Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:00:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 639 640 641 642 643 644 645 [646] 647 648 649 650 651 652 653 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12001596 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32250 Dátum: 2016.07.19 kedd, 21:41:43 »

lehet mk4et előre tekerni vele

Mondjuk előre nem sok értelme van és ha kevesebbet írsz be szimplán nem működik azt annyi? Azért csúnya lenne ha egy ilyen ingyenes progival simán vissza lehetne tekerni. Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32251 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:09:27 »

Mondjuk előre nem sok értelme van és ha kevesebbet írsz be szimplán nem működik azt annyi? Azért csúnya lenne ha egy ilyen ingyenes progival simán vissza lehetne tekerni. Cheesy

annyi értelme van, ha bedöglik a möszeregységed, és veszel 1 bontottat kevesebb km-el akkor előre tudok pörgetni valósra.
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32252 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:24:21 »

Mondjuk előre nem sok értelme van és ha kevesebbet írsz be szimplán nem működik azt annyi? Azért csúnya lenne ha egy ilyen ingyenes progival simán vissza lehetne tekerni. Cheesy
kevesebbre hibát ír. óratekeréshez olyan 2-500eft a kütyü
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32253 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:30:17 »

kevesebbre hibát ír. óratekeréshez olyan 2-500eft a kütyü
én nem találom az elmconfigban sem a modeo sem a focus opciók között a km állítást.
UCDS ~150EUR ellenében már kézben van, és tud odometert is állítani.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32254 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:39:10 »

én nem találom az elmconfigban sem a modeo sem a focus opciók között a km állítást.
UCDS ~150EUR ellenében már kézben van, és tud odometert is állítani.
na hnap megkeresem, mert tuti, hogy játszottam vele.

autocom is tudja előre fele állítani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32255 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:49:21 »

én nem találom az elmconfigban sem a modeo sem a focus opciók között a km állítást.
UCDS ~150EUR ellenében már kézben van, és tud odometert is állítani.
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32256 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:50:55 »

[img]http://i.imgur.com/rSSZqaf.png
mondtam vigyor3 eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32257 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:54:48 »

mondtam vigyor3 eljen

egen de ezt csak a focusnal tudja, mondeonal nem

mas, az alacsony ablakmoso folyadék szint alacsony jelzését minden mk4 tudja? csak mert offosnal csak bizonyos felszereltségtől tudta
Naplózva

Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32258 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:58:48 »

....
és tényleg... Smiley vak vagyok.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #32259 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:58:58 »

egen de ezt csak a focusnal tudja, mondeonal nem

mas, az alacsony ablakmoso folyadék szint alacsony jelzését minden mk4 tudja? csak mert offosnal csak bizonyos felszereltségtől tudta
Nekem business és tudja, meg ha kiég a tompított...
Olajra még nem szólt, de ennek asszem örülnöm kellene inkább, remélem azt figyeli
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32260 Dátum: 2016.07.20 szerda, 05:37:47 »

egen de ezt csak a focusnal tudja, mondeonal nem

mas, az alacsony ablakmoso folyadék szint alacsony jelzését minden mk4 tudja? csak mert offosnal csak bizonyos felszereltségtől tudta
akkor lehet az autocom-mal mókoltam? vigyor3 na mind1, az a lényeg, ha valakinek igénye van rá mk4nél is megoldható vigyor3

nekem mind2 titanium tudja vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32261 Dátum: 2016.07.20 szerda, 05:38:14 »

Nekem business és tudja, meg ha kiég a tompított...
Olajra még nem szólt, de ennek asszem örülnöm kellene inkább, remélem azt figyeli
a 2.5T-ben van a teknőben olaj szenzor, a dízelben szerintem nincs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32262 Dátum: 2016.07.20 szerda, 06:02:17 »

[img]http://i.imgur.com/rSSZqaf.png
mondeo,smaxnál nincs ilyen lehetőség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #32263 Dátum: 2016.07.20 szerda, 07:58:53 »

a 2.5T-ben van a teknőben olaj szenzor, a dízelben szerintem nincs
MK4 diesel FL-ekben szerintem kellene, hogy legyen mert a sok sikertelen regen miatt felhígult olajat nem egy ismerősömnek jelezte
(+ FL előtti 2.2 tdci is - titanium x)
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32264 Dátum: 2016.07.20 szerda, 08:11:16 »

MK4 diesel FL-ekben szerintem kellene, hogy legyen mert a sok sikertelen regen miatt felhígult olajat nem egy ismerősömnek jelezte
(+ FL előtti 2.2 tdci is - titanium x)
nem méri-számolja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32265 Dátum: 2016.07.20 szerda, 10:47:11 »

MK4 diesel FL-ekben szerintem kellene, hogy legyen mert a sok sikertelen regen miatt felhígult olajat nem egy ismerősömnek jelezte
(+ FL előtti 2.2 tdci is - titanium x)

Az Fl-es dízelekben szerintem a regen eljárás változtatása miatt nem hígul az olaj.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32266 Dátum: 2016.07.20 szerda, 11:32:02 »

Az Fl-es dízelekben szerintem a regen eljárás változtatása miatt nem hígul az olaj.

Jó múltkor volt róla szól hogy ott is higulhat csak kevesebb go jut a hengerek közé. Ugyanúgy írja az olajcsere hibát pár megszakított regen után. Ha jól emlékszem volt is akinek írta megnézte az olaj szintet és magasabb volt.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32267 Dátum: 2016.07.20 szerda, 11:56:58 »

Az Fl-es dízelekben szerintem a regen eljárás változtatása miatt nem hígul az olaj.
kis(kissebb) mértékben azokban is,hiszen emelt rendszernyomással üzemel(többlet üzemanyaggal) olyankor a stabil lefutás miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32268 Dátum: 2016.07.20 szerda, 12:44:37 »

kis(kissebb) mértékben azokban is,hiszen emelt rendszernyomással üzemel(többlet üzemanyaggal) olyankor a stabil lefutás miatt.

Ez már nem csak a szűrőbe juttat gázolajat, amit ott éget el?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32269 Dátum: 2016.07.20 szerda, 13:49:58 »

Ez már nem csak a szűrőbe juttat gázolajat, amit ott éget el?
nem.a regenerálás alatt ennél is emelt valamennyivel az üza rendszer nyomás a stabilitás miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #32270 Dátum: 2016.07.20 szerda, 13:56:55 »

nem.a regenerálás alatt ennél is emelt valamennyivel az üza rendszer nyomás a stabilitás miatt.
A kipufogó ütemben történő befecskendezés miatt jut le az olajtérbe az elégetlen üzemanyag, nem a nyomás miatt, nem? Legalábbis FL előtt.
A nagyobb nyomás csak jobb porlasztást és tökéletesebb égést okoz. Legalábbis erről szól a CR rendszerek fejlődése tudtommal.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32271 Dátum: 2016.07.20 szerda, 14:03:27 »

A kipufogó ütemben történő befecskendezés miatt jut le az olajtérbe az elégetlen üzemanyag, nem a nyomás miatt, nem? Legalábbis FL előtt.
A nagyobb nyomás csak jobb porlasztást és tökéletesebb égést okoz. Legalábbis erről szól a CR rendszerek fejlődése tudtommal.
a fl utániaknál is emelt a rendszernyomás.valami 260bar helyett 400bar.....mértem már párszor mk4et
de lényegesen kevesebb mint a fl előtti befecskendezés a hengerbe kipuff ütembe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #32272 Dátum: 2016.07.20 szerda, 19:56:02 »

a fl utániaknál is emelt a rendszernyomás.valami 260bar helyett 400bar.....mértem már párszor mk4et
de lényegesen kevesebb mint a fl előtti befecskendezés a hengerbe kipuff ütembe.
OK, de miért hígul a nagyobb nyomástól? Üzem közben van vagy 2000 bar is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32273 Dátum: 2016.07.20 szerda, 21:07:14 »

OK, de miért hígul a nagyobb nyomástól? Üzem közben van vagy 2000 bar is.
mert a normálhoz képest olyankor több üza folyik le a hengerfalon pl alapjáraton.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32274 Dátum: 2016.07.20 szerda, 21:16:35 »

mert a normálhoz képest olyankor több üza folyik le a hengerfalon pl alapjáraton.
hogy micsinál? vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32275 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 06:04:58 »

hogy micsinál? vigyor3 vigyor3
szerinted hogyan kerül a gázolaj a motorolajba?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #32276 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 09:04:50 »

szerinted hogyan kerül a gázolaj a motorolajba?
Írtam. Úgy, hogy kipufogó ütemben fecskendezi be a rendszer, ezért nem ég el a hengerben. (FL előtt)
Én is úgy tudom, hogy FL után is jelentkezik a hígulás, de még mindig nem értem, hogy a nagyobb nyomás miért okozna önmagában ilyet.

Nagyobb nyomás, rövidebb befecskendezés -> ugyanannyi üa. Mi változik?
Nagyobb nyomás, ugyanolyan hosszú befecskendezés -> több üa. Fel kéne pörögnie a motornak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #32277 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:21:20 »

Urak!

Gyors kérdés: tegnap vettem észre (26-27 C volt) hogy mikor megérkeztem két különböző helyre (városon belül - pár perc autózás után) mindkét leállítás, kiszállás után elkezdett pörögni a hűtőventillátor, és hangosan búgott pár percig, majd leállt. A motortérben meg mintha melegebb lenne, de a vízhőfok 60 és 120 közt van kb. félúton a jelzés szerint.
Forscan nem jelez hibát.
Máskor nem csinált ilyet, legalábbis nem volt ennyire feltűnő, ez biztos. A vízszint picivel max alatt van, nem folyik belőle semmi.
Két hete lett kicserélve egy vízcső, amit lyukas volt, de azóta mentem vele 2500 km-t problémamentesen.

Ötletek?

Köszönöm!  worship
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32278 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:29:47 »

Urak!

Gyors kérdés: tegnap vettem észre (26-27 C volt) hogy mikor megérkeztem két különböző helyre (városon belül - pár perc autózás után) mindkét leállítás, kiszállás után elkezdett pörögni a hűtőventillátor, és hangosan búgott pár percig, majd leállt. A motortérben meg mintha melegebb lenne, de a vízhőfok 60 és 120 közt van kb. félúton a jelzés szerint.
Forscan nem jelez hibát.
Máskor nem csinált ilyet, legalábbis nem volt ennyire feltűnő, ez biztos. A vízszint picivel max alatt van, nem folyik belőle semmi.
Két hete lett kicserélve egy vízcső, amit lyukas volt, de azóta mentem vele 2500 km-t problémamentesen.

Ötletek?

Köszönöm!  worship

Lehet regenerált akkor is el szokta indítani a ventit. Na meg lehet szimplán hűtenie kellett a motort a víz hőfok nem fog feljebb menni ilyenkor sem.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32279 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:52:40 »

szerinted hogyan kerül a gázolaj a motorolajba?
hát nem így vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #32280 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 14:42:05 »

Urak!

Gyors kérdés: tegnap vettem észre (26-27 C volt) hogy mikor megérkeztem két különböző helyre (városon belül - pár perc autózás után) mindkét leállítás, kiszállás után elkezdett pörögni a hűtőventillátor, és hangosan búgott pár percig, majd leállt. A motortérben meg mintha melegebb lenne, de a vízhőfok 60 és 120 közt van kb. félúton a jelzés szerint.
Forscan nem jelez hibát.
Máskor nem csinált ilyet, legalábbis nem volt ennyire feltűnő, ez biztos. A vízszint picivel max alatt van, nem folyik belőle semmi.
Két hete lett kicserélve egy vízcső, amit lyukas volt, de azóta mentem vele 2500 km-t problémamentesen.

Ötletek?

Köszönöm!  worship
Csináltál két megszakított regenerációt. Még 4(?) és kapod a "Service oil" üzenetet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32281 Dátum: 2016.07.23 szombat, 23:22:11 »

Ma bekerültek a LED-es rendszámtábla világítások.

Izzó vs LED



Csak LED

Naplózva

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32282 Dátum: 2016.07.23 szombat, 23:47:37 »

Ma bekerültek a LED-es rendszámtábla világítások.

Izzó vs LED



Csak LED



arra figyelj, hogy lehet túl erős a fénye és a mögötted jövőt zavarja. Én ezért vettem aztán meleg fehér fényűt
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #32283 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 11:03:38 »

arra figyelj, hogy lehet túl erős a fénye és a mögötted jövőt zavarja. Én ezért vettem aztán meleg fehér fényűt

Esetleg csomagtartó világításnak tudnátok olyan fehér fényű ledet ajánlani,  ami kellően erős?
Naplózva

ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32284 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 12:16:33 »

arra figyelj, hogy lehet túl erős a fénye és a mögötted jövőt zavarja. Én ezért vettem aztán meleg fehér fényűt

az legyen az ő bajuk  eplus2 eplus2
najó nem Tongue tény hogy erősebb mint az gyári izzó, majd letesztelem és ha zavaró akkor lefóliázom a burkolatot vagy lefújom 1 réteg lámpabúra festékkel.
a cél az volt hogy a gyári sárgás árnyalat helyett hófehér legyen a megvilágítás, szerencsére amit vettem nem "fehéres kék" azokat nem szeretem, ez hófehér színhőmérsékletű, de ez olyan hogy a lámpabúrával van egybeépítve egy 3x6-os matrix ledpanel és nem volt opcio hogy hideg / meleg fehér egyféle volt.

Rendeltem még ezenfelül W5W LED-eket is hideg és meleg fehéret is, de abból a melegfehér már kb olyan szinhőmérsékletű mint egy fehérebb izzó, abból is a hidegfehér hófehér.
Érdekes mert anno mikor vagy 6éve rendeltem ilyen LED-es W5W-ket akkor a hidegfehérek inkább kékesek voltak igy inkább a melegfehéreket használtam akkor.
Naplózva

Andor04
Vendég
« Új hozzászólás #32285 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 15:01:54 »

Sziasztok olyan problémám van mk4 2009 es mondeommal klíma mikor vált szélvédőről középre vagy középről lábra hangosan recseg plusz ugyanez mikor ráadom a gyújtást találkozott már valaki hasonlóval létezik erre valami olajozás zsírozás egyszerű megoldás?
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #32286 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 16:33:54 »

Ma bekerültek a LED-es rendszámtábla világítások.
Nem kötözködni akarok,csak tényleg kíváncsiságból kérdezem: mi az előnye a jobban megvilágított hátsó rendszámtáblának? wow3
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32287 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 19:39:25 »

Nem kötözködni akarok,csak tényleg kíváncsiságból kérdezem: mi az előnye a jobban megvilágított hátsó rendszámtáblának? wow3
semmi, mint irtam a cel az volt hogy ne sargas legyen hanem feher. hehe
Naplózva

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32288 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 22:43:25 »

Ma bekerültek a LED-es rendszámtábla világítások.

Izzó vs LED



Csak LED



Én ezeket gyorsan cseréltem mert túlságosan erősek a mögötted lévőt zavarni fogja ez fix azt ha pont egy rendőr megy mögötted még akár egy büntit is össze lehet szedni.  Én Inkább vissza tettem a gyárit és vettem bele egy gyengébb led izzót.  
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
mzolka81
Vendég
« Új hozzászólás #32289 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 09:06:21 »


A hozzáértőktől kérdezem, hogy az lehet hogy csak a jobb hátsó ajtónál lévő zár reteszel.... Eddig mikor bezártam (bal oldalon) hallottam kattanást, most már nem csak a jobb hátsó ajtónál.
Elromlott volna az összes zár??? Lehet ezeket valahogy resetelni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32290 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 10:35:10 »

A hozzáértőktől kérdezem, hogy az lehet hogy csak a jobb hátsó ajtónál lévő zár reteszel.... Eddig mikor bezártam (bal oldalon) hallottam kattanást, most már nem csak a jobb hátsó ajtónál.
Elromlott volna az összes zár??? Lehet ezeket valahogy resetelni?
Kell hibakódot olvasni. Ha valami nem jó, lesz rá hibakód.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32291 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 10:57:43 »

Én ezeket gyorsan cseréltem mert túlságosan erősek a mögötted lévőt zavarni fogja ez fix azt ha pont egy rendőr megy mögötted még akár egy büntit is össze lehet szedni.  Én Inkább vissza tettem a gyárit és vettem bele egy gyengébb led izzót.  

jol van meggyöztetek Cheesy jövöheten megyek külföldre nyaralni, nem hianyzik hogy ott szivassanak, amig nem oldom meg a búra sötétítést addig visszapattintom a gyári búrát w5w LED-el annak kisebb a fénye.
Naplózva

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #32292 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 12:02:53 »

jol van meggyöztetek Cheesy jövöheten megyek külföldre nyaralni, nem hianyzik hogy ott szivassanak, amig nem oldom meg a búra sötétítést addig visszapattintom a gyári búrát w5w LED-el annak kisebb a fénye.

Ragassz rá fehér szigetelőt, az tompítani fogja!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32293 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 12:14:45 »

jol van meggyöztetek Cheesy jövöheten megyek külföldre nyaralni, nem hianyzik hogy ott szivassanak, amig nem oldom meg a búra sötétítést addig visszapattintom a gyári búrát w5w LED-el annak kisebb a fénye.

Jobban teszed, hidd el nagyon zavaró, túl erős, pedig nekem is tetszett én is vettem, de túl sok sajna.


Scratch Erre nem is gondoltam ez jó ötlet lehet ki is próbálom én is azt vissza pattintom őket. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32294 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 13:08:57 »

Ragassz rá fehér szigetelőt, az tompítani fogja!

Az épp nincs itthon, de szövegjavító van, lehet azzal megprobalom Cheesy
Naplózva

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #32295 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 13:59:35 »

Az épp nincs itthon, de szövegjavító van, lehet azzal megprobalom Cheesy

Azt meg nem fogod tudni leszedni, ha nem jó. Smiley

(Miért nem gyengébb teljesítményű LED-et vesztek? Smiley )
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32296 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 14:07:24 »

Azt meg nem fogod tudni leszedni, ha nem jó. Smiley

(Miért nem gyengébb teljesítményű LED-et vesztek? Smiley )

Van az is, most az van benn, de az maskepp teriti fenyt.
Telefonkijelző védő fóliára festem fel a szövegjavítót az már elég kendács? és könnyen eltávolítható  eplus2
Naplózva

Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32297 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 14:14:19 »

Van az is, most az van benn, de az maskepp teriti fenyt.
Telefonkijelző védő fóliára festem fel a szövegjavítót az már elég kendács? és könnyen eltávolítható  eplus2

Inkább egy nylonzacsira, amit utána celluxszal felragasztasz  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32298 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 17:19:07 »

Azt meg nem fogod tudni leszedni, ha nem jó. Smiley

(Miért nem gyengébb teljesítményű LED-et vesztek? Smiley )

Mert így kompletten lehet venni: http://www.ebay.com/itm/2PC-LED-License-Plate-Light-For-FORD-FOCUS-5D-08-2013-FIESTA-MONDEO-MK3-MK4-MK6-/311378763271?hash=item487f9ede07:g:nPsAAOSw3xJVeCge&vxp=mtr

Fene se gondolta, hogy ennyire erős lesz ez.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32299 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 17:55:35 »


Ilyet vettem en is, valami 2500 volt, nah majd ha megoldottam a fenyerot akkor beszamolok.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?s=9d59177945b578d7c29bfd857be3746c&t=497488&page=2
Szerintem ezt fogom megprobalni, fekete szigszalag az also es  a felso led sor ele, es akkor a marad a kozepso.
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.25 hétfő, 18:05:08 írta ReFi » Naplózva

Oldalak: 1 ... 639 640 641 642 643 644 645 [646] 647 648 649 650 651 652 653 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.