Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 08:15:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 708 709 710 711 712 713 714 [715] 716 717 718 719 720 721 722 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12020314 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
lordrobi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35700 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 10:45:59 »

Bocsi csak katingatok és elment üresen falbav

Az alvázszám szerinti lekérdezés: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do


Köszi szépen!
Régebben meg lehetett nézni részletesebben is az adatokat a felszereltség is fel volt tüntetve, ezt most is meg lehet nézni csak én vagyok béna, vagy már nem lehet?
Naplózva
lordrobi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35701 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 11:08:00 »

Sziasztok!

Korábban volt egy link itt a fórumon, ahol alvázszám alapján ingyenesen le lehetett keresni az autó gyári adatait, felszereltség gyártási idő stb. minden ott volt.
Most csak fizetős oldalakat találok, van még ilyen ingyenes oldal?

Más, van valakinek tapasztalata motorcserével/felújítással kapcsolatba, a 2008-as 2.0 TDCi 140LE QXBA motorom egyik kipufogó szelepe leszakadt 350e km-nél (olajcsere 15-20 ezrenként volt) és belevert a dugattyúba falbav, a Szakálmetál Kft-nál azt mondták nincs utángyártott dugattyú, a gyári alkatrészek ára horror ezért jobban járok egy bontott motorral mint a felújítással.
Az itthon árult bontott motorok mind ki vannak szerelve, még azt sem lehet tudni működik-e valójában, annyi km van-e benne mint amit mondanak... ezért bontásra inkább külföldről hoznék be egy működő autót.
A pannonexport-al már felvettem a kapcsolatot, korrektnek tűnik, ők angliából hoznak be megrendelésre, ha valakinek van velük tapasztalata azt is várom.
Vagy megbízható forrásból tud bontott motort, az is érdekel, szóval kicsit sz@rban vagyok... rinya
Előre is köszi...


És még egy kérdés, a motortér alapján fényképről megállapítható a motorkód?
Vagy másképpen ha tudom hogy az autó 2010-es 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW a motor mint az enyémben, és a motorburkolat is úgy néz ki (ennyi látható) akkor az QXBA motor lesz, vagy lehet más motorkód is? mert van QXBB stb... nem tudom ránézésre van-e különbség.
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #35702 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 11:48:58 »

És még egy kérdés, a motortér alapján fényképről megállapítható a motorkód?
Vagy másképpen ha tudom hogy az autó 2010-es 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW a motor mint az enyémben, és a motorburkolat is úgy néz ki (ennyi látható) akkor az QXBA motor lesz, vagy lehet más motorkód is? mert van QXBB stb... nem tudom ránézésre van-e különbség.

a forgalmiban ott van a motorszám, az nem jó?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35703 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 12:44:17 »

Köszi szépen!
Régebben meg lehetett nézni részletesebben is az adatokat a felszereltség is fel volt tüntetve, ezt most is meg lehet nézni csak én vagyok béna, vagy már nem lehet?

Most is meg lehet nezni a felszereltseget.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #35704 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 12:51:48 »

Most is meg lehet nezni a felszereltseget.
a "kisebb jellemzők"-et én sem tudom lenyitni
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
lordrobi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #35705 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 13:47:23 »

a forgalmiban ott van a motorszám, az nem jó?

Ha forgalmit látnék az nagyon szuper lenne, akkor nem is kérdeznék ilyen hülyeségeket  Wink
Egy angol licitálós használtautó oldalon böngészek ahol csak alvázszám van, motorszám nincs, és az alvázszám alapján a gyári program sem adja ki a motorszámot (a szerelő szerint).
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35706 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 17:29:01 »

És még egy kérdés, a motortér alapján fényképről megállapítható a motorkód?
Vagy másképpen ha tudom hogy az autó 2010-es 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW a motor mint az enyémben, és a motorburkolat is úgy néz ki (ennyi látható) akkor az QXBA motor lesz, vagy lehet más motorkód is? mert van QXBB stb... nem tudom ránézésre van-e különbség.

az csak akkor fog kiderülni, amikor megérkezett és megkeresed a motorszámot a blokkon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #35707 Dátum: 2017.10.10 kedd, 09:39:12 »

Sziasztok!

Sok különböző variációt hallottam, így megkérdezem a szakiktól is.

Adott egy Mk4-es fl-es diesel mondi. Az elindulás előtt mennyi ideig érdemes járatni a motort, illetve szükséges-e?
Azt tudom, hogy elindulás után a teljes bemelegedésig nem érdemes 2000-es fordulatszám felé menni.
Illetve a leállítás előtt is kell járatni egy kicsit?

Köszi a segítségeteket!

Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #35708 Dátum: 2017.10.10 kedd, 09:47:56 »

Sziasztok!

Sok különböző variációt hallottam, így megkérdezem a szakiktól is.

Adott egy Mk4-es fl-es diesel mondi. Az elindulás előtt mennyi ideig érdemes járatni a motort, illetve szükséges-e?
Azt tudom, hogy elindulás után a teljes bemelegedésig nem érdemes 2000-es fordulatszám felé menni.
Illetve a leállítás előtt is kell járatni egy kicsit?

Köszi a segítségeteket!


Én nem járatnám indítás után, max. 10mp ig. Pályázásnál, vagy forszírozott menet után szoktam várni kb. fél percet leállítás előtt, de ennyi. Hidegen meg nem kell bántani, ez lehet max.2000 fordulat, ahogy írod is.

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #35709 Dátum: 2017.10.10 kedd, 12:08:38 »

értem, köszi Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #35710 Dátum: 2017.10.14 szombat, 18:21:50 »

Sziasztok! Következő a problémám: jobb hátsó féklámpa nem müködik, viszont égők jók. Hol keressem megoldást, esetleg biztosíték? Mindig jelzi hibát.  Kösz.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #35711 Dátum: 2017.10.17 kedd, 17:17:38 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Mk4 faceliftes mondimban eltűnt az egyik első kerek szellőző befúvóról az a króm apró dísz. Tudna valaki ajánlani, honnan szerezhetnék be ilyet?

Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35712 Dátum: 2017.10.17 kedd, 17:41:02 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Mk4 faceliftes mondimban eltűnt az egyik első kerek szellőző befúvóról az a króm apró dísz. Tudna valaki ajánlani, honnan szerezhetnék be ilyet?


nehéz dió.
Kérdezd meg HZsolt92-t, hátha tud neked adni(vagy olyat ajánlani,akinek lehet).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35713 Dátum: 2017.10.17 kedd, 18:03:53 »

nehéz dió.
Kérdezd meg HZsolt92-t, hátha tud neked adni(vagy olyat ajánlani,akinek lehet).
nincs egyelőre több belőle, szétkapkodták
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #35714 Dátum: 2017.10.17 kedd, 19:56:44 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Mk4 faceliftes mondimban eltűnt az egyik első kerek szellőző befúvóról az a króm apró dísz. Tudna valaki ajánlani, honnan szerezhetnék be ilyet?




1db engem is érdekelne
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #35715 Dátum: 2017.10.17 kedd, 20:30:49 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Mk4 faceliftes mondimban eltűnt az egyik első kerek szellőző befúvóról az a króm apró dísz. Tudna valaki ajánlani, honnan szerezhetnék be ilyet?



Nézd meg, hogy nem esett-e be magába a szellőzőbe. Én ott találtam egyet, mikor cseréltem a befúvót.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #35716 Dátum: 2017.10.18 szerda, 08:29:21 »

nincs egyelőre több belőle, szétkapkodták

Kár, mert épp most megyek hétvégén Szoboszlóra, addig szerezhetnél egyet Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35717 Dátum: 2017.10.20 péntek, 12:53:25 »

Sziasztok Szakik!

Segítség kéne, gondom akadt a szeretett verdával.
Műszerfalon Motorhiba üzenet, MIL lámpa nem világít hozzá.
Ma rátettem Laptopra ForScan a következő hibakódokat dobta:
- P244C - Katalizátor homérséklet túl alacsony a regeneráció közben, 1.hengersor
- P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés

Szinte éreztem, hogy DPF-el lesz gondom mert az utóbbi időben sajnos rövidebb távokon kellett rohangálnom és nem volt módom hosszab úton "égetni".
Gondoltam sebaj első körben csinálok egy statikus regent. Többször próbáltam de mindig ismeretlen hibával megszakította. Egyszer már emelt fordulatra vitte a motort kb 6-7 percig de ekkor is smeretlen hibával megszakította.
A lapos és az ELM között a kapcsolat tökéletes ezzel biztos nincs probléma, a ForScan is teszi a dolgát 2.3.11 beta van fent.

Van esetleg ötletetek, hogy miért van ez?

Üdv.!
Stieve
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35718 Dátum: 2017.10.20 péntek, 12:58:45 »

Sziasztok Szakik!

Segítség kéne, gondom akadt a szeretett verdával.
Műszerfalon Motorhiba üzenet, MIL lámpa nem világít hozzá.
Ma rátettem Laptopra ForScan a következő hibakódokat dobta:
- P244C - Katalizátor homérséklet túl alacsony a regeneráció közben, 1.hengersor
- P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés

Szinte éreztem, hogy DPF-el lesz gondom mert az utóbbi időben sajnos rövidebb távokon kellett rohangálnom és nem volt módom hosszab úton "égetni".
Gondoltam sebaj első körben csinálok egy statikus regent. Többször próbáltam de mindig ismeretlen hibával megszakította. Egyszer már emelt fordulatra vitte a motort kb 6-7 percig de ekkor is smeretlen hibával megszakította.
A lapos és az ELM között a kapcsolat tökéletes ezzel biztos nincs probléma, a ForScan is teszi a dolgát 2.3.11 beta van fent.

Van esetleg ötletetek, hogy miért van ez?

Üdv.!
Stieve
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35719 Dátum: 2017.10.20 péntek, 14:07:51 »


Köszönöm igen tanulságos írás. Ezek szerint én el voltam tévedve. Azt hittem hogy a statikus regenerálásnál pusztán a motor terhelésével emelt hővel égeti a cuccost. De akkor ha jól olvasom nem így van. Viszont az is hozzá tartozik a történethez hogy tavaly óta van nálam az autó viszont én még nem éreztem a regeneráció jeleit. Persze ez nem jelent semmit...
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35720 Dátum: 2017.10.20 péntek, 14:32:26 »

Köszönöm igen tanulságos írás. Ezek szerint én el voltam tévedve. Azt hittem hogy a statikus regenerálásnál pusztán a motor terhelésével emelt hővel égeti a cuccost. De akkor ha jól olvasom nem így van. Viszont az is hozzá tartozik a történethez hogy tavaly óta van nálam az autó viszont én még nem éreztem a regeneráció jeleit. Persze ez nem jelent semmit...

regenerációs folyamatok jóval bonyolultabbak, mint elsőre tűnnek, elég sok paraméternek meg kell felenie. pl: bmw-kben ha kimegy az olajköri termosztát, akkor a motorhőfok 70fok fölé már nem nagyon megy, úgy meg nem kezd neki regenerálni. a 10eft-os termosztátból lesz egy jóval nagyobb hiba

kellenének a pontos hibakódok, de általában az extra befecskendezővel szokott gond lenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35721 Dátum: 2017.10.20 péntek, 14:43:08 »

regenerációs folyamatok jóval bonyolultabbak, mint elsőre tűnnek, elég sok paraméternek meg kell felenie. pl: bmw-kben ha kimegy az olajköri termosztát, akkor a motorhőfok 70fok fölé már nem nagyon megy, úgy meg nem kezd neki regenerálni. a 10eft-os termosztátból lesz egy jóval nagyobb hiba

kellenének a pontos hibakódok, de általában az extra befecskendezővel szokott gond lenni

Pontos hibakódok alatt mit értesz?
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35722 Dátum: 2017.10.21 szombat, 19:28:17 »

Na mára kaptam egy "Check Engine" lámpát is  szomoru1
Lehet holnap aláfekszem és kiszedem azt a befecskendezőt.  Tudom azt valahogy tesztelni azon kívül hogy megnyomom kompresszorral? Az elektromos részét is le kéne csekkolnom. A biztije nem ment ki azt már megneztem...
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #35723 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 00:08:34 »

Én nem járatnám indítás után, max. 10mp ig. Pályázásnál, vagy forszírozott menet után szoktam várni kb. fél percet leállítás előtt, de ennyi. Hidegen meg nem kell bántani, ez lehet max.2000 fordulat, ahogy írod is.

 wave
kb, vagy max 2500ig, asszem HZsolt irta hogy az automata siman elporgeti addig hidegen, szal csak nem lehet 2500el sem baj Smiley
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35724 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 09:08:35 »

kb, vagy max 2500ig, asszem HZsolt irta hogy az automata siman elporgeti addig hidegen, szal csak nem lehet 2500el sem baj Smiley
elengedi addig, mert különben olyan alacsonyra esene a fordulat, hogy azért károsodna a motor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35725 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 15:29:09 »

Na kifogott rajtam az a sz..
Az istennek nem bírtam meglazitani es kivenni azt a befecskendező cuccot. Azért kompresszorral megnyomattam beszerelt állapotban  hátha. A hangja olyan volt mintha átmenne rajta a levegő de mindezek után a statikus regen 20%-nal ugyanúgy megszakad. Még meg kéne néznem hogy jön-e egyáltalán nafta, dolgozik-e a pumpája...
Most ennyi ....
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35726 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 19:02:43 »

Még nem tudtam egyértelműen beazonosítani, hogy merről jöhet a probléma, ezért kezdem az általánosban.

Pénteken mentem ki Bécsbe, M1-en úgy Győrig a szokott tempó, semmi extra, tempomat 140. Aztán egyszer rántott egyet az autó egy pillanatra, de ment tovább, mintha mi sem történt volna. Aztán ahogy közeledtem Bécs fele, egyre többször volt ilyen, vettem vissza a tempóból (100-110 volt a minimum). Megérkeztünk, autó letesz, pihent, ma indítottam be újra. Városban mentünk erre-arra, semmi hiba, alacsony tempós szakaszok (60-80-100), semmi hiba. Aztán pálya, tempomat 140. 5-10 km után megint rántott egyet. Tempó visszavesz, 110-115. Ezzel a sebességgel rántás nélkül végigjöttük a ~250 km-t.

Ezt a rántást úgy tudnám leírni, mintha egy pillanatra kikuplungolnál és rögtön nagyon durván leugranál a kuplungról. Talán még egy másodperc se az egész. Ha közvetlen a rántást követően lepadlóztam, egyből megindult, ugyanúgy volt benne erő, ahogy előtte. Motorhang nem változik, lassulni nem lassul. Sebességmérőn, fordulatszámmérőn nem látszott semmi ingadozás. Check engine lámpás, egyéb hibaüzenet nem jött.

Próbáltam álló helyből padlós gyorsítást, 30-40-ről lepadlózni, pörgetni a motort, bármit csinálhattam vele 120 alatt, nem jött elő a hiba. Pályán 120 felett nem tudtam direkt előidézni, teljesen random jött elő. Volt, amikor hegyen fel, volt amikor hegyen le, volt, amikor sík egyenesen. Semmihez nem tudtam kötni, kizárólag annyi, hogy 120-140 közé érve előjött, 120 alatt nem. Tempomattal is csinálta és tempomat nélkül is.

Nem tudom, hogy köze lehet-e hozzá, de leírom. Időnként, amikor D-be rakom az automatát (nem PS, hanem AWF) kicsit csúnyán veszi be a fokozatot. Van, amikor vajpuha, de van, amikor "megugrik" mikor D-be húzom. R-nél soha nem csinálta, D-nél időnként.

Kapcsolós ELM-el olvasva ezek voltak benne hazaérkezést követően:

Kód:
===RFA DTC P1571:62-48===
Code: P1571 - Brake switch

Additional Fault Symptom:
 - Signal Compare Failure

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Remote Function Actuator

===END RFA DTC P1571:62-48===

===RFA DTC U0402:68-48===
Code: U0402 - Invalid Data Received From TCM

Additional Fault Symptom:
 - Event Information

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Remote Function Actuator

===END RFA DTC U0402:68-48===

===PCM DTC P246B:00-28===
Code: P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

===END PCM DTC P246B:00-28===

===PCM DTC P0546:17-6C===
Code: P0546 - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High - Bank 1 Sensor 1

Additional Fault Symptom:
 - Circuit Voltage Above Threshold

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

===BCMii DTC B109B:15-68===
Code: B109B - License Plate Light

Additional Fault Symptom:
 - Circuit Short To Battery Or Open

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Body Control Module

 Freeze Frame :
-GLOBTIM: 186041824 sec - Global real time
-TOTDIST: 145979.0 km - Total Distance
-MAINECUV: 11.75 Volt - Main ECU voltage supply
-INCARTMP: 21 °C - In car temperature
===END BCMii DTC B109B:15-68===

Törölni engedte mindegyiket.
Ötletek?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35727 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 19:33:18 »

Még nem tudtam egyértelműen beazonosítani, hogy merről jöhet a probléma, ezért kezdem az általánosban.
...

A leírásodból az látszik, mint ha a regenerációhoz lenne köze a dolognak.
Nem a váltóra gyanakodnék először. (a regeneráció beleszól a torque managementbe is, az meg logikusan a váltóba)
A hibakódod is erre utal.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Qulligensz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #35728 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 19:50:25 »

Sziasztok!

Euro 4 -es motorral szerelt Mondeoban is lehet részecskeszűrő?Wikipedia szerint csak 2009-től szerelik a dízel kocsikba.

Üdv.
Naplózva

Mk4  Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35729 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 19:53:06 »

A leírásodból az látszik, mint ha a regenerációhoz lenne köze a dolognak.
Nem a váltóra gyanakodnék először. (a regeneráció beleszól a torque managementbe is, az meg logikusan a váltóba)
A hibakódod is erre utal.


Köszi!

Holnap ránézek a regenre. Ezek a PID-ek az érdekesek?
DPF_SOOT_LD
DPF_LOAD_LD
DSLCR
DSLRT
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35730 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 19:56:12 »

Sziasztok!

Euro 4 -es motorral szerelt Mondeoban is lehet részecskeszűrő?Wikipedia szerint csak 2009-től szerelik a dízel kocsikba.

Üdv.

Nem, mindegyik mk4-ben van, kivéve az 1.8 tdciben
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35731 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 19:58:33 »

A leírásodból az látszik, mint ha a regenerációhoz lenne köze a dolognak.
Nem a váltóra gyanakodnék először. (a regeneráció beleszól a torque managementbe is, az meg logikusan a váltóba)
A hibakódod is erre utal.


Egy awf váltó sokkal inkább hardver, mint a ps, ahol beleszólhat az sw... szóval az okfejtésed nem értem
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35732 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 20:10:47 »

Még nem tudtam egyértelműen beazonosítani, hogy merről jöhet a probléma, ezért kezdem az általánosban.

váltóolaj mikor volt cserélve? én azzal kezdenék, ha nem tudod pontosan mikor volt, mi került bele vagy több mint 45-50ekm. aztán tcm és pcm software frissítése. adaptációk nullázása.

ha kézzel beleváltasz és eltolódik a fordszám, más sebesség, akkor is csinálja?

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35733 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 20:11:09 »

Egy awf váltó sokkal inkább hardver, mint a ps, ahol beleszólhat az sw... szóval az okfejtésed nem értem
mind2 váltó hw, mind2nek van vezérlője
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35734 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 20:12:39 »

A leírásodból az látszik, mint ha a regenerációhoz lenne köze a dolognak.
Nem a váltóra gyanakodnék először. (a regeneráció beleszól a torque managementbe is, az meg logikusan a váltóba)
A hibakódod is erre utal.

ezt mi alapján?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35735 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 20:13:13 »

Sziasztok!

Euro 4 -es motorral szerelt Mondeoban is lehet részecskeszűrő?Wikipedia szerint csak 2009-től szerelik a dízel kocsikba.

Üdv.
korai galaxy/smax 2.0tdci amiben nincs(kb 2007 közepéig). meg az 1.8tdci-kben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35736 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 20:19:45 »

váltóolaj mikor volt cserélve? én azzal kezdenék, ha nem tudod pontosan mikor volt, mi került bele vagy több mint 45-50ekm. aztán tcm és pcm software frissítése. adaptációk nullázása.

ha kézzel beleváltasz és eltolódik a fordszám, más sebesség, akkor is csinálja?



Váltóolaj cserét/frissítést nem láttam a számlákon, amiket kaptam az autóhoz. Tervben van/volt, csak még nem jutottam el odáig.
Szoftver ügyében beszélek Power_Fordal.

A kézi váltást nem próbáltam. Holnap megyek egy kört vele és megnézem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35737 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 20:23:14 »

Váltóolaj cserét/frissítést nem láttam a számlákon, amiket kaptam az autóhoz. Tervben van/volt, csak még nem jutottam el odáig.
Szoftver ügyében beszélek Power_Fordal.

A kézi váltást nem próbáltam. Holnap megyek egy kört vele és megnézem.
akkor ne nagyon halogasd. ha jársz felém nálam is megoldható a frissítés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35738 Dátum: 2017.10.22 vasárnap, 21:01:28 »

akkor ne nagyon halogasd. ha jársz felém nálam is megoldható a frissítés

Jövő héten intézek időpontot a cserére.
Sajna messze és nincs dolgom mostanában arrafele Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35739 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 08:42:53 »

ezt mi alapján?

Olyankor produkálja a jelenséget, amikor az autó általában aktív regenerál. Stabil 140-nél csinálja, ha csökkenti a sebességet, akkor nem (mert ekkor működik a passzív regeneráció is, tehát kevesebb kormot termel, mint ami passzívan el tud égni. A 110-115-ös tartomány az pont az, amikor a kipuffgáz már van 550C, de még nem termel túl sok kormot, hogy aktív regenerálni is kelljen).
Ezen felül van egy 246os, meg egy 0546os hibája is, ami a renegerációval függhet össze.

Ennek a rántással való összefüggését nem tudom, a fentiek csak feltételezések részemről, de hasonló szituáció lehet, mint nekem ahogy elszállt a váltó fokozat visszajelzőm, s a vezetőoldali ülésmodul szharódott tele hibával ez miatt...

Viszont:
ha a D-t nehezen veszi, az meg olaj (mennyiség?) problémára is utalhat.
Az meg, hogy R-ben nem csinálja, még mindig lehet olaj is, de lehet szolenoid dolog is.

Én a renegeráció témájának tisztázásával kezdeném.
Majd olaj frissítés (mivel cserélni nem lehet) 2 ütemben.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35740 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 11:35:38 »

Olyankor produkálja a jelenséget, amikor az autó általában aktív regenerál. Stabil 140-nél csinálja, ha csökkenti a sebességet, akkor nem (mert ekkor működik a passzív regeneráció is, tehát kevesebb kormot termel, mint ami passzívan el tud égni. A 110-115-ös tartomány az pont az, amikor a kipuffgáz már van 550C, de még nem termel túl sok kormot, hogy aktív regenerálni is kelljen).
Ezen felül van egy 246os, meg egy 0546os hibája is, ami a renegerációval függhet össze.

Ennek a rántással való összefüggését nem tudom, a fentiek csak feltételezések részemről, de hasonló szituáció lehet, mint nekem ahogy elszállt a váltó fokozat visszajelzőm, s a vezetőoldali ülésmodul szharódott tele hibával ez miatt...

Viszont:
ha a D-t nehezen veszi, az meg olaj (mennyiség?) problémára is utalhat.
Az meg, hogy R-ben nem csinálja, még mindig lehet olaj is, de lehet szolenoid dolog is.

Én a renegeráció témájának tisztázásával kezdeném.
Majd olaj frissítés (mivel cserélni nem lehet) 2 ütemben.

függhet, abból az egyik inkább okozat, a másik meg inkább szenzor/jel hiba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35741 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 15:34:21 »

függhet, abból az egyik inkább okozat, a másik meg inkább szenzor/jel hiba

Ma mentem összevissza, de nem sikerült reprodukálni a hibát. Manual 4-5-6 2000-2500-as fordulat tartósan, hegyen fel, hegyen le, egyenesen, bármerre, semmi rántás.

DPF:
Mentem egy nagyobb kört, hogy bemelegedjen az autó. Utána rádugtam az ELM-et, ezek az értékek jöttek ki:
DPF_Load: 29,43
DPF_Soot_LD: 61,71
DP_DPF: 0,1, 0,2, 0,7 értékek ugráltak.
CATEMP11, CATEMP12: 115 körül.

Városi, városon kívül kocsikázás során a CATEMP hőmérsékletek 200-250-re emelkedtek.
A DPF_Load lecsökkent 26-ra, majd felment 32-re.
A DPF_Soot felment 65-re szépen fokozatosan.
A DP_DPF 1-5 között ugrált, egyszer volt egy nagyobb kiugrás 12-re.

Nyomtam egy statikus regent, kb 9 perc alatt sikeresen lement.
Regen után az értékek:
DPF_Load: 13
DPF_Soot: 5
DP_DPF: 1,8, 1,9 (alapjárat)

CATEMP11: ~350
CATEMP12: ~530.

Füstfelhőt nem lehetett látni az autó mögött.

DSLCR, DSLRT PID-eket nem találtam.

A bemelegítő kör utáni hibakód olvasásnál az EGR-es visszajött:

Kód:
===PCM DTC P0546:17-2F===
Code: P0546 - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High - Bank 1 Sensor 1

Additional Fault Symptom:
 - Circuit Voltage Above Threshold

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

===END PCM DTC P0546:17-2F===

Miután hazaértem, rádugtam újra az ELM-et, jött egy új MAP-os hibakód:

Kód:
===PCM DTC P006A:00-27===
Code: P006A - MAP - Mass or Volume Air Flow Correlation

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

===END PCM DTC P006A:00-27===
Kód:
===OBDII DTC P006A-P===
Code: P006A - MAP - Mass or Volume Air Flow Correlation

Status:
 - Pending - malfunction is expected to be confirmed

Module: On Board Diagnostic II

===END OBDII DTC P006A-P===
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35742 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 15:55:03 »

Olyankor produkálja a jelenséget, amikor az autó általában aktív regenerál. Stabil 140-nél csinálja, ha csökkenti a sebességet, akkor nem (mert ekkor működik a passzív regeneráció is, tehát kevesebb kormot termel, mint ami passzívan el tud égni. A 110-115-ös tartomány az pont az, amikor a kipuffgáz már van 550C, de még nem termel túl sok kormot, hogy aktív regenerálni is kelljen).
Ezen felül van egy 246os, meg egy 0546os hibája is, ami a renegerációval függhet össze.

Ennek a rántással való összefüggését nem tudom, a fentiek csak feltételezések részemről, de hasonló szituáció lehet, mint nekem ahogy elszállt a váltó fokozat visszajelzőm, s a vezetőoldali ülésmodul szharódott tele hibával ez miatt...

Viszont:
ha a D-t nehezen veszi, az meg olaj (mennyiség?) problémára is utalhat.
Az meg, hogy R-ben nem csinálja, még mindig lehet olaj is, de lehet szolenoid dolog is.

Én a renegeráció témájának tisztázásával kezdeném.
Majd olaj frissítés (mivel cserélni nem lehet) 2 ütemben.


A 2 ütemet úgy érted, hogy kétszer frissíteni? Csere egyszer, megyek vele X km-t, majd csere mégegyszer? X kb mennyi?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35743 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 17:15:48 »

A 2 ütemet úgy érted, hogy kétszer frissíteni? Csere egyszer, megyek vele X km-t, majd csere mégegyszer? X kb mennyi?
meg lehet csinálni 1 ütemben is.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35744 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 17:57:37 »

A 2 ütemet úgy érted, hogy kétszer frissíteni? Csere egyszer, megyek vele X km-t, majd csere mégegyszer? X kb mennyi?

Ahogy Zsolti írja, lehet 1 ütemben is, a lényeg, hogy a konverterben is cserélődjön az olaj.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35745 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 18:08:41 »

Ma mentem összevissza, de nem sikerült reprodukálni a hibát. Manual 4-5-6 2000-2500-as fordulat tartósan, hegyen fel, hegyen le, egyenesen, bármerre, semmi rántás.

...

Az 546-os az nem EGR hiba, hanem kipuffgáz hőmérséklet.
A mapos hibákat egyelőre ignorálnám, mert sztem okozat csak.
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.23 hétfő, 20:21:12 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35746 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 18:49:39 »

Az 549-es az nem EGR hiba, hanem kipuffgáz hőmérséklet.
A mapos hibákat egyelőre ignorálnám, mert sztem okozat csak.


https://mondeo-mk4.de/index.php/Thread/17262-P0546-Abgastemperatursensor-Reihe-1-Sensor-1/
Itt ír a srác ugyanilyen hibakóddal kapcsolatban, 2.2 FL TDCI-ről. A vége fele van egy kép, ha jól fordítottam, nála a DPF hátsó szenzora volt a bűnös. Valóban arrafele kell keresgélni?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Stieve
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #35747 Dátum: 2017.10.24 kedd, 15:37:20 »

Sziasztok!

Na még mindig copok a dpf befecskendezővel hiába melegítem stb nagyon be van gyógyulva nem jön le.
Viszont lenne egy kérésem, hogy akinek van esetleg kiszerelt állapotban egy, rá tudna-e mérni nekem az izzítójának az ellenállására. Kéne valami érték, hogy viszonyítani tudjak az enyém jó-e...
Nagy segítség lenne!

Üdv.!
Naplózva

2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35748 Dátum: 2017.10.24 kedd, 16:14:28 »

Sziasztok!

Na még mindig copok a dpf befecskendezővel hiába melegítem stb nagyon be van gyógyulva nem jön le.
Viszont lenne egy kérésem, hogy akinek van esetleg kiszerelt állapotban egy, rá tudna-e mérni nekem az izzítójának az ellenállására. Kéne valami érték, hogy viszonyítani tudjak az enyém jó-e...
Nagy segítség lenne!

Üdv.!
milyen értéket mérsz rajta?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35749 Dátum: 2017.10.24 kedd, 16:24:20 »

Sziasztok!

Na még mindig copok a dpf befecskendezővel hiába melegítem stb nagyon be van gyógyulva nem jön le.
Viszont lenne egy kérésem, hogy akinek van esetleg kiszerelt állapotban egy, rá tudna-e mérni nekem az izzítójának az ellenállására. Kéne valami érték, hogy viszonyítani tudjak az enyém jó-e...
Nagy segítség lenne!

Üdv.!
1ohm körüli értéknek kellene lennie.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 708 709 710 711 712 713 714 [715] 716 717 718 719 720 721 722 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.