Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:31:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
138
139
140
141
142
143
144
[
145
]
146
147
148
149
150
151
152
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334967 alkalommal)
brughom
és 21 vendég van a témában
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7200 Dátum:
2011.07.13 szerda, 13:26:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.13 szerda, 13:19:44
Helyes. Ennyiért adják a szalonban is.
A Ford feliratú is Bosch.
Koszi! Szerencsere ismerosnek van 45% kedvezmenye ahonnan hozza...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7201 Dátum:
2011.07.13 szerda, 13:28:21 »
Idézetet írta: dave4 - 2011.07.13 szerda, 13:26:32
Koszi! Szerencsere ismerosnek van 45% kedvezmenye ahonnan hozza...
Én úgy értettem, hogy a Bosch nulla kedvezménnnyel 18e körül van bárhol.
A Ford gyári (ami szintén Bosch) a szakszervízben 13e küröl van nulla kedvezménnyel.
Szóval ez a 12e-s ár nem az évszázad biznisze lesz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7202 Dátum:
2011.07.13 szerda, 13:31:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.13 szerda, 13:28:21
A Ford gyári (ami szintén Bosch) a szakszervízben 13e küröl van nulla kedvezménnyel.
13.210.- legyünk pontosak
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7203 Dátum:
2011.07.13 szerda, 13:38:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.13 szerda, 08:17:19
Kérdeztem, hogy úgyis vinném kötelező szervízre, az gondolom felér egy "előkészítéssel"... Szóval vonjuk le annak a díját... Nagy csönd, csönd, és még mindig csönd... Majd a válasz: teljesen mindegy, nálunk ennyibe kerül egy vizsga...
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7204 Dátum:
2011.07.13 szerda, 18:43:19 »
Műszaki kész.
23.890.- HUF.
Minden okés.
Szétpörgették szegényt
. Leszabályozási fordulatszám: 4650
K érték: 1,25, ebből kiderülhet, hogy mikor fexik ki nekem a részecskeszűrő vagy semmi köze nincs hozzá?
2 évre le van a gond, legalábbis ezen a téren.
Még annyi, hogy ha elöl is lett volna fólia az oldalsó ablakokon, függetlenül attól, hogy megfelel a fényáteresztési előírásoknak, vagy sem, nem engedték volna át az autót, persze egy kis zseton fejében már nem is vették volna észre gondolom:)
Azt mondták, hogy nagyívben leszarja a magyar nemzeti közlekedési hatóság a fólia biznisz által kibocsájtott műbizonylatot.
Még jó, hogy nem tetettem előre is, pedig a napokban gondoltam rá, hogy pótolom.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.13 szerda, 19:25:29 írta tomeed
»
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7205 Dátum:
2011.07.13 szerda, 20:10:07 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.07.13 szerda, 18:43:19
Műszaki kész.
23.890.- HUF.
Minden okés.
Szétpörgették szegényt
. Leszabályozási fordulatszám: 4650
K érték: 1,25, ebből kiderülhet, hogy mikor fexik ki nekem a részecskeszűrő vagy semmi köze nincs hozzá?
2 évre le van a gond, legalábbis ezen a téren.
Még annyi, hogy ha elöl is lett volna fólia az oldalsó ablakokon, függetlenül attól, hogy megfelel a fényáteresztési előírásoknak, vagy sem, nem engedték volna át az autót, persze egy kis zseton fejében már nem is vették volna észre gondolom:)
Azt mondták, hogy nagyívben le***ja a magyar nemzeti közlekedési hatóság a fólia biznisz által kibocsájtott műbizonylatot.
Még jó, hogy nem tetettem előre is, pedig a napokban gondoltam rá, hogy pótolom.
A fóliára annyit mondok, hogy mindent meg lehet oldani...:-) Miért nem 3 évre adták? Először 4-re adják, utána 3-ra..... Nekem külföldi a kocsi, 3 évre kapta, de most megint 3-ra..... Mondjuk lehet az enyém csak 3 éves volt még műszakinál, a Tied meg már 4, ha jól látom....
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7206 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 07:35:29 »
Kaptam egy kavicsot az első szélvédőre, kagyló szerűen megrepedt, szerencsére nem volt túl nagy terjedelmű.
Találtam egy hozzáértőt Hévizen, szuperül megcsinálta, szinte csak egy apró pötty látható.
Azt mondta a szaki, hogy 15-20 cm-es repedésig tudja javítani az üveget, és alig látszik majd valami.
Lefotóztam az alap és a javítás utáni állapotot, de most nem vagyok olyan helyen, hogy tegyek fel képet.
20-a után már tudok.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7207 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 07:45:11 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.07.14 csütörtök, 07:35:29
Kaptam egy kavicsot az első szélvédőre, kagyló szerűen megrepedt, szerencsére nem volt túl nagy terjedelmű.
Találtam egy hozzáértőt Hévizen, szuperül megcsinálta, szinte csak egy apró pötty látható.
Azt mondta a szaki, hogy 15-20 cm-es repedésig tudja javítani az üveget, és alig látszik majd valami.
Lefotóztam az alap és a javítás utáni állapotot, de most nem vagyok olyan helyen, hogy tegyek fel képet.
20-a után már tudok.
Én is mindíg Hévizen szoktam szélvédőt javíttatni... Csak hogy tudd a mi szélvédőnket a Ford 235.000.- pénzért vesztegeti
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7208 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 07:56:15 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.07.13 szerda, 20:10:07
A fóliára annyit mondok, hogy mindent meg lehet oldani...:-) Miért nem 3 évre adták? Először 4-re adják, utána 3-ra..... Nekem külföldi a kocsi, 3 évre kapta, de most megint 3-ra..... Mondjuk lehet az enyém csak 3 éves volt még műszakinál, a Tied meg már 4, ha jól látom....
Sajna 4 éves autó már csak 2 évre kapja, mert öreg
Ha külföldről hozott autóról van szó és még csak 3 éves akkor 3 évre kapja, ha több akkor szintén 2 év, mert már az is öregnek számít.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7209 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 08:04:17 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.07.13 szerda, 18:43:19
Műszaki kész.
23.890.- HUF.
Minden okés.
Szétpörgették szegényt
. Leszabályozási fordulatszám: 4650
Én Érdre viszem a vizsgáztatni a gépeinket, mert van ott egy hely, ahol nem pörgetik fel a motort. Kérésre persze!
24e Ft a vizsgáztatás ott is...
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7210 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 08:20:51 »
Én meg tegnap előtt voltam a Mozaik utcában. 16290 Ft-ot fizettem, és simán átment az autó. Drl lámpa is rajta volt, meg sem kérdezték, hogy mi az.
Csak, hogy az autó érdemeit se vitassuk, a vizsgabiztos simán arréb állt az autóval a vizsgasoron míg Én a papírokat intéztem kb 50 méterre az autótól, zsebemben a kulccsal... Még üzenet sem volt, hogy key outside car...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7211 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 08:23:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 08:20:51
Én meg tegnap előtt voltam a Mozaik utcában. 16290 Ft-ot fizettem, és simán átment az autó. Drl lámpa is rajta volt, meg sem kérdezték, hogy mi az.
Csak, hogy az autó érdemeit se vitassuk, a vizsgabiztos simán arréb állt az autóval a vizsgasoron míg Én a papírokat intéztem kb 50 méterre az autótól, zsebemben a kulccsal... Még üzenet sem volt, hogy key outside car...
Túl jó az elem a kulcsodba
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7212 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 08:29:23 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.14 csütörtök, 08:23:35
Túl jó az elem a kulcsodba
Aksival együtt cserélte a Tomi azt is valami magas mAh-ra
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7213 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 08:33:28 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.14 csütörtök, 08:23:35
Túl jó az elem a kulcsodba
Az igen
Jó olcsón dolgoznak, szinte ingyen
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7214 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 08:35:16 »
Ja, az autó akksija nem a kulcsban van? Ezért néztek hülyének, mikor mondtam, hogy abba szereljék be...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7215 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 08:57:46 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 08:35:16
Ja, az autó akksija nem a kulcsban van? Ezért néztek hülyének, mikor mondtam, hogy abba szereljék be...
Húzza nagyon a zsebed? Akkor abban van az
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7216 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 09:57:18 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.07.13 szerda, 18:43:19
K érték: 1,25, ebből kiderülhet, hogy mikor fexik ki nekem a részecskeszűrő vagy semmi köze nincs hozzá?
Ameddig nem rángat a géped addig ne aggódj na meg, ha teheted menj sokat pályán
Mondeofan nyomozása arra utal, hogy a rángatás MK4-nél a DPF dugulás miatt van és hibajelzés nélkül tudja ezt produkálni
Aztán, ha el is dugul tisztítható!
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7217 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 10:02:02 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.14 csütörtök, 09:57:18
Ameddig nem rángat a géped addig ne aggódj na meg, ha teheted menj sokat pályán
Mondeofan nyomozása arra utal, hogy a rángatás MK4-nél a DPF dugulás miatt van és hibajelzés nélkül tudja ezt produkálni
Aztán, ha el is dugul tisztítható!
Ha már dpf... Múltkor voltam Crikvenicaában. EZ a Balcsitól kb. 350km, és majdnem végig autópálya. Onnan jöttem haza. Balcsin kitettem asszonyt a gyerekekkel (egyik még a része), majd irány haza éjszaka. 150 tempomat, erre tolatok be a garázsba és hallom, hogy regenerál (szóval még autókáztam egy-két kört).
Faxomnak regenerált?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7218 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 10:22:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 10:02:02
Faxomnak regenerált?
Hát ezt meg nem mondja itt senki sztm
Ki kellett volna pucolnia fémtisztára még az autópályán...
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7219 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 10:27:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 10:02:02
Balcsin kitettem asszonyt a gyerekekkel (egyik még a része),
Gratulálok
Még a végén korábban cseréled le a mondit valami nagyobbra, mint a Jani
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7220 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 11:37:18 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.07.14 csütörtök, 07:35:29
Kaptam egy kavicsot az első szélvédőre, kagyló szerűen megrepedt, szerencsére nem volt túl nagy terjedelmű.
Találtam egy hozzáértőt Hévizen, szuperül megcsinálta, szinte csak egy apró pötty látható.
Azt mondta a szaki, hogy 15-20 cm-es repedésig tudja javítani az üveget, és alig látszik majd valami.
Lefotóztam az alap és a javítás utáni állapotot, de most nem vagyok olyan helyen, hogy tegyek fel képet.
20-a után már tudok.
Én már kicseréltettem a szélvédőm......Cascora....:-)
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
ordogi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7221 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 13:52:24 »
Sziasztok!
Esetleg le tudná vki írni, hogy kell pollenszűrőt cserélni ebben az autóban (2.0 tdci). Most jöttem a klímástól és nem dobott fel túlságosan a hír, hogy két foltszerű lyuk van a klímahűtőn és 5ekm után a pollenszűrőm gyakorlatilag átjárhatatlan. A pollenszűrőt kivette én pedig otthon be szeretnék mekkmesterkedni egyet. Hátha sikerül!
ordogi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7222 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:06:16 »
Idézetet írta: ordogi - 2011.07.14 csütörtök, 13:52:24
Sziasztok!
Esetleg le tudná vki írni, hogy kell pollenszűrőt cserélni ebben az autóban (2.0 tdci). Most jöttem a klímástól és nem dobott fel túlságosan a hír, hogy két foltszerű lyuk van a klímahűtőn és 5ekm után a pollenszűrőm gyakorlatilag átjárhatatlan. A pollenszűrőt kivette én pedig otthon be szeretnék mekkmesterkedni egyet. Hátha sikerül!
ordogi
Ettől a lyuktól nem ment a klímád?
Illetve azt szeretném kérdezni, hogy mitől lett ilyen a pollenszűrőd??
A házpedált tartó csavart kell kicsavarni. A csatit nem szükséges lehúzni róla. Azt követően hozzáférsz a pollenszűrőhöz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7223 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:10:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 14:06:16
Ettől a lyuktól nem ment a klímád?
Illetve azt szeretném kérdezni, hogy mitől lett ilyen a pollenszűrőd??
A házpedált tartó csavart kell kicsavarni. A csatit nem szükséges lehúzni róla. Azt követően hozzáférsz a pollenszűrőhöz.
a pollenszűrő cseréhez valóban ki kell venni a házpedált
, és attól jobbra van 1 kis műanyag takarólemez, amögé van becsúsztatva a pollenszűrő.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
ordogi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7224 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:18:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 14:06:16
Ettől a lyuktól nem ment a klímád?
Illetve azt szeretném kérdezni, hogy mitől lett ilyen a pollenszűrőd??
A házpedált tartó csavart kell kicsavarni. A csatit nem szükséges lehúzni róla. Azt követően hozzáférsz a pollenszűrőhöz.
hát ha a "nem ment a klímád" alatt azt érted, hogy nem hűtött, akkor igen. Itt ment el a gáz és vmi szitaszerű lyuk-foltokról beszélt az ember. Ráadásul említette az SMAX-t és a galaxy-t is. nem épp a megbíthatóság csúcsaként (mármint a klímájukat).
Nagyon köszönöm a válaszokat!
ordogi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7225 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:23:09 »
Idézetet írta: ordogi - 2011.07.14 csütörtök, 14:18:08
Ráadásul említette az SMAX-t és a galaxy-t is. nem épp a megbíthatóság csúcsaként (mármint a klímájukat).
Sajna ez így van. 1 évesen már nem volt gáz a galaxy-ban. Azért ez elég nagy gáz
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7226 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:33:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 10:02:02
Ha már dpf... Múltkor voltam Crikvenicaában. EZ a Balcsitól kb. 350km, és majdnem végig autópálya. Onnan jöttem haza. Balcsin kitettem asszonyt a gyerekekkel (egyik még a része), majd irány haza éjszaka. 150 tempomat, erre tolatok be a garázsba és hallom, hogy regenerál (szóval még autókáztam egy-két kört).
Faxomnak regenerált?
A helyes megfogalmazás:
"Faxomnak aktív regenerált?"
(regeneráció van passzív is, ami folyamatos, ha eléggé meleg a kipuff)
Válasz:
Mert ott már kormol annyira, hogy a passzív regeneráció során nem ég el az a mennyiségű korom.
Többet kormol, mint amit passzív regenerációval el tud égetni.
Én megfigyeltem a 2.2 TDCi-nél:
- 80-90 alatt aktív regenerál,
- 90-140 között elég neki a passzív regen is (nekem kb egy éve nincs aktív regenerációm, mert csak pályázok),
- 150 felett jön a passzív regen megint.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7227 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:34:04 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.14 csütörtök, 14:23:09
Sajna ez így van. 1 évesen már nem volt gáz a galaxy-ban. Azért ez elég nagy gáz
Ezt a típushibát le lehet szűkíteni évjáratra? Ugyanis még kb 16 napom van a gariből, Nem szeretném, ha a 17. napon kiderülne, hogy klímahűtő csere...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7228 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:38:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 14:34:04
Ezt a típushibát le lehet szűkíteni évjáratra? Ugyanis még kb 16 napom van a gariből, Nem szeretném, ha a 17. napon kiderülne, hogy klímahűtő csere...
Hát azt nem tudom sajna. 2007 márciusi a gép. Gondolom eleinte jöttek ki gagyi klímahűtővel és később ezt már orvosolták...
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
ordogi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7229 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:40:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 14:34:04
Ezt a típushibát le lehet szűkíteni évjáratra? Ugyanis még kb 16 napom van a gariből, Nem szeretném, ha a 17. napon kiderülne, hogy klímahűtő csere...
2007/09
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7230 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:41:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.14 csütörtök, 14:33:55
A helyes megfogalmazás:
"Faxomnak aktív regenerált?"
(regeneráció van passzív is, ami folyamatos, ha eléggé meleg a kipuff)
Igen, de előtte a Tominak passzívan ki kellett, hogy égjen a DPF teljesen. Elvileg egy jó darabig még ha vársoban is megy nem kellene aktívan sem regenerálnia vagy nem jól gondolom?
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7231 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:42:25 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.14 csütörtök, 14:38:45
Hát azt nem tudom sajna. 2007 márciusi a gép. Gondolom eleinte jöttek ki gagyi klímahűtővel és később ezt már orvosolták...
Érdekes, mert pl. 2006-os S-Maxunk klímája teljesen jó...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7232 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:43:13 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.14 csütörtök, 14:41:46
Igen, de előtte a Tominak passzívan ki kellett, hogy égjen a DPF teljesen. Elvileg egy jó darabig még ha vársoban is megy nem kellene aktívan sem regenerálnia vagy nem jól gondolom?
Én is így gondolom, gondoltam. De Jani azt mondja, hogy 140 felett megint sok a korom és ahhoz kevés a hő...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7233 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:46:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 14:42:25
Érdekes, mert pl. 2006-os S-Maxunk klímája teljesen jó...
Örülj neki
Sztm azzal nem is lesz gond meg valszeg a tiéddel sem
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7234 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:47:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 14:43:13
Én is így gondolom, gondoltam. De Jani azt mondja, hogy 140 felett megint sok a korom és ahhoz kevés a hő...
Jani nem jár már 140 fölött. Nem tudja mit beszél
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7235 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 14:50:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 14:43:13
Én is így gondolom, gondoltam. De Jani azt mondja, hogy 140 felett megint sok a korom és ahhoz kevés a hő...
Viccet félretéve igaza van sztm is. Valahol ott lehet a határ
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.14 csütörtök, 14:52:29 írta Trekxc
»
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7236 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 18:30:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 14:34:04
Ezt a típushibát le lehet szűkíteni évjáratra? Ugyanis még kb 16 napom van a gariből, Nem szeretném, ha a 17. napon kiderülne, hogy klímahűtő csere...
Az előző gépem 2008/1 évjáratú volt.
Annak cserélni kellett a klímahűtőjét.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7237 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 19:39:09 »
Mennyire bonyolult kiszedni a kormányt a kocsiból?
Mi a menete? Nem akarok kárt tenni az autóban és utána magamban, please help!
Illetve a kézifék csoknyát is le kéne szednem, nézegettem, remélem a tároló rekesz kivételét követően hozzá lehet férni-.
Van valakinek ebben már tapasztalata?
Naplózva
lejszlo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7238 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 22:36:41 »
Azt, hogy eppen regeneral a DPF azt mibol lehet latni/hallani? Mi tortenik olyankor?
Klima: nekem 2007 ev vegi a Smaxim, most vettem nemreg,nem volt mar benne gáz. Mikor feltoltottek csinaltak vakuum tesztet, nem eresztett sehol. Nem tudom akkor hova lett belole
De most, hogy fel lett toltve megy rendesen....
laca
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.14 csütörtök, 22:39:33 írta lejszlo
»
Naplózva
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7239 Dátum:
2011.07.15 péntek, 10:48:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.14 csütörtök, 14:34:04
Ezt a típushibát le lehet szűkíteni évjáratra? Ugyanis még kb 16 napom van a gariből, Nem szeretném, ha a 17. napon kiderülne, hogy klímahűtő csere...
2007. 09 -től, 2008. 01-ig /csak itt a fórumon/ már volt egy-két konkrét eset!
szerintem itt már egy visszahívás is belefért volna az érintett szériákra!
nem igaz, hogy a ford nem tud róla, hogy szitát szereltek klímahűtő helyett többezer autóba!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.15 péntek, 10:50:45 írta zzoli
»
Naplózva
Fekete bálna
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7240 Dátum:
2011.07.15 péntek, 10:57:11 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.07.14 csütörtök, 19:39:09
Mennyire bonyolult kiszedni a kormányt a kocsiból?
Mi a menete? Nem akarok kárt tenni az autóban és utána magamban, please help!
Illetve a kézifék csoknyát is le kéne szednem, nézegettem, remélem a tároló rekesz kivételét követően hozzá lehet férni-.
Van valakinek ebben már tapasztalata?
Akssisarukat levesz. Pár fogyasztót néhány mp-re felkapcsol.
Min fél órát pihentet.
Kormány mögött imbusszal légzsákcsavarokat kiteker.
Légzsákot q óvatosan kiszed.
Ott a bél.
Mit akarsz?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7241 Dátum:
2011.07.15 péntek, 10:57:48 »
Idézetet írta: lejszlo - 2011.07.14 csütörtök, 22:36:41
Azt, hogy eppen regeneral a DPF azt mibol lehet latni/hallani? Mi tortenik olyankor?
Klima: nekem 2007 ev vegi a Smaxim, most vettem nemreg,nem volt mar benne gáz. Mikor feltoltottek csinaltak vakuum tesztet, nem eresztett sehol. Nem tudom akkor hova lett belole
De most, hogy fel lett toltve megy rendesen....
laca
DPF:
keress a topikban, olvass vissza.
A passzív regenről nem tudsz.
Aktív regennél: a pill. fogyasztás megemelkedik kb 15l/100km-re, büdös-meleg az autó mellett-hátul, sportosabb kipuff hang, biztosan megy a hűtőventillátor (motorleállítás után is).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7242 Dátum:
2011.07.15 péntek, 10:58:58 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.07.15 péntek, 10:48:19
...
nem igaz, hogy a ford nem tud róla, hogy szitát szereltek klímahűtő helyett többezer autóba!
A Ford most fog eladni pár ezer darab jégvert-deutólag javított Mondeo-SMax-Galaxy-t...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7243 Dátum:
2011.07.15 péntek, 11:23:20 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.07.15 péntek, 10:48:19
2007. 09 -től, 2008. 01-ig /csak itt a fórumon/ már volt egy-két konkrét eset!
szerintem itt már egy visszahívás is belefért volna az érintett szériákra!
nem igaz, hogy a ford nem tud róla, hogy szitát szereltek klímahűtő helyett többezer autóba!
Az enyém pont ebbe a szériába esik. Sőt fater mondeója is. És egyikünknek sincs baja vele, legalábbis nem tudunk róla.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7244 Dátum:
2011.07.15 péntek, 11:27:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.15 péntek, 10:58:58
A Ford most fog eladni pár ezer darab jégvert-deutólag javított Mondeo-SMax-Galaxy-t...
De arról legalább mi már tudunk...
Egyébként mutternak volt egy fekete Pumája (nem írtam el, Ford Pumára gondoltam
). Egyszer odaért egy patkáról leugratáskor az első lökös alsó része. Puff lepattant a fényezés. És láss csodát, lila volt alatta. Az a lila amiből a legtöbbet látsz Pumában. Tehát gondolom nem alapozó volt.
Elmentem mindenhová, szagszervíz, Ford Hungária, majd rá 6 hónapra írtak egy levelet, hogy ez telejesen normális a műanyag alkatrészeknél, hogy a gyárban más színre fújtból több készül, mint ami kellene, ezért átfényezik, de csak most csak nekem fél áron valami szép kis összegért kijavítják a hibát. Akkor még naív voltam, meg az egyetemen is csak első, vagy másodéves...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7245 Dátum:
2011.07.15 péntek, 11:55:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.15 péntek, 10:57:11
Akssisarukat levesz. Pár fogyasztót néhány mp-re felkapcsol.
Min fél órát pihentet.
Kormány mögött imbusszal légzsákcsavarokat kiteker.
Légzsákot q óvatosan kiszed.
Ott a bél.
Mit akarsz?
Nem kell kormány az autóba, de elsősorban szeretném bőröztetni a cuccost. Most ez lett a perverzióm
Viszont lehet elviszem Fehérvárra, 2000 -ért kiveszik, és ha valamit elcsesznek majd megoldják, hmm?
Hát ez a Puma fényezéses szitu nagyon kemény.
Fogyasztói társadalom van ,ez van.
Naplózva
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7246 Dátum:
2011.07.15 péntek, 14:53:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.07.15 péntek, 11:23:20
Az enyém pont ebbe a szériába esik. Sőt fater mondeója is. És egyikünknek sincs baja vele, legalábbis nem tudunk róla.
szurkolok nektek!
őszintén!
Naplózva
Fekete bálna
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7247 Dátum:
2011.07.15 péntek, 14:56:52 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.15 péntek, 10:58:58
A Ford most fog eladni pár ezer darab jégvert-deutólag javított Mondeo-SMax-Galaxy-t...
de nem azoknak akik egyedileg pakolják össze felszereltséget (ilyenkor csak annyi a hátrány hogy dupla foglalót kérnek a szalonban és kb 1-2 hónappal hosszabb a szállítás mert személyre rendelt a kocsi, így akciózniuk kellene ha mégis meggondolná magát aki rendelte és a nyakukon maradna)
Naplózva
lejszlo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7248 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 22:44:58 »
Sziasztok
Egy gyors kérdés: 1500 fordiulat / perc környékén rángat az autóm, ha fix gázállással (vagy tempomat) megyek, főleg negyedikben érezhető. Nem túl erősen, de úgy hintáztat. DPF takarítás volt, nem javult. MAF, MAP, meg még egy szenzort kitakarítottam kézzel, ami a MAP után van, és csak egy ellenállásnak nézem (az amúgy mi?), nem javult. Ha lehúzom a légtömeg mérőt, nem javul, de hibajelet (kijelzőn) nem ad.
Első kérdés: normális, hogy lehúzott MAF-ra nem hisztizik?
Második: ha a MAF-om a rossz, akkor is lehet, hogy attól is rángathat, de (ahogy lehúzva sem) nem hagyja kint a sárga motor lámpát? (diagnosztikán mondjuk nem írta, hogy baj lenne vele)
Amúgy diagnosztikám már volt, nem derültl ki miért rángat...
Köszi
Laca
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7249 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 09:20:13 »
Idézetet írta: lejszlo - 2011.07.17 vasárnap, 22:44:58
Sziasztok
Egy gyors kérdés: 1500 fordiulat / perc környékén rángat az autóm, ha fix gázállással (vagy tempomat) megyek, főleg negyedikben érezhető. Nem túl erősen, de úgy hintáztat. DPF takarítás volt, nem javult. MAF, MAP, meg még egy szenzort kitakarítottam kézzel, ami a MAP után van, és csak egy ellenállásnak nézem (az amúgy mi?), nem javult. Ha lehúzom a légtömeg mérőt, nem javul, de hibajelet (kijelzőn) nem ad.
Első kérdés: normális, hogy lehúzott MAF-ra nem hisztizik?
Második: ha a MAF-om a rossz, akkor is lehet, hogy attól is rángathat, de (ahogy lehúzva sem) nem hagyja kint a sárga motor lámpát? (diagnosztikán mondjuk nem írta, hogy baj lenne vele)
Amúgy diagnosztikám már volt, nem derültl ki miért rángat...
Köszi
Laca
Sokunknak van ilyen gondja, megoldást senki nem tud még rá, csak találgatások vannak, ma megyek a Fordhoz, megkérdezem, hogy hátha tudnak valamit....:-)
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Oldalak:
1
...
138
139
140
141
142
143
144
[
145
]
146
147
148
149
150
151
152
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ