Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:16:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 628 629 630 631 632 633 634 [635] 636 637 638 639 640 641 642 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12017816 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31700 Dátum: 2016.06.08 szerda, 21:57:25 »

utángyártottak, nem kell nagy elvárásokat támasztani és akkor jók vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #31701 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 04:49:29 »

jaja, az van amit Sakos írt, de annyit megkérdeznék, hogy hirtelen indul meg vagy van egy lágyabb átmenet. Illetve leállításánál morog-e az autó. Ha hirtelen és morog, akkor pierburg szelep.

Hírtelen indul meg. A morgást eddig nem figyeltem meg.
Mi az a szelep?
Kicsit hörög amikor leállítom.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.09 csütörtök, 06:14:18 írta T0aD » Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #31702 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 08:04:13 »

Ez szerintem csak az Fl elottiekre igaz. Nem irja hogy ove milyen.
Azt írja, hogy az alapjárati fogyasztás megnő. Ebből gondoltam, hogy FL előtti.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #31703 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 09:37:37 »

Azt írja, hogy az alapjárati fogyasztás megnő. Ebből gondoltam, hogy FL előtti.

FL után is megnő.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31704 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 10:44:31 »

Hírtelen indul meg. A morgást eddig nem figyeltem meg.
Mi az a szelep?
Kicsit hörög amikor leállítom.

Az a szelep állítja a turbót és a 2.0-nál olyankor nem szokott egyenletes lenni a gyorsítás, ha az már egy picit megszorul.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #31705 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 10:51:00 »

Az a szelep állítja a turbót és a 2.0-nál olyankor nem szokott egyenletes lenni a gyorsítás, ha az már egy picit megszorul.
Ha valaki WIKI szerkesztő akkor ez siman megérne egy bejegyzést, mert ahogy olvasom sürün előfordul a kérdés.  Roll Eyes
Naplózva

titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #31706 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 10:59:58 »

Hírtelen indul meg. A morgást eddig nem figyeltem meg.
Mi az a szelep?
Kicsit hörög amikor leállítom.

Persze mindenképp érdemes ellenőrizned a szelepet, de szerintem írasd át 163 lovasra. Eléggé megváltozik az autó menetdinamikája és nem feltétlen a plusz lóerők miatt. Én amikor megvettem, csalódás volt kicsit az MKIII után. Azt vártam hogy kicsit jobban fog menni. Aztán kipróbálhattam egy fórumtag Tit-S 163 lovasát, és azonnal megszületett bennem az elhatározás hogy nekem is ez kell. Mivel a két motor megegyezik csak a szoftver tér el, nem igazán van kockázat. Az enyém már jó ideje így üzemel, és semmi gondom nincs vele.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31707 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 11:00:32 »

Ha valaki WIKI szerkesztő akkor ez siman megérne egy bejegyzést, mert ahogy olvasom sürün előfordul a kérdés.  Roll Eyes

Ha küldesz cikket, berakom a FAQ-ba.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31708 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 12:32:12 »

Persze mindenképp érdemes ellenőrizned a szelepet, de szerintem írasd át 163 lovasra. Eléggé megváltozik az autó menetdinamikája és nem feltétlen a plusz lóerők miatt. Én amikor megvettem, csalódás volt kicsit az MKIII után. Azt vártam hogy kicsit jobban fog menni. Aztán kipróbálhattam egy fórumtag Tit-S 163 lovasát, és azonnal megszületett bennem az elhatározás hogy nekem is ez kell. Mivel a két motor megegyezik csak a szoftver tér el, nem igazán van kockázat. Az enyém már jó ideje így üzemel, és semmi gondom nincs vele.
én chip-es 130le tdci mk3-ból ültem át a 140le mk4be. nálam is csalódás volt, mondjuk én számítottam rá vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #31709 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 12:36:02 »

Ha küldesz cikket, berakom a FAQ-ba.

Ok, összeszedem.
Naplózva

Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #31710 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 13:34:43 »

én chip-es 130le tdci mk3-ból ültem át a 140le mk4be. nálam is csalódás volt, mondjuk én számítottam rá vigyor3 vigyor3
Tegnap nekem is picit csalodas volt, igaz en 330d bol ultem at es nagyon is szamitottam ilyenre, de egy skodri rapid lepest tartott 160ig palyan... ez igy nem jarja, kell a 163 lovas szoftver... meg arra egy remap 195le re  Grin
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31711 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 13:39:52 »

Tegnap nekem is picit csalodas volt, igaz en 330d bol ultem at es nagyon is szamitottam ilyenre, de egy skodri rapid lepest tartott 160ig palyan... ez igy nem jarja, kell a 163 lovas szoftver... meg arra egy remap 195le re  Grin

Az, amelyik a Jánit is lenyomta?  eplus2 eplus2 nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31712 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 13:40:48 »

Az, amelyik a Jánit is lenyomta?  eplus2 eplus2 nyes nyes

az egy octavia RS-volt. Azt már lenyomtam Cheesy Cheesy Cheesy  eplus2  eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #31713 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 14:01:47 »

Tegnap nekem is picit csalodas volt, igaz en 330d bol ultem at es nagyon is szamitottam ilyenre, de egy skodri rapid lepest tartott 160ig palyan... ez igy nem jarja, kell a 163 lovas szoftver... meg arra egy remap 195le re  Grin

Azzal azért óvatosan, előbb mérd fel hogy a hajtáslánc bírja-e. Nehogy túl sűrűn kelljen váltót, kéttömegűt, egyebet cserélned. Ha ilyen terveid vannak, vehettél volna 2.2 TDCI-t, az már 200 lovas.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31714 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 14:32:23 »

Tegnap nekem is picit csalodas volt, igaz en 330d bol ultem at es nagyon is szamitottam ilyenre, de egy skodri rapid lepest tartott 160ig palyan... ez igy nem jarja, kell a 163 lovas szoftver... meg arra egy remap 195le re  Grin
abból a 204le 30d-ből én ki nem szálltam volna, az egy jó chippel széria közeli állapotban padon mért 300lovat tud vigyor3 egy sperr és nincs ellenfél
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
somi24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #31715 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 14:33:19 »

Üdv!

Tud valaki mesterembert ajánlani az üléspersely(ami kikopik és nyikorogni kezd az ülés) cserélyére? Szervíz komplett ülésváz cserét javasolt.
Köszönöm
Naplózva

MONDEO 2008 2,0 tdci titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31716 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 14:34:20 »

Azzal azért óvatosan, előbb mérd fel hogy a hajtáslánc bírja-e. Nehogy túl sűrűn kelljen váltót, kéttömegűt, egyebet cserélned. Ha ilyen terveid vannak, vehettél volna 2.2 TDCI-t, az már 200 lovas.
ezek az mk4-nek már nem erre valók, kormány, fék minden agyonszervózva, úttol nulla visszajelzés, bohóckodás csak az egész. főleg, hogy elöl is hajt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31717 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 14:34:34 »

Üdv!

Tud valaki mesterembert ajánlani az üléspersely(ami kikopik és nyikorogni kezd az ülés) cserélyére? Szervíz komplett ülésváz cserét javasolt.
Köszönöm
1-2 héten belül nálam lesz hozzá megoldás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31718 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 14:43:05 »

ezek az mk4-nek már nem erre valók, kormány, fék minden agyonszervózva, úttol nulla visszajelzés, bohóckodás csak az egész. főleg, hogy elöl is hajt

nem akarok vitatkozni, de szerintem ez eléggé szubjektív dolog. Szerintem nincs agyonszervózva, hanem most jó és eddig volt alulszervózva. Szerintem pont megfelelő visszajelzést ad és nekem bejött a fék és a kormány is. Az MK3-nál pont az volt a gondom, hogy taposni kellett és a kormány, ha nem is ladásan nehéz volt, de nem volt könnyedén kezelhető.
A csirkének pl az mk3-ashoz hasonlóan taposni kell a fékét.

A meghajtás az már egy másik dolog én az összkereket szeretem, meg a hátsót, de ettől még jók ezek az elsők, csak nem szabad őket agyon tuningolni, mert nincs elég felület, terhelés, hogy le is adja
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31719 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 15:13:01 »

nem akarok vitatkozni, de szerintem ez eléggé szubjektív dolog. Szerintem nincs agyonszervózva, hanem most jó és eddig volt alulszervózva. Szerintem pont megfelelő visszajelzést ad és nekem bejött a fék és a kormány is. Az MK3-nál pont az volt a gondom, hogy taposni kellett és a kormány, ha nem is ladásan nehéz volt, de nem volt könnyedén kezelhető.
A csirkének pl az mk3-ashoz hasonlóan taposni kell a fékét.

A meghajtás az már egy másik dolog én az összkereket szeretem, meg a hátsót, de ettől még jók ezek az elsők, csak nem szabad őket agyon tuningolni, mert nincs elég felület, terhelés, hogy le is adja
próbálj ki bármit amit kicsit is a tempós vezetésre terveztek, egyik sincs ennyire megszervózva, mert csak ideges lesz tőle a kocsi.

fékben pl kifejezetten utálom, hogy benyomok egy kicsit, megjön a fékerő 80-90%-a, utána meg hiába nyomod jobban érdemben nem sok minden történik...franciáktól jött át ez a hülyeség, szerintem élhetetlen vele egy autó.

ha csak 1-2x akarsz vele tempósan haladni, akkor oké elmegy, de ha folyamatosan dinamikusan akarod használni szerintem ***. ezek már simán az utazásra vannak kitalálva, nem véletlen nem lett ST mk4... mindennapi használatra így kényelmesebb, ahogy írod is, ezt elfogadom eljen

az mk3  automata tdci-m ha haladtam vele se evett sose 7l fölött. ugyan olyan felhasználásnál az mk4 automata tdci kb 1-1,5l-rel többet kér, és rosszabb vezetni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31720 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 15:35:53 »

próbálj ki bármit amit kicsit is a tempós vezetésre terveztek, egyik sincs ennyire megszervózva, mert csak ideges lesz tőle a kocsi.

fékben pl kifejezetten utálom, hogy benyomok egy kicsit, megjön a fékerő 80-90%-a, utána meg hiába nyomod jobban érdemben nem sok minden történik...franciáktól jött át ez a hülyeség, szerintem élhetetlen vele egy autó.

ha csak 1-2x akarsz vele tempósan haladni, akkor oké elmegy, de ha folyamatosan dinamikusan akarod használni szerintem ***. ezek már simán az utazásra vannak kitalálva, nem véletlen nem lett ST mk4... mindennapi használatra így kényelmesebb, ahogy írod is, ezt elfogadom eljen

az mk3  automata tdci-m ha haladtam vele se evett sose 7l fölött. ugyan olyan felhasználásnál az mk4 automata tdci kb 1-1,5l-rel többet kér, és rosszabb vezetni

lehet, mondjuk én tempósan megyek a csirkével és ez még billeg is hozzá, de nagyon élvezem. Nekem jó volt úgy a mondi és bár szerintem tempósan vezetek, de nem vadul, a kormányzás nekem pont jó volt. Nem a DTM-ben versenyzek, szóval azt nem tudom elmondani, hogy oda milyen lenne, gokart versenyeztem (amatőrben), ott bazira hiányzott a szervó, most az off-road rally-ban meg kifejezetten örülök neki, hogy ennyire jók a szervók, mert a tempós terepen nagy segítség, hogy nem kell még azzal is küzdeni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Gabinho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #31721 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 15:48:00 »

Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki, hogy hogyan tudok belépni a kocsinak a rejtett menüjébe? Youtube-on találtam videót, de csak olyat ahol a gyűjtást kell ráadni és végigzongorázni a lépéseket, de nekem kulcsnélkülis van...

Köszi előre is!
Naplózva

2011/11 FORD MONDEO 2,0 TDCI (140HP)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31722 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 15:53:50 »

Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki, hogy hogyan tudok belépni a kocsinak a rejtett menüjébe? Youtube-on találtam videót, de csak olyat ahol a gyűjtást kell ráadni és végigzongorázni a lépéseket, de nekem kulcsnélkülis van...

Köszi előre is!

ott is lehet gyújtást adni, csak kicsit kell megnyomni a gombot
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31723 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 16:17:54 »

Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki, hogy hogyan tudok belépni a kocsinak a rejtett menüjébe? Youtube-on találtam videót, de csak olyat ahol a gyűjtást kell ráadni és végigzongorázni a lépéseket, de nekem kulcsnélkülis van...

Köszi előre is!
ha nem nyomod a kuplungot manuálisnál, vagy a féket automatánál, akkor csak gyújtást ad rá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31724 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 16:19:41 »

lehet, mondjuk én tempósan megyek a csirkével és ez még billeg is hozzá, de nagyon élvezem. Nekem jó volt úgy a mondi és bár szerintem tempósan vezetek, de nem vadul, a kormányzás nekem pont jó volt. Nem a DTM-ben versenyzek, szóval azt nem tudom elmondani, hogy oda milyen lenne, gokart versenyeztem (amatőrben), ott bazira hiányzott a szervó, most az off-road rally-ban meg kifejezetten örülök neki, hogy ennyire jók a szervók, mert a tempós terepen nagy segítség, hogy nem kell még azzal is küzdeni.
a tempó is relatív, nálam nem azt jelenti, hogy kihasználom a +15kmh-t amit a traffi enged...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #31725 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 23:30:50 »

Az, amelyik a Jánit is lenyomta?  eplus2 eplus2 nyes nyes

(nem lesz többé skodás sztori. Meg semmilyen sztori nem lesz.  eplus2 Vigyázó szemetek az őszi OFFaláírásomra vessétek majd Wink )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31726 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 23:32:40 »

(nem lesz többé skodás sztori. Meg semmilyen sztori nem lesz.  eplus2 Vigyázó szemetek az őszi OFFaláírásomra vessétek majd Wink )
na mi lesz?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #31727 Dátum: 2016.06.10 péntek, 05:59:04 »

1-2 héten belül nálam lesz hozzá megoldás
Ez engem is érdekelne!
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #31728 Dátum: 2016.06.10 péntek, 07:54:35 »

ezek az mk4-nek már nem erre valók, kormány, fék minden agyonszervózva, úttol nulla visszajelzés, bohóckodás csak az egész. főleg, hogy elöl is hajt
Az engem is nagyon érdekelne. A lötyögés még anno meg lett oldva, de néha nyikorog az ülés, és a rögzítésre tippelek, mint zajforrásra.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #31729 Dátum: 2016.06.10 péntek, 09:27:19 »


Nekem is hiányzik a motorháztetőn lévő burkolat. Néztem a  terméket, viszont a speckó szerint +80°C-ig jó. Az szerintem kicsit kevésnek tűnik.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31730 Dátum: 2016.06.10 péntek, 10:27:42 »

Nekem is hiányzik a motorháztetőn lévő burkolat. Néztem a  terméket, viszont a speckó szerint +80°C-ig jó. Az szerintem kicsit kevésnek tűnik.


Szerintem bontóban van. Ott keressetek
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31731 Dátum: 2016.06.10 péntek, 10:43:09 »

Nekem is hiányzik a motorháztetőn lévő burkolat. Néztem a  terméket, viszont a speckó szerint +80°C-ig jó. Az szerintem kicsit kevésnek tűnik.

szerintem bőven elég.
Amúgy meg:
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #31732 Dátum: 2016.06.10 péntek, 11:11:48 »

Nekem is hiányzik a motorháztetőn lévő burkolat. Néztem a  terméket, viszont a speckó szerint +80°C-ig jó. Az szerintem kicsit kevésnek tűnik.

valszeg nem fog 81°C-on szublimálni  nyes
Naplózva

zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #31733 Dátum: 2016.06.10 péntek, 11:15:48 »

szerintem bőven elég.
Amúgy meg:
A képet én is láttam, de nekem a 80 akkor is kevésnek tűnik. Alap esetben oxidált anyagot használnak a turbó környékén, ráadásul hótükörfólióval kiegészítve. Gondolom nem véletlenül.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31734 Dátum: 2016.06.10 péntek, 11:21:10 »

A képet én is láttam, de nekem a 80 akkor is kevésnek tűnik. Alap esetben oxidált anyagot használnak a turbó környékén, ráadásul hótükörfólióval kiegészítve. Gondolom nem véletlenül.


hát a turbó a mondin nem ott van. Nekem fent van ott lehetne gáz, de az egész motoron meg ott van az a műanyag borítás. Az sem speciális. Bár tény, hogy 80 fokig biztosított cuccot nem raknék oda, mert az nyáron magától leolvad, na akkor viszont gáz ha beindítod a járgányt Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31735 Dátum: 2016.06.10 péntek, 17:01:50 »

Szerintem bontóban van. Ott keressetek
géptetővel együtt szeretik adni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31736 Dátum: 2016.06.10 péntek, 17:02:46 »

géptetővel együtt szeretik adni vigyor3

én focus-hoz vettem tető nélkül.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31737 Dátum: 2016.06.10 péntek, 17:03:29 »

szerintem bőven elég.
Amúgy meg:
én raktam mk3 tűzfalra ilyen kátrányos hőtükörfóliás hő és zaj szigetelő lapot. első kör után lefolyt és elhagytam vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31738 Dátum: 2016.06.10 péntek, 17:04:06 »

én focus-hoz vettem tető nélkül.
mk3-hoz én is. mk4 még elég furcsa jószág a bontósoknál. nekem is egy sérült géptetőból lett a 2.5T-be
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #31739 Dátum: 2016.06.10 péntek, 17:25:18 »

mk3-hoz én is. mk4 még elég furcsa jószág a bontósoknál. nekem is egy sérült géptetőból lett a 2.5T-be
minek elnyomni annak az 5hengernek a szep hangjat  wow1 Wink
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31740 Dátum: 2016.06.10 péntek, 17:28:58 »

minek elnyomni annak az 5hengernek a szep hangjat  wow1 Wink
gyárilag van benne, én pedig eléggé a gyári állapot híve vagyok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #31741 Dátum: 2016.06.10 péntek, 21:47:48 »

Sziasztok!

Ma az info parknál fel akarták törni az autómat. Letörték a bal első kilincs fix részét és szétb-szták a zárat. Megpróbálok valahonnan szerezni zárat és takaró műanyagot. Valaki cserélte már a zárbetétet illetve tett már fel takaró műanyagot? Ha igen, hogyan kell?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31742 Dátum: 2016.06.10 péntek, 21:56:34 »

én raktam mk3 tűzfalra ilyen kátrányos hőtükörfóliás hő és zaj szigetelő lapot. első kör után lefolyt és elhagytam vigyor3

Valaki mintha írta volna (talán László), hogy valamivel pótolta az MK3 műanyag motorburkolatának belső oldalán lévő hőszigetelő cuccot.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31743 Dátum: 2016.06.10 péntek, 22:11:58 »

én raktam mk3 tűzfalra ilyen kátrányos hőtükörfóliás hő és zaj szigetelő lapot. első kör után lefolyt és elhagytam vigyor3

én valami oroszt vettem, A4-es lapokban volt és hőmérséklet és hangszigetelésben volt különbség a típusok között. A csirkébe kellett, merta nyest vitt egy darabot a tűzfaon lévő anyagból. Oda raktam két ilyen lapot és azóta is ott van.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31744 Dátum: 2016.06.11 szombat, 00:01:01 »

Sziasztok!

Ma az info parknál fel akarták törni az autómat. Letörték a bal első kilincs fix részét és szétb-szták a zárat. Megpróbálok valahonnan szerezni zárat és takaró műanyagot. Valaki cserélte már a zárbetétet illetve tett már fel takaró műanyagot? Ha igen, hogyan kell?
Nagyon egyszerű.
Az ajtó hátsó élében van egy műanyag "dugó", kb 3cm átmérő. Kipattintod, alatta mélyen egy torx25-ös csavar. Tekered kifelé, amíg el nem engedi a záras részt. Így kijön a komplett zárhenger a műanyag takaróval együtt. Onnét már szétjön a takaró és a zár.

Nem értem, ha már széttörték a takarót, miért nem vették ki a hengert? onnét már csavarhúzóval is megy a nyitás....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31745 Dátum: 2016.06.11 szombat, 01:49:12 »

én valami oroszt vettem, A4-es lapokban volt és hőmérséklet és hangszigetelésben volt különbség a típusok között. A csirkébe kellett, merta nyest vitt egy darabot a tűzfaon lévő anyagból. Oda raktam két ilyen lapot és azóta is ott van.
ebben az állapotában 160-180 le volt a tddi, nem 60-el csorogtam egyet vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #31746 Dátum: 2016.06.11 szombat, 04:22:40 »

Nagyon egyszerű.
Az ajtó hátsó élében van egy műanyag "dugó", kb 3cm átmérő. Kipattintod, alatta mélyen egy torx25-ös csavar. Tekered kifelé, amíg el nem engedi a záras részt. Így kijön a komplett zárhenger a műanyag takaróval együtt. Onnét már szétjön a takaró és a zár.

Nem értem, ha már széttörték a takarót, miért nem vették ki a hengert? onnét már csavarhúzóval is megy a nyitás....


Thx.

Riasztó is sipákolhatott, vagy csak megzavarták őket.

Szerk.: mondjuk a zárat szétb-szták egy csavarhúzóval, úgyhogy kulccsal már nem nyitható.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.11 szombat, 07:04:03 írta Candle » Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #31747 Dátum: 2016.06.11 szombat, 09:25:35 »

ebben az állapotában 160-180 le volt a tddi, nem 60-el csorogtam egyet vigyor3

én sem 60-al szoktam. Már több mint egy éve fent van. Egyenlőre bírja
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #31748 Dátum: 2016.06.11 szombat, 12:11:18 »

Thx.

Riasztó is sipákolhatott, vagy csak megzavarták őket.

Szerk.: mondjuk a zárat szétb-szták egy csavarhúzóval, úgyhogy kulccsal már nem nyitható.

Dugozd le a zárat + tegyél egy rejtett reed relét valami müanyag möge.
Focusokat is törik, sőt.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=993&postdays=0&postorder=asc&start=210
https://sites.google.com/site/fordfocusextrak/ford-focus-extrak/zardugozas-maskent

vajh ez a zardugo kompatibilis az Mk4-el is?


« Utoljára szerkesztve: 2016.06.11 szombat, 12:30:58 írta ReFi » Naplózva

Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #31749 Dátum: 2016.06.11 szombat, 16:22:56 »

Dugozd le a zárat + tegyél egy rejtett reed relét valami müanyag möge.

...

Ugyanezen gondolkodom én is.

Kinek van konkrét tapasztalata a dugózással kapcsolatban illetve milyen vésznyitási lehetőség marad, ha ledugózom?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 628 629 630 631 632 633 634 [635] 636 637 638 639 640 641 642 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.