Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:56:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
78
79
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336431 alkalommal)
Petya
és 19 vendég van a témában
agize
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3550 Dátum:
2009.01.23 péntek, 13:42:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.01.23 péntek, 08:29:39
Nade pont fordítva kellene, hogy legyen, nem?
Amikor befecskendez, akkor kellene többet fogyasztania, de pont fordítva volt...
A regen alatt 0,7l/h volt a fogyi, a regen után pedig visszament ~1,4l/h-ra.
Hogy ti mikről beszéltek?
Én Olyan süket, és vak lennék, hogy 12000 km alatt nem vettem észre semmi féle regenerációt?
Nem értem.
Pedig papírforma szerint az enyém is DPF szűrős...
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3551 Dátum:
2009.01.23 péntek, 13:54:01 »
Idézetet írta: agize - 2009.01.23 péntek, 13:42:49
Hogy ti mikről beszéltek?
Én Olyan süket, és vak lennék, hogy 12000 km alatt nem vettem észre semmi féle regenerációt?
Nem értem.
Pedig papírforma szerint az enyém is DPF szűrős...
Pedig úgy tűnik, hogy nem vetted észre...
Először Én is csak decemberben tapasztaltam, pedig már okt. óta megvan a vas...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3552 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 08:36:21 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.01.23 péntek, 08:29:39
Nade pont fordítva kellene, hogy legyen, nem?
Amikor befecskendez, akkor kellene többet fogyasztania, de pont fordítva volt...
A regen alatt 0,7l/h volt a fogyi, a regen után pedig visszament ~1,4l/h-ra.
Érdekes, mert ma reggel ~5800km környékén megint regenerált az autó.
Pedig volt benne egy 300km-es autópálya etap a múltkori regen óta (na meg mondjuk azért egy kis dugó is (~20km)).
Megint a regen után ~1,3-1,4 l/h lett a fogyi. (egyszer majd kivárom, hogy mennyi ideig csinálja ezt)
Megnéztem, normál üzemben ~0,5l/h az alapjárati fogyasztás.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3553 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 08:40:25 »
Idézetet írta: baloght - 2009.01.23 péntek, 13:54:01
Pedig úgy tűnik, hogy nem vetted észre...
Először Én is csak decemberben tapasztaltam, pedig már okt. óta megvan a vas...
vagy csak papiron van neki DPF szuroje
Naplózva
blah blah blah
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3554 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 08:41:42 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.26 hétfő, 08:40:25
vagy csak papiron van neki DPF szuroje
mint ahogy neked tdci-d
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3555 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 08:43:36 »
Idézetet írta: baloght - 2009.01.26 hétfő, 08:41:42
mint ahogy neked tdci-d
Nekem papiron sincs
Hal istennek
Naplózva
blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3556 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 09:04:30 »
Ne hergeljük egymást!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3557 Dátum:
2009.01.27 kedd, 11:11:59 »
A hétvégén installáltam a gyári lábtérvilágításom helyére egy LED-es történetet.
Amint mentem be a bal oldali lábtérbe, a fejemmel+vállammal+kezemmel működtettem az indexet jobbra, a fékpedált is benyomtam, valamint a helyzetjelzőt is felkapcsoltam. Hogy milyen sororendben, ne kérdezzétek...
Az autó ezt magában úgy reagálta le, hogy felkapcsolta a jobb oldali féklámpámat.
Mikor kimásztam, megnéztem hátul, hát világított. Csak a jobb oldali.
Távirányítóval kiszáll, beszáll, aztán egyszer csak megszűnt világítani...
Lehet, hogy vannak az autóban még ilyen rejtett trükkök, hogy mivel kapcsoljuk fel, pl. a féklámpát, ha éppen szerelgélünk rajta vmit? Vagy a CANbusz a hülye?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3558 Dátum:
2009.01.27 kedd, 12:18:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.01.27 kedd, 11:11:59
A hétvégén installáltam a gyári lábtérvilágításom helyére egy LED-es történetet.
Amint mentem be a bal oldali lábtérbe, a fejemmel+vállammal+kezemmel működtettem az indexet jobbra, a fékpedált is benyomtam, valamint a helyzetjelzőt is felkapcsoltam. Hogy milyen sororendben, ne kérdezzétek...
Az autó ezt magában úgy reagálta le, hogy felkapcsolta a jobb oldali féklámpámat.
Mikor kimásztam, megnéztem hátul, hát világított. Csak a jobb oldali.
Távirányítóval kiszáll, beszáll, aztán egyszer csak megszűnt világítani...
Lehet, hogy vannak az autóban még ilyen rejtett trükkök, hogy mivel kapcsoljuk fel, pl. a féklámpát, ha éppen szerelgélünk rajta vmit? Vagy a CANbusz a hülye?
Vagy mar itt az M$ vezerelte oto
Biztos, hogy nem a kodlampad vilagitott ?
Naplózva
blah blah blah
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3559 Dátum:
2009.01.27 kedd, 12:27:55 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.27 kedd, 12:18:41
Vagy mar itt az M$ vezerelte oto
Biztos, hogy nem a kodlampad vilagitott ?
Az jó lenne, ha be lehetne állítani, hogy nyitáskor a ködlámpa vilkágítson...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3560 Dátum:
2009.01.27 kedd, 12:32:41 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.27 kedd, 12:18:41
Biztos, hogy nem a kodlampad vilagitott ?
(?)
Jó kérdés egyébként tényleg. Sztem nem az lehetett...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
_Bazsi_
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3561 Dátum:
2009.01.28 szerda, 13:41:54 »
Sziasztok!
Most írok ide előszőr, habár mióta a családunk befogta az új autót (november) azóta olvaslak Titeket.
Lenne néhány kérdésem:
1., Szakik azt mondták, hogy utólagos xenonok nagyja nem fér be a búra alá, van vkinek mégis kedvező tapasztalata valamelyikkel? 35k-s kategória érdekel 3 év gari.
2.,Tudtok ajánlani, olyan tolatóradart ami ajánlott a Mondeohoz de nem kell fúrni csak felragasztani a lökös mögé? Off kocsiban látam talán EPS lehetett a neve..
3., 2.0 TDCi 143 : télen elég nehezen indula fűtés, az OFF PD TDI-nkben kabát ledob és 1-2 múlva fújja a meleget mire kiérünk az első lámpához. A Mondinál ez jóval hosszabb idő. Van rá szervízes megoldás, hogy ez a motor is úgy melegdjen mint a 2.2-es? (Talán ott írtátok, hogy meg van oldva vhogy)
Üdv!
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3562 Dátum:
2009.01.28 szerda, 14:09:21 »
Idézetet írta: _Bazsi_ - 2009.01.28 szerda, 13:41:54
Sziasztok!
Most írok ide előszőr, habár mióta a családunk befogta az új autót (november) azóta olvaslak Titeket.
Lenne néhány kérdésem:
1., Szakik azt mondták, hogy utólagos xenonok nagyja nem fér be a búra alá, van vkinek mégis kedvező tapasztalata valamelyikkel? 35k-s kategória érdekel 3 év gari.
2.,Tudtok ajánlani, olyan tolatóradart ami ajánlott a Mondeohoz de nem kell fúrni csak felragasztani a lökös mögé? Off kocsiban látam talán EPS lehetett a neve..
3., 2.0 TDCi 143 : télen elég nehezen indula fűtés, az OFF PD TDI-nkben kabát ledob és 1-2 múlva fújja a meleget mire kiérünk az első lámpához. A Mondinál ez jóval hosszabb idő. Van rá szervízes megoldás, hogy ez a motor is úgy melegdjen mint a 2.2-es? (Talán ott írtátok, hogy meg van oldva vhogy)
Üdv!
1. Vagy gyárit vegyél, vagy semmit... szóval Én nem vagyok utólagos párti...
2. EPS-t felejtsd el... Nekem mk3-ban volt, sokszor (nagyon sokszor) meghülyül...
3. Mivel jó a hatásfoka a motornak, nehezen melegszik... Ez igaz 2.2-re is... Ez van... Szervizes megoldás nincs, hacsak nem szereltetsz be egy webasto álló fűtést...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3563 Dátum:
2009.02.04 szerda, 09:58:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.01.23 péntek, 07:46:20
Ja, még elfelejtettem írni, hogy a két kipufogóvégem olyan meleg volt, hogy csak na.
Pedig normál üzemmeleg motornál nem szokott ilyen meleg lenni.
A múltkor (~6900km környékén) leállítottam az autót regeneráció közben, viszont akkor nem tudtam végigvárni, hogy befejezze.
Szóval leállított motornál ment a hűtőventi, + eléggé vicces volt, mert a bal oldali kipufogóm kissé "pöfékelt", mint vmi pipázó nagypapa...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3564 Dátum:
2009.02.04 szerda, 10:09:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.04 szerda, 09:58:11
A múltkor (~6900km környékén) leállítottam az autót regeneráció közben, viszont akkor nem tudtam végigvárni, hogy befejezze.
Szóval leállított motornál ment a hűtőventi, + eléggé vicces volt, mert a bal oldali kipufogóm kissé "pöfékelt", mint vmi pipázó nagypapa...
Lehet, hogy ez nem volt tul jo otlet. Marmint regenereacio alatt leallitani a mocit. Lehet igy marad nemi elegetlen uzemanyag a kipuf rendszerben.
Szerviz mit mond ilyen esetekben ?
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3565 Dátum:
2009.02.04 szerda, 10:19:09 »
Idézetet írta: zacci - 2009.02.04 szerda, 10:09:42
Lehet, hogy ez nem volt tul jo otlet. Marmint regenereacio alatt leallitani a mocit. Lehet igy marad nemi elegetlen uzemanyag a kipuf rendszerben.
Szerviz mit mond ilyen esetekben ?
Hát, még nem kérdeztem meg őket.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3566 Dátum:
2009.02.04 szerda, 11:46:38 »
Néztem a ford.hu -t, megjelent már a 2009-es árlista (2009.02.02-től).
http://www.ford.hu/ns7/mondeo/-/sbe_mdo07_price/-/-/-/-#
Vannak változások, de lényegiek nem.
Kicsit drágult az előző árlistához képest a listaár, vannak újabb csomagok.
A JB csomag mostmár Individual külső csomagként szerepel (gondolom azért, mert később lesz Indivisual belső csomag is).
A fűthető első szélvédő már a Ghia-hoz és Titaniumhoz is jár nem csak az X-ekhez.
Az index még nincs a tükörben.
Van viszont Ghia-tól "puha tapintású bőrkormány".
ammegmi?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3567 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 16:07:20 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.04 szerda, 11:46:38
Néztem a ford.hu -t, megjelent már a 2009-es árlista (2009.02.02-től).
http://www.ford.hu/ns7/mondeo/-/sbe_mdo07_price/-/-/-/-#
Vannak változások, de lényegiek nem.
Kicsit drágult az előző árlistához képest a listaár, vannak újabb csomagok.
A JB csomag mostmár Individual külső csomagként szerepel (gondolom azért, mert később lesz Indivisual belső csomag is).
A fűthető első szélvédő már a Ghia-hoz és Titaniumhoz is jár nem csak az X-ekhez.
Az index még nincs a tükörben.
Van viszont Ghia-tól "puha tapintású bőrkormány".
ammegmi?
Puha tapintású bőrkormány?
Biztos már széthasználták.. roncsokból szedik ki... tudod recycling...
Azt, hogy drágult, annak örüljünk mi
Tényleg köszi a tegnapi segítséget...
Mi már többet tudunk, mint a fordos termékspecifikus...
A jelszó: moondust silver...
Tényleg nagytalira jövetelt tervezel?
Naplózva
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3568 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 16:10:07 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.04 szerda, 11:46:38
Néztem a ford.hu -t, megjelent már a 2009-es árlista (2009.02.02-től).
Van viszont Ghia-tól "puha tapintású bőrkormány".
ammegmi?
Velúr
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3569 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 16:12:32 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.02.05 csütörtök, 16:10:07
Velúr
Nas majd amikor jöttök, hogy megvettétek a 4-est és kérdezitek, hogy ezt meg azt hogy kell.. akkor majd mi is ilyen viccesek leszünk
Naplózva
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3570 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 18:20:13 »
Idézetet írta: baloght - 2009.02.05 csütörtök, 16:12:32
Nas majd amikor jöttök, hogy megvettétek a 4-est és kérdezitek, hogy ezt meg azt hogy kell.. akkor majd mi is ilyen viccesek leszünk
Miért? A tied nem velúr?
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3571 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 18:44:38 »
Idézetet írta: baloght - 2009.02.05 csütörtök, 16:12:32
Nas majd amikor jöttök, hogy megvettétek a 4-est és kérdezitek, hogy ezt meg azt hogy kell.. akkor majd mi is ilyen viccesek leszünk
Neem , Akkor lesz a taníts mester
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3572 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 18:48:08 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.02.05 csütörtök, 18:44:38
Neem , Akkor lesz a taníts mester
Csaba!
Könnyű annak, akinek szilikon! Izééé!
Szilikonos!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3573 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 18:52:40 »
Idézetet írta: JOCi - 2009.02.05 csütörtök, 18:48:08
Csaba!
Könnyű annak, akinek szilikon! Izééé!
Szilikonos!
Off , de mit szólsz Talmához
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3574 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 19:03:45 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.02.05 csütörtök, 18:52:40
Off , de mit szólsz Talmához
Szerintem ez az év brutálisabb lesz, mint a tavalyi! Én nagyon bízom benne! A végén a dobogó hatalmas dolog lenne!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3575 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 19:05:16 »
Idézetet írta: JOCi - 2009.02.05 csütörtök, 19:03:45
Szerintem ez az év brutálisabb lesz, mint a tavalyi! Én nagyon bízom benne! A végén a dobogó hatalmas dolog lenne!
És milyen hangulat lesz a Balaton ringen .
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3576 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 19:10:47 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.02.05 csütörtök, 19:05:16
És milyen hangulat lesz a Balaton ringen .
Hát bizony!
El kellene jutni oda, de még minden bizonytalan! De állítólag haladnak a munkálatok.
Te nem hallottad, ki közvetíti a futamokat? Eurosport kiesett.
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3577 Dátum:
2009.02.05 csütörtök, 19:19:23 »
Idézetet írta: JOCi - 2009.02.05 csütörtök, 19:10:47
Hát bizony!
El kellene jutni oda, de még minden bizonytalan! De állítólag haladnak a munkálatok.
Te nem hallottad, ki közvetíti a futamokat? Eurosport kiesett.
Szerintem az m1
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
_Bazsi_
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3578 Dátum:
2009.02.08 vasárnap, 00:33:24 »
Köszönöm a választ. A hátsó fejtámla nálatok is "fokozatmentes" ? Értem ez alatt h vagy kihúzom totál vagy besüllyed totál. Kettő között nicns fokozat, mint az első fejtámláknál.
Naplózva
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3579 Dátum:
2009.02.08 vasárnap, 10:54:38 »
Idézetet írta: _Bazsi_ - 2009.02.08 vasárnap, 00:33:24
Köszönöm a választ. A hátsó fejtámla nálatok is "fokozatmentes" ? Értem ez alatt h vagy kihúzom totál vagy besüllyed totál. Kettő között nicns fokozat, mint az első fejtámláknál.
Igen, két fokozatú. Most néztem meg én is.
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3580 Dátum:
2009.02.11 szerda, 14:11:31 »
~7500km van a kocsiban, s megjött a DPF szűrő miatti "Service Oil" üzenet. (2500-nál cseréltettem olajat...)
A szervíz azt mondta, hogy ha úgy is bemegyek majd 10e-nél olajat cseréltetni, akkor kiütik belőle...
(ez otthon is elvégezhető, de én megnézem majd az IDS-sel is)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3581 Dátum:
2009.02.12 csütörtök, 08:02:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.11 szerda, 14:11:31
~7500km van a kocsiban, s megjött a DPF szűrő miatti "Service Oil" üzenet. (2500-nál cseréltettem olajat...)
A szervíz azt mondta, hogy ha úgy is bemegyek majd 10e-nél olajat cseréltetni, akkor kiütik belőle...
(ez otthon is elvégezhető, de én megnézem majd az IDS-sel is)
Ez érdekes...
Nekem kb. 8e van az olajban... és semmi hibaüzenetet nem kaptam még...
Naplózva
agize
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3582 Dátum:
2009.02.12 csütörtök, 08:44:33 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.11 szerda, 14:11:31
~7500km van a kocsiban, s megjött a DPF szűrő miatti "Service Oil" üzenet. (2500-nál cseréltettem olajat...)
Sőt én már 13 000 km-nél tartok! És még nekem sem volt olaj figyelmeztető üzenetem.... már megint kimaradok valamiből?
Bár az enyém csak 2000 ccm-is motorral ketyeg.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3583 Dátum:
2009.02.13 péntek, 10:25:55 »
Úgy látszik, hogy nálam ez a szenzor önértékelési problémákkal küzd.
Ugyanis egy ideig láttam a meszidzsek között, hogy "service oil", de tegnap du. már nem...
Azóta sem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3584 Dátum:
2009.02.13 péntek, 10:39:57 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.13 péntek, 10:25:55
Úgy látszik, hogy nálam ez a szenzor önértékelési problémákkal küzd.
Ugyanis egy ideig láttam a meszidzsek között, hogy "service oil", de tegnap du. már nem...
Azóta sem.
Ez volt egy típushiba a korábbi modellekeben, de a Te autód nem nevezhető korainak...
Mindenesetre Én szerintem én is bevállalom a 10e ciklust...
Más:
Megtörtént a JB upgrade... Neked a küszöb spoiler nem szokott fennakadni?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3585 Dátum:
2009.02.13 péntek, 11:37:31 »
Idézetet írta: baloght - 2009.02.13 péntek, 10:39:57
Ez volt egy típushiba a korábbi modellekeben, de a Te autód nem nevezhető korainak...
Mindenesetre Én szerintem én is bevállalom a 10e ciklust...
Más:
Megtörtént a JB upgrade... Neked a küszöb spoiler nem szokott fennakadni?
Hát igen.
Nem értem, hogy nálam miért nyiszog ez a szenzor.
Én hosszú ideig megtartom ezt az autót, úgyhogy a 10E-s olajcsere az már tuti nálam is.
JB:
a küszöb spoiler nem szokott felakadni.
Kritikussági sorrend:
- az autó orra, ha pl megyek le egy mgasabb helyről akkor leér, de csak alul a koptató rész,
(padkánál a kerék előtti kis műanyag lemez kelti a hangulatot)
- a hátsó lökös, ha tolatok pl egy magasabb padkához (muszáj, mert hosszú az autó),
- a küszöb eddig 1x ért le, de az egy bazi magas padka miatt volt,
Arra kell nagyon odafigyelni, amikor vmiért emelik az autót (pl. kerékcsere), mert nekem a ford szervíz emelte már úgy fel, hogy a küszöbnél nem arra a helyre tették az emeléshez szükséges papucsot, hanem csak be a küszöb alá, aztán emeltek...
Szerencsére nem tört el(eléggé hajlékony), de fotóm azért van róla, ha egyszer lesz vmi gebasz, akkor eléjük rakom...
Képek vannak az upgrade-ről? Milyen lett?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3586 Dátum:
2009.02.16 hétfő, 19:35:39 »
sziasztok! Valaki le tudná írni, hogy hogyan működik a kipőrgésgátló? (ASR)
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3587 Dátum:
2009.02.17 kedd, 07:54:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.13 péntek, 11:37:31
Hát igen.
Nem értem, hogy nálam miért nyiszog ez a szenzor.
Én hosszú ideig megtartom ezt az autót, úgyhogy a 10E-s olajcsere az már tuti nálam is.
JB:
a küszöb spoiler nem szokott felakadni.
Kritikussági sorrend:
- az autó orra, ha pl megyek le egy mgasabb helyről akkor leér, de csak alul a koptató rész,
(padkánál a kerék előtti kis műanyag lemez kelti a hangulatot)
- a hátsó lökös, ha tolatok pl egy magasabb padkához (muszáj, mert hosszú az autó),
- a küszöb eddig 1x ért le, de az egy bazi magas padka miatt volt,
Arra kell nagyon odafigyelni, amikor vmiért emelik az autót (pl. kerékcsere), mert nekem a ford szervíz emelte már úgy fel, hogy a küszöbnél nem arra a helyre tették az emeléshez szükséges papucsot, hanem csak be a küszöb alá, aztán emeltek...
Szerencsére nem tört el(eléggé hajlékony), de fotóm azért van róla, ha egyszer lesz vmi ge***, akkor eléjük rakom...
Képek vannak az upgrade-ről? Milyen lett?
Szia!
Vannak képek, csak félig sötétben készültek, úgyhogy nem olyan jók... Nekem tetszik az upgrade, jó lett...
Tegnap néztem, hogy a küszöbön vannak kis ablakok az emelés megkönnyítésére... leszedni azért nem tudtam, mert nem akartam lefeszíteni... szóval azt hogyan kell leszedni? van valami mozdulata?
Még Nekem sem ért le a küszöb, de számos helyzetben mm-eken múlik
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3588 Dátum:
2009.02.17 kedd, 09:44:21 »
Idézetet írta: baloght - 2009.02.17 kedd, 07:54:24
Szia!
Vannak képek, csak félig sötétben készültek, úgyhogy nem olyan jók... Nekem tetszik az upgrade, jó lett...
Tegnap néztem, hogy a küszöbön vannak kis ablakok az emelés megkönnyítésére... leszedni azért nem tudtam, mert nem akartam lefeszíteni... szóval azt hogyan kell leszedni? van valami mozdulata?
Még Nekem sem ért le a küszöb, de számos helyzetben mm-eken múlik
Erről az ablakról van szó:
http://kep.tar.hu/szjani78/50615663/36818858#2
Hát nem tudom, nekem eddig gépi emelővel simán tudták jól emelni úgy, hogy nem kellett a kis ablakot kiszedni. Talán az autóhoz adott emelővel is lehet, majd egyszer kipróbálom.
Leszedés: sztem belülről vmi fülek foghatják több helyen, szóval remegvepattintósféltősf*sós a dolog, de bátraké a szerencse.
Kíváncsi leszek a képeidre, hogyan néz most ki az autó.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3589 Dátum:
2009.02.17 kedd, 09:52:27 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.17 kedd, 09:44:21
Erről az ablakról van szó:
http://kep.tar.hu/szjani78/50615663/36818858#2
Hát nem tudom, nekem eddig gépi emelővel simán tudták jól emelni úgy, hogy nem kellett a kis ablakot kiszedni. Talán az autóhoz adott emelővel is lehet, majd egyszer kipróbálom.
Leszedés: sztem belülről vmi fülek foghatják több helyen, szóval remegvepattintósféltősf*sós a dolog, de bátraké a szerencse.
Kíváncsi leszek a képeidre, hogyan néz most ki az autó.
Utoljára ilyen ablak az xr2i Fietámon volt, de az ragyogóan lejött... Ez meg olyan, mintha oda lenne ragasztva... de azért nem hiába van az... szóval le kellene tudni szedni valahogy...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3590 Dátum:
2009.02.17 kedd, 11:06:19 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.02.16 hétfő, 19:35:39
sziasztok! Valaki le tudná írni, hogy hogyan működik a kipőrgésgátló? (ASR)
Hát, ha már itt merült fel a kérdés:
A kipörgésgátló az alapja az menetszabályzó dolgoknak. (Az ABS még alapabb.)
Ha az ABS szenzorok jeleiből az derül ki, hogy a hajtott kerék elpörög, akkor elveszi a motorteljesítményt valamilyen formában, pl. elveszi a gázt (elektronikus gázpedálnál), vagy belebazerál a gyújtásba, vagy a turbónyomásba, stb. stb. a lényeg: motorteljesítményt csökkent. Ha jól tudom 1/7 fordulatszámkülönbségre már aktív tud lenni a rendszer.
Aztán van amikor fékezi is az elforgó kerekeket, de ez inkább a mai hobbiterrepjáróknál használatos "szoftveres" differenciálzár tulajdonsága.
(Ami rosszabb, mint a hagyományos diffizárak, mert itt a motorteljesítményét füstöli el az elektronika a fékeken.)
Ennél kafább az ESP. Itt már van perdület- kormányállásérzékelés, stb. Ez a rendszer folyamatosan az úton igyekszik tartani az autót, pl ha egy jobbos kanyarba túl gyorsan érkezünk, csúszni kezd az autó kifelé, akkor a jobb oldali kerekeket fékezi, ezáltal keletkezik egy jobbra ható forgatónyomaték, ami a kocsit "visszafordítja" a helyes nyomvonalra.
Ezt ma reggel tesztelgettem (nekem még most van először ESP-s kocsim), de nagyon jó. Nem tudtam sehogy a sodrából kihozni a kasznit a havas úton.
Egyébként meg gugli: how asr works, vagy asr + traction control, stb, stb.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3591 Dátum:
2009.02.17 kedd, 16:07:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.17 kedd, 11:06:19
Hát, ha már itt merült fel a kérdés:
A kipörgésgátló az alapja az menetszabályzó dolgoknak. (Az ABS még alapabb.)
Ha az ABS szenzorok jeleiből az derül ki, hogy a hajtott kerék elpörög, akkor elveszi a motorteljesítményt valamilyen formában, pl. elveszi a gázt (elektronikus gázpedálnál), vagy belebazerál a gyújtásba, vagy a turbónyomásba, stb. stb. a lényeg: motorteljesítményt csökkent. Ha jól tudom 1/7 fordulatszámkülönbségre már aktív tud lenni a rendszer.
Aztán van amikor fékezi is az elforgó kerekeket, de ez inkább a mai hobbiterrepjáróknál használatos "szoftveres" differenciálzár tulajdonsága.
(Ami rosszabb, mint a hagyományos diffizárak, mert itt a motorteljesítményét füstöli el az elektronika a fékeken.)
Ennél kafább az ESP. Itt már van perdület- kormányállásérzékelés, stb. Ez a rendszer folyamatosan az úton igyekszik tartani az autót, pl ha egy jobbos kanyarba túl gyorsan érkezünk, csúszni kezd az autó kifelé, akkor a jobb oldali kerekeket fékezi, ezáltal keletkezik egy jobbra ható forgatónyomaték, ami a kocsit "visszafordítja" a helyes nyomvonalra.
Ezt ma reggel tesztelgettem (nekem még most van először ESP-s kocsim), de nagyon jó. Nem tudtam sehogy a sodrából kihozni a kasznit a havas úton.
Egyébként meg gugli: how asr works, vagy asr + traction control, stb, stb.
köszönöm szépen!
Naplózva
MondeoM
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3592 Dátum:
2009.02.17 kedd, 18:35:22 »
Abszolút egyetértek mind SzJani, mind pedig Angel hsz-ával! Jani mindannyiunk nevében szólt, akik belefeccöltek egy csomó zsét egy DPF-es MKIV-be.
vagyunk egypáran, és egyre többen leszünk.
(Mellesleg én is írtam, hasonló tartalommal a budapest.hu-nak
Nem mellesleg meg se bagózták.)
Naplózva
Atti
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3593 Dátum:
2009.02.17 kedd, 23:38:05 »
Sziasztok!
Új vagyok. Tegnap végre átvettem a várva várt Mondeómat. Keveset használt, 5 ajtós 2.0 olajkályha lett, AUT Titanium-X. fekete
Fantasztikus ez az autó skacok!
és csodaszép.
Még átvétel előtt nagyjából végigolvastam a IV-es fórumot, és ez meg is mentette az első napomat
ugyanis a kerekedő
annyira kispórolta az üzemangyagot , hogy a benzinkút előtt 100m-re leállt a verda
. Ha nem olvasom el a fórumon, hogy van az a kistölcsér a pótkerék alatt...
vontathattam volna be egy szabványos kúthoz az inteligens lyuka miatt. Igy egy kannácska megoldotta.
Van viszont egy-két kérdésem hozzátok:
- a hölgy csak németül akar szót fogadni (Voice command). Hogy lehet rávenni, hogy Angoljul csevegjen velem? Sehol sem találtam erre vonatkozó opciót, a Convers+ban is csak a GUI nyelvét lehet változtatni... Ugye nem kell emiatt márkaszervizbe vinni?
- A hátsó ajtó felnyitása mindenkinél viszonylag nehéz, sok erőt igénylő feladat? Vagy valamit hangolni kell a cuccon?
- Meglepődtem, mert Titánium-X volta ellenére 1 CD-s audio van benne, ez fura, nem? Vagy 2007-es modellnél ez még így volt?
Üdv!
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3594 Dátum:
2009.02.18 szerda, 07:56:34 »
Idézetet írta: Atti - 2009.02.17 kedd, 23:38:05
Van viszont egy-két kérdésem hozzátok:
- a hölgy csak németül akar szót fogadni (Voice command). Hogy lehet rávenni, hogy Angoljul csevegjen velem? Sehol sem találtam erre vonatkozó opciót, a Convers+ban is csak a GUI nyelvét lehet változtatni... Ugye nem kell emiatt márkaszervizbe vinni?
- A hátsó ajtó felnyitása mindenkinél viszonylag nehéz, sok erőt igénylő feladat? Vagy valamit hangolni kell a cuccon?
- Meglepődtem, mert Titánium-X volta ellenére 1 CD-s audio van benne, ez fura, nem? Vagy 2007-es modellnél ez még így volt?
Üdv!
Először is gratulálunk az autódhoz.
Voice control: nem, hogy csak szagszervízbe kellene vinni, hanem a modul egységet is cserélni kell... aminek ára koránt sem baráti... a néni Nekem is dojcsul beszél, és néga ha unatkozom tesztelem mennyire csípi a magyaros házi németemet... sokszor visszakérdez
... Szóval vagy zsebbe nyúlsz, vagy marad a hóh-dojcs néni...
Hátsó ajtónak Nekem nem a felnyitásával van gondom hanem a lecsukásával... szinte le kell szni.... állítani biztos lehet rajta, majd ha viszem szervízbe megkérdem mi a teendő...
Nekem mondjuk csak Trend felszereltség, de Nekem is csak egy sanyi mp3-cd rádió van benne,,, amivel mellesleg nagyon meg vagyok elégedve... szépen szól... tudja a telefonjaimat kezelni... szóval Nekem egyelőre elég...
Várunk Téged is a nagytalin, a személyes kontatktusban talán több fortéjra fény derülhet...
ui.:
SzJani: Remélem Te is eljössz a nagytalira!!!!!!!!!!!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3595 Dátum:
2009.02.18 szerda, 08:24:04 »
Idézetet írta: Atti - 2009.02.17 kedd, 23:38:05
Van viszont egy-két kérdésem hozzátok:
- a hölgy csak németül akar szót fogadni (Voice command). Hogy lehet rávenni, hogy Angoljul csevegjen velem? Sehol sem találtam erre vonatkozó opciót, a Convers+ban is csak a GUI nyelvét lehet változtatni... Ugye nem kell emiatt márkaszervizbe vinni?
- A hátsó ajtó felnyitása mindenkinél viszonylag nehéz, sok erőt igénylő feladat? Vagy valamit hangolni kell a cuccon?
- Meglepődtem, mert Titánium-X volta ellenére 1 CD-s audio van benne, ez fura, nem? Vagy 2007-es modellnél ez még így volt?
Üdv!
A nyényi szegény német lesz végig. Csak VoiceControlModul cserével tud angol lenni.
De! Én azt javaslom, hogy várj egy picit, mert ez a hangvezérlés nekem az 1. napon sem volt már egy vaszisztdasz, és azóta sem használom semmire. Ez az egyetlen dolog, amit feleslegesnek tartok a kocsiban, de a bluetooth miatt jött ez is.
Illetve 1 dologra használom a hangvezérlést: hosszú utakon, mikor már unjuk magunkat, akkor szoktam "bekapcsolni", s jókat röhögünk, mert az esetek nagy részében félreérti a dolgokat (jó: én is rájátszok egy picit, de csak a hangulat miatt).
Hátsó ajtó: nem tudom, nekem előzőleg kombim volt, megszoktam a súlyos dolgokat. De sztem nem nehéz sem csukni, sem nyitni.
Audio: még a 2008-as Tit-X-ben is csak 1CD Sony hifi van az autóban.
Én nem is kértem mást, nekem az USB csatlakozás volt a fontosabb. Ha a Tiédben nincs USB, s szeretnél, akkor viszont érdemes tényleg egy angol nénis USB-s VCM-t berakni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3596 Dátum:
2009.02.18 szerda, 08:25:03 »
Idézetet írta: baloght - 2009.02.18 szerda, 07:56:34
SzJani: Remélem Te is eljössz a nagytalira!!!!!!!!!!!
Oda szeretnénk mindenféleképpen elmenni, de nálam most a "Házasodom nemsokára ééééééédesanyám" téma játszik, ami 05.16.-n lesz. :-)
Szóval ha a szervezés, stb. engedi, menni fogunk, bár kritikusnak tartom.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3597 Dátum:
2009.02.18 szerda, 08:40:14 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.18 szerda, 08:25:03
....bár kritikusnak tartom.
Az esküvőt?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3598 Dátum:
2009.02.18 szerda, 08:43:08 »
Idézetet írta: baloght - 2009.02.18 szerda, 08:40:14
Az esküvőt?
neeeeem, azt, hogy így el tudunk majd menni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3599 Dátum:
2009.02.18 szerda, 08:45:22 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.02.18 szerda, 08:43:08
neeeeem, azt, hogy így el tudunk majd menni.
Az esküvőhöz gratula...
Egyelőre úgy néz ki, hogy a nagytali pont 05.16-án lesz. Mivel ez a többség döntése lesz, ezért kénytelen leszel az esküvőt elhalasztani
Naplózva
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
78
79
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ