Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 20:52:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 566 567 568 569 570 571 572 [573] 574 575 576 577 578 579 580 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11249824 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28600 Dátum: 2015.10.20 kedd, 22:44:00 »

OFF
én is ha hangra vágyom, előveszem az offot.  vigyor3 http://www.v8cars.hu/vehicle.php?vehicle=52282f7b33a18&oldal=7   eplus2

ON


Cheesy
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28601 Dátum: 2015.10.21 szerda, 21:18:37 »



Hívd fel Mk2-t......szerintem neki lesz. 

Köszi.
Elértem. Vettem is tőle egyet, /90es, habbetéttel, szerszámokkal.
Pont bont egy mk4et, abból kapta ki.
Most már csak varratok neki egy szép zsákot, s megy be a csomitartóba.  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #28602 Dátum: 2015.10.21 szerda, 21:20:40 »

Köszi.
Elértem. Vettem is tőle egyet, /90es, habbetéttel, szerszámokkal.
Pont bont egy mk4et, abból kapta ki.
Most már csak varratok neki egy szép zsákot, s megy be a csomitartóba.  nyes
eljen
Remélhetőleg csak dísznek vagy +súlynak kell majd.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28603 Dátum: 2015.10.21 szerda, 21:24:57 »

eljen
Remélhetőleg csak dísznek vagy +súlynak kell majd.

Jobb félni...
A zsák kialakításán agyaltam egy ideig, mert azért rögzíteni akarom egy spaniferrel is (balesetné nehogy levigye vkinek a fejét...). De megszületett a megoldás, majd megmutatom milyen kis csinos lesz.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #28604 Dátum: 2015.10.21 szerda, 21:38:54 »

Köszi.
Elértem. Vettem is tőle egyet, /90es, habbetéttel, szerszámokkal.
Pont bont egy mk4et, abból kapta ki.
Most már csak varratok neki egy szép zsákot, s megy be a csomitartóba.  nyes

http://www.homasita.hu/product/9363787
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #28605 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 01:11:10 »

Tegnap hazafele már csak pislákolt a lámpám, másfél óra dugó után kiértem Pestről és mintha semmi világítás nem lett volna a kocsin. Pofátlanul ködlámpát a kapcsoltam, azzal sokat javult a helyzet.
Ráadásul a jobb első fényszóróm szinte teljesen bepárásodott (tudtam, hogy meg volt repedve a motorháztető felőli éle, elvileg meg lett csinálva de ezek szerint bénán), így még azzal is kezdenem kell valamit. Új gyári lámpatestre nincs most keret. Smiley

Ma a Mazdával jöttem, abban a xenon olyan a Fordhoz képest mintha reflektorral mennék.
van egy eladó jobb első halogénes (H7) lámpám búrával meg miegymás. izzóval...
sérülésmentes. komplett.
Naplózva
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28606 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 11:51:28 »

van egy eladó jobb első halogénes (H7) lámpám búrával meg miegymás. izzóval...
sérülésmentes. komplett.

Xenonos a kocsi.
Most jöttem a műanyagostól, kegyetlenül párásodik a lámpám. Megnézték nyomásprobaval es azt mondták, hogy menthetetlen. A teteje végig van repedve (meg sziloplaszttal ragasztva), pedig nem is volt a kocsi soha törve.

Szoval aki tud xenonos jobb első lámpát 100e alatt, sikítson!! Bontottan sehol nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.22 csütörtök, 11:53:41 írta tayrol » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #28607 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 17:02:35 »

OFF
én is ha hangra vágyom, előveszem az offot.  vigyor3 http://www.v8cars.hu/vehicle.php?vehicle=52282f7b33a18&oldal=7   eplus2

ON

na.találtam neked egy facca verdát: http://www.origo.hu/auto/20151022-cadillac-cts-v-kompresszor-v8-649-loero.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #28608 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 18:01:50 »

Xenonos a kocsi.
Most jöttem a műanyagostól, kegyetlenül párásodik a lámpám. Megnézték nyomásprobaval es azt mondták, hogy menthetetlen. A teteje végig van repedve (meg sziloplaszttal ragasztva), pedig nem is volt a kocsi soha törve.

Szoval aki tud xenonos jobb első lámpát 100e alatt, sikítson!! Bontottan sehol nincs.

Hi!

tessék, neki van: +36 70 620 4204

Arra a nyomáspróbára azért befizettem volna!  vigyor3 Ezek a gagyi lámpák, már újkorukban is szelelnek orrukon szájukon...  hehe Ha ledugózod a szellőzőket, akkor is... Szégyen ahogy megvan csinálva, egy huzatos átjáróház az egész... ótomotív lájting  levele

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #28609 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 18:05:55 »

Xenonos a kocsi.
Most jöttem a műanyagostól, kegyetlenül párásodik a lámpám. Megnézték nyomásprobaval es azt mondták, hogy menthetetlen. A teteje végig van repedve (meg sziloplaszttal ragasztva), pedig nem is volt a kocsi soha törve.

Szoval aki tud xenonos jobb első lámpát 100e alatt, sikítson!! Bontottan sehol nincs.
mk2-öt próbáltad?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #28610 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 20:06:46 »

Köszi.
Elértem. Vettem is tőle egyet, /90es, habbetéttel, szerszámokkal.
Pont bont egy mk4et, abból kapta ki.
Most már csak varratok neki egy szép zsákot, s megy be a csomitartóba.  nyes
Már azt hittem, hogy a mélynyomó helyett rakod be!  Smiley
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28611 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 20:16:35 »


a nagytestvérén agyaltam:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/cadillac/sts/cadillac_sts_v_4.4_v8_supercharged-7464649
(v8fórumos kocsi),
de a hátulja határeset számomra, aztán jött ez az ezüst Mondi. Wink
Hallgasd meg a lyutyubon az sts-v hangját Wink

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28612 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 20:17:00 »

Már azt hittem, hogy a mélynyomó helyett rakod be!  Smiley

ahhoz túl jól szól, hogy kiszedjem.  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28613 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 20:17:09 »

mk2-öt próbáltad?

Nem tudom, ma egy csomó bontóst hívtam...
Naplózva
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28614 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 20:18:10 »

Hi!

tessék, neki van: +36 70 620 4204

Arra a nyomáspróbára azért befizettem volna!  vigyor3 Ezek a gagyi lámpák, már újkorukban is szelelnek orrukon szájukon...  hehe Ha ledugózod a szellőzőket, akkor is... Szégyen ahogy megvan csinálva, egy huzatos átjáróház az egész... ótomotív lájting  levele

 wave

Nem tudom milyen volt, de a hibát megtalálták.Smiley

A számon kit fogok hívni? Smiley
Naplózva
zono
Vendég
« Új hozzászólás #28615 Dátum: 2015.10.23 péntek, 08:23:01 »

Köszönet Power Fordnak frissítette a MK4 Mondeómat és most magyar a menü is a navi is magyarul beszél! Segítőkész profi barátságos!!! Ajánlom mindenkinek!!! Ígérte hogy a sötétkék szín is elérhető lesz a fejegységhez Smiley na azt várom mivel ezzel a gyári kékkel nem tudok megbarátkozni Smiley a sötétkék jobb lenne nem vakít annyira és szépen passzol a Titánium müszerfalához !

Köszönöm meg 1x PF.nak !!!!!! Smiley  worship worship worship

ui: Elsőre felhívtam a Ford szervizt és ott megkérdeztem hogy frissítik-e a Convers+ -t .Smiley A hölgy megkérdezte tőlem hogy az meg mi!!!! Ennyi elég sztem!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.23 péntek, 08:52:23 írta zono » Naplózva
fmond
Vendég
« Új hozzászólás #28616 Dátum: 2015.10.23 péntek, 19:58:30 »

Sziasztok
Új vagyok még itt az autót sem túl régen vettem (MK4 Titanium 2.0 2008) Eddig pár ezer kilométert mentem, nagyon meg voltam elégedve vele. Viszont most előjött egy probléma és a fórumozók segítségét és a véleményüket szeretném kérni. Autópályán menet közben kidobta " diesel filter overload" hibát az autóval mentem tovább motor hiba nem volt, de már akkor is feltűnt mintha több lenne a fogyasztás. Haza értem elvittem szerelőhöz megnéztük sz.géppel milyen hiba van benne, meg elmondom mi volt a géppel. Annyit megállapított hogy a részecskeszűrő elvileg nem lehet eltömődve mivel a szűrő után a nyomás megfelelő ( asszem 6-8bar -t láttam) A karbantartást meg 27km rel korábban megcsinálta. Használtam tovább az autót kb 100-200 km mehettem vele ezek után mikor jött megint a hibaüzenet viszont mostmár motorhibával együtt, de ez ki is aludt pár beindítás után. Gondoltam karbantartás volt megint.... Viszont a meglepetés akkor jött mikor elég üres tankba 5000Ft ért tankoltam és 150km re volt elég. Ez kb 15 liter gázolaj volt amit elég soknak találtam így elkezdtem nézni az átlagfogyasztást. Többnyire városon kívül mentem vele és így 9,2 (130-140 6.seb) Tapasztalt valaki ilyesmit, a szűrő lehet mégis hibás, vagy csak nekem nincs elég tapasztalatom az autóval és így rendben van? Az autóban 270.000 van az előéletét nem nagyon ismerem hogy szűrő volt e cserélve. A válaszokat tanácsokat előre is köszönöm worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #28617 Dátum: 2015.10.23 péntek, 23:26:51 »

Sziasztok
Új vagyok még itt az autót sem túl régen vettem (MK4 Titanium 2.0 2008) Eddig pár ezer kilométert mentem, nagyon meg voltam elégedve vele. Viszont most előjött egy probléma és a fórumozók segítségét és a véleményüket szeretném kérni. Autópályán menet közben kidobta " diesel filter overload" hibát az autóval mentem tovább motor hiba nem volt, de már akkor is feltűnt mintha több lenne a fogyasztás. Haza értem elvittem szerelőhöz megnéztük sz.géppel milyen hiba van benne, meg elmondom mi volt a géppel. Annyit megállapított hogy a részecskeszűrő elvileg nem lehet eltömődve mivel a szűrő után a nyomás megfelelő ( asszem 6-8bar -t láttam) A karbantartást meg 27km rel korábban megcsinálta. Használtam tovább az autót kb 100-200 km mehettem vele ezek után mikor jött megint a hibaüzenet viszont mostmár motorhibával együtt, de ez ki is aludt pár beindítás után. Gondoltam karbantartás volt megint.... Viszont a meglepetés akkor jött mikor elég üres tankba 5000Ft ért tankoltam és 150km re volt elég. Ez kb 15 liter gázolaj volt amit elég soknak találtam így elkezdtem nézni az átlagfogyasztást. Többnyire városon kívül mentem vele és így 9,2 (130-140 6.seb) Tapasztalt valaki ilyesmit, a szűrő lehet mégis hibás, vagy csak nekem nincs elég tapasztalatom az autóval és így rendben van? Az autóban 270.000 van az előéletét nem nagyon ismerem hogy szűrő volt e cserélve. A válaszokat tanácsokat előre is köszönöm worship
ugyan a tied nen fl, de a gumicsovek lehetnek szakadtak. http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28618 Dátum: 2015.10.24 szombat, 09:03:14 »

mondjuk lendületből esett a nyakamba, de tegnap lenyomott a városban egy eress oktávia.  szomoru1
Egy olyan márkajeles kocsi, mint ami ezen is van: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/Skoda_100_bright_back.jpg
Ez bosszant csak...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28619 Dátum: 2015.10.24 szombat, 14:48:58 »

mondjuk lendületből esett a nyakamba, de tegnap lenyomott a városban egy eress oktávia.  szomoru1
Egy olyan márkajeles kocsi, mint ami ezen is van: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/Skoda_100_bright_back.jpg
Ez bosszant csak...  vigyor3

Ha ez segít feldolgozni, akkor egy álruhába bújt VW nyomott le.....és csakis azért, mert trükkös szoftver van rajta!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #28620 Dátum: 2015.10.24 szombat, 18:09:54 »

mondjuk lendületből esett a nyakamba, de tegnap lenyomott a városban egy eress oktávia.  szomoru1
Egy olyan márkajeles kocsi, mint ami ezen is van: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/Skoda_100_bright_back.jpg
Ez bosszant csak...  vigyor3
Ha benzines vót+1 kis chip, akkó, vót benne lóerő biztosan. Ebben az esetben viszont biztosan kisebb volt a farka.... Cheesy Cheesy Cheesy
PS: mindig van egy nagyobb hal... StarWars1  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #28621 Dátum: 2015.10.24 szombat, 19:24:01 »

mondjuk lendületből esett a nyakamba, de tegnap lenyomott a városban egy eress oktávia.  szomoru1
Egy olyan márkajeles kocsi, mint ami ezen is van: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/Skoda_100_bright_back.jpg
Ez bosszant csak...  vigyor3


Ajajj pedig az csak 220 ló.  Shocked
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #28622 Dátum: 2015.10.24 szombat, 19:39:30 »


Ajajj pedig az csak 220 ló.  Shocked
Gyárilag!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
fmond
Vendég
« Új hozzászólás #28623 Dátum: 2015.10.24 szombat, 20:21:31 »

ugyan a tied nen fl, de a gumicsovek lehetnek szakadtak. http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0

Köszi a választ átnézetem. Most annyit figyeltem meg, hogy ha 100km/h alatt megyek akkor 4.9l a fogyasztás. 120km/h nál 6-7l, 140-160km/h nál 9-10l. Mivel eddig ezt nem figyeltem azt szeretném megtudni hogy ez rendben van?
Naplózva
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28624 Dátum: 2015.10.24 szombat, 20:49:31 »

Van valami jó kis ködlámpa fl előtti modellre, ami kicsit fullosabb, mint a gyári? Wink

Ja, első hosszabb trip: BP-Zeg M7-esen, Zeg-Szt.gotthárd-Zeg, majd Zeg-Sárvár-Zeg főutakon, végig 5 személlyel, kevés csomaggal, klímával 140 ill. 110 km/h-s sebesség, tempomattal 7.1 a fogyi. Ez nagyjából ok?
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.24 szombat, 20:52:34 írta tayrol » Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #28625 Dátum: 2015.10.24 szombat, 21:12:15 »

Van valami jó kis ködlámpa fl előtti modellre, ami kicsit fullosabb, mint a gyári? Wink

Ja, első hosszabb trip: BP-Zeg M7-esen, Zeg-Szt.gotthárd-Zeg, majd Zeg-Sárvár-Zeg főutakon, végig 5 személlyel, kevés csomaggal, klímával 140 ill. 110 km/h-s sebesség, tempomattal 7.1 a fogyi. Ez nagyjából ok?
Összeszokási időszakban ok, nekem 1 literrel lentebb lenne még előzgetve is. Igazából ennyit csak hibás EGR-rel fogyasztott nekem.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.24 szombat, 21:21:14 írta Carmaged » Naplózva
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28626 Dátum: 2015.10.24 szombat, 21:20:35 »

Összeszokási időszakban ok, nekem 1 literrel lentebb lenne még előzgetve is.

Akkor még fejlődnöm kell, valószínű benzines stílusban vezetek még mindig.
Naplózva
fmond
Vendég
« Új hozzászólás #28627 Dátum: 2015.10.24 szombat, 21:23:30 »

Köszi a választ átnézetem. Most annyit figyeltem meg, hogy ha 100km/h alatt megyek akkor 4.9l a fogyasztás. 120km/h nál 6-7l, 140-160km/h nál 9-10l. Mivel eddig ezt nem figyeltem azt szeretném megtudni hogy ez rendben van?
Azt elfelejtettem írni, hogy természetesen tempomattal üres autó 1 személlyel
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #28628 Dátum: 2015.10.24 szombat, 21:27:19 »

Azt elfelejtettem írni, hogy természetesen tempomattal üres autó 1 személlyel

1 L többletet érzek ebben a fogyiban
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #28629 Dátum: 2015.10.24 szombat, 21:36:42 »

Van valami jó kis ködlámpa fl előtti modellre, ami kicsit fullosabb, mint a gyári? Wink

Ja, első hosszabb trip: BP-Zeg M7-esen, Zeg-Szt.gotthárd-Zeg, majd Zeg-Sárvár-Zeg főutakon, végig 5 személlyel, kevés csomaggal, klímával 140 ill. 110 km/h-s sebesség, tempomattal 7.1 a fogyi. Ez nagyjából ok?

Van: https://www.vilagitas.eu/osram-62211cbh-cool-blue-hyper-h11-duo-box
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #28630 Dátum: 2015.10.24 szombat, 21:49:04 »

Köszi a választ átnézetem. Most annyit figyeltem meg, hogy ha 100km/h alatt megyek akkor 4.9l a fogyasztás. 120km/h nál 6-7l, 140-160km/h nál 9-10l. Mivel eddig ezt nem figyeltem azt szeretném megtudni hogy ez rendben van?
Ezek pillanatnyiak? A 100-as rendben van, a többi rengeteg. 120-nál fix 6 alatt kell lennie, 150-nél 7-7,5 max. GPS szerint, az óra gumifüggően 3-10 kmh-val többet mutat.
Naplózva
fmond
Vendég
« Új hozzászólás #28631 Dátum: 2015.10.24 szombat, 21:55:13 »

Ezek pillanatnyiak? A 100-as rendben van, a többi rengeteg. 120-nál fix 6 alatt kell lennie, 150-nél 7-7,5 max. GPS szerint, az óra gumifüggően 3-10 kmh-val többet mutat.
Igen ezek a pillanatnyi értékek
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #28632 Dátum: 2015.10.24 szombat, 22:02:40 »

Igen ezek a pillanatnyi értékek
Azok azért csalókák, elég egy 20kmh-s szél, rögtön fél-egy literrel többet fogyaszt sík úton.
Naplózva
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28633 Dátum: 2015.10.24 szombat, 22:03:14 »


Lehet a kérdést rosszul tettem fel: nem izzó, hanem komplett lámpatest.
Naplózva
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28634 Dátum: 2015.10.24 szombat, 22:05:28 »

Összeszokási időszakban ok, nekem 1 literrel lentebb lenne még előzgetve is. Igazából ennyit csak hibás EGR-rel fogyasztott nekem.

Jelen pillanatban hibátlan a kocsi, de meglesem most mennyi lesz haza Pestre 2 személlyel.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #28635 Dátum: 2015.10.24 szombat, 22:12:18 »

Jelen pillanatban hibátlan a kocsi, de meglesem most mennyi lesz haza Pestre 2 személlyel.
Mondjuk EGR hibára nem lesz hibakód, csak esetleg füstölés meg vad fogyasztás. De a vad ennél több. Ha most vetted, honnan tudhatod, hogy hibátlan? Wink
Naplózva
fmond
Vendég
« Új hozzászólás #28636 Dátum: 2015.10.24 szombat, 22:19:58 »

Azok azért csalókák, elég egy 20kmh-s szél, rögtön fél-egy literrel többet fogyaszt sík úton.
Ez igaz, de most másodjára tankoltam 5000Ft ért kb 15l-t és ez 160km re volt elég többnyire országúton 130-140 tempóval
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #28637 Dátum: 2015.10.24 szombat, 22:32:32 »

Ez igaz, de most másodjára tankoltam 5000Ft ért kb 15l-t és ez 160km re volt elég többnyire országúton 130-140 tempóval
Országúton 130-140?? Ejha...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28638 Dátum: 2015.10.24 szombat, 22:49:31 »

Ha ez segít feldolgozni, akkor egy álruhába bújt VW nyomott le.....és csakis azért, mert trükkös szoftver van rajta!  vigyor3

Ha benzines vót+1 kis chip, akkó, vót benne lóerő biztosan. Ebben az esetben viszont biztosan kisebb volt a farka.... Cheesy Cheesy Cheesy
PS: mindig van egy nagyobb hal... StarWars1  Grin

Pszichikailag kell nézni.
Tök mindegy, hogy álruhába bújt vw-e, vagy trükkös szoftveres, vagy hány lovas meg csippelt-e.
Egy a lényeg: egy skoda...
Keresek majd vmi megoldást az ilyen esetek elkerülésére.  vigyor3

Egyébként komolyra fordítva a szót, ez volt az első eset, amikor azt éreztem, hogy egy hagyományos automata gyorsabban kezelte le volna a dolgot.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fmond
Vendég
« Új hozzászólás #28639 Dátum: 2015.10.24 szombat, 22:50:50 »

Országúton 130-140?? Ejha...
Csak a teszt kedvéért mivel autópályánál jött elő, viszont pálya fele most nem volt utam Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28640 Dátum: 2015.10.24 szombat, 23:09:32 »

Pszichikailag kell nézni.
Tök mindegy, hogy álruhába bújt vw-e, vagy trükkös szoftveres, vagy hány lovas meg csippelt-e.
Egy a lényeg: egy skoda...
Keresek majd vmi megoldást az ilyen esetek elkerülésére.  vigyor3

Egyébként komolyra fordítva a szót, ez volt az első eset, amikor azt éreztem, hogy egy hagyományos automata gyorsabban kezelte le volna a dolgot.


Ahogy mondod, azt érezted..... de egyébként meg sose nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28641 Dátum: 2015.10.24 szombat, 23:33:22 »

Ahogy mondod, azt érezted..... de egyébként meg sose nem.

Visszagondolva, lehet igazad van. Az iszonyat hátrány a rákészületlenségből jöhetett ki. Én kb 70nel mentem, ő meg legalább egy huszassal többel esett rám, mert a lámpánál még nem jött utánam, hanem engedett, aztán nekifutott, s hajszállal, de elment (igazából elengedtem, mert ha nem, akkor komoly károkat okoztunk volna...  vigyor3 ).
Mennyi lú kell vajon egy ilyen jellegű (+kb20km/h padlógázon) differenciának a kb 80m-en belüli ledolgozására (+1 autóhossz)?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28642 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 06:16:53 »

Mondjuk EGR hibára nem lesz hibakód, csak esetleg füstölés meg vad fogyasztás. De a vad ennél több. Ha most vetted, honnan tudhatod, hogy hibátlan? Wink

Mert teljesen át lett nézve, kb minden megjavítva, volt egr csere is. Szóval bátran mondhatom, hogy hibátlan. Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28643 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 08:19:47 »

Visszagondolva, lehet igazad van. Az iszonyat hátrány a rákészületlenségből jöhetett ki. Én kb 70nel mentem, ő meg legalább egy huszassal többel esett rám, mert a lámpánál még nem jött utánam, hanem engedett, aztán nekifutott, s hajszállal, de elment (igazából elengedtem, mert ha nem, akkor komoly károkat okoztunk volna...  vigyor3 ).
Mennyi lú kell vajon egy ilyen jellegű (+kb20km/h padlógázon) differenciának a kb 80m-en belüli ledolgozására (+1 autóhossz)?


Mondjuk egy 3.7V6 310pacival eleg lenne  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28644 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 08:43:37 »

Mondjuk egy 3.7V6 310pacival eleg lenne  vigyor3

Ha lenne MK5ben, elgondolkodnék. De. Ez a 310ló eléggé fent jön (Ti-VCT-s ez a motor is). Mire felpörögne oda, akkorára 2x körbeautóznak. Ide olyan megoldás kell, ahol alacsonyan is jön a kraft, de nem dízel. Ez meg vagy hibrid, de az nehéz, vagy kompresszoros kocsi (vagy erős turbós). Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28645 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 08:59:53 »

Visszagondolva, lehet igazad van. Az iszonyat hátrány a rákészületlenségből jöhetett ki. Én kb 70nel mentem, ő meg legalább egy huszassal többel esett rám, mert a lámpánál még nem jött utánam, hanem engedett, aztán nekifutott, s hajszállal, de elment (igazából elengedtem, mert ha nem, akkor komoly károkat okoztunk volna...  vigyor3 ).
Mennyi lú kell vajon egy ilyen jellegű (+kb20km/h padlógázon) differenciának a kb 80m-en belüli ledolgozására (+1 autóhossz)?


Nem biztos, hogy lovak hiányoznak....
Te csak a saját paraméteteid tudtad. Azt nem, hogy a másik milyen fordulaton és milyen fokozatban volt. Ha jobb "párosításban" állt éppen, lehet csak ennyi volt az előnye....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #28646 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 09:00:18 »

Ha lenne MK5ben, elgondolkodnék. De. Ez a 310ló eléggé fent jön (Ti-VCT-s ez a motor is). Mire felpörögne oda, akkorára 2x körbeautóznak. Ide olyan megoldás kell, ahol alacsonyan is jön a kraft, de nem dízel. Ez meg vagy hibrid, de az nehéz, vagy kompresszoros kocsi (vagy erős turbós). Wink

Magyarázd már el ezt az MK5 szekcióban is. Wink
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28647 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 09:02:27 »

Nem biztos, hogy lovak hiányoznak....
Te csak a saját paraméteteid tudtad. Azt nem, hogy a másik milyen fordulaton és milyen fokozatban volt. Ha jobb "párosításban" állt éppen, lehet csak ennyi volt az előnye....

Ezt értem. De pont ez a kérdés: mennyi +lóval lehet ledolgozni egy ilyen hátrányt ennyi távon?
(ha lett volna még 200m hely, be tudtam volna hozni, tehát vszínű pari környékén voltak a lovak)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28648 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 09:03:02 »

Magyarázd már el ezt az MK5 szekcióban is. Wink

?
volt ott ez téma?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28649 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 09:21:12 »

Ezt értem. De pont ez a kérdés: mennyi +lóval lehet ledolgozni egy ilyen hátrányt ennyi távon?
(ha lett volna még 200m hely, be tudtam volna hozni, tehát vszínű pari környékén voltak a lovak)
Szerintem minimum +100, ha úgy vesszük, hogy a hajtáslánc többi eleme azonos "tudású".
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 566 567 568 569 570 571 572 [573] 574 575 576 577 578 579 580 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.