Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.16 vasárnap, 00:59:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11137694 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2007.03.23 péntek, 16:14:00 »

Mi a különbség az 1 2 és a 3-as árlista között?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2007.03.23 péntek, 16:16:00 »

Mi a különbség az 1 2 és a 3-as árlista között?
Szerintem csak a betűtipus, de nem tudtam még én se átnézni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2007.03.23 péntek, 16:42:00 »

Hát nem lett olcsóbb
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2007.03.23 péntek, 17:25:00 »

Na eddig ez a legtöbb információt tartalmazó anyag. Háát elég mostohán bánnak a dizelekkel. Nem baj maradunk a sor végén....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2007.03.23 péntek, 18:29:00 »

Lehet én vagyok ügyetlen, de nem találtam az MK IV. árlistában automata váltó opciót....
Ez a fajta autómata már DSG váltós lesz???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2007.03.23 péntek, 18:33:00 »

Na eddig ez a legtöbb információt tartalmazó anyag. Háát elég mostohán bánnak a dizelekkel. Nem baj maradunk a sor végén....
Nem értelek. Minden autó szűkített motorpalettával indul. A passat a kezdetben csak 4 hengeressel indított. A mondeo annak idején az 1,8i, 2,0i, 2,5i v6 és 2.0 tddi-vl indított. Csak egy fajta dízelmotor, és eleinte nem is volt 90 lovas sem. Tehát összesen 5 fajta motorral (az 1,8 volt 110 és 125-tel). Most 4 fajta dízel, 5 fajta benzines. A tdci 2,0 ha igaz, felcombosodik 170 lóra, és jön a 2.2 is, valószínűleg vagy 200 lóval. Jön nagyobb benzines is, szerintem jön egy 1,8-as Sci, vvti-vel. Meg minden. Ez egy teljesen normális folyamat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2007.03.23 péntek, 18:34:00 »

Ez a fajta autómata már DSG váltós lesz???
Nem duplakuplungos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2007.03.23 péntek, 18:42:00 »

Érdekességképpen: "véletlenül" elraktam egy 2002 nyári árlistát.
 
5 ajtós tdci 130 ghia: 7090e ft.+ivd+tempomat=7501e
5 ajtós tddi 115 ghia: 6675e ft.
A tempomat: 99e.
IVD: 312e.
 
A mostani 5 ajtós tdci 140 ghia: 7268.
Drágább lett? Arról nem is beszélve, hogy akkor mennyit ért 7 milla, meg most.
A bőrszerkó annak idején 500e volt. Most gyakorlatilag annyiért megkapod a ghia ex-et, amennyiért azelőtt a ghia+temp+ivd, és benne is van a bőrszerkó, azaz kereken fél millióval lett olcsóbb, +apróbb extrák.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2007.03.23 péntek, 20:14:00 »

Érdekességképpen: "véletlenül" elraktam egy 2002 nyári árlistát.
 
5 ajtós tdci 130 ghia: 7090e ft.+ivd+tempomat=7501e
5 ajtós tddi 115 ghia: 6675e ft.
A tempomat: 99e.
IVD: 312e.
 
A mostani 5 ajtós tdci 140 ghia: 7268.
Drágább lett? Arról nem is beszélve, hogy akkor mennyit ért 7 milla, meg most.
A bőrszerkó annak idején 500e volt. Most gyakorlatilag annyiért megkapod a ghia ex-et, amennyiért azelőtt a ghia+temp+ivd, és benne is van a bőrszerkó, azaz kereken fél millióval lett olcsóbb, +apróbb extrák.
Ja de mennyivel több benne a műanyag.:-)) Gondolom ahogy válik plasztikká egy autó úgy forditott hatással van az árára is. De tényleg döbbenetes, hogy egy ekkor auto kb 1500kg! Ez még kb 15-20 ével ezelött olyan minimum fél tonnával több volt. Hát úgy látszik a fémkohászat drágább mint petrolkémia. Több műanyag = olcsobb Mondeo. Ami meg elektronika az egyértelmű, hogy megy lefele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2007.03.23 péntek, 20:23:00 »

Ja de mennyivel több benne a műanyag.:-)) Gondolom ahogy válik plasztikká egy autó úgy forditott hatással van az árára is. De tényleg döbbenetes, hogy egy ekkor auto kb 1500kg! Ez még kb 15-20 ével ezelött olyan minimum fél tonnával több volt. Hát úgy látszik a fémkohászat drágább mint petrolkémia. Több műanyag = olcsobb Mondeo. Ami meg elektronika az egyértelmű, hogy megy lefele.
Hát erről nagyon nem vagyok meggyőződve. Volt nekem két audim is, mindkettő volt akkora mint a mondi, és mégis alig voltak egy tonna felett.
Nyilván a műanyag olcsóbb, meg jó üzlet az, ha törik, és cserélni kell, de én a tömeg határozott növekedését érzékelem az autóiparban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2007.03.24 szombat, 19:50:00 »

Hát erről nagyon nem vagyok meggyőződve. Volt nekem két audim is, mindkettő volt akkora mint a mondi, és mégis alig voltak egy tonna felett.
Nyilván a műanyag olcsóbb, meg jó üzlet az, ha törik, és cserélni kell, de én a tömeg határozott növekedését érzékelem az autóiparban.
A Pug 206 is egy tonna, de nem az acéltól amiből van. Minden extrának súlya van, ettől nehezednek az autók mostanában.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2007.03.24 szombat, 23:25:00 »

Ja de mennyivel több benne a műanyag.:-)) Gondolom ahogy válik plasztikká egy autó úgy forditott hatással van az árára is. De tényleg döbbenetes, hogy egy ekkor auto kb 1500kg! Ez még kb 15-20 ével ezelött olyan minimum fél tonnával több volt. Hát úgy látszik a fémkohászat drágább mint petrolkémia. Több műanyag = olcsobb Mondeo. Ami meg elektronika az egyértelmű, hogy megy lefele.
Na ezzel én sem értek egyet. A granada is egy tonna körül volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2007.03.25 vasárnap, 22:11:00 »

Angel Szappy
Nem biztos hogy azért mert valami nagynak látszott azért ugyanazt a biztonságot ugyanazt az extra szolgáltatást adta mint ami egy mai szériában már természetes.  
Szerintem Turburodi írta le a tutit a #878-ban
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2007.03.25 vasárnap, 23:46:00 »

Angel Szappy
Nem biztos hogy azért mert valami nagynak látszott azért ugyanazt a biztonságot ugyanazt az extra szolgáltatást adta mint ami egy mai szériában már természetes.  
Szerintem Turburodi írta le a tutit a #878-ban
Biztos, hogy nem adták ugyanazt a biztonságot, mint a maiak. A granada még a p206 szintjén sincs.
Súly. A szabyk kiszerelte a villanyszéket valami miatt, megmérte, és ha jól emlékszem, a két szék valami 100 kiló felett volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2007.03.27 kedd, 22:24:00 »

Az új Mondeo árlistán van egy olyan szín, hogy: "Thunder" erről nincs valakinek képe?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2007.03.27 kedd, 23:53:00 »

Az új Mondeo árlistán van egy olyan szín, hogy: "Thunder" erről nincs valakinek képe?
A holland katalógusban sincs benne ez a szín.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2007.03.28 szerda, 00:06:00 »

A holland katalógusban sincs benne ez a szín.
Ez az! Smiley
A white grape az élőbe az aranyszinű?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2007.03.28 szerda, 00:24:00 »

Ez az! Smiley
A white grape az élőbe az aranyszinű?
Halvány arany. Fehér szőlő. Kb olyan, mint a gabóé.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2007.03.28 szerda, 00:26:00 »

Ez az! Smiley
A white grape az élőbe az aranyszinű?
De hát nálatok a "szín" nem lehet kérdés: fekete.
Egyrészt ugyi a ford akármilyen színű lehet, ha az fekete, másrészt a hagyomány, harmadrészt a fórum is ilyen szinű
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2007.03.28 szerda, 08:05:00 »

Sziasztok
Nem tudom mennyire új hír számotokra, de egyik ismerősőm Angliában dolgozik a Ford Europai közpöntjában és a következő infót kaptam tőle:
"Az uj Mondeo-t mar elkezdtuk gyartani, talan aprilisban lefutnak a gyartoszalagrol a magyar autok is, de hogy mikorra tervezik a bemutatot, azt meg nem tudom. Szerintem kb juniusra szamitok, amikorra lesz mar annyi auto az orszagban, hogy el tudjak kezdeni az eladasokat. "
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2007.03.28 szerda, 10:47:00 »

De hát nálatok a "szín" nem lehet kérdés: fekete.
Egyrészt ugyi a ford akármilyen színű lehet, ha az fekete, másrészt a hagyomány, harmadrészt a fórum is ilyen szinű
Ez az! A hagyomány!? 3 fehér Mondeo után egy fekete? És az első nem is kombi? Meg KA? Az meg milyen szinű?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2007.03.28 szerda, 19:07:00 »

Halvány arany. Fehér szőlő. Kb olyan, mint a gabóé.
Köszi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2007.03.28 szerda, 19:10:00 »

De hát nálatok a "szín" nem lehet kérdés: fekete.
Egyrészt ugyi a ford akármilyen színű lehet, ha az fekete, másrészt a hagyomány, harmadrészt a fórum is ilyen szinű
Hagyomány 1 fekete után? 9x Kunmadaras az hagyomány! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2007.03.28 szerda, 23:33:00 »

Halvány arany. Fehér szőlő. Kb olyan, mint a gabóé.
Nem, a Gaboé platinum, az enyém a white grape (én is platinumot akartam volna de 2006-ban már csak white grapet lehetett rendelni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2007.03.28 szerda, 23:42:00 »

Nem, a Gaboé platinum, az enyém a white grape (én is platinumot akartam volna de 2006-ban már csak white grapet lehetett rendelni
A név az OK, de szerintem ez a szín a gabóéhoz hasonlít, nem a tiédhez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 00:06:00 »

Nem, a Gaboé platinum, az enyém a white grape (én is platinumot akartam volna de 2006-ban már csak white grapet lehetett rendelni
Tegyél fel képet! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 00:50:00 »

Tegyél fel képet! Smiley
Itt egy kép róla
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 01:16:00 »

Itt egy kép róla
Szerintem élőben egész másképp fest, a tiéd mintha egy kicsit zöldes lenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 07:37:00 »

Szerintem élőben egész másképp fest, a tiéd mintha egy kicsit zöldes lenne.
Megromlott???!!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 13:06:00 »

Itt egy kép róla
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 13:33:00 »

Egyenlőre elég gyér a motorpalettája nem?Sad
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 13:41:00 »

Egyenlőre elég gyér a motorpalettája nem?Sad
2.0 TDCi van, az pont jó. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 13:57:00 »

Lásd 873. Szűk motorpaletta?
Nézzük az MKI-et. Amikor megjelent, csak 3 benzines, és egy dízel volt (a 2,5 később jelent meg). Azaz összesen 4 motor.
Az MKII amikor megjelent, 4 benzines, és egy dízel volt. Az 5.
Az MKIII 3 benzines, 1 dízel. A mostaniban 4 fajta dízel, 5 fajta benzines. Ez 9. Ez szűk motorpaletta? a 4, 5 és 5-tel szemben a 9? Később jönnek majd mindenféle más motorok is. Az ST mindig később jön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 14:00:00 »

Jó van na. Most olvastam csak el ezt...
És még ott volt az "egyenlőre" is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 14:00:00 »

Lásd 873. Szűk motorpaletta?
Nézzük az MKI-et. Amikor megjelent, csak 3 benzines, és egy dízel volt (a 2,5 később jelent meg). Azaz összesen 4 motor.
Az MKII amikor megjelent, 4 benzines, és egy dízel volt. Az 5.
Az MKIII 3 benzines, 1 dízel. A mostaniban 4 fajta dízel, 5 fajta benzines. Ez 9. Ez szűk motorpaletta? a 4, 5 és 5-tel szemben a 9? Később jönnek majd mindenféle más motorok is. Az ST mindig később jön.
Jó van na. Most olvastam csak el ezt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 15:37:00 »

Ezt már láttátok?
 
http://picasaweb.google.nl/MirandaGijsen/FordMondeo2007WereldpremiReAutosalonGenVe
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 17:08:00 »

Indul a gyártás!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 17:28:00 »

Cserben hagyásos gázolás!!!A kis ződ autó elött fekszik a sérűlt!!!
Bezzeg a sofőr már sehol.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 18:26:00 »

Cserben hagyásos gázolás!!!A kis ződ autó elött fekszik a sérűlt!!!
Bezzeg a sofőr már sehol.
Pihent vagy...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 18:48:00 »

Lásd 873. Szűk motorpaletta?
Nézzük az MKI-et. Amikor megjelent, csak 3 benzines, és egy dízel volt (a 2,5 később jelent meg). Azaz összesen 4 motor.
Az MKII amikor megjelent, 4 benzines, és egy dízel volt. Az 5.
Az MKIII 3 benzines, 1 dízel. A mostaniban 4 fajta dízel, 5 fajta benzines. Ez 9. Ez szűk motorpaletta? a 4, 5 és 5-tel szemben a 9? Később jönnek majd mindenféle más motorok is. Az ST mindig később jön.
Angel. Nem a darabszám számít. Felőlem lehet 9 olyan motor amiből én eggyel sem szeretném.... Nekem pont 2 db motorfajta hiányzik: vagy egy 2,2TDCI vagy egy   3,0 V6 TDCi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2007.03.29 csütörtök, 19:50:00 »

Angel. Nem a darabszám számít. Felőlem lehet 9 olyan motor amiből én eggyel sem szeretném.... Nekem pont 2 db motorfajta hiányzik: vagy egy 2,2TDCI vagy egy   3,0 V6 TDCi
Te... hát most akarsz venni? Nem. Akkor meg mit eszed magad. 2008-ban jön a 170 lovas 2.0- Az neked még sok is lesz... meg majd jön az st. A 2.2 meg felhízik (remélhetőleg) vagy 190 lóra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2007.04.01 vasárnap, 14:17:00 »

Találtam egy videót, új Mondeo-k köröznek rajta ;-) Felraktam ide:
 
link
 
(u.i.: FTP-re hogy lehet feltölteni?)
 
Egyébként végignéztem a katalógust, hát mit mondjak csodálkozok hogy összesen kétféle felni van amire azt tudom mondani hogy szép de még lehet a 17'-es is kicsi neki 18'-ból meg csak egyféle van...
 
Egyébként én úgy tudom hogy a 2.7-es dízel fog még bekerülni meg az ST-ben (RS-ben?) lesz azúj Volvo T6 (3.0 turbo) összkerékhajtással, ha minden igaz. Meg még a 2.2 TDCi valószínűleg továbbra 170 lóval(elég új fejlesztés), hogy teljesítményben ne legyen túl közel a hathengeres változathoz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2007.04.01 vasárnap, 18:31:00 »

Hát, elég pontos forrásból számazó infó: a tdci 2.0 160 lovas lesz, és jön a 2.2, több mint 190 lóval (440 Nm) (szvsz biturbó). Lesz duplakuplungos váltó.
A benzinesek közt is van egy csomó újdonság: pl a 2 liters, turbó, ami 200 lovas (mazda motor). Hát igen, lesznek még meglepetések.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2007.04.01 vasárnap, 18:46:00 »

Hát, elég pontos forrásból számazó infó: a tdci 2.0 160 lovas lesz, és jön a 2.2, több mint 190 lóval (440 Nm) (szvsz biturbó). Lesz duplakuplungos váltó.
A benzinesek közt is van egy csomó újdonság: pl a 2 liters, turbó, ami 200 lovas (mazda motor). Hát igen, lesznek még meglepetések.
Igazad van Angel. (mint majdnem mindig)
Végül is, nem most akarok venni. Az pletyusz amit sikerült ma hallani, az meggyözőtt. Pont akkor fog kijönni az a TDCi ami nekem is tetszeni fog, amikorra a mostaninak a cseréje be van tervezve. Na jó nem lesz V6 de nekem elég lesz annyi amit majd az a 2,2 fog tudni (440Nm és több mint 190ló )
Most élvezzük azt a Mondeot ami most van. 2010 közepét meg kivárjuk.
Egyébként piszkosul eltaláltad, hogy mennyi lesza 2,2.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2007.04.01 vasárnap, 19:29:00 »

Hát, elég pontos forrásból számazó infó: a tdci 2.0 160 lovas lesz, és jön a 2.2, több mint 190 lóval (440 Nm) (szvsz biturbó). Lesz duplakuplungos váltó.
A benzinesek közt is van egy csomó újdonság: pl a 2 liters, turbó, ami 200 lovas (mazda motor). Hát igen, lesznek még meglepetések.
Akkor ezekszerint 2.7 nemigen lesz, vagy ezt is tovább emelik? Monjduk amúgyis túlságosan orrnehézzé tenné... Még így is, 440 Nm nekem kicsit soknak tűnik az első kerekeken, önzáró differenciálmű nélkül. Mondjuk az ESP úgyis közbelép. + gondolom ezek még kb. 2 év múlva lesznek fogalomban. Gondolom akkorra majd a DuraShift automatát is le fogják cserélni. Nekünk jövőre lesz a váltás, szóval még van idő bőven ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2007.04.01 vasárnap, 20:44:00 »

Akkor ezekszerint 2.7 nemigen lesz, vagy ezt is tovább emelik? Monjduk amúgyis túlságosan orrnehézzé tenné... Még így is, 440 Nm nekem kicsit soknak tűnik az első kerekeken, önzáró differenciálmű nélkül. Mondjuk az ESP úgyis közbelép. + gondolom ezek még kb. 2 év múlva lesznek fogalomban. Gondolom akkorra majd a DuraShift automatát is le fogják cserélni. Nekünk jövőre lesz a váltás, szóval még van idő bőven ;-)
Az uj 2,2 is ha minden igaz elsőkerekes lesz. Az, hogy 400 vagy 440Nm már szinte nem is érezhető a difi. A keményebb eltérést az a +kb40 ló jelenti majd a végsebességre nézve.  2,7 valóban nem lesz, de nem hiszem, hogy az lenne az ok, hogy túl ornehézzé tenné. Csak gy példa a 2,2TDCi 32 kg-al könnyebb mint 2,0 TDCi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2007.04.01 vasárnap, 22:36:00 »

Akkor ezekszerint 2.7 nemigen lesz, vagy ezt is tovább emelik? Monjduk amúgyis túlságosan orrnehézzé tenné... Még így is, 440 Nm nekem kicsit soknak tűnik az első kerekeken, önzáró differenciálmű nélkül. Mondjuk az ESP úgyis közbelép. + gondolom ezek még kb. 2 év múlva lesznek fogalomban. Gondolom akkorra majd a DuraShift automatát is le fogják cserélni. Nekünk jövőre lesz a váltás, szóval még van idő bőven ;-)
Az 5 sebességes dura már most sincs benne a mondeo 4-ben, helyette 6 sebességes automata van. Ha igaz, nem lesz 4x4-es mondeo, a 2,7d meg szinte biztos, hogy nem kerül be. De hát az most 204/440, ezt fogja tudni a 2.2. Akkor mennyi lenne a 2,7d? 250 ló, és 550 Nm? Hát az nem kevés...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2007.04.01 vasárnap, 22:37:00 »

Az uj 2,2 is ha minden igaz elsőkerekes lesz. Az, hogy 400 vagy 440Nm már szinte nem is érezhető a difi. A keményebb eltérést az a +kb40 ló jelenti majd a végsebességre nézve.  2,7 valóban nem lesz, de nem hiszem, hogy az lenne az ok, hogy túl ornehézzé tenné. Csak gy példa a 2,2TDCi 32 kg-al könnyebb mint 2,0 TDCi.
Az, hogy a 2.2 könnyebb, mint a 2.0, csak a véletlen műve. Lhet, hogy nem is a motor könnyebb, hanem kihagytak egy 40 kilós vasizét.
 
A 2,7d 6 hengeres, az biztos, hogy sokkal nehezebb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2007.04.02 hétfő, 08:44:00 »

Az, hogy a 2.2 könnyebb, mint a 2.0, csak a véletlen műve. Lhet, hogy nem is a motor könnyebb, hanem kihagytak egy 40 kilós vasizét.
 
A 2,7d 6 hengeres, az biztos, hogy sokkal nehezebb.
Ha megtaláljátok a 40kg-os vasizét, szóljatok. Én is kidobnám javítandó a kocsi teljesítmény-tömeg arányát.
Én kb 100kg-mal tudom egy pillanat alatt csökkenteni az össztömeget, de ez menet közben nagyon veszélyes és ráadásul elveszítem a jármű feletti uralmamat is (csak néznék utána...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2007.04.02 hétfő, 13:32:00 »

Az 5 sebességes dura már most sincs benne a mondeo 4-ben, helyette 6 sebességes automata van. Ha igaz, nem lesz 4x4-es mondeo, a 2,7d meg szinte biztos, hogy nem kerül be. De hát az most 204/440, ezt fogja tudni a 2.2. Akkor mennyi lenne a 2,7d? 250 ló, és 550 Nm? Hát az nem kevés...
6 sebességes, de lényegében a Durashift 5-tronic megtoldva +1 sebességgel. Tehát valószínű jó, de nem veszi fel a versenyt a DSG-vel és a fogyasztást is jelentősebb mértékben növeli. Meg azt sem teljesen értem, hogy mért kellett visszafogni a dízelmotor teljesítményét. Valószínű inkább a nyugodt autósoknak készül ez a változat :-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.