Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.09 vasárnap, 05:20:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11084576 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2600 Dátum: 2008.08.30 szombat, 10:39:07 »

Érdekességképpen a szedánpártiaknak:

4 ajtós modell hátsó szárny spoilerrel: http://photofile.name/users/pchel/95113515/

(nem tudom, hogy ez az 5 ajtósra való szárny-e...)


Szerintem ez nem jó az 5 ajtósra, viszont ezen nagyon dögös!  eljen
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #2601 Dátum: 2008.08.30 szombat, 13:15:32 »

Szerintetek milyen designos megoldással lehetne az MKIV be olyan 2db-ból álló műszeregységet tenni, ahol az egyikben látnám a turbónyomást  Wink (ez mennyi lehet egyébként teljes nyomáson a 175 lovas 2.2-ben?) a másikon pedig a turbóhőmérsékletre utaló hőmérsékleti értéket (az olajhőfok az jó lenne erre?) A motortérből egyszerű lenne kiszedni ezeket az adatokat?
Hol néznének ki jól belül a műszerek? Láttatok már erre vmi szép megoldást? Az "A" oszlopos műszeregységek nekem nem jönnek be... Az IVDC-s változat futóműállító gombjainak a helye tetszene elsőre, de az nem lenne úgy szem előtt, a műszerfal tetejére pedig nem szeretnék semmit...
police

Mit szólnál, ha a rádió feletti két kerek légbeömlő helyére raknátok be? Hmmm?  wow1
Szerintem nagyon brutális lenne!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2602 Dátum: 2008.08.30 szombat, 17:16:24 »

Mit szólnál, ha a rádió feletti két kerek légbeömlő helyére raknátok be? Hmmm?  wow1
Szerintem nagyon brutális lenne!

Igen, egyik külföldi srác oda rakta be a nyomásmérőjét (talán 2.5T lehetett), de az a hely sztem nem a vezetőt szolgálja ki. Undecided

Az lenne a kafa, ha a Convers+ -on lenne egy ilyen menü, ahol ezt a 2 értéket mutatná analóg jelleggel.  Wink Ahhoz viszont elég mélyen bele kellene nyúlni a rendszerbe.  hehe
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2603 Dátum: 2008.08.30 szombat, 22:54:11 »

MKIV tulajok!

Jöttök a  nagytalira 09.27-én?
1-2 dolgot összehasonlítanék a jelenlegi verdámmal.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #2604 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 10:09:30 »

MKIV tulajok!

Jöttök a  nagytalira 09.27-én?
1-2 dolgot összehasonlítanék a jelenlegi verdámmal.
Én szeretnék ott lenni. Hogy sikerül-e? Még nem tudom.
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
luli
Vendég
« Új hozzászólás #2605 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 18:18:39 »

sztem ez jobb mint a kulcsos. útálom ha a motortérbe akarok turkálni járó motor mellett, de ahoz h ez összejöjjön először le kell állítanom a motort fejvakaras
MK III zárhídja is műanyag.
melyik rögzítési pontok? hűtőrács? MK III-ba még csavar sincs.
kis kézügyesség ha nagyon zavaró, és az MK III kitámasztóját bele kell varázsolni
ez télleg ciki.

Hello Tsory

Visszatérve az ablaktörlőre: ablakot úgy lehet mosni, hogy gyújtás levesz, pár másodpercen belöl törlőkapcsolót le kell nyomni. Ekkor "szervíz" pozícióba teszi a lapátokat, vagyis cserélhető, szerelhető, mosható. Szóval a probléma megoldva!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2606 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 19:57:25 »

Hello Tsory
Visszatérve az ablaktörlőre: ablakot úgy lehet mosni, hogy gyújtás levesz, pár másodpercen belöl törlőkapcsolót le kell nyomni. Ekkor "szervíz" pozícióba teszi a lapátokat, vagyis cserélhető, szerelhető, mosható. Szóval a probléma megoldva!

na az már nem ciki Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2607 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 21:07:38 »

Hello Tsory

Visszatérve az ablaktörlőre: ablakot úgy lehet mosni, hogy gyújtás levesz, pár másodpercen belöl törlőkapcsolót le kell nyomni. Ekkor "szervíz" pozícióba teszi a lapátokat, vagyis cserélhető, szerelhető, mosható. Szóval a probléma megoldva!

És mi van akkor, ha ónos eső után lefagyott a kocsi.
Nekem nem egyszer volt már ilyen.
Az ablaktörlő annyira lefagyott, hogy alig tudtam az üvegtől elválasztani.
De ha ebben még akadályoz a motorháztető is, akkor....  rinya
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2608 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 21:10:26 »

És mi van akkor, ha ónos eső után lefagyott a kocsi.
Nekem nem egyszer volt már ilyen.
Az ablaktörlő annyira lefagyott, hogy alig tudtam az üvegtől elválasztani.
De ha ebben még akadályoz a motorháztető is, akkor....  rinya

Na ezért kell fűthető első szélvédőt rendelni.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2609 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 21:11:36 »

MKIV tulajok!

Jöttök a  nagytalira 09.27-én?
1-2 dolgot összehasonlítanék a jelenlegi verdámmal.

Sajna az enyém nem fog addig megérkezni...  szomoru1
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2610 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 21:13:03 »

Na ezért kell fűthető első szélvédőt rendelni.  Wink

Igaz, de éppen ezért érdekes, hogy külön kell rendelni, nem autómatikusan adják!  falbav
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2611 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 21:17:22 »

Igaz, de éppen ezért érdekes, hogy külön kell rendelni, nem autómatikusan adják!  falbav

A Titanium-X-ben széria.  Wink

Egyébként meg én is lefordultam a székről, amikor láttam, hogy pl. a kombihoz a tetősínt külön kell rendelni...  wow1
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2612 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 21:51:48 »

Na ezért kell fűthető első szélvédőt rendelni.  Wink


(érdekességek jönnek Smiley )

Ami így néz ki, ha infrakamerával nézzük:



Ez csak a sima fűtés:




Ez pedig az ülésfűtés:


Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2613 Dátum: 2008.09.01 hétfő, 14:38:53 »


(érdekességek jönnek Smiley )

 taps
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2614 Dátum: 2008.09.01 hétfő, 16:36:00 »

Látom zsoel-nek tetszik a dolog.  Wink

Akkor tessék itt egy következő érdekesség.

MKIV ködlámpa tuning

Amikor még nem akartam JB csomagot, érdekelt, hogy a JB ködlámpa berakható-e a hagymányos lökösbe.
Felhívtam több kereskedést is de nem mertek igent mondani arra, hogy lehet-e.
A Ford alkatrészkatalógusban pedig megtaláltam a ködlámpát külön is mint kiegészítőt, s azt mondják, hogy (ELVILEG) megy a hagyományos lökösbe is.




S erre rá még találtam egy képet is egy orosz oldalon.



Sztem szép.


Ára:
- ezüst kerettel: 62 312 Ft. (cikkszám: 1 517 582)
- antracit kerettel: 62 812 Ft. (cikkszám: 1 517 583)

Na? Lesz vki berepülő pilóta?  police   Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.01 hétfő, 16:47:24 írta szjani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2615 Dátum: 2008.09.01 hétfő, 16:46:22 »

ötletadásnak

MKIV bőrülés tuning









Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
luli
Vendég
« Új hozzászólás #2616 Dátum: 2008.09.03 szerda, 21:36:18 »

És mi van akkor, ha ónos eső után lefagyott a kocsi.
Nekem nem egyszer volt már ilyen.
Az ablaktörlő annyira lefagyott, hogy alig tudtam az üvegtől elválasztani.
De ha ebben még akadályoz a motorháztető is, akkor....  rinya

Akkor bizony marad az ablakfűtés. Hatékony, gyors és egyszerű
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2617 Dátum: 2008.09.07 vasárnap, 18:35:10 »

Olvasgattam még a kínai modell kapcsán.  eplus2

Külföldi fórumon elég jól összeszedték a különbségeket.

Itt egy topic, ami kifejezetten erről szól:
http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/765115/tp/1/

Igazából most a Convers+ kijelző az, ami felkeltette a figyelmem.
A kínai modell ugyanis tud olyat, hogy pl. a kijelzőn mutatja a parktronic rendszer adatait.  wow1
http://www.fordmondeo.org/threadattach/1201435603-thump_1825403u31825595364931.jpg

Vszínű, hogy nálunk ez csak a facelifttel jön majd.
DE
Szerintetek akinek a régebbi típus van, azoknak lehet majd vajon upgradelni a kijelző sw-ét, hogy tudja pl. ezt a grafikus parktronic funkciót?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2618 Dátum: 2008.09.07 vasárnap, 18:39:57 »

Inkább az a jó kérdés, hogy mikor jön a facelift.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2619 Dátum: 2008.09.08 hétfő, 20:27:41 »

Az individual...

http://www.a5.hu/cikkek/52/28324.shtml
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.08 hétfő, 20:31:57 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2620 Dátum: 2008.09.09 kedd, 08:31:55 »


Nekem is küldte a Google Alert az infókat, csak még nem linkeltem be.  smile

Kicsit bővebben az Individual-ról:

http://www.zercustoms.com/news/Ford-Mondeo-Individual.html

http://www.huliq.com/11/67805/ford-individuals-offers-more-exclusivly-choice-mondeo

 Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2621 Dátum: 2008.09.09 kedd, 09:49:37 »

INDIVIDUAL

Mivel a Galaxy-SMax-Mondeo nagyjából egy kalap alatt fut, ezért érdemes megnézni az s-Max Individual programjának részleteit, pl a ford.hu -n.
link: http://www.ford.hu/ns7/smax/smax_individual/smax_ind_intro_4col/-/-/-/-

A bevezetőnél le lehet tölteni egy 1.1MB-os individual katalógust. Ebben vannak pontosabb Individual leírások, színek stb.
Ja. Smiley
Érdemes letölteni az árlistát is, mert abban benne van az individual csomag. S ugyanazokból az elemekből áll, mint amit a Mondeora írnak.
link: http://www.ford.hu/ns7/smax/-/sbe_smax_prices/-/-/-/-

Szóval az S-Max esetében 1 020 000 Ft-ot kérnek a belső Individual csomagra.  wow1
A külső csomag az pluszban még 470-490E Ft.  wow1

A belső csomag csak a Titaniumhoz rendelhető, a Titanium-S hez már nem.
A Mondeonál is talán így lesz, hogy a Tit-X hez és a Tit-S hez nem lesz elérhető, mert gondolom nem igazán éri majd meg (a fullos változat 11-12 felé fog járni, s ebben a kettőben az ajtó azért már bőrös, stb.).

Mert azt néztem, hogy az Individual belső az gyakorlatilag kimerül az:
- egyedi bőr ülésekben (ami, ha jól értelmezem, csak fűthető, s nem hűthető/fűthető!!!),
- a szőnyegekben + egyéb sallangokban (amit inkább 3-4 éves kora körül vennék az autóba, mikor már kezd hűlni a szerelem Smiley ),
- a memóriás 8irányú vezetőülésben,
- a 8 irányú utasülésben,
- a sport alupedálokban.

Szóval már kezdtem megijedni, hogy kellett volna még várnom a rendeléssel, de ezek a bőr ülések nekem annyira nem jönnek be, a Tit-X Alcantara jobban tetszik.
Az egyéb dolgokat meg megrendeltem (JB-t is), a sallangokat meg talán majd később, amikor pimpelek majd. Smiley

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2622 Dátum: 2008.09.09 kedd, 12:37:33 »

Szóval már kezdtem megijedni, hogy kellett volna még várnom a rendeléssel, de ezek a bőr ülések nekem annyira nem jönnek be, a Tit-X Alcantara jobban tetszik.
Az egyéb dolgokat meg megrendeltem (JB-t is), a sallangokat meg talán majd később, amikor pimpelek majd. Smiley

Hátha pár év alatt felhízik a lista. Mindenesetre engem nem zsibbaszt, hogy bele van sütve az ülésbe a felirat...
Ez így a semminél alig több.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2623 Dátum: 2008.09.09 kedd, 16:30:57 »

Hátha pár év alatt felhízik a lista. Mindenesetre engem nem zsibbaszt, hogy bele van sütve az ülésbe a felirat...
Ez így a semminél alig több.

Hát igen, ez nem tűnik egy olyan hatalmas dobásnak...
Aki upgradelni akar majd MKIV-re, annak van már esetleg vmi terve? Sztetek meddig érdemes most még várni az újdonságok miatt? Talán az 1. faceliftig?
Nekem most már kellett lépni a régi járgány miatt, de ismerős még agyal a dolgon, hogy most lépjen-e, vagy sem.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2624 Dátum: 2008.09.09 kedd, 18:31:09 »

Hát igen, ez nem tűnik egy olyan hatalmas dobásnak...
Aki upgradelni akar majd MKIV-re, annak van már esetleg vmi terve? Sztetek meddig érdemes most még várni az újdonságok miatt? Talán az 1. faceliftig?
Nekem most már kellett lépni a régi járgány miatt, de ismerős még agyal a dolgon, hogy most lépjen-e, vagy sem.

Én megvárom a faceliftet (általában csak 1 van, a mostani kivételes). Szerintem az 2010 tavaszán lesz, de akkor jön a biturbó+powershift. Na, az kell nekem. Amúgy meg nem sürgős a csere, a régiben még nincs 100e km.
A mostani is faceliftes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2625 Dátum: 2008.09.10 szerda, 14:15:10 »

Én megvárom a faceliftet (általában csak 1 van, a mostani kivételes). Szerintem az 2010 tavaszán lesz, de akkor jön a biturbó+powershift. Na, az kell nekem. Amúgy meg nem sürgős a csere, a régiben még nincs 100e km.
A mostani is faceliftes.

Nekem a régi fókában most 150E van szomoru1, szóval mennie kell. Bár elvileg tökéletes állapotban van, folyamatosan szervizeltetem, félek, hogy egyszercsak beüt vmi gebasz.
Szerencsémre a powershiftről hamar lebeszéltem magam (akkor még más típus is játszott), de így, hogy a napi 2x50km-et pályán teszem majd meg úgy, hogy a lakhelyemnél berakom 6.ba, a mhelynél meg kiveszem... Szóval nekem nem éri meg.
ACC-t viszont kértem. Remélem hasznos lesz.  police

A duplaturbótól viszont én féltem elsőre (dupla rizikófaktornak számoltam), aztán amikor megtudtam, hogy 1db van csak a mostaniban, akkor megnyugodtam.
Ez persze csak az én véleményem, s nem lesz rossz, amikor majd legyorsultok (még ha a powershifttel is) Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2626 Dátum: 2008.09.10 szerda, 14:56:52 »

Nekem a régi fókában most 150E van szomoru1, szóval mennie kell. Bár elvileg tökéletes állapotban van, folyamatosan szervizeltetem, félek, hogy egyszercsak beüt vmi gebasz.
Szerencsémre a powershiftről hamar lebeszéltem magam (akkor még más típus is játszott), de így, hogy a napi 2x50km-et pályán teszem majd meg úgy, hogy a lakhelyemnél berakom 6.ba, a mhelynél meg kiveszem... Szóval nekem nem éri meg.
ACC-t viszont kértem. Remélem hasznos lesz.  police

A duplaturbótól viszont én féltem elsőre (dupla rizikófaktornak számoltam), aztán amikor megtudtam, hogy 1db van csak a mostaniban, akkor megnyugodtam.
Ez persze csak az én véleményem, s nem lesz rossz, amikor majd legyorsultok (még ha a powershifttel is) Smiley

A biturbo az nem csak azért jobb, mert több ló, meg nagyobb nyomi, hanem annak jobb a karakterisztikája. Az kb a mostani 1800-4000 helyett kb 1200-4300-ig fog húzni, itt meglesz a nyomaték kb 80-90%-a.
De nekem most 2,0 van, 130 lóval, nekem ez is bőven elég. Szóval csak ezért várni - szerintem felesleges,
A póvershist, na az durva lesz. Ha lesz 2,0-ással, az is le fog téged hagyni. Azzal nehéz versenybe szállni.
Maga a 2.2 1 vs 2 turbonál szerintem nem lesz nagy különbség (gyorsulásnál). Ott úgysem engeded le a fordulatot 2500 alá. A 2 turbós előnye inkább a hétköznapokon jön ki, szinte az alajárattól húz. Míg a mostaninál, ha 50-nél pörög 1800-at, kb 120-ig tud felpörögni, míg az előzőnél, ugyanolyan gyorsuláshoz 1 sebességgel magasabb fokozat is jó, ott mondjuk 1200-nál menjen 50-et, itt 180-ig tud gyorsulni. Tehát sokkal nagyobb a hasznos fordulatszám.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2627 Dátum: 2008.09.10 szerda, 15:02:50 »

Nekem az 5. vígan jó 40től - 230ig.  eplus2  eplus2  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2628 Dátum: 2008.09.10 szerda, 15:33:31 »

Nekem az 5. vígan jó 40től - 230ig.  eplus2  eplus2  eplus2

Ez így nem igaz. Ha 6500-nál mész óra szerint 230-at, akkor kb 1150-nél megy 40-et.
A rugalmasságod ott kb 0. Amíg el nem éri kb a 2800-at, addig csak mászik, mint a tetű.
Amiről meg én írtam, ott lép rendesen. Amúgy én is le tudo engedni 6-ban kb 40-re, és felmegy 230-ig.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2629 Dátum: 2008.09.10 szerda, 15:51:25 »

Én kipróbáltam a mostani 2,2-est többször is.
Hát. Smiley Asszem most ez is elég lesz.
Nekem 1800 alatt sem tűnt lomhának. (Persze mihez képest, nekem az 1.8B (115/160) után ez rakétának tűnik.) Viszont figyeltem magam, hogy hogyan vezetem aztán amikor már éreztem a dolgot, akkor az volt, hogy én olyan 1500 felett azért tartottam mindig a fordulatot a kigyorsításoknál, vagy lassabb tempónál, haladásnál pedig olyan 2000-2200 környékén mentem. Innen ugrott mindig, amikor kellett.

Én úgy közlekedek, hogy a célba érés előtt olyan 2-3-5 perccel, már nem tépem a lovak száját, hogy tudjon hűlni szépen minden.
A duplaturbósnál ez nehezebben fog menni, mert ott alul az egyik turbó mindig fog menni. Főleg ha a PowerShift tartja majd még a fordulatot.
Ez szigorúan az én véleményem, ezért lesz nekem jó a szimpaturbós manuális. Smiley

A duplakuplungos történet nálam is játszott egy darabig a most ősszel bemutatásra kerülő SST váltós 2.2 DI-D Outlander kapcsán.
Nézegettem videókat, a Lancer EVO-ba már van ez a váltó. Tényleg nem pite.
Igazából arra leszek kíváncsi, hogy mikor lesz kiforrott ez a duplakuplungos technika. Gondolom ha vmi gallyra megy majd benne az nem lesz olcsó.
Plusz az elején a beugró is egy ~500-as a váltóra.
Az SST-nek van 3 üzemmódja: langyibangyi, normál, sport. A powershiftnek lesz vajon ilyan funkciója?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2630 Dátum: 2008.09.10 szerda, 16:26:09 »


Én úgy közlekedek, hogy a célba érés előtt olyan 2-3-5 perccel, már nem tépem a lovak száját, hogy tudjon hűlni szépen minden.
A duplaturbósnál ez nehezebben fog menni, mert ott alul az egyik turbó mindig fog menni. Főleg ha a PowerShift tartja majd még a fordulatot.
Ez szigorúan az én véleményem, ezért lesz nekem jó a szimpaturbós manuális. Smiley

Ez neked uj auto vasarlasnal nem biztos hogy problemat fog okozni, persze csak ha kb. 4evesen es 100+e km utan sikitva menekulsz az autobol. Az uj tulaj meg szivni fog, mert 2 turbo az 2x annyi anyag es munkadij.
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2631 Dátum: 2008.09.10 szerda, 16:34:27 »

Ez neked uj auto vasarlasnal nem biztos hogy problemat fog okozni, persze csak ha kb. 4evesen es 100+e km utan sikitva menekulsz az autobol. Az uj tulaj meg szivni fog, mert 2 turbo az 2x annyi anyag es munkadij.

Így igaz.
De én elvileg 6év/~240-300E km-re tervezem az autót.

Egyébként meg, ha eladnám majd 100E km után, akkor sem szeretném, hogy egy megtiport autón adjak túl.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2632 Dátum: 2008.09.10 szerda, 16:35:30 »

Így igaz.
De én elvileg 6év/~240-300E km-re tervezem az autót.

Egyébként meg, ha eladnám majd 100E km után, akkor sem szeretném, hogy egy megtiport autón adjak túl.


 eljen

Egyebkent van egy olyan erzesem, hogy az autogyartok kezdenek tudatosan arra torekedni, hogy gari lejarta utan hasznalt autokent kb. loxarra se legyen jo az auto es tul sokat kelljen ra kolteni, hogy ujra uzemkepes legyen. Igy a szerencsetlen talan csak megveszi vegre ujjonan a verdat. Vele egyutt 4 ev gari es az azzal jaro szervizkotelezetseget.
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.10 szerda, 16:37:29 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2633 Dátum: 2008.09.10 szerda, 17:30:48 »

Ez neked uj auto vasarlasnal nem biztos hogy problemat fog okozni, persze csak ha kb. 4evesen es 100+e km utan sikitva menekulsz az autobol. Az uj tulaj meg szivni fog, mert 2 turbo az 2x annyi anyag es munkadij.

Mert aztán a turbó tönkre szokott menni... A klubban van vagy 200 tddi/tdci, és a 6-7 elektronikán kívül egyikkel sem volt baj. Igazából én konkrltan 1 turbótönkremenetelre sem emlékszem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2634 Dátum: 2008.09.10 szerda, 17:35:39 »

Én kipróbáltam a mostani 2,2-est többször is.
Hát. Smiley Asszem most ez is elég lesz.
Nekem 1800 alatt sem tűnt lomhának. (Persze mihez képest, nekem az 1.8B (115/160) után ez rakétának tűnik.) Viszont figyeltem magam, hogy hogyan vezetem aztán amikor már éreztem a dolgot, akkor az volt, hogy én olyan 1500 felett azért tartottam mindig a fordulatot a kigyorsításoknál, vagy lassabb tempónál, haladásnál pedig olyan 2000-2200 környékén mentem. Innen ugrott mindig, amikor kellett.

Én úgy közlekedek, hogy a célba érés előtt olyan 2-3-5 perccel, már nem tépem a lovak száját, hogy tudjon hűlni szépen minden.
A duplaturbósnál ez nehezebben fog menni, mert ott alul az egyik turbó mindig fog menni. Főleg ha a PowerShift tartja majd még a fordulatot.
Ez szigorúan az én véleményem, ezért lesz nekem jó a szimpaturbós manuális. Smiley

A duplakuplungos történet nálam is játszott egy darabig a most ősszel bemutatásra kerülő SST váltós 2.2 DI-D Outlander kapcsán.
Nézegettem videókat, a Lancer EVO-ba már van ez a váltó. Tényleg nem pite.
Igazából arra leszek kíváncsi, hogy mikor lesz kiforrott ez a duplakuplungos technika. Gondolom ha vmi gallyra megy majd benne az nem lesz olcsó.
Plusz az elején a beugró is egy ~500-as a váltóra.
Az SST-nek van 3 üzemmódja: langyibangyi, normál, sport. A powershiftnek lesz vajon ilyan funkciója?

Én nem is mondom, hogy nem jó a szimplaturbós, sőt. Hát nekem most 2.0 van, az még kevesebb, és ez is elég.
Hűlés. A turbó az nagy fordulaton melegszik, a kis turbó meg szerintem egyáltalán nem. Amúgy is, ez a melegedési probléma inkább a benzines turbók problémája, ott jóval melegebbek a kipuffgázok.
A duplakuplunkgos a fordnál még csak most forrja ki magát, azért nem teszik bele a mondeóba. Amúgy 400e-be kerül. Hogy milyen üzemmódja van, meg kell nézni a fókánál, ott már lehet kapni.
A mostani motor nem nagyon megy 1600 alatt. Nekem már sikerült lefullasztani a motort, főleg klímával.
Jó lesz az.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2635 Dátum: 2008.09.10 szerda, 17:47:27 »

eljen

Egyebkent van egy olyan erzesem, hogy az autogyartok kezdenek tudatosan arra torekedni, hogy gari lejarta utan hasznalt autokent kb. loxarra se legyen jo az auto es tul sokat kelljen ra kolteni, hogy ujra uzemkepes legyen. Igy a szerencsetlen talan csak megveszi vegre ujjonan a verdat. Vele egyutt 4 ev gari es az azzal jaro szervizkotelezetseget.

OFF MOstanában több 3év garis vinyó(m) ment tönkre 3év+2-5 hónap után...  falbav nocomment ON
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2636 Dátum: 2008.09.10 szerda, 17:47:47 »

Mert aztán a turbó tönkre szokott menni... A klubban van vagy 200 tddi/tdci, és a 6-7 elektronikán kívül egyikkel sem volt baj. Igazából én konkrltan 1 turbótönkremenetelre sem emlékszem.

Na, ez jó hír. Ennek örülök.
Okostojások rémisztgettek mindig azzal, hogy "na ha veszel dízelt, majd jól tönkremegy".
GOndolom itt a kintről behozott 370E/70E km-es céges kocsikról lehet szó...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2637 Dátum: 2008.09.10 szerda, 17:49:38 »

Én nem is mondom, hogy nem jó a szimplaturbós, sőt. Hát nekem most 2.0 van, az még kevesebb, és ez is elég.
Hűlés. A turbó az nagy fordulaton melegszik, a kis turbó meg szerintem egyáltalán nem. Amúgy is, ez a melegedési probléma inkább a benzines turbók problémája, ott jóval melegebbek a kipuffgázok.

Hát, ismerős járt úgy (mondjuk ő ebben az esetben tényleg hülye volt), hogy a 170-es autópályázás után megállt. Aztán megállt neki a turbo is.
Igazából azért fostorgok, mert ugye a dpf szűrő miatt igyekeznek magasabb hőmérsékleten tartani a kipufogógázt. Még úgy is, hogy utóbefecskendezés, stb.
S ha meleg a kipuffgáz, akkor meleg a turbo is.

A mostani motor nem nagyon megy 1600 alatt. Nekem már sikerült lefullasztani a motort, főleg klímával.
Jó lesz az.
Első klímás indulásnál én is lefulladtam.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2638 Dátum: 2008.09.10 szerda, 17:50:25 »

Na, ez jó hír. Ennek örülök.
Okostojások rémisztgettek mindig azzal, hogy "na ha veszel dízelt, majd jól tönkremegy".
GOndolom itt a kintről behozott 370E/70E km-es céges kocsikról lehet szó...

Igen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2639 Dátum: 2008.09.10 szerda, 17:54:28 »

Hát, ismerős járt úgy (mondjuk ő ebben az esetben tényleg hülye volt), hogy a 170-es autópályázás után megállt. Aztán megállt neki a turbo is.
Igazából azért fostorgok, mert ugye a dpf szűrő miatt igyekeznek magasabb hőmérsékleten tartani a kipufogógázt. Még úgy is, hogy utóbefecskendezés, stb.
S ha meleg a kipuffgáz, akkor meleg a turbo is.
Első klímás indulásnál én is lefulladtam.

A meleg kipuffgáz meg a meleg turbo nem pont ugyanaz. A turbo beállás sem úgy van ha egyszer megteszed, hogy autópálya után leállítod, rögtön beállna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2640 Dátum: 2008.09.10 szerda, 18:19:00 »

A meleg kipuffgáz meg a meleg turbo nem pont ugyanaz. A turbo beállás sem úgy van ha egyszer megteszed, hogy autópálya után leállítod, rögtön beállna.

Ő úgy járt, hogy tartós 170 után leállt, s már nem indult el, csak köhécselve.
Persze van előzmény is, ami elmond sztem mindent: használtan vette, nem magánszemélytől...

Turbóhőmérséklet.

Mostanában olvasgattam a témában, s a turbóhőmérséklet kapcsán mindig az EGT jön szóba. Ehhez vannak kitek, stb.
Valóban mondják egyébként, hogy a kipuffgáz hőmérséklete nem mérvadó a turbó hőmérsékletre nézve, de jócskán emeli a hőt ez is.
Ugye a bazi nagy fordulat által keletkező súrlódási energia hővé alakulása játszik itt főleg; annak ellenére, hogy kicsi a súrlódás(azé' kell a kafa olaj a gépbe), a nagyon nagy fordulat miatt melegszik a cucc...
Az EGT-ből egyébként inkább a keverékre, stb, stb, tudnak következtetni, hogy kafa-e minden.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szferi
Vendég
« Új hozzászólás #2641 Dátum: 2008.09.16 kedd, 21:04:24 »

Sziasztok,
Szerintetek van arra lehetőség, hogy a gyári bluetooth rendszert utólag beépítsék egy Titanium X felszereltségű Mondeo 4-be, és ez kb. mennyi lenne? A Sony audion a gombok megvannak hozzá.
Köszi.
Naplózva
zsolesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E-mail
« Új hozzászólás #2642 Dátum: 2008.09.16 kedd, 21:54:58 »

Sziasztok

Ma megjött nekem is az autóm!
Ha minden igaz pénteken átadják!
2.0-ás benzines Titánium
Én júniusban rendeltem!

http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010801_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010799_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010800_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2643 Dátum: 2008.09.16 kedd, 22:27:37 »

Sziasztok,
Szerintetek van arra lehetőség, hogy a gyári bluetooth rendszert utólag beépítsék egy Titanium X felszereltségű Mondeo 4-be, és ez kb. mennyi lenne? A Sony audion a gombok megvannak hozzá.
Köszi.
III-ashoz érdeklődte meg egy klubtárs hogy mennyi a gyári Bluetooth C hangvezérléssel berakása utólag (ez ugyanaz a III-asban mint a IV-esben) 120eFt a vezérlőkártya
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2644 Dátum: 2008.09.16 kedd, 22:33:22 »

Sziasztok

Ma megjött nekem is az autóm!
Ha minden igaz pénteken átadják!
2.0-ás benzines Titánium
Én júniusban rendeltem!

http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010801_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010799_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010800_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nagyon szép!  eljen
Sok balesetmentes km-t vele! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2645 Dátum: 2008.09.16 kedd, 23:16:30 »

Sziasztok,
Szerintetek van arra lehetőség, hogy a gyári bluetooth rendszert utólag beépítsék egy Titanium X felszereltségű Mondeo 4-be, és ez kb. mennyi lenne? A Sony audion a gombok megvannak hozzá.
Köszi.

Ahhoz, hogy működjön a BVC (Bluetooth Voice Control) modul, a fejegységnek is tudnia kell kezelni. (Logikusan mindegyiknek kellene tudnia).
Ezt le lehet tesztelni:
fejegységet bekapcsolni, 1-es és 6-os gombokat egyszerre lenyomni és nyomva tartani,
ekkor kódok jelennek meg a kijelzőn, amik közül az első az elvileg a s/w part number.
Ez a kód határozza meg, hogy melyik BVC modult tudja a fejegység.

A BVC modulokból 3 fajta van:

Kit 2: BVC (Low) Basic Phone, Voice Control and Aux,
Kit 4: BVC (High) Kit2+ iPod Browsing + USB MP3 support
   a fejegység vol gombjával lehet az ipodot kezelni
Kit 6: Kit4 + Bluetooth Nav Support + Bluetooth Audio Streaming.

A Kit6 még nem elérhető, mert a Nokia még nem engedte ki a piacra. (Ők fejlesztik a BVC-ket).

A BVC modul a műszerfalban van, elvileg a kesztyűtartó mögött.
A bekötése elvileg úgy van, hogy ami kábel addig az audio egységhez ment, ezt ki kell húzni a fejegység csatlakozóból, be kell dugnia BVC modulba, s ennek a másik kábelét pedig vissza a fejegységbe. Tehát "sorba" van kötve a BVC modul a fejegységgel.
Ez után már csak a BVC egyéb kábeleit kell a helyükre húzni: Aux, USB.

Sw verzió alapján érdeklődnék Fordéknál, hogy milyen modult tud kezelni a fejegység.
Ha régi a sw, akkor pedig frissítsék előtte.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2646 Dátum: 2008.09.16 kedd, 23:22:31 »

Sziasztok

Ma megjött nekem is az autóm!
Ha minden igaz pénteken átadják!
2.0-ás benzines Titánium
Én júniusban rendeltem!

http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010801_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010799_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010800_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nagggyon kafa. JB rlz.  Wink
Kevés autó tetszik fehérben.

Gratula hozzá.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #2647 Dátum: 2008.09.17 szerda, 00:44:01 »

Sziasztok

Ma megjött nekem is az autóm!
Ha minden igaz pénteken átadják!
2.0-ás benzines Titánium
Én júniusban rendeltem!

http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010801_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010799_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010800_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szép gratula  taps eljen
Sok hiba és balesetmentes kilométert .
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
szferi
Vendég
« Új hozzászólás #2648 Dátum: 2008.09.17 szerda, 19:13:23 »

Ahhoz, hogy működjön a BVC (Bluetooth Voice Control) modul, a fejegységnek is tudnia kell kezelni. (Logikusan mindegyiknek kellene tudnia).
Ezt le lehet tesztelni:
fejegységet bekapcsolni, 1-es és 6-os gombokat egyszerre lenyomni és nyomva tartani,
ekkor kódok jelennek meg a kijelzőn, amik közül az első az elvileg a s/w part number.
Ez a kód határozza meg, hogy melyik BVC modult tudja a fejegység.

A BVC modulokból 3 fajta van:

Kit 2: BVC (Low) Basic Phone, Voice Control and Aux,
Kit 4: BVC (High) Kit2+ iPod Browsing + USB MP3 support
   a fejegység vol gombjával lehet az ipodot kezelni
Kit 6: Kit4 + Bluetooth Nav Support + Bluetooth Audio Streaming.

A Kit6 még nem elérhető, mert a Nokia még nem engedte ki a piacra. (Ők fejlesztik a BVC-ket).

A BVC modul a műszerfalban van, elvileg a kesztyűtartó mögött.
A bekötése elvileg úgy van, hogy ami kábel addig az audio egységhez ment, ezt ki kell húzni a fejegység csatlakozóból, be kell dugnia BVC modulba, s ennek a másik kábelét pedig vissza a fejegységbe. Tehát "sorba" van kötve a BVC modul a fejegységgel.
Ez után már csak a BVC egyéb kábeleit kell a helyükre húzni: Aux, USB.

Sw verzió alapján érdeklődnék Fordéknál, hogy milyen modult tud kezelni a fejegység.
Ha régi a sw, akkor pedig frissítsék előtte.

Köszi az infót. A 120e az valós lehet. Ennyi, ha gyárilag teszik bele (miért is felejtettem ki...). Az első opció a fejegység menüjéből: 05-04-01, és van egy olyan, hogy BL:02-06-40. Az autót július elején gyártották, úgyhogy talán a sw verizió is elég új. A BVC bármely verziójával így megkapom ezek szerint azt a lehetőséget is, hogy az autó bizonyos funkcióit hanggal vezéreljem, vagy csak a Blutooth részt? A Converse+ kijelzőn is megjelenik vajon majd a Blutooth menü?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #2649 Dátum: 2008.09.17 szerda, 20:23:45 »

Urak!

A keres-kínálba  tettem fel egy kis meglepit ami érdekes lehet számotokra
Naplózva
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.