívhat a gépállat és ezért a többletlevegő miatt csinálja nagy gázadásra ezt, vagy ha ott minden szép és jó akkor a hibát szerintaz üzemanyag rendszer környékén kell keresni. A szerelő viszont azt mondja: Nem tudom már mi lehet a baja. Mondom f&sza. Köszi. Ülj le egyes.

Úgyhogy kimerültem az ötletekből és a szerelő keresésből. Ezért fordulok hozzátok, hogy valaki esetleg tud olyan fórumtársat, vagy ismerőst, aki profin ért az MK3as fordokhoz? Pontosabban ehhez a 3.0 V6 st motorhoz? Mert erre felénk nagyon nem találok ilyesmi embert. Itt hozzáteszem szerelőmmel nincs problémám mert ezen kívől mindent profin megcsinált, csak én pedig szeretnék egy olyan ST tulaj lenni akinek az autója 100%ig hibamentes, mert már csak ez a két hiba orvoslása várat magára. Ezen kívül minden fel lett az autón újítva! (kb. 1,8 és öt nulla mögé).
Kérlek ha tudtok segítsetek.
Peti
a másik topicban már kaptál választ-tippet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #62933 Dátum: 2015.05.08 péntek, 09:42:25 »

Az első lökhárító jobb kerékív részénél van egy tenyérnyi (leparkoltam egy beton virágcserepet szomoru1). Illetve múltkor hogy belémjöttek bal oldalt végighúzták a kocsit két ajtó helyett vettem színazonosat, így azokat cserélem, mondjuk az első ajtó alját javítani kell mert az rozsdás de bevállaltam illetve ahogy le voltak rakva az ajtók néhol nem esett jól a fényezésnek... azonban még a bal első kerékívnél van egy horzsolás illetve a bal hátsó kerékívnél kettő egyik sem horpadt csak a fényezés bánta. Ezekből a lökös lenne teli elem csak? Nem elég átködölni (asszem így mondják), mindegyiket kell alapozni gondolom? Igazából erre adtak egy 130e-s ajánlatot ajtó átszereléssel, ezt a pénzt meg a biztosítós cashből inkább fordítanám motorra... Köszönöm a segítséged!
A bal első sárvédő elemként cserélhető, színazonosra, ha van bontott, sztem azzal jobban jársz, de gondolom ezt kört már futottad.
A lökhárítón a festék gondolom műanyagig kopott, ott gittelni csiszolni, alapozni kell. A javítás (gittelés) jóságát csak a fújás után látod, én jártam úgy, hogy fhos lett pedig szívem lelkem a csiszolásban benne volt. Én elemként fújnám, a ködölés belejavítás eseti, ha csináltad már, benne van a kezedben a "tudás" akkor lehet jó. Nekem faipari tapasztalatom van, sosem sikerült a belejavítás, mert a javítandó folt mellé ködöl a lakk, másként esik rá a fény, látszik. Autónál más, mert összepolírozva akár lehet jó is, de ezt nem tudom.
Az alapozás ott kell, ahol látszik a fém vagy a műanyag.
Üdv, Ferqó
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.08 péntek, 10:38:59 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #62934 Dátum: 2015.05.08 péntek, 10:21:42 »

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy tunátok  abban segíteni, hogy az alsó motorvédő burkolatról valaki tudna küldeni vagy linkelni egy méret pontos rajzot?!
Mert szeretnék sajátot gyártani!  eplus2 eplus2 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #62935 Dátum: 2015.05.08 péntek, 10:39:43 »

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy tunátok  abban segíteni, hogy az alsó motorvédő burkolatról valaki tudna küldeni vagy linkelni egy méret pontos rajzot?!
Mert szeretnék sajátot gyártani!  eplus2 eplus2 worship

Vegyél készen egy utángyártottat, pár ezer Ft. Nem éri meg xarakodni vele otthon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62936 Dátum: 2015.05.08 péntek, 12:21:06 »

Srácok csak kíváncsiságból Smiley
Mennyibe kerül egy bontott zetec s első lökhárító?
(Ha jól tudom minden méret passzol)
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.08 péntek, 13:22:20 írta MRoland » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62937 Dátum: 2015.05.08 péntek, 14:15:08 »

Srácok csak kíváncsiságból Smiley
Mennyibe kerül egy bontott zetec s első lökhárító?
(Ha jól tudom minden méret passzol)
Semennyibe. A sorsa az éhezők viadalán dől el.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #62938 Dátum: 2015.05.08 péntek, 15:34:21 »

Semennyibe. A sorsa az éhezők viadalán dől el.

 taps  taps

jaja, ha találsz olyan bontóst, aki nem tudja, hogy mit bontott, akkor olcsó
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62939 Dátum: 2015.05.08 péntek, 16:38:00 »

Semennyibe. A sorsa az éhezők viadalán dől el.

 rinya
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62940 Dátum: 2015.05.08 péntek, 21:40:57 »

Na úgy néz ki megvan a hiba!!
Ma mindent átnéztek...

És úgy néz ki, hogy a pozitív sarun a kábel nem volt jó!
A saru közelében annyira rossz állapotban volt a kábel (a rajta lévő szigetelés, lap szinte már el volt égve), hogy ha terhelést kapott, akkor totál felmelegedett, túlmelegedett.
Ezt most kicserélték, újat tettek rá.
Remélem most már jó lesz!!!
Kis hiba, de lehet ez az elmúlt hetekben "megkeserítette" az autó és az én mindennapjaim.

Remélem tényleg ez volt a hiba...
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62941 Dátum: 2015.05.08 péntek, 22:18:36 »

Na úgy néz ki megvan a hiba!!
Ma mindent átnéztek...

És úgy néz ki, hogy a pozitív sarun a kábel nem volt jó!
A saru közelében annyira rossz állapotban volt a kábel (a rajta lévő szigetelés, lap szinte már el volt égve), hogy ha terhelést kapott, akkor totál felmelegedett, túlmelegedett.
Ezt most kicserélték, újat tettek rá.
Remélem most már jó lesz!!!
Kis hiba, de lehet ez az elmúlt hetekben "megkeserítette" az autó és az én mindennapjaim.

Remélem tényleg ez volt a hiba...

Remélem is  nyes
Reménykedjünk  taps
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62942 Dátum: 2015.05.09 szombat, 06:22:56 »

Na úgy néz ki megvan a hiba!!
Ma mindent átnéztek...

És úgy néz ki, hogy a pozitív sarun a kábel nem volt jó!
A saru közelében annyira rossz állapotban volt a kábel (a rajta lévő szigetelés, lap szinte már el volt égve), hogy ha terhelést kapott, akkor totál felmelegedett, túlmelegedett.
Ezt most kicserélték, újat tettek rá.
Remélem most már jó lesz!!!
Kis hiba, de lehet ez az elmúlt hetekben "megkeserítette" az autó és az én mindennapjaim.

Remélem tényleg ez volt a hiba...
Tisztelt Fórumtárs!
Akkor mégis csak nekünk volt igazunk akik azt állították, hogy talán mégsincs megfelelő töltésed. Illetve hogy mindent át kell nézni szisztematikusan. Erről ennyit. Lehet hogy egy kevésbé jó hírű villamossági szakember már el is felejtette volna a hiba keresést. A akkumulátortól indulva a saruk az első láncszem amit illet volna már az elején komolyan átvizsgálni. Reménykedünk, hogy végre megoldódott ez a nonstop problémád. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62943 Dátum: 2015.05.09 szombat, 07:20:37 »

Urak igazatok volt a lámpával kapcsolatban Sad
ezek szerint az egyik lámpa angol



Akkor most vennem kell egy magyar autóból való projektort? Nincs kedvem faragni Sad

Az a kis terelőlap mire szolgál? Okés hogy vízszintes vagy nem, de pontosan mire jó ha állítom?
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.09 szombat, 07:24:26 írta MRoland » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #62944 Dátum: 2015.05.09 szombat, 07:42:18 »

Na úgy néz ki megvan a hiba!!
Ma mindent átnéztek...

És úgy néz ki, hogy a pozitív sarun a kábel nem volt jó!
A saru közelében annyira rossz állapotban volt a kábel (a rajta lévő szigetelés, lap szinte már el volt égve), hogy ha terhelést kapott, akkor totál felmelegedett, túlmelegedett.
Ezt most kicserélték, újat tettek rá.
Remélem most már jó lesz!!!
Kis hiba, de lehet ez az elmúlt hetekben "megkeserítette" az autó és az én mindennapjaim.

Remélem tényleg ez volt a hiba...
eljen
jövőhéten azért kérdezd meg,hogy szerintünk mi okozhatja a hibát,ha mégsem ez volt...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62945 Dátum: 2015.05.09 szombat, 08:17:36 »

eljen
jövőhéten azért kérdezd meg,hogy szerintünk mi okozhatja a hibát,ha mégsem ez volt...... vigyor3

Mindenképp meg fogom!!
Legalább amikor itt vagyok, megy az "élet" a fórumon Smiley
Ki szid, ki röhög, ki válaszol, ki ad ötleteket!
De valamit mindenkiből hozok ki  nyes nyes

Köszönöm előre is a következő segítségeteket  worship worship
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62946 Dátum: 2015.05.09 szombat, 11:45:29 »

eljen
jövőhéten azért kérdezd meg,hogy szerintünk mi okozhatja a hibát,ha mégsem ez volt...... vigyor3
appl nevetes2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62947 Dátum: 2015.05.09 szombat, 11:46:55 »

Mindenképp meg fogom!!
Legalább amikor itt vagyok, megy az "élet" a fórumon Smiley
Ki szid, ki röhög, ki válaszol, ki ad ötleteket!
De valamit mindenkiből hozok ki  nyes nyes

Köszönöm előre is a következő segítségeteket  worship worship
Azért az is jó lenne, ha legalább egyszer megfogadnád amit tanácsolnak neked.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62948 Dátum: 2015.05.09 szombat, 14:05:07 »

Azért az is jó lenne, ha legalább egyszer megfogadnád amit tanácsolnak neked.

Eddig ha hiszed ha nem, de minden egyes alkalommal megfogadtam!
Azonban nektek bizonyos dolog természetes, nekem viszont nem az!
Eddig mindig arra indultam amit tanácsoltatok... worship
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62949 Dátum: 2015.05.09 szombat, 14:25:17 »

Eddig ha hiszed ha nem, de minden egyes alkalommal megfogadtam!
Azonban nektek bizonyos dolog természetes, nekem viszont nem az!
Eddig mindig arra indultam amit tanácsoltatok... worship
Ha tényleg így van, örülök. Az ismételt kérdéseid, nem ezt mutatták, de nyilvány amellett hogy biztos akartál lenni a dolgodban meg is akartad mozgatni a közösséget Wink
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 [1259] 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.