Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:26:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11991989 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #7200 Dátum: 2011.07.13 szerda, 13:26:32 »

Helyes. Ennyiért adják a szalonban is.  eplus2

A Ford feliratú is Bosch.


Koszi! Szerencsere ismerosnek van 45% kedvezmenye ahonnan hozza...  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7201 Dátum: 2011.07.13 szerda, 13:28:21 »

Koszi! Szerencsere ismerosnek van 45% kedvezmenye ahonnan hozza...  nyes

Én úgy értettem, hogy a Bosch nulla kedvezménnnyel 18e körül van bárhol.

A Ford gyári (ami szintén Bosch) a szakszervízben 13e küröl van nulla kedvezménnyel.

Szóval ez a 12e-s ár nem az évszázad biznisze lesz.
 integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7202 Dátum: 2011.07.13 szerda, 13:31:23 »

A Ford gyári (ami szintén Bosch) a szakszervízben 13e küröl van nulla kedvezménnyel.
13.210.- legyünk pontosak  hehe
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7203 Dátum: 2011.07.13 szerda, 13:38:00 »

Kérdeztem, hogy úgyis vinném kötelező szervízre, az gondolom felér egy "előkészítéssel"... Szóval vonjuk le annak a díját... Nagy csönd, csönd, és még mindig csönd... Majd a válasz: teljesen mindegy, nálunk ennyibe kerül egy vizsga...  taps

 eplus2 nyes Grin
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7204 Dátum: 2011.07.13 szerda, 18:43:19 »

Műszaki kész.
23.890.- HUF.
Minden okés.
Szétpörgették szegényt Smiley. Leszabályozási fordulatszám: 4650   rinya
K érték: 1,25, ebből kiderülhet, hogy mikor fexik ki nekem a részecskeszűrő vagy semmi köze nincs hozzá?

2 évre le van a gond, legalábbis ezen a téren.

Még annyi, hogy ha elöl is lett volna fólia az oldalsó ablakokon, függetlenül attól, hogy megfelel a fényáteresztési előírásoknak, vagy sem, nem engedték volna át az autót, persze egy kis zseton fejében már nem is vették volna észre gondolom:)
Azt mondták, hogy nagyívben leszarja a magyar nemzeti közlekedési hatóság a fólia biznisz által kibocsájtott műbizonylatot.
Még jó, hogy nem tetettem előre is, pedig a napokban gondoltam rá, hogy pótolom.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.13 szerda, 19:25:29 írta tomeed » Naplózva
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7205 Dátum: 2011.07.13 szerda, 20:10:07 »

Műszaki kész.
23.890.- HUF.
Minden okés.
Szétpörgették szegényt Smiley. Leszabályozási fordulatszám: 4650   rinya
K érték: 1,25, ebből kiderülhet, hogy mikor fexik ki nekem a részecskeszűrő vagy semmi köze nincs hozzá?

2 évre le van a gond, legalábbis ezen a téren.

Még annyi, hogy ha elöl is lett volna fólia az oldalsó ablakokon, függetlenül attól, hogy megfelel a fényáteresztési előírásoknak, vagy sem, nem engedték volna át az autót, persze egy kis zseton fejében már nem is vették volna észre gondolom:)
Azt mondták, hogy nagyívben le***ja a magyar nemzeti közlekedési hatóság a fólia biznisz által kibocsájtott műbizonylatot.
Még jó, hogy nem tetettem előre is, pedig a napokban gondoltam rá, hogy pótolom.

A fóliára annyit mondok, hogy mindent meg lehet oldani...:-) Miért nem 3 évre adták? Először 4-re adják, utána 3-ra..... Nekem külföldi a kocsi, 3 évre kapta, de most megint 3-ra..... Mondjuk lehet az enyém csak 3 éves volt még műszakinál, a Tied meg már 4, ha jól látom....
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7206 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 07:35:29 »

Kaptam egy kavicsot az első szélvédőre, kagyló szerűen megrepedt, szerencsére nem volt túl nagy terjedelmű.
Találtam egy hozzáértőt Hévizen, szuperül megcsinálta, szinte csak egy apró pötty látható.
Azt mondta a szaki, hogy 15-20 cm-es repedésig tudja javítani az üveget, és alig látszik majd valami.
Lefotóztam az alap és a javítás utáni állapotot, de most nem vagyok olyan helyen, hogy tegyek fel képet.
20-a után már tudok.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7207 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 07:45:11 »

Kaptam egy kavicsot az első szélvédőre, kagyló szerűen megrepedt, szerencsére nem volt túl nagy terjedelmű.
Találtam egy hozzáértőt Hévizen, szuperül megcsinálta, szinte csak egy apró pötty látható.
Azt mondta a szaki, hogy 15-20 cm-es repedésig tudja javítani az üveget, és alig látszik majd valami.
Lefotóztam az alap és a javítás utáni állapotot, de most nem vagyok olyan helyen, hogy tegyek fel képet.
20-a után már tudok.

Én is mindíg Hévizen szoktam szélvédőt javíttatni... Csak hogy tudd a mi szélvédőnket a Ford 235.000.- pénzért vesztegeti  szomoru1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7208 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 07:56:15 »

A fóliára annyit mondok, hogy mindent meg lehet oldani...:-) Miért nem 3 évre adták? Először 4-re adják, utána 3-ra..... Nekem külföldi a kocsi, 3 évre kapta, de most megint 3-ra..... Mondjuk lehet az enyém csak 3 éves volt még műszakinál, a Tied meg már 4, ha jól látom....


Sajna 4 éves autó már csak 2 évre kapja, mert öreg Smiley
Ha külföldről hozott autóról van szó és még csak 3 éves akkor 3 évre kapja, ha több akkor szintén 2 év, mert már az is öregnek számít.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7209 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 08:04:17 »

Műszaki kész.
23.890.- HUF.
Minden okés.
Szétpörgették szegényt Smiley. Leszabályozási fordulatszám: 4650   rinya
Én Érdre viszem a vizsgáztatni a gépeinket, mert van ott egy hely, ahol nem pörgetik fel a motort. Kérésre persze!
24e Ft a vizsgáztatás ott is...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7210 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 08:20:51 »



Én meg tegnap előtt voltam a Mozaik utcában. 16290 Ft-ot fizettem, és simán átment az autó. Drl lámpa is rajta volt, meg sem kérdezték, hogy mi az.


Csak, hogy az autó érdemeit se vitassuk, a vizsgabiztos simán arréb állt az autóval a vizsgasoron míg Én a papírokat intéztem kb 50 méterre az autótól, zsebemben a kulccsal... Még üzenet sem volt, hogy key outside car...  taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7211 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 08:23:35 »


Én meg tegnap előtt voltam a Mozaik utcában. 16290 Ft-ot fizettem, és simán átment az autó. Drl lámpa is rajta volt, meg sem kérdezték, hogy mi az.


Csak, hogy az autó érdemeit se vitassuk, a vizsgabiztos simán arréb állt az autóval a vizsgasoron míg Én a papírokat intéztem kb 50 méterre az autótól, zsebemben a kulccsal... Még üzenet sem volt, hogy key outside car...  taps

Túl jó az elem a kulcsodba  hehe
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7212 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 08:29:23 »

Túl jó az elem a kulcsodba  hehe
Aksival együtt cserélte a Tomi azt is valami magas mAh-ra  hehe eljen eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7213 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 08:33:28 »

Túl jó az elem a kulcsodba  hehe

Az igen Smiley
Jó olcsón dolgoznak, szinte ingyen Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7214 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 08:35:16 »



Ja, az autó akksija nem a kulcsban van? Ezért néztek hülyének, mikor mondtam, hogy abba szereljék be...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7215 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 08:57:46 »


Ja, az autó akksija nem a kulcsban van? Ezért néztek hülyének, mikor mondtam, hogy abba szereljék be...  hehe
nyes hehe
Húzza nagyon a zsebed? Akkor abban van az  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7216 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 09:57:18 »

K érték: 1,25, ebből kiderülhet, hogy mikor fexik ki nekem a részecskeszűrő vagy semmi köze nincs hozzá?
Ameddig nem rángat a géped addig ne aggódj na meg, ha teheted menj sokat pályán  eljen
Mondeofan nyomozása arra utal, hogy a rángatás MK4-nél a DPF dugulás miatt van és hibajelzés nélkül tudja ezt produkálni wave
Aztán, ha el is dugul tisztítható!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7217 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 10:02:02 »

Ameddig nem rángat a géped addig ne aggódj na meg, ha teheted menj sokat pályán  eljen
Mondeofan nyomozása arra utal, hogy a rángatás MK4-nél a DPF dugulás miatt van és hibajelzés nélkül tudja ezt produkálni wave
Aztán, ha el is dugul tisztítható!


Ha már dpf... Múltkor voltam Crikvenicaában. EZ a Balcsitól kb. 350km, és majdnem végig autópálya. Onnan jöttem haza. Balcsin kitettem asszonyt a gyerekekkel (egyik még a része), majd irány haza éjszaka. 150 tempomat, erre tolatok be a garázsba és hallom, hogy regenerál (szóval még autókáztam egy-két kört).

Faxomnak regenerált?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7218 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 10:22:24 »

Faxomnak regenerált?
Hát ezt meg nem mondja itt senki sztm   falbav Ki kellett volna pucolnia fémtisztára még az autópályán...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7219 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 10:27:31 »

Balcsin kitettem asszonyt a gyerekekkel (egyik még a része),
Gratulálok  eljen
Még a végén korábban cseréled le a mondit valami nagyobbra, mint a Jani  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7220 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 11:37:18 »

Kaptam egy kavicsot az első szélvédőre, kagyló szerűen megrepedt, szerencsére nem volt túl nagy terjedelmű.
Találtam egy hozzáértőt Hévizen, szuperül megcsinálta, szinte csak egy apró pötty látható.
Azt mondta a szaki, hogy 15-20 cm-es repedésig tudja javítani az üveget, és alig látszik majd valami.
Lefotóztam az alap és a javítás utáni állapotot, de most nem vagyok olyan helyen, hogy tegyek fel képet.
20-a után már tudok.


Én már kicseréltettem a szélvédőm......Cascora....:-)
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #7221 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 13:52:24 »

Sziasztok!
Esetleg le tudná vki írni, hogy kell pollenszűrőt cserélni ebben az autóban (2.0 tdci). Most jöttem a klímástól és nem dobott fel túlságosan a hír, hogy két foltszerű lyuk van a klímahűtőn és 5ekm után a pollenszűrőm gyakorlatilag átjárhatatlan. A pollenszűrőt kivette én pedig otthon be szeretnék mekkmesterkedni egyet. Hátha sikerül!
ordogi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7222 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:06:16 »

Sziasztok!
Esetleg le tudná vki írni, hogy kell pollenszűrőt cserélni ebben az autóban (2.0 tdci). Most jöttem a klímástól és nem dobott fel túlságosan a hír, hogy két foltszerű lyuk van a klímahűtőn és 5ekm után a pollenszűrőm gyakorlatilag átjárhatatlan. A pollenszűrőt kivette én pedig otthon be szeretnék mekkmesterkedni egyet. Hátha sikerül!
ordogi

Ettől a lyuktól nem ment a klímád?

Illetve azt szeretném kérdezni, hogy mitől lett ilyen a pollenszűrőd??

A házpedált tartó csavart kell kicsavarni. A csatit nem szükséges lehúzni róla. Azt követően hozzáférsz a pollenszűrőhöz.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7223 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:10:43 »

Ettől a lyuktól nem ment a klímád?

Illetve azt szeretném kérdezni, hogy mitől lett ilyen a pollenszűrőd??

A házpedált tartó csavart kell kicsavarni. A csatit nem szükséges lehúzni róla. Azt követően hozzáférsz a pollenszűrőhöz.


a pollenszűrő cseréhez valóban ki kell venni a házpedált  eplus2, és attól jobbra van 1 kis műanyag takarólemez, amögé van becsúsztatva a pollenszűrő.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #7224 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:18:08 »

Ettől a lyuktól nem ment a klímád?

Illetve azt szeretném kérdezni, hogy mitől lett ilyen a pollenszűrőd??

A házpedált tartó csavart kell kicsavarni. A csatit nem szükséges lehúzni róla. Azt követően hozzáférsz a pollenszűrőhöz.


hát ha a "nem ment a klímád" alatt azt érted, hogy nem hűtött, akkor igen. Itt ment el a gáz és vmi szitaszerű lyuk-foltokról beszélt az ember. Ráadásul említette az SMAX-t és a galaxy-t is. nem épp a megbíthatóság csúcsaként (mármint a klímájukat). falbav

Nagyon köszönöm a válaszokat! worship
ordogi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7225 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:23:09 »

Ráadásul említette az SMAX-t és a galaxy-t is. nem épp a megbíthatóság csúcsaként (mármint a klímájukat). falbav

Sajna ez így van. 1 évesen már nem volt gáz a galaxy-ban. Azért ez elég nagy gáz levele  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7226 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:33:55 »

Ha már dpf... Múltkor voltam Crikvenicaában. EZ a Balcsitól kb. 350km, és majdnem végig autópálya. Onnan jöttem haza. Balcsin kitettem asszonyt a gyerekekkel (egyik még a része), majd irány haza éjszaka. 150 tempomat, erre tolatok be a garázsba és hallom, hogy regenerál (szóval még autókáztam egy-két kört).

Faxomnak regenerált?

A helyes megfogalmazás:
"Faxomnak aktív regenerált?"  Wink
(regeneráció van passzív is, ami folyamatos, ha eléggé meleg a kipuff)

Válasz:
Mert ott már kormol annyira, hogy a passzív regeneráció során nem ég el az a mennyiségű korom.
Többet kormol, mint amit passzív regenerációval el tud égetni.
Én megfigyeltem a 2.2 TDCi-nél:
- 80-90 alatt aktív regenerál,
- 90-140 között elég neki a passzív regen is (nekem kb egy éve nincs aktív regenerációm, mert csak pályázok),
- 150 felett jön a passzív regen megint.
 Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7227 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:34:04 »

Sajna ez így van. 1 évesen már nem volt gáz a galaxy-ban. Azért ez elég nagy gáz levele  szomoru1

Ezt a típushibát le lehet szűkíteni évjáratra? Ugyanis még kb 16 napom van a gariből, Nem szeretném, ha a 17. napon kiderülne, hogy klímahűtő csere...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7228 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:38:45 »

Ezt a típushibát le lehet szűkíteni évjáratra? Ugyanis még kb 16 napom van a gariből, Nem szeretném, ha a 17. napon kiderülne, hogy klímahűtő csere...
Hát azt nem tudom sajna. 2007 márciusi a gép. Gondolom eleinte jöttek ki gagyi klímahűtővel és később ezt már orvosolták...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #7229 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:40:44 »

Ezt a típushibát le lehet szűkíteni évjáratra? Ugyanis még kb 16 napom van a gariből, Nem szeretném, ha a 17. napon kiderülne, hogy klímahűtő csere...
2007/09
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7230 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:41:46 »

A helyes megfogalmazás:
"Faxomnak aktív regenerált?"  Wink
(regeneráció van passzív is, ami folyamatos, ha eléggé meleg a kipuff)

Igen, de előtte a Tominak passzívan ki kellett, hogy égjen a DPF teljesen. Elvileg egy jó darabig még ha vársoban is megy nem kellene aktívan sem regenerálnia vagy nem jól gondolom?  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7231 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:42:25 »

Hát azt nem tudom sajna. 2007 márciusi a gép. Gondolom eleinte jöttek ki gagyi klímahűtővel és később ezt már orvosolták...

Érdekes, mert pl. 2006-os S-Maxunk klímája teljesen jó...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7232 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:43:13 »

Igen, de előtte a Tominak passzívan ki kellett, hogy égjen a DPF teljesen. Elvileg egy jó darabig még ha vársoban is megy nem kellene aktívan sem regenerálnia vagy nem jól gondolom?  wave

Én is így gondolom, gondoltam. De Jani azt mondja, hogy 140 felett megint sok a korom és ahhoz kevés a hő...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7233 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:46:35 »

Érdekes, mert pl. 2006-os S-Maxunk klímája teljesen jó...
Örülj neki  wave Sztm azzal nem is lesz gond meg valszeg a tiéddel sem  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7234 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:47:21 »

Én is így gondolom, gondoltam. De Jani azt mondja, hogy 140 felett megint sok a korom és ahhoz kevés a hő...
Jani nem jár már 140 fölött. Nem tudja mit beszél  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7235 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:50:57 »

Én is így gondolom, gondoltam. De Jani azt mondja, hogy 140 felett megint sok a korom és ahhoz kevés a hő...
Viccet félretéve igaza van sztm is. Valahol ott lehet a határ  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.14 csütörtök, 14:52:29 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7236 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 18:30:32 »

Ezt a típushibát le lehet szűkíteni évjáratra? Ugyanis még kb 16 napom van a gariből, Nem szeretném, ha a 17. napon kiderülne, hogy klímahűtő csere...

Az előző gépem 2008/1 évjáratú volt.
Annak cserélni kellett a klímahűtőjét. Sad
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7237 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 19:39:09 »

Mennyire bonyolult kiszedni a kormányt a kocsiból?
Mi a menete? Nem akarok kárt tenni az autóban és utána magamban, please help!
Illetve a kézifék csoknyát is le kéne szednem, nézegettem, remélem a tároló rekesz kivételét követően hozzá lehet férni-.

Van valakinek ebben már tapasztalata?
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7238 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 22:36:41 »

Azt, hogy eppen regeneral a DPF azt mibol lehet latni/hallani? Mi tortenik olyankor?

Klima: nekem 2007 ev vegi a Smaxim, most vettem nemreg,nem volt mar benne gáz. Mikor feltoltottek csinaltak vakuum tesztet, nem eresztett sehol. Nem tudom akkor hova lett belole Smiley De most, hogy fel lett toltve megy rendesen....

laca
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.14 csütörtök, 22:39:33 írta lejszlo » Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7239 Dátum: 2011.07.15 péntek, 10:48:19 »

Ezt a típushibát le lehet szűkíteni évjáratra? Ugyanis még kb 16 napom van a gariből, Nem szeretném, ha a 17. napon kiderülne, hogy klímahűtő csere...
2007. 09 -től, 2008. 01-ig /csak itt a fórumon/  már volt egy-két konkrét eset! szomoru1
szerintem itt már egy visszahívás is belefért volna az érintett szériákra!
nem igaz, hogy a ford nem tud róla, hogy szitát szereltek klímahűtő helyett többezer autóba! levele
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.15 péntek, 10:50:45 írta zzoli » Naplózva

Fekete bálna
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7240 Dátum: 2011.07.15 péntek, 10:57:11 »

Mennyire bonyolult kiszedni a kormányt a kocsiból?
Mi a menete? Nem akarok kárt tenni az autóban és utána magamban, please help!
Illetve a kézifék csoknyát is le kéne szednem, nézegettem, remélem a tároló rekesz kivételét követően hozzá lehet férni-.

Van valakinek ebben már tapasztalata?

Akssisarukat levesz. Pár fogyasztót néhány mp-re felkapcsol.
Min fél órát pihentet.
Kormány mögött imbusszal légzsákcsavarokat kiteker.
Légzsákot q óvatosan kiszed.
Ott a bél.
Mit akarsz?  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7241 Dátum: 2011.07.15 péntek, 10:57:48 »

Azt, hogy eppen regeneral a DPF azt mibol lehet latni/hallani? Mi tortenik olyankor?

Klima: nekem 2007 ev vegi a Smaxim, most vettem nemreg,nem volt mar benne gáz. Mikor feltoltottek csinaltak vakuum tesztet, nem eresztett sehol. Nem tudom akkor hova lett belole Smiley De most, hogy fel lett toltve megy rendesen....

laca

DPF:
keress a topikban, olvass vissza.
A passzív regenről nem tudsz.
Aktív regennél: a pill. fogyasztás megemelkedik kb 15l/100km-re, büdös-meleg az autó mellett-hátul, sportosabb kipuff hang, biztosan megy a hűtőventillátor (motorleállítás után is).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7242 Dátum: 2011.07.15 péntek, 10:58:58 »

...
nem igaz, hogy a ford nem tud róla, hogy szitát szereltek klímahűtő helyett többezer autóba! levele

A Ford most fog eladni pár ezer darab jégvert-deutólag javított Mondeo-SMax-Galaxy-t...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7243 Dátum: 2011.07.15 péntek, 11:23:20 »

2007. 09 -től, 2008. 01-ig /csak itt a fórumon/  már volt egy-két konkrét eset! szomoru1
szerintem itt már egy visszahívás is belefért volna az érintett szériákra!
nem igaz, hogy a ford nem tud róla, hogy szitát szereltek klímahűtő helyett többezer autóba! levele

Az enyém pont ebbe a szériába esik. Sőt fater mondeója is. És egyikünknek sincs baja vele, legalábbis nem tudunk róla.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7244 Dátum: 2011.07.15 péntek, 11:27:56 »

A Ford most fog eladni pár ezer darab jégvert-deutólag javított Mondeo-SMax-Galaxy-t...

De arról legalább mi már tudunk... vigyor3

Egyébként mutternak volt egy fekete Pumája (nem írtam el, Ford Pumára gondoltam  hehe).  Egyszer odaért egy patkáról leugratáskor az első lökös alsó része. Puff lepattant a fényezés. És láss csodát, lila volt alatta. Az a lila amiből a legtöbbet látsz Pumában. Tehát gondolom nem alapozó volt.  nyes

Elmentem mindenhová, szagszervíz, Ford Hungária, majd rá 6 hónapra írtak egy levelet, hogy ez telejesen normális a műanyag alkatrészeknél, hogy a gyárban más színre fújtból több készül, mint ami kellene, ezért átfényezik, de csak most csak nekem fél áron valami szép kis összegért kijavítják a hibát. Akkor még naív voltam, meg az egyetemen is csak első, vagy másodéves...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7245 Dátum: 2011.07.15 péntek, 11:55:41 »

Akssisarukat levesz. Pár fogyasztót néhány mp-re felkapcsol.
Min fél órát pihentet.
Kormány mögött imbusszal légzsákcsavarokat kiteker.
Légzsákot q óvatosan kiszed.
Ott a bél.
Mit akarsz?  vigyor3

Nem kell kormány az autóba, de elsősorban szeretném bőröztetni a cuccost. Most ez lett a perverzióm Smiley
Viszont lehet elviszem Fehérvárra, 2000 -ért kiveszik, és ha valamit elcsesznek majd megoldják, hmm?


Hát ez a Puma fényezéses szitu nagyon kemény.
Fogyasztói társadalom van ,ez van.
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7246 Dátum: 2011.07.15 péntek, 14:53:18 »

Az enyém pont ebbe a szériába esik. Sőt fater mondeója is. És egyikünknek sincs baja vele, legalábbis nem tudunk róla.

szurkolok nektek!  Wink  őszintén!  wave
Naplózva

Fekete bálna
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7247 Dátum: 2011.07.15 péntek, 14:56:52 »

A Ford most fog eladni pár ezer darab jégvert-deutólag javított Mondeo-SMax-Galaxy-t...
de nem azoknak akik egyedileg pakolják össze felszereltséget (ilyenkor csak annyi a hátrány hogy dupla foglalót kérnek a szalonban és kb 1-2 hónappal hosszabb a szállítás mert személyre rendelt a kocsi, így akciózniuk kellene ha mégis meggondolná magát aki rendelte és a nyakukon maradna)
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7248 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:44:58 »

Sziasztok

Egy gyors kérdés: 1500 fordiulat / perc környékén rángat az autóm, ha fix gázállással (vagy tempomat) megyek, főleg negyedikben érezhető. Nem túl erősen, de úgy hintáztat. DPF takarítás volt, nem javult. MAF, MAP, meg még egy szenzort kitakarítottam kézzel, ami a MAP után van, és csak egy ellenállásnak nézem (az amúgy mi?), nem javult. Ha lehúzom a légtömeg mérőt, nem javul, de hibajelet (kijelzőn) nem ad.

Első kérdés: normális, hogy lehúzott MAF-ra nem hisztizik?
Második: ha a MAF-om a rossz, akkor is lehet, hogy attól is rángathat, de (ahogy lehúzva sem) nem hagyja kint a sárga motor lámpát? (diagnosztikán mondjuk nem írta, hogy baj lenne vele)

Amúgy diagnosztikám már volt, nem derültl ki miért rángat...

Köszi

Laca
Naplózva
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7249 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 09:20:13 »

Sziasztok

Egy gyors kérdés: 1500 fordiulat / perc környékén rángat az autóm, ha fix gázállással (vagy tempomat) megyek, főleg negyedikben érezhető. Nem túl erősen, de úgy hintáztat. DPF takarítás volt, nem javult. MAF, MAP, meg még egy szenzort kitakarítottam kézzel, ami a MAP után van, és csak egy ellenállásnak nézem (az amúgy mi?), nem javult. Ha lehúzom a légtömeg mérőt, nem javul, de hibajelet (kijelzőn) nem ad.

Első kérdés: normális, hogy lehúzott MAF-ra nem hisztizik?
Második: ha a MAF-om a rossz, akkor is lehet, hogy attól is rángathat, de (ahogy lehúzva sem) nem hagyja kint a sárga motor lámpát? (diagnosztikán mondjuk nem írta, hogy baj lenne vele)

Amúgy diagnosztikám már volt, nem derültl ki miért rángat...

Köszi

Laca

Sokunknak van ilyen gondja, megoldást senki nem tud még rá, csak találgatások vannak, ma megyek a Fordhoz, megkérdezem, hogy hátha tudnak valamit....:-)
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.