Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.19 csütörtök, 10:04:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
634
635
636
637
638
639
640
[
641
]
642
643
644
645
646
647
648
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11662420 alkalommal)
bozsehu
és 20 vendég van a témában
erazko
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32000 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 07:55:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.26 vasárnap, 20:27:06
Nekem mindkét távirányítóban van belül kulcstoll, ha erre gondoltál.
Szia!
Erre, köszönöm!
üdv.
Erasko
Naplózva
Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
R3D
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32001 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 13:05:39 »
Sziasztok!
Mikor a nyomom a gázt, úgy érzem, mintha rezegne/remegne a pedál, de nem ritmikusan. Valamikor jobban, valamikor kevésbé. Apró „beütéseket” is érzek a talpammal menet közben. /kettős tömegű és kinyomó csapágy januárban volt cserélve/. Leginkább 1-es és 2-es sebességben érzem, olyan 2500 fordulat körül. Futómű, féltengely vagy gumibak lehet a gond? Volt már valakinek hasonló problémája?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.27 hétfő, 13:31:25 írta R3D
»
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32002 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 13:33:50 »
Szia. Nem túl bő lére eresztetted a bemutatkozást, ki vagy, milyen autóval, motorral, évjárat, FL vagy nem FL:).
Gondolom a kuplungpedálról van szó, előtte ez a hiba nem volt? Mert ha nem, én visszavinném ahhoz a szerelőhöz, aki csinálta. Első körben.
Idézetet írta: R3D - 2016.06.27 hétfő, 13:05:39
Sziasztok!
Mikor a nyomom a gázt, úgy érzem, mintha rezegne/remegne a pedál, de nem ritmikusan. Valamikor jobban, valamikor kevésbé. Apró „beütéseket” is érzek a talpammal menet közben. /kettős tömegű és kinyomó csapágy januárban volt cserélve/. Leginkább 1-es és 2-es sebességben érzem, olyan 2500 fordulat körül. Futómű, féltengely vagy gumibak lehet a gond? Volt már valakinek hasonló problémája?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
R3D
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32003 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 14:27:51 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.27 hétfő, 13:33:50
Szia. Nem túl bő lére eresztetted a bemutatkozást, ki vagy, milyen autóval, motorral, évjárat, FL vagy nem FL:).
Gondolom a kuplungpedálról van szó, előtte ez a hiba nem volt? Mert ha nem, én visszavinném ahhoz a szerelőhöz, aki csinálta. Első körben.
Szia! Elnézést kérek. Egy Ford Mondeórol van szó 2008-as évjárat, 2.0 TDCI Titanium 130.000 km-rel. Nem a kuplungról van szó, hanem a gázpedálról. Menet közben olyan érzésem van, mintha egy működő porszívónak tenném a talpam és néha egy apró kalapáccsal megütnék a pedált. Nem erőteljes a remegés, de nagyon zavaró. Meleg motornál érzem leginkább. Nem tudom van-e összefüggés de a kormány eltekerésekor pedig apró pattogó hangok hallok. Télen és hideg időben nem hallom, de melegben, hosszabb autópályás utazás után nagyon erősen. (Rugókat megnézték, nincsenek eltörve.) A pattogó hangnál a toronycsapágyat tartom gyanúsnak.
Naplózva
100kg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32004 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 15:30:20 »
Hali!
Olyan kerdesem lenne hogy klimakompresszort honnan tudok beszerezni ertelmes aron? Uj bontott barmi erdekel mert 206e forintot mondtak a szervizbe a gyarira hat az rengeteg sok.
Naplózva
Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32005 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 15:59:54 »
Idézetet írta: 100kg - 2016.06.27 hétfő, 15:30:20
Hali!
Olyan kerdesem lenne hogy klimakompresszort honnan tudok beszerezni ertelmes aron? Uj bontott barmi erdekel mert 206e forintot mondtak a szervizbe a gyarira hat az rengeteg sok.
Ismerősömnek 220ezret mondtak a gyári felújítottra(najó, 200ért odaadnák), meg 330at az újra(Petrányi
), szóval a 206 még egész jó ár
Amúgy jofogason, autoalkatresz.hu-n stb vannak nem gyári, de újak 60-70 körül. Ha van ismerősöd kedvezménnyel bárdi, unix, langauto, vagy hasonló helyeken hasonló áron kijöhet, és ott van papír is. De még itt az oldalon is vannak a Keres-Kínál rovatban autós boltok akik kedvezményes áron adnak alkatrészeket.
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32006 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 16:00:38 »
Idézetet írta: R3D - 2016.06.27 hétfő, 14:27:51
Szia! Elnézést kérek. Egy Ford Mondeórol van szó 2008-as évjárat, 2.0 TDCI Titanium 130.000 km-rel. Nem a kuplungról van szó, hanem a gázpedálról. Menet közben olyan érzésem van, mintha egy működő porszívónak tenném a talpam és néha egy apró kalapáccsal megütnék a pedált. Nem erőteljes a remegés, de nagyon zavaró. Meleg motornál érzem leginkább. Nem tudom van-e összefüggés de a kormány eltekerésekor pedig apró pattogó hangok hallok. Télen és hideg időben nem hallom, de melegben, hosszabb autópályás utazás után nagyon erősen. (Rugókat megnézték, nincsenek eltörve.) A pattogó hangnál a toronycsapágyat tartom gyanúsnak.
Motortartó bakok esetleg?
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32007 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 16:06:44 »
Idézetet írta: 100kg - 2016.06.27 hétfő, 15:30:20
Hali!
Olyan kerdesem lenne hogy klimakompresszort honnan tudok beszerezni ertelmes aron? Uj bontott barmi erdekel mert 206e forintot mondtak a szervizbe a gyarira hat az rengeteg sok.
A előző oldalon volt ez téma, csak kicsit kellene néha keresni, visszaolvasni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1065084#msg1065084
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32008 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 17:27:40 »
Idézetet írta: 100kg - 2016.06.27 hétfő, 15:30:20
Hali!
Olyan kerdesem lenne hogy klimakompresszort honnan tudok beszerezni ertelmes aron? Uj bontott barmi erdekel mert 206e forintot mondtak a szervizbe a gyarira hat az rengeteg sok.
Nekem is 200-ezret mondtak a kompresszorra, elvittem másik klímáshoz és kiderült, hogy a hátsó klímatöltő szelepnél elereszti a gázt. Még jó hogy nem cseréltettem ki a kompresszort.
Persze, ha feltöltik és nem működik a klíma még lehet rossz a kompresszor is, de nekem töltés után hűtött rendesen.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
R3D
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32009 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 18:42:49 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.06.27 hétfő, 16:00:38
Motortartó bakok esetleg?
Szia Bandy!
Azt megnézték, a szerelő szerint rendben van. Más ötlet esetleg?
Naplózva
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32010 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 20:02:19 »
ma találtam rá hogy Forscan is megmondja, hogy mire riasztott be a riasztó, persze a mocitető érzékelő volt a ludas, mint ahogy sejtettem.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32011 Dátum:
2016.06.28 kedd, 15:56:41 »
Sziasztok.
Most lehet nálam van másképp, de a motorháztető miatt nem lehet kihajlitani az ablaktörlő karját. Nálam nem stimmel vagy valami külön módja van neki?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32012 Dátum:
2016.06.28 kedd, 16:14:15 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.28 kedd, 15:56:41
Sziasztok.
Most lehet nálam van másképp, de a motorháztető miatt nem lehet kihajlitani az ablaktörlő karját. Nálam nem stimmel vagy valami külön módja van neki?
RTFM
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1288
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32013 Dátum:
2016.06.28 kedd, 16:15:40 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.28 kedd, 15:56:41
Sziasztok.
Most lehet nálam van másképp, de a motorháztető miatt nem lehet kihajlitani az ablaktörlő karját. Nálam nem stimmel vagy valami külön módja van neki?
Gyújtás levétele után közvetlenül nyomd meg lefele az ablaktörlő kart, és meg fog állni félállásban
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32014 Dátum:
2016.06.28 kedd, 16:45:14 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.06.28 kedd, 16:15:40
Gyújtás levétele után közvetlenül nyomd meg lefele az ablaktörlő kart, és meg fog állni félállásban
Köszönöm, ez nekem ujdonság még.
De mi az az RTFM? Minek a röviditése?
És amugy ez valami lapátlopás elleni védelem vagy csak a tervezés miatt kellett bele ez a plusz funkció?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32015 Dátum:
2016.06.28 kedd, 16:46:38 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.28 kedd, 16:45:14
Köszönöm, ez nekem ujdonság még. :smile:De mi az az RTFM? Minek a röviditése?
read the fucking manual
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32016 Dátum:
2016.06.28 kedd, 17:00:34 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.28 kedd, 16:45:14
Köszönöm, ez nekem ujdonság még.
De mi az az RTFM? Minek a röviditése?
És amugy ez valami lapátlopás elleni védelem vagy csak a tervezés miatt kellett bele ez a plusz funkció?
az ablaktörlő lapát nyugalmi helyzetben jó ha nincs annyira a látótérben. Ezt ezzel a módszerrel lehet a legolcsóbban megoldani, mindazonáltal megnehezíti az ablaktörlő lopását
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32017 Dátum:
2016.06.28 kedd, 17:07:36 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.28 kedd, 16:46:38
read the fucking manual
Na jóóól van.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32018 Dátum:
2016.06.28 kedd, 17:08:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.28 kedd, 17:00:34
az ablaktörlő lapát nyugalmi helyzetben jó ha nincs annyira a látótérben. Ezt ezzel a módszerrel lehet a legolcsóbban megoldani, mindazonáltal megnehezíti az ablaktörlő lopását
Igen, ez igy valóban logikus.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32019 Dátum:
2016.06.28 kedd, 22:06:40 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.06.28 kedd, 16:45:14
Köszönöm, ez nekem ujdonság még.
De mi az az RTFM? Minek a röviditése?
És amugy ez valami lapátlopás elleni védelem vagy csak a tervezés miatt kellett bele ez a plusz funkció?
Amúgy szerviz állásnak hívják. Szerintem pedig gyalogosvédelmi okokból van ennyire eldugva az ablaktörlő kar.
De most már mindent tudsz, azt is mit jelent az RTFM.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32020 Dátum:
2016.06.28 kedd, 22:37:33 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.28 kedd, 22:06:40
Amúgy szerviz állásnak hívják. Szerintem pedig gyalogosvédelmi okokból van ennyire eldugva az ablaktörlő kar.
De most már mindent tudsz, azt is mit jelent az RTFM.
Nem csak amiatt, egyrészt jobban is néz ki a verda igy, a masik meg hogy pl Focus Mk1-en töröltel egyet, akkor amit pl a bal lapát lehúzott
az kicsorgott a lapát szélére és a menetszél meg feltolta a szélvédőn, igy hogy el van dugva nem kap alá a menetszél és tolja fel.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32021 Dátum:
2016.06.29 szerda, 01:08:34 »
Az ablaktörlővel én is gondban voltam mert olasz kézikönyvem van így órákba telt mire rájöttem hogy wtf van.
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32022 Dátum:
2016.06.29 szerda, 08:57:52 »
Idézetet írta: optikal - 2016.06.29 szerda, 01:08:34
Az ablaktörlővel én is gondban voltam mert olasz kézikönyvem van így órákba telt mire rájöttem hogy wtf van.
Tölts le magyart Ford.hu-ról telefonra, számítógépre, és akkor lesz mindenhol.
http://www.ford.hu/SzervizEsAlkatresz/Kezelesiutmutatok
Amúgy nem értem ha már rászánja magát az ember, hogy ír 1 kommentet, miért nem lehet segíteni, miért csak RTFM dumát szórni.
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32023 Dátum:
2016.06.29 szerda, 10:07:03 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.06.29 szerda, 08:57:52
Tölts le magyart Ford.hu-ról telefonra, számítógépre, és akkor lesz mindenhol.
http://www.ford.hu/SzervizEsAlkatresz/Kezelesiutmutatok
Amúgy nem értem ha már rászánja magát az ember, hogy ír 1 kommentet, miért nem lehet segíteni, miért csak RTFM dumát szórni.
Kb azért, mert van keresési lehetőség az oldalon. És ha minden ismétlődő kérdést és választ kitörölnének az adminok, akkor a jelenleg 641 oldalnál tartó topik lehet lecsökkenne 100-ra. Elmondták már 100szor, először keress, és ha nem találsz választ, akkor kérdezz. És ezt nem bunkóságból, lustaságból írják, hidd el.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32024 Dátum:
2016.06.29 szerda, 10:08:47 »
Hali,
ha toronycsapágy lenne a ludas, azt éreznéd menet közben, hogy roppan (pld. nekem fekvőrendőrnél csinálta). Ha a gázpedálon érzed, s független attól, hogy ránt-e a motor vagy sem, akkor a gázpedálnál lesz valami. Nem volt még ilyen hibám egyik autómon sem, így csak én is találgatnék.
Idézetet írta: R3D - 2016.06.27 hétfő, 18:42:49
Szia Bandy!
Azt megnézték, a szerelő szerint rendben van. Más ötlet esetleg?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Znagyznagy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32025 Dátum:
2016.06.29 szerda, 14:14:17 »
Szevasztok!
Ez az első hsz-om itt, ezért nem is igazán tudom, hogy ide vagy a szakemberek témán belül kellene feltenni a kérdést.
Adva van egy 2,2 literes dízelmotorú 2010 eleji Mondeo. Az elmúlt 1-2 hónapban néha-néha mintha nem "húzott" volna annyira a motor. Aztán mindig eltűnt ez a jelenség, 5-15 percen belül. De tegnap megint előjött az M3-as egyik emelkedőjén. Tesztből üresbe raktam, hát 3000 fölé nem ment a fordulat padlógázzal sem. Megijedtem, Megálltam 2 perc múlva. De ott a parkolóban viszont 5000-5500-re is felment a fordulatszám üresben.
Továbbmentem, fél óra múlva sárga motorhiba jelzés jött elő. Beszéltem egy ismerőssel, aki egy nagy cég flottáját kezeli. Elmondta a következőket:
- rengeteg ok lehet (elektromos gázpedál potmétere elromlott, üzemanyag szűrő eltömődött, gyenge minőségű dízel, turbónyomással van gond, satöbbi, satöbbi)
- nekik jelenleg két Mondeo-juk van ugyanezzel a jelenséggel, de a hivatalos márkaszervizek eddig nem jöttek rá a hibára
- ne márkaszervizbe vigyem, hanem keressem meg a Mondeo klubot, s ott érdeklődjek Mondeo specialista szaki után
- addig nyugodtan használhatom az autót, 60-80-nal mindig fog menni, a használattal nagyobb kárt nem tudok okozni
- azért óvatosan előzzek :-)
- az lenne a legjobb, ha az autó lerobbanna, akkor hamarabb meglenne a hiba
Szóval tudtok nekem olyan szakembert Bp-en vagy Pest megyében, akinél kifejezetten nagy eséllyel meglesz a hiba oka?
Az autót egyébként rendesen szervizeltem, utoljára 13-14e km-rel ezelőtt volt időszakos kisszervizen, azóta kifejezetten kímélős üzemmódban használom.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.29 szerda, 14:19:57 írta Znagyznagy
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32026 Dátum:
2016.06.29 szerda, 14:27:13 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.06.29 szerda, 08:57:52
Tölts le magyart Ford.hu-ról telefonra, számítógépre, és akkor lesz mindenhol.
http://www.ford.hu/SzervizEsAlkatresz/Kezelesiutmutatok
Amúgy nem értem ha már rászánja magát az ember, hogy ír 1 kommentet, miért nem lehet segíteni, miért csak RTFM dumát szórni.
Igazad van így félreérthető. Ezt kellett volna írnom: "Ez a működés normális. A problémád megoldását megtalálod a kezelési kézikönyv vonatkozó részében, mely letölthető a főoldalon." csak így tömörebb volt.
Mivel fejből én sem tudom, hogy működik, nekem is el kellett volna olvasnom hogyan is működik, de csak egy rövid kommentre volt időm, és hadd ne én olvassam el a manuált a kérdező helyett.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32027 Dátum:
2016.06.29 szerda, 15:07:51 »
Első körben diag.
Idézetet írta: Znagyznagy - 2016.06.29 szerda, 14:14:17
Szevasztok!
Ez az első hsz-om itt, ezért nem is igazán tudom, hogy ide vagy a szakemberek témán belül kellene feltenni a kérdést.
Adva van egy 2,2 literes dízelmotorú 2010 eleji Mondeo. Az elmúlt 1-2 hónapban néha-néha mintha nem "húzott" volna annyira a motor. Aztán mindig eltűnt ez a jelenség, 5-15 percen belül. De tegnap megint előjött az M3-as egyik emelkedőjén. Tesztből üresbe raktam, hát 3000 fölé nem ment a fordulat padlógázzal sem. Megijedtem, Megálltam 2 perc múlva. De ott a parkolóban viszont 5000-5500-re is felment a fordulatszám üresben.
Továbbmentem, fél óra múlva sárga motorhiba jelzés jött elő. Beszéltem egy ismerőssel, aki egy nagy cég flottáját kezeli. Elmondta a következőket:
- rengeteg ok lehet (elektromos gázpedál potmétere elromlott, üzemanyag szűrő eltömődött, gyenge minőségű dízel, turbónyomással van gond, satöbbi, satöbbi)
- nekik jelenleg két Mondeo-juk van ugyanezzel a jelenséggel, de a hivatalos márkaszervizek eddig nem jöttek rá a hibára
- ne márkaszervizbe vigyem, hanem keressem meg a Mondeo klubot, s ott érdeklődjek Mondeo specialista szaki után
- addig nyugodtan használhatom az autót, 60-80-nal mindig fog menni, a használattal nagyobb kárt nem tudok okozni
- azért óvatosan előzzek :-)
- az lenne a legjobb, ha az autó lerobbanna, akkor hamarabb meglenne a hiba
Szóval tudtok nekem olyan szakembert Bp-en vagy Pest megyében, akinél kifejezetten nagy eséllyel meglesz a hiba oka?
Az autót egyébként rendesen szervizeltem, utoljára 13-14e km-rel ezelőtt volt időszakos kisszervizen, azóta kifejezetten kímélős üzemmódban használom.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48500
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32028 Dátum:
2016.06.29 szerda, 16:04:16 »
Idézetet írta: Znagyznagy - 2016.06.29 szerda, 14:14:17
Szevasztok!
Ez az első hsz-om itt, ezért nem is igazán tudom, hogy ide vagy a szakemberek témán belül kellene feltenni a kérdést.
Adva van egy 2,2 literes dízelmotorú 2010 eleji Mondeo. Az elmúlt 1-2 hónapban néha-néha mintha nem "húzott" volna annyira a motor. Aztán mindig eltűnt ez a jelenség, 5-15 percen belül. De tegnap megint előjött az M3-as egyik emelkedőjén. Tesztből üresbe raktam, hát 3000 fölé nem ment a fordulat padlógázzal sem. Megijedtem, Megálltam 2 perc múlva. De ott a parkolóban viszont 5000-5500-re is felment a fordulatszám üresben.
Továbbmentem, fél óra múlva sárga motorhiba jelzés jött elő. Beszéltem egy ismerőssel, aki egy nagy cég flottáját kezeli. Elmondta a következőket:
- rengeteg ok lehet (elektromos gázpedál potmétere elromlott, üzemanyag szűrő eltömődött, gyenge minőségű dízel, turbónyomással van gond, satöbbi, satöbbi)
- nekik jelenleg két Mondeo-juk van ugyanezzel a jelenséggel, de a hivatalos márkaszervizek eddig nem jöttek rá a hibára
- ne márkaszervizbe vigyem, hanem keressem meg a Mondeo klubot, s ott érdeklődjek Mondeo specialista szaki után
- addig nyugodtan használhatom az autót, 60-80-nal mindig fog menni, a használattal nagyobb kárt nem tudok okozni
- azért óvatosan előzzek :-)
- az lenne a legjobb, ha az autó lerobbanna, akkor hamarabb meglenne a hiba
Szóval tudtok nekem olyan szakembert Bp-en vagy Pest megyében, akinél kifejezetten nagy eséllyel meglesz a hiba oka?
Az autót egyébként rendesen szervizeltem, utoljára 13-14e km-rel ezelőtt volt időszakos kisszervizen, azóta kifejezetten kímélős üzemmódban használom.
ha van sebességjel,az üresjárati fordulatot az ecu határolja.lefelé biztosan,felfelé nemtom biztosan-de miért ne.
szóval eddig ez nem hiba.
sárga jelzés-diagnosztika,hiaóbakódolvasás.délpesten tudok segíteni karitatíve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Znagyznagy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32029 Dátum:
2016.06.29 szerda, 17:41:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.29 szerda, 16:04:16
ha van sebességjel,az üresjárati fordulatot az ecu határolja.lefelé biztosan,felfelé nemtom biztosan-de miért ne.
szóval eddig ez nem hiba.
sárga jelzés-diagnosztika,hiaóbakódolvasás.délpesten tudok segíteni karitatíve.
Köszönöm, igényelném az első körös segítséget.
Mit kell tennem? Melyik nap és mikor?
Ma nem voltam a főváros közelében. Holnap du ott leszek, illetve szombat du-tól pár napig biztosan.
Naplózva
T1BA
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32030 Dátum:
2016.06.29 szerda, 18:51:21 »
Idézetet írta: szabogaby - 2016.06.19 vasárnap, 09:30:29
Akitől hallottam, az konkrétan a hátsó ajtó teleszkópjait rakta oda, és az pont méret.
Egy kis update a gépháztető kitámasztás "gázrugósításához". A kérdés időpontjában még a sajátom is a tervezés fázisában volt,addig nem akartam az észt osztani,amíg nem működik.Ma kész lett,elmondom a tapasztalataimat.
Abban nem kételkedve,hogy az ismerősödnek jó lett a kombiajtó gázrugóival én azt mondom,hogy a kiindulási pontként általam mutatott német verzió bekötési pontjait használva az nem lesz jó,mert egyrészt túl hosszú,másrészt túl erős. A hosszúsága miatt túl magasra fog emelni és sanszos,hogy a lökete miatt nem lehet majd lecsukni a géptetőt,másrészt az a teló 540 N-nal emel.Én is hibáztam,mert elsőre vaktában 500 N-os Passat gázrugókat vettem és azok is annyira erősek,hogy már egy is kajakra megtartotta a nyitott géptetőt,illetve lecsukásnál akkora volt az ellenállása megindulás előtt,hogy szépen csavargatta a géptető vékony merevítőlemezét,ahová be lett kötve.
A végül bevált teló ide a II-es Golf hátsó gázrugója lett,az csak 270 N-nal tart,érzésre pont ideálisan emel,stabilan tart és normálisan becsukható vele a géptető.
Én itt vettem meg a Kovács Autónál,Pikk-Pakk Pontra küldéssel volt a két darab 4900 forint.
https://alkatreszek.hu/tel050_i/lap-3
Kellett még négy tartógömbfej,az a Szilkerautónál 2400 forint volt:
http://www.szilkerauto.hu/spd/6601/Ajtoteleszkop-gombfej-gazrugo-tarto-gombfej-ajtote
A tartók meg maradék laposvasakból és lemezekből készültek,ez a végeredmény:
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32031 Dátum:
2016.06.29 szerda, 19:17:09 »
Idézetet írta: T1BA - 2016.06.29 szerda, 18:51:21
Egy kis update a gépháztető kitámasztás "gázrugósításához". A kérdés időpontjában még a sajátom is a tervezés fázisában volt,addig nem akartam az észt osztani,amíg nem működik.Ma kész lett,elmondom a tapasztalataimat.
Abban nem kételkedve,hogy az ismerősödnek jó lett a kombiajtó gázrugóival én azt mondom,hogy a kiindulási pontként általam mutatott német verzió bekötési pontjait használva az nem lesz jó,mert egyrészt túl hosszú,másrészt túl erős. A hosszúsága miatt túl magasra fog emelni és sanszos,hogy a lökete miatt nem lehet majd lecsukni a géptetőt,másrészt az a teló 540 N-nal emel.Én is hibáztam,mert elsőre vaktában 500 N-os Passat gázrugókat vettem és azok is annyira erősek,hogy már egy is kajakra megtartotta a nyitott géptetőt,illetve lecsukásnál akkora volt az ellenállása megindulás előtt,hogy szépen csavargatta a géptető vékony merevítőlemezét,ahová be lett kötve.
A végül bevált teló ide a II-es Golf hátsó gázrugója lett,az csak 270 N-nal tart,érzésre pont ideálisan emel,stabilan tart és normálisan becsukható vele a géptető.
Én itt vettem meg a Kovács Autónál,Pikk-Pakk Pontra küldéssel volt a két darab 4900 forint.
https://alkatreszek.hu/tel050_i/lap-3
Kellett még négy tartógömbfej,az a Szilkerautónál 2400 forint volt:
http://www.szilkerauto.hu/spd/6601/Ajtoteleszkop-gombfej-gazrugo-tarto-gombfej-ajtote
A tartók meg maradék laposvasakból és lemezekből készültek,ez a végeredmény:
sorozatgyártáson nem gondolkodsz?
nekem is kéne mind2 autóba
géptető felőli oldalon hogy lett a rögzítés megoldva?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32032 Dátum:
2016.06.29 szerda, 19:28:44 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.29 szerda, 10:07:03
Kb azért, mert van keresési lehetőség az oldalon. És ha minden ismétlődő kérdést és választ kitörölnének az adminok, akkor a jelenleg 641 oldalnál tartó topik lehet lecsökkenne 100-ra. Elmondták már 100szor, először keress, és ha nem találsz választ, akkor kérdezz. És ezt nem bunkóságból, lustaságból írják, hidd el.
Kb igazad is van, de az olyan kezdők mint én is mig átnyálaznak 641 oldalt elporlad az autójuk. Amugy meg RTMF
! Bocs nem kötekedni akartam.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32033 Dátum:
2016.06.29 szerda, 19:36:27 »
Idézetet írta: T1BA - 2016.06.29 szerda, 18:51:21
Egy kis update a gépháztető kitámasztás "gázrugósításához". A kérdés időpontjában még a sajátom is a tervezés fázisában volt,addig nem akartam az észt osztani,amíg nem működik.Ma kész lett,elmondom a tapasztalataimat...........
Erősen fasza lett
Remélem nem kell sokat majd emelgetni a géptetőt
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48500
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32034 Dátum:
2016.06.29 szerda, 19:48:54 »
Idézetet írta: Znagyznagy - 2016.06.29 szerda, 17:41:27
Köszönöm, igényelném az első körös segítséget.
Mit kell tennem? Melyik nap és mikor?
Ma nem voltam a főváros közelében. Holnap du ott leszek, illetve szombat du-tól pár napig biztosan.
szaladj ki a 7végén halásztelekre,és gyorsan megolvassuk. küldj privátüzit !
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
T1BA
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32035 Dátum:
2016.06.29 szerda, 20:29:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.29 szerda, 19:17:09
sorozatgyártáson nem gondolkodsz? Nekem is kéne mind2 autóba
Sajnos nincs meg hozzá a megfelelő ipari hátterem.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.29 szerda, 19:17:09
géptető felőli oldalon hogy lett a rögzítés megoldva?
A rögzítésre a mindkét oldalon megtalálható téglalap alakú nyílás a kiindulási alap. Kívül az van,amit a képeken is látsz,ez 1,5-ös lemezből készült,ennél csak vastagabb és merevebb anyag az ajánlott és a képen látható,vagy annál nagyobb felülettel,mert ez a megtámasztás biztosítja,hogy ne hajoljon meg a géptető lemeze ott.
Belül egy 5-ös,téglalap alakú laposvas van,ami a hosszabbik oldalán 10-10,a röviden meg 2-2 mm-rel nagyobb méretű,mint az ablak,két furattal,a furatokban M8 menet plusz még belülről a vasra villannyal odapontozva két illeszkedő M8 anya az erősebb meghúzhatóság végett.Ez a laposvas így megfelelően forgatva bejátszható az ablakon és utána összecsavarozva egy M8 csavarral,illetve az M8 gömbfejjel rögzíthető a külső fedéllel.
Annyit még,hogy a két furat távolságát úgy találtam ki,hogy a furatok középpontja pont a téglalap nyílás két szélének a vonalába essen,ezért a géptető lemezébe kézi gömbölyű reszelővel egy-egy félkör besüllyesztést készítettem,az öszeszerelésnél az ide pontosan illeszkedő két csavar bizosítja,hogy a lehúzott bak a gázrugó nyomására még véletlenül se tudjon megindulni előre.
Ha nem tudtam elég érthetően leírni,szólj és akkor az egyiket szétszedem és lefotózom.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32036 Dátum:
2016.06.29 szerda, 21:37:27 »
Gratulálok hozzá!!!
Szerencsére én sokat nem nyitogatom a géptetőt, de egy olyan megoldás engem is érdekelne,ami olyan, hogy a hátsó csomagtérajtót felnyitja. Láttam már, hogy van szett is hozzá, német oldalon, lehet, hogy egyszer beruházok rá. A legjobb a BMWnél (e61), gombra felnyílik és lecsukódik. Más dolog, hogy ezért nem vennék e61-et. Nagyon félek tőle
Idézetet írta: T1BA - 2016.06.29 szerda, 20:29:36
Sajnos nincs meg hozzá a megfelelő ipari hátterem.A rögzítésre a mindkét oldalon megtalálható téglalap alakú nyílás a kiindulási alap. Kívül az van,amit a képeken is látsz,ez 1,5-ös lemezből készült,ennél csak vastagabb és merevebb anyag az ajánlott és a képen látható,vagy annál nagyobb felülettel,mert ez a megtámasztás biztosítja,hogy ne hajoljon meg a géptető lemeze ott.
Belül egy 5-ös,téglalap alakú laposvas van,ami a hosszabbik oldalán 10-10,a röviden meg 2-2 mm-rel nagyobb méretű,mint az ablak,két furattal,a furatokban M8 menet plusz még belülről a vasra villannyal odapontozva két illeszkedő M8 anya az erősebb meghúzhatóság végett.Ez a laposvas így megfelelően forgatva bejátszható az ablakon és utána összecsavarozva egy M8 csavarral,illetve az M8 gömbfejjel rögzíthető a külső fedéllel.
Annyit még,hogy a két furat távolságát úgy találtam ki,hogy a furatok középpontja pont a téglalap nyílás két szélének a vonalába essen,ezért a géptető lemezébe kézi gömbölyű reszelővel egy-egy félkör besüllyesztést készítettem,az öszeszerelésnél az ide pontosan illeszkedő két csavar bizosítja,hogy a lehúzott bak a gázrugó nyomására még véletlenül se tudjon megindulni előre.
Ha nem tudtam elég érthetően leírni,szólj és akkor az egyiket szétszedem és lefotózom.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32037 Dátum:
2016.06.29 szerda, 22:46:33 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.29 szerda, 21:37:27
Gratulálok hozzá!!!
Szerencsére én sokat nem nyitogatom a géptetőt, de egy olyan megoldás engem is érdekelne,ami olyan, hogy a hátsó csomagtérajtót felnyitja. Láttam már, hogy van szett is hozzá, német oldalon, lehet, hogy egyszer beruházok rá. A legjobb a BMWnél (e61), gombra felnyílik és lecsukódik. Más dolog, hogy ezért nem vennék e61-et. Nagyon félek tőle
Jaj maradjál mán ezekkel a béjemvékkel. E kombi is tudja. Meg szerintem még sok prémium kombi. Sőt, kuga is!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32038 Dátum:
2016.06.29 szerda, 23:00:55 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.06.29 szerda, 22:46:33
Jaj maradjál mán ezekkel a béjemvékkel. E kombi is tudja. Meg szerintem még sok prémium kombi. Sőt, kuga is!
Smax is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32039 Dátum:
2016.06.29 szerda, 23:08:44 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.29 szerda, 21:37:27
Gratulálok hozzá!!!
Szerencsére én sokat nem nyitogatom a géptetőt, de egy olyan megoldás engem is érdekelne,ami olyan, hogy a hátsó csomagtérajtót felnyitja. Láttam már, hogy van szett is hozzá, német oldalon, lehet, hogy egyszer beruházok rá. A legjobb a BMWnél (e61), gombra felnyílik és lecsukódik. Más dolog, hogy ezért nem vennék e61-et. Nagyon félek tőle
A tojuring bmw-k nagy előnye, hogy külön az üveget is ki lehet nyitni csomagtérajtón, nem kell mindig az egész ajtót.
De MK5 mondeo is tujja eztet, kulccsal nyitja zárja, meg gombbal is kívül belül, mindenhogyan. Smax meg már lábrugdosós is nem?
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32040 Dátum:
2016.06.29 szerda, 23:12:14 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.06.29 szerda, 23:08:44
A tojuring bmw-k nagy előnye, hogy külön az üveget is ki lehet nyitni csomagtérajtón, nem kell mindig az egész ajtót.
De MK5 mondeo is tujja eztet, kulccsal nyitja zárja, meg gombbal is kívül belül, mindenhogyan. Smax meg már lábrugdosós is nem?
Legutolsóra a válasz:de. A gyerekek jót játszanak vele...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32041 Dátum:
2016.06.29 szerda, 23:14:04 »
Idézetet írta: T1BA - 2016.06.29 szerda, 18:51:21
Egy kis update a gépháztető kitámasztás "gázrugósításához". A kérdés időpontjában még a sajátom is a tervezés fázisában volt,addig nem akartam az észt osztani,amíg nem működik.Ma kész lett,elmondom a tapasztalataimat.
Abban nem kételkedve,hogy az ismerősödnek jó lett a kombiajtó gázrugóival én azt mondom,hogy a kiindulási pontként általam mutatott német verzió bekötési pontjait használva az nem lesz jó,mert egyrészt túl hosszú,másrészt túl erős. A hosszúsága miatt túl magasra fog emelni és sanszos,hogy a lökete miatt nem lehet majd lecsukni a géptetőt,másrészt az a teló 540 N-nal emel.Én is hibáztam,mert elsőre vaktában 500 N-os Passat gázrugókat vettem és azok is annyira erősek,hogy már egy is kajakra megtartotta a nyitott géptetőt,illetve lecsukásnál akkora volt az ellenállása megindulás előtt,hogy szépen csavargatta a géptető vékony merevítőlemezét,ahová be lett kötve.
A végül bevált teló ide a II-es Golf hátsó gázrugója lett,az csak 270 N-nal tart,érzésre pont ideálisan emel,stabilan tart és normálisan becsukható vele a géptető.
Én itt vettem meg a Kovács Autónál,Pikk-Pakk Pontra küldéssel volt a két darab 4900 forint.
https://alkatreszek.hu/tel050_i/lap-3
Kellett még négy tartógömbfej,az a Szilkerautónál 2400 forint volt:
http://www.szilkerauto.hu/spd/6601/Ajtoteleszkop-gombfej-gazrugo-tarto-gombfej-ajtote
A tartók meg maradék laposvasakból és lemezekből készültek,ez a végeredmény:
Nekem is kéne egy. Mikorra lesz meg?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32042 Dátum:
2016.06.29 szerda, 23:16:21 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.29 szerda, 21:37:27
Gratulálok hozzá!!!
Szerencsére én sokat nem nyitogatom a géptetőt, de egy olyan megoldás engem is érdekelne,ami olyan, hogy a hátsó csomagtérajtót felnyitja. Láttam már, hogy van szett is hozzá, német oldalon, lehet, hogy egyszer beruházok rá. A legjobb a BMWnél (e61), gombra felnyílik és lecsukódik. Más dolog, hogy ezért nem vennék e61-et. Nagyon félek tőle
ey ismerősöm vett ilyen szettet, nem mondira. kinyitotta a mélygarázsban, aztán mehetett fényezni, mert felnyílt és a légtechnikába ütközött. Randán leszedte a festéket néhány helyen.
Sokszor végig gondoltam és bár nagyon tetszik, a legtöbb esetben problémás.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
T1BA
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32043 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 05:27:47 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.29 szerda, 23:14:04
Nekem is kéne egy. Mikorra lesz meg?
Lehet,újra kell regelnem és kamunick mögé kell hogy bújjak?
A csomiajtós készletet egyébként ugyanaz a német fémmegmunkáló cég készíti,akitől a géptető ötletét nyúltam.Azt használják ki,hogy a Ford,ki tudja miért,de rárakta a kulcsra azt a funkciót,hogy a csomizárra kétszer rányomva oldja annak a reteszelését.Az eredeti gázrugók helyett adnak egy pár kicsit erősebbet,aminek a szárára ráfűznek két erős acélrugót,ezek indítják meg és lökik át az ajtót nyitáskor a működési tartomány első negyedén. Jópofa dolog,de vannak hátrányai.Az egyik,amit Te is írtál,a másik meg az,amiért egyszer egy német pali árult használtan egy ilyen szettet.Ő a neje Mondeójába vette meg,de az asszony nem szerette,mert lezáráskor az erős rugók miatt kényelmetlen volt nagyobb erővel lenyomni az ajtót.
http://www.ebay.de/itm/Ford-Mondeo-Mk4-Turnier-Ba7-automatischer-Heckklappenoffner-EcoBoost-TDCi-/131851447781?fits=Model%3AMondeo+IV+Turnier&hash=item1eb2f56de5:g:OQIAAOSw3ydV4vbZ
A teljes automata az komolyabb dolog.Én a Mercedes rendszerét ismerem,de gondolom, a többieké is hasonló lehet.Ott az elektromos nyitás mellé kell egy szervomotor a zárba,ami a becsukódás végén be is húzza a zárat a reteszelt helyzetbe.Magát az emelést/lecsukódást egy elektromos hidraulikus szivattyúval végzik,ami az ajtóra kapcsolt munkahengereket működteti.Ha alacsony a garázs,fel lehet tanítani a rendszerre a maximális nyitás magasságát.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32044 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 09:21:49 »
Őket nem ismerem
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.06.29 szerda, 22:46:33
Jaj maradjál mán ezekkel a béjemvékkel. E kombi is tudja. Meg szerintem még sok prémium kombi. Sőt, kuga is!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32045 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 09:23:50 »
Megnézek egy videót, milyen erősen nyitja fel. Jó lenne egy olyan verzió, ami úgy működik, mint a garázsajtók, hogy az utolsó 10 cm-en szépen lelassul. Soft Close
.
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.06.29 szerda, 23:16:21
ey ismerősöm vett ilyen szettet, nem mondira. kinyitotta a mélygarázsban, aztán mehetett fényezni, mert felnyílt és a légtechnikába ütközött. Randán leszedte a festéket néhány helyen.
Sokszor végig gondoltam és bár nagyon tetszik, a legtöbb esetben problémás.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32046 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 13:38:52 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.06.30 csütörtök, 09:23:50
Megnézek egy videót, milyen erősen nyitja fel. Jó lenne egy olyan verzió, ami úgy működik, mint a garázsajtók, hogy az utolsó 10 cm-en szépen lelassul. Soft Close
.
Nekem az öreg mondinak olyan a csomagtartó telója.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32047 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 13:39:07 »
Sziasztok!
Ma elég ijesztő dolgot tapasztaltam. Meg tettem kb 20 km és utána meg áltam a bolt előtt motor járt klíma is ment és kb 2 perc elteltével nagyon égett füst szált fel az autó jobb elejétől. Gyorsan le állítottam és felnyitottam a motorházat de semmit nem látok azóta mentem egy kicsit vele de semmi probléma nincs.
Ti tudtok valamit mondani hogy mi a fene lehetett ez ?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
babik07
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32048 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 13:51:08 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.06.30 csütörtök, 13:39:07
Sziasztok!
Ma elég ijesztő dolgot tapasztaltam. Meg tettem kb 20 km és utána meg áltam a bolt előtt motor járt klíma is ment és kb 2 perc elteltével nagyon égett füst szált fel az autó jobb elejétől. Gyorsan le állítottam és felnyitottam a motorházat de semmit nem látok azóta mentem egy kicsit vele de semmi probléma nincs.
Ti tudtok valamit mondani hogy mi a fene lehetett ez ?
Ja és hátul a csomagtartóban is be volt dugva a 12 v- os csatlakozóba az elektromos hűtő táska is amit most használtam először, ennek lehet köze hozzá ?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32049 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 14:55:46 »
Idézetet írta: babik07 - 2016.06.30 csütörtök, 13:51:08
Ja és hátul a csomagtartóban is be volt dugva a 12 v- os csatlakozóba az elektromos hűtő táska is amit most használtam először, ennek lehet köze hozzá ?
Nem volt elöl egy migráns elbújva?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
634
635
636
637
638
639
640
[
641
]
642
643
644
645
646
647
648
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ