Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:52:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
79
80
81
82
83
84
85
[
86
]
87
88
89
90
91
92
93
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336218 alkalommal)
Petya
és 17 vendég van a témában
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4250 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 10:01:13 »
Idézetet írta: szisan86 - 2009.05.17 vasárnap, 12:42:10
A gázpedált ki kell venni, és ott van becsúsztatva.....így ki kell húzni......Jó szórakozást hozzá, de mért nem szakszervízbe hordod? Nem lesz garanciád......
Van egy kevés műszaki beállítottságom, ezért szeretem tudni, hogy mi hol van és hogyan működik.
Nemsokára viszem a szakszervízbe a 60 ezresre, de akartam előtte egy klímatisztítást, ezért keresném, hogy hol van a pollenszűrő.
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4251 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 10:09:56 »
Idézetet írta: baloght - 2009.05.18 hétfő, 09:56:49
Kérdésem a következő...
Beindítás után, mikor lassan el kezdek gurulni 1. fokozatban, az első 50 méter megtétele után a gázpedálon (vagy a fékpedálon
) enyhe darálást érzek... olyan, mint amikor az abs, vagy az esp bekapcsol...
Szerintem nem hibajelenségről van szó (remélem...), hanem valami ellenőrzési folyamatról, de a kérdésem igazából az, hogy érzi, tapasztalta ezt más is?
Nekem nincs ilyen tapasztalatom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4252 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 10:12:42 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.05.18 hétfő, 10:09:56
Nekem nincs ilyen tapasztalatom.
Figyeld meg esetleg a kedvemért...
csak gurulva csinálja, mikor állok ki a parkolóból... 1. fokozatban... első pár méter után...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4253 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 11:46:58 »
Idézetet írta: baloght - 2009.05.18 hétfő, 09:56:49
Kérdésem a következő...
Beindítás után, mikor lassan el kezdek gurulni 1. fokozatban, az első 50 méter megtétele után a gázpedálon (vagy a fékpedálon
) enyhe darálást érzek... olyan, mint amikor az abs, vagy az esp bekapcsol...
Szerintem nem hibajelenségről van szó (remélem...), hanem valami ellenőrzési folyamatról, de a kérdésem igazából az, hogy érzi, tapasztalta ezt más is?
Nekem sincs ilyen bajom, de sztem szervízbe is azt mondják erre, hoyg ez ilyen. Haveromnál is ersztett a devander, alig akarták kicserélni, neki, gariba, ráfogták, hoyg az iylen, végülis határozott fellépéssel kicserélték.....De nekem se csinál iylet a kocsi, én másik IV-es Mondeonál tapasztaltam én is, hoyg menet közbe rázkódik a gázpedál.....szal ezek ilyenek......nincs két egyforma kocsi....
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4254 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 11:49:28 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.05.18 hétfő, 10:01:13
Van egy kevés műszaki beállítottságom, ezért szeretem tudni, hogy mi hol van és hogyan működik.
Nemsokára viszem a szakszervízbe a 60 ezresre, de akartam előtte egy klímatisztítást, ezért keresném, hogy hol van a pollenszűrő.
Kicserélik a pollenszűrőt 60 ezres szervíznél, meg a klímatisztítást is megcsinálják, mit tom én ezer FT-ért, ilyenkor általába akciós.....
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4255 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 14:22:26 »
Idézetet írta: szisan86 - 2009.05.18 hétfő, 11:46:58
Nekem sincs ilyen bajom, de sztem szervízbe is azt mondják erre, hoyg ez ilyen. Haveromnál is ersztett a devander, alig akarták kicserélni, neki, gariba, ráfogták, hoyg az iylen, végülis határozott fellépéssel kicserélték.....De nekem se csinál iylet a kocsi, én másik IV-es Mondeonál tapasztaltam én is, hoyg menet közbe rázkódik a gázpedál.....szal ezek ilyenek......nincs két egyforma kocsi....
Nekem ilyen jelenség akkor van, amikor jelzőlámpánál állok a kuplungon! Amikor kicsit felengedem ,vagy lenyomom (még a holtjátékon belul) akkor érezni rajta, ahogy a motor 'jár'!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4256 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 14:24:54 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.05.18 hétfő, 14:22:26
Nekem ilyen jelenség akkor van, amikor jelzőlámpánál állok a kuplungon! Amikor kicsit felengedem ,vagy lenyomom (még a holtjátékon belul) akkor érezni rajta, ahogy a motor 'jár'!
lendkerek...
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4257 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 14:26:19 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 14:24:54
lendkerek...
előbb-utóbb biztos, de azért még ez korai lenne...
a 2.2 tdci-nek jóval keményebb a kuplungja...
egyébiránt lehet, hogy a motor rezonanciáját érzi, ami azért teljesen normális...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4258 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 14:27:46 »
Idézetet írta: baloght - 2009.05.18 hétfő, 14:26:19
előbb-utóbb biztos, de azért még ez korai lenne...
a 2.2 tdci-nek jóval keményebb a kuplungja...
egyébiránt lehet, hogy a motor rezonanciáját érzi, ami azért teljesen normális...
igen, de ha mar eros az a rezonancia, akkor az mar nem a mocitol szarmazik, hanem a lendkerektol.
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4259 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 14:31:40 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 14:27:46
igen, de ha mar eros az a rezonancia, akkor az mar nem a mocitol ***mazik, hanem a lendkerektol.
még korai akkor is... majd 80-100 ezer km környékén illene ezen gondolkodni, de még az sem biztos...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4260 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 15:14:16 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.05.18 hétfő, 14:22:26
Nekem ilyen jelenség akkor van, amikor jelzőlámpánál állok a kuplungon! Amikor kicsit felengedem ,vagy lenyomom (még a holtjátékon belul) akkor érezni rajta, ahogy a motor 'jár'!
Szerintem ez semmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4261 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 15:19:10 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.05.18 hétfő, 14:22:26
Nekem ilyen jelenség akkor van, amikor jelzőlámpánál állok a kuplungon! Amikor kicsit felengedem ,vagy lenyomom (még a holtjátékon belul) akkor érezni rajta, ahogy a motor 'jár'!
Olyan van nekem, de nem kell vele foglalkozni, meg ezt amúgy is csak akkor érzed, ha a kuplungon támasztod a lábad, ha benyomod akkor már semmi......
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4262 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 15:20:22 »
Eddig hogy állunk kilóméterekben?
Mennyi a legtöbb lefutott km amiről tudunk mk4-ben?
(Én 36e-nél járok...)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4263 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 15:26:56 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.18 hétfő, 15:14:16
Szerintem ez semmi.
itt a merteken van a hangsuly...nekem is lehetett erezni, es ugy gondoltam, hogy a normalisnal erosebben. Megneztem masik verdat es igazam lett. Lendkerek csere utan megszunt a vibracio. Ossze kell hasonlitani masik verdaval, es ha nagy a kulonbseg, akkor valceg lendkerek nyekk. De nyilvan ez meg korai lenne...
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4264 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 15:28:11 »
Idézetet írta: szisan86 - 2009.05.18 hétfő, 15:19:10
Olyan van nekem, de nem kell vele foglalkozni, meg ezt amúgy is csak akkor érzed, ha a kuplungon támasztod a lábad, ha benyomod akkor már semmi......
igen, mert ott mar nincs kontakt a kuplung pedal es a lendkerek kozt. Ergo nem is erezhecc semmit.
Naplózva
blah blah blah
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4265 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 16:05:55 »
Idézetet írta: baloght - 2009.05.18 hétfő, 15:20:22
Eddig hogy állunk kilóméterekben?
Mennyi a legtöbb lefutott km amiről tudunk mk4-ben?
(Én 36e-nél járok...)
64e
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4266 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 16:09:05 »
Idézetet írta: JOCi - 2009.05.18 hétfő, 16:05:55
64e
eddig gondolom semmi extra dolgot nem kellett cserélni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4267 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 16:16:12 »
Idézetet írta: baloght - 2009.05.18 hétfő, 16:09:05
eddig gondolom semmi extra dolgot nem kellett cserélni...
Semmi! Megy minden rendesen.
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4268 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 16:17:48 »
Mk4-ben nem hallott már valaki a 6 sebességes Volvó építette DSG szerű (de olajos kuplungú) automata váltóról? Me kb. 1 évvel ezelőttre harangozták be.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4269 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 16:31:24 »
Idézetet írta: agostonb - 2009.05.18 hétfő, 16:17:48
Mk4-ben nem hallott már valaki a 6 sebességes Volvó építette DSG szerű (de olajos kuplungú) automata váltóról? Me kb. 1 évvel ezelőttre harangozták be.
A Getrag-ford fejlesztésű váltót már szerelték volvóba is, és a fókában már kapható, de az nem volvo fejlesztés. Powershift a neve. Nem olajos, hanem száraz, duplakuplungos.
Sima 6 sebességes, olajos kuplungos már most is van. Az ugyanolyan, mint a tiéd, csak újabb, és 6 sebességes.
A powershift meg valószínűleg a facelifttel jön, ami valószínűleg tavasszal lesz. Ha nem, akkor is jön tavasszal az új váltó.
A fókában nagyon bevált.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4270 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 16:48:47 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.18 hétfő, 16:31:24
A Getrag-ford fejlesztésű váltót már szerelték volvóba is, és a fókában már kapható, de az nem volvo fejlesztés. Powershift a neve. Nem olajos, hanem száraz, duplakuplungos.
Sima 6 sebességes, olajos kuplungos már most is van. Az ugyanolyan, mint a tiéd, csak újabb, és 6 sebességes.
A powershift meg valószínűleg a facelifttel jön, ami valószínűleg tavasszal lesz. Ha nem, akkor is jön tavasszal az új váltó.
A fókában nagyon bevált.
Lehet hogy neked van igazad, de..
Én egy autós újságban olvastam, hogy a Volvó fejlesztette váltó szinte tök ua. mint a Fosvágen DSGje, azzal a különbséggel hogy a kuplungja olajban fut, ezé sokkal simább váltást tesz lehetővé, megőrizve a DSG kis fogyi, gyors váltásos előnyét.
De azt is olvastam a Getrag cégről, hogy a Mercikbe is ők gyártják majd valszeg az ótómatát, mert költséges lenne a Mercinek ilyet kifejleszteni.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4271 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 16:52:32 »
Idézetet írta: agostonb - 2009.05.18 hétfő, 16:48:47
Lehet hogy neked van igazad, de..
Én egy autós újságban olvastam, hogy a Volvó fejlesztette váltó szinte tök ua. mint a ***vágen DSGje, azzal a különbséggel hogy a kuplungja olajban fut, ezé sokkal simább váltást tesz lehetővé, megőrizve a DSG kis fogyi, gyors váltásos előnyét.
De azt is olvastam a Getrag cégről, hogy a Mercikbe is ők gyártják majd valszeg az ótómatát, mert költséges lenne a Mercinek ilyet kifejleszteni.
Lehet, ezt nem olvastam.
A merci a getragtól venné? Nem kizárt, mert a getrag (50% ford tulajdon) gyárt más autógyáraknak is, nem csak a fordnak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4272 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 16:54:30 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.18 hétfő, 16:52:32
Lehet, ezt nem olvastam.
A merci a getragtól venné? Nem kizárt, mert a getrag (50% ford tulajdon) gyárt más autógyáraknak is, nem csak a fordnak.
No itt a bizonyíték amit írtam:
http://index.hu/gal/14/huge.php?dir=totalcar/magazin/technika/dsg/&width=1024&pic=volvopowersift.jpg
Wet kuplung.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4273 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:01:31 »
Idézetet írta: agostonb - 2009.05.18 hétfő, 16:54:30
No itt a bizonyíték amit írtam:
http://index.hu/gal/14/huge.php?dir=totalcar/magazin/technika/dsg/&width=1024&pic=volvopowersift.jpg
Wet kuplung.
Tényleg. Most nem érek rá, de utána fogok olvasni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4274 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:08:32 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.18 hétfő, 17:01:31
Tényleg. Most nem érek rá, de utána fogok olvasni.
Egy kis tanulmány mindenkinek.
http://index.hu/gal/?dir=totalcar/magazin/technika/dsg/&currpic=http://index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/technika/dsg//.gdata/cikk/elv3.jpg
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4275 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:11:56 »
Idézetet írta: agostonb - 2009.05.18 hétfő, 17:08:32
Egy kis tanulmány mindenkinek.
http://index.hu/gal/?dir=totalcar/magazin/technika/dsg/&currpic=http://index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/technika/dsg//.gdata/cikk/elv3.jpg
baromira bonyolult...ez altal meghibasodasra hajlamosabb, es draga...
Naplózva
blah blah blah
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4276 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:13:44 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 17:11:56
baromira bonyolult...ez altal meghibasodasra hajlamosabb, es draga...
Biztos? Pedig egekbe magasztalják!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4277 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:14:55 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.05.18 hétfő, 17:13:44
Biztos? Pedig egekbe magasztalják!
jah, amig muxik...nezz ra...ha ez elqrodik, szerinted ki fogja es mennyiert megjavitani ? Senki, es azt jooo dragan.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4278 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:17:24 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 17:11:56
baromira bonyolult...ez altal meghibasodasra hajlamosabb, es draga...
Nem sokkal bonyolultabb, mint a kéziváltó. Mindenesetre jóval egyszerűbb, mint a sima hidraulikus kuplungos.
Figyeld meg, még kb 10 év, és nem is nagyon lesz kéziváltós.
Ja, és nem drága, nem fal tőle többet, és jobban kíméli a motort, mint a kézi.
Ebben majd kuplungot kell cserélni. A javítása sem sokkal bonyolultabb, mint a kézié, de egyszerűbb mint a régi automata.
Pont ez a lényege.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4279 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:18:10 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 17:14:55
jah, amig muxik...nezz ra...ha ez elqrodik, szerinted ki fogja es mennyiert megjavitani ? Senki, es azt jooo dragan.
Fogyasztói társadalom! Elromlik, kuka, csere!
Fogadjunk, hogy nincs rajta sehol egy csavar amivel szét lehetne szedni...
Az úr adta, az úr elveszi, Te meg veszel másikat a kocsiba...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4280 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:19:22 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.18 hétfő, 17:17:24
.... A javítása sem sokkal bonyolultabb, mint a kézié, de egyszerűbb mint a régi automata.
Pont ez a lényege.
Akkor az előző hsz-om nem igazán helytálló?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4281 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:20:00 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 17:14:55
jah, amig muxik...nezz ra...ha ez elqrodik, szerinted ki fogja es mennyiert megjavitani ? Senki, es azt jooo dragan.
Még 1 link a cikk:
http://totalcar.hu/magazin/technika/dsg/
Alul látszik, hogy egyre elterjedtebb lesz ez. A DSG már eléggé kiforrott, ezt mostanság már csak annyit plusszolnak rajta hogy 6 helyett 7 fokozat, no meg olajjal finomítják a kapcsolást, mert tényleg a száraz nem veszi fel a versenyt kapcsolási finomságban az enyémmel sem.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4282 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:25:13 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.18 hétfő, 17:17:24
Nem sokkal bonyolultabb, mint a kéziváltó. Mindenesetre jóval egyszerűbb, mint a sima hidraulikus kuplungos.
Figyeld meg, még kb 10 év, és nem is nagyon lesz kéziváltós.
Ja, és nem drága, nem fal tőle többet, és jobban kíméli a motort, mint a kézi.
Ebben majd kuplungot kell cserélni. A javítása sem sokkal bonyolultabb, mint a kézié, de egyszerűbb mint a régi automata.
Pont ez a lényege.
hat majd kiderul...
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4283 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:39:52 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 17:25:13
hat majd kiderul...
Hát ennél többet tényleg nem lehet mondani... 100%-ig nem vagyok biztos az igazamban.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4284 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 17:52:23 »
Idézetet írta: Angel - 2009.05.18 hétfő, 17:39:52
Hát ennél többet tényleg nem lehet mondani... 100%-ig nem vagyok biztos az igazamban.
szamomra mindenesetre eleg bonyinak tunik...sok kis bizbasz, fogaskerek, elektronika...jo persze vannak ennel bonyolultabb izek is, de azert egy MTX75nel joval bonyibb
Remeljuk jol fog muzsikalni...
Naplózva
blah blah blah
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4285 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 19:07:46 »
Idézetet írta: TamTam - 2009.05.06 szerda, 10:18:55
Köszönöm SZJani
, ez nagyon hasznos. Megnézetem a szervizzel, hogy milyen VCM van az IDS-ükben, és ha régi, akkor frissítsék.
Sajnos, ha ez a 2008. szept. dolog játszik, akkor valszeg ez lehet a gond, mert az én autómat 2008. aug. 20-án kezdték gyártani, tehát akkor még a régi Convers+ HW kerülhetett bele.
Ma volt megint szervizben, részben a Comvers+ frissítés okán. Az IDS VCM-jét frissítették a napokban 60.12-esre. Sajnos ez se ajánlott fel újabbat, mint a benne lévő 0814. Szóval akkor az én 2008. aug-i gyártású autómban még a régi Comvers+ HW van, ami ezek szerint (még/már) nem frissíthető. Szívás.
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4286 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 19:10:04 »
Idézetet írta: TamTam - 2009.05.18 hétfő, 19:07:46
Ma volt megint szervizben, részben a Comvers+ frissítés okán. Az IDS VCM-jét frissítették a napokban 60.12-esre. Sajnos ez se ajánlott fel újabbat, mint a benne lévő 0814. Szóval akkor az én 2008. aug-i gyártású autómban még a régi Comvers+ HW van, ami ezek szerint (még/már) nem frissíthető. Szívás.
ha problema van vele, akkor szerintem verd az asztalt...cserezzek ki ujabb hw-re, vagy csinazzak meg vegre. Eddig turelmesen vartal a frissitesre...Hivatkozhacc arra, hogy a mai napig nem oldottak meg a garanacialis problemadat.
Naplózva
blah blah blah
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4287 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 19:22:26 »
Más. Elnézést, ha már valahol volt róla szó, de egy nem kicsit megdöbbentem ma.
Tudtátok, hogy ezekben a kulcsnélküli indítású csodákban elég, ha benne van a kulcs indításkor, de utána már nem kell és el lehet menni vele akár Münchenig is, ha a vezető nem állítja le a motort (meg persze van elég üzemanyag hozzá)?
Ma, amikor reggel elvitte a szervizes, elfelejtettem odaadni neki a kulcsot és már vagy 5 percre volt, amikor észrevettem, hogy nálam maradt és visszatelefonáltam az embert.
Állítólag ez ilyen. Nagyon gáz szerintem. Főleg "lopásilag". Én azt hittem, hogy időnként "megnézi" rendszer, hogy benn van-e a kulcs a kocsiban, és ha nem, ad egy figyelmeztetést, hogy mondjuk: "kulcs nem érzékelhető, az autó 1 percen belül leáll" - azért, hogy balesetek elkerülése végett a vezető fel tudjon rá készülni: lehúzódni, megállni, stb. Aztán szépen megáll.
De így mindenképpen le kell állítani, ha kiszáll az ember akár egy pillanatra is. Majdnem úgy, mint a hagyományos kulcsos autóban, ahol ugye kiveszed a klucsot, ha kiszállsz.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.05.18 hétfő, 19:27:02 írta TamTam
»
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4288 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 19:25:09 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 19:10:04
ha problema van vele, akkor szerintem verd az asztalt...cserezzek ki ujabb hw-re, vagy csinazzak meg vegre. Eddig turelmesen vartal a frissitesre...Hivatkozhacc arra, hogy a mai napig nem oldottak meg a garanacialis problemadat.
Az a "baj", hogy nincs vele baj. Eddig egyszer tüntek el a multimédiás menüpontok, de következő indításra előjöttek. Csak ezt az új módi hozzáférést a boardcomputerhez szerettem volna nagyon.
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4289 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 19:45:44 »
Idézetet írta: TamTam - 2009.05.18 hétfő, 19:22:26
Más. Elnézést, ha már valahol volt róla szó, de egy nem kicsit megdöbbentem ma.
Tudtátok, hogy ezekben a kulcsnélküli indítású csodákban elég, ha benne van a kulcs indításkor, de utána már nem kell és el lehet menni vele akár Münchenig is, ha a vezető nem állítja le a motort (meg persze van elég üzemanyag hozzá)?
Ma, amikor reggel elvitte a szervizes, elfelejtettem odaadni neki a kulcsot és már vagy 5 percre volt, amikor észrevettem, hogy nálam maradt és visszatelefonáltam az embert.
Állítólag ez ilyen. Nagyon gáz szerintem. Főleg "lopásilag". Én azt hittem, hogy időnként "megnézi" rendszer, hogy benn van-e a kulcs a kocsiban, és ha nem, ad egy figyelmeztetést, hogy mondjuk: "kulcs nem érzékelhető, az autó 1 percen belül leáll" - azért, hogy balesetek elkerülése végett a vezető fel tudjon rá készülni: lehúzódni, megállni, stb. Aztán szépen megáll.
De így mindenképpen le kell állítani, ha kiszáll az ember akár egy pillanatra is. Majdnem úgy, mint a hagyományos kulcsos autóban, ahol ugye kiveszed a klucsot, ha kiszállsz.
Ez tenyleg atom gaz
bratoym off SX-4 gepe, ami szinten ilyen kulcs nelkulis ize, ott ha tavol mesz a kulccsal, akkor meg jar a moci...De ha elindulsz, akko le all a moci. Ez igy szerintem korrekt.
Naplózva
blah blah blah
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4290 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 20:01:10 »
Idézetet írta: baloght - 2009.05.18 hétfő, 15:20:22
Eddig hogy állunk kilóméterekben?
Mennyi a legtöbb lefutott km amiről tudunk mk4-ben?
(Én 36e-nél járok...)
58.e!
Naplózva
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4291 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 20:28:27 »
Idézetet írta: TamTam - 2009.05.18 hétfő, 19:22:26
Más. Elnézést, ha már valahol volt róla szó, de egy nem kicsit megdöbbentem ma.
Tudtátok, hogy ezekben a kulcsnélküli indítású csodákban elég, ha benne van a kulcs indításkor, de utána már nem kell és el lehet menni vele akár Münchenig is, ha a vezető nem állítja le a motort (meg persze van elég üzemanyag hozzá)?
Ma, amikor reggel elvitte a szervizes, elfelejtettem odaadni neki a kulcsot és már vagy 5 percre volt, amikor észrevettem, hogy nálam maradt és visszatelefonáltam az embert.
Állítólag ez ilyen. Nagyon gáz szerintem. Főleg "lopásilag". Én azt hittem, hogy időnként "megnézi" rendszer, hogy benn van-e a kulcs a kocsiban, és ha nem, ad egy figyelmeztetést, hogy mondjuk: "kulcs nem érzékelhető, az autó 1 percen belül leáll" - azért, hogy balesetek elkerülése végett a vezető fel tudjon rá készülni: lehúzódni, megállni, stb. Aztán szépen megáll.
De így mindenképpen le kell állítani, ha kiszáll az ember akár egy pillanatra is. Majdnem úgy, mint a hagyományos kulcsos autóban, ahol ugye kiveszed a klucsot, ha kiszállsz.
Ezzel én is egyetértek! Én még azt is hiányolom, hogyha mondjuk pesten jelzőlámpánál dekkolunk és neadjisten kirángatnak a kocsibol kulcsal a zsebünkben, akkor le lehessen zárni a kocsit 2 kattintásra, hogy még belülről se lehessen kinyitni!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4292 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 20:29:48 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.05.18 hétfő, 20:28:27
Ezzel én is egyetértek! Én még azt is hiányolom, hogyha mondjuk pesten jelzőlámpánál dekkolunk és neadjisten kirángatnak a kocsibol kulcsal a zsebünkben, akkor le lehessen zárni a kocsit 2 kattintásra, hogy még belülről se lehessen kinyitni!
Eleg, ha inkabb le all a moci...Ha nem engeded ki, az a szemelyi szabadsag korlatozasa, masreszrol bosszubol szetqrja a belsot...Inkabb fusson el...
Naplózva
blah blah blah
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4293 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 20:39:12 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 20:29:48
Eleg, ha inkabb le all a moci...Ha nem engeded ki, az a szemelyi szabadsag korlatozasa, masreszrol bosszubol szetqrja a belsot...Inkabb fusson el...
igaz, ha elfut a kocsival akkor jön a STOP sms...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4294 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 20:39:57 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.05.18 hétfő, 20:39:12
igaz, ha elfut a kocsival akkor jön a STOP sms...
Foleg ha a kocsiban marad a telod
Naplózva
blah blah blah
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4295 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 20:42:26 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 20:39:57
Foleg ha a kocsiban marad a telod
ott a pont...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4296 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 20:43:38 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.05.18 hétfő, 20:42:26
ott a pont...
tod, rutin meg az evek
Apropo, van nehany autom elado...Adok hozza ajandekba telot is
Naplózva
blah blah blah
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4297 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 20:48:09 »
Idézetet írta: zacci - 2009.05.18 hétfő, 20:43:38
tod, rutin meg az evek
Apropo, van nehany autom elado...Adok hozza ajandekba telot is
áá most kihagynám, köszi...
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4298 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 21:14:14 »
Idézetet írta: baloght - 2009.05.18 hétfő, 15:20:22
Eddig hogy állunk kilóméterekben?
Mennyi a legtöbb lefutott km amiről tudunk mk4-ben?
(Én 36e-nél járok...)
59ezer akármennyi, sztem a héten elviszem a 60 ezresre.....
Ez a 60 ezres, ugyanaz mint az előző kettő, vagy itt már cserélnek mást is, mit tom én gázolajszűrőt......?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.05.18 hétfő, 21:18:50 írta szisan86
»
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4299 Dátum:
2009.05.18 hétfő, 21:17:47 »
Amúgy, ha van a kocsihoz új szoftver, azt kicserélik ingyen szervízkor? Külön kell szólni, vagy maguktól felérik ésszel, vagy hogy van ez.....?
Hol lehet megnézni, hogy milyen szoftver van a kocsiba? Gyujtás levétel után OK gomb hosszan nyom, és akkor írja ki?
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Oldalak:
1
...
79
80
81
82
83
84
85
[
86
]
87
88
89
90
91
92
93
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ