Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 00:57:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11242109 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 10:38:58 »

Szerintem abban a pözsós megoldás van. Ott tényleg kell vmi lötyi a regenhez...
A Mondeónál más a szisztéma a kipufogógáz hőmérsékletének emelésére. Ez pedig az, hogy itt a kipufogási ütemben fecskendeznek be gázolajat a kipufogógázba.


Viszont ez az a dolog, ami miatt én már eldöntöttem véglegesen, hogy 10E km-enként cserélni fogom a motorolajat.
Ugyanis az a baj a kipufogási ütemben befecskendezett gázolajjal, hogy ennek egy része bekerül a motorolajba (az olajlehúzó gyűrűk leviszik az olajtérbe a hengerfalról.) S sajnos ez miatt a motorolaj "hígul". Ami pedig nem jó a motornak általánosságban, de a turbónak meg főleg nem.
A Mazdások szívnak ezzel gigantikusakat, van akinek beállt ez miatt a motor is. Megy a veszekedés a gari idő után...

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 10:41:14 »

De ez sem örökéletű... Van előírás cserére?

Az biztos, hogy ha vmi miatt ~90%os állapotba kerül, akkor csere.
Nekem ha gari idő után tönkremegy, s lesz hw-sw megoldás az ECU-nak, hogy elhiggyen egy hibátlanul működő DPF szűrőt, akkor straightpipe lesz helyette. De még meglátom majd.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 10:45:32 »

Az biztos, hogy ha vmi miatt ~90%os állapotba kerül, akkor csere.
Nekem ha gari idő után tönkremegy, s lesz hw-sw megoldás az ECU-nak, hogy elhiggyen egy hibátlanul működő DPF szűrőt, akkor straightpipe lesz helyette. De még meglátom majd.


Hát ez az... ez aggaszt... Én most erre is megvettem a leghoszabb garit... lejárta előtt pár nappal ezt is el fogom adni (szerintem)...
De állítólag ez nem tartozik bele a garis cuccokba...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 11:00:36 »

Zacci: látom nem tudod megjegyezni, hogy ezt a stílust hanyagolni kellene!
Azokat a mondataidat, amiket nekem címzel, és "pfff"-el kezdődik, kérlek ha leírtad, akkor a hsz elküldése előtt töröld pls.

Egyébként: túlnyomórészt, igen.

sorry  worship wave
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2009.01.07 szerda, 14:01:46 »

Részben ismerős...
Nekem ilyeneket is csinál:

+ néha kinullázza a számlálókat.

Már mutattam szervízben... Nincs újabb sw, és még nem is láttak ilyet.
Találtak viszont egy kazal hibakódot ami a convers+, fejegység meg a BT/VC közötti kommunikációval kapcsolatos.
Várom a választ az Ford EU központjából...


Válaszolt a szervízem:

2 szervízutasítás is van az említett hibákkal kapcsolatban. Mindkettő "kombinált műszer-újraprogramozást" ír elő.
Jelenleg nem megy nekik a diagnosztikai műszer online része, a Ford erre a hétre ígérte a megoldást.
Így ha ez meglesz én ezután fogok majd bemenni sw frissítésre.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2009.01.07 szerda, 18:36:49 »

Újabb teszt:

http://www.a5.hu/cikkek/3/30591.shtml

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2009.01.07 szerda, 19:38:28 »


huu jo terjedelmes reklam teszt  Wink
Teccik az a resz, ahol azt irjak "Kidolgozott részletek " oszt mutatjak az ablaxemelo kapcsolokra ratehenkedo ajto fogantyut. Konyorgom, legalabb azt a kepet ne es foleg ne a "Kidolgozott részletek " cim ala tegyek  nyes
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2009.01.08 csütörtök, 01:01:00 »

Csináltam ma egy pár fotót a Convers+ kijelzőről.  Wink
Lefotóztam milyen menük érhetőek el a teszt üzemmódjában.
Amikor körbeértem csináltam képeket a járó motornál is (érdekes, mert mint ha az analóg fordszámmérő picit többet mutatna, mint amit a kijelzőn látunk).
Képeket raktam fel.
Szerintetek melyik lehet ezekből ami egyértelműen meghatározza a C+ sw verzióját?

Én 3 vonatkozó adatot látok:
ROM level: CC
NVM target ROM: 0906
NVM EEprom lvl: CC
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
agize
Vendég
« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2009.01.08 csütörtök, 09:26:39 »


Sziasztok.

Az AUTODVD.HU Kft.-nak küldtem egy e-malt:

"Olvastam a "Ford Mondeo/Focus kompatibilis multimédia" tájékoztató leírását.... azonban felmerült bennem néhány kérdés..... Mondeo 2007 Convers+ kijelzős esetén:

- ha a gyári rádiót kivesszük, akkor a Ford Convers+ kijelzőn a "rádió", "cd", és "aux" menüpontok mind - mind eltünnek, és a menüs lépegettetős vezérlés megszűnik?
- illetve jelenleg ha van bluetooth-os telefon, rádió, klíma hangvezérlés, akkor az is megszűnik?
"


2 nap késéssel ezt válaszolták:

" Elnézését kérem a megkésett válaszért, de ezek új termékeke és utánna kellet érdeklődnöm. Sajnos a válasz mindenre igen. Amit leírt minden megszűnik, amit a gyári fejegység irányít.
Amennyiben további kérdése lenne, állok rendelkezésére.
"

Így jártunk?   szomoru1

Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2009.01.08 csütörtök, 09:33:38 »

Sziasztok.

Az AUTODVD.HU Kft.-nak küldtem egy e-malt:

"Olvastam a "Ford Mondeo/Focus kompatibilis multimédia" tájékoztató leírását.... azonban felmerült bennem néhány kérdés..... Mondeo 2007 Convers+ kijelzős esetén:

- ha a gyári rádiót kivesszük, akkor a Ford Convers+ kijelzőn a "rádió", "cd", és "aux" menüpontok mind - mind eltünnek, és a menüs lépegettetős vezérlés megszűnik?
- illetve jelenleg ha van bluetooth-os telefon, rádió, klíma hangvezérlés, akkor az is megszűnik?
"


2 nap késéssel ezt válaszolták:

" Elnézését kérem a megkésett válaszért, de ezek új termékeke és utánna kellet érdeklődnöm. Sajnos a válasz mindenre igen. Amit leírt minden megszűnik, amit a gyári fejegység irányít.
Amennyiben további kérdése lenne, állok rendelkezésére.
"

Így jártunk?   szomoru1



Nemekm mondjuk csak sima kijelzőm van, de azért nem szeretnék funkciókat veszíteni... szerintem még egyáltalán nem biztos, amit írnak... ki kellene egyet próbálni...

A bluetooth ugye benne van a fejegységben... bár ha nem írja ki a hívóó nevét, akkor egy kicsit kevesebbet fog tudni, de legyen...

voice control szerintem teljesen felesleges...

Nekem inkább a kormány irányító gombjai érdekesek... ha azok nem működnek, akkor nekem sem kell.... Én írtam a Caska-nak, ő meg tovább dobta a magyar beszállítónak... szóval azt már tudom, hogy ki hozza be Mo-ra, de Én még ennyi választ sem kaptam....

Nitrotomot kellene rávenni, hogy egyet csak bekötve(nem beszerelve) ki kellene próbálni... leírni a tapasztalatokat... És akkor szerintem vagy többen vennének ilyet, vagy aki venne az tisztában lenne, hogy mikről kell lemondania, így az utólagos anyázás elmaradhatna...

Egyébként ez a model a caska ca3036
Naplózva
agize
Vendég
« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2009.01.08 csütörtök, 10:11:18 »

Nemekm mondjuk csak sima kijelzőm van, de azért nem szeretnék funkciókat veszíteni... szerintem még egyáltalán nem biztos, amit írnak... ki kellene egyet próbálni...

A bluetooth ugye benne van a fejegységben... bár ha nem írja ki a hívóó nevét, akkor egy kicsit kevesebbet fog tudni, de legyen...

voice control szerintem teljesen felesleges...

Nekem inkább a kormány irányító gombjai érdekesek... ha azok nem működnek, akkor nekem sem kell.... Én írtam a Caska-nak, ő meg tovább dobta a magyar beszállítónak... szóval azt már tudom, hogy ki hozza be Mo-ra, de Én még ennyi választ sem kaptam....

Nitrotomot kellene rávenni, hogy egyet csak bekötve(nem beszerelve) ki kellene próbálni... leírni a tapasztalatokat... És akkor szerintem vagy többen vennének ilyet, vagy aki venne az tisztában lenne, hogy mikről kell lemondania, így az utólagos anyázás elmaradhatna...

Egyébként ez a model a caska ca3036

Igazad van a hangvezérlés általánosan nem sokat ér, de azért a hangvezérléses telefon hívást, én kimondottan szeretem. Egyrészt mert a legfontosabb telefonszámokat a hangminta mellé az autó tárolja, így bármilyen (akár idegen) bluetooth-os telefonon tudom "tárcsázni" a nekem fontos hivandó emberkét csak a neve bemondásával... szerintem ez király.

A kormány baloldali irányító gomjai hangerő, csatorna váltás továbbra is működni fog (szerintem), a gond a jobb oldali vezérlőkkel lesz. Nálam a Convers+ -nál a menükben azokkal lehet lépkedni, és például egy mp3 lemez könyvtáraiban azokkal tudok navigálni, kiválasztani számokat, stb. No ezekről kell lemondani....

És nekem ezekért nem éri meg...

« Utoljára szerkesztve: 2009.01.08 csütörtök, 13:07:09 írta agize » Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2009.01.08 csütörtök, 20:41:41 »

És ezt láttátok: Mondeo rádio
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2009.01.09 péntek, 08:35:55 »

És ezt láttátok: Mondeo rádio

 taps
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2009.01.09 péntek, 08:41:42 »

taps

Én ezt most nem értem...

Min tapsolsz?
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2009.01.09 péntek, 10:07:28 »

Én ezt most nem értem...

Min tapsolsz?

Gondolom tetszett neki... Mi ebben a fura? (Párszor te is használtad már....)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2009.01.09 péntek, 10:12:13 »

Gondolom tetszett neki... Mi ebben a fura? (Párszor te is használtad már....)

Hát az, hogy nem értem... tetszik szerintem mindenkinek... Ez a  taps jel sokminden gondolatot takarhat...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2009.01.09 péntek, 12:42:18 »

Ma reggel 7 óra körül -5 fokban elindultam a HorváthMihálytér-Baross-Illés-Korányi-Üllői-Józsefkrt-Petőfihíd-Nagyszőlősutca-M1M7kivezető-BudaörsAuchan-avégénekörül2kör útvonalon. Átlagos forgalom volt bent a városban, a kigyorsításokkor mindig finom vagyok, olyan 1500-2000 rpm között mentem, ahol lehetett és a kivezetőn olyan 2000-2100-as fordulatot tartottam. Megállás után picit hagytam járni. Majd leállítottam a motort is, s vártam még egy pár percet. Itt kint ekkor -10 fok volt.
Na és a lényeg: mindeközben néztem a motorhőfokot teszt üzemmódban, s a telefonba diktafonáltam.
Most meg beraktam excelbe, hogy hogy néz ki vajon a grafikon, hogyan melegszik fel ilyen körülmények között a motor.

Lehet mazsolázgatni.  Wink

Klikk a képre:



Én a következő elkülöníthető részeket látom:

Melegedés:

3-46 C fokig:
melegedés: +6 C/perc
indulástól számítva: ~8:06 perc

46-66 C fokig:
melegedés: +3 C/perc
indulástól számítva: ~14:43 perc

66-82 C fokig:
melegedés: +1,16 C/perc
indulástól számítva: ~28:30 perc

Hűlés:

82-75 C fokig: (megállás után, motorjáratás 1/2 szakasz)
hűlés: -4,3 C/perc

75-73 C fokig: (megállás után, motorjáratás 2/2 szakasz)
hűlés: -0,35 C/perc

73-68 C fokig: (motorleállítás után)
hűlés: -0,57 C/perc

Szóval szerintem ezeknek a körülményeknek megfelelően, az indulás után az első ~8percben mindenképpen érdemes, ~15percig ajánlatos, ~30 percig pedig már igen-kímélő a motor nem tépése (főleg a turbó miatt, mert szegénykém eléggé sűrű olajat kap ilyenkor, s kenésügyileg az nem kerek neki).

Leállítás: ez a rész akkor lenne érdekes, ha egy nagyobb bemelegítés után lenne leállítva a motor. Így csak az jön ki, hogy ilyen körülmények között a leállítás után járó motor mellett a motorhűlés az ~4C fok percenként. Szóval bár nem lineáris a dolog itt, de azért lehet vele kalkulálni.
Itt igazából a turbó hőmérsékletre lennék kíváncsi, mert az nagyobb dinamikával változik. Kár, hogy azt nem lehet kivarázsolni valahonnan.
Arra ugye az ECU-ban az EGT(ExhaustGasTemp) a mérvadó adat, ez nem tudom fent van-e a CAN buszon, de jó lenne ha valahogy mondjuk egy apró, inkább analóg, mint digit kijelzőre ki lehetne küldeni. Szagolgattam már ezt a turbóhőmérséklet mérés témát, de inkább csak az EGT-s megoldás játszik, a turbóra hőmérőszenzort szerelni, stb. nemigen játszik sehol, bár vannak akik megcsinálták. De nekik okosan kellett, mert ugye ez főleg benzines motornál játszott inkább, s ott aztán olvadhat össze-vissza minden.

Egyébként én azt vettem észre, hogy amikor csak olyan ~2200rpm körül hajtom az autót, akkor ez a 75C az amire be szokott melegedni most télen, olyan 0-10C külső hőm. között.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2009.01.09 péntek, 13:05:24 »

Ma reggel 7 óra körül -5 fokban elindultam a HorváthMihálytér-Baross-Illés-Korányi-Üllői-Józsefkrt-Petőfihíd-Nagyszőlősutca-M1M7kivezető-BudaörsAuchan-avégénekörül2kör útvonalon. Átlagos forgalom volt bent a városban, a kigyorsításokkor mindig finom vagyok, olyan 1500-2000 rpm között mentem, ahol lehetett és a kivezetőn olyan 2000-2100-as fordulatot tartottam. Megállás után picit hagytam járni. Majd leállítottam a motort is, s vártam még egy pár percet. Itt kint ekkor -10 fok volt.
Na és a lényeg: mindeközben néztem a motorhőfokot teszt üzemmódban, s a telefonba diktafonáltam.
Most meg beraktam excelbe, hogy hogy néz ki vajon a grafikon, hogyan melegszik fel ilyen körülmények között a motor.

Lehet mazsolázgatni.  Wink

Kircsi  eljen Csak 1 eszrevetel...Ha kimelo uzemmodban mesz es nem porgeted nagyon a gepet, akkor semmi ertelme megallas utan meg vagy 10percig jaratni a mocit. Csak ugy mondom...tok felesleges...csak telekormolod a koromszurodet  Wink
Naplózva

blah blah blah
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2009.01.09 péntek, 13:46:13 »

Te ilyen tudományosan vezeted az autót ?  wow1 Diktafon, meg lázgörbe, meg... nem semmi!
Király!  worship
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2009.01.09 péntek, 13:59:45 »

Te ilyen tudományosan vezeted az autót ?  wow1 Diktafon, meg lázgörbe, meg... nem semmi!
Király!  worship


Már Én is jeleztem ezt korábban Neki... Szerintem a Ford tervező mérnökök hozzá fordulnak állásfoglalásért eldöntendő kérdésekben..
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2009.01.09 péntek, 14:25:20 »

Kircsi  eljen Csak 1 eszrevetel...Ha kimelo uzemmodban mesz es nem porgeted nagyon a gepet, akkor semmi ertelme megallas utan meg vagy 10percig jaratni a mocit. Csak ugy mondom...tok felesleges...csak telekormolod a koromszurodet  Wink

(tudtam, hogy Te fogsz elsőnek válaszolni, s azt is tudtam, hogy vmi hasonlót)

Kímélő üzemmód: ez most azt jelenti, hogy én nem csodálkozok, mint a népítéletes kolléga, aki panaszkodott, hogy 4500 felett már nem húz.
Nem azért járattam még 10 percig, mert sztem meleg volt, vagy kímélni kellett volna a megállás után a turbót, vagy a motort.
Arra voltam kíváncsi, hogy milyen intenzitással hűl a motor ilyen időben.
Már megint hülyének nézel, s nekem ez nagyon nem tetszik...
A koromszűrőt meg kár cikizni. El van az autóban. Majd visszatérünk a dologra, amikor a szmogriadókkor a páros-páratlan napokon én talán minden nap fogok tudni vele menni, nem kell majd trassolnom.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2009.01.09 péntek, 14:26:26 »

Te ilyen tudományosan vezeted az autót ?  wow1 Diktafon, meg lázgörbe, meg... nem semmi!
Király!  worship


Diktafon van a mobilomban, elindítottam, s mindig bemondtam a hőfokokat.
Visszahallgattam, be excelbe, aztán már kész is. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2009.01.09 péntek, 14:28:30 »

Már Én is jeleztem ezt korábban Neki... Szerintem a Ford tervező mérnökök hozzá fordulnak állásfoglalásért eldöntendő kérdésekben..

Na azért annyira neeeeem. Smiley
Bár a srác akitől vettem az autót, ő jó barátom, s 1x tényleg mondta az előtt a vevő előtt, akit én vittem oda, hogy ha nem tudnak vmit, amit már ő sem tud, csak kérdezzenek engem nyugodtan.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2009.01.09 péntek, 14:30:36 »

Na és a lényeg: mindeközben néztem a motorhőfokot teszt üzemmódban,
Jani!
Ezt a teszt üzemmódot hogy kapcsolod be? Biztos volt már szó róla, de én ... falbav Hogy is van ez?  wow1
Amúgy meg nyugi! Zaccit már ezért szeretjük, ha nem jönne véletlenül, már hiányozna!  eplus2
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2009.01.09 péntek, 14:32:11 »

A DPF szűrővel kapcsolatban írtam a dízel topicba:

http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?topic=6.msg355933#msg355933
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2009.01.09 péntek, 14:39:49 »

Jani!
Ezt a teszt üzemmódot hogy kapcsolod be? Biztos volt már szó róla, de én ... falbav Hogy is van ez?  wow1
Amúgy meg nyugi! Zaccit már ezért szeretjük, ha nem jönne véletlenül, már hiányozna!  eplus2

Beülsz.
A kormányon a jobb oldali OK gombot benyomod-nyomva tartod.
Ráadod a gyújtást (gombbal: 1 gombnyomás).
Amikor megjelenik a "Test" felirat a konzerven, akkor el lehet engedni a gombot.
Ezután a jobb oldali fel-le nyilakkal lehet mászkálni a menükben. Van pixel teszt, stb, minden, mint a búcsúban.
Közben be lehet indítani az autót.
Kilépni motorleállításra tud.

Értem én, hogy miért szeretjük, vmelyik nap már én is tényleg csak röhögtem magamban a dolgain.  szomoru1
DE! Sokszor félrevezető, hamis információkat irogat be úgy, mint ha azok valós dolgok lennének!
Jön egy újonc, s össze vissza lesz zavarodva, ha átolvassa a topicjainkat...
Bár ha van logikája, hamar kiismeri majd a "fura" avataros klubtársat.
Amúgyis: legyen rend. A  valós dolgok legyenek leírva, a még nem 100%-ban tiszta dolgok pedig a "szerintem" vagy "talán" stb. szavak sűrű körítésével.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2009.01.09 péntek, 15:04:55 »

Diktafon van a mobilomban, elindítottam, s mindig bemondtam a hőfokokat.
Visszahallgattam, be excelbe, aztán már kész is. Wink
eljen integet2
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2009.01.10 szombat, 09:31:06 »

Lehet, hogy volt már, de aki még nem látta!
nekem nagyon tetszett!!!  eljen

http://auto.indavideo.hu/video/Uj_Ford_Mondeo_3D-ben
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2009.01.10 szombat, 09:47:15 »

Lehet, hogy volt már, de aki még nem látta!
nekem nagyon tetszett!!!  eljen

http://auto.indavideo.hu/video/Uj_Ford_Mondeo_3D-ben
Nekem egyre jobban tetszik a 4-es Mondeó. Először tudod mennyire megijedtem tőle, de most hogy az utakon is sokat látni, komolyan tetszik. Szerintem már át is lép egy kategóriával feljebb.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2009.01.10 szombat, 10:01:18 »

Nekem egyre jobban tetszik a 4-es Mondeó. Először tudod mennyire megijedtem tőle, de most hogy az utakon is sokat látni, komolyan tetszik. Szerintem már át is lép egy kategóriával feljebb.

Szerintem is igy van, jól látod a dolgokat.
Előbb-utóbb neked is lesz valami rendes autód?  eplus2

JÓvanna, csak ugratlak.  smile

Kicsit ráfizetsz, aztán nem bánom cserélhetünk. Wink
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2009.01.10 szombat, 10:04:29 »

Szerintem is igy van, jól látod a dolgokat.
Előbb-utóbb neked is lesz valami rendes autód?  eplus2

JÓvanna, csak ugratlak.  smile

Kicsit ráfizetsz, aztán nem bánom cserélhetünk. Wink
Ilyen könnyű Katit táncba vinni?
Még igazán nem is kéretted magadat és ilyen könnyen beleméssz a cserébe?

Álmomban nem gondoltam hogy összejöhet?!
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2009.01.10 szombat, 10:08:24 »

Ilyen könnyű Katit táncba vinni?
Még igazán nem is kéretted magadat és ilyen könnyen beleméssz a cserébe?

Álmomban nem gondoltam hogy összejöhet?!


Veled szeretnék jót tenni.
Nemes cselekedetekre mindig hajlandó lennék!  smile
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2009.01.10 szombat, 15:37:00 »

Ma reggel 7 óra körül -5 fokban elindultam a

Azért ez nem semmi  vigyor3 van még hova fejlődnöm...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2009.01.11 vasárnap, 14:39:46 »

Válaszolt a szervízem:

2 szervízutasítás is van az említett hibákkal kapcsolatban. Mindkettő "kombinált műszer-újraprogramozást" ír elő.
Jelenleg nem megy nekik a diagnosztikai műszer online része, a Ford erre a hétre ígérte a megoldást.
Így ha ez meglesz én ezután fogok majd bemenni sw frissítésre.

Hali,

Nekem ezt megcsinálták, frissebb sw nem volt elérhető (dec 23).
Azóta (~3000 km) a képen jelölt hiba 1x jött elő, a kinullázódás még nem ismétlődött.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2009.01.11 vasárnap, 14:47:26 »

Csináltam ma egy pár fotót a Convers+ kijelzőről.  Wink
Lefotóztam milyen menük érhetőek el a teszt üzemmódjában.
Amikor körbeértem csináltam képeket a járó motornál is (érdekes, mert mint ha az analóg fordszámmérő picit többet mutatna, mint amit a kijelzőn látunk).
Képeket raktam fel.
Szerintetek melyik lehet ezekből ami egyértelműen meghatározza a C+ sw verzióját?

Én 3 vonatkozó adatot látok:
ROM level: CC
NVM target ROM: 0906
NVM EEprom lvl: CC


Ez a legfrissebb...
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 09:12:45 »

Ez a legfrissebb...

Úgy látom ez eléggé egy generális probléma lehet, mert az S-max-osok is szívnak vele elég rendesen...   szomoru1
(Tegnap olvasgattam az http://www.smaxownersclub.co.uk/ -t.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 23:28:49 »

Ha az elméletem igaz, akkor a te autód is eu5-ös, csak nem az van a forgalmiban.
Amúgy nyugaton már van olyan, hogy adott helyekre csak koromfogós dízelt engednek be.
Ha az a szmogriadó életbe lép, nálunk is lesz valami matrica, ami azt mutatja messziről, milyen a verdád.
Ott már simán ki fog derülni, hogy a tiéd is jó.

Euro 5 standard

Emissions from diesel vehicles:

    * carbon monoxide: 500 mg/km;
    * particulates: 5 mg/km (80% reduction of emissions in comparison to the Euro 4 standard);
    * nitrogen oxides (NOx): 180 mg/km (20% reduction of emissions in comparison to the Euro 4 standard);
    * combined emissions of hydrocarbons and nitrogen oxides: 230 mg/km.

Mondeo 2.2 Duratorq TDCi (175PS)

    * carbon monoxide: 263 mg/km;
    * particulates: 2 mg/km;
    * nitrogen oxides (NOx): 220 mg/km;
    * combined emissions of hydrocarbons and nitrogen oxides: 261 mg/km.

Sajnos Mondi nem tudja az Euro5-öt...  szomoru1 egyik sem  szomoru1 szomoru1
Komolyan mondom a jogszabályalkotók az agyamra mennek: megveszek egy nem 2 fillérbe kerülő kocsit, hogy kerek legyen vele minden, erre még ezzel sem közlekedhetek adott napokon.  falbav Az ember esze megáll. Az 5 literes hibridek meg mehetnek...  falbav falbav

info source:

http://www.vcacarfueldata.org.uk/search/vehicleDetails.asp?id=20597

http://europa.eu/scadplus/leg/en/lvb/l28186.htm
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.12 hétfő, 23:45:42 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 23:30:46 »

Ez a legfrissebb...

Ma kaptam infót:
január végén február elején megkapják a szervizek az új IDS dvd-t.
Ezen már talán rajta lesz a módositás.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 23:43:20 »

A faceliftnél majd csökkentik a kompressziót ez megoldja a NOX-ot kicsit növeli a kinetikus hatásfokot (alacsonyabb lesz az égéshő) de tökéletesebb lesz az égés mert valszeg már itt is a legalább 10 furatos injektort fognak használni amitöl tökéletesebb lesz a porlasztás így az égés is. Ez megoldja a maradék CH tartalmat is. Lesz itt hamarosan Euro V is. Ez mostani frsz. számháború úgyis alkotmányellenes. További balesetmentes közlekedést wave
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 23:55:23 »

A faceliftnél majd csökkentik a kompressziót ez megoldja a NOX-ot kicsit növeli a kinetikus hatásfokot (alacsonyabb lesz az égéshő) de tökéletesebb lesz az égés mert valszeg már itt is a legalább 10 furatos injektort fognak használni amitöl tökéletesebb lesz a porlasztás így az égés is. Ez megoldja a maradék CH tartalmat is. Lesz itt hamarosan Euro V is. Ez mostani frsz. számháború úgyis alkotmányellenes. További balesetmentes közlekedést wave

kompresszióviszonyt. a kompressziót nem kell piszkálni ehez Wink
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 23:59:22 »

kompresszióviszonyt. a kompressziót nem kell piszkálni ehez Wink
ja, elírás
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2009.01.13 kedd, 01:03:02 »

Új teszt:

A szürke eminenciás - Ford Mondeo teszt     
Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium teszt

http://www.a5.hu/cikkek/3/30666.shtml
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2009.01.13 kedd, 08:17:00 »

Új teszt:

A szürke eminenciás - Ford Mondeo teszt     
Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium teszt

http://www.a5.hu/cikkek/3/30666.shtml

Miert adnak minden masodik mondeonak olyan nevet, hogy szurke eminencias ? Vagy ezt a nepiteletbol loptak ? Egyebkent egesz jo fizetett hirdetes.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.13 kedd, 08:27:07 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2009.01.13 kedd, 10:27:35 »

Vita vége, ne essünk egymásnak!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2009.01.13 kedd, 11:36:53 »

Átviszem az egészet az Off topicba...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2009.01.13 kedd, 11:38:35 »


Találtam egy leírást...

Ez annak is jó, aki egyszerűen csak szét szeretné szedni a középső konzolt...

http://www.coagent.cn/db_picture/pro4/200812301119026930.jpg

http://www.coagent.cn/db_picture/pro4/200812301119272310.jpg

Naplózva
MondeoM
Vendég
« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2009.01.13 kedd, 12:02:23 »


Sajnos Mondi nem tudja az Euro5-öt...  szomoru1 egyik sem  szomoru1 szomoru1
Komolyan mondom a jogszabályalkotók az agyamra mennek: megveszek egy nem 2 fillérbe kerülő kocsit, hogy kerek legyen vele minden, erre még ezzel sem közlekedhetek adott napokon.  falbav Az ember esze megáll. Az 5 literes hibridek meg mehetnek...  falbav falbav


Szia Jani,
egyetértek. Ami nem világos még számomra, hogy ezek az értékek a motorra (ohne koromszűrő) v. koromszűrős motor kibocsátására érvényesek. Én is szeretném, hogyha már az ember nem keveset költ egy új autóra + még a nyakába veszi a koromszűrő maceráit, akkor ne vegyék már egy kalap alá a kétüteműekkel. Talán össze kéne állni egy EuroIV-DPF klubba  Wink, és lobbizni, hogy ez a kategória még mehessen. Viszont az durva, hogy az érvényes előírásnak megfelelő legkorszerűbb motorú autót vesszük (EuroV 2 év múlva lép be) és büntibe kerülünk.
A helyzet viszont az, hogy van már egy pár márka (OFF: Honda, népautó csoport, bömös), amelyiknek tudják a dízelei az EuroV-öt, annak ellenére, hogy még nem előírás - nem értem h a Ford-PSA miért nem kapta össze magát eddig.

Üdv,
MondeoM
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.13 kedd, 12:07:20 írta MondeoM » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2009.01.13 kedd, 12:09:15 »

Szia Jani,
egyetértek. Ami nem világos még számomra, hogy ezek az értékek a motorra (ohne koromszűrő) v. koromszűrős motor kibocsátására érvényesek. Én is szeretném, hogyha már az ember nem keveset költ egy új autóra + még a nyakába veszi a koromszűrő maceráit, akkor ne vegyék már egy kalap alá a kétüteműekkel. Talán össze kéne állni egy EuroIV-DPF klubba  Wink, és lobbizni, hogy ez a kategória még mehessen. Viszont az durva, hogy az érvényes előírásnak megfelelő legkorszerűbb motorú autót vesszük (EuroV 2 év múlva lép be) és büntibe kerülünk.
A helyzet viszont az, hogy van már egy pár márka (OFF: Honda, népautó csoport, bömös), amelyiknek tudják a dízelei az EuroV-öt, annak ellenére, hogy még nem előírás - nem értem h a Ford-PSA miért nem kapta össze magát eddig.

Üdv,
MondeoM

Igaz. (a téma átment az OffTopicba)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2009.01.13 kedd, 13:41:39 »

Sziasztok!

Mondeo IV. szervízkönyvet elektronikus formátumban honnan lehet beszerezni?

Ha esteleg tud valaki küldeni megköszönném.

Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2009.01.13 kedd, 13:52:48 »

Sziasztok!

Mondeo IV. szervízkönyvet elektronikus formátumban honnan lehet beszerezni?

Ha esteleg tud valaki küldeni megköszönném.



Szervízkönyv???

Naplózva
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.