Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:17:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 673 674 675 676 677 678 679 [680] 681 682 683 684 685 686 687 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11991444 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33950 Dátum: 2017.02.10 péntek, 00:14:40 »

Full hidegre volt állítva, de a külső hőmérséklet 3 celsius körül volt és a klíma ugye nem megy le eddig?! Focusomnál mértük egyszer 6,4 fokot tudott...
Se kattanás, se fordulat esés, se pill fogyasztás növekedés. Ezt a páramentesítést holna megnézem.
Asszem tavasszal mehetek klímáshoz:(

elméletileg full low-nél be kell kapcsoljon. A páramentesítést próbáld meg.Esetleg menj le valami mélygarázsba és ott is meg lehet próbálni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33951 Dátum: 2017.02.10 péntek, 08:05:23 »

Full hidegre volt állítva, de a külső hőmérséklet 3 celsius körül volt és a klíma ugye nem megy le eddig?! Focusomnál mértük egyszer 6,4 fokot tudott...
Se kattanás, se fordulat esés, se pill fogyasztás növekedés. Ezt a páramentesítést holna megnézem.
Asszem tavasszal mehetek klímáshoz:(
Egy lehetőség: Rá kell dugni diagot (elm+FORScan pl) és figyelni kell az ac clutch pid-et.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33952 Dátum: 2017.02.10 péntek, 08:54:42 »

elméletileg full low-nél be kell kapcsoljon. A páramentesítést próbáld meg.Esetleg menj le valami mélygarázsba és ott is meg lehet próbálni.

Dehogy kell, hogy bekapcsoljon... ezek a gázok 6-8 fokig tudnak hőt elvonni a környezetből, így a kompresszornak nem sok dolga van a gáz vissza-folyósításával ilyen hidegben...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #33953 Dátum: 2017.02.10 péntek, 10:20:16 »

Egy lehetőség: Rá kell dugni diagot (elm+FORScan pl) és figyelni kell az ac clutch pid-et.

ez melyik modulban van a FORScanon belül?


 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33954 Dátum: 2017.02.10 péntek, 10:44:21 »

Egy lehetőség: Rá kell dugni diagot (elm+FORScan pl) és figyelni kell az ac clutch pid-et.
lehet úgyis, mondjuk hibakeresésnél nem a legjobb, mert ez az, hogy a kivan-e vezérelve nem pedig az, hogy megy-e vigyor3 és van amikor ez a 2 nem találkozik vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33955 Dátum: 2017.02.10 péntek, 10:44:35 »

ez melyik modulban van a FORScanon belül?


 worship
pcm
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #33956 Dátum: 2017.02.10 péntek, 10:46:29 »

pcm


thx
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33957 Dátum: 2017.02.10 péntek, 10:47:49 »


thx
meg még talán klímavezérlőben is látni kéne.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33958 Dátum: 2017.02.10 péntek, 11:34:11 »

Dehogy kell, hogy bekapcsoljon... ezek a gázok 6-8 fokig tudnak hőt elvonni a környezetből, így a kompresszornak nem sok dolga van a gáz vissza-folyósításával ilyen hidegben...

én azt hittem hogy te valami jogászféleség vagy :DD
Naplózva

BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #33959 Dátum: 2017.02.10 péntek, 11:38:31 »

meg még talán klímavezérlőben is látni kéne.


csak azért kérdem, mert emlékeimben nincs meg, igaz eddig ezt nem is nagyon kerestem..
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33960 Dátum: 2017.02.10 péntek, 12:10:08 »


csak azért kérdem, mert emlékeimben nincs meg, igaz eddig ezt nem is nagyon kerestem..
mk3nál is lehetett már ilyet nézni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #33961 Dátum: 2017.02.10 péntek, 12:20:40 »

mk3nál is lehetett már ilyet nézni vigyor3


azt sosem diagoltam. tökéletes autó volt smile
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33962 Dátum: 2017.02.10 péntek, 12:44:27 »

én azt hittem hogy te valami jogászféleség vagy :DD
jogászfeleség!?Huh?Huh? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33963 Dátum: 2017.02.10 péntek, 12:45:49 »

jogászfeleség!?Huh?Huh? eplus2
eljegyezte valaki BT-t? mikről nem marad le az ember ha kicsit nem figyel vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33964 Dátum: 2017.02.10 péntek, 12:52:57 »

én azt hittem hogy te valami jogászféleség vagy :DD

A legjobb kifejezés talán, hogy polihisztor...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #33965 Dátum: 2017.02.10 péntek, 12:57:52 »

A legjobb kifejezés talán, hogy polihisztor...  hehe

Vagy Mekk mester?  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33966 Dátum: 2017.02.10 péntek, 13:26:33 »

Vagy Mekk mester?  eplus2

Esetleg Fákk Mester...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #33967 Dátum: 2017.02.10 péntek, 13:30:52 »

Esetleg Fákk Mester...  eplus2

Na erről az oldaladról inkább sosenem szeretnélek megismerni!!!!  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33968 Dátum: 2017.02.10 péntek, 16:31:15 »

Na erről az oldaladról inkább sosenem szeretnélek megismerni!!!!  smile
a szándék fordított.mindegy,hogy te mit szeretnél..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33969 Dátum: 2017.02.10 péntek, 22:32:43 »

Dehogy kell, hogy bekapcsoljon... ezek a gázok 6-8 fokig tudnak hőt elvonni a környezetből, így a kompresszornak nem sok dolga van a gáz vissza-folyósításával ilyen hidegben...

persze, de ettől még ha a megfelelő gáznyomás megvan, és a beltérben melegebb van mint a beállított érték, akkor be kapcsol a klíma. Nekem eddig minden járgányon bekapcsolt, persze nyilván nem akkor, amikor -9fokban kapcsoltam, hanem a beltérnek melegnek kellett lennie valamennyire.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33970 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 19:58:41 »


Budapest, Fogarasi út 189, 1141
kipufogo.hu

Megvolt a vizsga és teljes mértékben elégedett vagyok  Wink
a 22e körüli vizsgadíjat kellett csak megfizetni és benne volt az átvizsgálás is + a lámpákat is beállították.
eddig mindig szerelőhöz vittem a járgányt és ő vitte el műszakira , úgy 30 volt mindig. ezentúl viszont kihagyom tuti mert így is átnézik, ha cserélni kell vmit akkor pedig úgy is ki kell cserélni.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33971 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 20:29:08 »

Megvolt a vizsga és teljes mértékben elégedett vagyok  Wink
a 22e körüli vizsgadíjat kellett csak megfizetni és benne volt az átvizsgálás is + a lámpákat is beállították.
eddig mindig szerelőhöz vittem a járgányt és ő vitte el műszakira , úgy 30 volt mindig. ezentúl viszont kihagyom tuti mert így is átnézik, ha cserélni kell vmit akkor pedig úgy is ki kell cserélni.

Az egy jó hely.  Mindig oda viszem a járgányokat.  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.13 hétfő, 00:19:41 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33972 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 20:29:47 »

Az egy jó hely.  Mindig oda viszem a járványokat.
mindig mindenkit hülyére fertőzöl.Micsoda fertő..... eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33973 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 00:19:59 »

mindig mindenkit hülyére fertőzöl.Micsoda fertő..... eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

 nyes nyes nyes bocsi mobilról írtam Cheesy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsolinnyo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #33974 Dátum: 2017.02.15 szerda, 11:04:09 »

Sziasztok.

Segítség kellene a következőben: van egy mondeo mk4-em 2007-es 2.0 tdci 140LE. Bizonyos időközönként a következőket produkálja: gombnyomásra nem nyit ki, csak ha kulcsal nyitom a vezető ajtót, de akkor sem nyit ki a központizár, nem jön be a középső computer, minden tök sötét. Ha indítani akarok neki áll riasztani. Ilyenkor akkusarut leveszem újra vissza és tökéletes minden. Ford szervízben néztek rám mint borjú az új kapura, és jött a válasz "ez érdekes..."

Van valakinek vmi ötlete?

Ismerősöm ötlete köttesem ki a risztót hátha valami letilt...vagy a központizár vezérlőm szarakodik...Szerintetek?

Köszi a válaszokat...
Naplózva

MKIV 2007.08. 2.0 tdci 140 LE kombi titanium-s
tajga
Vendég
« Új hozzászólás #33975 Dátum: 2017.02.15 szerda, 11:50:40 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Autó vásárlás előtt állok, és eléggé esélyes egy 2012-2014 körüli évjáratú kombi Mondeo. Mindenképpen itthoni flottás modellt vennék, olyan max. 120 ezer km-ig. Ha elhatározom magam nyilván átnézetem márkaszervizben, de kíváncsi lennék a véleményetekre. Egy ilyen korú/futású Mondeonál kb. mire számíthat az ember? Mennyire költséges egy ilyen autót fenntartani? Mindenképpen szervizkönyves autót keresek, nagyjából a kínálat felsőbb részéből. 2.0 tdci motor jön szóba, de eddig csak benzines autóim voltak. Évente olyan 10 ezer km-t mennék vele, azt főleg pályán esetleg főúton. Hétköznapi városi pötyögésre van másik. Tudom hogy ekkora futáshoz fölösleges dieselt venni, de nagyon tetszik a Mondeo, a méreteire pedig 'szükségem' lenne.

Köszi a segítséget!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33976 Dátum: 2017.02.15 szerda, 11:57:21 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Autó vásárlás előtt állok, és eléggé esélyes egy 2012-2014 körüli évjáratú kombi Mondeo. Mindenképpen itthoni flottás modellt vennék, olyan max. 120 ezer km-ig. Ha elhatározom magam nyilván átnézetem márkaszervizben, de kíváncsi lennék a véleményetekre. Egy ilyen korú/futású Mondeonál kb. mire számíthat az ember? Mennyire költséges egy ilyen autót fenntartani? Mindenképpen szervizkönyves autót keresek, nagyjából a kínálat felsőbb részéből. 2.0 tdci motor jön szóba, de eddig csak benzines autóim voltak. Évente olyan 10 ezer km-t mennék vele, azt főleg pályán esetleg főúton. Hétköznapi városi pötyögésre van másik. Tudom hogy ekkora futáshoz fölösleges dieselt venni, de nagyon tetszik a Mondeo, a méreteire pedig 'szükségem' lenne.

Köszi a segítséget!
már nem jól nézed, mert flottásban 3-5évesen már rég nem max 120ekm van. dízel meg főleg nem kell ekkora futáshoz.

ha csak ennyit mész vedd meg 1.6 benzinnel, olcsóbbak is és kevesebbet is mentek velük jóeséllyel mint a dízelekkel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33977 Dátum: 2017.02.15 szerda, 12:01:22 »

már nem jól nézed, mert flottásban 3-5évesen már rég nem max 120ekm van. dízel meg főleg nem kell ekkora futáshoz.

ha csak ennyit mész vedd meg 1.6 benzinnel, olcsóbbak is és kevesebbet is mentek velük jóeséllyel mint a dízelekkel
most nézem, még benzinesben is esélytelen a max 120ekm vigyor3 nyes

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1_6_ecoboost_titanium_magyarorszagi-10954050

ez az 1 ami állítólag csak 104ekm: https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1_6_ecoboost_busines_magyarsz_konyvnavi104ekm-11130053
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ATiii
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #33978 Dátum: 2017.02.15 szerda, 12:45:18 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Autó vásárlás előtt állok, és eléggé esélyes egy 2012-2014 körüli évjáratú kombi Mondeo. Mindenképpen itthoni flottás modellt vennék, olyan max. 120 ezer km-ig. Ha elhatározom magam nyilván átnézetem márkaszervizben, de kíváncsi lennék a véleményetekre. Egy ilyen korú/futású Mondeonál kb. mire számíthat az ember? Mennyire költséges egy ilyen autót fenntartani? Mindenképpen szervizkönyves autót keresek, nagyjából a kínálat felsőbb részéből. 2.0 tdci motor jön szóba, de eddig csak benzines autóim voltak. Évente olyan 10 ezer km-t mennék vele, azt főleg pályán esetleg főúton. Hétköznapi városi pötyögésre van másik. Tudom hogy ekkora futáshoz fölösleges dieselt venni, de nagyon tetszik a Mondeo, a méreteire pedig 'szükségem' lenne.

Köszi a segítséget!

No offense, csak érdekel. Miért olyan fontos egy szervízkönyv? Ha a haver haverja épp ott dolgozik ahol kell, simán végigpecsételik. A km-rel sem foglalkoznék, mert az sem mérvadó szerintem. Kollégám vett 3 éves Octavia-t 200 ezer futott km-rel, és olyan állapotban van az autó, hogy bármelyik 100 ezer alatt futottat meghazudtolja. Igaz az luxemburgi volt, és inkább pályán használták. Másik kollégám most vett 4-es Mondeo-t, 2011-es gyártás, ~150 ezer km, svájci és szintén patika. Javaslom, hogy nézz szét külföldön is, sokkal több a jó állapotú autó arrafelé. Se a szervízkönyvre, se a futott km-re nem feszülnék rá...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33979 Dátum: 2017.02.15 szerda, 12:54:24 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Autó vásárlás előtt állok, és eléggé esélyes egy 2012-2014 körüli évjáratú kombi Mondeo. Mindenképpen itthoni flottás modellt vennék, olyan max. 120 ezer km-ig. Ha elhatározom magam nyilván átnézetem márkaszervizben, de kíváncsi lennék a véleményetekre. Egy ilyen korú/futású Mondeonál kb. mire számíthat az ember? Mennyire költséges egy ilyen autót fenntartani? Mindenképpen szervizkönyves autót keresek, nagyjából a kínálat felsőbb részéből. 2.0 tdci motor jön szóba, de eddig csak benzines autóim voltak. Évente olyan 10 ezer km-t mennék vele, azt főleg pályán esetleg főúton. Hétköznapi városi pötyögésre van másik. Tudom hogy ekkora futáshoz fölösleges dieselt venni, de nagyon tetszik a Mondeo, a méreteire pedig 'szükségem' lenne.

Köszi a segítséget!

Ha minden paraméter igaz lesz, amit keresel, akkor extra dologra nem kell készülni. Esetleg izzítógyertya csere, vezérlés csere, és talán a kettős-tömegű, nameg bízzunk benne, hogy a dpf befecskendezőjével nem lesz gond.

Szerintem jó választás 10e km-re is a dízel, főleg, ha az hosszútávokkal jön össze.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #33980 Dátum: 2017.02.15 szerda, 13:13:31 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Autó vásárlás előtt állok, és eléggé esélyes egy 2012-2014 körüli évjáratú kombi Mondeo. Mindenképpen itthoni flottás modellt vennék, olyan max. 120 ezer km-ig. Ha elhatározom magam nyilván átnézetem márkaszervizben, de kíváncsi lennék a véleményetekre. Egy ilyen korú/futású Mondeonál kb. mire számíthat az ember? Mennyire költséges egy ilyen autót fenntartani? Mindenképpen szervizkönyves autót keresek, nagyjából a kínálat felsőbb részéből. 2.0 tdci motor jön szóba, de eddig csak benzines autóim voltak. Évente olyan 10 ezer km-t mennék vele, azt főleg pályán esetleg főúton. Hétköznapi városi pötyögésre van másik. Tudom hogy ekkora futáshoz fölösleges dieselt venni, de nagyon tetszik a Mondeo, a méreteire pedig 'szükségem' lenne.

Köszi a segítséget!

Hello!

Én 2 évesen vettem 122K km - el flottás 2.0dízelt. Semmi baja, már-már uncsikocsi, de összekentem szilóval...  nyes nyes

Most tartok 181K km - nél, meghibásodás 0. Hamarosan el is adom, veszek alfát!

- gyári olaj csere periódus 20K km vagy 1 év
- vezérlés 10év vagy 200k km
- kuplung ft. kettőstömegű 300 - 400K km - t elmegy, ez nálad még 15-25 gondtalan év.
- fogyasztása 5,5 - 6,99l / km között
- DPF nem kehes, de tudni kell használni
- mivel viszonylag szépen öregszik, tekerik. Fontos szabály: a jó Mondeo drága itthon is, külföldön is. Úgy értem nem kapunk 2012-14-es évjáratból 90K - km el Titaniumot 3 millió forintért, aki ilyet árul, az lehet...

Ha kell még segítség, írj!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
tajga
Vendég
« Új hozzászólás #33981 Dátum: 2017.02.15 szerda, 13:58:22 »

már nem jól nézed, mert flottásban 3-5évesen már rég nem max 120ekm van. dízel meg főleg nem kell ekkora futáshoz.

ha csak ennyit mész vedd meg 1.6 benzinnel, olcsóbbak is és kevesebbet is mentek velük jóeséllyel mint a dízelekkel
A legnagyobb probléma, hogy benzinesből nagyon kevés van. Egyébként konkrétan ez a darab a kiszemeltem: https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo-i.navi.alu.led.ulfut-10415715
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33982 Dátum: 2017.02.15 szerda, 13:58:53 »

Hello!

Én 2 évesen vettem 122K km - el flottás 2.0dízelt. Semmi baja, már-már uncsikocsi, de összekentem szilóval...  nyes nyes

Most tartok 181K km - nél, meghibásodás 0. Hamarosan el is adom, veszek alfát!

- gyári olaj csere periódus 20K km vagy 1 év
- vezérlés 10év vagy 200k km
- kuplung ft. kettőstömegű 300 - 400K km - t elmegy, ez nálad még 15-25 gondtalan év.
- fogyasztása 5,5 - 6,99l / km között
- DPF nem kehes, de tudni kell használni
- mivel viszonylag szépen öregszik, tekerik. Fontos szabály: a jó Mondeo drága itthon is, külföldön is. Úgy értem nem kapunk 2012-14-es évjáratból 90K - km el Titaniumot 3 millió forintért, aki ilyet árul, az lehet...

Ha kell még segítség, írj!  wave
Júliából nem lesz kombi!!!!!!!! Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tajga
Vendég
« Új hozzászólás #33983 Dátum: 2017.02.15 szerda, 14:10:55 »

No offense, csak érdekel. Miért olyan fontos egy szervízkönyv? Ha a haver haverja épp ott dolgozik ahol kell, simán végigpecsételik. A km-rel sem foglalkoznék, mert az sem mérvadó szerintem. Kollégám vett 3 éves Octavia-t 200 ezer futott km-rel, és olyan állapotban van az autó, hogy bármelyik 100 ezer alatt futottat meghazudtolja. Igaz az luxemburgi volt, és inkább pályán használták. Másik kollégám most vett 4-es Mondeo-t, 2011-es gyártás, ~150 ezer km, svájci és szintén patika. Javaslom, hogy nézz szét külföldön is, sokkal több a jó állapotú autó arrafelé. Se a szervízkönyvre, se a futott km-re nem feszülnék rá...
Én olyan típus vagyok, aki próbál még hinni ilyen dolgokban. Nyilván nem azt mondom hogy egy szervizkönyv mindent visz, de nyilván több ilyen tényező van egy autónál. Nem fogok egybe sem hirtelen beleugrani, próbálom körbejárni minden lehetséges oldalról egy autó előéletét. A külföldiektől azért félek, mert semmilyen tapasztalatom nincsen ebben, és sajnos rálátásom se nagyon, így ebben én sokkal nagyobb rizikót látok a magam részéről.

Válasz
Ha minden paraméter igaz lesz, amit keresel, akkor extra dologra nem kell készülni. Esetleg izzítógyertya csere, vezérlés csere, és talán a kettős-tömegű, nameg bízzunk benne, hogy a dpf befecskendezőjével nem lesz gond.

Szerintem jó választás 10e km-re is a dízel, főleg, ha az hosszútávokkal jön össze.

A hosszú távok miatt gondolom én is hogy jó lehet. Nem mondom hogy városban sosem fogom használni, de abból az évi 10 ezerből kb. 9-et pályán használom az autót.

Válasz
Hello!

Én 2 évesen vettem 122K km - el flottás 2.0dízelt. Semmi baja, már-már uncsikocsi, de összekentem szilóval...  nyes nyes

Most tartok 181K km - nél, meghibásodás 0. Hamarosan el is adom, veszek alfát!

- gyári olaj csere periódus 20K km vagy 1 év
- vezérlés 10év vagy 200k km
- kuplung ft. kettőstömegű 300 - 400K km - t elmegy, ez nálad még 15-25 gondtalan év.
- fogyasztása 5,5 - 6,99l / km között
- DPF nem kehes, de tudni kell használni
- mivel viszonylag szépen öregszik, tekerik. Fontos szabály: a jó Mondeo drága itthon is, külföldön is. Úgy értem nem kapunk 2012-14-es évjáratból 90K - km el Titaniumot 3 millió forintért, aki ilyet árul, az lehet...

Ha kell még segítség, írj!  wave

Köszi az infokat! Remélem nekem is sikerül egy hasonló darabot kifogni.

Alfát ne is említsd, van a családban 2 Cheesy Eladó az egyik ha érdekel  beka3

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33984 Dátum: 2017.02.15 szerda, 16:43:20 »

A legnagyobb probléma, hogy benzinesből nagyon kevés van. Egyébként konkrétan ez a darab a kiszemeltem: https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo-i.navi.alu.led.ulfut-10415715
szép-szép, de ilyen extrásat nem azért szoktak újonnan venni flottásban, hogy évi 30-40et menjenek. amúgy az autó januári gyártás, a forgalomba helyezést írta be a hirdetésbe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #33985 Dátum: 2017.02.15 szerda, 17:04:07 »

szép-szép, de ilyen extrásat nem azért szoktak újonnan venni flottásban, hogy évi 30-40et menjenek. amúgy az autó januári gyártás, a forgalomba helyezést írta be a hirdetésbe

Ezt nem lehet tipizálni!

Itt van a kardeksz az udvarban. VW gruppe, mindenből full-full, pakszáth kb. 16miska volt, skodri szuperbélák csak LK, saran full kb. 10 - 20K km között mennek évente, kb. habverésnek vannak az autók, 3évente csé

Kaizer und kraft A6. full - kb. 10 -ezret megy évente. 3 évente csé.

mondeo mk5. - 10 - 20K km között / év. ez is fhing.

mind flottás.

Biztos vannak, akik hülyére tiporják a flottát, de vannak kivételek is. Azt viszont nem jelentém ki kategorikusan, hogy: 

jól felszerelt középkategória = 50K + km / év

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33986 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:03:24 »

Ezt nem lehet tipizálni!

Itt van a kardeksz az udvarban. VW gruppe, mindenből full-full, pakszáth kb. 16miska volt, skodri szuperbélák csak LK, saran full kb. 10 - 20K km között mennek évente, kb. habverésnek vannak az autók, 3évente csé

Kaizer und kraft A6. full - kb. 10 -ezret megy évente. 3 évente csé.

mondeo mk5. - 10 - 20K km között / év. ez is fhing.

mind flottás.

Biztos vannak, akik hülyére tiporják a flottát, de vannak kivételek is. Azt viszont nem jelentém ki kategorikusan, hogy: 

jól felszerelt középkategória = 50K + km / év

 wave
na ez kb az 1% akit írsz. többinél középvezető is még fapados vackot kap. fullost csak felsővezetők korlátlan tankolással, stb. tuti véletlen se mennek ezekkel, inkább használják a sajátot, hogy kíméljék a cégest.

keresztanyáméknak vettünk fiestát flottából, providentes volt a kocsi. 3évesen volt benne 165ekm.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #33987 Dátum: 2017.02.15 szerda, 20:42:13 »

Valami rémlik, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő által mért értéket lehet valamilyen menüben kompenzálni. Rosszul emlékszem? Ha nem, akkor hol lehet ezt beállítani?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33988 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:13:19 »

Valami rémlik, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő által mért értéket lehet valamilyen menüben kompenzálni. Rosszul emlékszem? Ha nem, akkor hol lehet ezt beállítani?

Bonca
nincs sajna ilyen opció benne. kerékméreten lehet állítani, hogy pontosabb legyen a km óra és akkor talán pontosabb lesz a fogyasztás is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #33989 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 11:20:50 »

Valami rémlik, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő által mért értéket lehet valamilyen menüben kompenzálni. Rosszul emlékszem? Ha nem, akkor hol lehet ezt beállítani?

Bonca

Közben megtaláltam... az MK3-nál volt ilyen beállítás.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/fedcomp_programozas.pdf
Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33990 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 13:30:47 »

Közben megtaláltam... az MK3-nál volt ilyen beállítás.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/fedcomp_programozas.pdf
Bonca
Ez inkább MK2 vagy 1?  wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33991 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 14:06:07 »

Ez inkább MK2 vagy 1?  wave
igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33992 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 17:11:00 »

na ez kb az 1% akit írsz. többinél középvezető is még fapados vackot kap. fullost csak felsővezetők korlátlan tankolással, stb. tuti véletlen se mennek ezekkel, inkább használják a sajátot, hogy kíméljék a cégest.

keresztanyáméknak vettünk fiestát flottából, providentes volt a kocsi. 3évesen volt benne 165ekm.
Na ja, de te most behozod a vezetői flottás mellé az ugyintézői kategóriát, ami meg megint más kategória. Kb állandóan mennek (Provident ügyfélkapcsolati kolléga autója).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33993 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 19:17:07 »

Na ja, de te most behozod a vezetői flottás mellé az ugyintézői kategóriát, ami meg megint más kategória. Kb állandóan mennek (Provident ügyfélkapcsolati kolléga autója).
van olyan is a látókörben, hogy mk4fl mondeo titanium, majdnem full. igazgató kocsija. csak munkába járásra napi 200-250km megy bele, heti 5 nap. amúgy meg korlátlan felhasználás van. azóta már mk5öt tapos.

mindig vannak kivételek, de a flottás/lízingelt kocsi nem olcsó dolog, ha megveszik ki is használják
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tajga
Vendég
« Új hozzászólás #33994 Dátum: 2017.02.17 péntek, 08:55:21 »

Köszönöm az észrevételeiteket. Az tuti hogy nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy minden jobban felszerelt flottás autóval évente minimum 50 ezret mennek, de nyilván észnél kell lenni, nem szabad naivnak lennem. Mondjuk ha egy autó még garanciás, akkor a szervizkönyvnek illendő lenne hitelesnek lennie, különben elég hamar kiderül a csalás. Az hogy egy kereskedő eladás előtt manipulálhat az órával az sajnos gyakori eset, de nem hiszem hogy egy flottás autónál évente többször is tekergetnének hogy majd egyszer kicsivel többért menjen el az autójuk.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33995 Dátum: 2017.02.17 péntek, 09:01:09 »

van olyan is a látókörben, hogy mk4fl mondeo titanium, majdnem full. igazgató kocsija. csak munkába járásra napi 200-250km megy bele, heti 5 nap. amúgy meg korlátlan felhasználás van. azóta már mk5öt tapos.

mindig vannak kivételek, de a flottás/lízingelt kocsi nem olcsó dolog, ha megveszik ki is használják

Hát nem tudom, szerintem amit írsz, az a ritkább. Nyilván egy területi képviselő bejár naponta két megyét, de sok esetben a cégek presztízs kérdést csinálnak belőle, hogy a közép- és felső vezetőik ugyanolyan kocsival, lemosatva jelenjenek meg, és kb az esetek 90%-ban mehetnének gyalog is, olyan rövid a táv, mégis autóval kell menniük.

Egyébként pl Lézer Jani minden nap hazamegy Hódmezővásárhelyre... Ő elég sokat megy, te egy csomó államtitkár, helyettes államtitkár 5-10e km-ert megy egy évben...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #33996 Dátum: 2017.02.17 péntek, 11:05:36 »

Köszönöm az észrevételeiteket. Az tuti hogy nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy minden jobban felszerelt flottás autóval évente minimum 50 ezret mennek, de nyilván észnél kell lenni, nem szabad naivnak lennem. Mondjuk ha egy autó még garanciás, akkor a szervizkönyvnek illendő lenne hitelesnek lennie, különben elég hamar kiderül a csalás. Az hogy egy kereskedő eladás előtt manipulálhat az órával az sajnos gyakori eset, de nem hiszem hogy egy flottás autónál évente többször is tekergetnének hogy majd egyszer kicsivel többért menjen el az autójuk.
Szerintem ne foglalkozz annyira a km állással. Mi 306.000 km-rel vettük az mk4-et, olyan mintha új lenne. Szinte kopásmentes a belseje, ha 150.000 lett volna benne, simán elhinném. Ha jól néz ki az autó, nincs kikopva az ülés, biztonsági öv, pedálok, kormány stb., szépen jár a motor, faszán megy, akkor én nem aggódnék annyira, ennél sokkal többet nem tudsz tenni. Persze sok km után nagyobb valószínűséggel fog behalni valami a kocsiban, de ebbe úgyse látsz bele. És aki évi 40.000-et megy, az valószínűleg nem a városban araszol napi 100 km-t átlagban, hanem hosszabb távokra jár, ami kímélőbb az autó számára, mintha a városban szaladgálnának vele szerintem.  integet2
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33997 Dátum: 2017.02.17 péntek, 12:42:33 »

Hát nem tudom, szerintem amit írsz, az a ritkább. Nyilván egy területi képviselő bejár naponta két megyét, de sok esetben a cégek presztízs kérdést csinálnak belőle, hogy a közép- és felső vezetőik ugyanolyan kocsival, lemosatva jelenjenek meg, és kb az esetek 90%-ban mehetnének gyalog is, olyan rövid a táv, mégis autóval kell menniük.

Egyébként pl Lézer Jani minden nap hazamegy Hódmezővásárhelyre... Ő elég sokat megy, te egy csomó államtitkár, helyettes államtitkár 5-10e km-ert megy egy évben...
pesten lehet, ott nem nagyon van ilyen ismerős. felénk aki van ismerős, annak be kell járnia adott esetben 2-3 megyében a hozzátartozó részeket. meg haza is kell járni és egyik se a cég mellett lakik.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33998 Dátum: 2017.02.17 péntek, 13:45:02 »

Sziasztok!
Nekem is sikerült kifogni egy jó kis flottásat."2009-es 240ekm-rel.elvileg pályás volt!Kívül belül gyönyörű Wink!

Szerintem ne foglalkozz annyira a km állással. Mi 306.000 km-rel vettük az mk4-et, olyan mintha új lenne. Szinte kopásmentes a belseje, ha 150.000 lett volna benne, simán elhinném. Ha jól néz ki az autó, nincs kikopva az ülés, biztonsági öv, pedálok, kormány stb., szépen jár a motor, faszán megy, akkor én nem aggódnék annyira, ennél sokkal többet nem tudsz tenni. Persze sok km után nagyobb valószínűséggel fog behalni valami a kocsiban, de ebbe úgyse látsz bele. És aki évi 40.000-et megy, az valószínűleg nem a városban araszol napi 100 km-t átlagban, hanem hosszabb távokra jár, ami kímélőbb az autó számára, mintha a városban szaladgálnának vele szerintem.  integet2
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33999 Dátum: 2017.02.17 péntek, 22:42:27 »

Sziasztok!
Nekem is sikerült kifogni egy jó kis flottásat."2009-es 240ekm-rel.elvileg pályás volt!Kívül belül gyönyörű Wink!


Mi 2007-ben a focust erste flottából vettük és azóta is problémamentesen megy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oldalak: 1 ... 673 674 675 676 677 678 679 [680] 681 682 683 684 685 686 687 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.