Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:36:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11966847 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 10:01:13 »


A gázpedált ki kell venni, és ott van becsúsztatva.....így ki kell húzni......Jó szórakozást hozzá, de mért nem szakszervízbe hordod? Nem lesz garanciád......

Van egy kevés műszaki beállítottságom, ezért szeretem tudni, hogy mi hol van és hogyan működik.
Nemsokára viszem a szakszervízbe a 60 ezresre, de akartam előtte egy klímatisztítást, ezért keresném, hogy hol van a pollenszűrő.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 10:09:56 »


Kérdésem a következő...

Beindítás után, mikor lassan el kezdek gurulni 1. fokozatban, az első 50 méter megtétele után a gázpedálon (vagy a fékpedálon fejvakaras) enyhe darálást érzek... olyan, mint amikor az abs, vagy az esp bekapcsol...

Szerintem nem hibajelenségről van szó (remélem...), hanem valami ellenőrzési folyamatról, de a kérdésem igazából az, hogy érzi, tapasztalta ezt más is?

Nekem nincs ilyen tapasztalatom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 10:12:42 »

Nekem nincs ilyen tapasztalatom.

Figyeld meg esetleg a kedvemért...

csak gurulva csinálja, mikor állok ki a parkolóból... 1. fokozatban... első pár méter után...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 11:46:58 »


Kérdésem a következő...

Beindítás után, mikor lassan el kezdek gurulni 1. fokozatban, az első 50 méter megtétele után a gázpedálon (vagy a fékpedálon fejvakaras) enyhe darálást érzek... olyan, mint amikor az abs, vagy az esp bekapcsol...

Szerintem nem hibajelenségről van szó (remélem...), hanem valami ellenőrzési folyamatról, de a kérdésem igazából az, hogy érzi, tapasztalta ezt más is?


Nekem sincs ilyen bajom, de sztem szervízbe is azt mondják erre, hoyg ez ilyen. Haveromnál is ersztett a devander, alig akarták kicserélni, neki, gariba, ráfogták, hoyg az iylen, végülis határozott fellépéssel kicserélték.....De nekem se csinál iylet a kocsi, én másik IV-es Mondeonál tapasztaltam én is, hoyg menet közbe rázkódik a gázpedál.....szal ezek ilyenek......nincs két egyforma kocsi....
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 11:49:28 »

Van egy kevés műszaki beállítottságom, ezért szeretem tudni, hogy mi hol van és hogyan működik.
Nemsokára viszem a szakszervízbe a 60 ezresre, de akartam előtte egy klímatisztítást, ezért keresném, hogy hol van a pollenszűrő.


Kicserélik a pollenszűrőt 60 ezres szervíznél, meg a klímatisztítást is megcsinálják, mit tom én ezer FT-ért, ilyenkor általába akciós.....
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 14:22:26 »


Nekem sincs ilyen bajom, de sztem szervízbe is azt mondják erre, hoyg ez ilyen. Haveromnál is ersztett a devander, alig akarták kicserélni, neki, gariba, ráfogták, hoyg az iylen, végülis határozott fellépéssel kicserélték.....De nekem se csinál iylet a kocsi, én másik IV-es Mondeonál tapasztaltam én is, hoyg menet közbe rázkódik a gázpedál.....szal ezek ilyenek......nincs két egyforma kocsi....

Nekem ilyen jelenség akkor van, amikor jelzőlámpánál állok a kuplungon! Amikor kicsit felengedem ,vagy lenyomom (még a holtjátékon belul) akkor érezni rajta, ahogy a motor 'jár'!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 14:24:54 »

Nekem ilyen jelenség akkor van, amikor jelzőlámpánál állok a kuplungon! Amikor kicsit felengedem ,vagy lenyomom (még a holtjátékon belul) akkor érezni rajta, ahogy a motor 'jár'!

lendkerek...
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 14:26:19 »

lendkerek...

előbb-utóbb biztos, de azért még ez korai lenne...

a 2.2 tdci-nek jóval keményebb a kuplungja...

egyébiránt lehet, hogy a motor rezonanciáját érzi, ami azért teljesen normális...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 14:27:46 »

előbb-utóbb biztos, de azért még ez korai lenne...

a 2.2 tdci-nek jóval keményebb a kuplungja...

egyébiránt lehet, hogy a motor rezonanciáját érzi, ami azért teljesen normális...

igen, de ha mar eros az a rezonancia, akkor az mar nem a mocitol szarmazik, hanem a lendkerektol.
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 14:31:40 »

igen, de ha mar eros az a rezonancia, akkor az mar nem a mocitol ***mazik, hanem a lendkerektol.

még korai akkor is... majd 80-100 ezer km környékén illene ezen gondolkodni, de még az sem biztos...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 15:14:16 »

Nekem ilyen jelenség akkor van, amikor jelzőlámpánál állok a kuplungon! Amikor kicsit felengedem ,vagy lenyomom (még a holtjátékon belul) akkor érezni rajta, ahogy a motor 'jár'!

Szerintem ez semmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 15:19:10 »

Nekem ilyen jelenség akkor van, amikor jelzőlámpánál állok a kuplungon! Amikor kicsit felengedem ,vagy lenyomom (még a holtjátékon belul) akkor érezni rajta, ahogy a motor 'jár'!


Olyan van nekem, de nem kell vele foglalkozni, meg ezt amúgy is csak akkor érzed, ha a kuplungon támasztod a lábad, ha benyomod akkor már semmi......
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4262 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 15:20:22 »



Eddig hogy állunk kilóméterekben?

Mennyi a legtöbb lefutott km amiről tudunk mk4-ben?

(Én 36e-nél járok...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 15:26:56 »

Szerintem ez semmi.

itt a merteken van a hangsuly...nekem is lehetett erezni, es ugy gondoltam, hogy a normalisnal erosebben. Megneztem masik verdat es igazam lett. Lendkerek csere utan megszunt a vibracio. Ossze kell hasonlitani masik verdaval, es ha nagy a kulonbseg, akkor valceg lendkerek nyekk. De nyilvan ez meg korai lenne...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 15:28:11 »


Olyan van nekem, de nem kell vele foglalkozni, meg ezt amúgy is csak akkor érzed, ha a kuplungon támasztod a lábad, ha benyomod akkor már semmi......

igen, mert ott mar nincs kontakt a kuplung pedal es a lendkerek kozt. Ergo nem is erezhecc semmit.
Naplózva

blah blah blah
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 16:05:55 »


Eddig hogy állunk kilóméterekben?

Mennyi a legtöbb lefutott km amiről tudunk mk4-ben?

(Én 36e-nél járok...)
64e  Wink
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 16:09:05 »

64e  Wink

eddig gondolom semmi extra dolgot nem kellett cserélni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 16:16:12 »

eddig gondolom semmi extra dolgot nem kellett cserélni...
Semmi! Megy minden rendesen.  taps
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 16:17:48 »

Mk4-ben nem hallott már valaki a 6 sebességes Volvó építette DSG szerű (de olajos kuplungú) automata váltóról? Me kb. 1 évvel ezelőttre harangozták be.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 16:31:24 »

Mk4-ben nem hallott már valaki a 6 sebességes Volvó építette DSG szerű (de olajos kuplungú) automata váltóról? Me kb. 1 évvel ezelőttre harangozták be.

A Getrag-ford fejlesztésű váltót már szerelték volvóba is, és a fókában már kapható, de az nem volvo fejlesztés. Powershift a neve. Nem olajos, hanem száraz, duplakuplungos.
Sima 6 sebességes, olajos kuplungos már most is van. Az ugyanolyan, mint a tiéd, csak újabb, és 6 sebességes.
A powershift meg valószínűleg a facelifttel jön, ami valószínűleg tavasszal lesz. Ha nem, akkor is jön tavasszal az új váltó.
A fókában nagyon bevált.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 16:48:47 »

A Getrag-ford fejlesztésű váltót már szerelték volvóba is, és a fókában már kapható, de az nem volvo fejlesztés. Powershift a neve. Nem olajos, hanem száraz, duplakuplungos.
Sima 6 sebességes, olajos kuplungos már most is van. Az ugyanolyan, mint a tiéd, csak újabb, és 6 sebességes.
A powershift meg valószínűleg a facelifttel jön, ami valószínűleg tavasszal lesz. Ha nem, akkor is jön tavasszal az új váltó.
A fókában nagyon bevált.
Lehet hogy neked van igazad, de..
Én egy autós újságban olvastam, hogy a Volvó fejlesztette váltó szinte tök ua. mint a Fosvágen DSGje, azzal a különbséggel hogy a kuplungja olajban fut, ezé sokkal simább váltást tesz lehetővé, megőrizve a DSG kis fogyi, gyors váltásos előnyét.
De azt is olvastam a Getrag cégről, hogy a Mercikbe is ők gyártják majd valszeg az ótómatát, mert költséges lenne a Mercinek ilyet kifejleszteni.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 16:52:32 »

Lehet hogy neked van igazad, de..
Én egy autós újságban olvastam, hogy a Volvó fejlesztette váltó szinte tök ua. mint a ***vágen DSGje, azzal a különbséggel hogy a kuplungja olajban fut, ezé sokkal simább váltást tesz lehetővé, megőrizve a DSG kis fogyi, gyors váltásos előnyét.
De azt is olvastam a Getrag cégről, hogy a Mercikbe is ők gyártják majd valszeg az ótómatát, mert költséges lenne a Mercinek ilyet kifejleszteni.

Lehet, ezt nem olvastam.
A merci a getragtól venné? Nem kizárt, mert a getrag (50% ford tulajdon) gyárt más autógyáraknak is, nem csak a fordnak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 16:54:30 »

Lehet, ezt nem olvastam.
A merci a getragtól venné? Nem kizárt, mert a getrag (50% ford tulajdon) gyárt más autógyáraknak is, nem csak a fordnak.
No itt a bizonyíték amit írtam:
http://index.hu/gal/14/huge.php?dir=totalcar/magazin/technika/dsg/&width=1024&pic=volvopowersift.jpg
Wet kuplung.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:01:31 »


Tényleg. Most nem érek rá, de utána fogok olvasni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:08:32 »

Tényleg. Most nem érek rá, de utána fogok olvasni.
Egy kis tanulmány mindenkinek.
http://index.hu/gal/?dir=totalcar/magazin/technika/dsg/&currpic=http://index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/technika/dsg//.gdata/cikk/elv3.jpg
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:11:56 »


baromira bonyolult...ez altal meghibasodasra hajlamosabb, es draga...
Naplózva

blah blah blah
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:13:44 »

baromira bonyolult...ez altal meghibasodasra hajlamosabb, es draga...

Biztos? Pedig egekbe magasztalják!  nemtudom
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:14:55 »

Biztos? Pedig egekbe magasztalják!  nemtudom

jah, amig muxik...nezz ra...ha ez elqrodik, szerinted ki fogja es mennyiert megjavitani ? Senki, es azt jooo dragan.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:17:24 »

baromira bonyolult...ez altal meghibasodasra hajlamosabb, es draga...

Nem sokkal bonyolultabb, mint a kéziváltó. Mindenesetre jóval egyszerűbb, mint a sima hidraulikus kuplungos.
Figyeld meg, még kb 10 év, és nem is nagyon lesz kéziváltós.
Ja, és nem drága, nem fal tőle többet, és jobban kíméli a motort, mint a kézi.
Ebben majd kuplungot kell cserélni. A javítása sem sokkal bonyolultabb, mint a kézié, de egyszerűbb mint a régi automata.
Pont ez a lényege.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:18:10 »

jah, amig muxik...nezz ra...ha ez elqrodik, szerinted ki fogja es mennyiert megjavitani ? Senki, es azt jooo dragan.

Fogyasztói társadalom! Elromlik, kuka, csere!
Fogadjunk, hogy nincs rajta sehol egy csavar amivel szét lehetne szedni...  eplus2
Az úr adta, az úr elveszi, Te meg veszel másikat a kocsiba...  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:19:22 »

.... A javítása sem sokkal bonyolultabb, mint a kézié, de egyszerűbb mint a régi automata.
Pont ez a lényege.

Akkor az előző hsz-om nem igazán helytálló?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:20:00 »

jah, amig muxik...nezz ra...ha ez elqrodik, szerinted ki fogja es mennyiert megjavitani ? Senki, es azt jooo dragan.
Még 1 link a cikk:
http://totalcar.hu/magazin/technika/dsg/
Alul látszik, hogy egyre elterjedtebb lesz ez. A DSG már eléggé kiforrott, ezt mostanság már csak annyit plusszolnak rajta hogy 6 helyett 7 fokozat, no meg olajjal finomítják a kapcsolást, mert tényleg a száraz nem veszi fel a versenyt kapcsolási finomságban az enyémmel sem.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:25:13 »

Nem sokkal bonyolultabb, mint a kéziváltó. Mindenesetre jóval egyszerűbb, mint a sima hidraulikus kuplungos.
Figyeld meg, még kb 10 év, és nem is nagyon lesz kéziváltós.
Ja, és nem drága, nem fal tőle többet, és jobban kíméli a motort, mint a kézi.
Ebben majd kuplungot kell cserélni. A javítása sem sokkal bonyolultabb, mint a kézié, de egyszerűbb mint a régi automata.
Pont ez a lényege.

hat majd kiderul...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:39:52 »

hat majd kiderul...

Hát ennél többet tényleg nem lehet mondani... 100%-ig nem vagyok biztos az igazamban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 17:52:23 »

Hát ennél többet tényleg nem lehet mondani... 100%-ig nem vagyok biztos az igazamban.

szamomra mindenesetre eleg bonyinak tunik...sok kis bizbasz, fogaskerek, elektronika...jo persze vannak ennel bonyolultabb izek is, de azert egy MTX75nel joval bonyibb  fejvakaras Remeljuk jol fog muzsikalni...
Naplózva

blah blah blah
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 19:07:46 »

Köszönöm SZJani  taps, ez nagyon hasznos. Megnézetem a szervizzel, hogy milyen VCM van az IDS-ükben, és ha régi, akkor frissítsék.

Sajnos, ha ez a 2008. szept. dolog játszik, akkor valszeg ez lehet a gond, mert az én autómat 2008. aug. 20-án kezdték gyártani, tehát akkor még a régi Convers+ HW kerülhetett bele.


Ma volt megint szervizben, részben a Comvers+ frissítés okán. Az IDS VCM-jét frissítették a napokban 60.12-esre. Sajnos ez se ajánlott fel újabbat, mint a benne lévő 0814. Szóval akkor az én 2008. aug-i gyártású autómban még a régi Comvers+ HW van, ami ezek szerint (még/már) nem frissíthető. Szívás.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 19:10:04 »

Ma volt megint szervizben, részben a Comvers+ frissítés okán. Az IDS VCM-jét frissítették a napokban 60.12-esre. Sajnos ez se ajánlott fel újabbat, mint a benne lévő 0814. Szóval akkor az én 2008. aug-i gyártású autómban még a régi Comvers+ HW van, ami ezek szerint (még/már) nem frissíthető. Szívás.


ha problema van vele, akkor szerintem verd az asztalt...cserezzek ki ujabb hw-re, vagy csinazzak meg vegre. Eddig turelmesen vartal a frissitesre...Hivatkozhacc arra, hogy a mai napig nem oldottak meg a garanacialis problemadat.  wave
Naplózva

blah blah blah
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 19:22:26 »

Más. Elnézést, ha már valahol volt róla szó, de egy nem kicsit megdöbbentem ma.  duhos2

Tudtátok, hogy ezekben a kulcsnélküli indítású csodákban elég, ha benne van a kulcs indításkor, de utána már nem kell és el lehet menni vele akár Münchenig is, ha a vezető nem állítja le a motort (meg persze van elég üzemanyag hozzá)? gun

Ma, amikor reggel elvitte a szervizes, elfelejtettem odaadni neki a kulcsot és már vagy 5 percre volt, amikor észrevettem, hogy nálam maradt és visszatelefonáltam az embert.

Állítólag ez ilyen. Nagyon gáz szerintem. Főleg "lopásilag". Én azt hittem, hogy időnként "megnézi" rendszer, hogy benn van-e a kulcs a kocsiban, és ha nem, ad egy figyelmeztetést, hogy mondjuk: "kulcs nem érzékelhető, az autó 1 percen belül leáll" - azért, hogy balesetek elkerülése végett a vezető fel tudjon rá készülni:  lehúzódni, megállni, stb. Aztán szépen megáll.

De így mindenképpen le kell állítani, ha kiszáll az ember akár egy pillanatra is. Majdnem úgy, mint a hagyományos kulcsos autóban, ahol ugye kiveszed a klucsot, ha kiszállsz.
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.18 hétfő, 19:27:02 írta TamTam » Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 19:25:09 »

ha problema van vele, akkor szerintem verd az asztalt...cserezzek ki ujabb hw-re, vagy csinazzak meg vegre. Eddig turelmesen vartal a frissitesre...Hivatkozhacc arra, hogy a mai napig nem oldottak meg a garanacialis problemadat.  wave

Az a "baj", hogy nincs vele baj. Eddig egyszer tüntek el a multimédiás menüpontok, de következő indításra előjöttek. Csak ezt az új módi hozzáférést a boardcomputerhez szerettem volna nagyon. szomoru1
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 19:45:44 »

Más. Elnézést, ha már valahol volt róla szó, de egy nem kicsit megdöbbentem ma.  duhos2

Tudtátok, hogy ezekben a kulcsnélküli indítású csodákban elég, ha benne van a kulcs indításkor, de utána már nem kell és el lehet menni vele akár Münchenig is, ha a vezető nem állítja le a motort (meg persze van elég üzemanyag hozzá)? gun

Ma, amikor reggel elvitte a szervizes, elfelejtettem odaadni neki a kulcsot és már vagy 5 percre volt, amikor észrevettem, hogy nálam maradt és visszatelefonáltam az embert.

Állítólag ez ilyen. Nagyon gáz szerintem. Főleg "lopásilag". Én azt hittem, hogy időnként "megnézi" rendszer, hogy benn van-e a kulcs a kocsiban, és ha nem, ad egy figyelmeztetést, hogy mondjuk: "kulcs nem érzékelhető, az autó 1 percen belül leáll" - azért, hogy balesetek elkerülése végett a vezető fel tudjon rá készülni:  lehúzódni, megállni, stb. Aztán szépen megáll.

De így mindenképpen le kell állítani, ha kiszáll az ember akár egy pillanatra is. Majdnem úgy, mint a hagyományos kulcsos autóban, ahol ugye kiveszed a klucsot, ha kiszállsz.

Ez tenyleg atom gaz  levele bratoym off SX-4 gepe, ami szinten ilyen kulcs nelkulis ize, ott ha tavol mesz a kulccsal, akkor meg jar a moci...De ha elindulsz, akko le all a moci. Ez igy szerintem korrekt.
Naplózva

blah blah blah
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 20:01:10 »


Eddig hogy állunk kilóméterekben?

Mennyi a legtöbb lefutott km amiről tudunk mk4-ben?

(Én 36e-nél járok...)

58.e!
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 20:28:27 »

Más. Elnézést, ha már valahol volt róla szó, de egy nem kicsit megdöbbentem ma.  duhos2

Tudtátok, hogy ezekben a kulcsnélküli indítású csodákban elég, ha benne van a kulcs indításkor, de utána már nem kell és el lehet menni vele akár Münchenig is, ha a vezető nem állítja le a motort (meg persze van elég üzemanyag hozzá)? gun

Ma, amikor reggel elvitte a szervizes, elfelejtettem odaadni neki a kulcsot és már vagy 5 percre volt, amikor észrevettem, hogy nálam maradt és visszatelefonáltam az embert.

Állítólag ez ilyen. Nagyon gáz szerintem. Főleg "lopásilag". Én azt hittem, hogy időnként "megnézi" rendszer, hogy benn van-e a kulcs a kocsiban, és ha nem, ad egy figyelmeztetést, hogy mondjuk: "kulcs nem érzékelhető, az autó 1 percen belül leáll" - azért, hogy balesetek elkerülése végett a vezető fel tudjon rá készülni:  lehúzódni, megállni, stb. Aztán szépen megáll.

De így mindenképpen le kell állítani, ha kiszáll az ember akár egy pillanatra is. Majdnem úgy, mint a hagyományos kulcsos autóban, ahol ugye kiveszed a klucsot, ha kiszállsz.

Ezzel én is egyetértek! Én még azt is hiányolom, hogyha mondjuk pesten jelzőlámpánál dekkolunk és neadjisten kirángatnak a kocsibol kulcsal a zsebünkben, akkor le lehessen zárni a kocsit 2 kattintásra, hogy még belülről se lehessen kinyitni!  wave  police
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 20:29:48 »

Ezzel én is egyetértek! Én még azt is hiányolom, hogyha mondjuk pesten jelzőlámpánál dekkolunk és neadjisten kirángatnak a kocsibol kulcsal a zsebünkben, akkor le lehessen zárni a kocsit 2 kattintásra, hogy még belülről se lehessen kinyitni!  wave  police

Eleg, ha inkabb le all a moci...Ha nem engeded ki, az a szemelyi szabadsag korlatozasa, masreszrol bosszubol szetqrja a belsot...Inkabb fusson el...
Naplózva

blah blah blah
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 20:39:12 »

Eleg, ha inkabb le all a moci...Ha nem engeded ki, az a szemelyi szabadsag korlatozasa, masreszrol bosszubol szetqrja a belsot...Inkabb fusson el...

igaz, ha elfut a kocsival akkor jön a STOP sms...  taps
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 20:39:57 »

igaz, ha elfut a kocsival akkor jön a STOP sms...  taps

Foleg ha a kocsiban marad a telod  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 20:42:26 »

Foleg ha a kocsiban marad a telod  Cheesy

ott a pont...  taps  integet2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 20:43:38 »

ott a pont...  taps  integet2

tod, rutin meg az evek  Grin Apropo, van nehany autom elado...Adok hozza ajandekba telot is  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 20:48:09 »

tod, rutin meg az evek  Grin Apropo, van nehany autom elado...Adok hozza ajandekba telot is  Cheesy

áá most kihagynám, köszi...  Wink
Naplózva
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 21:14:14 »


Eddig hogy állunk kilóméterekben?

Mennyi a legtöbb lefutott km amiről tudunk mk4-ben?

(Én 36e-nél járok...)


59ezer akármennyi, sztem a héten elviszem a 60 ezresre.....

Ez a 60 ezres, ugyanaz mint az előző kettő, vagy itt már cserélnek mást is, mit tom én gázolajszűrőt......?
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.18 hétfő, 21:18:50 írta szisan86 » Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4299 Dátum: 2009.05.18 hétfő, 21:17:47 »

Amúgy, ha van a kocsihoz új szoftver, azt kicserélik ingyen szervízkor? Külön kell szólni, vagy maguktól felérik ésszel, vagy hogy van ez.....?

Hol lehet megnézni, hogy milyen szoftver van a kocsiba? Gyujtás levétel után OK gomb hosszan nyom, és akkor írja ki?
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.