Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:05:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11995552 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2750 Dátum: 2008.10.05 vasárnap, 13:26:15 »

Azért legyünk korrektek... van az a motor 218@500, 286@500-zal is... és a 6 henger azért csak 6 henger. Hiába lesz duplaturbó a 2,2-őn, mégis a 6 henger a jobb karakterisztikájú. Meg ki tudja, 2 év múlva mit hoz ki a bömös.

286LE az 580Nm wave
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2751 Dátum: 2008.10.05 vasárnap, 13:48:38 »

News! Wink
A németeknél már van Individual katalógus.
Itt lehet letölteni: http://www.ford.de/ie/-/-/downkat36/-/popup

Ekkora felhajtást az egyedi bőr és egy új 5 küllős 18-as sci-fi felni miatt... Smiley


Az az individual biztosan fejlédni fog még. Lesz abban több dolog is. Végülis a mondeo a zászlóshajó, kell ide a sok cicoma.

Ja, Stealt írj, hogy a 2,2 biturbo gonosz jószág lesz. Az biztos. A legdurvább benne, a karakterisztikája. Szinte nincs turbólyuk. Majdnem az alapjárattól húz. Bárhol rálépsz a gázra, akkorát lép, hogy ihaj.

Amúgy én egyre inkább afelé hajlok, hogy most nem is ghia lenne, hanem megvárom az ST-t. Mivel a JB optikát, az erősebb motort, meg szinte mindent amúgy is megvennék, így elvileg nem kerülne többe, sőt, akár még így olcsóbb is lenne.
Nagyon kíváncsi vagyok, mikor jön már az ST. Meg hogy mi lesz benne. Jó, nyilván az erősebb (260-300 ló) 5 hengeres benzines, ez OK, de pl az állítható futómű vajon benne lesz-e? Meg a difizár - ha igaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
iSO
Vendég
« Új hozzászólás #2752 Dátum: 2008.10.05 vasárnap, 14:02:32 »


Ja, Stealt írj, hogy a 2,2 biturbo gonosz jószág lesz. Az biztos. A legdurvább benne, a karakterisztikája. Szinte nincs turbólyuk. Majdnem az alapjárattól húz. Bárhol rálépsz a gázra, akkorát lép, hogy ihaj.


Múlt héten vezettem egy Jaguar XF 4.2 kompresszoros vasat. Ott sem volt lyuk. Megvolt a lóerő és a nyomaték mindenhol! worship

 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2753 Dátum: 2008.10.05 vasárnap, 15:26:38 »

286LE az 580Nm wave
jó jo de ez a 3,0sd  vigyor3
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2754 Dátum: 2008.10.05 vasárnap, 15:45:51 »

jó jo de ez a 3,0sd  vigyor3

az csak az X3ban sd jó talán még a x5ben is. a 3, 5, 6, 7 ben 35d a jelölése ... azaz 335d, 535d, 635d, 735d. na ezekkel csak óvatosan, mee a végén kilépsz az autóból 200nál, h megálltál v mivan!?  nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2755 Dátum: 2008.10.05 vasárnap, 16:28:14 »

az csak az X3ban sd jó talán még a x5ben is. a 3, 5, 6, 7 ben 35d a jelölése ... azaz 335d, 535d, 635d, 735d. na ezekkel csak óvatosan, mee a végén kilépsz az autóból 200nál, h megálltál v mivan!?  nyes
ne offoljunk  vigyor3
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2756 Dátum: 2008.10.08 szerda, 10:36:51 »

Ennek már Individual ülése lenne?  wow1

http://www.mobile24.hu/index.php?pid=details&type=C&search_type=NU&page_number=9&sort_field=price&sort_order=ASCENDING&body_type_mode=all&make0=FORD&model0=Mondeo&model_description0=&make1=all&make2=all&year_from=2008-01&year_to=all&mileage_from=all&mileage_to=all&power_from=all&power_to=all&price_from=all&price_to=all&fuel=all&gearbox_operation=all&damaged_vehicle=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&location_country=all&climate_control=all&seats_count=all&doors_count=all&emission_class=all&advertisement_type=all&date_of_entry=3&usage_type=all&vid=80239746&source=MDE&record_index=179&total=180&tab=overview&called_from=list

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #2757 Dátum: 2008.10.08 szerda, 20:26:23 »

hy all! 235/40R18-as kerekeben mekkora az ideális keréknyomás?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2758 Dátum: 2008.10.08 szerda, 20:31:43 »

hy all! 235/40R18-as kerekeben mekkora az ideális keréknyomás?

Nem kerék-, hanem autófüggő. Olvasd el a kézikönyvben, vagy nézd meg az adattáblán. A 3-asban a tank ajtón van, belülről.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2759 Dátum: 2008.10.09 csütörtök, 19:16:39 »

Ennek már Individual ülése lenne?  wow1
http://www.mobile24.hu/index.php?

hát oda van írva, h az van benne Grin de nekem a konyakos jobban teccik.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2760 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 12:29:45 »

"Narancssárga" belsős Individual:

http://www.mobile24.hu/index.php?pid=details&type=C&search_type=NU&page_number=3&sort_field=price&sort_order=ASCENDING&body_type_mode=all&make0=FORD&model0=Mondeo&model_description0=&make1=all&make2=all&year_from=2008-01&year_to=all&mileage_from=all&mileage_to=all&power_from=all&power_to=all&price_from=all&price_to=all&fuel=all&gearbox_operation=all&damaged_vehicle=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&location_country=all&climate_control=all&seats_count=all&doors_count=all&emission_class=all&advertisement_type=all&date_of_entry=3&usage_type=all&vid=80688442&source=MDE&record_index=56&total=67&tab=overview&called_from=list
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2761 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 18:20:56 »

"Narancssárga" belsős Individual:
A váltónál és a kéziféknél nem tetszik, de amúgy tetszik. eljen Hogy együtt élni milyen lenne vele, nemtudom.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2762 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 21:03:21 »

A váltónál és a kéziféknél nem tetszik, de amúgy tetszik. eljen Hogy együtt élni milyen lenne vele, nemtudom.

Én bevállalnám.
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #2763 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 19:43:56 »

hy all! titánium X-nél van ugye a HMI kijelző! ha csökken az akuu töltése, akkor leveszi a kilóméteróra meg a fordulatszám mérő fényerősségét? mer nekem ilyen van, de a nagykijelző fénye maradt az eredeti! a világítás erősségén nem állítottam! vkinek vmi ötlet?  Huh?
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2764 Dátum: 2008.10.21 kedd, 07:47:35 »

hy all! titánium X-nél van ugye a HMI kijelző! ha csökken az akuu töltése, akkor leveszi a kilóméteróra meg a fordulatszám mérő fényerősségét? mer nekem ilyen van, de a nagykijelző fénye maradt az eredeti! a világítás erősségén nem állítottam! vkinek vmi ötlet?  Huh?

Lehet, hogy a menüben kell aktivizálni ezt a funkciót.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2765 Dátum: 2008.10.21 kedd, 08:48:41 »

hy all! titánium X-nél van ugye a HMI kijelző! ha csökken az akuu töltése, akkor leveszi a kilóméteróra meg a fordulatszám mérő fényerősségét? mer nekem ilyen van, de a nagykijelző fénye maradt az eredeti! a világítás erősségén nem állítottam! vkinek vmi ötlet?  Huh?

Gondolod, hogy egy hattervilagitason mulna a dolog ?
Naplózva

blah blah blah
agize
Vendég
« Új hozzászólás #2766 Dátum: 2008.10.21 kedd, 14:59:46 »

hy all! titánium X-nél van ugye a HMI kijelző! ha csökken az akuu töltése, akkor leveszi a kilóméteróra meg a fordulatszám mérő fényerősségét? mer nekem ilyen van, de a nagykijelző fénye maradt az eredeti! a világítás erősségén nem állítottam! vkinek vmi ötlet?  Huh?

Bocs, hogy okoskodok, de ha egy akkumulátor feszültsége (töltése) csökken , akkor az izzók látványosan veszítenek a fényerejükből, míg egy LCD panel háttérvilágítása (ami nem ízzós ugye) az kevésbé érzékeny a feszültség csökkenésre, így látszólag tartja a fényerejét.

Vagyis szerintem semmiféle automatika nincs, csak egyszerű fizika a dolog nyitja.
De azt azért nem értem, hogy honnan tudod, hogy csökken az akku töltése? Olyankor már a töltés hiányára figyelmeztető lámpa is világítana, ami baj...... Vagy most mi is van?  wow1

Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2767 Dátum: 2008.10.21 kedd, 15:09:12 »

Bocs, hogy okoskodok, de ha egy akkumulátor feszültsége (töltése) csökken , akkor az izzók látványosan veszítenek a fényerejükből, míg egy LCD panel háttérvilágítása (ami nem ízzós ugye) az kevésbé érzékeny a feszültség csökkenésre, így látszólag tartja a fényerejét.

Vagyis szerintem semmiféle automatika nincs, csak egyszerű fizika a dolog nyitja.
De azt azért nem értem, hogy honnan tudod, hogy csökken az akku töltése? Olyankor már a töltés hiányára figyelmeztető lámpa is világítana, ami baj...... Vagy most mi is van?  wow1



Hat igen, valahogy erre akartam enis celozgatni  nyes
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2768 Dátum: 2008.10.24 péntek, 16:48:19 »

A járgányom már látszik az etis-ben.  Wink

Érdekes, hogy ki van emelve a következő:

"Less Daytime Running Lamps"
tehát nappali fény nélkül.
Ezek szerint lehet majd nappali fénnyel is kapni az autót? Sztetek?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2769 Dátum: 2008.10.24 péntek, 20:18:06 »

A járgányom már látszik az etis-ben.  Wink

Érdekes, hogy ki van emelve a következő:

"Less Daytime Running Lamps"
tehát nappali fény nélkül.
Ezek szerint lehet majd nappali fénnyel is kapni az autót? Sztetek?


2012(?)-től kötelező lesz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #2770 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 08:51:45 »


Ezek szerint lehet majd nappali fénnyel is kapni az autót? Sztetek?


Más most is lehet, fizetős extra...
Automatikus menetfény6356 000 Ft
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2771 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 17:24:09 »

Más most is lehet, fizetős extra...
Automatikus menetfény6356 000 Ft


Háááát, az automatikus menetfény és a nappali fény az egészen más... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2772 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 17:28:36 »

Más most is lehet, fizetős extra...
Automatikus menetfény6356 000 Ft


Jé, az i-man... régen láttalak, komám.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2773 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 10:06:57 »

Találtam egy weboldalt.
Azért jó, mert az MK4-es Mondeo-t lehet rajta megnézni különböző színekben. Nem grafika, hanem feltöltött fotók között lehet mazsolázgatni. Mondeo vásárlóknak ideális. Wink

http://www.brmproduksies.nl/mondeo/index_english.htm
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2774 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 10:28:07 »


 eljen
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #2775 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 11:24:24 »

Jé, az i-man... régen láttalak, komám.

Válasz
Hozzászólások: 1
  Roll Eyes
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2776 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 13:02:03 »

  Roll Eyes

Itt ilyen kedvesen fogadják az új tagokat is! nyes
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.30 csütörtök, 15:18:21 írta SSanya » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2777 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 13:06:56 »

eljen

Erre számítottam, hogy Te üdvözölni fogod. (kiszúrtam a hauto.hu-n a hirdetések között a hifi zsoel mappát mutató képét Smiley )
Utód?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2778 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 15:13:18 »

Erre számítottam, hogy Te üdvözölni fogod. (kiszúrtam a hauto.hu-n a hirdetések között a hifi zsoel mappát mutató képét Smiley )
Utód?

Sokminden van mostanában változás alatt, majd meglátjuk mi lesz!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2779 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 15:20:14 »

Sokminden van mostanában változás alatt, majd meglátjuk mi lesz!

Szurkolok! Kollégám régen mindig ezt mondta ilyenkor: "Hajrá Szabónéni!"
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2780 Dátum: 2008.10.31 péntek, 07:53:27 »

Kedves Klubtársak!

Úgy néz ki, hogy a sokat érő popómat átrakom egy 4-es mondiba. Nem újba, hanem egy 1 évesbe. Az autó tipp-topp, de amire figyelmes lettem az a következő. Nem 141le a motorja hanem 130le. Megnéztem a katalógusokat, és elvileg ezekete a motorokat szállítják az autómatához.

Mi lehet a különbség? Vagy az egy elavultabb motor? Első ránézésre nekem az a különbség, hogy ebben nincs overboost. De lehet, hogy hülyeség amit mondok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2781 Dátum: 2008.10.31 péntek, 08:27:36 »

Kedves Klubtársak!

Úgy néz ki, hogy a sokat érő popómat átrakom egy 4-es mondiba. Nem újba, hanem egy 1 évesbe. Az autó tipp-topp, de amire figyelmes lettem az a következő. Nem 141le a motorja hanem 130le. Megnéztem a katalógusokat, és elvileg ezekete a motorokat szállítják az autómatához.

Mi lehet a különbség? Vagy az egy elavultabb motor? Első ránézésre nekem az a különbség, hogy ebben nincs overboost. De lehet, hogy hülyeség amit mondok.

Szerintem a motor ugyanaz, mint a 140 lovasé, csak vissza kellett fogni a váltó miatt. A 3-asban is, az aftomat csak 310 Nm-ert tud.
Vagy, még az is lehet, hogy az emisszió miatt kellett, hogy teljesíteni tudja az eu4-et (ez a valószínűbb).
Szerelik ezt a kéziváltóssal is?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2782 Dátum: 2008.10.31 péntek, 08:30:23 »

Szerintem a motor ugyanaz, mint a 140 lovasé, csak vissza kellett fogni a váltó miatt. A 3-asban is, az aftomat csak 310 Nm-ert tud.
Vagy, még az is lehet, hogy az emisszió miatt kellett, hogy teljesíteni tudja az eu4-et (ez a valószínűbb).
Szerelik ezt a kéziváltóssal is?

Német országba gyártottakba rakták és lehet hogy rakják is. Az autó amit kinéztem az Magyasrországi első forgalombahelyezésű, de német gyártási ciklusban készült...
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2783 Dátum: 2008.10.31 péntek, 14:58:34 »

A 3-asban is, az aftomat csak 310 Nm-ert tud.

Ezt honnan tudod? Hol van leírva, mert én ilyet még nem láttam...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2784 Dátum: 2008.10.31 péntek, 18:43:14 »

Ezt honnan tudod? Hol van leírva, mert én ilyet még nem láttam...

Nem emlékszem már, hol olvastam. De a váltó csak 310-et tud, ez benne is van a specifikációban. Ezért nem okos dolog az automatát chippelni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2785 Dátum: 2008.10.31 péntek, 19:31:56 »

Nem emlékszem már, hol olvastam. De a váltó csak 310-et tud, ez benne is van a specifikációban. Ezért nem okos dolog az automatát chippelni.
Szia!
Itt a bölcsesség!  worship  eljen
(ide off, a cégnél nekiálltak erősebb motorokat rakni a dízelekbe. By Catepillar.
Azóta a hidraulikus hajtóművek egymás után helo, hullanak szét, amik eddig az arra méretezett motoroknál soha nem hibásodtak meg)
Üdv:)
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2786 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 11:19:19 »

Srácok!
Hallottatok már a "modifikációs center"ről?  wow1 Mert állítólag a rendelés alatt lévő autóm ott kötött ki.
Mi lehet ez? A túl sok extrát máshol (a modifikációs centerben) szerelik be? Vagy mi lehet ez? Hm...  szomoru1
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2787 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 11:24:02 »

Srácok!
Hallottatok már a "modifikációs center"ről?  wow1 Mert állítólag a rendelés alatt lévő autóm ott kötött ki.
Mi lehet ez? A túl sok extrát máshol (a modifikációs centerben) szerelik be? Vagy mi lehet ez? Hm...  szomoru1

Ez az optikai tuning részleg. szvsz
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2788 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 11:33:03 »

Ez az optikai tuning részleg. szvsz

Az lehet. Így megszenvedni azért a JB csomagért... ~3,5-4 hét csúszás...  szomoru1
Csak azt nem értem, hogy az etisben már úgy látszik, hogy 10.13.-án legyártva.
Nem baj, az vigasztal ma, hogy Junior Member lettem. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
MondeoM
Vendég
« Új hozzászólás #2789 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 12:48:35 »

Hallottatok már a "modifikációs center"ről?  wow1 Mert állítólag a rendelés alatt lévő autóm ott kötött ki.
Mi lehet ez? A túl sok extrát máshol (a modifikációs centerben) szerelik be? Vagy mi lehet ez? Hm...  szomoru1

Bizonyos extrákat (tudtommal nem csak külső hanem belső is) nem a szerelőszalagon, hanem a Mods Centerben szerelnek be. A nem szériafelszereltségű autók eltöltenek ott 1-2 munkanapot.
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2790 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 12:55:53 »

Ismét egy kérdés:

Nézegetem a IV-es mondikat. Az egyiken (alapból) 205/55 16-os a gumi, a másikon 215/55/16. A 17-es kerékre pedig 235/45/17 gumi kerül. Hát eszem *** eláll, hogy most mi a jó és mi az ideális...
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.03 hétfő, 14:09:26 írta Scratch » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2791 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 13:26:47 »

Ismét egy kérdés:

Nézegetem a IV-es mondikat. Az egyiken (alapból) 205/55 16-os a gumi, a másikon 215/55/16. A 17-es kerékre pedig 235/45/17 gumi kerül. Hát eszem *** eláll, hogy most mi a jó és mi az ideális...

Nyisd ki a gépkönyvet. A ~240. oldal körül van a big-big táblázat, hogy adott gumi és motor mellett milyen nyomásra kell fújni a kerekeket.
205-ös gumit csak az alap 1.6 benzinhez és 1.8 Tdci--hez látok.
Wink

Ja, kimaradt pár méret: 235/40 R18. S a T125/90 R16 is, bár 4 ilyennel hülyén nézne ki az autó. Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.03 hétfő, 14:09:47 írta Scratch » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #2792 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 13:28:03 »

Nyisd ki a gépkönyvet. A ~240. oldal körül van a big-big táblázat, hogy adott gumi és motor mellett milyen nyomásra kell fújni a kerekeket.
205-ös gumit csak az alap 1.6 benzinhez és 1.8 Tdci--hez látok.
Wink

De mondjuk téligumiban jó lehet ez a méret... Nem??
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2793 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 13:39:47 »

De mondjuk téligumiban jó lehet ez a méret... Nem??

A gumisok szerelt felnire mondanak 205-t és 215-t is.
Ha nagy hó lesz, akkor 205, ha meg nem lesz, akkor a jobb tapadás miatt 215.
Én valószínűleg 215-t vennék, ha lemezfelniznék, s nem lenne TPMS az autóban.
(Kérdés, hogy kerületben mi a különbség a gyárilag adott nyári gumihoz képest, mert ha nagy, akkor csalhat a kmóra)

Én bízom benne, hogy nem lesz hó, így 235/45R17 lesz a téli is. A 175 pacit valahogy az úton kell majd tartani télen is. Wink (Meg a 400Nm-t  eplus2 ) Így mukodik majd a guminyomás ellenőrző rendszer (TPMS) is.
Az a baj, hogy az MK4 mondik már akkorák, hogy majdnem a 17-es kerék is pitének tűnik az autó alatt...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #2794 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 15:59:32 »

...
Én valószínűleg 215-t vennék, ha lemezfelniznék, s nem lenne TPMS az autóban.
...

Nem szörnyen drága a plusz jeladó a tpms-hez, megfontolandó a külön téli felni+jeladó garnitúra.
És akkor nem kell szétizélni a felniket évente 2x...
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2795 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 18:51:29 »

Nem szörnyen drága a plusz jeladó a tpms-hez, megfontolandó a külön téli felni+jeladó garnitúra.
És akkor nem kell szétizélni a felniket évente 2x...

A gumis azt mondta, hogy ezeket a jeladókat az alufelnikbe lehet csak berakni, a sima lemezfelnibe nem.
+4 alufelni pedig drága lenne...
Hogyan lehet ezeket a jeladókat tanítani az autóhoz?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gyuri 700
Vendég
« Új hozzászólás #2796 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 19:11:54 »

Kedves Klubtársak!

Úgy néz ki, hogy a sokat érő popómat átrakom egy 4-es mondiba. Nem újba, hanem egy 1 évesbe. Az autó tipp-topp, de amire figyelmes lettem az a következő. Nem 141le a motorja hanem 130le. Megnéztem a katalógusokat, és elvileg ezekete a motorokat szállítják az autómatához.

Mi lehet a különbség? Vagy az egy elavultabb motor? Első ránézésre nekem az a különbség, hogy ebben nincs overboost. De lehet, hogy hülyeség amit mondok.

Nekem is feltűnt, hogy van 130Le és 141Le .A márkakereskedésben azt mondták, hogy pár száz db 130 lóerős érkezett magyar országra az első időben, a szerelő szerint pedig a 130Le a régi motor, a 141Le pedig vadi új.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2797 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 19:17:50 »

Nekem is feltűnt, hogy van 130Le és 141Le .A márkakereskedésben azt mondták, hogy pár száz db 130 lóerős érkezett magyar országra az első időben, a szerelő szerint pedig a 130Le a régi motor, a 141Le pedig vadi új.

Ez nem gy van. Mindkét motor a négyesben (130, 140) 1997 köbcentis, a régi (hérmasban) meg 1998.
Az új a psa-féle, és 140 lovas (nem 141, nem 143).
Szerintem csak automatákhoz adják a 130-ast. A kisebb motor, az 1,8-as, az a 125 lovas, így nem is lenne értelme annyi fajta motort tartani. Ja, az még mindig 8 szelepes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #2798 Dátum: 2008.11.04 kedd, 08:55:16 »

A gumis azt mondta, hogy ezeket a jeladókat az alufelnikbe lehet csak berakni, a sima lemezfelnibe nem.
+4 alufelni pedig drága lenne...

Vitatom.... egy acélfelni ~10k, egy alut kapsz ~15k körül.
Szebb, tartósabbb, stb. de ez már egy másik topic...

Hogyan lehet ezeket a jeladókat tanítani az autóhoz?

Sztem nem kell tanítani, de majd kiderül februárban.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2799 Dátum: 2008.11.04 kedd, 09:01:55 »

Vitatom.... egy acélfelni ~10k, egy alut kapsz ~15k körül.
Szebb, tartósabbb, stb. de ez már egy másik topic...

Sztem nem kell tanítani, de majd kiderül februárban.

Én azért erre a tartósabb dologra nem vennék mérget. Smiley
Szép az biztos, de az acél jobban bírja.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.