Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:35:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 634 635 636 637 638 639 640 [641] 642 643 644 645 646 647 648 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12006129 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #32000 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 07:55:30 »

Nekem mindkét távirányítóban van belül kulcstoll, ha erre gondoltál.

Szia!

Erre, köszönöm!

üdv.
Erasko
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
R3D
Vendég
« Új hozzászólás #32001 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 13:05:39 »

Sziasztok!

Mikor a nyomom a gázt, úgy érzem, mintha rezegne/remegne a pedál, de nem ritmikusan. Valamikor jobban, valamikor kevésbé. Apró „beütéseket” is érzek a talpammal menet közben. /kettős tömegű és kinyomó csapágy januárban volt cserélve/. Leginkább 1-es és 2-es sebességben érzem, olyan 2500 fordulat körül. Futómű, féltengely vagy gumibak lehet a gond? Volt már valakinek hasonló problémája?  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.27 hétfő, 13:31:25 írta R3D » Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32002 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 13:33:50 »

Szia. Nem túl bő lére eresztetted a bemutatkozást, ki vagy, milyen autóval, motorral, évjárat, FL vagy nem FL:).
Gondolom a kuplungpedálról van szó, előtte ez a hiba nem volt? Mert ha nem, én visszavinném ahhoz a szerelőhöz, aki csinálta. Első körben.


Sziasztok!

Mikor a nyomom a gázt, úgy érzem, mintha rezegne/remegne a pedál, de nem ritmikusan. Valamikor jobban, valamikor kevésbé. Apró „beütéseket” is érzek a talpammal menet közben. /kettős tömegű és kinyomó csapágy januárban volt cserélve/. Leginkább 1-es és 2-es sebességben érzem, olyan 2500 fordulat körül. Futómű, féltengely vagy gumibak lehet a gond? Volt már valakinek hasonló problémája?  szomoru1
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
R3D
Vendég
« Új hozzászólás #32003 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 14:27:51 »

Szia. Nem túl bő lére eresztetted a bemutatkozást, ki vagy, milyen autóval, motorral, évjárat, FL vagy nem FL:).
Gondolom a kuplungpedálról van szó, előtte ez a hiba nem volt? Mert ha nem, én visszavinném ahhoz a szerelőhöz, aki csinálta. Első körben.



Szia! Elnézést kérek. Egy Ford Mondeórol van szó 2008-as évjárat, 2.0 TDCI Titanium 130.000 km-rel. Nem a kuplungról van szó, hanem a gázpedálról. Menet közben olyan érzésem van, mintha egy működő porszívónak tenném a talpam és néha egy apró kalapáccsal megütnék a pedált. Nem erőteljes a remegés, de nagyon zavaró. Meleg motornál érzem leginkább. Nem tudom van-e összefüggés de a kormány eltekerésekor pedig apró pattogó hangok hallok. Télen és hideg időben nem hallom, de melegben, hosszabb autópályás utazás után nagyon erősen. (Rugókat megnézték, nincsenek eltörve.) A pattogó hangnál a toronycsapágyat tartom gyanúsnak.
Naplózva
100kg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #32004 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 15:30:20 »

Hali!

Olyan kerdesem lenne hogy klimakompresszort honnan tudok beszerezni ertelmes aron? Uj bontott barmi erdekel mert 206e forintot mondtak a szervizbe a gyarira hat az rengeteg sok.
Naplózva

Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #32005 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 15:59:54 »

Hali!

Olyan kerdesem lenne hogy klimakompresszort honnan tudok beszerezni ertelmes aron? Uj bontott barmi erdekel mert 206e forintot mondtak a szervizbe a gyarira hat az rengeteg sok.
Ismerősömnek 220ezret mondtak a gyári felújítottra(najó, 200ért odaadnák), meg 330at az újra(Petrányi Cheesy), szóval a 206 még egész jó ár  Grin
Amúgy jofogason, autoalkatresz.hu-n stb vannak nem gyári, de újak 60-70 körül. Ha van ismerősöd kedvezménnyel bárdi, unix, langauto, vagy hasonló helyeken hasonló áron kijöhet, és ott van papír is. De még itt az oldalon is vannak a Keres-Kínál rovatban autós boltok akik kedvezményes áron adnak alkatrészeket.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #32006 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 16:00:38 »

Szia! Elnézést kérek. Egy Ford Mondeórol van szó 2008-as évjárat, 2.0 TDCI Titanium 130.000 km-rel. Nem a kuplungról van szó, hanem a gázpedálról. Menet közben olyan érzésem van, mintha egy működő porszívónak tenném a talpam és néha egy apró kalapáccsal megütnék a pedált. Nem erőteljes a remegés, de nagyon zavaró. Meleg motornál érzem leginkább. Nem tudom van-e összefüggés de a kormány eltekerésekor pedig apró pattogó hangok hallok. Télen és hideg időben nem hallom, de melegben, hosszabb autópályás utazás után nagyon erősen. (Rugókat megnézték, nincsenek eltörve.) A pattogó hangnál a toronycsapágyat tartom gyanúsnak.
Motortartó bakok esetleg?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32007 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 16:06:44 »

Hali!

Olyan kerdesem lenne hogy klimakompresszort honnan tudok beszerezni ertelmes aron? Uj bontott barmi erdekel mert 206e forintot mondtak a szervizbe a gyarira hat az rengeteg sok.

A előző oldalon volt ez téma, csak kicsit kellene néha keresni, visszaolvasni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg1065084#msg1065084
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #32008 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 17:27:40 »

Hali!

Olyan kerdesem lenne hogy klimakompresszort honnan tudok beszerezni ertelmes aron? Uj bontott barmi erdekel mert 206e forintot mondtak a szervizbe a gyarira hat az rengeteg sok.
Nekem is 200-ezret mondtak a kompresszorra, elvittem másik klímáshoz és kiderült, hogy a hátsó klímatöltő szelepnél elereszti a gázt. Még jó hogy nem cseréltettem ki a kompresszort.
Persze, ha feltöltik és nem működik a klíma még lehet rossz a kompresszor is, de nekem töltés után hűtött rendesen.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
R3D
Vendég
« Új hozzászólás #32009 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 18:42:49 »

Motortartó bakok esetleg?

Szia Bandy!

Azt megnézték, a szerelő szerint rendben van. Más ötlet esetleg?
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32010 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 20:02:19 »

ma találtam rá hogy Forscan is megmondja, hogy mire riasztott be a riasztó, persze a mocitető érzékelő volt a ludas, mint ahogy sejtettem.
Naplózva

ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #32011 Dátum: 2016.06.28 kedd, 15:56:41 »

Sziasztok.

Most lehet nálam van másképp, de a motorháztető miatt nem lehet kihajlitani az ablaktörlő karját. Nálam nem stimmel vagy valami külön módja van neki?  wow1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #32012 Dátum: 2016.06.28 kedd, 16:14:15 »

Sziasztok.

Most lehet nálam van másképp, de a motorháztető miatt nem lehet kihajlitani az ablaktörlő karját. Nálam nem stimmel vagy valami külön módja van neki?  wow1
RTFM  wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #32013 Dátum: 2016.06.28 kedd, 16:15:40 »

Sziasztok.

Most lehet nálam van másképp, de a motorháztető miatt nem lehet kihajlitani az ablaktörlő karját. Nálam nem stimmel vagy valami külön módja van neki?  wow1
Gyújtás levétele után közvetlenül nyomd meg lefele az ablaktörlő kart, és meg fog állni félállásban  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #32014 Dátum: 2016.06.28 kedd, 16:45:14 »

Gyújtás levétele után közvetlenül nyomd meg lefele az ablaktörlő kart, és meg fog állni félállásban  Wink

Köszönöm, ez nekem ujdonság még.  smile
De mi az az RTFM? Minek a röviditése?
És amugy ez valami lapátlopás elleni védelem vagy csak a tervezés miatt kellett bele ez a plusz funkció?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32015 Dátum: 2016.06.28 kedd, 16:46:38 »

Köszönöm, ez nekem ujdonság még.  :smile:De mi az az RTFM? Minek a röviditése?
 

read the fucking manual

 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32016 Dátum: 2016.06.28 kedd, 17:00:34 »

Köszönöm, ez nekem ujdonság még.  smile
De mi az az RTFM? Minek a röviditése?
És amugy ez valami lapátlopás elleni védelem vagy csak a tervezés miatt kellett bele ez a plusz funkció?

az ablaktörlő lapát nyugalmi helyzetben jó ha nincs annyira a látótérben. Ezt ezzel a módszerrel lehet a legolcsóbban megoldani, mindazonáltal megnehezíti az ablaktörlő lopását
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #32017 Dátum: 2016.06.28 kedd, 17:07:36 »

read the fucking manual

 taps

Na jóóól van.  nyes
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #32018 Dátum: 2016.06.28 kedd, 17:08:40 »

az ablaktörlő lapát nyugalmi helyzetben jó ha nincs annyira a látótérben. Ezt ezzel a módszerrel lehet a legolcsóbban megoldani, mindazonáltal megnehezíti az ablaktörlő lopását

Igen, ez igy valóban logikus.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #32019 Dátum: 2016.06.28 kedd, 22:06:40 »

Köszönöm, ez nekem ujdonság még.  smile
De mi az az RTFM? Minek a röviditése?
És amugy ez valami lapátlopás elleni védelem vagy csak a tervezés miatt kellett bele ez a plusz funkció?
Amúgy szerviz állásnak hívják. Szerintem pedig gyalogosvédelmi okokból van ennyire eldugva az ablaktörlő kar.
De most már mindent tudsz, azt is mit jelent az RTFM.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32020 Dátum: 2016.06.28 kedd, 22:37:33 »

Amúgy szerviz állásnak hívják. Szerintem pedig gyalogosvédelmi okokból van ennyire eldugva az ablaktörlő kar.
De most már mindent tudsz, azt is mit jelent az RTFM.  Wink
Nem csak amiatt, egyrészt jobban is néz ki a verda igy, a masik meg hogy pl Focus Mk1-en töröltel egyet, akkor amit pl a bal lapát lehúzott
az kicsorgott a lapát szélére és a menetszél meg feltolta a szélvédőn, igy hogy el van dugva nem kap alá a menetszél és tolja fel.
Naplózva

optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #32021 Dátum: 2016.06.29 szerda, 01:08:34 »

Az ablaktörlővel én is gondban voltam mert olasz kézikönyvem van így órákba telt mire rájöttem hogy wtf van.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #32022 Dátum: 2016.06.29 szerda, 08:57:52 »

Az ablaktörlővel én is gondban voltam mert olasz kézikönyvem van így órákba telt mire rájöttem hogy wtf van.

Tölts le magyart Ford.hu-ról telefonra, számítógépre, és akkor lesz mindenhol.
http://www.ford.hu/SzervizEsAlkatresz/Kezelesiutmutatok


Amúgy nem értem ha már rászánja magát az ember, hogy ír 1 kommentet, miért nem lehet segíteni, miért csak RTFM dumát szórni.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32023 Dátum: 2016.06.29 szerda, 10:07:03 »

Tölts le magyart Ford.hu-ról telefonra, számítógépre, és akkor lesz mindenhol.
http://www.ford.hu/SzervizEsAlkatresz/Kezelesiutmutatok


Amúgy nem értem ha már rászánja magát az ember, hogy ír 1 kommentet, miért nem lehet segíteni, miért csak RTFM dumát szórni.

Kb azért, mert van keresési lehetőség az oldalon. És ha minden ismétlődő kérdést és választ kitörölnének az adminok, akkor a jelenleg 641 oldalnál tartó topik lehet lecsökkenne 100-ra. Elmondták már 100szor, először keress, és ha nem találsz választ, akkor kérdezz. És ezt nem bunkóságból, lustaságból írják, hidd el.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32024 Dátum: 2016.06.29 szerda, 10:08:47 »

Hali,

ha toronycsapágy lenne a ludas, azt éreznéd menet közben, hogy roppan (pld. nekem fekvőrendőrnél csinálta). Ha a gázpedálon érzed, s független attól, hogy ránt-e a motor vagy sem, akkor a gázpedálnál lesz valami. Nem volt még ilyen hibám egyik autómon sem, így csak én is találgatnék.

Szia Bandy!

Azt megnézték, a szerelő szerint rendben van. Más ötlet esetleg?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Znagyznagy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #32025 Dátum: 2016.06.29 szerda, 14:14:17 »

Szevasztok!

Ez az első hsz-om itt, ezért nem is igazán tudom, hogy ide vagy a szakemberek témán belül kellene feltenni a kérdést.

Adva van egy 2,2 literes dízelmotorú 2010 eleji Mondeo. Az elmúlt 1-2 hónapban néha-néha mintha nem "húzott" volna annyira a motor. Aztán mindig eltűnt ez a jelenség, 5-15 percen belül. De tegnap megint előjött az M3-as egyik emelkedőjén. Tesztből üresbe raktam, hát 3000 fölé nem ment a fordulat padlógázzal sem. Megijedtem, Megálltam 2 perc múlva. De ott a parkolóban viszont 5000-5500-re is felment a fordulatszám üresben.

Továbbmentem, fél óra múlva sárga motorhiba jelzés jött elő. Beszéltem egy ismerőssel, aki egy nagy cég flottáját kezeli. Elmondta a következőket:

- rengeteg ok lehet (elektromos gázpedál potmétere elromlott, üzemanyag szűrő eltömődött, gyenge minőségű dízel, turbónyomással van gond, satöbbi, satöbbi)

- nekik jelenleg két Mondeo-juk van ugyanezzel a jelenséggel, de a hivatalos márkaszervizek eddig nem jöttek rá a hibára

- ne márkaszervizbe vigyem, hanem keressem meg a Mondeo klubot, s ott érdeklődjek Mondeo specialista szaki után

- addig nyugodtan használhatom az autót, 60-80-nal mindig fog menni, a használattal nagyobb kárt nem tudok okozni

- azért óvatosan előzzek :-)

- az lenne a legjobb, ha az autó lerobbanna, akkor hamarabb meglenne a hiba

Szóval tudtok nekem olyan szakembert Bp-en vagy Pest megyében, akinél kifejezetten nagy eséllyel meglesz a hiba oka?

Az autót egyébként rendesen szervizeltem, utoljára 13-14e km-rel ezelőtt volt időszakos kisszervizen, azóta kifejezetten kímélős üzemmódban használom.

« Utoljára szerkesztve: 2016.06.29 szerda, 14:19:57 írta Znagyznagy » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #32026 Dátum: 2016.06.29 szerda, 14:27:13 »

Tölts le magyart Ford.hu-ról telefonra, számítógépre, és akkor lesz mindenhol.
http://www.ford.hu/SzervizEsAlkatresz/Kezelesiutmutatok


Amúgy nem értem ha már rászánja magát az ember, hogy ír 1 kommentet, miért nem lehet segíteni, miért csak RTFM dumát szórni.
Igazad van így félreérthető. Ezt kellett volna írnom: "Ez a működés normális. A problémád megoldását megtalálod a kezelési kézikönyv vonatkozó részében, mely letölthető a főoldalon." csak így tömörebb volt.

Mivel fejből én sem tudom, hogy működik, nekem is el kellett volna olvasnom hogyan is működik, de csak egy rövid kommentre volt időm, és hadd ne én olvassam el a manuált a kérdező helyett.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32027 Dátum: 2016.06.29 szerda, 15:07:51 »

Első körben diag.

Szevasztok!

Ez az első hsz-om itt, ezért nem is igazán tudom, hogy ide vagy a szakemberek témán belül kellene feltenni a kérdést.

Adva van egy 2,2 literes dízelmotorú 2010 eleji Mondeo. Az elmúlt 1-2 hónapban néha-néha mintha nem "húzott" volna annyira a motor. Aztán mindig eltűnt ez a jelenség, 5-15 percen belül. De tegnap megint előjött az M3-as egyik emelkedőjén. Tesztből üresbe raktam, hát 3000 fölé nem ment a fordulat padlógázzal sem. Megijedtem, Megálltam 2 perc múlva. De ott a parkolóban viszont 5000-5500-re is felment a fordulatszám üresben.

Továbbmentem, fél óra múlva sárga motorhiba jelzés jött elő. Beszéltem egy ismerőssel, aki egy nagy cég flottáját kezeli. Elmondta a következőket:

- rengeteg ok lehet (elektromos gázpedál potmétere elromlott, üzemanyag szűrő eltömődött, gyenge minőségű dízel, turbónyomással van gond, satöbbi, satöbbi)

- nekik jelenleg két Mondeo-juk van ugyanezzel a jelenséggel, de a hivatalos márkaszervizek eddig nem jöttek rá a hibára

- ne márkaszervizbe vigyem, hanem keressem meg a Mondeo klubot, s ott érdeklődjek Mondeo specialista szaki után

- addig nyugodtan használhatom az autót, 60-80-nal mindig fog menni, a használattal nagyobb kárt nem tudok okozni

- azért óvatosan előzzek :-)

- az lenne a legjobb, ha az autó lerobbanna, akkor hamarabb meglenne a hiba

Szóval tudtok nekem olyan szakembert Bp-en vagy Pest megyében, akinél kifejezetten nagy eséllyel meglesz a hiba oka?

Az autót egyébként rendesen szervizeltem, utoljára 13-14e km-rel ezelőtt volt időszakos kisszervizen, azóta kifejezetten kímélős üzemmódban használom.


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32028 Dátum: 2016.06.29 szerda, 16:04:16 »

Szevasztok!

Ez az első hsz-om itt, ezért nem is igazán tudom, hogy ide vagy a szakemberek témán belül kellene feltenni a kérdést.

Adva van egy 2,2 literes dízelmotorú 2010 eleji Mondeo. Az elmúlt 1-2 hónapban néha-néha mintha nem "húzott" volna annyira a motor. Aztán mindig eltűnt ez a jelenség, 5-15 percen belül. De tegnap megint előjött az M3-as egyik emelkedőjén. Tesztből üresbe raktam, hát 3000 fölé nem ment a fordulat padlógázzal sem. Megijedtem, Megálltam 2 perc múlva. De ott a parkolóban viszont 5000-5500-re is felment a fordulatszám üresben.

Továbbmentem, fél óra múlva sárga motorhiba jelzés jött elő. Beszéltem egy ismerőssel, aki egy nagy cég flottáját kezeli. Elmondta a következőket:

- rengeteg ok lehet (elektromos gázpedál potmétere elromlott, üzemanyag szűrő eltömődött, gyenge minőségű dízel, turbónyomással van gond, satöbbi, satöbbi)

- nekik jelenleg két Mondeo-juk van ugyanezzel a jelenséggel, de a hivatalos márkaszervizek eddig nem jöttek rá a hibára

- ne márkaszervizbe vigyem, hanem keressem meg a Mondeo klubot, s ott érdeklődjek Mondeo specialista szaki után

- addig nyugodtan használhatom az autót, 60-80-nal mindig fog menni, a használattal nagyobb kárt nem tudok okozni

- azért óvatosan előzzek :-)

- az lenne a legjobb, ha az autó lerobbanna, akkor hamarabb meglenne a hiba

Szóval tudtok nekem olyan szakembert Bp-en vagy Pest megyében, akinél kifejezetten nagy eséllyel meglesz a hiba oka?

Az autót egyébként rendesen szervizeltem, utoljára 13-14e km-rel ezelőtt volt időszakos kisszervizen, azóta kifejezetten kímélős üzemmódban használom.


ha van sebességjel,az üresjárati fordulatot az ecu határolja.lefelé biztosan,felfelé nemtom biztosan-de miért ne.
szóval eddig ez nem hiba.


sárga jelzés-diagnosztika,hiaóbakódolvasás.délpesten tudok segíteni karitatíve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Znagyznagy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #32029 Dátum: 2016.06.29 szerda, 17:41:27 »

ha van sebességjel,az üresjárati fordulatot az ecu határolja.lefelé biztosan,felfelé nemtom biztosan-de miért ne.
szóval eddig ez nem hiba.


sárga jelzés-diagnosztika,hiaóbakódolvasás.délpesten tudok segíteni karitatíve.

Köszönöm, igényelném az első körös segítséget.
Mit kell tennem? Melyik nap és mikor?

Ma nem voltam a főváros közelében. Holnap du ott leszek, illetve szombat du-tól pár napig biztosan.
Naplózva
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #32030 Dátum: 2016.06.29 szerda, 18:51:21 »

Akitől hallottam, az konkrétan a hátsó ajtó teleszkópjait rakta oda, és az pont méret.  smile
Egy kis update a gépháztető kitámasztás "gázrugósításához". A kérdés időpontjában még a sajátom is a tervezés fázisában volt,addig nem akartam az észt osztani,amíg nem működik.Ma kész lett,elmondom a tapasztalataimat.
 Abban nem kételkedve,hogy az ismerősödnek jó lett a kombiajtó gázrugóival én azt mondom,hogy a kiindulási pontként általam mutatott német verzió bekötési pontjait használva az nem lesz jó,mert egyrészt túl hosszú,másrészt túl erős. A hosszúsága miatt túl magasra fog emelni és sanszos,hogy a lökete miatt nem lehet majd lecsukni a géptetőt,másrészt az a teló 540 N-nal emel.Én is hibáztam,mert elsőre vaktában 500 N-os Passat gázrugókat vettem és azok is annyira erősek,hogy már egy is kajakra megtartotta a nyitott géptetőt,illetve lecsukásnál akkora volt az ellenállása megindulás előtt,hogy szépen csavargatta a géptető vékony merevítőlemezét,ahová be lett kötve.

A végül bevált teló ide a II-es Golf hátsó gázrugója lett,az csak 270 N-nal tart,érzésre pont ideálisan emel,stabilan tart és normálisan becsukható vele a géptető.
Én itt vettem meg a Kovács Autónál,Pikk-Pakk Pontra küldéssel volt a két darab 4900 forint.
https://alkatreszek.hu/tel050_i/lap-3

Kellett még négy tartógömbfej,az a Szilkerautónál 2400 forint volt:
http://www.szilkerauto.hu/spd/6601/Ajtoteleszkop-gombfej-gazrugo-tarto-gombfej-ajtote

A tartók meg maradék laposvasakból és lemezekből készültek,ez a végeredmény:
 

 

 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32031 Dátum: 2016.06.29 szerda, 19:17:09 »

Egy kis update a gépháztető kitámasztás "gázrugósításához". A kérdés időpontjában még a sajátom is a tervezés fázisában volt,addig nem akartam az észt osztani,amíg nem működik.Ma kész lett,elmondom a tapasztalataimat.
 Abban nem kételkedve,hogy az ismerősödnek jó lett a kombiajtó gázrugóival én azt mondom,hogy a kiindulási pontként általam mutatott német verzió bekötési pontjait használva az nem lesz jó,mert egyrészt túl hosszú,másrészt túl erős. A hosszúsága miatt túl magasra fog emelni és sanszos,hogy a lökete miatt nem lehet majd lecsukni a géptetőt,másrészt az a teló 540 N-nal emel.Én is hibáztam,mert elsőre vaktában 500 N-os Passat gázrugókat vettem és azok is annyira erősek,hogy már egy is kajakra megtartotta a nyitott géptetőt,illetve lecsukásnál akkora volt az ellenállása megindulás előtt,hogy szépen csavargatta a géptető vékony merevítőlemezét,ahová be lett kötve.

A végül bevált teló ide a II-es Golf hátsó gázrugója lett,az csak 270 N-nal tart,érzésre pont ideálisan emel,stabilan tart és normálisan becsukható vele a géptető.
Én itt vettem meg a Kovács Autónál,Pikk-Pakk Pontra küldéssel volt a két darab 4900 forint.
https://alkatreszek.hu/tel050_i/lap-3

Kellett még négy tartógömbfej,az a Szilkerautónál 2400 forint volt:
http://www.szilkerauto.hu/spd/6601/Ajtoteleszkop-gombfej-gazrugo-tarto-gombfej-ajtote

A tartók meg maradék laposvasakból és lemezekből készültek,ez a végeredmény:
sorozatgyártáson nem gondolkodsz? vigyor3 nekem is kéne mind2 autóba

géptető felőli oldalon hogy lett a rögzítés megoldva?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #32032 Dátum: 2016.06.29 szerda, 19:28:44 »

Kb azért, mert van keresési lehetőség az oldalon. És ha minden ismétlődő kérdést és választ kitörölnének az adminok, akkor a jelenleg 641 oldalnál tartó topik lehet lecsökkenne 100-ra. Elmondták már 100szor, először keress, és ha nem találsz választ, akkor kérdezz. És ezt nem bunkóságból, lustaságból írják, hidd el.
Kb igazad is van, de az olyan kezdők mint én is mig átnyálaznak 641 oldalt elporlad az autójuk. Amugy meg RTMF wave ! Bocs nem kötekedni akartam.
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32033 Dátum: 2016.06.29 szerda, 19:36:27 »

Egy kis update a gépháztető kitámasztás "gázrugósításához". A kérdés időpontjában még a sajátom is a tervezés fázisában volt,addig nem akartam az észt osztani,amíg nem működik.Ma kész lett,elmondom a tapasztalataimat...........

Erősen fasza lett  taps taps
Remélem nem kell sokat majd emelgetni a géptetőt Cheesy
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32034 Dátum: 2016.06.29 szerda, 19:48:54 »

Köszönöm, igényelném az első körös segítséget.
Mit kell tennem? Melyik nap és mikor?

Ma nem voltam a főváros közelében. Holnap du ott leszek, illetve szombat du-tól pár napig biztosan.

szaladj ki a 7végén halásztelekre,és gyorsan megolvassuk.  küldj privátüzit !
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #32035 Dátum: 2016.06.29 szerda, 20:29:36 »

sorozatgyártáson nem gondolkodsz? Nekem is kéne mind2 autóba
Sajnos nincs meg hozzá a megfelelő ipari hátterem.
géptető felőli oldalon hogy lett a rögzítés megoldva?
A rögzítésre a mindkét oldalon megtalálható téglalap alakú nyílás a kiindulási alap. Kívül az van,amit a képeken is látsz,ez 1,5-ös lemezből készült,ennél csak vastagabb és merevebb anyag az ajánlott és a képen látható,vagy annál nagyobb felülettel,mert ez a megtámasztás biztosítja,hogy ne hajoljon meg a géptető lemeze ott.
Belül egy 5-ös,téglalap alakú laposvas van,ami a hosszabbik oldalán 10-10,a röviden meg 2-2 mm-rel nagyobb méretű,mint az ablak,két furattal,a furatokban M8 menet plusz még belülről a vasra villannyal odapontozva két illeszkedő M8 anya az erősebb meghúzhatóság végett.Ez a laposvas így megfelelően forgatva bejátszható az ablakon és utána összecsavarozva egy M8 csavarral,illetve az M8 gömbfejjel rögzíthető a külső fedéllel.
Annyit még,hogy a két furat távolságát úgy találtam ki,hogy a furatok középpontja pont a téglalap nyílás két szélének a vonalába essen,ezért a géptető lemezébe kézi gömbölyű reszelővel egy-egy félkör besüllyesztést készítettem,az öszeszerelésnél az ide pontosan illeszkedő két csavar bizosítja,hogy a lehúzott bak a gázrugó nyomására még véletlenül se tudjon megindulni előre.
Ha nem tudtam elég érthetően leírni,szólj és akkor az egyiket szétszedem és lefotózom.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32036 Dátum: 2016.06.29 szerda, 21:37:27 »

Gratulálok hozzá!!!

Szerencsére én sokat nem nyitogatom a géptetőt, de egy olyan megoldás engem is érdekelne,ami olyan, hogy a hátsó csomagtérajtót felnyitja. Láttam már, hogy van szett is hozzá, német oldalon, lehet, hogy egyszer beruházok rá. A legjobb a BMWnél (e61), gombra felnyílik és lecsukódik. Más dolog, hogy ezért nem vennék e61-et. Nagyon félek tőle Cheesy

Sajnos nincs meg hozzá a megfelelő ipari hátterem.A rögzítésre a mindkét oldalon megtalálható téglalap alakú nyílás a kiindulási alap. Kívül az van,amit a képeken is látsz,ez 1,5-ös lemezből készült,ennél csak vastagabb és merevebb anyag az ajánlott és a képen látható,vagy annál nagyobb felülettel,mert ez a megtámasztás biztosítja,hogy ne hajoljon meg a géptető lemeze ott.
Belül egy 5-ös,téglalap alakú laposvas van,ami a hosszabbik oldalán 10-10,a röviden meg 2-2 mm-rel nagyobb méretű,mint az ablak,két furattal,a furatokban M8 menet plusz még belülről a vasra villannyal odapontozva két illeszkedő M8 anya az erősebb meghúzhatóság végett.Ez a laposvas így megfelelően forgatva bejátszható az ablakon és utána összecsavarozva egy M8 csavarral,illetve az M8 gömbfejjel rögzíthető a külső fedéllel.
Annyit még,hogy a két furat távolságát úgy találtam ki,hogy a furatok középpontja pont a téglalap nyílás két szélének a vonalába essen,ezért a géptető lemezébe kézi gömbölyű reszelővel egy-egy félkör besüllyesztést készítettem,az öszeszerelésnél az ide pontosan illeszkedő két csavar bizosítja,hogy a lehúzott bak a gázrugó nyomására még véletlenül se tudjon megindulni előre.
Ha nem tudtam elég érthetően leírni,szólj és akkor az egyiket szétszedem és lefotózom.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #32037 Dátum: 2016.06.29 szerda, 22:46:33 »

Gratulálok hozzá!!!

Szerencsére én sokat nem nyitogatom a géptetőt, de egy olyan megoldás engem is érdekelne,ami olyan, hogy a hátsó csomagtérajtót felnyitja. Láttam már, hogy van szett is hozzá, német oldalon, lehet, hogy egyszer beruházok rá. A legjobb a BMWnél (e61), gombra felnyílik és lecsukódik. Más dolog, hogy ezért nem vennék e61-et. Nagyon félek tőle Cheesy

Jaj maradjál mán ezekkel a béjemvékkel. E kombi is tudja. Meg szerintem még sok prémium kombi. Sőt, kuga is!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32038 Dátum: 2016.06.29 szerda, 23:00:55 »

Jaj maradjál mán ezekkel a béjemvékkel. E kombi is tudja. Meg szerintem még sok prémium kombi. Sőt, kuga is!

Smax is. vigyor3

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #32039 Dátum: 2016.06.29 szerda, 23:08:44 »

Gratulálok hozzá!!!

Szerencsére én sokat nem nyitogatom a géptetőt, de egy olyan megoldás engem is érdekelne,ami olyan, hogy a hátsó csomagtérajtót felnyitja. Láttam már, hogy van szett is hozzá, német oldalon, lehet, hogy egyszer beruházok rá. A legjobb a BMWnél (e61), gombra felnyílik és lecsukódik. Más dolog, hogy ezért nem vennék e61-et. Nagyon félek tőle Cheesy

A tojuring bmw-k nagy előnye, hogy külön az üveget is ki lehet nyitni csomagtérajtón, nem kell mindig az egész ajtót.
De MK5 mondeo is tujja eztet, kulccsal nyitja zárja, meg gombbal is kívül belül, mindenhogyan. Smax meg már lábrugdosós is nem?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32040 Dátum: 2016.06.29 szerda, 23:12:14 »

A tojuring bmw-k nagy előnye, hogy külön az üveget is ki lehet nyitni csomagtérajtón, nem kell mindig az egész ajtót.
De MK5 mondeo is tujja eztet, kulccsal nyitja zárja, meg gombbal is kívül belül, mindenhogyan. Smax meg már lábrugdosós is nem?

Legutolsóra a válasz:de. A gyerekek jót játszanak vele... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32041 Dátum: 2016.06.29 szerda, 23:14:04 »

Egy kis update a gépháztető kitámasztás "gázrugósításához". A kérdés időpontjában még a sajátom is a tervezés fázisában volt,addig nem akartam az észt osztani,amíg nem működik.Ma kész lett,elmondom a tapasztalataimat.
 Abban nem kételkedve,hogy az ismerősödnek jó lett a kombiajtó gázrugóival én azt mondom,hogy a kiindulási pontként általam mutatott német verzió bekötési pontjait használva az nem lesz jó,mert egyrészt túl hosszú,másrészt túl erős. A hosszúsága miatt túl magasra fog emelni és sanszos,hogy a lökete miatt nem lehet majd lecsukni a géptetőt,másrészt az a teló 540 N-nal emel.Én is hibáztam,mert elsőre vaktában 500 N-os Passat gázrugókat vettem és azok is annyira erősek,hogy már egy is kajakra megtartotta a nyitott géptetőt,illetve lecsukásnál akkora volt az ellenállása megindulás előtt,hogy szépen csavargatta a géptető vékony merevítőlemezét,ahová be lett kötve.

A végül bevált teló ide a II-es Golf hátsó gázrugója lett,az csak 270 N-nal tart,érzésre pont ideálisan emel,stabilan tart és normálisan becsukható vele a géptető.
Én itt vettem meg a Kovács Autónál,Pikk-Pakk Pontra küldéssel volt a két darab 4900 forint.
https://alkatreszek.hu/tel050_i/lap-3

Kellett még négy tartógömbfej,az a Szilkerautónál 2400 forint volt:
http://www.szilkerauto.hu/spd/6601/Ajtoteleszkop-gombfej-gazrugo-tarto-gombfej-ajtote

A tartók meg maradék laposvasakból és lemezekből készültek,ez a végeredmény:


Nekem is kéne egy. Mikorra lesz meg? Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32042 Dátum: 2016.06.29 szerda, 23:16:21 »

Gratulálok hozzá!!!

Szerencsére én sokat nem nyitogatom a géptetőt, de egy olyan megoldás engem is érdekelne,ami olyan, hogy a hátsó csomagtérajtót felnyitja. Láttam már, hogy van szett is hozzá, német oldalon, lehet, hogy egyszer beruházok rá. A legjobb a BMWnél (e61), gombra felnyílik és lecsukódik. Más dolog, hogy ezért nem vennék e61-et. Nagyon félek tőle Cheesy


ey ismerősöm vett ilyen szettet, nem mondira. kinyitotta a mélygarázsban, aztán mehetett fényezni, mert felnyílt és a légtechnikába ütközött. Randán leszedte a festéket néhány helyen.

Sokszor végig gondoltam és bár nagyon tetszik, a legtöbb esetben problémás.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #32043 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 05:27:47 »

Nekem is kéne egy. Mikorra lesz meg?
Lehet,újra kell regelnem és kamunick mögé kell hogy bújjak?  wilting

A csomiajtós készletet egyébként ugyanaz a német fémmegmunkáló cég készíti,akitől a géptető ötletét nyúltam.Azt használják ki,hogy a Ford,ki tudja miért,de rárakta a kulcsra azt a funkciót,hogy a csomizárra kétszer rányomva oldja annak a reteszelését.Az eredeti gázrugók helyett adnak egy pár kicsit erősebbet,aminek a szárára ráfűznek két erős acélrugót,ezek indítják meg és lökik át az ajtót nyitáskor a működési tartomány első negyedén. Jópofa dolog,de vannak hátrányai.Az egyik,amit Te is írtál,a másik meg az,amiért egyszer egy német pali árult használtan egy ilyen szettet.Ő a neje Mondeójába vette meg,de az asszony nem szerette,mert lezáráskor az erős rugók miatt kényelmetlen volt nagyobb erővel lenyomni az ajtót.
http://www.ebay.de/itm/Ford-Mondeo-Mk4-Turnier-Ba7-automatischer-Heckklappenoffner-EcoBoost-TDCi-/131851447781?fits=Model%3AMondeo+IV+Turnier&hash=item1eb2f56de5:g:OQIAAOSw3ydV4vbZ

A teljes automata az komolyabb dolog.Én a Mercedes rendszerét ismerem,de gondolom, a többieké is hasonló lehet.Ott az elektromos nyitás mellé kell egy szervomotor a zárba,ami a becsukódás végén be is húzza a zárat a reteszelt helyzetbe.Magát az emelést/lecsukódást egy elektromos hidraulikus szivattyúval végzik,ami az ajtóra kapcsolt munkahengereket működteti.Ha alacsony a garázs,fel lehet tanítani a rendszerre a maximális nyitás magasságát.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32044 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 09:21:49 »

Őket nem ismerem  Wink

Jaj maradjál mán ezekkel a béjemvékkel. E kombi is tudja. Meg szerintem még sok prémium kombi. Sőt, kuga is!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32045 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 09:23:50 »

Megnézek egy videót, milyen erősen nyitja fel. Jó lenne egy olyan verzió, ami úgy működik, mint a garázsajtók, hogy az utolsó 10 cm-en szépen lelassul. Soft Close Smiley.
ey ismerősöm vett ilyen szettet, nem mondira. kinyitotta a mélygarázsban, aztán mehetett fényezni, mert felnyílt és a légtechnikába ütközött. Randán leszedte a festéket néhány helyen.

Sokszor végig gondoltam és bár nagyon tetszik, a legtöbb esetben problémás.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #32046 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 13:38:52 »

Megnézek egy videót, milyen erősen nyitja fel. Jó lenne egy olyan verzió, ami úgy működik, mint a garázsajtók, hogy az utolsó 10 cm-en szépen lelassul. Soft Close Smiley.
Nekem az öreg mondinak olyan a csomagtartó telója.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32047 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 13:39:07 »

Sziasztok!

Ma elég ijesztő dolgot tapasztaltam. Meg tettem kb 20 km és utána meg áltam a bolt előtt motor járt klíma is ment és kb 2 perc elteltével nagyon égett füst szált fel az autó jobb elejétől. Gyorsan le állítottam és felnyitottam a motorházat de semmit nem látok azóta mentem egy kicsit vele de semmi probléma nincs.

Ti tudtok valamit mondani hogy mi a fene lehetett ez ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32048 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 13:51:08 »

Sziasztok!

Ma elég ijesztő dolgot tapasztaltam. Meg tettem kb 20 km és utána meg áltam a bolt előtt motor járt klíma is ment és kb 2 perc elteltével nagyon égett füst szált fel az autó jobb elejétől. Gyorsan le állítottam és felnyitottam a motorházat de semmit nem látok azóta mentem egy kicsit vele de semmi probléma nincs.

Ti tudtok valamit mondani hogy mi a fene lehetett ez ?

Ja és hátul a csomagtartóban is be volt dugva a 12 v- os csatlakozóba az elektromos hűtő táska is amit most használtam először, ennek lehet köze hozzá ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32049 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 14:55:46 »

Ja és hátul a csomagtartóban is be volt dugva a 12 v- os csatlakozóba az elektromos hűtő táska is amit most használtam először, ennek lehet köze hozzá ?

Nem volt elöl egy migráns elbújva?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 634 635 636 637 638 639 640 [641] 642 643 644 645 646 647 648 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.