Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:34:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334997 alkalommal)
brughom
és 21 vendég van a témában
eagleburger
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3850 Dátum:
2009.03.29 vasárnap, 11:00:44 »
Köszi szépen!
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3851 Dátum:
2009.03.31 kedd, 08:06:49 »
Hi mindenkinek...
Valaki tervezi a pénteki minitalit?
Más...
Ugye felrakattam a nyáli papucsokat... első helyen (Norauto) nem centírozták ki rendesen... Második helyen már jobb lett, de nem tökéletes... még mindig érzek egy kis vibrálást 90-110 között...
Szerintetek mit csináljak?
Vagy lehet, hogy futóműállítás kellene? De akkor elhúzna, meg asszimetrikusan kopna a gumi, de nem vibrálna...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3852 Dátum:
2009.03.31 kedd, 08:50:12 »
Idézetet írta: baloght - 2009.03.31 kedd, 08:06:49
Vagy lehet, hogy futóműállítás kellene? De akkor elhúzna, meg asszimetrikusan kopna a gumi, de nem vibrálna...
Aszimetrikus gumikopást nem látod egy 10km-es út során. A kormányrázást meg azonnal érzed. Ha sokáig mész így, akkor fog aszimetrikusan kopni.
Én visszavinném a második centíros helyre, hogy nézzék át mégegyszer. Ha szerintük jó, akkor futóműállítás.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3853 Dátum:
2009.03.31 kedd, 09:01:46 »
Idézetet írta: baloght - 2009.03.31 kedd, 08:06:49
Ugye felrakattam a nyáli papucsokat... első helyen (Norauto) nem centírozták ki rendesen... Második helyen már jobb lett, de nem tökéletes... még mindig érzek egy kis vibrálást 90-110 között...
Cseréld meg az első és a hátsó kerekeket. Ezzel kitudod szűrni, ha a futóművel van bibi. Szerintem!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Bazsa
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3854 Dátum:
2009.03.31 kedd, 09:27:00 »
Idézetet írta: baloght - 2009.03.31 kedd, 08:06:49
Hi mindenkinek...
Valaki tervezi a pénteki minitalit?
Más...
Ugye felrakattam a nyáli papucsokat... első helyen (Norauto) nem centírozták ki rendesen... Második helyen már jobb lett, de nem tökéletes... még mindig érzek egy kis vibrálást 90-110 között...
Szerintetek mit csináljak?
Vagy lehet, hogy futóműállítás kellene? De akkor elhúzna, meg asszimetrikusan kopna a gumi, de nem vibrálna...
gumit is érdemes átnézni nincs-e szálszakadás
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3855 Dátum:
2009.03.31 kedd, 09:32:11 »
Idézetet írta: Bazsa - 2009.03.31 kedd, 09:27:00
gumit is érdemes átnézni nincs-e szálszakadás
gumi és a felni is novi cento...
valszínű kipróbálom azt, hogy megcserélem az elsőt meg a hátsót...
Ilyen nehéz egy 17 collos kereket kicentírozni?
És mi lenne ha 20 collos lenne?
Ami furcsa volt, hogy a centírozó gép kiírja a karok huzogatása után a felni paramétereit... szélességre viszont nem azt írta, ami a tényleges... 8 collt írt, holott csak 7.5 coll széles... Szóltam, de különösebben nem zavarta őket... Lehet, hogy ez is számít?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3856 Dátum:
2009.03.31 kedd, 09:44:11 »
Én meg átvettem az autót nov végén nyári gumival, mentem vele, éreztem jobbra húz. Mondom megyek vissza futómű állításra, mert az az első hetekben még ingyenes. De 1 hét múlva fel kellett raknom a téli kerekeket. Azzal is jobbra húzott. A szervízbe már a téli kerékkel mentem vissza. Nézegették mit lehet tenni. Felcserélték a kerekeket, nagyjából jó lett. A télen megtett ~10Ekm alatt beállt jól a téli kerék. Most vis***akattam az ősszel ~1000 km-t futott 17-es nyári kerekeket, most megint a jobbra húzást érzem.
Sztetek kezdjem el cserélgetni megint a kerekeket
Vagy várjak hátha ez is "beáll"?
(Ja, az elvileg a gyár által kicentírozott ~1000km-t futott nyári kerekeket a 2 héttel ezelőtti feltételkor teljesen újra kellett centírozni...
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3857 Dátum:
2009.03.31 kedd, 09:48:50 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.03.31 kedd, 09:44:11
Én meg átvettem az autót nov végén nyári gumival, mentem vele, éreztem jobbra húz. Mondom megyek vissza futómű állításra, mert az az első hetekben még ingyenes. De 1 hét múlva fel kellett raknom a téli kerekeket. Azzal is jobbra húzott. A szervízbe már a téli kerékkel mentem vissza. Nézegették mit lehet tenni. Felcserélték a kerekeket, nagyjából jó lett. A télen megtett ~10Ekm alatt beállt jól a téli kerék. Most vis***akattam az ősszel ~1000 km-t futott 17-es nyári kerekeket, most megint a jobbra húzást érzem.
Sztetek kezdjem el cserélgetni megint a kerekeket
Vagy várjak hátha ez is "beáll"?
(Ja, az elvileg a gyár által kicentírozott ~1000km-t futott nyári kerekeket a 2 héttel ezelőtti feltételkor teljesen újra kellett centírozni...
)
Elvileg nem a gyárban centírozzák, hanem a nullrevízión...
A jobbrahúzást Én is figyeltem, de ha egy kicsit balra mész azúton, akkor meg ballra húz... szerintem a 235 széles gumikkal szélesebb a nyomtáv, mint ahogy az út ki van járva... ezért érzük néha elhúzást, vagy erre vagy arra
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3858 Dátum:
2009.03.31 kedd, 10:01:00 »
Idézetet írta: baloght - 2009.03.31 kedd, 09:48:50
Elvileg nem a gyárban centírozzák, hanem a nullrevízión...
A jobbrahúzást Én is figyeltem, de ha egy kicsit balra mész azúton, akkor meg ballra húz... szerintem a 235 széles gumikkal szélesebb a nyomtáv, mint ahogy az út ki van járva... ezért érzük néha elhúzást, vagy erre vagy arra
Igen, lehet benne vmi amit mondassz, csak az a baj, hogy ez a kotsog szél állandóan fúj azóta, mióta kereket cseréltem, s ez miatt sem merem tutira azt mondani, hogy húz vmerre az autó. De érzem, hogy ha elengedem a kormányt, akkor szép lassan csorog át a jobb oldali sávba. Mondjuk az is igaz, hogy balra is tud menni...
De jobbra jobban megy, mint balra...
Általában az M1-en próbálom figyelgetni, de a hülye szél miatt nem mondom tutira...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Bazsa
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3859 Dátum:
2009.03.31 kedd, 10:03:42 »
Nekem a legutóbb a Mondeónál sokat kért a centírgép, és nem ráraktak 1 kiló cuccot, hanem elforgatták a gumit a felnin. Korrekt gumis volt!
Naplózva
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3860 Dátum:
2009.03.31 kedd, 14:32:39 »
Idézetet írta: baloght - 2009.03.31 kedd, 08:06:49
Hi mindenkinek...
Valaki tervezi a pénteki minitalit?
Más...
Ugye felrakattam a nyáli papucsokat... első helyen (Norauto) nem centírozták ki rendesen... Második helyen már jobb lett, de nem tökéletes... még mindig érzek egy kis vibrálást 90-110 között...
Szerintetek mit csináljak?
Vagy lehet, hogy futóműállítás kellene? De akkor elhúzna, meg asszimetrikusan kopna a gumi, de nem vibrálna...
Nem akarlak elkeseríteni de az előző gépen sohasem volt tökéletes a nyári kerekekkel.
Beletörődtem...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3861 Dátum:
2009.03.31 kedd, 14:39:03 »
Idézetet írta: englishman - 2009.03.31 kedd, 14:32:39
Beletörődtem...
Hát igen.
Egyébként mikor más vezeti mondit, neki nem tűnik fel.
Mondjuk az igaz, hogy én az előző fókámhoz hasonlítom, ami ha elengedtem a kormányt vízszintes úton, akor nyílegyenesen ment a 195/60R15 Pirelli P6-osokon.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3862 Dátum:
2009.04.04 szombat, 23:24:36 »
Hali!
Lenne 1 kérdésem.
A TDCi MKIV pillanatnyi fogyasztásmérője pontos vagy csal néhány decit?
Pluszba vagy minuszba?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3863 Dátum:
2009.04.05 vasárnap, 10:01:09 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.04 szombat, 23:24:36
Hali!
Lenne 1 kérdésem.
A TDCi MKIV pillanatnyi fogyasztásmérője pontos vagy csal néhány decit?
Pluszba vagy minuszba?
nem kellene javítanod az aláírásodon ?
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3864 Dátum:
2009.04.05 vasárnap, 11:53:45 »
Idézetet írta: stealt - 2009.04.05 vasárnap, 10:01:09
nem kellene javítanod az aláírásodon ?
Irjam oda, hogy 100km/h-nál 3.6 a fogyi?
Naplózva
Bazsa
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3865 Dátum:
2009.04.05 vasárnap, 13:52:30 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.05 vasárnap, 11:53:45
Irjam oda, hogy 100km/h-nál 3.6 a fogyi?
neeem, írd oda, hogy saled. Meg hogy per pillanat összvonalas, arcképes
és remélem nemsoká odaírhatod, hogy kék-fehér propeller!!!
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3866 Dátum:
2009.04.05 vasárnap, 20:56:56 »
Érdeklődni szeretnék, hogy valamelyik Mk4 tulajnak lenne-e kedve meglátogatni a következő székesfehérvári minitalit?
A helyzet az, hogy képet szeretnénk készíteni az összes generációval benevezendő a kulubkártyatervek közé, Mk1-2-3 van, csak az Mk4 hiányzik.
Jövő 7en tartanánk valamelyik délután, tudunk alkalmazkodni is. Bp-ről csak kb 50km lenne, egy Mk4 TDCinek ez nem lenne tétel...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3867 Dátum:
2009.04.10 péntek, 13:30:13 »
Szerintetek egy ilyenből
http://www.hasznaltauto.hu/2858700_ford_mondeo_2008
a navit mennyire lehetne egyszerűen beapplikálni a Sony sima mp3-as hifi helyére?
Ugye ezeknek más a klíma kezelő szerve, stb ezek vajon kompatibilisek??? ...
Kár, hogy a motorháztető sérült rajta, mert az levenném, s egy morcosítottra megcsináltatnám...
A kormányból a Ford jel ilyenkor hova tűnik? Mert az még esetleg érdekelne. (Egy dudáláskor véletlenül pont a Ford jelet nyomtam meg, s egy picit behorpadt. Nem zavaró, de tudom, hogy nekem így van...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3868 Dátum:
2009.04.10 péntek, 13:42:05 »
Ja, ebben már van búvárvilágítás. Lehet kibányászni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3869 Dátum:
2009.04.10 péntek, 13:45:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.10 péntek, 13:30:13
Szerintetek egy ilyenből
http://www.hasznaltauto.hu/2858700_ford_mondeo_2008
a navit mennyire lehetne egyszerűen beapplikálni a Sony sima mp3-as hifi helyére?
Ugye ezeknek más a klíma kezelő szerve, stb ezek vajon kompatibilisek??? ...
Csórikámból nem sok maradt...
Ugyan nem értek hozzá, de sztem. csak komplett középkonzollal együtt.
A tiedben sem láttam, hogy a rádió külön kivehető lenne.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3870 Dátum:
2009.04.10 péntek, 13:51:10 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.04.10 péntek, 13:45:15
Csórikámból nem sok maradt...
Ugyan nem értek hozzá, de sztem. csak komplett középkonzollal együtt.
A tiedben sem láttam, hogy a rádió külön kivehető lenne.
Igen konzollal együtt kellene, de nekem egyébként a rádió külön kivehető.
Viszont körbetelefonáltam: hááát, nem sok jóval bíztattak, egyik szervíz egyszer próbálta utólag belerakni egy autóba, napokig szívtak vele, de mégsem sikerült.
Gondolom CAN-bus téma miatt volt sz*pópálya ez...
Na mindegy.
Ha valaki megy az ülésért,, vagy a búvárvilágításért vagy a tükrökért vagy egyebekért, akkor hozzá már el nekem a korményból a Ford jelet pls.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3871 Dátum:
2009.04.10 péntek, 14:22:20 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.10 péntek, 13:42:05
Ja, ebben már van búvárvilágítás. Lehet kibányászni...
Az micsoda?
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3872 Dátum:
2009.04.10 péntek, 14:24:40 »
Idézetet írta: englishman - 2009.04.10 péntek, 14:22:20
Az micsoda?
A 2 piros LEDes lámpa az első beltéri lámpában.
Amivel kapcsolatban a múltkor a baloght kolléga kérdezett.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3873 Dátum:
2009.04.10 péntek, 14:30:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.10 péntek, 14:24:40
A 2 piros LEDes lámpa az első beltéri lámpában.
Amivel kapcsolatban a múltkor a baloght kolléga kérdezett.
Jahhh.... rá nem jöttem volna...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3874 Dátum:
2009.04.10 péntek, 21:47:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.10 péntek, 13:51:10
Igen konzollal együtt kellene, de nekem egyébként a rádió külön kivehető.
Viszont körbetelefonáltam: hááát, nem sok jóval bíztattak, egyik szervíz egyszer próbálta utólag belerakni egy autóba, napokig szívtak vele, de mégsem sikerült.
Gondolom CAN-bus téma miatt volt sz*pópálya ez...
Na mindegy.
Ha valaki megy az ülésért,, vagy a búvárvilágításért vagy a tükrökért vagy egyebekért, akkor hozzá már el nekem a korményból a Ford jelet pls.
Megkérdezted mennyiért adnák a cuccot?
Vállalkozó szellem vagyok...
Más: upgradeltetted már a konzerv+-t 1005-re?
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3875 Dátum:
2009.04.13 hétfő, 13:43:32 »
Idézetet írta: englishman - 2009.04.10 péntek, 21:47:11
Megkérdezted mennyiért adnák a cuccot?
Vállalkozó szellem vagyok...
Más: upgradeltetted már a konzerv+-t 1005-re?
Nem kérdeztem rá, mert eléggé elriasztottak azok akik próbálkoztak ezzel a dologgal.
0906-ról 1005-re?
Elvileg a jövő hét végén megyek olajcserére + sw frissítésre, gondolom ez lesz az.
Viszont!
Mondták, hogy ha elszállnak a menük, akkor vszínűleg műszercsoportcsere lesz a dologból...
Mondtam, hogy ezzel most várjunk egy picit, mert nálam az az érdekes dolog fordult elő, hogy mióta a 10E km-t átléptem, azóta nem szállnak el a menük. Mindenesetre érdekes...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3876 Dátum:
2009.04.13 hétfő, 19:32:29 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.13 hétfő, 13:43:32
Nem kérdeztem rá, mert eléggé elriasztottak azok akik próbálkoztak ezzel a dologgal.
0906-ról 1005-re?
Elvileg a jövő hét végén megyek olajcserére + sw frissítésre, gondolom ez lesz az.
Viszont!
Mondták, hogy ha elszállnak a menük, akkor vszínűleg műszercsoportcsere lesz a dologból...
Mondtam, hogy ezzel most várjunk egy picit, mert nálam az az érdekes dolog fordult elő, hogy mióta a 10E km-t átléptem, azóta nem szállnak el a menük. Mindenesetre érdekes...
Sajna, én ezt nem mondhatom el... nekem lassan napi szintű probléma, pedig már több mint 16e km.
A menüpontok eltűnésénél is idegesítőbb, hogy a számlálókat is kinullázza véletlenszerűen.
Ha csere, akkor csere, rajtam ne múljék...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3877 Dátum:
2009.04.16 csütörtök, 08:05:40 »
Sziasztok...
Korábban említettem, hogy ráz/remeg a kormány bizonyos sebességtartományban...
Na múlt hét egyik napján elegem lett, felhívtam az értékesítő srácot, hogy szerezzen Nekem szerelőt Náluk(Auot-Fort Váci u.) aki futőművet állít, vibrálást elhárít...
Reggel mehettem a szervízbe... Munkalap nem készült így, ahogy odaértem be is vitték az autót... kb 1-1,5 órán keresztül két ember velem foglalkozott... centíroztak, futóművet állítottak, computerben kerékméretet ellenőríztek...
Végén mondták, hogy próbáljam ki és utána menjek vissza fizetni... ehhez nem volt kedvem, így kifizettem és távoztam...
5000 JMFT-ot fizettem, és nem remeg, nem vibrál, nem húz el... most minden kafa...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
joker
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3878 Dátum:
2009.04.16 csütörtök, 20:17:40 »
Sziasztok!
Rég voltam a fórumon érdeklődnék, hogy fel lett-e rakva az Mkv IV kezelési útmutató?
köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3879 Dátum:
2009.04.16 csütörtök, 20:18:50 »
Idézetet írta: joker - 2009.04.16 csütörtök, 20:17:40
Sziasztok!
Rég voltam a fórumon érdeklődnék, hogy fel lett-e rakva az Mkv IV kezelési útmutató?
köszi
Még nincs fenn, a hétvégén befejezem, hétfőn fenn lesz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3880 Dátum:
2009.04.17 péntek, 12:14:10 »
Kihalt ez a topik?
Átnevezzük baloght homokozójára?
SzJani igazoltan van távol... egy hónap és bekötik a fejét... élje csak ki magát addig (is)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3881 Dátum:
2009.04.17 péntek, 12:27:56 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.17 péntek, 12:14:10
Kihalt ez a topik?
Átnevezzük baloght homokozójára?
SzJani igazoltan van távol... egy hónap és bekötik a fejét... élje csak ki magát addig (is)
ááá, nem kolléga.
Nemsokára írok, pont ma voltam szervízben.
Meg töltök majd fel fotókat is.
Vannak újdonságok. fél 2 felé írok majd, ebédelek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3882 Dátum:
2009.04.17 péntek, 12:31:35 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.17 péntek, 12:27:56
ááá, nem kolléga.
Nemsokára írok, pont ma voltam szervízben.
Meg töltök majd fel fotókat is.
Vannak újdonságok. fél 2 felé írok majd, ebédelek.
Gyorsan ebédelj, mert 2-kor húzok el... és furdal a kiváncsiság...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3883 Dátum:
2009.04.17 péntek, 13:45:54 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.17 péntek, 12:31:35
Gyorsan ebédelj, mert 2-kor húzok el... és furdal a kiváncsiság...
Na szóval. Voltam ma a szervízben. Volt 5 task, amit meg kell csinálni.
Csináltam képeket is. A 2009-04-17 mappában megtaláljátok.
1. Sw frissítés a CONVERS+ -on.
Ez meg is történt, a 1005-ös verzió került fel. Lett új funkció a kijelzőn: ha nem vagyunk bent egyik menüben sem, akkor az alapképernyőn az "OK" gomb nyomkodásával lehet lépegetni a standard fedcomp menük között. Pillfogy, átlagfogy, átlagseb, megtehető km, valamint az egyik lépésben a napi km számlálót lehet nullázni hosszú "OK" gomb nyomással. Ehhez lett egy új ikon is a kijelzőn. csináltam erről is képeket. Praktikus dolog, mert eddig mindig a menüben kellett turkálni ezek után.
A sw frissítés kb 1 óra volt, érdekes dolog, upload közben villog a műszeregységben a vészvillogó visszajelző lámpája. Valamint a klímakontrol panel összes piros lámpája.
Ide tartozó dolog, hogy kb a 10 ezredik km óta nem tűnnek el a menük a kijelzőn. Úgyhogy a műszercsoport cserét most nem erőltetem. Ha elő fog jönni a probléma ismét a gari időn belül, akkor majd cseréltetek.
2. "OIL Service" hibaüzenet törlése.
Na ezt nem töröltük, mert vmiért magától megszűnt. Kb 8E km óta láttam, és mostanában 13E környékén elmúlt magától...
VISZONT! Azt mondta az elektromos szaki, hogy ez a része akkor működik jól az autónak, ha minden olajcsere alkalmával resetelünk gyújtáson a fék és gázpedál lenyomásával. Akkor fog jól mérni és kalkulálni minden paramétert. (koromszűrős MKIII-on csak a megtett km-t vette figyelembe, MKIV jóval több paramétert, üzemidők, üzemmódok, terheltségi fokok, stb.)
3. Olajcsere
Megcsináltattam a páratlan 10E-s olajcserét. Hát, fekete volt azért az ami kijött belőle. Utána reseteltem az olajminőség figyelőt.
4. Első JB lökhárító alsó ezüst betétjénbek kiszerelése fényezéshez.
NA, ez az ami nem ment. Ugyanis a JB-s lökhárítóból nem lehet kiszerelni ezt a betétet az alul felragasztott JB szoknya miatt. Szóval ott hagytam az egész első lökhárítót, maszkolják, majd festik. Az autót ez nélkül hoztam el. Kicsit MAD-MAX-es a dolog, de nekem mennem kell az autóval... :-) Szóval első JBre vágyók ezt tudnotok kell, hogy ha össze lesz szerelve az első lökös, akkor sohasem lehet már kiszedni belőle ezt a betétet...
5. Nyári gumival is jobbrahúzás
Nem fért már az időbe, jövő héten megyek vissza.
Szóval ennyi volt mára.
Alakul azért az autó...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3884 Dátum:
2009.04.17 péntek, 13:49:50 »
Nézem az Mk4 spec-jeit. Fúrcsálom, hogy a 6-os automata csak a 2.3-as benzines mellé van írva. Ez azt jelenti csak ekkora nyomatékot bír? Vagy lehet más (TDCi) motorral is rendelni? Ki mit tud erről? Várom már hogy jöjjön 2.0-s, meg 2.2-es TDCi automata mielőbb, mert onnan ketyeg az én időm +2év, s lecserélhetem az Mk3-at. Ezt a váltót állítólag a Volvo fejlesztette. Nem tudja valaki hogy hány Nm-es váltó? Mert akkor be lehet határolni mibe teszik be.
Nem értem miért olyan nagy úgy akár 500Nm-t bíró ótómatát csinázni? Merci, B'mvé bőven van már 10 éve ekkora váltóval. Pl. az 530-asokban az ócska 2.5 td Omega (GM) váltó van a motor 500Nm-éhez. 10-12 éve Ópelék tudtak ilyet? A Fjord meg még mosse? Hogy van ez?
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3885 Dátum:
2009.04.17 péntek, 13:54:30 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.17 péntek, 13:45:54
Na szóval. Voltam ma a szervízben. Volt 5 task, amit meg kell csinálni.
Csináltam képeket is. A 2009-04-17 mappában megtaláljátok.
1. Sw frissítés a CONVERS+ -on.
Ez meg is történt, a 1005-ös verzió került fel. Lett új funkció a kijelzőn: ha nem vagyunk bent egyik menüben sem, akkor az alapképernyőn az "OK" gomb nyomkodásával lehet lépegetni a standard fedcomp menük között. Pillfogy, átlagfogy, átlagseb, megtehető km, valamint az egyik lépésben a napi km számlálót lehet nullázni hosszú "OK" gomb nyomással. Ehhez lett egy új ikon is a kijelzőn. csináltam erről is képeket. Praktikus dolog, mert eddig mindig a menüben kellett turkálni ezek után.
A sw frissítés kb 1 óra volt, érdekes dolog, upload közben villog a műszeregységben a vészvillogó visszajelző lámpája. Valamint a klímakontrol panel összes piros lámpája.
Ide tartozó dolog, hogy kb a 10 ezredik km óta nem tűnnek el a menük a kijelzőn. Úgyhogy a műszercsoport cserét most nem erőltetem. Ha elő fog jönni a probléma ismét a gari időn belül, akkor majd cseréltetek.
2. "OIL Service" hibaüzenet törlése.
Na ezt nem töröltük, mert vmiért magától megszűnt. Kb 8E km óta láttam, és mostanában 13E környékén elmúlt magától...
VISZONT! Azt mondta az elektromos szaki, hogy ez a része akkor működik jól az autónak, ha minden olajcsere alkalmával resetelünk gyújtáson a fék és gázpedál lenyomásával. Akkor fog jól mérni és kalkulálni minden paramétert. (koromszűrős MKIII-on csak a megtett km-t vette figyelembe, MKIV jóval több paramétert, üzemidők, üzemmódok, terheltségi fokok, stb.)
3. Olajcsere
Megcsináltattam a páratlan 10E-s olajcserét. Hát, fekete volt azért az ami kijött belőle. Utána reseteltem az olajminőség figyelőt.
4. Első JB lökhárító alsó ezüst betétjénbek kiszerelése fényezéshez.
NA, ez az ami nem ment. Ugyanis a JB-s lökhárítóból nem lehet kiszerelni ezt a betétet az alul felragasztott JB szoknya miatt. Szóval ott hagytam az egész első lökhárítót, maszkolják, majd festik. Az autót ez nélkül hoztam el. Kicsit MAD-MAX-es a dolog, de nekem mennem kell az autóval... :-) Szóval első JBre vágyók ezt tudnotok kell, hogy ha össze lesz szerelve az első lökös, akkor sohasem lehet már kiszedni belőle ezt a betétet...
5. Nyári gumival is jobbrahúzás
Nem fért már az időbe, jövő héten megyek vissza.
Szóval ennyi volt mára.
Alakul azért az autó...
1. nem tudok hozzászólni, Nekem mezei kijelzőm van... de frissítéskor nekem is ezek villództak...
2. Szerintem az olajcserekor Nekem is ezzel a módszerrel került törlésre
3. ua. mint a 2. pont
4.Na ezért nincs elöl Nekem JB...
Hol is parkolsz... Így esetleg könyebben hozzá lehet férni a keszon lámpákhoz?
Egyébiránt felpattanó kövektől óvd a hűtőket most nagyon... úgyhogy semmi száguldozás..
5. ha úgy járnak el Nálad, mint Nálam pár napja akkor meg fog oldódni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3886 Dátum:
2009.04.17 péntek, 14:00:51 »
Idézetet írta: baloght - 2009.04.17 péntek, 13:54:30
1. nem tudok hozzászólni, Nekem mezei kijelzőm van... de frissítéskor nekem is ezek villództak...
2. Szerintem az olajcserekor Nekem is ezzel a módszerrel került törlésre
3. ua. mint a 2. pont
4.Na ezért nincs elöl Nekem JB...
Hol is parkolsz... Így esetleg könyebben hozzá lehet férni a keszon lámpákhoz?
Egyébiránt felpattanó kövektől óvd a hűtőket most nagyon... úgyhogy semmi száguldozás..
5. ha úgy járnak el Nálad, mint Nálam pár napja akkor meg fog oldódni...
1. Érdekes, mert aszonta a vill. szerelő srác, hogy a hagyományos műszerfalas mondeók esetében többször kellett eddig műszercsoportot cserélni. (Elszálló számlálók, stb.)
4. hát igenis bekapcsoltam az agyamban a speedlimitert. (max: 70km/h, mondjuk ekkor már rendesen süvít a szél elölről)
Meg lent áll a mélygarázsban a kocsi.
Pont néztem közelebbről az intercoolert hogy tényleg van 2 hely rajta, amit nem légy ütött...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3887 Dátum:
2009.04.18 szombat, 21:59:25 »
hy all! valakinek, akinek MKIV-je van, és van benne navigáció, vitte már frissítésre? mert amikor megvettem a kocsit octoberben, azt mondták hogy április környékére várható frissítés! vkinek vmi ötlet?
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3888 Dátum:
2009.04.19 vasárnap, 00:00:23 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.04.18 szombat, 21:59:25
hy all! valakinek, akinek MKIV-je van, és van benne navigáció, vitte már frissítésre? mert amikor megvettem a kocsit octoberben, azt mondták hogy április környékére várható frissítés! vkinek vmi ötlet?
miért nem kérdezed meg valamelyik szervízt?
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3889 Dátum:
2009.04.19 vasárnap, 09:13:08 »
Idézetet írta: agostonb - 2009.04.17 péntek, 13:49:50
Nézem az Mk4 spec-jeit. Fúrcsálom, hogy a 6-os automata csak a 2.3-as benzines mellé van írva. Ez azt jelenti csak ekkora nyomatékot bír? Vagy lehet más (TDCi) motorral is rendelni? Ki mit tud erről? Várom már hogy jöjjön 2.0-s, meg 2.2-es TDCi automata mielőbb, mert onnan ketyeg az én időm +2év, s lecserélhetem az Mk3-at. Ezt a váltót állítólag a Volvo fejlesztette. Nem tudja valaki hogy hány Nm-es váltó? Mert akkor be lehet határolni mibe teszik be.
Nem értem miért olyan nagy úgy akár 500Nm-t bíró ótómatát csinázni? Merci, B'mvé bőven van már 10 éve ekkora váltóval. Pl. az 530-asokban az ócska 2.5 td Omega (GM) váltó van a motor 500Nm-éhez. 10-12 éve Ópelék tudtak ilyet? A Ford meg még mosse? Hogy van ez?
Van automata az MK4 dízelhez, csak annyira nagy rá az érdeklődés, hogy ide kevés jut. Sőt, szinte az első pillanattól kezdve árulták.
A váltót nem a volvo fejlesztette, hanem a getrag.
A 2,5 td 250 Nm-ert tudott, a váltó típusjelzése F250 (ekkora nyomatékot bír).
Amúgy a póvershift (a duplakuplungos) bírja a 400 Nm-ert, és nemsokára meg is fog jelenni a 2.2 biturbó dízellel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3890 Dátum:
2009.04.19 vasárnap, 16:16:44 »
Beléptem én is az MKIV táborába, napokban csináltam 1-2 képet.
Ezek közül szemezgettem nektek!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3891 Dátum:
2009.04.19 vasárnap, 19:53:02 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.19 vasárnap, 16:16:44
Beléptem én is az MKIV táborába, napokban csináltam 1-2 képet.
Ezek közül szemezgettem nektek!
grat
Naplózva
blah blah blah
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3892 Dátum:
2009.04.19 vasárnap, 22:08:27 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.19 vasárnap, 16:16:44
Beléptem én is az MKIV táborába, napokban csináltam 1-2 képet.
Ezek közül szemezgettem nektek!
Gratulálok Zsoel!
De szép óóótóóóód van!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
ms02
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3893 Dátum:
2009.04.19 vasárnap, 22:13:09 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.19 vasárnap, 16:16:44
Beléptem én is az MKIV táborába, napokban csináltam 1-2 képet.
Ezek közül szemezgettem nektek!
Szép ótó. Gratulálok
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3894 Dátum:
2009.04.19 vasárnap, 23:12:52 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.19 vasárnap, 16:16:44
Beléptem én is az MKIV táborába, napokban csináltam 1-2 képet.
Ezek közül szemezgettem nektek!
Nagyon szép!
Azért ez már egy felső kategória!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3895 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 07:32:58 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.19 vasárnap, 16:16:44
Beléptem én is az MKIV táborába, napokban csináltam 1-2 képet.
Ezek közül szemezgettem nektek!
Gratula.
Tetszik az átlagfogyasztásos fotó.
(Az enyém "csak" 4,4-et tud...)
Mit jelent a "TREND-nek álcázott Ghia-X" ?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3896 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 07:50:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.04.20 hétfő, 07:32:58
Gratula.
Tetszik az átlagfogyasztásos fotó.
(Az enyém "csak" 4,4-et tud...)
Mit jelent a "TREND-nek álcázott Ghia-X" ?
Én szerintem azt, hogy most trend, de majd csinál belőle ghia-x-et...
Az enyémnél jobban öszvér úgysem lesz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3897 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 08:04:23 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.19 vasárnap, 16:16:44
Beléptem én is az MKIV táborába, napokban csináltam 1-2 képet.
Ezek közül szemezgettem nektek!
Szia Zsoel!
Nagyon szép Mondi, gratula!
De én már lelki szemeim előtt látom rajta a "Zsoel"-opciókat!
Remélem, hamarosan találkozunk, és a Mondiddal is!!!!
Üdv:
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3898 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 08:39:22 »
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat!
Voltam bennt a fordnál, és ott mondták, hogy 2007 végén nálunk is beindult a mondeok utáni kereslet.
Németországnak készített 200 db jól felszerelt, de alapban TREND mondeot küldtek a magyar kereskedésekbe.
Ilyen az én autóm is.
Gyakorlatilag xenon, bőr és alufelni nincs rajta és az opciós napfénytető.
Ezen kivül a legfontosabbak:
-elöl-hátul tolatóradar
-hátsó-oldalsó napfényredőny
-ülés hűtés-fűtés
-MP3-as SONY
-hangvezérlés
-bluetooth telefon
-multikormány
-kulcs nélküli indítás /Start-Stop gomb/
-elektromosan működtethető-fűthető külső tükrök
-automatikusan elsötétedő belső tükör
-első és hátsó kárpitszőnyeg
-sebességtartó automatika
Ilyen és hasonló praktikus extrákkal van tele a kocsi, de természetesen nincsennek a ghia krómdíszítései, kanyarodó fényszóró, stb apró nyalánkságok.
Viszont 5 ajtós, ami nekem kellett, magyarországi, vezetett szervízkönyv, valós kilóméter, és még új autó illata van!
Eddigi tapasztalatok.
Nagyon kellemes vele autózni.Méreteinél fogva teljesen másabb érzést ad, mint az előző kocsim.
Motorikusan meg sem közelíti a 2.2 TDCI teljesítményét, de a magyar viszonyokhoz ez is éppen elég.
Fogyasztása rendkivül kedvező.
Hangja kultúráltabb, hidegen sem tapasztalható annyira az a bizonyos kerregés.
Szerintem gyorsabban melegszik, mint az MKIII dizel, és melegebb levegőt is produkál.
A "menü"-ben sokminden állítható, gyorsan elsajátítható a rendszer.
A kijelzőn minden infó megjelenik, a nyitott ajtótol kezdve a kiürült víztartályig.
Nagyon jó útfelvés, kormányzásra való reagálás tökéletes, váltó szuper.
Tovább nem dicsérem, szerintem megérte váltani!
Ja, és természetesen a "zsoel opciók" mennek a kocsiba.
Csak itt már a can-bus rendszer eléggé korlátozza a lehetőségeket.
De a zene már bennt van, erősítő, JBL mélyláda, + HERTZ csipogók.
A lézerblokkoló is tartozéka lett a kocsinak.
És a sok apró praktikus extra is intéződik.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #3899 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 08:50:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.04.20 hétfő, 08:39:22
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat!
Voltam bennt a fordnál, és ott mondták, hogy 2007 végén nálunk is beindult a mondeok utáni kereslet.
Németországnak készített 200 db jól felszerelt, de alapban TREND mondeot küldtek a magyar kereskedésekbe.
Ilyen az én autóm is.
Gyakorlatilag xenon, bőr és alufelni nincs rajta és az opciós napfénytető.
........
Nekem ue. a felszereltségű autóm van... valszínű ua. a gyártási ciklus is...
Ebben több dolog is bibis...
1. Németországban nincs trend, csak zetec...
2. a zetec-hez jár ólúfelni... Neked nem adták oda (egyébként nekem sem.)
3. a számot nem tudom(200db?), de mindet a Ford Hungária rendelte és vette meg, és használta is...
4. ennek a motorja nem tudja az overboostot... (az enyém sem)(csak ezért 96kw)
5. hogy nagyon meg fogod szeretni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ