Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:19:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
595
596
597
598
599
600
601
[
602
]
603
604
605
606
607
608
609
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 12009405 alkalommal)
maxxenergie
és 109 vendég van a témában
BJ75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30050 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 18:21:32 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!MK4 Mondeót szeretnék vásárolni és a véleményeteket kérném!Első kérdésem,hogy minden 2.0TDCI MK4 DPF-es, vagy évjárat függő?
Igazából a diesel felé húz a szívem de félek a részecskeszűrőtől, mivel 35km a munkahely és ezt is 3 községen keresztül kell megtenni.Álltalában évi 20ekm megyek.
Nézegetem a benzineseket is de abból az 1.6-os SCTI Eco Boost.Pro kontra vélemény? Esetleg mire kell figyelni 200ekm környéki autóknál?
Válaszokat előre is köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.01 hétfő, 18:23:33 írta BJ75
»
Naplózva
2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30051 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 18:24:39 »
Idézetet írta: BJ75 - 2016.02.01 hétfő, 18:21:32
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!MK4 Mondeót szeretnék vásárolni és a véleményeteket kérném!Első kérdésem,hogy minden 2.0TDCI MK4 DPF-es, vagy évjárat függő?
Igazából a diesel felé húz a szívem de félek a részecskeszűrőtől, mivel 35km a munkahely és ezt is 3 községen keresztül kell megtenni.Álltalában évi 20 km megyek.
Nézegetem a benzineseket is de abból az 1.6-os SCTI Eco Boost.Pro kontra vélemény? Esetleg mire kell figyelni 200ekm környéki autóknál?
Válaszokat előre is köszönöm!
mind dpf-es.70km odavissza már nem csekély távolság,oda megéri a dízel..Nem kell félni a dpf-től.
200e-nél kell szíjat cserélni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30052 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 19:29:43 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.01 hétfő, 18:24:39
mind dpf-es.70km odavissza már nem csekély távolság,oda megéri a dízel..Nem kell félni a dpf-től.
200e-nél kell szíjat cserélni.
És jó tudni, hogy a kettős tömegű volt már cserélve vagy sem. Illetve még a váltót látom kritikusnak.
Naplózva
BJ75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30053 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 20:01:08 »
Köszönöm a válaszokat!Erről vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-9678077
Naplózva
2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30054 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 20:16:46 »
Idézetet írta: BJ75 - 2016.02.01 hétfő, 18:21:32
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!MK4 Mondeót szeretnék vásárolni és a véleményeteket kérném!Első kérdésem,hogy minden 2.0TDCI MK4 DPF-es, vagy évjárat függő?
Igazából a diesel felé húz a szívem de félek a részecskeszűrőtől, mivel 35km a munkahely és ezt is 3 községen keresztül kell megtenni.Álltalában évi 20ekm megyek.
Nézegetem a benzineseket is de abból az 1.6-os SCTI Eco Boost.Pro kontra vélemény? Esetleg mire kell figyelni 200ekm környéki autóknál?
Válaszokat előre is köszönöm!
Ez a kérdés mintha lett volna már.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30055 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 20:17:11 »
Idézetet írta: Candle - 2016.02.01 hétfő, 19:29:43
És jó tudni, hogy a kettős tömegű volt már cserélve vagy sem. Illetve még a váltót látom kritikusnak.
A váltót? Melyiknél, miért?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30056 Dátum:
2016.02.01 hétfő, 22:38:08 »
Idézetet írta: Carmaged - 2016.02.01 hétfő, 20:17:11
A váltót? Melyiknél, miért?
2.0 tdci-nél potyogott le itt pár tagnak manuál 6gang
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30057 Dátum:
2016.02.02 kedd, 00:09:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.01 hétfő, 22:38:08
2.0 tdci-nél potyogott le itt pár tagnak manuál 6gang
Én is csapágyas váltóval vettem, 60e volt a csere, bele kell számolni a vételárba.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30058 Dátum:
2016.02.02 kedd, 08:46:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.01 hétfő, 22:38:08
2.0 tdci-nél potyogott le itt pár tagnak manuál 6gang
Ha pedig ps, akkor ellenőrizni, hogy az eladás előtti 180-as olajcsere megtörtént vagy sem. Állítólag qrva érzékeny a cserére a ps.
Naplózva
umfrider
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30059 Dátum:
2016.02.02 kedd, 08:47:15 »
Idézetet írta: Carmaged - 2016.01.30 szombat, 13:16:29
Ha már ennyit ráköltöttél, miért akarod eladni?
175e-nél lett cserélve, szerencsére jól megúsztam.
Továbbá, visszahül a motor, turbo kifúj, fűtőradiátor lyukas, kormánymű cserés...
Naplózva
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30060 Dátum:
2016.02.02 kedd, 16:37:55 »
Szevasztok! Linkelek egy mondeót.Pont ilyet keresek.Valószínű az első 3 évét külföldön töltötte mert m-es rendszám 2011-től van ha jól tudom.Holnap kérek egy alvázszámot meg egyéb infót.
Vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_xenon_navi-9789225
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.02 kedd, 16:44:00 írta Zoli87
»
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30061 Dátum:
2016.02.02 kedd, 16:39:30 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.02.02 kedd, 16:37:55
Szevasztok! Linkelek egy mondeót.Pont ilyet keresek.Valószínű az első 3 évét külföldön töltötte mert m-es rendszám 2011-től van ha jól tudom.Holnap kérek egy alvázszámot meg egyéb infót.
Vélemény?
nem látom a linket
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30062 Dátum:
2016.02.02 kedd, 16:43:37 »
Elfelejtettem
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_xenon_navi-9789225
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30063 Dátum:
2016.02.02 kedd, 19:25:41 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.01 hétfő, 05:59:27
fogaskeréktörés?
MK3-nál a kintiek típushibának írják. Szétszedem majd egyik napon, aztán megnézem. Én is arra tippelek, hogy a motor csigája, ami fogaskereket hajtja, azon tört le 1-2 fog. Fura mert ugye most vettem észre, hogy nyikorgott is nagyon, most ugye nem megy az állítás, s most viszont nem nyikorog sehogy.
Esztergályos kontaktot szereztem, hogy ha tényleg tört vmi. Jó szívás lesz szétszedni, mert ugye nem tudom az ülést felemelni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30064 Dátum:
2016.02.02 kedd, 21:44:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.02.02 kedd, 19:25:41
MK3-nál a kintiek típushibának írják. Szétszedem majd egyik napon, aztán megnézem. Én is arra tippelek, hogy a motor csigája, ami fogaskereket hajtja, azon tört le 1-2 fog. Fura mert ugye most vettem észre, hogy nyikorgott is nagyon, most ugye nem megy az állítás, s most viszont nem nyikorog sehogy.
Esztergályos kontaktot szereztem, hogy ha tényleg tört vmi. Jó szívás lesz szétszedni, mert ugye nem tudom az ülést felemelni...
Máshogy van rögzítve a padlóhoz mint az MK3-nál?Ott csak a bizti öv kicsavarása nehéz ha lent az ülés tökig.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30065 Dátum:
2016.02.02 kedd, 21:46:30 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2016.02.02 kedd, 21:44:38
Máshogy van rögzítve a padlóhoz mint az MK3-nál?Ott csak a bizti öv kicsavarása nehéz ha lent az ülés tökig.
A stekker miatt aggódom, hogy nem férek hozzá, mert akkora, mint az öklöm...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30066 Dátum:
2016.02.02 kedd, 22:35:48 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.02.02 kedd, 19:25:41
MK3-nál a kintiek típushibának írják. Szétszedem majd egyik napon, aztán megnézem. Én is arra tippelek, hogy a motor csigája, ami fogaskereket hajtja, azon tört le 1-2 fog. Fura mert ugye most vettem észre, hogy nyikorgott is nagyon, most ugye nem megy az állítás, s most viszont nem nyikorog sehogy.
Esztergályos kontaktot szereztem, hogy ha tényleg tört vmi. Jó szívás lesz szétszedni, mert ugye nem tudom az ülést felemelni...
Véletlenül se próbáld meg először a programozást
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30067 Dátum:
2016.02.02 kedd, 22:36:30 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.02.02 kedd, 21:46:30
A stekker miatt aggódom, hogy nem férek hozzá, mert akkora, mint az öklöm...
mk4ben már más a motor, abban nem hallottam még darálásról. azt próbáld meg először amit ajánlottak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30068 Dátum:
2016.02.02 kedd, 22:37:38 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.02.02 kedd, 22:35:48
Véletlenül se próbáld meg először a programozást
?
mit lehet?
Egyébként amióta megvettem, azt csinálja a kocsi, hogy adhoc elállítja a jobb oldali tükröt fel, vagy le, holott a kapcsoló középállásban van.
Lehet ennek köze hozzá?
Mi ez a programozás dolog, segíts pls.
(eddig ment?)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
krisztianbeton
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30069 Dátum:
2016.02.03 szerda, 08:32:14 »
Sziasztok
Egy MK4 16TDCI 60.000-es szervíznél mit kell cserélni?
Fordnál 75.000ft-ot mondtak a szervízre, sajnos most nem fér bele.
Ha csak szűrő meg olaj akkor azt meg tudom csinálni, vagy van más is esetleg nullázni kell az agyában is a szervizt?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30070 Dátum:
2016.02.03 szerda, 09:46:45 »
Idézetet írta: krisztianbeton - 2016.02.03 szerda, 08:32:14
Sziasztok
Egy MK4 16TDCI 60.000-es szervíznél mit kell cserélni?
Fordnál 75.000ft-ot mondtak a szervízre, sajnos most nem fér bele.
Ha csak szűrő meg olaj akkor azt meg tudom csinálni, vagy van más is esetleg nullázni kell az agyában is a szervizt?
etis szerint:
Szerviz terv
Típus Mondeo 2007.5
Változat 1.6L DURATORQ-TDCI (EURO V) (08/2011 - 02/2014)
Intervallum 3 Év (60000 km)
Javítás/Rendelés száma
Reg. szám
Reg. dátum
Rádiokód
Kilométer km
Ellenőrizze az elintézésre váró szervizműveleteket az OASIS segítségével, és biztosítsa azok elvégzését
L - Munkatétel - kiegészítő költségek számlája
Beállás a gépkocsival a műhelybe
Visszajelző műszerek, figyelmeztető/ellenőrző lámpák és kürt Ellenőrizze a működését
Tengelykapcsoló Ellenőrizze a működését, állítsa be ha szükséges
Ablakmosó, ablaktörlő Ellenőrizze a működését, állítsa be ha szükséges
Utastér
Külső és belső világítás; Műszerfal világítás Ellenőrizze működésüket, állapotukat (sérülés, elhasználódás)
Szerviz-intervallum kijelző Újra beállítani
Utastér levegőszűrő Csere
Motortér
Üzemanyagszűrő Csere
Légszűrő Kicserélni (fokozottan szennyezett körülmények esetén gyakrabban)
A gépkocsi alatt
Motor Az olajat leengedni és az olajszűrőt kicserélni
Gumiabroncsok Ellenőrizze az abroncsok sérülésmentességét, kopását (egyenletes-e/egyenetlen), az állapotukat/gyártási idejét az oldalfalakon és mérje meg a profilmélységüket
Első: Bal oldal mm, Jobb oldal mm
Hátsó: Bal oldal mm, Jobb oldal mm
Fék rendszer Felszerelt kerekeknél, a fékbetétek és a féktárcsák kopását ellenorizni. A hátsó fékbetétek kopását ellenorizni. (A gépjármu nagy terheléses üzemeltetése esetén gyakrabban)
Külső rész
Motor A motorolajat feltölteni. Az olajcsere jelzőt, ha van, alaphelyzetbe állítani.
Gumiabroncsok A nyomást beállítani
Pótkerék A nyomást beállítani, ellenőrizni a kopást - állapotot (a profilmélységet feljegyezni)
mm
Gumiabroncsnyomás-felügyelő rendszer Gumiabroncsnyomás beállítása, visszaállítás - ha alkalmazható
Oldalajtó-zárak Működést/zsírzást ellenőrizni
Szervizbejegyzés és emlékeztető matrica Gépkocsi szervizbejegyzésének frissítése (Szervizkönyv/Digitális Szerviznyilvántartás (DSR) és matrica felragasztása a vezetőülés oldali B-oszlopra)
Megnövelt intervallumú karbantartás
Fék rendszer 2 évente - Fékfolyadékot cserélni (LTS 12 154 4)
L
Klímaberendezés 3 évente - A hőmérsékletet ellenőrizni a párologtató-kimenőcsőnél. A klímaberendezés-csővezetékeket ellenőrizni sérülés és tömítetlenségek szempontjából (LTS 34 619 1) (67/2002 MSZI)
L
Hűtőrendszer 10 évente - Leengedni, kiöblíteni és újból feltölteni bíborvörös Super Plus folyadékkal(LTS 24 122 4)
L
Vezérműtengely-hajtószíj, feszítőszerkezet és vezetokerekek 180.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9 / 21 306 5)
L
Segédberendezés-ékszíjak 180.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5)
L
Extra szolgáltatások és további ajánlatok (opcionális – vásárlói kérésre / az alapáron felül)
Klíma karbantartó csomag Klíma rendszer ellenőrzése és tisztítása(LTS 54 552 4)
L
Utastér levegőszűrő.plusszra Cserélje a szagszűrőt szagszűrő-plusszra.
www.etis.ford.com
gázolajszűrő, olaj+szűrő, légszűrő, pollenszűrő a minimum. Fékek igény szerint,
ha van kedvezményed alkatrészeseknél, vedd meg ott az alkatrészt, a szerviz munkadíj helyfüggő.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30071 Dátum:
2016.02.03 szerda, 10:01:05 »
Felszereltsége jó, a km-re dobj rá legalább 100-150e-t. Ami nem gond, csak az ár is tükrözze azt.
Ahogy néztem, szervizkönyv nincsen, vaj miért, s külföldi.
Vezérlés, kuplung ( kt lk-kel), fékek cseréje megvolt?
Ha ott vagy a szomszédban érdemes megnézni, ha nem, nem.
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.02.02 kedd, 16:43:37
Elfelejtettem
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_xenon_navi-9789225
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
norbull
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30072 Dátum:
2016.02.03 szerda, 15:36:32 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.01.31 vasárnap, 14:10:16
Sziasztok !
Aszt szeretném kérdezni hogy hallottam olyat hogy van MK4-es mondeora magyarosítás ti hallottatok ilyet, esetleg tudtok árat vagy valakit mondani aki megcsinálja.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia!
Keresd somasoft-ot
Naplózva
norbull
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30073 Dátum:
2016.02.03 szerda, 15:43:08 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2016.02.01 hétfő, 09:21:49
Sziasztok,
A következő hibajelenséggel találkozott már valaki?
Néhány napja járó motornál, a kormány elforgatásakor, mintha a szervo nem működne megfelelően. A kormányon érezni és hallani egy halk morgó hangot néha néha szakaszosan. Hidegen a kormányt sem kell forgatni, hallani a hangot szintén szakaszosan és ekkor lehet érezni is a kormányon egy apró remegést. A kormányzás folyamatos ezért nem lennék benne biztos 100% -ig, hogy szervóhiba.
Valakinek lenne tippje a témára? Ill. mit nézzek meg első körben?
Szia!
Én megjártam a szervóval, szerelő helyett, én oldottam meg. Sok telefon meg utánnajárás után.
Keress meg, ha érdekel, pénzt nem kérek érte, de nem szeretnék itt sokáig irogatni.
Nem akarlak megijeszteni, de ne várj vele, mert ha hasonló a baj mint nálam, akkor tönkre mehet a szivattyú, ami nem olcsó.
Üdv: Norbull
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30074 Dátum:
2016.02.03 szerda, 16:17:46 »
Idézetet írta: norbull - 2016.02.03 szerda, 15:43:08
Szia!
Én megjártam a szervóval, szerelő helyett, én oldottam meg. Sok telefon meg utánnajárás után.
Keress meg, ha érdekel, pénzt nem kérek érte, de nem szeretnék itt sokáig irogatni.
Nem akarlak megijeszteni, de ne várj vele, mert ha hasonló a baj mint nálam, akkor tönkre mehet a szivattyú, ami nem olcsó.
Üdv: Norbull
pedig ha egyszer leírnád,készülhetne belőle egy cikk,amivel sokaknak tudnál segíteni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30075 Dátum:
2016.02.03 szerda, 18:16:59 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.02.02 kedd, 22:37:38
?
mit lehet?
Egyébként amióta megvettem, azt csinálja a kocsi, hogy adhoc elállítja a jobb oldali tükröt fel, vagy le, holott a kapcsoló középállásban van.
Lehet ennek köze hozzá?
Mi ez a programozás dolog, segíts pls.
(eddig ment?)
Olvasd már el, hogy mit válaszoltam az első kérdésedre. Vagy write-only módban vagy?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30076 Dátum:
2016.02.03 szerda, 18:38:53 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.02.03 szerda, 18:16:59
Olvasd már el, hogy mit válaszoltam az első kérdésedre. Vagy write-only módban vagy?
nezavard össze.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30077 Dátum:
2016.02.03 szerda, 19:29:22 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.02.03 szerda, 18:16:59
Olvasd már el, hogy mit válaszoltam az első kérdésedre. Vagy write-only módban vagy?
ja, most látom bocs (emaileken keresztül figyelem itt az írásokat, s ezen átsiklottam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30078 Dátum:
2016.02.03 szerda, 19:30:19 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.02.01 hétfő, 12:35:48
Ha egyszer mechanikusan blokkolódik, akkor megjegyzi a végállást.
Nekem vásárláskor csak félig ment előre. (Petrányiban volt egy kis ámokfutás, jó ez így, ja ha mégsem, akkor 200+ ezerért ülésvázat kell cserélni., stb) Végül csak újra kellett porgramozni az ülést, reszetelni a végállásokat. Azóta jó.
Ezt az újraprogramozást meg tudom itthon csinálni, meg a reszetet? Vagy közületek vki most pénteken?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30079 Dátum:
2016.02.03 szerda, 20:08:59 »
Neki
http://www.talkford.com/community/topic/249882-electric-seat-forward-backward-problem/
megoldotta egy akksisarus reset is. Nekem nem.
Megpróbálom ForScannel...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30080 Dátum:
2016.02.03 szerda, 20:56:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.01.31 vasárnap, 23:31:39
MK4 ülés
megnéztem. Van egyéb baj is.
Fura, mert most nem nyikorog, amikor csinálta, akkor hidegben mentem vele, de bent logikusan kb 20 fokra volt állítva a T.
Szóval most nem nyikorog (garázsban T:13fok), cserébe az ülés hátsó részét (az ülésmagasságot) állító motor majdnem a legalsó állásban van, s csak kb 1 fordulatot hajlandó megtenni jobbra-balra.
Az ülés elejét állító motor szépen megy végállástól végállásig.
Ötlet?
megoldás:
Rátettem a ForScant az USB-s interfésszel, hogy mindkét buszt lássam.
Amikor megláttam a DTC-k között ezt,
===DSM DTC U2100:00-26===
Code: U2100 - Initial Configuration Not Complete
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Driver's Seat Module
===END DSM DTC U2100:00-26===
akkor, már tudtam, hogy megoldható lesz.
DTC reset után nem volt hiba a DriverSeatModul -ban (DSM), de ekkor még mindig nem működött jól.
Aztán a modul teszteknél elindítottam egy DSM tesztet, megforgatta az összes motort minden irányba, s most már jó lett.
Köszi Sakos az ötletet!
(pedig olyan aranyos az esztergályos kisöreg, akit találtam itt pár utcára... Mindegy, majd viszek neki vmit, hogy esztergálgasson.
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30081 Dátum:
2016.02.03 szerda, 21:18:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.02.03 szerda, 20:56:43
megoldás:
Rátettem a ForScant az USB-s interfésszel, hogy mindkét buszt lássam.
Amikor megláttam a DTC-k között ezt,
===DSM DTC U2100:00-26===
Code: U2100 - Initial Configuration Not Complete
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Driver's Seat Module
===END DSM DTC U2100:00-26===
akkor, már tudtam, hogy megoldható lesz.
DTC reset után nem volt hiba a DriverSeatModul -ban (DSM), de ekkor még mindig nem működött jól.
Aztán a modul teszteknél elindítottam egy DSM tesztet, megforgatta az összes motort minden irányba, s most már jó lett.
Köszi Sakos az ötletet!
(pedig olyan aranyos az esztergályos kisöreg, akit találtam itt pár utcára... Mindegy, majd viszek neki vmit, hogy esztergálgasson.
)
Előadtad neki, hogy egy nagyon fontos melóra készüljön?
A nyikorgást is törölted?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30082 Dátum:
2016.02.03 szerda, 21:20:48 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2016.02.03 szerda, 21:18:32
Előadtad neki, hogy egy nagyon fontos melóra készüljön?
A nyikorgást is törölted?
Neeeem, csak mondtam, hogy ha nem elektromos baja van, akkor fogok menni.
Nyikorgás: fura, mert most semmilyen állapotban nem tudom előidézni... hülyeez'
(Az előző Mondimban is 7 fokos külső hőmérsékletnél nyiszogott vmi...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30083 Dátum:
2016.02.03 szerda, 21:43:31 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.02.03 szerda, 20:56:43
Köszi Sakos az ötletet!
Mégis csak úgy lett volna poén, ha hagyom, hogy szétszedd és utána szólok, hogy szóltam
A Petrányinál ez 200e+ és pár hét lett volna, pedig ezek szerint nem egyszer fordul elő.
Az Ivanicsnál a Sanyi azt mondta, hogy a fel-le blokkolás oka lehet, hogy valami kábel alákerül a mechanikának és belevág a fém alsó állásban, zárlatot is okozva. Tehát egy mechanikus inspekció azért nem ártana.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30084 Dátum:
2016.02.03 szerda, 21:50:26 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.02.03 szerda, 21:43:31
Mégis csak úgy lett volna poén, ha hagyom, hogy szétszedd és utána szólok, hogy szóltam
A Petrányinál ez 200e+ és pár hét lett volna, pedig ezek szerint nem egyszer fordul elő.
Az Ivanicsnál a Sanyi azt mondta, hogy a fel-le blokkolás oka lehet, hogy valami kábel alákerül a mechanikának és belevág a fém alsó állásban, zárlatot is okozva. Tehát egy mechanikus inspekció azért nem ártana.
Igazad van, mert az volt a fura, hogy a kábel rá volt hurkolódva a hátsó lábtér légbefúvója alá, s amikor emelt, vagy mozdult vmerre az ülés, akkor mozdított a csatin is egyet sztem.
Most gyá' minden.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30085 Dátum:
2016.02.03 szerda, 21:51:22 »
Illetve:
akkor arra van-e ötlet, hogy a jobb tükröm az miért állítódik néha (nem mindig) el hülye pozíciókba?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30086 Dátum:
2016.02.03 szerda, 21:52:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.02.03 szerda, 21:50:26
Igazad van, mert az volt a fura, hogy a kábel rá volt hurkolódva a hátsó lábtér légbefúvója alá, s amikor emelt, vagy mozdult vmerre az ülés, akkor mozdított a csatin is egyet sztem.
Most gyá' minden.
Lehet, hogy ezt a nyiszogást hallottam ? ? ? (kábel a műanyagon súrolt, szóval lehet)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30087 Dátum:
2016.02.03 szerda, 21:55:55 »
Szép estét urak,
Kormányomon megszakad a varrás, így a borítás kezd szétjönni.
Nem preferálom a kormánybőrözést, inkább cserélem kompletten, gyári párti vok.
Kérdésem az, hogy mennyire bonyolult a kormánycsere (légzsák le/fel)?Garázs meló vagy szervíz kell?
Ha otthon megoldható létezik vhol leírás a szerelés menetéről?
Üdv,
Roland
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30088 Dátum:
2016.02.03 szerda, 22:00:04 »
Idézetet írta: BRoland - 2016.02.03 szerda, 21:55:55
Szép estét urak,
Kormányomon megszakad a varrás, így a borítás kezd szétjönni.
Nem preferálom a kormánybőrözést, inkább cserélem kompletten, gyári párti vok.
Kérdésem az, hogy mennyire bonyolult a kormánycsere (légzsák le/fel)?Garázs meló vagy szervíz kell?
Ha otthon megoldható létezik vhol leírás a szerelés menetéről?
Üdv,
Roland
akksisaru le, világítás kapcsoló felkapcs, 30 percet vársz, légzsák ki, kormány csapágylehúzóval le.
Ez a srác:
http://www.hunyadi.co.hu/
nekem 19E-es ajánatot adott az off kormányára: vastagítás, félig perforált kivitelben hüvelykujj-támasszal. Sztem sokszor szebbet készít, mint a gyári...
Odamész, leszedi, megvárod, felrakja. 1 napot szánj rá.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
krisztianbeton
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30089 Dátum:
2016.02.03 szerda, 22:05:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.02.03 szerda, 09:46:45
etis szerint:
Szerviz terv
Típus Mondeo 2007.5
Változat 1.6L DURATORQ-TDCI (EURO V) (08/2011 - 02/2014)
Intervallum 3 Év (60000 km)
Javítás/Rendelés száma
Reg. szám
Reg. dátum
Rádiokód
Kilométer km
Ellenőrizze az elintézésre váró szervizműveleteket az OASIS segítségével, és biztosítsa azok elvégzését
L - Munkatétel - kiegészítő költségek számlája
Beállás a gépkocsival a műhelybe
Visszajelző műszerek, figyelmeztető/ellenőrző lámpák és kürt Ellenőrizze a működését
Tengelykapcsoló Ellenőrizze a működését, állítsa be ha szükséges
Ablakmosó, ablaktörlő Ellenőrizze a működését, állítsa be ha szükséges
Utastér
Külső és belső világítás; Műszerfal világítás Ellenőrizze működésüket, állapotukat (sérülés, elhasználódás)
Szerviz-intervallum kijelző Újra beállítani
Utastér levegőszűrő Csere
Motortér
Üzemanyagszűrő Csere
Légszűrő Kicserélni (fokozottan szennyezett körülmények esetén gyakrabban)
A gépkocsi alatt
Motor Az olajat leengedni és az olajszűrőt kicserélni
Gumiabroncsok Ellenőrizze az abroncsok sérülésmentességét, kopását (egyenletes-e/egyenetlen), az állapotukat/gyártási idejét az oldalfalakon és mérje meg a profilmélységüket
Első: Bal oldal mm, Jobb oldal mm
Hátsó: Bal oldal mm, Jobb oldal mm
Fék rendszer Felszerelt kerekeknél, a fékbetétek és a féktárcsák kopását ellenorizni. A hátsó fékbetétek kopását ellenorizni. (A gépjármu nagy terheléses üzemeltetése esetén gyakrabban)
Külső rész
Motor A motorolajat feltölteni. Az olajcsere jelzőt, ha van, alaphelyzetbe állítani.
Gumiabroncsok A nyomást beállítani
Pótkerék A nyomást beállítani, ellenőrizni a kopást - állapotot (a profilmélységet feljegyezni)
mm
Gumiabroncsnyomás-felügyelő rendszer Gumiabroncsnyomás beállítása, visszaállítás - ha alkalmazható
Oldalajtó-zárak Működést/zsírzást ellenőrizni
Szervizbejegyzés és emlékeztető matrica Gépkocsi szervizbejegyzésének frissítése (Szervizkönyv/Digitális Szerviznyilvántartás (DSR) és matrica felragasztása a vezetőülés oldali B-oszlopra)
Megnövelt intervallumú karbantartás
Fék rendszer 2 évente - Fékfolyadékot cserélni (LTS 12 154 4)
L
Klímaberendezés 3 évente - A hőmérsékletet ellenőrizni a párologtató-kimenőcsőnél. A klímaberendezés-csővezetékeket ellenőrizni sérülés és tömítetlenségek szempontjából (LTS 34 619 1) (67/2002 MSZI)
L
Hűtőrendszer 10 évente - Leengedni, kiöblíteni és újból feltölteni bíborvörös Super Plus folyadékkal(LTS 24 122 4)
L
Vezérműtengely-hajtószíj, feszítőszerkezet és vezetokerekek 180.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9 / 21 306 5)
L
Segédberendezés-ékszíjak 180.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5)
L
Extra szolgáltatások és további ajánlatok (opcionális – vásárlói kérésre / az alapáron felül)
Klíma karbantartó csomag Klíma rendszer ellenőrzése és tisztítása(LTS 54 552 4)
L
Utastér levegőszűrő.plusszra Cserélje a szagszűrőt szagszűrő-plusszra.
www.etis.ford.com
gázolajszűrő, olaj+szűrő, légszűrő, pollenszűrő a minimum. Fékek igény szerint,
ha van kedvezményed alkatrészeseknél, vedd meg ott az alkatrészt, a szerviz munkadíj helyfüggő.
Köszönöm
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30090 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 08:16:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.02.03 szerda, 21:51:22
Illetve:
akkor arra van-e ötlet, hogy a jobb tükröm az miért állítódik néha (nem mindig) el hülye pozíciókba?
Az a funkció ugye megvan, hogy tolatáskor átáll a memóriás tükör a tükörállító kapcsoló pozíciójától függően?
Egyébként szerintem potik érzékelik a pozíciót. Kontakthiba esetén átállhat máshova. Elvileg van egy jobbos memóriás tükörbelsőm, igaz fl előtti.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30091 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 08:26:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.02.04 csütörtök, 08:16:58
Az a funkció ugye megvan, hogy tolatáskor átáll a memóriás tükör a tükörállító kapcsoló pozíciójától függően?
Egyébként szerintem potik érzékelik a pozíciót. Kontakthiba esetén átállhat máshova. Elvileg van egy jobbos memóriás tükörbelsőm, igaz fl előtti.
Én úgy tudom tolatáskor akkor áll csak át, ha vmelyik irányba a tükörállító kapcsoló kapcsolva van (mert amúgy honnan tudná, hogy most a bal, vagy jobb oldalit szeretném, hogy átálljon tolatáskor?).
Azt figyeltem meg, hogy már akkor sem úgy áll, amikor beülök, tehát a kinyitáskor állítódik el. Így feltételezem, hogy ahhoz van köze a dolognak, hogy a 2 kulcshoz különböző pozíciókat jegyez meg. Majd csinálok egyszer egy komplett újratanítást, hát ha az megoldja.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30092 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 09:07:10 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.02.04 csütörtök, 08:26:01
Én úgy tudom tolatáskor akkor áll csak át, ha vmelyik irányba a tükörállító kapcsoló kapcsolva van (mert amúgy honnan tudná, hogy most a bal, vagy jobb oldalit szeretném, hogy átálljon tolatáskor?).
...
HA logikát keresnék benne, akkor tuti azt mondanám, h mindkettő billenjen, mint a MB-nél.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30093 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 09:51:23 »
Halihó!
Ha nem preferálod a bőrözést, akkor keress egy még jó állapotú kormányt (mondjuk kapcsolók nélkül), ami olcsóbb és Vityával festesd át. Szép "hamvas" színe lesz (egy idő után ez is kifényesedik, de messze nem annyira, mint a gyári highline...).
Csere egyszerű. Akkusaru le, hátul a kormány hátulján vannak lukak, abban rugók, amit össze kell nyomni, s akkor a légzsák kipattan. Egy tükörrel szépen tudod nézni, hogy hogy áll a dolog. (Vigyázz arra, hogy ne a kapcsolókat odafogó csavaroknál keresd a lukakat). Mikor ez megvan, le tudod venni a kormányt magát. A kis fém kapcsolókat és a házat hátulról 2-2 vagy 3-3 (nem tudom pontosan) csavarral tudod kiszedni, ha a csavarokat kicsavartad, leesnek. Ezeket, ha szépek, (mármint a kapcsolókat) nem kell újat venned.
Üdv.
D.
Idézetet írta: BRoland - 2016.02.03 szerda, 21:55:55
Szép estét urak,
Kormányomon megszakad a varrás, így a borítás kezd szétjönni.
Nem preferálom a kormánybőrözést, inkább cserélem kompletten, gyári párti vok.
Kérdésem az, hogy mennyire bonyolult a kormánycsere (légzsák le/fel)?Garázs meló vagy szervíz kell?
Ha otthon megoldható létezik vhol leírás a szerelés menetéről?
Üdv,
Roland
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30094 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 10:15:43 »
Idézetet írta: Candle - 2016.02.04 csütörtök, 09:07:10
HA logikát keresnék benne, akkor tuti azt mondanám, h mindkettő billenjen, mint a MB-nél.
A tiedben van?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30095 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 13:43:02 »
Holnap megyek megnézni ezt a mondeót.Esetleg ismeri valaki?1.8-ba el lehetne hozni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-9780098
Naplózva
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30096 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 13:43:49 »
Trend vezetőülésben van állítható deréktámasz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30097 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 13:47:25 »
Idézetet írta: Zoli87 - 2016.02.04 csütörtök, 13:43:49
Trend vezetőülésben van állítható deréktámasz?
szerintem igen.manuálisan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30098 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 14:21:59 »
Toronycsapágyat cserélt már valaki?
Kezdi megadni magát mind2 oldalon.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30099 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 14:40:10 »
Igen.
Idézetet írta: Szlobi - 2016.02.04 csütörtök, 14:21:59
Toronycsapágyat cserélt már valaki?
Kezdi megadni magát mind2 oldalon.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Oldalak:
1
...
595
596
597
598
599
600
601
[
602
]
603
604
605
606
607
608
609
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ