Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 07:57:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 729 730 731 732 733 734 735 [736] 737 738 739 740 741 742 743 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10716343 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #36750 Dátum: 2018.04.20 péntek, 17:57:45 »

Szia!

Vettem ma egy (szerintem) jó árú mk4 kombit (2008, 2.0 tdci,140 ló, manuális)....
Amihez még szívesen fogadnék tanácsokat:
- nincs tetősín rajta, viszont szeretnék tetőcsomagtartót, mit érdemes
- nincs vonóhorog, de kellene, ezt honnan érdemes, hol szereltessem be (pest)
- Hátsó tárcsa és betét kuka, honna, milyet?

Köszi és üdv,
1 van tetőcsomagtartó ilyen autóhoz is. Kb. 40eFT pl: cromaxnál
2 vonohorog izlés kérdése 50e-120e+vizsga
3 bremboszett!, de erről fék topikban olva6sz!

Egyéb: tartalékolj kb. 300eFT  KT+kupplung tárcsa cserére, ha eddig nem volt ilyen.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #36751 Dátum: 2018.04.20 péntek, 19:57:38 »

Sziasztok! A vàltóolaj leerestő csavart megtalàltam, de hol a betöltö ès szintjelző csavar? Huh?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #36752 Dátum: 2018.04.20 péntek, 20:52:06 »

Sziasztok! A vàltóolaj leerestő csavart megtalàltam, de hol a betöltö ès szintjelző csavar? Huh?

lehet,hogy rosszul emlékszem,de mintha a bal oldali kerék felől a kerékjárati ívből nyitható... Roll Eyes ,sőt egészen biztos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #36753 Dátum: 2018.04.20 péntek, 20:58:16 »

lehet,hogy rosszul emlékszem,de mintha a bal oldali kerék felől a kerékjárati ívből nyitható... Roll Eyes ,sőt egészen biztos.
Köszönöm? Reggel megnèzem!
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #36754 Dátum: 2018.04.30 hétfő, 02:16:22 »

Sziasztok,

Valaki megszakértené a jelenséget, mert már kifogytam az ötletekből.
Jobbra húz a mondi, ha elindulok fordul magatol a kormany jobbra. De ha nagy sebessegnel megyek akkor is.
Keszitetem videot:

https://www.youtube.com/watch?v=pCynKCitQdM

A gumik egyenletesek, a felnik tokeletesek, a futomuvet Auto-Fortnal ketszer, Ford solymarnal 3szor neztek meg , de azt mondtak hogy nem kell hozzanyulni mert teljesen megfeleloen van beallitva.
A kerdesem az hogy ekkora mennyisegu huzas egeszseges ezeken az utakon, vagy vizsgáltassam tovabb?

Előre is koszi
udv
Breaker
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.30 hétfő, 02:28:05 írta Breaker » Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #36755 Dátum: 2018.04.30 hétfő, 20:20:54 »

Sziasztok,

Valaki megszakértené a jelenséget, mert már kifogytam az ötletekből.
Jobbra húz a mondi, ha elindulok fordul magatol a kormany jobbra. De ha nagy sebessegnel megyek akkor is.
Keszitetem videot:

https://www.youtube.com/watch?v=pCynKCitQdM

A gumik egyenletesek, a felnik tokeletesek, a futomuvet Auto-Fortnal ketszer, Ford solymarnal 3szor neztek meg , de azt mondtak hogy nem kell hozzanyulni mert teljesen megfeleloen van beallitva.
A kerdesem az hogy ekkora mennyisegu huzas egeszseges ezeken az utakon, vagy vizsgáltassam tovabb?

Előre is koszi
udv
Breaker

hmm, lehetett törve a kocsi?
amugy klasszik subframe alignment problemanak tunik, sajna nem tudom mikent mondjak ezt magyarul,
de van egy tool amivel beallithato a subframenel. elol is es hatul is allithato.
video rola -> https://www.youtube.com/watch?v=MnrNRut_ojQ
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.30 hétfő, 20:29:09 írta ReFi » Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36756 Dátum: 2018.04.30 hétfő, 21:30:47 »

hmm, lehetett törve a kocsi?
amugy klasszik subframe alignment problemanak tunik, sajna nem tudom mikent mondjak ezt magyarul,
de van egy tool amivel beallithato a subframenel. elol is es hatul is allithato.
video rola -> https://www.youtube.com/watch?v=MnrNRut_ojQ

aha, jó hehe hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36757 Dátum: 2018.04.30 hétfő, 22:57:49 »

hmm, lehetett törve a kocsi?
amugy klasszik subframe alignment problemanak tunik, sajna nem tudom mikent mondjak ezt magyarul,
de van egy tool amivel beallithato a subframenel. elol is es hatul is allithato.
video rola -> https://www.youtube.com/watch?v=MnrNRut_ojQ


Ha itt gond lenne, akkor a futóműbeállításnál kiderült volna.  Cool
Át kell inkább nézni azt a futóművet rendesen, főleg a szilenteket...... Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Syrius
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #36758 Dátum: 2018.05.01 kedd, 17:21:47 »

 wave Szisztok Tudna valaki segíteni hogyan kell olajcsere után nullázni a fedélzetit . 2011 mondeo ecoboost , Converse+ a fedélzeti progi. Az találtam a neten , hogy nyomjam a féket és a gázpedálokat egyszerre és nyomjam az indítógombot Erre nekem elindul motor .  Próbáltam csak gázpedállal ugyan ezt de semmi reakcó . 
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #36759 Dátum: 2018.05.01 kedd, 17:55:50 »

wave Szisztok Tudna valaki segíteni hogyan kell olajcsere után nullázni a fedélzetit . 2011 mondeo ecoboost , Converse+ a fedélzeti progi. Az találtam a neten , hogy nyomjam a féket és a gázpedálokat egyszerre és nyomjam az indítógombot Erre nekem elindul motor .  Próbáltam csak gázpedállal ugyan ezt de semmi reakcó . 

Gyújtáson nyomd a 2 pedált. Tehát először ne  pedálokat nyomd.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36760 Dátum: 2018.05.01 kedd, 19:03:31 »

wave Szisztok Tudna valaki segíteni hogyan kell olajcsere után nullázni a fedélzetit . 2011 mondeo ecoboost , Converse+ a fedélzeti progi. Az találtam a neten , hogy nyomjam a féket és a gázpedálokat egyszerre és nyomjam az indítógombot Erre nekem elindul motor .  Próbáltam csak gázpedállal ugyan ezt de semmi reakcó . 

Kulcs nalad, pedal nem nyomkod. Gomb megnyom. Ket pedal lenyom.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Syrius
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #36761 Dátum: 2018.05.01 kedd, 20:17:46 »

Köszi az infot  wave Azt csináltam az olaj reset-nél amit írtál gomb majd két pedál vagy 1 percig , de nem mutatott semmit a fedélzeti Ettől még nullázta vagy mi a helyzet
Naplózva
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36762 Dátum: 2018.05.01 kedd, 20:48:26 »

Sziasztok, ma kipróbáltam egy 2008-as 1,8 125 lovas dízel kombi Mondeot és nagyon megtetszett (1,6 Xsara Pic után Smiley ). Csendes, 2000-es fordulatszám felett szépen húzott, minden működött rajta látszólag. A hét végén szeretném ismét megnézni, és akár lefoglalózni, így szeretném megkérdezni a T. Fórumlakókat, hogy mire kell figyelni, milyen hiba jöhet elő, ami esetleg már egy próbaúttal is kiszűrhető.
Az autóban 190ekm van, fele egy flottában ment bele, utána magánszemélyé volt, a szervizkönyve hihetőnek tűnt.
A kettőstömegűt próbáltam tesztelni, de nem nagyon értek hozzá, leállítás előtt üresbe tettem, felengedtem a kuplungot és leállítottam. Ekkor volt egy kattanás a motor felől, de az ajtót nem remegtette előtte, utána. Az eladó valószínűleg utánajárt az áraknak, mert azt mondta, hogy a kuplungszett kettőstömegűvel 150eFt körül van, ez reális? Bárdinál 300e körül van csak. Azt is olvastam, hogy az ezzel a motorral szerelt Mondeokban garanciában cserélték 75ekm körül a kettőstömegűt, mert hibás volt, ez mindegyikre igaz lehetett, vagy csak amelyik tönkrement? Az eladó ilyenről nem tudott, de akkor még nem is az övé volt.
Amitől még tartok, az a turbó és a nagynyomású pumpa. Ezen alkatrészeket hibáit egy márkaszervizben ki lehet szűrni műszerrel, mert akkor kérek időpontot és átnézetem pár ezer forintért. Köszi előre is.
Naplózva
Qulligensz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #36763 Dátum: 2018.05.01 kedd, 21:38:54 »

Sziasztok!

Ma fura sistergő(rádió sistergésre hasonlító)hangra lettem figyelmes csak belülről hallható menet közben és ha megállok,alapjáraton a fékpedált Huh? benyomva elhallgat...találkozott valaki ilyen problémával?!

Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.01 kedd, 21:41:36 írta Qulligensz » Naplózva

Mk4  Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36764 Dátum: 2018.05.02 szerda, 09:51:05 »

Sziasztok, ma kipróbáltam egy 2008-as 1,8 125 lovas dízel kombi Mondeot és nagyon megtetszett (1,6 Xsara Pic után Smiley ). Csendes, 2000-es fordulatszám felett szépen húzott, minden működött rajta látszólag. A hét végén szeretném ismét megnézni, és akár lefoglalózni, így szeretném megkérdezni a T. Fórumlakókat, hogy mire kell figyelni, milyen hiba jöhet elő, ami esetleg már egy próbaúttal is kiszűrhető.
Az autóban 190ekm van, fele egy flottában ment bele, utána magánszemélyé volt, a szervizkönyve hihetőnek tűnt.
A kettőstömegűt próbáltam tesztelni, de nem nagyon értek hozzá, leállítás előtt üresbe tettem, felengedtem a kuplungot és leállítottam. Ekkor volt egy kattanás a motor felől, de az ajtót nem remegtette előtte, utána. Az eladó valószínűleg utánajárt az áraknak, mert azt mondta, hogy a kuplungszett kettőstömegűvel 150eFt körül van, ez reális? Bárdinál 300e körül van csak. Azt is olvastam, hogy az ezzel a motorral szerelt Mondeokban garanciában cserélték 75ekm körül a kettőstömegűt, mert hibás volt, ez mindegyikre igaz lehetett, vagy csak amelyik tönkrement? Az eladó ilyenről nem tudott, de akkor még nem is az övé volt.
Amitől még tartok, az a turbó és a nagynyomású pumpa. Ezen alkatrészeket hibáit egy márkaszervizben ki lehet szűrni műszerrel, mert akkor kérek időpontot és átnézetem pár ezer forintért. Köszi előre is.

A kettőstömegű csere se occo, de ott a vezérlés csere is költséges mutatvány. Annak is nézz utánna, mert a futott km alapján aktuális lesz.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #36765 Dátum: 2018.05.02 szerda, 11:08:50 »

Sziasztok!

Ma fura sistergő(rádió sistergésre hasonlító)hangra lettem figyelmes csak belülről hallható menet közben és ha megállok,alapjáraton a fékpedált Huh? benyomva elhallgat...találkozott valaki ilyen problémával?!

Köszi.

egészen biztosan ez a sistergő fékpedál effektus.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36766 Dátum: 2018.05.02 szerda, 11:31:43 »

A kettőstömegű csere se occo, de ott a vezérlés csere is költséges mutatvány. Annak is nézz utánna, mert a futott km alapján aktuális lesz.
Elvileg azt cserélték 120e kmnél
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36767 Dátum: 2018.05.02 szerda, 11:53:12 »

Sziasztok, ma kipróbáltam egy 2008-as 1,8 125 lovas dízel kombi Mondeot és nagyon megtetszett (1,6 Xsara Pic után Smiley ). Csendes, 2000-es fordulatszám felett szépen húzott, minden működött rajta látszólag. A hét végén szeretném ismét megnézni, és akár lefoglalózni, így szeretném megkérdezni a T. Fórumlakókat, hogy mire kell figyelni, milyen hiba jöhet elő, ami esetleg már egy próbaúttal is kiszűrhető.
Az autóban 190ekm van, fele egy flottában ment bele, utána magánszemélyé volt, a szervizkönyve hihetőnek tűnt.
A kettőstömegűt próbáltam tesztelni, de nem nagyon értek hozzá, leállítás előtt üresbe tettem, felengedtem a kuplungot és leállítottam. Ekkor volt egy kattanás a motor felől, de az ajtót nem remegtette előtte, utána. Az eladó valószínűleg utánajárt az áraknak, mert azt mondta, hogy a kuplungszett kettőstömegűvel 150eFt körül van, ez reális? Bárdinál 300e körül van csak. Azt is olvastam, hogy az ezzel a motorral szerelt Mondeokban garanciában cserélték 75ekm körül a kettőstömegűt, mert hibás volt, ez mindegyikre igaz lehetett, vagy csak amelyik tönkrement? Az eladó ilyenről nem tudott, de akkor még nem is az övé volt.
Amitől még tartok, az a turbó és a nagynyomású pumpa. Ezen alkatrészeket hibáit egy márkaszervizben ki lehet szűrni műszerrel, mert akkor kérek időpontot és átnézetem pár ezer forintért. Köszi előre is.

Vezérlés cserénél arra figyelj, hogy a láncot is cseréljék, ne csak a szíjat.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Qulligensz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #36768 Dátum: 2018.05.02 szerda, 12:07:09 »

egészen biztosan ez a sistergő fékpedál effektus.

Lehet viccesen hangzik,de tényleg zavaró és attól még hallani  Undecided Grin
Naplózva

Mk4  Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36769 Dátum: 2018.05.02 szerda, 12:41:49 »

Elvileg azt cserélték 120e kmnél

120-nál? Miért cserélték volna? Nem annyi a periódus...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36770 Dátum: 2018.05.02 szerda, 12:47:42 »

120-nál? Miért cserélték volna? Nem annyi a periódus...

Nincs megszabott csereperiódus.
Addig jó, amíg tönkre nem megy!  Simán ki lehet nyírni 120e km alatt, hamarabb is.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36771 Dátum: 2018.05.02 szerda, 13:50:24 »

120-nál? Miért cserélték volna? Nem annyi a periódus...
az egynyócé állítólag gyengébb, nekem is van már hangja
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #36772 Dátum: 2018.05.02 szerda, 14:48:07 »

120-nál? Miért cserélték volna? Nem annyi a periódus...

Kérdés, hogy a vezérlésre vagy a kettőtömegűre írta-e a 120-at.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36773 Dátum: 2018.05.02 szerda, 16:00:04 »

Sziasztok!

Előjött nálam egy P2263 hibakód:

https://www.autocodes.com/p2263_ford.html

Viszont szervízbe csak 1 hét múlvára kaptam időpontot. Világít sárgán az ellenőzés lámpa, de nem villog, és nincs üzenet mellette. Kérédés hogy járhatok vele óvatosan azért, vagy 1 hétig parkoló?

Modeo MK4, 2008, 2.0 tdci

Szerintetek mi rosszra számíthatok ha ránéznek?

Köszi előre is!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36774 Dátum: 2018.05.02 szerda, 16:08:09 »

Kérdés, hogy a vezérlésre vagy a kettőtömegűre írta-e a 120-at.

Kettőstömegű cserére 75E km-t írt, így gondolom a vezérlésre írta...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #36775 Dátum: 2018.05.02 szerda, 16:08:37 »

hmm, lehetett törve a kocsi?
amugy klasszik subframe alignment problemanak tunik, sajna nem tudom mikent mondjak ezt magyarul,
de van egy tool amivel beallithato a subframenel. elol is es hatul is allithato.
video rola -> https://www.youtube.com/watch?v=MnrNRut_ojQ


Csak érdekességkép: a subframe (írják még sub frame-ként vagy sub-frame-ként is) a bölcső/kiegészítő alvázkeret/segédkeret angol megfelelője. Ha érdekelnek az angol autós szakkifejezések, akkor itt sokat megtalálsz (sajnos nem igazán kereshető, de legalább ABC sorrendben van): https://www.scribd.com/document/60544902/Gepjarmuvekkel-kapcsolatos-m%C5%B1szaki-szavak-angolul-2005-38-oldal
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #36776 Dátum: 2018.05.02 szerda, 16:14:11 »

Csak érdekességkép: a subframe (írják még sub frame-ként vagy sub-frame-ként is) a bölcső/kiegészítő alvázkeret/segédkeret angol megfelelője. Ha érdekelnek az angol autós szakkifejezések, akkor itt sokat megtalálsz (sajnos nem igazán kereshető, de legalább ABC sorrendben van): https://www.scribd.com/document/60544902/Gepjarmuvekkel-kapcsolatos-m%C5%B1szaki-szavak-angolul-2005-38-oldal

Konyvjelzozve  worship
Naplózva

pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36777 Dátum: 2018.05.02 szerda, 20:35:54 »

120-nál? Miért cserélték volna? Nem annyi a periódus...
Azt mondta, hogy minden használt autóján cserélt a vétel után nem sokkal. Rákérdezek majd, hogy pontosan mit (lánc, vagy csak szíj)
Naplózva
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36778 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 08:23:19 »

Részecskeszűrő van már ezekben a motorokban?
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36779 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 08:31:33 »

Részecskeszűrő van már ezekben a motorokban?
az 1.8-ban nincs
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36780 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 09:06:08 »

az 1.8-ban nincs
Köszi, és a hasonló évjáratú 2.0-ban?
A turbó és a nagynyomású/befecskendező cseréjére mikor lehet kb. számítani?
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36781 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 09:20:59 »

Köszi, és a hasonló évjáratú 2.0-ban?
A turbó és a nagynyomású/befecskendező cseréjére mikor lehet kb. számítani?
minden diesel mondeoban van részecskeszűrő, csak az 1.8-ban nincs.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36782 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 09:23:29 »

minden diesel mondeoban van részecskeszűrő, csak az 1.8-ban nincs.

Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36783 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 09:35:29 »

minden diesel mondeoban van részecskeszűrő, csak az 1.8-ban nincs.


Minden mk4 mondeóban.  eplus2

Smaxra, galaxyra ez már nem igaz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36784 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 09:40:33 »

Minden mk4 mondeóban.  eplus2

Smaxra, galaxyra ez már nem igaz.
Köszi. Még bem volt dízel autóm, minden infó jól jön Smiley
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #36785 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 09:44:53 »

Minden mk4 mondeóban.  eplus2

Smaxra, galaxyra ez már nem igaz.
jah, tényleg minden mk4-ben  hehe
minden mk4 mondeoban, amiben 2.0tdci vagy 2.2 tdci motor van.
de nincs az 1.8tdci-ben és az 1.6, 2.0, 2.3 és 2.5t benzinesben  Tongue
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36786 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 09:47:22 »

jah, tényleg minden mk4-ben  hehe
minden mk4 mondeoban, amiben 2.0tdci vagy 2.2 tdci motor van.
de nincs az 1.8tdci-ben és az 1.6, 2.0, 2.3 és 2.5t benzinesben  Tongue
Oké oké ezt már értettem Smiley de mi van a turbóval?! Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36787 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 10:04:45 »

Oké oké ezt már értettem Smiley de mi van a turbóval?! Wink

Az sincs minden mondeóban.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36788 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 10:38:17 »

Az sincs minden mondeóban.  hehe
Oké Smiley Ha van, mennyit szoktak kibírni, lehet nagyjából km-hez kötni? Esetleg tesztelni? Ugyanez a kérdés az üzemanyag befecskendezésre Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.03 csütörtök, 10:46:37 írta pepe0419 » Naplózva
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36789 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 13:29:47 »

Oké Smiley Ha van, mennyit szoktak kibírni, lehet nagyjából km-hez kötni? Esetleg tesztelni? Ugyanez a kérdés az üzemanyag befecskendezésre Smiley

Az én gépemben (2.0 tdci, 2008) 387.000 Km van jelenleg. Mindene gyári a fenti kérdéseid közül: kettőstömegű, nagynyomású rendszer, turbó stb... Most volt a 2. vezérlés cseréje, 20 ezrenként olaj stb... Vagyis minden használat kérdése. Ez egy márkaszervízelt céges autó volt, főleg autópálya km-el.
Naplózva
pepe0419
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #36790 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 13:41:59 »

Az én gépemben (2.0 tdci, 2008) 387.000 Km van jelenleg. Mindene gyári a fenti kérdéseid közül: kettőstömegű, nagynyomású rendszer, turbó stb... Most volt a 2. vezérlés cseréje, 20 ezrenként olaj stb... Vagyis minden használat kérdése. Ez egy márkaszervízelt céges autó volt, főleg autópálya km-el.
Köszi, ez jól esett Smiley Elviszem a szerelőmet és megnézzük, valamit beviszem a helyi Fordba. Vezérlés csere mennyi volt? Láncot is cserélted?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #36791 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 13:43:07 »

Köszi, ez jól esett Smiley Elviszem a szerelőmet és megnézzük, valamit beviszem a helyi Fordba. Vezérlés csere mennyi volt? Láncot is cserélted?

Csak az 1.8 dízel van tudtommal kettős megoldással szerelve, vagyis lánc és szíj. A többi csak szíjas a vezérlésnél. És olcsóbb a csere is.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #36792 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 13:56:07 »

Köszi, ez jól esett Smiley Elviszem a szerelőmet és megnézzük, valamit beviszem a helyi Fordba. Vezérlés csere mennyi volt? Láncot is cserélted?
Mienk 2008-as 2.0 TDCI 330.000km körül van. Kettőstömegű + kuplungot már cseréltek benne 300-nál, de DPF, üzemanyagrendszer, turbó gyári, és teszi a dolgát az összes.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #36793 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 15:26:24 »

Köszi, ez jól esett Smiley Elviszem a szerelőmet és megnézzük, valamit beviszem a helyi Fordba. Vezérlés csere mennyi volt? Láncot is cserélted?
Azt hittem autót venni mész  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36794 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 16:20:21 »

Csak az 1.8 dízel van tudtommal kettős megoldással szerelve, vagyis lánc és szíj. A többi csak szíjas a vezérlésnél. És olcsóbb a csere is.

2.0 olyan, hogy szíj hajtja az egyik tengelyt, az meg láncon keresztül a másikat.
Naplózva
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36795 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 16:48:03 »

A 2.0-ban a vezérlés csere petrányinál 200ezer HUF (szíj + feszítő + vízpumpa + munkadíj) de ez márkaszervíz, gyári alkatrészekkel, biztos hogy van olcsóbban is. Mivel 200ezer km VAGY 10 év a periódus, így leosztva szerintem nem vészes.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #36796 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 16:55:23 »

A 2.0-ban a vezérlés csere petrányinál 200ezer HUF (szíj + feszítő + vízpumpa + munkadíj) de ez márkaszervíz, gyári alkatrészekkel, biztos hogy van olcsóbban is. Mivel 200ezer km VAGY 10 év a periódus, így leosztva szerintem nem vészes.
Csak ahhoz képest vészes, hogy ugyanez magánrendelésen kb. 120ból megvan és lehet, hogy ugyanaz végzi.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36797 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 17:38:46 »

A 2.0-ban a vezérlés csere petrányinál 200ezer HUF (szíj + feszítő + vízpumpa + munkadíj) de ez márkaszervíz, gyári alkatrészekkel, biztos hogy van olcsóbban is. Mivel 200ezer km VAGY 10 év a periódus, így leosztva szerintem nem vészes.


Most vettem meg a gyári alkatrészeket 60ezerért a Petrányitól.  Nekem soknak tűnik a 140 ezres munkadíj. wow1
http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/alkatreszek/?model=ford-mondeo&agegroup=2007-2014&motortype=2.0&fueltype=Diesel&category=motor&subcategory=vez-rl-s-szett&filter=1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #36798 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 17:41:00 »



Most vettem meg a gyári alkatrészeket 60ezerért a Petrányitól.  Nekem soknak tűnik a 140 ezres munkadíj. wow1
http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/alkatreszek/?model=ford-mondeo&agegroup=2007-2014&motortype=2.0&fueltype=Diesel&category=motor&subcategory=vez-rl-s-szett&filter=1
ahhoz képest, hogy u.gy. alkatrészekkel a 2.2 es 100bol megállt nemszervizben munkadijjal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #36799 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 18:24:20 »



Most vettem meg a gyári alkatrészeket 60ezerért a Petrányitól.  Nekem soknak tűnik a 140 ezres munkadíj. wow1
http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/alkatreszek/?model=ford-mondeo&agegroup=2007-2014&motortype=2.0&fueltype=Diesel&category=motor&subcategory=vez-rl-s-szett&filter=1

Hát ha magad meg tudod csinálni, akkor persze nem, de ilyenbe én biztos nem kezdenék, olyan szerelőt meg nem tudok aki hozott anyagból is dolgozna, tekintve hogy mindenki az alkatrészen is keres. Kérdés továbbá hogy a garancia és a pecsét a szervízkönyvbe kinek mint ér.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 729 730 731 732 733 734 735 [736] 737 738 739 740 741 742 743 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.