Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 15:14:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
560
561
562
563
564
565
566
[
567
]
568
569
570
571
572
573
574
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11163854 alkalommal)
Soprano
és 22 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28300 Dátum:
2015.10.06 kedd, 08:56:34 »
Külföldön jó azért az, pld. Horvátországi nyaraláshoz...
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.06 kedd, 07:47:48
kormanycsere. Nem vészes.De szerintem nem olyan fontos mint amennyire oda vannak érte. 10 percet nem lehet vele menni pályán egyfolytaban mert mindig kijon valaki vagy nem megy vissza. Bár jobban néz ki ha van az biztos.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28301 Dátum:
2015.10.06 kedd, 08:57:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.06 kedd, 07:47:48
kormanycsere. Nem vészes.De szerintem nem olyan fontos mint amennyire oda vannak érte. 10 percet nem lehet vele menni pályán egyfolytaban mert mindig kijon valaki vagy nem megy vissza. Bár jobban néz ki ha van az biztos.
Amióta megvan a gépem, most hétvégén először mentem vele asszonyka nélkül pályán és kicsit megnyomtam.
Azt vettem észre, hogy 180 felett hiba kapcsolom be a tempomatot visszaáll 180-ra, az neki a max
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28302 Dátum:
2015.10.06 kedd, 08:59:02 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.06 kedd, 07:47:48
kormanycsere. Nem vészes.De szerintem nem olyan fontos mint amennyire oda vannak érte. 10 percet nem lehet vele menni pályán egyfolytaban mert mindig kijon valaki vagy nem megy vissza. Bár jobban néz ki ha van az biztos.
M6
Felhajtó után benyomom, lehajtó előtt kikapcsolom
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28303 Dátum:
2015.10.06 kedd, 09:01:41 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.10.06 kedd, 08:59:02
M6
Felhajtó után benyomom, lehajtó előtt kikapcsolom
Eddig 2* tettem a kerekeim az M6-ra, valahogy az mindig kimarad. Na ott a madár is csak néha jár...
Ott tényleg hasznos
Az M5 az viszont nagyon gáz, alig van olyan időszak, amikor normálisan járható. A sok barom a belső sávban 100-110-el araszol, de a külső sáv meg tök üres
Szabálytalan vagy sem, de én a külsőben 120-130al ilyenkor simán elmegyek mellettük
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
SzaLev
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28304 Dátum:
2015.10.06 kedd, 09:06:06 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.06 kedd, 07:47:48
kormanycsere. Nem vészes.De szerintem nem olyan fontos mint amennyire oda vannak érte. 10 percet nem lehet vele menni pályán egyfolytaban mert mindig kijon valaki vagy nem megy vissza. Bár jobban néz ki ha van az biztos.
Én Bp bevezetőkön is használtam, mert 70-re berakva biztos nem léped túl a megengedett határt és nem kell félni a sunyin megbúvó rendőrtől. Ue este falun áthajtva 50, mert egyébként észre se veszed és már 70-80. Szóval nem olyan felesleges ez szerintem...
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28305 Dátum:
2015.10.06 kedd, 10:33:55 »
Ja tényleg, nekem is
Én Szekszárd előtt jövök le a 65-ös útra Bonyhád irányába. Na az egy elalvós autópálya...
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.10.06 kedd, 08:59:02
M6
Felhajtó után benyomom, lehajtó előtt kikapcsolom
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28306 Dátum:
2015.10.06 kedd, 10:55:03 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.10.06 kedd, 10:33:55
Ja tényleg, nekem is
Én Szekszárd előtt jövök le a 65-ös útra Bonyhád irányába. Na az egy elalvós autópálya...
Szintén
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsitvayb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28307 Dátum:
2015.10.06 kedd, 11:01:06 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2015.10.05 hétfő, 19:37:32
Sziasztok,
Ma én is kaptam egy P269F hibakódot.
Kérdés, hogy mekkora a baj?
Nekem elég nagy, mert legalább egy 1000km-t bele kellene tekernem az autóba mielőtt eljutok akárhová szervízbe.
Gondolom keressek inkább alternatív megoldást az 1000km megtételére...
Sziasztok,
Erre valaki valamit? Hátha átsiklott csak fölötte itt a nagy levelezésben valaki hozzáértő.
El merjek indulni?
Tudom, hogy nem kellett volna, de ELM327-tel kitöröltem a hibát, azóta mentem kb. 50km-t és nem jött elő, bár gyanítom, hogy csak azért nem, mert akkor fog újra előjönni, amikor legközelebb regenerálna.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28308 Dátum:
2015.10.06 kedd, 11:50:15 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2015.10.06 kedd, 11:01:06
Sziasztok,
Erre valaki valamit? Hátha átsiklott csak fölötte itt a nagy levelezésben valaki hozzáértő.
El merjek indulni?
Tudom, hogy nem kellett volna, de ELM327-tel kitöröltem a hibát, azóta mentem kb. 50km-t és nem jött elő, bár gyanítom, hogy csak azért nem, mert akkor fog újra előjönni, amikor legközelebb regenerálna.
kiment egy bizti a dpf regeneráló izzítójának(20A).Csere.Ha ezután sem jó,akkor az izzító is tönkrement.
(amennyiben a regen már a fészliftes változat....)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28309 Dátum:
2015.10.06 kedd, 12:48:33 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.10.06 kedd, 08:57:16
Amióta megvan a gépem, most hétvégén először mentem vele asszonyka nélkül pályán és kicsit megnyomtam.
Azt vettem észre, hogy 180 felett hiba kapcsolom be a tempomatot visszaáll 180-ra, az neki a max
Igen ez gyarilag ilyen. Ehhez nem kellett volna kimenned a palyara
Asszem benne van a gepkonyvben is...
Naplózva
blah blah blah
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28310 Dátum:
2015.10.06 kedd, 13:06:51 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.10.06 kedd, 08:59:02
M6
Felhajtó után benyomom, lehajtó előtt kikapcsolom
Az az 1 pálya kivétel, arra én is szeretek menni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28311 Dátum:
2015.10.06 kedd, 17:30:50 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.05 hétfő, 21:24:16
Hat kerem arrol nem tehetek, hogy ilyen szfh a ford minosege. Akarmennyire fura az altalad emlegetett "allandoan bugzik" dolognak semmi koze ahhoz, hogy eppen milyen motorral van szerelve a gepjarmu ;)Mar megint az a franya csusztatas
Hasznalt geprol van szo
Tehat ennek megfeleleon nezegesd azt a szamitast
Majd mondjuk 50-100e km mulva mond, hogy semmit nem kellett ra kolteni az elmult idoszakban.
Csak jelzem, ha zaros hataridon belul nem szabadulsz meg visitva a gepedtol, akkor szamolhatsz lendkerek+kuplung+pcsucs+szervotengely stb. beszerezesevel
Szerintem is maradjunk a tenyeknel es nem az elferditett tenyeknel.
Szep dolog, hogy sporoltal 2 millat, csak elfelejtetted megemliteni azt a nem kevesbe fontos tenyt, miszerint te uj gepet vettel. Mennyiert ? 6 ? Mennyit er most ? 1.5 ?
Akkor most hogy all az egyenleged ?
Ha uj geprol lenne szo meg meggondolnam a dizlit, mondjuk 4-5ev tavlatban es max. 150e km-ig, de akkor sem vennek, mert a 4-5ev alatt elbukod az autod aranak 2/3-at. Szoval hiaba sporolsz a fogyin orverzesig
Es tenyleg nem hitvitarol van szo, hanem tenyekrol. Hasznalt autonal nem eri meg a dizli, mert amit megsporolsz a vamot, elbukod a reven
ne offoljatok itt pls.
mindkettőtöknek mk3-a van...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28312 Dátum:
2015.10.06 kedd, 17:32:21 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.05 hétfő, 22:01:01
Csúsztatás... te már már csak tudod...
Nézzük csak... hol írtam én, hogy használt autó? Sehol. De nézhetjük úgy is, ha teszem az 50-rel ezelőtt vettem volna meg.
50e talán meglesz, de lassan gondolkodom a cserén. Ez most max 2 év. Ennél tovább nem tartom meg.
12 év elég hosszú szakasz, azért szerintem nem tekinthető újnak egy ilyen autó... ez is csúsztatás lenne?
Mindig is sokat adtam a tanácsaidra...
Esetleg a személyeskedőst is kerülhetjük...
Kéremszépen. Én mindenképpen új autót vettem volna. Vagy dízelt, vagy benzinest.
Na, 150e... hát azon túlvagyunk. Az, hogy az autó hány százalékát bukod el, nem a d/b dologtól függ. Az autó nem tartja meg az értékét, pont.
Én nem azért vettem dízelt, mert majd oly sokat spórol, hogy visszahozza az autó árát: szó nincs erről. Azért vettem, hogy elvigyen minket x helyre.
Ezt meg is tette. Ha benzinest veszek, ugyanúgy elbuktam volna az x százalékát.
Megéri, csak ésszel kell választani. A következőm 4-es lesz, facelift, és 2 v 2,2 literes dízellel.
Minden használt autónál jöhet valami javítás.
Tudod, volt egy vizsga az egyetemen, amit bitang nehéz volt letenni. Kb 10-20 százalék jutott ki a vizsgára (a visszabukók is benne vannak a 100%-ban), és kb a fele le is vizságozott, azaz mondjuk 10% jutott át. Én nem azokat kérdeztem, akiknek nem sikerült, hogy hogy csinálták, hanem azokat, akiknek összejött. És így én is le tudtam rakni...
Te mindent szfh-ozol. A windóz sem jó, a fordot is szidod, de eddig amiről beszéltünk, az mind xar volt, kivéve az amigát, ami persze el is tűnt a múltban.
Az infós topicban is csak fröcsögtél, mert persze nem érted, hogyan működik, majd amikor elmondták, hogy megoldható, csak pislogtál.
Te egy álomvilágban élsz.
Nem nagyon érdekel a véleményed... kb mikor a foltos tehén aszongya hogy mú. Na ennyire.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28313 Dátum:
2015.10.06 kedd, 18:09:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.05 hétfő, 09:54:45
a mondeókat pláne a dízeleket nem évi 10-20ekm futásra veszik,hanem inkább 60-70ekm évente,és ezt nyugodtan lehet általánosítani is.de van gyakran sokkal több is.miután a legtöbb flottás vagy céges autó vagy taxi volt,azokat meg 3-4 év után a lízing szerződés lejártakor értékesítenek.Ezekben olyankorra már 150-200e km van,amit addig minden gond nélkül teljesítenek is.
A probléma,hogy a magyar vásárló,még mindig a 80e km-t futott 4 éves autó keresi.Hát megkapja.Mind annyival kerül a piacra.....
Aztán vannak a nagymenők.A németek,az belgák, a hollandok,mind mind nagyon nagy távokat autóznak.Mosolyog az ember,amikor meglát egy belga 2 éves autót 50e km-el.És nem látszik rajtuk,hogy már akár a 200nál is jártak......
Szerintem valahol a ketto kozott van az igazsag. Ritka az evi 10-20e km-t futo dizel (bar ott van peldanak az enyem
), de azert nem is mindenki megy 70e-t vele. Jani 6 ev alatt ment 220e-t, Arabic 3 ev alatt 120e-t, de meg talan stealt se tett bele eventw 60e-t, pedig o is ment a TDCi-vel rendesen. De neked is dizeled van, es te se mesz evi 60-70e-t. Vagy ott van titta, ujonnan vette, 2 evesen van benne 60e.
En egy evi 30-40e futast realisabbnak (atlagosabbnak) tartok, mint evi 60-70e-t venni sztenderdnek.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28314 Dátum:
2015.10.06 kedd, 18:18:53 »
Idézetet írta: Domi - 2015.10.06 kedd, 18:09:00
Szerintem valahol a ketto kozott van az igazsag. Ritka az evi 10-20e km-t futo dizel (bar ott van peldanak az enyem
), de azert nem is mindenki megy 70e-t vele. Jani 6 ev alatt ment 220e-t, Arabic 3 ev alatt 120e-t, de meg talan stealt se tett bele eventw 60e-t, pedig o is ment a TDCi-vel rendesen. De neked is dizeled van, es te se mesz evi 60-70e-t. Vagy ott van titta, ujonnan vette, 2 evesen van benne 60e.
En egy evi 30-40e futast realisabbnak (atlagosabbnak) tartok, mint evi 60-70e-t venni sztenderdnek.
Domi.
olvasd már el!
Én a külföldről behozottakról beszélek nagytöbbségben.Az arány szerintem rosszabb 90/10 nél a sok km javára.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28315 Dátum:
2015.10.06 kedd, 18:24:05 »
tempomat: én még városban is használom, így nem lépem túl a megengedettet. M1, M3, M7 folyamatosan használom, felmegyek, benyomom, lehajtónál kikapcs és kész. Szóval szerintem hasznos
Idézetet írta: Domi - 2015.10.06 kedd, 18:09:00
Szerintem valahol a ketto kozott van az igazsag. Ritka az evi 10-20e km-t futo dizel (bar ott van peldanak az enyem
), de azert nem is mindenki megy 70e-t vele. Jani 6 ev alatt ment 220e-t, Arabic 3 ev alatt 120e-t, de meg talan stealt se tett bele eventw 60e-t, pedig o is ment a TDCi-vel rendesen. De neked is dizeled van, es te se mesz evi 60-70e-t. Vagy ott van titta, ujonnan vette, 2 evesen van benne 60e.
En egy evi 30-40e futast realisabbnak (atlagosabbnak) tartok, mint evi 60-70e-t venni sztenderdnek.
Van aki nem csak azért veszi a dizit, mert spórolni akar, hanem mert bejön neki (én ilyen dege vagyok
). A másik, hogy néha megéri úgy venni, hogy ***, rákölti az ember azt, amit egy már használható autóért adna (pol vesz 2M-ért motorhibásat, rákölt 500-1M-et) és van egy olyan autó, amiben szinte új moci van és az autó ára megegyezik egy használtéval (tapasztalatból mondom, mert nekem motort, első futóművet, kormányművet teljesen és lengéscsillapítókat is kellett cserélnem. Most vagyok 3.5M-nél az autóval mindenestül, de "új" motor és futómű).
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28316 Dátum:
2015.10.06 kedd, 18:31:11 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.06 kedd, 18:18:53
Domi.
olvasd már el!
Én a külföldről behozottakról beszélek nagytöbbségben.Az arány szerintem rosszabb 90/10 nél a sok km javára.
Direkt azert hoztam fel az emlitett 3 embert (Jani, Arabic, stealt) peldanak, mert ok joval a magyar atlag felett mennek. Akkor az realis, hogy egy nemet ehhez kepest meg 2x-es szorzo? Nekem nincs nemet ismerosom, vagy rokonom, akitol ezt megkerdezzem, de nekem tovabbra sem tiszta az, hogy ha valaki nemet, akkor miert alapvetes, hogy evente min. 60-70e-t beletol a kocsiba.
Persze nyilvan van ilyen, sot olyan is, ami ennel is tobbet futott, csak en nem ezt gondolnam az atlagosnak. De ha tevedek, akkor mea culpa.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28317 Dátum:
2015.10.06 kedd, 19:29:54 »
Idézetet írta: Domi - 2015.10.06 kedd, 18:31:11
Direkt azert hoztam fel az emlitett 3 embert (Jani, Arabic, stealt) peldanak, mert ok joval a magyar atlag felett mennek. Akkor az realis, hogy egy nemet ehhez kepest meg 2x-es szorzo? Nekem nincs nemet ismerosom, vagy rokonom, akitol ezt megkerdezzem, de nekem tovabbra sem tiszta az, hogy ha valaki nemet, akkor miert alapvetes, hogy evente min. 60-70e-t beletol a kocsiba.
Persze nyilvan van ilyen, sot olyan is, ami ennel is tobbet futott, csak en nem ezt gondolnam az atlagosnak. De ha tevedek, akkor mea culpa.
Mindkettőtöknek igaza van.
De.
Domi, nézd meg a német magánhirdetők/kereskedők arányát.
A német magánember nem megy kvázi sokat (de többet megy bőven, mint mi, mert nagyobbak a távolságok). De ami kereskedésben van, az sokszor lízingelt kocsi (német kereskedő), vagy többedik tulajos (inkább török nepperes).
Így ami kinti bármilyen kereskedős, az inkább több km-es.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28318 Dátum:
2015.10.06 kedd, 20:00:40 »
Idézetet írta: Domi - 2015.10.06 kedd, 18:31:11
Direkt azert hoztam fel az emlitett 3 embert (Jani, Arabic, stealt) peldanak, mert ok joval a magyar atlag felett mennek. Akkor az realis, hogy egy nemet ehhez kepest meg 2x-es szorzo? Nekem nincs nemet ismerosom, vagy rokonom, akitol ezt megkerdezzem, de nekem tovabbra sem tiszta az, hogy ha valaki nemet, akkor miert alapvetes, hogy evente min. 60-70e-t beletol a kocsiba.
Persze nyilvan van ilyen, sot olyan is, ami ennel is tobbet futott, csak en nem ezt gondolnam az atlagosnak. De ha tevedek, akkor mea culpa.
A kinti kocsik nagy része lízingelt céges kocsi ahogy alf is írta, es ugy is adjak el ahogy irta. Ezek egy része sokat megy, akár 60 körül is évente vagy még többet. De nem szabad általánosítani mert nem mind ilyen. Nincs minden kinti kocsiban 3 evesen 180-200e km. Vannak kis kmesek is, 100 alatt 3 évesen, vagy 100 körül. Csak azok drágábbak mint a sok kmesek.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28319 Dátum:
2015.10.06 kedd, 20:07:17 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.06 kedd, 20:00:40
A kinti kocsik nagy része lízingelt céges kocsi ahogy alf is írta, es ugy is adjak el ahogy irta. Ezek egy része sokat megy, akár 60 körül is évente vagy még többet. De nem szabad általánosítani mert nem mind ilyen. Nincs minden kinti kocsiban 3 evesen 180-200e km. Vannak kis kmesek is, 100 alatt 3 évesen, vagy 100 körül. Csak azok drágábbak mint a sok kmesek.
mondtam.az arány 90/10.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28320 Dátum:
2015.10.06 kedd, 20:28:12 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.06 kedd, 20:00:40
A kinti kocsik nagy része lízingelt céges kocsi ahogy alf is írta, es ugy is adjak el ahogy irta. Ezek egy része sokat megy, akár 60 körül is évente vagy még többet. De nem szabad általánosítani mert nem mind ilyen. Nincs minden kinti kocsiban 3 evesen 180-200e km. Vannak kis kmesek is, 100 alatt 3 évesen, vagy 100 körül. Csak azok drágábbak mint a sok kmesek.
Vagy benzinesek
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28321 Dátum:
2015.10.06 kedd, 20:42:33 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.06 kedd, 17:30:50
ne offoljatok itt pls.
mindkettőtöknek mk3-a van...
főleg ne parttalan b/d vitával.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28322 Dátum:
2015.10.06 kedd, 20:56:00 »
Adott egy IV mondeo 2.0 tdci.
Már 4X dobta ki ezt a hibakódot. Mi lehet a problémája?
P244C Katalizátor hőmérséklet túl alacsony a regeneráció közben 1. hengersor
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28323 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:08:35 »
KOTTA,
kormányművet miért cseréltél?
Gátlóból mi kerül bele?
Idézetet írta: KOTTA - 2015.10.06 kedd, 18:24:05
tempomat: én még városban is használom, így nem lépem túl a megengedettet. M1, M3, M7 folyamatosan használom, felmegyek, benyomom, lehajtónál kikapcs és kész. Szóval szerintem hasznos
Van aki nem csak azért veszi a dizit, mert spórolni akar, hanem mert bejön neki (én ilyen dege vagyok
). A másik, hogy néha megéri úgy venni, hogy ***, rákölti az ember azt, amit egy már használható autóért adna (pol vesz 2M-ért motorhibásat, rákölt 500-1M-et) és van egy olyan autó, amiben szinte új moci van és az autó ára megegyezik egy használtéval (tapasztalatból mondom, mert nekem motort, első futóművet, kormányművet teljesen és lengéscsillapítókat is kellett cserélnem. Most vagyok 3.5M-nél az autóval mindenestül, de "új" motor és futómű).
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28324 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:10:37 »
A kinti ÉS behozott kocsik nagy része - sőt kizárólagosan - a sok kilóméteres vagy törött. Ezt éri meg behozni, mert ezen van profit, ha kevés km-rel vagy törésmentesen adják el.
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.06 kedd, 20:00:40
A kinti kocsik nagy része lízingelt céges kocsi ahogy alf is írta, es ugy is adjak el ahogy irta. Ezek egy része sokat megy, akár 60 körül is évente vagy még többet. De nem szabad általánosítani mert nem mind ilyen. Nincs minden kinti kocsiban 3 evesen 180-200e km. Vannak kis kmesek is, 100 alatt 3 évesen, vagy 100 körül. Csak azok drágábbak mint a sok kmesek.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28325 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:11:42 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.10.06 kedd, 21:08:35
KOTTA,
kormányművet miért cseréltél?
Gátlóból mi kerül bele?
Sztem a Grandcsirkére írta.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28326 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:19:21 »
Idézetet írta: nejo88 - 2015.10.06 kedd, 20:56:00
Adott egy IV mondeo 2.0 tdci.
Már 4X dobta ki ezt a hibakódot. Mi lehet a problémája?
P244C Katalizátor hőmérséklet túl alacsony a regeneráció közben 1. hengersor
valszeg fészliftes,és nem megy az izzítógyertyája a dpf szűrőnél,így a regen sem indul.nemrég papabahama oldotta meg ezt a hibát.cikk az FAQ-ban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28327 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:22:50 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.10.06 kedd, 21:10:37
A kinti ÉS behozott kocsik nagy része - sőt kizárólagosan - a sok kilóméteres vagy törött. Ezt éri meg behozni, mert ezen van profit, ha kevés km-rel vagy törésmentesen adják el.
Vagy benzines.
Azért írom csak ennyiszer, mert a német kereskedőnél - akitől vettem - kb 100 autóból 2 volt benzines.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28328 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:23:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.06 kedd, 21:22:50
Vagy benzines.
azon nincs profit.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28329 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:26:45 »
Hiszitek?:
Este elvittem a kocsit lemosni. Kézi-nagynyomásús-pénzbedobós mosó. Utána elvittem "száradni" Tata-Környe útvonalon.
Szépen megszáradt.
Az előbb kimentem a kabátomért, ami a kocsiban volt, s nézem: egy csiga mászott a bal-első ajtón lefelé.
Hogy a retekbe kerül egy csiga az autóra ? ? ?
A keréken futóművön nem hiszem, hogy felment...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28330 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:48:31 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.06 kedd, 21:26:45
Hiszitek?:
Este elvittem a kocsit lemosni. Kézi-nagynyomásús-pénzbedobós mosó. Utána elvittem "száradni" Tata-Környe útvonalon.
Szépen megszáradt.
Az előbb kimentem a kabátomért, ami a kocsiban volt, s nézem: egy csiga mászott a bal-első ajtón lefelé.
Hogy a retekbe kerül egy csiga az autóra ? ? ?
A keréken futóművön nem hiszem, hogy felment...
Nem lattad a Turbo cimu meset?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28331 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:51:27 »
Idézetet írta: titta - 2015.10.06 kedd, 21:48:31
Nem lattad a Turbo cimu meset?
nem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28332 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:53:19 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.06 kedd, 21:51:27
nem.
Akkor majd potold a gyerkocokkel. Szerintem csak visszament megnezni, milyen kocsit hagyott allva.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28333 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:55:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.06 kedd, 21:26:45
Hiszitek?:
Este elvittem a kocsit lemosni. Kézi-nagynyomásús-pénzbedobós mosó. Utána elvittem "száradni" Tata-Környe útvonalon.
Szépen megszáradt.
Az előbb kimentem a kabátomért, ami a kocsiban volt, s nézem: egy csiga mászott a bal-első ajtón lefelé.
Hogy a retekbe kerül egy csiga az autóra ? ? ?
A keréken futóművön nem hiszem, hogy felment...
ilyen lassan mentél..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28334 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:56:34 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.06 kedd, 21:26:45
Hiszitek?:
Este elvittem a kocsit lemosni. Kézi-nagynyomásús-pénzbedobós mosó. Utána elvittem "száradni" Tata-Környe útvonalon.
Szépen megszáradt.
Az előbb kimentem a kabátomért, ami a kocsiban volt, s nézem: egy csiga mászott a bal-első ajtón lefelé.
Hogy a retekbe kerül egy csiga az autóra ? ? ?
A keréken futóművön nem hiszem, hogy felment...
Így történt, csak nem audi volt:
https://www.youtube.com/watch?v=zZ1WWGwfL4I
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.06 kedd, 22:08:06 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzaLev
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28335 Dátum:
2015.10.06 kedd, 21:58:46 »
Sziasztok!
Ezzel szemezgetek most:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_ecoboost_titanium_mo-i._1_tul._vez.szervizkonyv-9424039
Láttok rajta valami gyanúsat? Egy dolog lehet problémás az utolsó szerviz nem szakszervizben volt, e miatt a gyári 12 éves garancia a karosszériára ugrott?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28336 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:07:42 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.06 kedd, 21:56:34
Így történt:
https://www.youtube.com/watch?v=zZ1WWGwfL4I
lehet
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28337 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:12:29 »
Idézetet írta: SzaLev - 2015.10.06 kedd, 21:58:46
Sziasztok!
Ezzel szemezgetek most:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_ecoboost_titanium_mo-i._1_tul._vez.szervizkonyv-9424039
Láttok rajta valami gyanúsat? Egy dolog lehet problémás az utolsó szerviz nem szakszervizben volt, e miatt a gyári 12 éves garancia a karosszériára ugrott?
4 elemet kell rajta fényezni. Ez kb egy 100as.
A karosszéria garihoz minden évben legalább 1x látni kell Fordszerviznek. Már 2013ban sem látták, tehát már akkor ugrott. Én letojnám ezt a garikérdést, nem rohadnak ezek...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.06 kedd, 22:22:25 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzaLev
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28338 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:20:33 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.06 kedd, 22:12:29
4 elemet kell rajta fényezni. Ez kb egy 100as.
A karosszéria garihoz minden évben legalább 1x látni kell Fordszerviznek. Már 2013ban sem látták, tehát már akkor ugrott. Én letojnám ezt a garikérdést, nem rohadnak ezek...
Jó szemed van, köszi.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28339 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:22:36 »
Idézetet írta: SzaLev - 2015.10.06 kedd, 22:20:33
Jó szemed van, köszi.
Bár a fotózott szervizkönyv bal oldala meg aszongya, hogy 2 évente kell. Rákérdeznék.
Nincs ülésfűtés benne.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28340 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:26:38 »
Idézetet írta: SzaLev - 2015.10.06 kedd, 22:20:33
Jó szemed van, köszi.
+full kárpit tisztítás. Azt tudod h ez nem metál? Bödönkék
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
SzaLev
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28341 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:32:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.06 kedd, 22:22:36
Bár a fotózott szervizkönyv bal oldala meg aszongya, hogy 2 évente kell. Rákérdeznék.
Nincs ülésfűtés benne.
Majd megkérdezem, de - most már - gyanús hogy a kulcs miért takarja ki az egyik pecsétet...
Az ülésfűtés nem zavar, volt két autóm is amiben volt és nem használtam, ráadásul a benzines hamar tud fűteni, úgy hírlik
Naplózva
SzaLev
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28342 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:33:57 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.06 kedd, 22:26:38
+full kárpit tisztítás. Azt tudod h ez nem metál? Bödönkék
Hát azt látni kell, hogy mennyire csúnya az a kék. Ilyen ritkán jön szembe, majdnem olyan mint az egyedi szín
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28343 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:41:59 »
Idézetet írta: SzaLev - 2015.10.06 kedd, 22:33:57
Hát azt látni kell, hogy mennyire csúnya az a kék. Ilyen ritkán jön szembe, majdnem olyan mint az egyedi szín
Meg nem vennék ilyen színűt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28344 Dátum:
2015.10.06 kedd, 22:53:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.06 kedd, 21:11:42
Sztem a Grandcsirkére írta.
Igen a grandcsirkén.
//off tudom, nem GC topic
230-250eKM-nél elfárad, mert egy picit alulméretezett cucc és már tulságosan kopog, de egy commander kormányműve pont jó volt bele
A lengéscsillapítók monroe-k lettek, mert azok tudják ezt a sújt kezelni. Amúgy az első futómű teljesen fel lett újítva, minden szilent, csukló, stab pálca, meg ami még van ott.
//off
Naplózva
Joao
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 482
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28345 Dátum:
2015.10.07 szerda, 18:20:52 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.06 kedd, 21:26:45
Hiszitek?:
Este elvittem a kocsit lemosni. Kézi-nagynyomásús-pénzbedobós mosó. Utána elvittem "száradni" Tata-Környe útvonalon.
Szépen megszáradt.
Az előbb kimentem a kabátomért, ami a kocsiban volt, s nézem: egy csiga mászott a bal-első ajtón lefelé.
Hogy a retekbe kerül egy csiga az autóra ? ? ?
A keréken futóművön nem hiszem, hogy felment...
megfialt a turbó
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28346 Dátum:
2015.10.07 szerda, 22:22:49 »
Idézetet írta: Joao - 2015.10.07 szerda, 18:20:52
megfialt a turbó
(atom lenne tényleg, ha lenne még egy kiscsiga
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28347 Dátum:
2015.10.07 szerda, 22:26:20 »
Idézetet írta: SzaLev - 2015.10.06 kedd, 22:20:33
Jó szemed van, köszi.
Tibi azt szokta mondani, hogy szép...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28348 Dátum:
2015.10.07 szerda, 22:28:33 »
Próbáltam ma fogyit mérni, de ööööö
szóval a végét elrontottam megint, de talán az eleje megvan.
Kb 160km-t mentem vegyesben
1/3 autópálya (130)
1/3 főút (100)
1/3 város, aminek a fele araszolós dugó volt.
Így kb olyan 9,3 körül álltam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28349 Dátum:
2015.10.07 szerda, 22:29:33 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.07 szerda, 22:28:33
Így kb olyan 9,3 körül álltam.
Tudok jó urológust.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
560
561
562
563
564
565
566
[
567
]
568
569
570
571
572
573
574
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ