Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:59:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 670 671 672 673 674 675 676 [677] 678 679 680 681 682 683 684 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12022393 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #33800 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 00:46:05 »

Üdv mindenkinek.

Még egy gondom van, egyenlőre az utolsó. Parkradar hiba. Vagy működik, vagy nem, ha nem , akkor a következőt produkálja.
Vagy sípol, mintha lenne az autó mögött valami, pedig nincs ott semmi, vagy sípol , de másképp mint amikor jól működik. E közben a visszajelző lámpa villog 4-5-öt kb, aztán kikapcsol, a lámpa is meg a radar is. Volt hogy leállítottam az autót, újra indítottam, és működött, de ez egyre ritkábban fordul elő.
Ehhez kapcsolódik, hogy egy ismerősöm , vett a fordnál kb 10e ft-ért 1 db cenzort, de pár hónap múlva másik is rossz lett. Ebay-ről tudott venni kb 12 e ft-ért 4 db-ot. beszerelte működik. A cikkszámot a neten nézte meg, de most vagy karbantartás van az oldalon, vagy megszűnt, levették.
Kérdés. Hozzá tud valaki juttatni egy hasonló robbantott rajzhoz, amin minden apró cseprő alkatrész cikkszámát le lehet nézni, hátha így könnyebben hozzá tudnék jutni alkatrészekhez. Pl: Ebay.
Előre is köszönöm, bármelyik részéhez van valakinek építő jellegű ötlete.
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33801 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 01:54:46 »

Üdv mindenkinek.

Még egy gondom van, egyenlőre az utolsó. Parkradar hiba. Vagy működik, vagy nem, ha nem , akkor a következőt produkálja.
Vagy sípol, mintha lenne az autó mögött valami, pedig nincs ott semmi, vagy sípol , de másképp mint amikor jól működik. E közben a visszajelző lámpa villog 4-5-öt kb, aztán kikapcsol, a lámpa is meg a radar is. Volt hogy leállítottam az autót, újra indítottam, és működött, de ez egyre ritkábban fordul elő.
Ehhez kapcsolódik, hogy egy ismerősöm , vett a fordnál kb 10e ft-ért 1 db cenzort, de pár hónap múlva másik is rossz lett. Ebay-ről tudott venni kb 12 e ft-ért 4 db-ot. beszerelte működik. A cikkszámot a neten nézte meg, de most vagy karbantartás van az oldalon, vagy megszűnt, levették.
Kérdés. Hozzá tud valaki juttatni egy hasonló robbantott rajzhoz, amin minden apró cseprő alkatrész cikkszámát le lehet nézni, hátha így könnyebben hozzá tudnék jutni alkatrészekhez. Pl: Ebay.
Előre is köszönöm, bármelyik részéhez van valakinek építő jellegű ötlete.

örök klasszik -> egyeNlőre a kaszás fog feldarabolni. a szó amit keresel az egyelőre  eplus2
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33802 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 07:15:39 »

Üdv mindenkinek.

Még egy gondom van, egyenlőre az utolsó. Parkradar hiba. Vagy működik, vagy nem, ha nem , akkor a következőt produkálja.
Vagy sípol, mintha lenne az autó mögött valami, pedig nincs ott semmi, vagy sípol , de másképp mint amikor jól működik. E közben a visszajelző lámpa villog 4-5-öt kb, aztán kikapcsol, a lámpa is meg a radar is. Volt hogy leállítottam az autót, újra indítottam, és működött, de ez egyre ritkábban fordul elő.
Ehhez kapcsolódik, hogy egy ismerősöm , vett a fordnál kb 10e ft-ért 1 db cenzort, de pár hónap múlva másik is rossz lett. Ebay-ről tudott venni kb 12 e ft-ért 4 db-ot. beszerelte működik. A cikkszámot a neten nézte meg, de most vagy karbantartás van az oldalon, vagy megszűnt, levették.
Kérdés. Hozzá tud valaki juttatni egy hasonló robbantott rajzhoz, amin minden apró cseprő alkatrész cikkszámát le lehet nézni, hátha így könnyebben hozzá tudnék jutni alkatrészekhez. Pl: Ebay.
Előre is köszönöm, bármelyik részéhez van valakinek építő jellegű ötlete.

Tolató cenzor?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #33803 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 07:19:41 »

örök klasszik -> egyeNlőre a kaszás fog feldarabolni. a szó amit keresel az egyelőre  eplus2

Mi a különbség az egyelőre és az egyenlőre között?
A két szó alakja hasonló – egy mássalhangzóban térnek el -, de jelentésük különböző. Az egyelőre ’most és még egy ideig, jelenleg még’ jelentésben használatos. Pl. Egyelőre nem veszünk új ruhát.
Az egyenlőre az egyenlő melléknév ragos (-re) alakja, ennek jelentése ’egyenlő részekre’. Pl. Egyenlő darabokra vágtuk fel az almás süteményt.

(Grétsy László – Kemény Gábor 2005. Nyelvművelő kéziszótár. Tinta Könyvkiadó,  Budapest, 123.)  nyes nyes
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33804 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 08:27:18 »

Tolató cenzor?  laugh
De ki az az Üllés?  taps
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #33805 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 08:56:29 »

Sziasztok!
Valaki cserélt már a harmadik féklámpában izzót 5 ajtósban?
Kívülről nem lehetne valahogy?
A belső burkolat leszedésével kb. fél órán keresztül szenvedtem, de a 12-ből csak 6 patent pattant ki, a többi az istennek sem, és nem akartam eltörni.
Ez a két ideillő kép van TalkFordon:
http://tinypic.com/view.php?pic=2a6sa3d&s=5#.WH9HZfnhCUk
http://tinypic.com/view.php?pic=351byc4&s=5#.WH9HZvnhCUk

Mikor tolatókamerát szereltem a rendszámtábla világítás mellé, akkor le kellett szednem a belső burkolatot. Nekem is erősen tartotta magát a burkolat, de sikerült úgy leszednem szerszám nélkül, hogy egyik fém rögzítő elem sem sérült. Csak 2 csavart kell kiszedni, utána csak kézzel erősen magad felé húzod, csak bátran.  

Így néz ki belülről a takaró burkolat:


Ezen a képen lehet látni a 3. féklámpát belülről:

  
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.19 csütörtök, 09:26:13 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #33806 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 09:04:57 »

Cserélt már valamelyikőtök váltógombbetétet MK4 FL-ben. Mi a jó mozdulat a cserélendő betét kiszedéséhez/kipattintásához?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33807 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 10:05:39 »

Mikor tolatókamerát szereltem a rendszámtábla világítás mellé, akkor le kellett szednem a belső burkolatot. Nekem is erősen tartotta magát a burkolat, de sikerült úgy leszednem szerszám nélkül, hogy egyik fém rögzítő elem sem sérült. Csak 2 csavart kell kiszedni, utána csak kézzel erősen magad felé húzod, csak bátran.  

Így néz ki belülről a takaró burkolat:


Ezen a képen lehet látni a 3. féklámpát belülről:

  
Köszönöm !  worship
A két mélyített fogantyútól húztad lefele?
Hirtelen erősen?  vigyor3
Lehet nekiesek megint.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Gabben83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #33808 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 11:23:25 »

Üdv!! Tudnátok segíteni abban, h 2008 evj. Mk 4 Mondeoban hogyan kell ködlámpa izzót cserélni?
Köszi előre is!!  worship
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #33809 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 11:26:19 »

Köszönöm !  worship
A két mélyített fogantyútól húztad lefele?
Hirtelen erősen?  vigyor3
Lehet nekiesek megint.

A hátsó lámpák mögött van 1-1 borítás azt pattintsd ki, majd ezen benyúlva fogd meg a burkolatot és úgy húzd magad felé, erős nem hirtelen mozdulattal.  
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33810 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 11:37:48 »

A hátsó lámpák mögött van 1-1 borítás azt pattintsd ki, majd ezen benyúlva fogd meg a burkolatot és úgy húzd magad felé, erős nem hirtelen mozdulattal.  
Király, megyek és megpróbálom!  worship
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #33811 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 12:02:52 »

Király, megyek és megpróbálom!  worship

Fotókat ne felejts el készíteni. Én is kíváncsi vagyok, hogy kifelé vagy befelé jön ki a lámpa.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33812 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 12:37:31 »

Fotókat ne felejts el készíteni. Én is kíváncsi vagyok, hogy kifelé vagy befelé jön ki a lámpa.
Az ablakhoz közeli 4 nem jön ki. Az az alatt lévő 2ből az egyik letört. Szerintem szedték már le, és deformálódott a fém klipsz, vagy nem tudom, de izomből sem jön le.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33813 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 12:56:13 »

 leszedtem az összes műanyagot a p'csába.  vigyor3
Csinálok képet, legalább lesz leírás.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33814 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 13:59:34 »

leszedtem az összes műanyagot a p'csába.  vigyor3
Csinálok képet, legalább lesz leírás.

Küld majd és felrakom a FAQ-ba.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33815 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 14:28:11 »

leszedtem az összes műanyagot a p'csába.  vigyor3
Csinálok képet, legalább lesz leírás.

 nyes eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33816 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 22:51:01 »

Küld majd és felrakom a FAQ-ba.
Elküldtem emailben.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33817 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 22:51:56 »

Fotókat ne felejts el készíteni. Én is kíváncsi vagyok, hogy kifelé vagy befelé jön ki a lámpa.
Kifele jön ki a lámpa, miután bentről összenyomod a rugós rögzítőket.
Köszi az infókat  burkolatról! worship
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33818 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 23:19:54 »

Üdv Mindenkinek.
A következő problémához szeretnék találni valakit akinek már volt hasonló.
Üllés fűtés, nem működött. Elvittem az Üllést egy kárpitoshoz, szétszedte, megtalálta a hibát, megforrasztotta a szakadt kábelt. Összerakta működött kb 2 hétig, újra nem fűtött.
Visszavittem. Szétszedte, de nem talált szakadást. A kábeleket átmérték, nem szakadtak. A fűtőpárnában lévő szál nem szakadt, de a hőmérséklet érzékelőt nem tudtam levizsgálni, illetve azt a kis vezérlő elektronikát ami az ülésben van , azt sem tudtam ellenőrizni.
Ha ez a baj, akkor ez kb 55000ft- ba kerül a fordéknál. Ez új fűtéspárna, de csak az ülőlapban lévő, a vezérlő elektronikával.
Ha valakinek van ötlete, szívesen fogadom.

bontóstól vegyél egy ülést és kész
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Gorbebacsi
Vendég
« Új hozzászólás #33819 Dátum: 2017.01.21 szombat, 22:19:00 »

Szia!

http://www.kormanymu.hu/. Soroksáron vannak, elég normális csapat.

A kis állító csavarját (amely zöld műanyag), azt is cseréltesd ki, mert megszakad a menete, s akkor nem lehet meghúzni. Ők már készítettek kifejezetten erre a típusra fémből állító csavart. Előfordul, hogy csak ez lazul le, s emiatt zördögél. Nekem nem kellett kiszereltetnem a kormányművet, kivették, cserélték a csavart, megnézték a lógást, cserélték a két oldalsó gumiharangot, s asszem ez volt 47e forint. Ha már folyik, vélhetően szimmering gondja is lesz.

Üdv.
D.
 
Köszi a segítséget!


Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33820 Dátum: 2017.01.21 szombat, 22:35:41 »

Üdv Mindenkinek.
A következő problémához szeretnék találni valakit akinek már volt hasonló.
Üllés fűtés, nem működött. Elvittem az Üllést egy kárpitoshoz, szétszedte, megtalálta a hibát, megforrasztotta a szakadt kábelt. Összerakta működött kb 2 hétig, újra nem fűtött.
Visszavittem. Szétszedte, de nem talált szakadást. A kábeleket átmérték, nem szakadtak. A fűtőpárnában lévő szál nem szakadt, de a hőmérséklet érzékelőt nem tudtam levizsgálni, illetve azt a kis vezérlő elektronikát ami az ülésben van , azt sem tudtam ellenőrizni.
Ha ez a baj, akkor ez kb 55000ft- ba kerül a fordéknál. Ez új fűtéspárna, de csak az ülőlapban lévő, a vezérlő elektronikával.
Ha valakinek van ötlete, szívesen fogadom.

Tápokat, kivezérlést megkapja jól a kis vezérlő doboz?
A hőérzékelés vezetékei is épek?
Milyen ellenállást mutat a hőelem?


Üdv mindenkinek.

Még egy gondom van, egyenlőre az utolsó. Parkradar hiba. Vagy működik, vagy nem, ha nem , akkor a következőt produkálja.
Vagy sípol, mintha lenne az autó mögött valami, pedig nincs ott semmi, vagy sípol , de másképp mint amikor jól működik. E közben a visszajelző lámpa villog 4-5-öt kb, aztán kikapcsol, a lámpa is meg a radar is. Volt hogy leállítottam az autót, újra indítottam, és működött, de ez egyre ritkábban fordul elő.
Ehhez kapcsolódik, hogy egy ismerősöm , vett a fordnál kb 10e ft-ért 1 db cenzort, de pár hónap múlva másik is rossz lett. Ebay-ről tudott venni kb 12 e ft-ért 4 db-ot. beszerelte működik. A cikkszámot a neten nézte meg, de most vagy karbantartás van az oldalon, vagy megszűnt, levették.
Kérdés. Hozzá tud valaki juttatni egy hasonló robbantott rajzhoz, amin minden apró cseprő alkatrész cikkszámát le lehet nézni, hátha így könnyebben hozzá tudnék jutni alkatrészekhez. Pl: Ebay.
Előre is köszönöm, bármelyik részéhez van valakinek építő jellegű ötlete.

Meg kell keresni melyik a rosszalkodó szenzor, és vagy cserélni vagy a vezetékeit javítani. De a szenzor cikkszámát nagyon egyszerű megnézni, kipattintod a lökhárítóból és leolvasod. Két kis fül tartja.
Naplózva
norb70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Új hozzászólás #33821 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 21:51:21 »

Sziasztok!
Valaki megtudja nekem mondani, hogy ha leállítom az autót, bezárom elzárja a fűtéscsapot az elektronika? Elektromos 220V állófűtést szerelnék a reggeli "kellemes" indítás céljából. Persze nem a fülke fűtése a cél, hanem a motoré. Ha lezáródik a belső hőcserélő, radiátor leállítás után, akkor fojtószelep, t-elosztó és egyéb alkatrészek is kellenek. Ezért érdeklődök.
Előre is köszi.   








Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.2 TDCI  Tournier.
ex: MK2 1.8 benzin
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33822 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 23:19:44 »

Sziasztok!
Valaki megtudja nekem mondani, hogy ha leállítom az autót, bezárom elzárja a fűtéscsapot az elektronika? Elektromos 220V állófűtést szerelnék a reggeli "kellemes" indítás céljából. Persze nem a fülke fűtése a cél, hanem a motoré. Ha lezáródik a belső hőcserélő, radiátor leállítás után, akkor fojtószelep, t-elosztó és egyéb alkatrészek is kellenek. Ezért érdeklődök.
Előre is köszi.   


nem éri meg ezzel foglalkozni. Vegyél webasto-t az jó és van hozzá szervíz, nomeg nem cseszi el az autót, vagy ne foglalkozz vele
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33823 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 08:12:37 »

Sziasztok!
Valaki megtudja nekem mondani, hogy ha leállítom az autót, bezárom elzárja a fűtéscsapot az elektronika? Elektromos 220V állófűtést szerelnék a reggeli "kellemes" indítás céljából. Persze nem a fülke fűtése a cél, hanem a motoré. Ha lezáródik a belső hőcserélő, radiátor leállítás után, akkor fojtószelep, t-elosztó és egyéb alkatrészek is kellenek. Ezért érdeklődök.
Előre is köszi.   
Szerintem csak levegő csappantyúk vannak, a vízkörben nincs szelep.
Viszont tényleg sokkal jobban jársz, ha kész megoldást veszel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #33824 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 09:45:54 »

Szerintem csak levegő csappantyúk vannak, a vízkörben nincs szelep.
Viszont tényleg sokkal jobban jársz, ha kész megoldást veszel.

Az elektromos is kész megoldás. A különbség a kettő között, hogy a 220V-os, a gyári előkészített helyre beszereltetve kijön 100-150 pénzből, míg egy utólagos, gázolajos állófűtés 400-500 között van. Szóval Csaba, mond nyugodtan hogy válassza azt, pláne ha bele is segítesz.  beka3
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Molaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #33825 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 13:38:22 »

Sziasztok !

Már 4 éve egy Mk4 Mondeo boldog gazdája vagyok. Pár hónapja 4 és 5 fokozatban kettőezres fordulaton rángatást érzek a motor felöl, mikor kissé visszaengedem a gáz pedált. Mi okozhatja a problémát? Riogattak üzemanyag ellátó rendszeri hibákkal. Várom a válaszokat ! Köszönöm.
Naplózva
norb70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Új hozzászólás #33826 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 18:40:17 »

Azt speckó nem értem mitől cseszné el az autót! Szerintem nagyobb gáz -10-17C indítani, vagy nem. Garázsom nem fűtött, annyi van bent mint kint. Egyébként 65USD 1500W-os tekeri a vizet, tehát nem gravitációs, 60 C-nál kikapcsol magától. Persze az utcán parkolva nem tudom használni. 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.2 TDCI  Tournier.
ex: MK2 1.8 benzin
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #33827 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 21:57:49 »

Off benzines autóba még beszereltem egy Webasto kályhát. A régi rendszerű, nem külön szivattyús, hanem sima saját tartályos ThermoTop Bw50-es volt, a Mondeoba ezt nem merném. Felvetettem itt is a témát, de letettem róla... Sad  Ha fellevegősödik a rendszer, nem indulunk bizony sehova.  Roll Eyes Még akkor is, ha visszatérő ágról van szó. Az, hogy a Webasto beszereli, az sem garancia a tökéletes munkára. Valahogy CR esetében félek tőle...pedig bizony jó dolog.


Az elektromos is kész megoldás. A különbség a kettő között, hogy a 220V-os, a gyári előkészített helyre beszereltetve kijön 100-150 pénzből, míg egy utólagos, gázolajos állófűtés 400-500 között van. Szóval Csaba, mond nyugodtan hogy válassza azt, pláne ha bele is segítesz.  beka3
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #33828 Dátum: 2017.01.24 kedd, 22:43:44 »

örök klasszik -> egyeNlőre a kaszás fog feldarabolni. a szó amit keresel az egyelőre  eplus2

Ha építő ötleted nincs, akkor kioktatást meg nem kértem.
Még azt oda írhattad volna, hogy miért vettem benzines autót.
Az ilyen népművészeti cserépedények miatt vagyok itt keveset.
Sajnos kevés itt a segítőkész ember, csak az egymás baszogatása, az megy leginkább.
Tisztelet a kivételeknek.

Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33829 Dátum: 2017.01.24 kedd, 22:44:47 »

Az elektromos is kész megoldás. A különbség a kettő között, hogy a 220V-os, a gyári előkészített helyre beszereltetve kijön 100-150 pénzből, míg egy utólagos, gázolajos állófűtés 400-500 között van. Szóval Csaba, mond nyugodtan hogy válassza azt, pláne ha bele is segítesz.  beka3

Cheesy
én is az elektromosat néztem de az összes egyéb házi dolog vagy lófüttyöt ér, vagy a vége ugyan ott van, de nem az a minőség.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #33830 Dátum: 2017.01.24 kedd, 22:45:55 »

Tolató cenzor?  laugh

Kicsit jobb idő lesz, megnézem, erre gondolok én is.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33831 Dátum: 2017.01.24 kedd, 22:56:22 »

Off benzines autóba még beszereltem egy Webasto kályhát. A régi rendszerű, nem külön szivattyús, hanem sima saját tartályos ThermoTop Bw50-es volt, a Mondeoba ezt nem merném. Felvetettem itt is a témát, de letettem róla... Sad  Ha fellevegősödik a rendszer, nem indulunk bizony sehova.  Roll Eyes Még akkor is, ha visszatérő ágról van szó. Az, hogy a Webasto beszereli, az sem garancia a tökéletes munkára. Valahogy CR esetében félek tőle...pedig bizony jó dolog.

Persze lehet, hogy hibáznak, de a készülék eléggé profi, minden az adott autóra van alakítva, meg van tervezve, van vele tapasztalat
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #33832 Dátum: 2017.01.24 kedd, 22:56:45 »

üdv mindenkinek.

Érdeklődnék, hogy volt e valakinek hasonló hiba az autónál.
A következő a tünet. Az összes fényt kiadó alkatrészen, ( fényszóró, kilépőfény, rendszámtábla világítás, stb, stb.)  tapasztalható, mégpedig az, hogy csökken a fényerő egy pillanatra, aztán visszatér az előző, eredeti fényerő, aztán megint csökken, egy majdnem pulzáló fényerősséget tapasztalok.
Menet közben is észreveszem a tompított fényszóró fényénél. A villamosság szerelő megmérte a töltést, ami max 0,1 V-ot ingadozott. Ezek után azt mondta ne foglalkozzak vele. ez számomra nem elfogadható. Olvastam valahol, hogy a bronzkefe kopásából adódóan nem tökéletes az érintkezés, és ez okozza a változó fényerőt. Vagy a diódák között van rossz esetleg. Ha valakinek volt ilyen probléma az autónál, megköszönöm ha megosztaná velem.

Egy autóban az ilyen jellegű ingadozásokat az akkumulátornak mint puffernek simítania kell(ene valamennyire). Ellenőrizzétek az akksit. Terheléses teszttel. Az a műszer ér vmit, ami áthajt komoly zárlati áramot is, ergo a kábele kb kisujjnyi vastag. A kis digitális műszerek is lehetnek irányadóak.
Sztem kezdődő cellazárlatod van, amit persze a töltőfeszmérés messze nem mutat ki. Csak egy teória.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #33833 Dátum: 2017.01.24 kedd, 23:00:33 »

Üdv Mindenkinek.
A következő problémához szeretnék találni valakit akinek már volt hasonló.
Üllés fűtés, nem működött. Elvittem az Üllést egy kárpitoshoz, szétszedte, megtalálta a hibát, megforrasztotta a szakadt kábelt. Összerakta működött kb 2 hétig, újra nem fűtött.
Visszavittem. Szétszedte, de nem talált szakadást. A kábeleket átmérték, nem szakadtak. A fűtőpárnában lévő szál nem szakadt, de a hőmérséklet érzékelőt nem tudtam levizsgálni, illetve azt a kis vezérlő elektronikát ami az ülésben van , azt sem tudtam ellenőrizni.
Ha ez a baj, akkor ez kb 55000ft- ba kerül a fordéknál. Ez új fűtéspárna, de csak az ülőlapban lévő, a vezérlő elektronikával.
Ha valakinek van ötlete, szívesen fogadom.

Kárpitos.
Megforrasztotta.
Erre nem alapozhatsz.
Szedd Te szét (nem bonyolult), s mérj.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #33834 Dátum: 2017.01.24 kedd, 23:05:59 »

Üdv mindenkinek.

Még egy gondom van, egyenlőre az utolsó. Parkradar hiba. Vagy működik, vagy nem, ha nem , akkor a következőt produkálja.
Vagy sípol, mintha lenne az autó mögött valami, pedig nincs ott semmi, vagy sípol , de másképp mint amikor jól működik. E közben a visszajelző lámpa villog 4-5-öt kb, aztán kikapcsol, a lámpa is meg a radar is. Volt hogy leállítottam az autót, újra indítottam, és működött, de ez egyre ritkábban fordul elő.
Ehhez kapcsolódik, hogy egy ismerősöm , vett a fordnál kb 10e ft-ért 1 db cenzort, de pár hónap múlva másik is rossz lett. Ebay-ről tudott venni kb 12 e ft-ért 4 db-ot. beszerelte működik. A cikkszámot a neten nézte meg, de most vagy karbantartás van az oldalon, vagy megszűnt, levették.
Kérdés. Hozzá tud valaki juttatni egy hasonló robbantott rajzhoz, amin minden apró cseprő alkatrész cikkszámát le lehet nézni, hátha így könnyebben hozzá tudnék jutni alkatrészekhez. Pl: Ebay.
Előre is köszönöm, bármelyik részéhez van valakinek építő jellegű ötlete.

Olvass a PAM-ból hibakódot, s akkor tudod melyik szenzor a rossz.
Robbantott rajz ma már így nem létezik.
Itt az MK4 gyári szenzor

https://www.google.hu/search?q=8A6T-15K859-AA&oq=8A6T-15K859-AA&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8


« Utoljára szerkesztve: 2017.01.24 kedd, 23:17:14 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #33835 Dátum: 2017.01.24 kedd, 23:10:24 »

Sziasztok !

Már 4 éve egy Mk4 Mondeo boldog gazdája vagyok. Pár hónapja 4 és 5 fokozatban kettőezres fordulaton rángatást érzek a motor felöl, mikor kissé visszaengedem a gáz pedált. Mi okozhatja a problémát? Riogattak üzemanyag ellátó rendszeri hibákkal. Várom a válaszokat ! Köszönöm.

"Várod" a válaszokat?  Roll Eyes
Segítek.
Gondolom 2.0TDCi. Nagy valószínűséggel EGR szelep. Dugózd le.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Tomi73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #33836 Dátum: 2017.01.25 szerda, 11:49:20 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne:
Kombi autóm mélynyomóval szerelt pótkerék helyett. Átalakítható-e "pótkerekesre"? Nekem fontosabb lenne, mint a mélynyomó.
Köszönöm!
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33837 Dátum: 2017.01.25 szerda, 12:20:48 »

Ha építő ötleted nincs, akkor kioktatást meg nem kértem.
Még azt oda írhattad volna, hogy miért vettem benzines autót.
Az ilyen népművészeti cserépedények miatt vagyok itt keveset.
Sajnos kevés itt a segítőkész ember, csak az egymás baszogatása, az megy leginkább.
Tisztelet a kivételeknek.



pedig az eléggé építő jellegű volt, helyesírási
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33838 Dátum: 2017.01.25 szerda, 12:36:45 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne:
Kombi autóm mélynyomóval szerelt pótkerék helyett. Átalakítható-e "pótkerekesre"? Nekem fontosabb lenne, mint a mélynyomó.
Köszönöm!
Gondolom kiveszed a mélynyomót és beteszed a kereket, meg a szerszámokat. Viszont a mélynyomó érdekelne. wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33839 Dátum: 2017.01.25 szerda, 18:35:14 »

pedig az eléggé építő jellegű volt, helyesírási
pedig vérig sértetted.leregelt. Tongue
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33840 Dátum: 2017.01.25 szerda, 18:37:06 »

pedig vérig sértetted.leregelt. Tongue
majd visszajön. mindig visszajönnek nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #33841 Dátum: 2017.01.25 szerda, 19:29:40 »

üdv mindenkinek.

Érdeklődnék, hogy volt e valakinek hasonló hiba az autónál.
A következő a tünet. Az összes fényt kiadó alkatrészen, ( fényszóró, kilépőfény, rendszámtábla világítás, stb, stb.)  tapasztalható, mégpedig az, hogy csökken a fényerő egy pillanatra, aztán visszatér az előző, eredeti fényerő, aztán megint csökken, egy majdnem pulzáló fényerősséget tapasztalok.
Menet közben is észreveszem a tompított fényszóró fényénél. A villamosság szerelő megmérte a töltést, ami max 0,1 V-ot ingadozott. Ezek után azt mondta ne foglalkozzak vele. ez számomra nem elfogadható. Olvastam valahol, hogy a bronzkefe kopásából adódóan nem tökéletes az érintkezés, és ez okozza a változó fényerőt. Vagy a diódák között van rossz esetleg. Ha valakinek volt ilyen probléma az autónál, megköszönöm ha megosztaná velem.

Szia!

Az akkumulátor sarukat érdemes leellenőrizni, tisztítani, meghúzni stb., továbbá lehet testelési hibád is, ami egy jó vastag kábel az akku minusz és a kaszni között az akku környékén van. A kaszni oldalt kellene szintén tisztítani, meghúzni.
Naplózva
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #33842 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 12:27:15 »

Sziasztok,

Érdeklődnék hogy milyen GPS/telótaró megoldásokat használtok a mondikban? Én azt az olcsó Grip N go zold szinu tappancsos feluletu csodát hasznalom, ami 1000 huf a mediamarktban Smiley Az egyetlen gond vele hogy a vákuumtappancs ami a szelvedore tapadna, (tehat nem ami magát a telot tartja) most a hidegben nem tapad meg. Nyáron, tavasszal, ősszel tökéletesen megmarad, max egyszer esett le.
Probaltam futeni, nedvesiteni egyszeruen nem akar odaragadni ahhoz a muanyag tallérhoz amit adnak hozzá gyárilag(amit eloszor ugye a szelvedore kell felragasztani 3M cuccos). 1 percig ott marad aztán elenged és lezhan.
Sajnos ugy vettem észre hogy a szellozoracsos megoldasok nem igazan mukodnek mert a kerek kiomlokre nem lehet felrakni oket, ráadásul nagyon sok a nem egyenes felulet a muszerfalon mindenhol bukkanók stb.

Előre is köszi
Üdv
Breaker
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.26 csütörtök, 12:30:16 írta Breaker » Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33843 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 12:39:35 »

Sziasztok,

Érdeklődnék hogy milyen GPS/telótaró megoldásokat használtok a mondikban? Én azt az olcsó Grip N go zold szinu tappancsos feluletu csodát hasznalom, ami 1000 huf a mediamarktban Smiley Az egyetlen gond vele hogy a vákuumtappancs ami a szelvedore tapadna, (tehat nem ami magát a telot tartja) most a hidegben nem tapad meg. Nyáron, tavasszal, ősszel tökéletesen megmarad, max egyszer esett le.
Probaltam futeni, nedvesiteni egyszeruen nem akar odaragadni ahhoz a muanyag tallérhoz amit adnak hozzá gyárilag(amit eloszor ugye a szelvedore kell felragasztani 3M cuccos). 1 percig ott marad aztán elenged és lezhan.
Sajnos ugy vettem észre hogy a szellozoracsos megoldasok nem igazan mukodnek mert a kerek kiomlokre nem lehet felrakni oket, ráadásul nagyon sok a nem egyenes felulet a muszerfalon mindenhol bukkanók stb.

Előre is köszi
Üdv
Breaker

Én ebayről vettem ~2 dollárért ilyen mágneses tartót. A telefon tokjára ráragasztottam a fém lapot, és tökéletes.
http://www.ebay.com/itm/Car-Magnetic-Air-Vent-Mount-Holder-Stand-For-iPhone-Mobile-Cell-Phone-GPS-UF-New-/201587348619?hash=item2eef8ad48b:g:Zv8AAOSwi4lXPS20
Csinálók róla majd képet.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33844 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 12:57:10 »

Sziasztok,

Érdeklődnék hogy milyen GPS/telótaró megoldásokat használtok a mondikban? Én azt az olcsó Grip N go zold szinu tappancsos feluletu csodát hasznalom, ami 1000 huf a mediamarktban Smiley Az egyetlen gond vele hogy a vákuumtappancs ami a szelvedore tapadna, (tehat nem ami magát a telot tartja) most a hidegben nem tapad meg. Nyáron, tavasszal, ősszel tökéletesen megmarad, max egyszer esett le.
Probaltam futeni, nedvesiteni egyszeruen nem akar odaragadni ahhoz a muanyag tallérhoz amit adnak hozzá gyárilag(amit eloszor ugye a szelvedore kell felragasztani 3M cuccos). 1 percig ott marad aztán elenged és lezhan.
Sajnos ugy vettem észre hogy a szellozoracsos megoldasok nem igazan mukodnek mert a kerek kiomlokre nem lehet felrakni oket, ráadásul nagyon sok a nem egyenes felulet a muszerfalon mindenhol bukkanók stb.

Előre is köszi
Üdv
Breaker



Dension Cardock. Drágák, de rossz szavam nem lehet rá.
A telefon szélességére kell figyelni. A régebbi fajtába a mai nagy tepsik nem férnek bele.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #33845 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 13:54:17 »

Sziasztok,

Érdeklődnék hogy milyen GPS/telótaró megoldásokat használtok a mondikban? Én azt az olcsó Grip N go zold szinu tappancsos feluletu csodát hasznalom, ami 1000 huf a mediamarktban Smiley Az egyetlen gond vele hogy a vákuumtappancs ami a szelvedore tapadna, (tehat nem ami magát a telot tartja) most a hidegben nem tapad meg. Nyáron, tavasszal, ősszel tökéletesen megmarad, max egyszer esett le.
Probaltam futeni, nedvesiteni egyszeruen nem akar odaragadni ahhoz a muanyag tallérhoz amit adnak hozzá gyárilag(amit eloszor ugye a szelvedore kell felragasztani 3M cuccos). 1 percig ott marad aztán elenged és lezhan.
Sajnos ugy vettem észre hogy a szellozoracsos megoldasok nem igazan mukodnek mert a kerek kiomlokre nem lehet felrakni oket, ráadásul nagyon sok a nem egyenes felulet a muszerfalon mindenhol bukkanók stb.

Előre is köszi
Üdv
Breaker


Gyári Samsung. Próbáltam az azonos elven működő utánzatokat is, de vagy a tapadókorong vacak, vagy a tartó mechanika. 5ezer Ft körül van, évente kb egyszer esik le. Mindkét autóban évek óta ilyet használunk, tökéletes.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33846 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 14:31:11 »

Sziasztok,

Érdeklődnék hogy milyen GPS/telótaró megoldásokat használtok a mondikban? Én azt az olcsó Grip N go zold szinu tappancsos feluletu csodát hasznalom, ami 1000 huf a mediamarktban Smiley Az egyetlen gond vele hogy a vákuumtappancs ami a szelvedore tapadna, (tehat nem ami magát a telot tartja) most a hidegben nem tapad meg. Nyáron, tavasszal, ősszel tökéletesen megmarad, max egyszer esett le.
Probaltam futeni, nedvesiteni egyszeruen nem akar odaragadni ahhoz a muanyag tallérhoz amit adnak hozzá gyárilag(amit eloszor ugye a szelvedore kell felragasztani 3M cuccos). 1 percig ott marad aztán elenged és lezhan.
Sajnos ugy vettem észre hogy a szellozoracsos megoldasok nem igazan mukodnek mert a kerek kiomlokre nem lehet felrakni oket, ráadásul nagyon sok a nem egyenes felulet a muszerfalon mindenhol bukkanók stb.

Előre is köszi
Üdv
Breaker

Szóval ilyen:
http://www.kephost.com/image/v1vf
http://www.kephost.com/image/v1v1
Sosem esett még le, ennél jobbat nem tudtam kitalálni.
Beraktam egy 12->5V átalakítót a műszerfal mögé, így csak egy micro usb kábelt előhúzok a hamutálcából, és töltődik is a teló.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #33847 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 15:15:22 »

Sziasztok,

Érdeklődnék hogy milyen GPS/telótaró megoldásokat használtok a mondikban?
én sokáig használtam nanopadot (eredeti gekkósat), de nem minden telefon tapad rá megfelelően. a nokia e71 a fémhátlapját nagyon fogta, a lumia 720-at nem szerette.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
buzaja
Vendég
« Új hozzászólás #33848 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:18:23 »

Hello mindenki. Közepkonzolomon az összes gombon felholyagosodott a ragasztas es eleg hülyen nez ki most, ezen kivül nem is olvashato melyik gomb mi lenne. Hol tudnék ilyet beszerezni? Ötleteket elöre is köszi. Auto: Ford mondeo 2.2 tdci titanium s 2008
Üdv nektek szép napot!
Naplózva
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #33849 Dátum: 2017.01.27 péntek, 12:52:38 »

Sziasztok!

Ma reggel a következőt tette a mondim, kb 1 km megtétele után ki írta a fed. comp, hogy engine malfunction! egy fél percig égett aztán kialudt és regenerálásba kezdett szerintem , mert ment a ventilátor, és kb: 1,6L  volt a pillanatnyi fogyasztása, de sajnos le kellett állítanom mert időre mentem és nem tudtam vele többek kocsikázni.
Január elején öntöttem bele egy Protec-es DPF Cleanert, mivel mostanában tény és való keveset mentünk vele ráadásul szinte csak városba!
A kérdés, hogy kellene egy hosszabb táv neki vagy inkább mutassam meg szakinak???
Ha vlmi jó tanácsotok van írjatok már.
Köszi!
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
Oldalak: 1 ... 670 671 672 673 674 675 676 [677] 678 679 680 681 682 683 684 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.