Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:07:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 719 720 721 722 723 724 725 [726] 727 728 729 730 731 732 733 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11990739 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #36250 Dátum: 2018.01.16 kedd, 14:56:21 »

Blau4kombi: köszi, megkérdezem majd a szervizeseket, bár a csajjal nem voltak soha túl kedvesek. Nekem is megvan a véleményem arról a márkaszervizről Sad Elkótyavetyélni nem hagyom mert jobb állapotban van mint az enyém, van összehasonlítási alapom. Jóautókon simán fenntlehetne, ott ugyanilyen állapotban 2.5 körül találtam powershiftet, ez 6-os kézi. Kb jót mondtam akkor neki, a 2.4 reális lehet. Az alufelnin sincs karc annyira vigyázott rá!

Többiek: egy hölgy ismerősömnek próbálok segíteni, őt sajnos átvernék. Már kezdte elhinni az 1.5 milliós ajánlatokat. El is adta volna annyiért ha nem szállok be a témába.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.16 kedd, 15:01:00 írta Adam86 » Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36251 Dátum: 2018.01.16 kedd, 15:02:35 »

Blau4kombi: köszi, megkérdezem majd a szervizeseket, bár a csajjal nem voltak soha túl kedvesek. Nekem is megvan a véleményem arról a márkaszervizről Sad Elkótyavetyélni nem hagyom mert jobb állapotban van mint az enyém, van összehasonlítási alapom. Jóautókon simán fenntlehetne.

Többiek: egy hölgy ismerősömnek próbálok segíteni, őt sajnos átvernék. Már kezdte elhinni az 1.5 milliós ajánlatokat. El is adta volna annyiért ha nem szállok be a témába.
Többünknek van itt ismerőse márkaszervizben... Tudunk segíteni ár ügyében...
küldök egy pü-t!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
horusz01
Vendég
« Új hozzászólás #36252 Dátum: 2018.01.16 kedd, 18:09:25 »

Sziasztok! Egy kis segitsegre lenne szükségem, van egy 1.6 tdci mondeonk 2011 évjárat. Ma cdinàlt egy olyat hogy menet közbe letiltottt a kijelzőn egy tengelykapcs ábra és max 1000 fordulat ( talán 1500) de ha leállitom ujrainditom megint megy normàlissan de kb 3000 fordulat fölött megint letilt. Egy szerelöt felhivtam azt mondta elsőre probàljam levenni az aksi sarut mert lehet vmi tisztitó progi végigment de letilt hogy vigyem szakszervizbe , megtettem nem kett jó ésssss a rádió is kéri a pint smiről fogalmam sincs Sad tud vki segiteni ?? Előre is köszönöm !
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #36253 Dátum: 2018.01.16 kedd, 19:24:41 »

Sziasztok! Egy kis segitsegre lenne szükségem, van egy 1.6 tdci mondeonk 2011 évjárat. Ma cdinàlt egy olyat hogy menet közbe letiltottt a kijelzőn egy tengelykapcs ábra és max 1000 fordulat ( talán 1500) de ha leállitom ujrainditom megint megy normàlissan de kb 3000 fordulat fölött megint letilt. Egy szerelöt felhivtam azt mondta elsőre probàljam levenni az aksi sarut mert lehet vmi tisztitó progi végigment de letilt hogy vigyem szakszervizbe , megtettem nem kett jó ésssss a rádió is kéri a pint smiről fogalmam sincs Sad tud vki segiteni ?? Előre is köszönöm !

milyen az a tengelykapcsoló ábra?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36254 Dátum: 2018.01.16 kedd, 20:05:33 »

milyen az a tengelykapcsoló ábra?
Biztosan a narancssárga váltóra gondolt, csak kicsit homályos a sziluettje a műszefalon. ...
Tudod: e6 tulajdonosokkal türelmesnek kell lenni...   Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #36255 Dátum: 2018.01.16 kedd, 20:52:42 »

Sziaztok!
Forscannel hogyan lehet kikapcsolni a biztonsági öv figyelmeztetést? találtam olyat h "with/without seat belt warning device". alapból without-on volt. átállítottam with-re, akkor nem csipogott ha nem volt bekötve, de cserébe hibakódot dobott (U2101) gondolom mert nem találta a modult. Van egyéb lehetőség a kikapcsolásra?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #36256 Dátum: 2018.01.16 kedd, 21:30:02 »

Sziaztok!
Forscannel hogyan lehet kikapcsolni a biztonsági öv figyelmeztetést? találtam olyat h "with/without seat belt warning device". alapból without-on volt. átállítottam with-re, akkor nem csipogott ha nem volt bekötve, de cserébe hibakódot dobott (U2101) gondolom mert nem találta a modult. Van egyéb lehetőség a kikapcsolásra?

nem kell ehez forscan. http://mondeo.hu/index.php?topic=25028.0
Naplózva

danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #36257 Dátum: 2018.01.17 szerda, 22:45:19 »

De ő Forscan-nel akarja!!!!!!!!!  nyes

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #36258 Dátum: 2018.01.17 szerda, 22:47:06 »

Melyik márkaszervizhez hordta?

Blau4kombi: köszi, megkérdezem majd a szervizeseket, bár a csajjal nem voltak soha túl kedvesek. Nekem is megvan a véleményem arról a márkaszervizről Sad Elkótyavetyélni nem hagyom mert jobb állapotban van mint az enyém, van összehasonlítási alapom. Jóautókon simán fenntlehetne, ott ugyanilyen állapotban 2.5 körül találtam powershiftet, ez 6-os kézi. Kb jót mondtam akkor neki, a 2.4 reális lehet. Az alufelnin sincs karc annyira vigyázott rá!

Többiek: egy hölgy ismerősömnek próbálok segíteni, őt sajnos átvernék. Már kezdte elhinni az 1.5 milliós ajánlatokat. El is adta volna annyiért ha nem szállok be a témába.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36259 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 07:27:33 »

Melyik márkaszervizhez hordta?

nemtudom
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #36260 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 09:44:52 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni mondeomat, egy 2014-es mondeora! de ahogy végig nézem a palettát a neten, szinte csak dízelek vannak és szinte mindbe ilyen 145-150 ezer km van ! Én ezt egy majdnem 4 éves autóba sokallom, persze ez lehet csak az én véleményem!
Mik a tapasztalatok a dízellel kapcsolatban? esetleg a powershift váltókról? mert van egy mondeo ami huhára tetszik de powershiptes, ja és van benne 145ezer e kettő kombinációja már kicsit elrettent:(
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36261 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 10:01:31 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni mondeomat, egy 2014-es mondeora! de ahogy végig nézem a palettát a neten, szinte csak dízelek vannak és szinte mindbe ilyen 145-150 ezer km van ! Én ezt egy majdnem 4 éves autóba sokallom, persze ez lehet csak az én véleményem!
Mik a tapasztalatok a dízellel kapcsolatban? esetleg a powershift váltókról? mert van egy mondeo ami huhára tetszik de powershiptes, ja és van benne 145ezer e kettő kombinációja már kicsit elrettent:(


Én nem vennék powershiftet, de sokan meg esküsznek ár. Mondjuk azt, hogyha előírás szerint volt szervizelve, akkor lehet nem rossz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36262 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 10:07:47 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni mondeomat, egy 2014-es mondeora! de ahogy végig nézem a palettát a neten, szinte csak dízelek vannak és szinte mindbe ilyen 145-150 ezer km van ! Én ezt egy majdnem 4 éves autóba sokallom, persze ez lehet csak az én véleményem!
Mik a tapasztalatok a dízellel kapcsolatban? esetleg a powershift váltókról? mert van egy mondeo ami huhára tetszik de powershiptes, ja és van benne 145ezer e kettő kombinációja már kicsit elrettent:(


Szia, én 2013 nyarán vettem, magán használat, nem járom sokat munka miatt az országot és 110ezernél járok. Amiket árulnak nagyrész cégesek voltak, szerintem messze nem sok ennyi km. Ekkora autót dízel motorral nem évi 10.000 km-re vesznek, persze vannak kivételek.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36263 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 11:25:53 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni mondeomat, egy 2014-es mondeora! de ahogy végig nézem a palettát a neten, szinte csak dízelek vannak és szinte mindbe ilyen 145-150 ezer km van ! Én ezt egy majdnem 4 éves autóba sokallom, persze ez lehet csak az én véleményem!
Mik a tapasztalatok a dízellel kapcsolatban? esetleg a powershift váltókról? mert van egy mondeo ami huhára tetszik de powershiptes, ja és van benne 145ezer e kettő kombinációja már kicsit elrettent:(


*140-150-et mutat mindegyik órája, aztán, hogy miről tekerték vissza, az már más kérdés.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #36264 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 12:44:08 »

Én nem vennék powershiftet, de sokan meg esküsznek ár. Mondjuk azt, hogyha előírás szerint volt szervizelve, akkor lehet nem rossz.

a powershift nekem sem célom:)
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #36265 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 12:46:10 »

Szia, én 2013 nyarán vettem, magán használat, nem járom sokat munka miatt az országot és 110ezernél járok. Amiket árulnak nagyrész cégesek voltak, szerintem messze nem sok ennyi km. Ekkora autót dízel motorral nem évi 10.000 km-re vesznek, persze vannak kivételek.

én sem dízelt akartam venni, de amennyi pénzem van abból csak egy 1.6 turbó benzint tudnék venni, és nem nagy a választék!
Persze szívesen vennék 2.0 turbó benzint 200 le-vel, de félek ez a turbó benzines motorok nem kifejlettek még. ill. pénzem sem lenne rá, ezért marad a 2.0 dízel
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #36266 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 12:47:15 »

*140-150-et mutat mindegyik órája, aztán, hogy miről tekerték vissza, az már más kérdés.


igen, igen! Bár valamikor bevezették az elektronikus szervizkönyvet! De állítólag arról csak akkor adnak ki hivatalos nyilatkozatot, ha a neveden van már az autó!
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36267 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 14:01:49 »

igen, igen! Bár valamikor bevezették az elektronikus szervizkönyvet! De állítólag arról csak akkor adnak ki hivatalos nyilatkozatot, ha a neveden van már az autó!

Ford Máté elég rugalmas e kérdésben.

Viszont az elektronikus szervizkönyvet nem volt kötelező tölteni a kezdetekben --> különösképp a németek sz.rtak rá. MK4-nél nem nagyon lehet erre támaszkodni. MK5-ről majd talán lesz érdemi infó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #36268 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 14:36:10 »

Köszi szépen!
Wikin lévő nem működött, ezért akartam forscannel. faceliftes verzió már műxik.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
GeeRo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #36269 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 18:46:26 »

Hali! Erről mi a véleményetek?! Azon kívül, hogy nagyon drága. 70%-ban városi használatra.

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_titanium_sz.konyv-106ekm-bor-s.mentes-12464051
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.18 csütörtök, 18:50:00 írta GeeRo » Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #36270 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 19:18:21 »

Hali! Erről mi a véleményetek?! Azon kívül, hogy nagyon drága. 70%-ban városi használatra.

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_titanium_sz.konyv-106ekm-bor-s.mentes-12464051

Elég érdekes, hogy 2012 és 2014 között mindösszesen 143, azaz egyszáznegyvenhárom kilométert tettek meg vele két olajcsere között Németországban.  fejvakaras
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
GeeRo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #36271 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 19:42:09 »

Elég érdekes, hogy 2012 és 2014 között mindösszesen 143, azaz egyszáznegyvenhárom kilométert tettek meg vele két olajcsere között Németországban.  fejvakaras

Legjobb esetben 50e km-el több van benne. =) Szombaton elakarok ugrani megnézni.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.18 csütörtök, 19:44:05 írta GeeRo » Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #36272 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 20:23:46 »

Hali,
Kb. 1 hétig bírta hibakód nélkül. Sajnos ma ismét kigyulladt a kis tengeralattráró.
Ami érdekes, h kb. méterre pontosan ugyanott mint 1 hete, Megyeri híd budai oldal, körforgalomba érkezés, motorfékkel lassítva.
Most is P0258 (P0258:11-A8 és P0258-C).
Szóval nem csak egyszeri elmezavar volt. 3-4 leállítás-indítás után lekapcsolta a tengeralattjárót de a hiba tárolva maradt.
Azon kívül, h vigyem szervízbe más ötlet? (29-re kaptam időpontot szervízbe)
köszönöm
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36273 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 21:18:12 »

Hali,
Kb. 1 hétig bírta hibakód nélkül. Sajnos ma ismét kigyulladt a kis tengeralattráró.
Ami érdekes, h kb. méterre pontosan ugyanott mint 1 hete, Megyeri híd budai oldal, körforgalomba érkezés, motorfékkel lassítva.
Most is P0258 (P0258:11-A8 és P0258-C).
Szóval nem csak egyszeri elmezavar volt. 3-4 leállítás-indítás után lekapcsolta a tengeralattjárót de a hiba tárolva maradt.
Azon kívül, h vigyem szervízbe más ötlet? (29-re kaptam időpontot szervízbe)
köszönöm

kerüld azt a körforgalmat.Menj a pesti oldalon...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #36274 Dátum: 2018.01.18 csütörtök, 22:03:36 »

kerüld azt a körforgalmat.Menj a pesti oldalon...

Erre már én is gondoltam  vigyor3
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
juppe008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Új hozzászólás #36275 Dátum: 2018.01.19 péntek, 10:43:12 »

Azt tudja valaki, hogy FL modelleknél a fényszóró mosó mikor spriccel a lámpára folyadékot ?
A könyvben csak vmi olyasmit ír, hogy a folyadék fogyása miatt nem minden ablak mosáskor megy.

Szóval akkor minden X mosáskor kapcsol be az is, vagy csak ha mondjuk X másodpercnél hosszabban engedem az ablakra a vizet ?
Naplózva

2013 / MK4 fl / Kombi / Titanium / 2.0 Benzin
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36276 Dátum: 2018.01.19 péntek, 11:06:01 »

Azt tudja valaki, hogy FL modelleknél a fényszóró mosó mikor spriccel a lámpára folyadékot ?
A könyvben csak vmi olyasmit ír, hogy a folyadék fogyása miatt nem minden ablak mosáskor megy.

Szóval akkor minden X mosáskor kapcsol be az is, vagy csak ha mondjuk X másodpercnél hosszabban engedem az ablakra a vizet ?

Ha jól tudom bekapcsolt lámpánál mosod az ablakot, akkor mossa a lámpát is.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #36277 Dátum: 2018.01.19 péntek, 12:20:26 »

viszont még mindig nem kaptam, választ, hogy mik a tapasztalatok ezekkel a mondikkal? Smiley
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #36278 Dátum: 2018.01.19 péntek, 13:02:33 »

Elég érdekes, hogy 2012 és 2014 között mindösszesen 143, azaz egyszáznegyvenhárom kilométert tettek meg vele két olajcsere között Németországban.  fejvakaras
Az olajcsere nem 20 E km vagy 1 év,mert így még érdekesebb a megtett 143 km elosztva évente. wow1
Egy e-szervizkönyvet azért megnéznék,hogy mit írtak be. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36279 Dátum: 2018.01.19 péntek, 13:06:20 »

viszont még mindig nem kaptam, választ, hogy mik a tapasztalatok ezekkel a mondikkal? Smiley

Szerintem jók a tapasztalatok, bár néhányan nem így vélekednek. Ez így jó?  smile Én újonnan vettem, az eltelt 4,5 év és 110E km alatt cserélem első-hátsó féket, tárcsástól, sokszor olajat és szűrőket, cserélték a fékolajat, és most majd kell egy vákumszelepet is cserélni, mert leállításnál fingik. A márkaszervízes történet 40-80-ig terjed. A köztes házi olajcsere 20 körül.
Ha sikerül találod egy igazolt futásteljesítményű és megfelelően karbantartott autót, akkor sok bajod nem lesz, de mint minden autónál, itt is használódik a gép. Vezérléscsere, kéttömegű és kuplung ami elhasználódik, szerencsére az üzemanyag rendszerrel már jóval kevesebb a gond mint a hármasnál volt. Ha kis távokat jársz, akkor a DPF miatt lehet nyűgöd, FL előtt sűrűbb olajcsere, FL után a külön gázolaj befecskendező kokszolódása járhat vele.
A turbócső is át szokott szakadni, cseréje nem vészes.
Elnagyolva kb ennyi, persze a nem megfelelően karbantartott, ki tudja miről visszatekert és 100E km-el eladott csodák becsapott tulajai nem így vélekednek.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36280 Dátum: 2018.01.19 péntek, 13:11:07 »

Legjobb esetben 50e km-el több van benne. =) Szombaton elakarok ugrani megnézni.

Az meg se furdul a fejedben hogy vajon miért nem jártak vele két évig? Nem igazán életszerű szerintem. Az is mókás hogy a szervízkönybe a magyar ügyesen beírta a 107.001-et, de 106.000-al hirdetik. Ha a km-el csalnak, akkor mivel nem?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #36281 Dátum: 2018.01.19 péntek, 13:19:11 »

Nekem úgy jött be a Mondeo vásárlás, hogy német tulajtól (nem albán-koszovói-török), nem kereskedőtől, vezetett szervizkönyvvel, számlákkal, törésmentesen vettem. Van ismerősöm, aki ezek behozatalával foglalkozik, csak a címet (címeket) adtam meg neki, és 4 nap múlva a nevemre írva adta át a kulcsokat. Igaz, voltak látható jelei a kinti szakszerviz mutatványainak, de bizalomgerjesztőbb volt az összkép, mint itthon.

mobile.de-t nem nézted? Télen amúgy is olcsóbbak az autók.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
DaniArtúr
Vendég
« Új hozzászólás #36282 Dátum: 2018.01.19 péntek, 14:37:46 »

Tisztelt Urak!
Mondeo 2008, 2.0 tdci titanium a kocsim. Tavasz lévén kitakaríttattam a klímát. Klímás mondta, javítani kell a klímakompresszort, nem működik. Ezt kijavította, de továbbra sem indul a klíma. Szerinte valami relé a gond (nem pontosan így fogalmazott, kicsit szakmaisabban hangzott). Ő nem ért az elektronikához. Közölte azt is, hogy a hűtőventi sem indul, talán pont emiatt. Hosszú távokon használom a gépet, gondoltam nem gond, még nincs meleg. Autóvillamos szerelő nem tudta kiolvasni a hibát, inkább hozzá sem nyúlt. Ok, akkor márkaszervíz, jövő hétre van időpont. De közben egy dugóban felforrt a hűtővíz... Klíma továbbra sem üzemel...
Tudtok tanácsot adni, javasolni szerelőt, szervízt Győr vagy Sopron közelében, vagy esetleg diagnosztizálni a leírtak alapján?
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36283 Dátum: 2018.01.19 péntek, 17:34:07 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni mondeomat, egy 2014-es mondeora! de ahogy végig nézem a palettát a neten, szinte csak dízelek vannak és szinte mindbe ilyen 145-150 ezer km van ! Én ezt egy majdnem 4 éves autóba sokallom, persze ez lehet csak az én véleményem!
Mik a tapasztalatok a dízellel kapcsolatban? esetleg a powershift váltókról? mert van egy mondeo ami huhára tetszik de powershiptes, ja és van benne 145ezer e kettő kombinációja már kicsit elrettent:(


Szia!

Én kimondottan ilyet kerestem! 2 évesen vettem a kocsim 122.000,-km - el, na jó én valójában fehér tits-et kerestem, de... Gondolj bele, ki sem hült a motor, sokat ment üzemmelegen! Egy évi 50+ ezret futott kocsit 5-7 havonta vittek szervízbe... SZERINTEM... 

Ez a futás piti ezeknek, nagyon jó konstrukció a motor. A pókersittet nem ismerem, nekem kizáró tényező volt...

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36284 Dátum: 2018.01.20 szombat, 21:42:45 »

Gyári üzemanyagszűrő: Purflux.
Gyári légszűrő: Mann.

Pollen és olajszűrőről nem volt megállapítható, hogy ki a beszállító.

Két tervezőcsapat ma délután biztos csuklott. Az egyik, amelyik ilyen elb..szatt helyre tette a pollenszűrőt. A másik, amelyik jó francia szokás szerint fejjel lefele rakta be az olajszűrőt.

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
greenfield
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #36285 Dátum: 2018.01.20 szombat, 22:40:03 »

Sziasztok,

Esetleg nem tudja valaki, hogy ez a képernyő fagyás mitől lehet? Kb fél óránál hosszabb leállítás után újra jó.

Itt a kép hozzá:
http://www.***/view.php?filename=7946F4B8761_68C6_45B1_853.jpeg
Naplózva

Mondeo 2007 TDCi 2.0 Mk4
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #36286 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 00:52:54 »

Szerintem jók a tapasztalatok, bár néhányan nem így vélekednek. Ez így jó?  smile Én újonnan vettem, az eltelt 4,5 év és 110E km alatt cserélem első-hátsó féket, tárcsástól, sokszor olajat és szűrőket, cserélték a fékolajat, és most majd kell egy vákumszelepet is cserélni, mert leállításnál fingik. A márkaszervízes történet 40-80-ig terjed. A köztes házi olajcsere 20 körül.
Ha sikerül találod egy igazolt futásteljesítményű és megfelelően karbantartott autót, akkor sok bajod nem lesz, de mint minden autónál, itt is használódik a gép. Vezérléscsere, kéttömegű és kuplung ami elhasználódik, szerencsére az üzemanyag rendszerrel már jóval kevesebb a gond mint a hármasnál volt. Ha kis távokat jársz, akkor a DPF miatt lehet nyűgöd, FL előtt sűrűbb olajcsere, FL után a külön gázolaj befecskendező kokszolódása járhat vele.
A turbócső is át szokott szakadni, cseréje nem vészes.
Elnagyolva kb ennyi, persze a nem megfelelően karbantartott, ki tudja miről visszatekert és 100E km-el eladott csodák becsapott tulajai nem így vélekednek.

Ezek akkor szijasok,? Nem lancosak?
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #36287 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 07:33:35 »

Sziasztok! Nem vagyok tisztába az árakkal ezért felvállalva a tudatlanságomat megszeretném kérdezni, hogy szerintetek egy 2008as Titanium S kinézetű mondeo 260ezer km-el és 2.2-es tdci motorral van szerelve, körül belül mennyi lehet a reális ára?

Most feltételezzük azt hogy szép és jó állapotban van és jó darabig semmire se kell költeni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36288 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 09:42:00 »

Ezek akkor szijasok,? Nem lancosak?

Igen szijas, kiveve az 1.8 dizli mert az mindketto, de ha jol tudom az csak FL elott volt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #36289 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 10:25:29 »


Most feltételezzük azt hogy szép és jó állapotban van és jó darabig semmire se kell költeni.


Ilyen nincs, főleg hogy dízel. nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #36290 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 10:59:02 »

Sziasztok! Nem vagyok tisztába az árakkal ezért felvállalva a tudatlanságomat megszeretném kérdezni, hogy szerintetek egy 2008as Titanium S kinézetű mondeo 260ezer km-el és 2.2-es tdci motorral van szerelve, körül belül mennyi lehet a reális ára?

Most feltételezzük azt hogy szép és jó állapotban van és jó darabig semmire se kell költeni.


Eladóként:

Ha igaz, hogy jó az állapot, akkor 2,7millióra tenném ki, a piac meg beárazza, de még azon sem lepődnék meg, ha elmenne ennyiért... Ritka ez a felszereltség, rá tudnak kattanni az emberek, utólag pedig lehetetlen produkálni...

Vevőként:

Jók ezek az autók, de lehet egy-két taposóakna, bár egy haver 2008-as tit-s-e 380k km - nél még gyári gátlókkal és kuplunggal és kt-vel futott, mielőtt eladta... Asszem négy darab turbócsövet és izzítógyertyákat cserélt mindösszesen... Én 2,2millát adnék egy 260k-t futottért, mert, ha valami letérdel, az 500k + kiadás lesz hamar...

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #36291 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 11:04:09 »

Egy kis segítséget kérnék.

Meg tudjátok mondani hogy a fl mk4 műszerfalborítása különbözik a fl előttitől?

Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
csubek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #36292 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 12:09:42 »

Sziasztok.

Egy 2007-es MK4-es 2 literes dizel mondeot néztem meg, tetszik nekem az autó, viszont 2 problémám van vele.
1 - kettesben gyorsításkor 1300-as fordulat környékén megtorpan az autó egy pillanatra aztán szépen húz tovább. Találoztatok már ilyen problémával? Mi okozhatja?
2 - nincs az autóban tempomat, pedig Titanium felszereltségű. Utólag beszerelhető? Eseteleg tudjátok mennyibe kerülhet?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36293 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 13:00:21 »

Sziasztok.

Egy 2007-es MK4-es 2 literes dizel mondeot néztem meg, tetszik nekem az autó, viszont 2 problémám van vele.
1 - kettesben gyorsításkor 1300-as fordulat környékén megtorpan az autó egy pillanatra aztán szépen húz tovább. Találoztatok már ilyen problémával? Mi okozhatja?
2 - nincs az autóban tempomat, pedig Titanium felszereltségű. Utólag beszerelhető? Eseteleg tudjátok mennyibe kerülhet?

Tempomatot vik berakja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36294 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 13:01:12 »

Eladóként:

Ha igaz, hogy jó az állapot, akkor 2,7millióra tenném ki, a piac meg beárazza, de még azon sem lepődnék meg, ha elmenne ennyiért... Ritka ez a felszereltség, rá tudnak kattanni az emberek, utólag pedig lehetetlen produkálni...

Vevőként:

Jók ezek az autók, de lehet egy-két taposóakna, bár egy haver 2008-as tit-s-e 380k km - nél még gyári gátlókkal és kuplunggal és kt-vel futott, mielőtt eladta... Asszem négy darab turbócsövet és izzítógyertyákat cserélt mindösszesen... Én 2,2millát adnék egy 260k-t futottért, mert, ha valami letérdel, az 500k + kiadás lesz hamar...

 wave wave

Teged ismerve nyitnal egy acelos 1,1M-es ajanlattal  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36295 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 13:27:17 »

Tempomatot vik berakja.

A többit meg Alf.
Rakja be.

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #36296 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 13:41:09 »

Sziasztok!

2008-as AZBA 2.0 Tdci motornál a motorblokk hol van összekötve a karosszériával(testpont)?
Mert el van korrodálva, nagyon magas ellenállást mutat a karosszéria és a blokk és nem önindítózott, összekötve bikakábellel a karosszériát a blokkal beindult.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36297 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 13:42:23 »

A többit meg Alf.
Rakja be.

 eplus2
Azt csak TE szeretnéd. eplus2
Még egy kicsit változtatnod kell az identitásodon, és akkor beállhatsz a sorba... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #36298 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 16:57:23 »

Sziasztok!

2008-as AZBA 2.0 Tdci motornál a motorblokk hol van összekötve a karosszériával(testpont)?
Mert el van korrodálva, nagyon magas ellenállást mutat a karosszéria és a blokk és nem önindítózott, összekötve bikakábellel a karosszériát a blokkal beindult.

Köszönöm!
Megy test kábel az akkuról a sebességváltóra...kövesd a kábelt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #36299 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 17:27:11 »

Megy test kábel az akkuról a sebességváltóra...kövesd a kábelt.
Én csak a bal toronynál látom hogy odamegy az akksi testkábele. Máshova az akksiról nem látom.
De a váltón se találtuk

Munkatársam kocsija, boltban végeztek és nem indult. Az egész motor tiszta fehéres korróziós.
Bikakábellel kötöttük össze és egyből indult.
Multiméter se mutat rendes összeköttetést
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak: 1 ... 719 720 721 722 723 724 725 [726] 727 728 729 730 731 732 733 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.