Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.19 csütörtök, 10:05:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
628
629
630
631
632
633
634
[
635
]
636
637
638
639
640
641
642
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11662434 alkalommal)
bozsehu
és 33 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31700 Dátum:
2016.06.08 szerda, 21:57:25 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.08 szerda, 21:34:39
vajh ezek az ugy bicska kulcsok milyenek lehetnek
elvileg van benne transponder meg elektronika is
http://www.ebay.com/itm/Folding-Remote-Key-3-Button-for-Ford-Focus-Mondeo-Fiesta-433MHZ-4D60-Chip-black-/151720927114?hash=item2353459f8a:g:JiMAAOSwDNdVhkgm&vxp=mtr
utángyártottak, nem kell nagy elvárásokat támasztani és akkor jók
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31701 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 04:49:29 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.08 szerda, 21:20:48
jaja, az van amit Sakos írt, de annyit megkérdeznék, hogy hirtelen indul meg vagy van egy lágyabb átmenet. Illetve leállításánál morog-e az autó. Ha hirtelen és morog, akkor pierburg szelep.
Hírtelen indul meg. A morgást eddig nem figyeltem meg.
Mi az a szelep?
Kicsit hörög amikor leállítom.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.09 csütörtök, 06:14:18 írta T0aD
»
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31702 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 08:04:13 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.08 szerda, 21:41:14
Ez szerintem csak az Fl elottiekre igaz. Nem irja hogy ove milyen.
Azt írja, hogy az alapjárati fogyasztás megnő. Ebből gondoltam, hogy FL előtti.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31703 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 09:37:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.09 csütörtök, 08:04:13
Azt írja, hogy az alapjárati fogyasztás megnő. Ebből gondoltam, hogy FL előtti.
FL után is megnő.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31704 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 10:44:31 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.06.09 csütörtök, 04:49:29
Hírtelen indul meg. A morgást eddig nem figyeltem meg.
Mi az a szelep?
Kicsit hörög amikor leállítom.
Az a szelep állítja a turbót és a 2.0-nál olyankor nem szokott egyenletes lenni a gyorsítás, ha az már egy picit megszorul.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31705 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 10:51:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.09 csütörtök, 10:44:31
Az a szelep állítja a turbót és a 2.0-nál olyankor nem szokott egyenletes lenni a gyorsítás, ha az már egy picit megszorul.
Ha valaki
WIKI
szerkesztő akkor ez siman megérne egy bejegyzést, mert ahogy olvasom sürün előfordul a kérdés.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31706 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 10:59:58 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.06.09 csütörtök, 04:49:29
Hírtelen indul meg. A morgást eddig nem figyeltem meg.
Mi az a szelep?
Kicsit hörög amikor leállítom.
Persze mindenképp érdemes ellenőrizned a szelepet, de szerintem írasd át 163 lovasra. Eléggé megváltozik az autó menetdinamikája és nem feltétlen a plusz lóerők miatt. Én amikor megvettem, csalódás volt kicsit az MKIII után. Azt vártam hogy kicsit jobban fog menni. Aztán kipróbálhattam egy fórumtag Tit-S 163 lovasát, és azonnal megszületett bennem az elhatározás hogy nekem is ez kell. Mivel a két motor megegyezik csak a szoftver tér el, nem igazán van kockázat. Az enyém már jó ideje így üzemel, és semmi gondom nincs vele.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31707 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 11:00:32 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.09 csütörtök, 10:51:00
Ha valaki
WIKI
szerkesztő akkor ez siman megérne egy bejegyzést, mert ahogy olvasom sürün előfordul a kérdés.
Ha küldesz cikket, berakom a FAQ-ba.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31708 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 12:32:12 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.09 csütörtök, 10:59:58
Persze mindenképp érdemes ellenőrizned a szelepet, de szerintem írasd át 163 lovasra. Eléggé megváltozik az autó menetdinamikája és nem feltétlen a plusz lóerők miatt. Én amikor megvettem, csalódás volt kicsit az MKIII után. Azt vártam hogy kicsit jobban fog menni. Aztán kipróbálhattam egy fórumtag Tit-S 163 lovasát, és azonnal megszületett bennem az elhatározás hogy nekem is ez kell. Mivel a két motor megegyezik csak a szoftver tér el, nem igazán van kockázat. Az enyém már jó ideje így üzemel, és semmi gondom nincs vele.
én chip-es 130le tdci mk3-ból ültem át a 140le mk4be. nálam is csalódás volt, mondjuk én számítottam rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31709 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 12:36:02 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.06.09 csütörtök, 11:00:32
Ha küldesz cikket, berakom a FAQ-ba.
Ok, összeszedem.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31710 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 13:34:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.09 csütörtök, 12:32:12
én chip-es 130le tdci mk3-ból ültem át a 140le mk4be. nálam is csalódás volt, mondjuk én számítottam rá
Tegnap nekem is picit csalodas volt, igaz en 330d bol ultem at es nagyon is szamitottam ilyenre, de egy skodri rapid lepest tartott 160ig palyan... ez igy nem jarja, kell a 163 lovas szoftver... meg arra egy remap 195le re
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31711 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 13:39:52 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.06.09 csütörtök, 13:34:43
Tegnap nekem is picit csalodas volt, igaz en 330d bol ultem at es nagyon is szamitottam ilyenre, de egy skodri rapid lepest tartott 160ig palyan... ez igy nem jarja, kell a 163 lovas szoftver... meg arra egy remap 195le re
Az, amelyik a Jánit is lenyomta?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31712 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 13:40:48 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.06.09 csütörtök, 13:39:52
Az, amelyik a Jánit is lenyomta?
az egy octavia RS-volt. Azt már lenyomtam
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31713 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:01:47 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.06.09 csütörtök, 13:34:43
Tegnap nekem is picit csalodas volt, igaz en 330d bol ultem at es nagyon is szamitottam ilyenre, de egy skodri rapid lepest tartott 160ig palyan... ez igy nem jarja, kell a 163 lovas szoftver... meg arra egy remap 195le re
Azzal azért óvatosan, előbb mérd fel hogy a hajtáslánc bírja-e. Nehogy túl sűrűn kelljen váltót, kéttömegűt, egyebet cserélned. Ha ilyen terveid vannak, vehettél volna 2.2 TDCI-t, az már 200 lovas.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31714 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:32:23 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.06.09 csütörtök, 13:34:43
Tegnap nekem is picit csalodas volt, igaz en 330d bol ultem at es nagyon is szamitottam ilyenre, de egy skodri rapid lepest tartott 160ig palyan... ez igy nem jarja, kell a 163 lovas szoftver... meg arra egy remap 195le re
abból a 204le 30d-ből én ki nem szálltam volna, az egy jó chippel széria közeli állapotban padon mért 300lovat tud
egy sperr és nincs ellenfél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
somi24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31715 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:33:19 »
Üdv!
Tud valaki mesterembert ajánlani az üléspersely(ami kikopik és nyikorogni kezd az ülés) cserélyére? Szervíz komplett ülésváz cserét javasolt.
Köszönöm
Naplózva
MONDEO 2008 2,0 tdci titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31716 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:34:20 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.09 csütörtök, 14:01:47
Azzal azért óvatosan, előbb mérd fel hogy a hajtáslánc bírja-e. Nehogy túl sűrűn kelljen váltót, kéttömegűt, egyebet cserélned. Ha ilyen terveid vannak, vehettél volna 2.2 TDCI-t, az már 200 lovas.
ezek az mk4-nek már nem erre valók, kormány, fék minden agyonszervózva, úttol nulla visszajelzés, bohóckodás csak az egész. főleg, hogy elöl is hajt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31717 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:34:34 »
Idézetet írta: somi24 - 2016.06.09 csütörtök, 14:33:19
Üdv!
Tud valaki mesterembert ajánlani az üléspersely(ami kikopik és nyikorogni kezd az ülés) cserélyére? Szervíz komplett ülésváz cserét javasolt.
Köszönöm
1-2 héten belül nálam lesz hozzá megoldás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31718 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 14:43:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.09 csütörtök, 14:34:20
ezek az mk4-nek már nem erre valók, kormány, fék minden agyonszervózva, úttol nulla visszajelzés, bohóckodás csak az egész. főleg, hogy elöl is hajt
nem akarok vitatkozni, de szerintem ez eléggé szubjektív dolog. Szerintem nincs agyonszervózva, hanem most jó és eddig volt alulszervózva. Szerintem pont megfelelő visszajelzést ad és nekem bejött a fék és a kormány is. Az MK3-nál pont az volt a gondom, hogy taposni kellett és a kormány, ha nem is ladásan nehéz volt, de nem volt könnyedén kezelhető.
A csirkének pl az mk3-ashoz hasonlóan taposni kell a fékét.
A meghajtás az már egy másik dolog én az összkereket szeretem, meg a hátsót, de ettől még jók ezek az elsők, csak nem szabad őket agyon tuningolni, mert nincs elég felület, terhelés, hogy le is adja
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31719 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 15:13:01 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.09 csütörtök, 14:43:05
nem akarok vitatkozni, de szerintem ez eléggé szubjektív dolog. Szerintem nincs agyonszervózva, hanem most jó és eddig volt alulszervózva. Szerintem pont megfelelő visszajelzést ad és nekem bejött a fék és a kormány is. Az MK3-nál pont az volt a gondom, hogy taposni kellett és a kormány, ha nem is ladásan nehéz volt, de nem volt könnyedén kezelhető.
A csirkének pl az mk3-ashoz hasonlóan taposni kell a fékét.
A meghajtás az már egy másik dolog én az összkereket szeretem, meg a hátsót, de ettől még jók ezek az elsők, csak nem szabad őket agyon tuningolni, mert nincs elég felület, terhelés, hogy le is adja
próbálj ki bármit amit kicsit is a tempós vezetésre terveztek, egyik sincs ennyire megszervózva, mert csak ideges lesz tőle a kocsi.
fékben pl kifejezetten utálom, hogy benyomok egy kicsit, megjön a fékerő 80-90%-a, utána meg hiába nyomod jobban érdemben nem sok minden történik...franciáktól jött át ez a hülyeség, szerintem élhetetlen vele egy autó.
ha csak 1-2x akarsz vele tempósan haladni, akkor oké elmegy, de ha folyamatosan dinamikusan akarod használni szerintem ***. ezek már simán az utazásra vannak kitalálva, nem véletlen nem lett ST mk4... mindennapi használatra így kényelmesebb, ahogy írod is, ezt elfogadom
az mk3 automata tdci-m ha haladtam vele se evett sose 7l fölött. ugyan olyan felhasználásnál az mk4 automata tdci kb 1-1,5l-rel többet kér, és rosszabb vezetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31720 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 15:35:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.09 csütörtök, 15:13:01
próbálj ki bármit amit kicsit is a tempós vezetésre terveztek, egyik sincs ennyire megszervózva, mert csak ideges lesz tőle a kocsi.
fékben pl kifejezetten utálom, hogy benyomok egy kicsit, megjön a fékerő 80-90%-a, utána meg hiába nyomod jobban érdemben nem sok minden történik...franciáktól jött át ez a hülyeség, szerintem élhetetlen vele egy autó.
ha csak 1-2x akarsz vele tempósan haladni, akkor oké elmegy, de ha folyamatosan dinamikusan akarod használni szerintem ***. ezek már simán az utazásra vannak kitalálva, nem véletlen nem lett ST mk4... mindennapi használatra így kényelmesebb, ahogy írod is, ezt elfogadom
az mk3 automata tdci-m ha haladtam vele se evett sose 7l fölött. ugyan olyan felhasználásnál az mk4 automata tdci kb 1-1,5l-rel többet kér, és rosszabb vezetni
lehet, mondjuk én tempósan megyek a csirkével és ez még billeg is hozzá, de nagyon élvezem. Nekem jó volt úgy a mondi és bár szerintem tempósan vezetek, de nem vadul, a kormányzás nekem pont jó volt. Nem a DTM-ben versenyzek, szóval azt nem tudom elmondani, hogy oda milyen lenne, gokart versenyeztem (amatőrben), ott bazira hiányzott a szervó, most az off-road rally-ban meg kifejezetten örülök neki, hogy ennyire jók a szervók, mert a tempós terepen nagy segítség, hogy nem kell még azzal is küzdeni.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Gabinho
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31721 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 15:48:00 »
Sziasztok!
Meg tudja mondani valaki, hogy hogyan tudok belépni a kocsinak a rejtett menüjébe? Youtube-on találtam videót, de csak olyat ahol a gyűjtást kell ráadni és végigzongorázni a lépéseket, de nekem kulcsnélkülis van...
Köszi előre is!
Naplózva
2011/11 FORD MONDEO 2,0 TDCI (140HP)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31722 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 15:53:50 »
Idézetet írta: Gabinho - 2016.06.09 csütörtök, 15:48:00
Sziasztok!
Meg tudja mondani valaki, hogy hogyan tudok belépni a kocsinak a rejtett menüjébe? Youtube-on találtam videót, de csak olyat ahol a gyűjtást kell ráadni és végigzongorázni a lépéseket, de nekem kulcsnélkülis van...
Köszi előre is!
ott is lehet gyújtást adni, csak kicsit kell megnyomni a gombot
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31723 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 16:17:54 »
Idézetet írta: Gabinho - 2016.06.09 csütörtök, 15:48:00
Sziasztok!
Meg tudja mondani valaki, hogy hogyan tudok belépni a kocsinak a rejtett menüjébe? Youtube-on találtam videót, de csak olyat ahol a gyűjtást kell ráadni és végigzongorázni a lépéseket, de nekem kulcsnélkülis van...
Köszi előre is!
ha nem nyomod a kuplungot manuálisnál, vagy a féket automatánál, akkor csak gyújtást ad rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31724 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 16:19:41 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.09 csütörtök, 15:35:53
lehet, mondjuk én tempósan megyek a csirkével és ez még billeg is hozzá, de nagyon élvezem. Nekem jó volt úgy a mondi és bár szerintem tempósan vezetek, de nem vadul, a kormányzás nekem pont jó volt. Nem a DTM-ben versenyzek, szóval azt nem tudom elmondani, hogy oda milyen lenne, gokart versenyeztem (amatőrben), ott bazira hiányzott a szervó, most az off-road rally-ban meg kifejezetten örülök neki, hogy ennyire jók a szervók, mert a tempós terepen nagy segítség, hogy nem kell még azzal is küzdeni.
a tempó is relatív, nálam nem azt jelenti, hogy kihasználom a +15kmh-t amit a traffi enged...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31725 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 23:30:50 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.06.09 csütörtök, 13:39:52
Az, amelyik a Jánit is lenyomta?
(nem lesz többé skodás sztori. Meg semmilyen sztori nem lesz.
Vigyázó szemetek az őszi OFFaláírásomra vessétek majd
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31726 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 23:32:40 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.06.09 csütörtök, 23:30:50
(nem lesz többé skodás sztori. Meg semmilyen sztori nem lesz.
Vigyázó szemetek az őszi OFFaláírásomra vessétek majd
)
na mi lesz?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31727 Dátum:
2016.06.10 péntek, 05:59:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.09 csütörtök, 14:34:34
1-2 héten belül nálam lesz hozzá megoldás
Ez engem is érdekelne!
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31728 Dátum:
2016.06.10 péntek, 07:54:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.09 csütörtök, 14:34:20
ezek az mk4-nek már nem erre valók, kormány, fék minden agyonszervózva, úttol nulla visszajelzés, bohóckodás csak az egész. főleg, hogy elöl is hajt
Az engem is nagyon érdekelne. A lötyögés még anno meg lett oldva, de néha nyikorog az ülés, és a rögzítésre tippelek, mint zajforrásra.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31729 Dátum:
2016.06.10 péntek, 09:27:19 »
Idézetet írta: TZS - 2016.05.21 szombat, 18:02:13
Én ilyennel oldottam meg:
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=841129
Nekem is hiányzik a motorháztetőn lévő burkolat. Néztem a terméket, viszont a speckó szerint +80°C-ig jó. Az szerintem kicsit kevésnek tűnik.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31730 Dátum:
2016.06.10 péntek, 10:27:42 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.06.10 péntek, 09:27:19
Nekem is hiányzik a motorháztetőn lévő burkolat. Néztem a terméket, viszont a speckó szerint +80°C-ig jó. Az szerintem kicsit kevésnek tűnik.
Szerintem bontóban van. Ott keressetek
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48500
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31731 Dátum:
2016.06.10 péntek, 10:43:09 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.06.10 péntek, 09:27:19
Nekem is hiányzik a motorháztetőn lévő burkolat. Néztem a terméket, viszont a speckó szerint +80°C-ig jó. Az szerintem kicsit kevésnek tűnik.
szerintem bőven elég.
Amúgy meg:
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31732 Dátum:
2016.06.10 péntek, 11:11:48 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.06.10 péntek, 09:27:19
Nekem is hiányzik a motorháztetőn lévő burkolat. Néztem a terméket, viszont a speckó szerint +80°C-ig jó. Az szerintem kicsit kevésnek tűnik.
valszeg nem fog 81°C-on szublimálni
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31733 Dátum:
2016.06.10 péntek, 11:15:48 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.10 péntek, 10:43:09
szerintem bőven elég.
Amúgy meg:
A képet én is láttam, de nekem a 80 akkor is kevésnek tűnik. Alap esetben oxidált anyagot használnak a turbó környékén, ráadásul hótükörfólióval kiegészítve. Gondolom nem véletlenül.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31734 Dátum:
2016.06.10 péntek, 11:21:10 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.06.10 péntek, 11:15:48
A képet én is láttam, de nekem a 80 akkor is kevésnek tűnik. Alap esetben oxidált anyagot használnak a turbó környékén, ráadásul hótükörfólióval kiegészítve. Gondolom nem véletlenül.
hát a turbó a mondin nem ott van. Nekem fent van ott lehetne gáz, de az egész motoron meg ott van az a műanyag borítás. Az sem speciális. Bár tény, hogy 80 fokig biztosított cuccot nem raknék oda, mert az nyáron magától leolvad, na akkor viszont gáz ha beindítod a járgányt
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31735 Dátum:
2016.06.10 péntek, 17:01:50 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.10 péntek, 10:27:42
Szerintem bontóban van. Ott keressetek
géptetővel együtt szeretik adni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31736 Dátum:
2016.06.10 péntek, 17:02:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.10 péntek, 17:01:50
géptetővel együtt szeretik adni
én focus-hoz vettem tető nélkül.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31737 Dátum:
2016.06.10 péntek, 17:03:29 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.10 péntek, 10:43:09
szerintem bőven elég.
Amúgy meg:
én raktam mk3 tűzfalra ilyen kátrányos hőtükörfóliás hő és zaj szigetelő lapot. első kör után lefolyt és elhagytam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31738 Dátum:
2016.06.10 péntek, 17:04:06 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.10 péntek, 17:02:46
én focus-hoz vettem tető nélkül.
mk3-hoz én is. mk4 még elég furcsa jószág a bontósoknál. nekem is egy sérült géptetőból lett a 2.5T-be
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31739 Dátum:
2016.06.10 péntek, 17:25:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.10 péntek, 17:04:06
mk3-hoz én is. mk4 még elég furcsa jószág a bontósoknál. nekem is egy sérült géptetőból lett a 2.5T-be
minek elnyomni annak az 5hengernek a szep hangjat
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31740 Dátum:
2016.06.10 péntek, 17:28:58 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.10 péntek, 17:25:18
minek elnyomni annak az 5hengernek a szep hangjat
gyárilag van benne, én pedig eléggé a gyári állapot híve vagyok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31741 Dátum:
2016.06.10 péntek, 21:47:48 »
Sziasztok!
Ma az info parknál fel akarták törni az autómat. Letörték a bal első kilincs fix részét és szétb-szták a zárat. Megpróbálok valahonnan szerezni zárat és takaró műanyagot. Valaki cserélte már a zárbetétet illetve tett már fel takaró műanyagot? Ha igen, hogyan kell?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31742 Dátum:
2016.06.10 péntek, 21:56:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.10 péntek, 17:03:29
én raktam mk3 tűzfalra ilyen kátrányos hőtükörfóliás hő és zaj szigetelő lapot. első kör után lefolyt és elhagytam
Valaki mintha írta volna (talán László), hogy valamivel pótolta az MK3 műanyag motorburkolatának belső oldalán lévő hőszigetelő cuccot.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31743 Dátum:
2016.06.10 péntek, 22:11:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.10 péntek, 17:03:29
én raktam mk3 tűzfalra ilyen kátrányos hőtükörfóliás hő és zaj szigetelő lapot. első kör után lefolyt és elhagytam
én valami oroszt vettem, A4-es lapokban volt és hőmérséklet és hangszigetelésben volt különbség a típusok között. A csirkébe kellett, merta nyest vitt egy darabot a tűzfaon lévő anyagból. Oda raktam két ilyen lapot és azóta is ott van.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31744 Dátum:
2016.06.11 szombat, 00:01:01 »
Idézetet írta: Candle - 2016.06.10 péntek, 21:47:48
Sziasztok!
Ma az info parknál fel akarták törni az autómat. Letörték a bal első kilincs fix részét és szétb-szták a zárat. Megpróbálok valahonnan szerezni zárat és takaró műanyagot. Valaki cserélte már a zárbetétet illetve tett már fel takaró műanyagot? Ha igen, hogyan kell?
Nagyon egyszerű.
Az ajtó hátsó élében van egy műanyag "dugó", kb 3cm átmérő. Kipattintod, alatta mélyen egy torx25-ös csavar. Tekered kifelé, amíg el nem engedi a záras részt. Így kijön a komplett zárhenger a műanyag takaróval együtt. Onnét már szétjön a takaró és a zár.
Nem értem, ha már széttörték a takarót, miért nem vették ki a hengert? onnét már csavarhúzóval is megy a nyitás....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31745 Dátum:
2016.06.11 szombat, 01:49:12 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.10 péntek, 22:11:58
én valami oroszt vettem, A4-es lapokban volt és hőmérséklet és hangszigetelésben volt különbség a típusok között. A csirkébe kellett, merta nyest vitt egy darabot a tűzfaon lévő anyagból. Oda raktam két ilyen lapot és azóta is ott van.
ebben az állapotában 160-180 le volt a tddi, nem 60-el csorogtam egyet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31746 Dátum:
2016.06.11 szombat, 04:22:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.06.11 szombat, 00:01:01
Nagyon egyszerű.
Az ajtó hátsó élében van egy műanyag "dugó", kb 3cm átmérő. Kipattintod, alatta mélyen egy torx25-ös csavar. Tekered kifelé, amíg el nem engedi a záras részt. Így kijön a komplett zárhenger a műanyag takaróval együtt. Onnét már szétjön a takaró és a zár.
Nem értem, ha már széttörték a takarót, miért nem vették ki a hengert? onnét már csavarhúzóval is megy a nyitás....
Thx.
Riasztó is sipákolhatott, vagy csak megzavarták őket.
Szerk.: mondjuk a zárat szétb-szták egy csavarhúzóval, úgyhogy kulccsal már nem nyitható.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.11 szombat, 07:04:03 írta Candle
»
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31747 Dátum:
2016.06.11 szombat, 09:25:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.11 szombat, 01:49:12
ebben az állapotában 160-180 le volt a tddi, nem 60-el csorogtam egyet
én sem 60-al szoktam. Már több mint egy éve fent van. Egyenlőre bírja
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31748 Dátum:
2016.06.11 szombat, 12:11:18 »
Idézetet írta: Candle - 2016.06.11 szombat, 04:22:40
Thx.
Riasztó is sipákolhatott, vagy csak megzavarták őket.
Szerk.: mondjuk a zárat szétb-szták egy csavarhúzóval, úgyhogy kulccsal már nem nyitható.
Dugozd le a zárat + tegyél egy rejtett reed relét valami müanyag möge.
Focusokat is törik, sőt.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=993&postdays=0&postorder=asc&start=210
https://sites.google.com/site/fordfocusextrak/ford-focus-extrak/zardugozas-maskent
vajh ez a zardugo kompatibilis az Mk4-el is?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.11 szombat, 12:30:58 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31749 Dátum:
2016.06.11 szombat, 16:22:56 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.11 szombat, 12:11:18
Dugozd le a zárat + tegyél egy rejtett reed relét valami müanyag möge.
...
Ugyanezen gondolkodom én is.
Kinek van konkrét tapasztalata a dugózással kapcsolatban illetve milyen vésznyitási lehetőség marad, ha ledugózom?
Naplózva
Oldalak:
1
...
628
629
630
631
632
633
634
[
635
]
636
637
638
639
640
641
642
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ