Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.24 hétfő, 15:23:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11228343 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
agize
Vendég
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2009.01.23 péntek, 13:42:49 »

Nade pont fordítva kellene, hogy legyen, nem?
Amikor befecskendez, akkor kellene többet fogyasztania, de pont fordítva volt...
A regen alatt 0,7l/h volt a fogyi, a regen után pedig visszament ~1,4l/h-ra.

Hogy ti mikről beszéltek?Huh?
Én Olyan süket, és vak lennék, hogy 12000 km alatt nem vettem észre semmi féle regenerációt?  help
Nem értem.  wow1 Pedig papírforma szerint az enyém is DPF szűrős...
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2009.01.23 péntek, 13:54:01 »

Hogy ti mikről beszéltek?Huh?
Én Olyan süket, és vak lennék, hogy 12000 km alatt nem vettem észre semmi féle regenerációt?  help
Nem értem.  wow1 Pedig papírforma szerint az enyém is DPF szűrős...

Pedig úgy tűnik, hogy nem vetted észre...

Először Én is csak decemberben tapasztaltam, pedig már okt. óta megvan a vas...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 08:36:21 »

Nade pont fordítva kellene, hogy legyen, nem?
Amikor befecskendez, akkor kellene többet fogyasztania, de pont fordítva volt...
A regen alatt 0,7l/h volt a fogyi, a regen után pedig visszament ~1,4l/h-ra.

Érdekes, mert ma reggel ~5800km környékén megint regenerált az autó.
Pedig volt benne egy 300km-es autópálya etap a múltkori regen óta (na meg mondjuk azért egy kis dugó is (~20km)).
Megint a regen után ~1,3-1,4 l/h lett a fogyi. (egyszer majd kivárom, hogy mennyi ideig csinálja ezt)
Megnéztem, normál üzemben ~0,5l/h az alapjárati fogyasztás.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 08:40:25 »

Pedig úgy tűnik, hogy nem vetted észre...

Először Én is csak decemberben tapasztaltam, pedig már okt. óta megvan a vas...

vagy csak papiron van neki DPF szuroje  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 08:41:42 »

vagy csak papiron van neki DPF szuroje  vigyor3

mint ahogy neked tdci-d
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 08:43:36 »

mint ahogy neked tdci-d

Nekem papiron sincs  Wink Hal istennek  taps
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2009.01.26 hétfő, 09:04:30 »

Ne hergeljük egymást!  ejnye1
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2009.01.27 kedd, 11:11:59 »

A hétvégén installáltam a gyári lábtérvilágításom helyére egy LED-es történetet.
Amint mentem be a bal oldali lábtérbe, a fejemmel+vállammal+kezemmel működtettem az indexet jobbra, a fékpedált is benyomtam, valamint a helyzetjelzőt is felkapcsoltam. Hogy milyen sororendben, ne kérdezzétek... Smiley
Az autó ezt magában úgy reagálta le, hogy felkapcsolta a jobb oldali féklámpámat.  wow1
Mikor kimásztam, megnéztem hátul, hát világított. Csak a jobb oldali.
Távirányítóval kiszáll, beszáll, aztán egyszer csak megszűnt világítani...
Lehet, hogy vannak az autóban még ilyen rejtett trükkök, hogy mivel kapcsoljuk fel, pl. a féklámpát, ha éppen szerelgélünk rajta vmit? Vagy a CANbusz a hülye?
 smile
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2009.01.27 kedd, 12:18:41 »

A hétvégén installáltam a gyári lábtérvilágításom helyére egy LED-es történetet.
Amint mentem be a bal oldali lábtérbe, a fejemmel+vállammal+kezemmel működtettem az indexet jobbra, a fékpedált is benyomtam, valamint a helyzetjelzőt is felkapcsoltam. Hogy milyen sororendben, ne kérdezzétek... Smiley
Az autó ezt magában úgy reagálta le, hogy felkapcsolta a jobb oldali féklámpámat.  wow1
Mikor kimásztam, megnéztem hátul, hát világított. Csak a jobb oldali.
Távirányítóval kiszáll, beszáll, aztán egyszer csak megszűnt világítani...
Lehet, hogy vannak az autóban még ilyen rejtett trükkök, hogy mivel kapcsoljuk fel, pl. a féklámpát, ha éppen szerelgélünk rajta vmit? Vagy a CANbusz a hülye?
 smile

Vagy mar itt az M$ vezerelte oto  vigyor3

Biztos, hogy nem a kodlampad vilagitott ?
Naplózva

blah blah blah
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2009.01.27 kedd, 12:27:55 »

Vagy mar itt az M$ vezerelte oto  vigyor3

Biztos, hogy nem a kodlampad vilagitott ?
 

Az jó lenne, ha be lehetne állítani, hogy nyitáskor a ködlámpa vilkágítson...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2009.01.27 kedd, 12:32:41 »


Biztos, hogy nem a kodlampad vilagitott ?

(?)
Jó kérdés egyébként tényleg. Sztem nem az lehetett...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
_Bazsi_
Vendég
« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2009.01.28 szerda, 13:41:54 »

Sziasztok!

Most írok ide előszőr, habár mióta a családunk befogta az új autót (november) azóta olvaslak Titeket.
Lenne néhány kérdésem:
1., Szakik azt mondták, hogy utólagos xenonok nagyja nem fér be a búra alá, van vkinek mégis kedvező tapasztalata valamelyikkel? 35k-s kategória érdekel 3 év gari.
2.,Tudtok ajánlani, olyan tolatóradart ami ajánlott a Mondeohoz de nem kell fúrni csak felragasztani a lökös mögé? Off kocsiban látam talán EPS lehetett a neve..
3., 2.0 TDCi 143 : télen elég nehezen indula  fűtés, az OFF PD TDI-nkben kabát ledob és 1-2 múlva fújja a meleget mire kiérünk az első lámpához. A Mondinál ez jóval hosszabb idő. Van rá szervízes megoldás, hogy ez a motor is úgy melegdjen mint a 2.2-es? (Talán ott írtátok, hogy meg van oldva vhogy)

Üdv!
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2009.01.28 szerda, 14:09:21 »

Sziasztok!

Most írok ide előszőr, habár mióta a családunk befogta az új autót (november) azóta olvaslak Titeket.
Lenne néhány kérdésem:
1., Szakik azt mondták, hogy utólagos xenonok nagyja nem fér be a búra alá, van vkinek mégis kedvező tapasztalata valamelyikkel? 35k-s kategória érdekel 3 év gari.
2.,Tudtok ajánlani, olyan tolatóradart ami ajánlott a Mondeohoz de nem kell fúrni csak felragasztani a lökös mögé? Off kocsiban látam talán EPS lehetett a neve..
3., 2.0 TDCi 143 : télen elég nehezen indula  fűtés, az OFF PD TDI-nkben kabát ledob és 1-2 múlva fújja a meleget mire kiérünk az első lámpához. A Mondinál ez jóval hosszabb idő. Van rá szervízes megoldás, hogy ez a motor is úgy melegdjen mint a 2.2-es? (Talán ott írtátok, hogy meg van oldva vhogy)

Üdv!

1. Vagy gyárit vegyél, vagy semmit... szóval Én nem vagyok utólagos párti...

2. EPS-t felejtsd el... Nekem mk3-ban volt, sokszor (nagyon sokszor) meghülyül...
3. Mivel jó a hatásfoka a motornak, nehezen melegszik... Ez igaz 2.2-re is... Ez van... Szervizes megoldás nincs, hacsak nem szereltetsz be egy webasto álló fűtést...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2009.02.04 szerda, 09:58:11 »

Ja, még elfelejtettem írni, hogy a két kipufogóvégem olyan meleg volt, hogy csak na.
Pedig normál üzemmeleg motornál nem szokott ilyen meleg lenni.


A múltkor (~6900km környékén) leállítottam az autót regeneráció közben, viszont akkor nem tudtam végigvárni, hogy befejezze.
Szóval leállított motornál ment a hűtőventi, + eléggé vicces volt, mert a bal oldali kipufogóm kissé "pöfékelt", mint vmi pipázó nagypapa...
Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2009.02.04 szerda, 10:09:42 »

A múltkor (~6900km környékén) leállítottam az autót regeneráció közben, viszont akkor nem tudtam végigvárni, hogy befejezze.
Szóval leállított motornál ment a hűtőventi, + eléggé vicces volt, mert a bal oldali kipufogóm kissé "pöfékelt", mint vmi pipázó nagypapa...
Smiley


Lehet, hogy ez nem volt tul jo otlet. Marmint regenereacio alatt leallitani a mocit. Lehet igy marad nemi elegetlen uzemanyag a kipuf rendszerben.
Szerviz mit mond ilyen esetekben ?
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2009.02.04 szerda, 10:19:09 »

Lehet, hogy ez nem volt tul jo otlet. Marmint regenereacio alatt leallitani a mocit. Lehet igy marad nemi elegetlen uzemanyag a kipuf rendszerben.
Szerviz mit mond ilyen esetekben ?

Hát, még nem kérdeztem meg őket.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2009.02.04 szerda, 11:46:38 »

Néztem a ford.hu -t, megjelent már a 2009-es árlista (2009.02.02-től).

http://www.ford.hu/ns7/mondeo/-/sbe_mdo07_price/-/-/-/-#

Vannak változások, de lényegiek nem.
Kicsit drágult az előző árlistához képest a listaár, vannak újabb csomagok.
A JB csomag mostmár Individual külső csomagként szerepel (gondolom azért, mert később lesz Indivisual belső csomag is).

A fűthető első szélvédő már a Ghia-hoz és Titaniumhoz is jár nem csak az X-ekhez.
Az index még nincs a tükörben.
Van viszont Ghia-tól "puha tapintású bőrkormány". Huh? Smiley ammegmi?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 16:07:20 »

Néztem a ford.hu -t, megjelent már a 2009-es árlista (2009.02.02-től).

http://www.ford.hu/ns7/mondeo/-/sbe_mdo07_price/-/-/-/-#

Vannak változások, de lényegiek nem.
Kicsit drágult az előző árlistához képest a listaár, vannak újabb csomagok.
A JB csomag mostmár Individual külső csomagként szerepel (gondolom azért, mert később lesz Indivisual belső csomag is).

A fűthető első szélvédő már a Ghia-hoz és Titaniumhoz is jár nem csak az X-ekhez.
Az index még nincs a tükörben.
Van viszont Ghia-tól "puha tapintású bőrkormány". Huh? Smiley ammegmi?


Puha tapintású bőrkormány?  wow1 wow1 Biztos már széthasználták.. roncsokból szedik ki... tudod recycling...

Azt, hogy drágult, annak örüljünk mi vigyor3

Tényleg köszi a tegnapi segítséget...

Mi már többet tudunk, mint a fordos termékspecifikus...

A jelszó: moondust silver...

Tényleg nagytalira jövetelt tervezel?
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 16:10:07 »

Néztem a ford.hu -t, megjelent már a 2009-es árlista (2009.02.02-től).


Van viszont Ghia-tól "puha tapintású bőrkormány". Huh? Smiley ammegmi?

Velúr  eplus2
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 16:12:32 »

Velúr  eplus2

Nas majd amikor jöttök, hogy megvettétek a 4-est és kérdezitek, hogy ezt meg azt hogy kell..  akkor majd mi is ilyen viccesek leszünk eplus2
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 18:20:13 »

Nas majd amikor jöttök, hogy megvettétek a 4-est és kérdezitek, hogy ezt meg azt hogy kell..  akkor majd mi is ilyen viccesek leszünk eplus2
Miért? A tied nem velúr?  eplus2 worship
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 18:44:38 »

Nas majd amikor jöttök, hogy megvettétek a 4-est és kérdezitek, hogy ezt meg azt hogy kell..  akkor majd mi is ilyen viccesek leszünk eplus2
Neem , Akkor lesz a taníts mester  nyes Wink
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 18:48:08 »

Neem , Akkor lesz a taníts mester  nyes Wink
Csaba!
Könnyű annak, akinek szilikon! Izééé!   wow1 falbav Szilikonos!  eplus2
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 18:52:40 »

Csaba!
Könnyű annak, akinek szilikon! Izééé!   wow1 falbav Szilikonos!  eplus2
Off , de mit szólsz Talmához  wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 19:03:45 »

Off , de mit szólsz Talmához  wave
Szerintem ez az év brutálisabb lesz, mint a tavalyi! Én nagyon bízom benne! A végén a dobogó hatalmas dolog lenne!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 19:05:16 »

Szerintem ez az év brutálisabb lesz, mint a tavalyi! Én nagyon bízom benne! A végén a dobogó hatalmas dolog lenne!
És milyen hangulat lesz a Balaton ringen .  eljen
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 19:10:47 »

És milyen hangulat lesz a Balaton ringen .  eljen
Hát bizony!  taps El kellene jutni oda, de még minden bizonytalan! De állítólag haladnak a munkálatok.
Te nem hallottad, ki közvetíti a futamokat? Eurosport kiesett.  wow1
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 19:19:23 »

Hát bizony!  taps El kellene jutni oda, de még minden bizonytalan! De állítólag haladnak a munkálatok.
Te nem hallottad, ki közvetíti a futamokat? Eurosport kiesett.  wow1
Szerintem az m1
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
_Bazsi_
Vendég
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 00:33:24 »

Köszönöm a választ. A hátsó fejtámla nálatok is "fokozatmentes" ? Értem ez alatt h vagy kihúzom totál vagy besüllyed totál. Kettő között nicns fokozat, mint az első fejtámláknál.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:54:38 »

Köszönöm a választ. A hátsó fejtámla nálatok is "fokozatmentes" ? Értem ez alatt h vagy kihúzom totál vagy besüllyed totál. Kettő között nicns fokozat, mint az első fejtámláknál.
Igen, két fokozatú. Most néztem meg én is.
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2009.02.11 szerda, 14:11:31 »

~7500km van a kocsiban, s megjött a DPF szűrő miatti "Service Oil" üzenet. (2500-nál cseréltettem olajat...)
A szervíz azt mondta, hogy ha úgy is bemegyek majd 10e-nél olajat cseréltetni, akkor kiütik belőle...
(ez otthon is elvégezhető, de én megnézem majd az IDS-sel is)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2009.02.12 csütörtök, 08:02:44 »

~7500km van a kocsiban, s megjött a DPF szűrő miatti "Service Oil" üzenet. (2500-nál cseréltettem olajat...)
A szervíz azt mondta, hogy ha úgy is bemegyek majd 10e-nél olajat cseréltetni, akkor kiütik belőle...
(ez otthon is elvégezhető, de én megnézem majd az IDS-sel is)


Ez érdekes...

Nekem kb. 8e van az olajban... és semmi hibaüzenetet nem kaptam még...

Naplózva
agize
Vendég
« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2009.02.12 csütörtök, 08:44:33 »

~7500km van a kocsiban, s megjött a DPF szűrő miatti "Service Oil" üzenet. (2500-nál cseréltettem olajat...)



Sőt én már 13 000 km-nél tartok!  És még nekem sem volt olaj figyelmeztető üzenetem.... már megint kimaradok valamiből?  rinya
Bár az enyém csak 2000 ccm-is motorral ketyeg.  angel
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2009.02.13 péntek, 10:25:55 »

Úgy látszik, hogy nálam ez a szenzor önértékelési problémákkal küzd.
Ugyanis egy ideig láttam a meszidzsek között, hogy "service oil", de tegnap du. már nem...
Azóta sem.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2009.02.13 péntek, 10:39:57 »

Úgy látszik, hogy nálam ez a szenzor önértékelési problémákkal küzd.
Ugyanis egy ideig láttam a meszidzsek között, hogy "service oil", de tegnap du. már nem...
Azóta sem.  vigyor3


Ez volt egy típushiba a korábbi modellekeben, de a Te autód nem nevezhető korainak...

Mindenesetre Én szerintem én is bevállalom a 10e ciklust...

Más:

Megtörtént a JB upgrade... Neked a küszöb spoiler nem szokott fennakadni?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2009.02.13 péntek, 11:37:31 »

Ez volt egy típushiba a korábbi modellekeben, de a Te autód nem nevezhető korainak...

Mindenesetre Én szerintem én is bevállalom a 10e ciklust...

Más:

Megtörtént a JB upgrade... Neked a küszöb spoiler nem szokott fennakadni?

Hát igen.
Nem értem, hogy nálam miért nyiszog ez a szenzor.
Én hosszú ideig megtartom ezt az autót, úgyhogy a 10E-s olajcsere az már tuti nálam is.

JB:
a küszöb spoiler nem szokott felakadni.
Kritikussági sorrend:
- az autó orra, ha pl megyek le egy mgasabb helyről akkor leér, de csak alul a koptató rész,
(padkánál a kerék előtti kis műanyag lemez kelti a hangulatot)
- a hátsó lökös, ha tolatok pl egy magasabb padkához (muszáj, mert hosszú az autó),
- a küszöb eddig 1x ért le, de az egy bazi magas padka miatt volt,

Arra kell nagyon odafigyelni, amikor vmiért emelik az autót (pl. kerékcsere), mert nekem a ford szervíz emelte már úgy fel, hogy a küszöbnél nem arra a helyre tették az emeléshez szükséges papucsot, hanem csak be a küszöb alá, aztán emeltek...
Szerencsére nem tört el(eléggé hajlékony), de fotóm azért van róla, ha egyszer lesz vmi gebasz, akkor eléjük rakom...

Képek vannak az upgrade-ről? Milyen lett?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2009.02.16 hétfő, 19:35:39 »

sziasztok! Valaki le tudná írni, hogy hogyan működik a kipőrgésgátló? (ASR)
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2009.02.17 kedd, 07:54:24 »

Hát igen.
Nem értem, hogy nálam miért nyiszog ez a szenzor.
Én hosszú ideig megtartom ezt az autót, úgyhogy a 10E-s olajcsere az már tuti nálam is.

JB:
a küszöb spoiler nem szokott felakadni.
Kritikussági sorrend:
- az autó orra, ha pl megyek le egy mgasabb helyről akkor leér, de csak alul a koptató rész,
(padkánál a kerék előtti kis műanyag lemez kelti a hangulatot)
- a hátsó lökös, ha tolatok pl egy magasabb padkához (muszáj, mert hosszú az autó),
- a küszöb eddig 1x ért le, de az egy bazi magas padka miatt volt,

Arra kell nagyon odafigyelni, amikor vmiért emelik az autót (pl. kerékcsere), mert nekem a ford szervíz emelte már úgy fel, hogy a küszöbnél nem arra a helyre tették az emeléshez szükséges papucsot, hanem csak be a küszöb alá, aztán emeltek...
Szerencsére nem tört el(eléggé hajlékony), de fotóm azért van róla, ha egyszer lesz vmi ge***, akkor eléjük rakom...

Képek vannak az upgrade-ről? Milyen lett?

Szia!

Vannak képek, csak félig sötétben készültek, úgyhogy nem olyan jók...  Nekem tetszik az upgrade, jó lett...

Tegnap néztem, hogy a küszöbön vannak kis ablakok az emelés megkönnyítésére... leszedni azért nem tudtam, mert nem akartam lefeszíteni... szóval azt hogyan kell leszedni? van valami mozdulata?

Még Nekem sem ért le a küszöb, de számos helyzetben mm-eken múlik Undecided
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2009.02.17 kedd, 09:44:21 »

Szia!

Vannak képek, csak félig sötétben készültek, úgyhogy nem olyan jók...  Nekem tetszik az upgrade, jó lett...

Tegnap néztem, hogy a küszöbön vannak kis ablakok az emelés megkönnyítésére... leszedni azért nem tudtam, mert nem akartam lefeszíteni... szóval azt hogyan kell leszedni? van valami mozdulata?

Még Nekem sem ért le a küszöb, de számos helyzetben mm-eken múlik Undecided

Erről az ablakról van szó: http://kep.tar.hu/szjani78/50615663/36818858#2

Hát nem tudom, nekem eddig gépi emelővel simán tudták jól emelni úgy, hogy nem kellett a kis ablakot kiszedni. Talán az autóhoz adott emelővel is lehet, majd egyszer kipróbálom.
Leszedés: sztem belülről vmi fülek foghatják több helyen, szóval remegvepattintósféltősf*sós a dolog, de bátraké a szerencse. Wink

Kíváncsi leszek a képeidre, hogyan néz most ki az autó. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2009.02.17 kedd, 09:52:27 »

Erről az ablakról van szó: http://kep.tar.hu/szjani78/50615663/36818858#2

Hát nem tudom, nekem eddig gépi emelővel simán tudták jól emelni úgy, hogy nem kellett a kis ablakot kiszedni. Talán az autóhoz adott emelővel is lehet, majd egyszer kipróbálom.
Leszedés: sztem belülről vmi fülek foghatják több helyen, szóval remegvepattintósféltősf*sós a dolog, de bátraké a szerencse. Wink

Kíváncsi leszek a képeidre, hogyan néz most ki az autó. Smiley


Utoljára ilyen ablak az xr2i Fietámon volt, de az ragyogóan lejött... Ez meg olyan, mintha oda lenne ragasztva... de azért nem hiába van az... szóval le kellene tudni szedni valahogy... 
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2009.02.17 kedd, 11:06:19 »

sziasztok! Valaki le tudná írni, hogy hogyan működik a kipőrgésgátló? (ASR)

Hát, ha már itt merült fel a kérdés:

A kipörgésgátló az alapja az menetszabályzó dolgoknak. (Az ABS még alapabb.)
Ha az ABS szenzorok jeleiből az derül ki, hogy a hajtott kerék elpörög, akkor elveszi a motorteljesítményt valamilyen formában, pl. elveszi a gázt (elektronikus gázpedálnál), vagy belebazerál a gyújtásba, vagy a turbónyomásba, stb. stb. a lényeg: motorteljesítményt csökkent. Ha jól tudom 1/7 fordulatszámkülönbségre már aktív tud lenni a rendszer.
Aztán van amikor fékezi is az elforgó kerekeket, de ez inkább a mai hobbiterrepjáróknál használatos "szoftveres" differenciálzár tulajdonsága.
(Ami rosszabb, mint a hagyományos diffizárak, mert itt a motorteljesítményét füstöli el az elektronika a fékeken.)

Ennél kafább az ESP. Itt már van perdület- kormányállásérzékelés, stb. Ez a rendszer folyamatosan az úton igyekszik tartani az autót, pl ha egy jobbos kanyarba túl gyorsan érkezünk, csúszni kezd az autó kifelé, akkor a jobb oldali kerekeket fékezi, ezáltal keletkezik egy jobbra ható forgatónyomaték, ami a kocsit "visszafordítja" a helyes nyomvonalra.
Ezt ma reggel tesztelgettem (nekem még most van először ESP-s kocsim), de nagyon jó. Nem tudtam sehogy a sodrából kihozni a kasznit a havas úton.


Egyébként meg gugli: how asr works, vagy asr + traction control, stb, stb. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2009.02.17 kedd, 16:07:54 »

Hát, ha már itt merült fel a kérdés:

A kipörgésgátló az alapja az menetszabályzó dolgoknak. (Az ABS még alapabb.)
Ha az ABS szenzorok jeleiből az derül ki, hogy a hajtott kerék elpörög, akkor elveszi a motorteljesítményt valamilyen formában, pl. elveszi a gázt (elektronikus gázpedálnál), vagy belebazerál a gyújtásba, vagy a turbónyomásba, stb. stb. a lényeg: motorteljesítményt csökkent. Ha jól tudom 1/7 fordulatszámkülönbségre már aktív tud lenni a rendszer.
Aztán van amikor fékezi is az elforgó kerekeket, de ez inkább a mai hobbiterrepjáróknál használatos "szoftveres" differenciálzár tulajdonsága.
(Ami rosszabb, mint a hagyományos diffizárak, mert itt a motorteljesítményét füstöli el az elektronika a fékeken.)

Ennél kafább az ESP. Itt már van perdület- kormányállásérzékelés, stb. Ez a rendszer folyamatosan az úton igyekszik tartani az autót, pl ha egy jobbos kanyarba túl gyorsan érkezünk, csúszni kezd az autó kifelé, akkor a jobb oldali kerekeket fékezi, ezáltal keletkezik egy jobbra ható forgatónyomaték, ami a kocsit "visszafordítja" a helyes nyomvonalra.
Ezt ma reggel tesztelgettem (nekem még most van először ESP-s kocsim), de nagyon jó. Nem tudtam sehogy a sodrából kihozni a kasznit a havas úton.


Egyébként meg gugli: how asr works, vagy asr + traction control, stb, stb. Wink

köszönöm szépen!  worship
Naplózva
MondeoM
Vendég
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2009.02.17 kedd, 18:35:22 »

Abszolút egyetértek mind SzJani, mind pedig Angel hsz-ával! Jani mindannyiunk nevében szólt, akik belefeccöltek egy csomó zsét egy DPF-es MKIV-be.  worship vagyunk egypáran, és egyre többen leszünk.

(Mellesleg én is írtam, hasonló tartalommal a budapest.hu-nak  Wink Nem mellesleg meg se bagózták.)
Naplózva
Atti
Vendég
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2009.02.17 kedd, 23:38:05 »

Sziasztok!

Új vagyok. Tegnap végre átvettem a várva várt Mondeómat. Keveset használt, 5 ajtós 2.0 olajkályha lett, AUT Titanium-X. fekete  Wink
Fantasztikus ez az autó skacok! Smiley és csodaszép.

Még átvétel előtt nagyjából végigolvastam a IV-es fórumot, és ez meg is mentette az első napomat  nyes ugyanis a kerekedő  gun annyira kispórolta az üzemangyagot , hogy a benzinkút előtt 100m-re leállt a verda  falbav . Ha nem olvasom el a fórumon, hogy van az a kistölcsér a pótkerék alatt... worship  vontathattam volna be egy szabványos kúthoz az inteligens lyuka miatt. Igy egy kannácska megoldotta.  hehe

Van viszont egy-két kérdésem hozzátok:

- a hölgy csak németül akar szót fogadni (Voice command). Hogy lehet rávenni, hogy Angoljul csevegjen velem? Sehol sem találtam erre vonatkozó opciót, a Convers+ban is csak a GUI nyelvét lehet változtatni... Ugye nem kell emiatt márkaszervizbe vinni?

- A hátsó ajtó felnyitása mindenkinél viszonylag nehéz, sok erőt igénylő feladat? Vagy valamit hangolni kell a cuccon?

- Meglepődtem, mert Titánium-X volta ellenére 1 CD-s audio van benne, ez fura, nem? Vagy 2007-es modellnél ez még így volt?

Üdv!

Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2009.02.18 szerda, 07:56:34 »


Van viszont egy-két kérdésem hozzátok:

- a hölgy csak németül akar szót fogadni (Voice command). Hogy lehet rávenni, hogy Angoljul csevegjen velem? Sehol sem találtam erre vonatkozó opciót, a Convers+ban is csak a GUI nyelvét lehet változtatni... Ugye nem kell emiatt márkaszervizbe vinni?

- A hátsó ajtó felnyitása mindenkinél viszonylag nehéz, sok erőt igénylő feladat? Vagy valamit hangolni kell a cuccon?

- Meglepődtem, mert Titánium-X volta ellenére 1 CD-s audio van benne, ez fura, nem? Vagy 2007-es modellnél ez még így volt?

Üdv!


Először is gratulálunk az autódhoz.

Voice control: nem, hogy csak szagszervízbe kellene vinni, hanem a modul egységet is cserélni kell... aminek ára koránt sem baráti... a néni Nekem is dojcsul beszél, és néga ha unatkozom tesztelem mennyire csípi a magyaros házi németemet... sokszor visszakérdez  vigyor3   ... Szóval vagy zsebbe nyúlsz, vagy marad a hóh-dojcs néni...

Hátsó ajtónak Nekem nem a felnyitásával van gondom hanem a lecsukásával... szinte le kell szni.... állítani biztos lehet rajta, majd ha viszem szervízbe megkérdem mi a teendő...

Nekem mondjuk csak Trend felszereltség, de Nekem is csak egy sanyi mp3-cd rádió van benne,,, amivel mellesleg nagyon meg vagyok elégedve... szépen szól... tudja a telefonjaimat kezelni... szóval Nekem egyelőre elég...

Várunk Téged is a nagytalin, a személyes kontatktusban talán több fortéjra fény derülhet...

ui.:

SzJani:  Remélem Te is eljössz a nagytalira!!!!!!!!!!!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2009.02.18 szerda, 08:24:04 »


Van viszont egy-két kérdésem hozzátok:

- a hölgy csak németül akar szót fogadni (Voice command). Hogy lehet rávenni, hogy Angoljul csevegjen velem? Sehol sem találtam erre vonatkozó opciót, a Convers+ban is csak a GUI nyelvét lehet változtatni... Ugye nem kell emiatt márkaszervizbe vinni?

- A hátsó ajtó felnyitása mindenkinél viszonylag nehéz, sok erőt igénylő feladat? Vagy valamit hangolni kell a cuccon?

- Meglepődtem, mert Titánium-X volta ellenére 1 CD-s audio van benne, ez fura, nem? Vagy 2007-es modellnél ez még így volt?

Üdv!



A nyényi szegény német lesz végig. Csak VoiceControlModul cserével tud angol lenni.
De! Én azt javaslom, hogy várj egy picit, mert ez a hangvezérlés nekem az 1. napon sem volt már egy vaszisztdasz, és azóta sem használom semmire. Ez az egyetlen dolog, amit feleslegesnek tartok a kocsiban, de a bluetooth miatt jött ez is.
Illetve 1 dologra használom a hangvezérlést: hosszú utakon, mikor már unjuk magunkat, akkor szoktam "bekapcsolni", s jókat röhögünk, mert az esetek nagy részében félreérti a dolgokat (jó: én is rájátszok egy picit, de csak a hangulat miatt).

Hátsó ajtó: nem tudom, nekem előzőleg kombim volt, megszoktam a súlyos dolgokat. De sztem nem nehéz sem csukni, sem nyitni.

Audio: még a 2008-as Tit-X-ben is csak 1CD Sony hifi van az autóban.
Én nem is kértem mást, nekem az USB csatlakozás volt a fontosabb. Ha a Tiédben nincs USB, s szeretnél, akkor viszont érdemes tényleg egy angol nénis USB-s VCM-t berakni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2009.02.18 szerda, 08:25:03 »


SzJani:  Remélem Te is eljössz a nagytalira!!!!!!!!!!!

Oda szeretnénk mindenféleképpen elmenni, de nálam most a "Házasodom nemsokára ééééééédesanyám" téma játszik, ami 05.16.-n lesz. :-)
Szóval ha a szervezés, stb. engedi, menni fogunk, bár kritikusnak tartom.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2009.02.18 szerda, 08:40:14 »

....bár kritikusnak tartom.

Az esküvőt?  hehe eplus2
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2009.02.18 szerda, 08:43:08 »

Az esküvőt?  hehe eplus2

 smile neeeeem, azt, hogy így el tudunk majd menni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2009.02.18 szerda, 08:45:22 »

smile neeeeem, azt, hogy így el tudunk majd menni.

Az esküvőhöz gratula... integet2

Egyelőre úgy néz ki, hogy a nagytali pont 05.16-án lesz. Mivel ez a többség döntése lesz, ezért kénytelen leszel az esküvőt elhalasztani nyes vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.