Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:47:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11971942 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #7800 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 15:14:17 »

nekem tavasztól az MK4 Y felnik lesznek fent  nyes ezekszerint 235/40-el  eplus2

Azzal a felnivel vigyázz! Az alakja olyan, hogy kilóg a gumiból, szegély mellé parkolásnál könnyen sérül, karcolódik.
Sajnos az enyém is karcos már igy vettem.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #7801 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 16:09:15 »

nekünk mk3-ra kellene, arra meg az a váltóméret nyes

az st -men 225/40r18 volt gyárilag
a 245/40r18 átmérőben 16mm -rel nagyobb
nem horror különbség, de 245/35 közelebb állna hozzá
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7802 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 16:12:56 »

az st -men 225/40r18 volt gyárilag
a 245/40r18 átmérőben 16mm -rel nagyobb
nem horror különbség, de 245/35 közelebb állna hozzá

tényleg worship, én 17-esben gondolkodtam, csak nem tom, hogy miért falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7803 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 17:14:25 »

Azzal a felnivel vigyázz! Az alakja olyan, hogy kilóg a gumiból, szegély mellé parkolásnál könnyen sérül, karcolódik.
Sajnos az enyém is karcos már igy vettem.
peremvédős gumi nem segít rajta egy kicsit?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7804 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 17:19:32 »

peremvédős gumi nem segít rajta egy kicsit?
de, először azt padkázod le, majd csak utána jön a felni eplus2

ezen csak a jó parkolás segít  vigyor3 Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7805 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 17:26:57 »

de, először azt padkázod le, majd csak utána jön a felni eplus2

ezen csak a jó parkolás segít  vigyor3 Wink
az szokott menni  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #7806 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 17:32:12 »

Sziasztok. Nagy navihoz keresel dvd lemezt. Jó lenne 2009 vagy 2010-es is. Nincs valakinek eladó?

Hy. kölcsönbe is jó lenne, addig amíg lemásolom. Fizetnék is érte.  vigyor3
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7807 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 21:15:21 »

Hy. kölcsönbe is jó lenne, addig amíg lemásolom. Fizetnék is érte.  vigyor3
Az a baj, hogy már többen lemásolták, de valami olyan írásvédelem van rajta, amit még nem sikerült kiiktatni, tehát nem olvassa a másolt lemezt.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7808 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 21:19:17 »


ez 20 collos felni...  Wink
Sztem Neked 18-as lesz.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #7809 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 21:26:07 »

Az a baj, hogy már többen lemásolták, de valami olyan írásvédelem van rajta, amit még nem sikerült kiiktatni, tehát nem olvassa a másolt lemezt.

Köszi az infót. akkor marad a használt régebbi verzió.
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7810 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 21:50:31 »

worship várjuk az adatokat

Sziasztok

Meglestem olyan számok vannak rajta, hogy:
F0023 ET55 CNX8A
7M2J1007CA 8jx18H2

Ja, meg hogy FORD Cheesy

Laci
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7811 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 23:14:25 »

ez 20 collos felni...  Wink
Sztem Neked 18-as lesz.  Wink
igen  vigyor3 de az is így néz ki
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7812 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 23:30:38 »

Sziasztok

Meglestem olyan számok vannak rajta, hogy:
F0023 ET55 CNX8A
7M2J1007CA 8jx18H2

Ja, meg hogy FORD Cheesy

Laci
sajna nagy az ET,  azzal már nagyon bent lenne nekem worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7813 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 08:07:07 »

igen  vigyor3 de az is így néz ki

csak hasonlít… Wink
máshol (sztem rosszabb helyen) van a szelep, más a csavaroknál a sugárirányú kivágás mérete, stb.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7814 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 08:07:53 »

a jövő héten pezsgőnyitás:
ma reggel átléptem a 99E km-t.  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7815 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 09:13:10 »

a jövő héten pezsgőnyitás:
ma reggel átléptem a 99E km-t.  nyes
És ha addig eladod?  eplus2 Persze akkor is nyithatsz pezsgőt  hehe

Ma -3 fokban teszteltem a gépem és bizony lefelé motorfékkel nem ment vissza a mutatóm (MK3-as gépemnél ugyanitt ez nem így működött)
Még egy jó pont az MK4-nek  eljen
Már van kettő MK4 vs MK3, de már az elsőre nem is emlékszem  nyes  Grin  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7816 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 09:22:33 »

És ha addig eladod?  eplus2 Persze akkor is nyithatsz pezsgőt  hehe

Ma -3 fokban teszteltem a gépem és bizony lefelé motorfékkel nem ment vissza a mutatóm (MK3-as gépemnél ugyanitt ez nem így működött)
Még egy jó pont az MK4-nek  eljen
Már van kettő MK4 vs MK3, de már az elsőre nem is emlékszem  nyes  Grin  eplus2

milyen mutató? vízhőfok?

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7817 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 09:22:55 »

Ami engem zavar az az üzemanyagszint jelző.
Bejöttem a múltkor gazdagrétre, hátralévő táv: ~140km, üaszint: kb 1/8.
felmentem az istenhegyre (kb 10km): fent hátralévő táv: 20km, üa szint: ~0.
Lejöttem vissza gazdagrétre (kb 10km, jó sok motorfékkel): lent hátralévő táv: 180km, üaszint: kb 1/8 felett picivel.
Tehát lefelé termelte a gázolajat a gép.  eplus2
Én meg ezt akarom eladni, vazze…  falbav  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7818 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 09:40:11 »

milyen mutató? vízhőfok?


Igen ez kimaradt  falbav
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7819 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 12:04:18 »

Ami engem zavar az az üzemanyagszint jelző.
Bejöttem a múltkor gazdagrétre, hátralévő táv: ~140km, üaszint: kb 1/8.
felmentem az istenhegyre (kb 10km): fent hátralévő táv: 20km, üa szint: ~0.
Lejöttem vissza gazdagrétre (kb 10km, jó sok motorfékkel): lent hátralévő táv: 180km, üaszint: kb 1/8 felett picivel.
Tehát lefelé termelte a gázolajat a gép.  eplus2
Én meg ezt akarom eladni, vazze…  falbav  vigyor3

Igazából ezek csak saccmérők. Pár eurocentes tömeggyártott alkatrészek. Hazsnálati etalont nem ezekből fognak fejleszteni. Annál viszont jobb mintha egy nivó pálcát kellen ledugni  vigyor3
A kifogyás közeli tank hatótáv a MKIII-asnál is ugyanez a csoda mint a IV-esnél. (Úgy látszik ez és a hangvezérlés női hangja örök a fordnál. )
Amúgy meg ilynekor azért nem árt lehetőleg minnél jobban tele tankal járkálgatni. Az egy dolog hogy lassna elkezdenek vonulni a jegesmedvék az utakon, de van egy olyan prücök is hogy ha vizet találé valaki a gázolajszűrőben az nem biztos hoyg a kúton ment be, simán kicsapodik a levegőből is ha sokszor üresen áll pl a tank.  Így a trutyis időkben este ha hazaérkezik valaki célszerű inkább teli tankkal letenni az autót mint reggel tankolni. A szahara vizellátását nem ebből lehet megoldani de lehgalább nem gyülik semmi viz a go szűrőben. Persze aki nem a gyári 60ekm-ként hanem hamarabb cserél szűröt annak kb mindegy.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7820 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 12:09:43 »

Ami engem zavar az az üzemanyagszint jelző.
Bejöttem a múltkor gazdagrétre, hátralévő táv: ~140km, üaszint: kb 1/8.
felmentem az istenhegyre (kb 10km): fent hátralévő táv: 20km, üa szint: ~0.
Lejöttem vissza gazdagrétre (kb 10km, jó sok motorfékkel): lent hátralévő táv: 180km, üaszint: kb 1/8 felett picivel.
Tehát lefelé termelte a gázolajat a gép.  eplus2
Én meg ezt akarom eladni, vazze…  falbav  vigyor3

Felfelé mész, az autó eleje, és a tank eleje feljebb van. A gázolaj szépen hátracsorog. Ezért látja 0-nak.
Lefelé meg fordítva...
Persze, ha középen lenne a szintjelző, ott elvileg nem változna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7821 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 15:42:35 »

Felfelé mész, az autó eleje, és a tank eleje feljebb van. A gázolaj szépen hátracsorog. Ezért látja 0-nak.
Lefelé meg fordítva...
Persze, ha középen lenne a szintjelző, ott elvileg nem változna.

Nem, mert felfelé volt olyan szakasz is, amikor lefelé mentem. S fent is lefelé parkoltam le, s akkor is ezt mutatta, meg az elindulás után is még vagy 1 km-t...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7822 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 18:54:50 »

Sziasztok!

Ma délután teljesen véletlenül egy pláza parkolójában sikerült 2 db fekete kombi Mondeo IV mellé állnom 3.-ként Smiley Sajnos nem volt nálam fényképező, a telómé meg elég gyenge:(

Szó-mi szó mindkettő kb egyforma sötétségű fólia volt a B-oszloptól hátra fele. A nagy különbség csupán az volt, hogy az egyiknél kilátszottak a fűtőszálak és az üvegnél körbe a fekete primerezés a "pöttyök"  végig fehéren, míg a másiknál teljesen egyenletes sötétítés volt. Közelről megnézve, ugyanolyan üveg volt, a fólia volt bizonyára más.
Ahol körbe kilátszott, azon SkyFol márkajelzés volt.
Mikor fóliásnál voltam, ő is pont ezt mondta, hogy sajnos körbe fehéren fog látszani ez a "primerezés" (pöttyözés..) Ez valahogy nem tetszik, olyan gagyi hatása van...

Szerintetek milyen fólia lehetett az egyenletes matt feketén?

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #7823 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 22:26:48 »

Kérdés Urak !

A hátramenetben lebillenő visszapillantótükör padkafigyelésre az szériafelszerelés ?
Nem tudom működésre bírni. Német Titanium-X 2009.

Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7824 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 22:43:34 »

Kérdés Urak !

A hátramenetben lebillenő visszapillantótükör padkafigyelésre az szériafelszerelés ?
Nem tudom működésre bírni. Német Titanium-X 2009.


Az akkor megy csak ha a kis tükörállító pöcköt a tükör felé teszed, ha középen áll, akkor nem működik, ha balra tolod, akkor a bal tükör fog mozogni. Viszont ha így sem áll be, akkor rükiben állítsd be magadnak a lapot, ahogy szeretnéd, hogy álljon, és mikor kiveszed a rükiből, akkor vissza kell, hogy álljon az eredeti pozicióba
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #7825 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 22:46:30 »

Az akkor megy csak ha a kis tükörállító pöcköt a tükör felé teszed, ha középen áll, akkor nem működik, ha balra tolod, akkor a bal tükör fog mozogni. Viszont ha így sem áll be, akkor rükiben állítsd be magadnak a lapot, ahogy szeretnéd, hogy álljon, és mikor kiveszed a rükiből, akkor vissza kell, hogy álljon az eredeti pozicióba


Próbáltam, de nem sikerült.
Széria ez a lebillenés ?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7826 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 22:47:34 »

Próbáltam, de nem sikerült.
Széria ez a lebillenés ?
Nekem is titánium-x van, és nekem működik, szerintem ez széria is ráadásul
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #7827 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 22:49:28 »

Nekem is titánium-x van, és nekem működik, szerintem ez széria is ráadásul

Holnap futok még egy kört vele.
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #7828 Dátum: 2011.10.18 kedd, 00:17:29 »

Holnap futok még egy kört vele.

Ha jol tudom akkor ez csak akkor van a kocsiban, ha a vezeto ules memorias. Nekem Titanium-S es sajnos nem memorias az vezeto ules es igy nem billennek a tukrok.  szomoru1 Nembaj, mer egy offos auton igen  nyes
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7829 Dátum: 2011.10.18 kedd, 08:00:44 »

Holnap futok még egy kört vele.

memóriás ülésnél tudja a lebillentést, illetve a különböző kulcsokra történő más-más beállításokat (ülés, tükör).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7830 Dátum: 2011.10.18 kedd, 08:02:35 »

Úgy tűnik az adott tartományokban a fogyasztásnál is léteznek az autónak minimálérték pontjai, s a fogyasztás így nem lineárisan/négyzetesen (a légellenállás miatt) csökkenthető.
Konkrétan most azt tapasztalom, hogy jobban fogyaszt az autó 110-nél, mint ha 100-al megyek. Ez 90% pálya + 10% városnál értelmezendő mostanában nálam.
Így kb 5,7 a fogyim. 100-al tesztelgettem pár hete, de ott habár lehetne 5,5 is néha, de elromlik végül, amiben annak is bőven szerepe van, hogy az autó olyankor aktív regenerálgat.
Ha 110-el megyek, akkor viszont nincs aktív regeneráció, ami ugye azt jelenti, hogy  ez lehet az optimális üzemeltetési sebesség alja ebben a tartományban, mert itt nem füstöl annyira, hogy tömődjön a dpf és itt már van annyira hatékony az égés, hogy elegendő hőmérséklettel rendelkezik a kipuff, ahhoz, hogy a passzív regen elintézze a koromszemcséket.
Érdekes, hogy sík terepen mondjuk 90-nél kecsegtet olyan 4,5-es fogyival is, de gondolom az is elrontható simán 5,5 literre.

Szóval 100-nál az 5,5-öt már egy regen is úgy el tudta rontani 6-ig, hogy csak na.
Amitől viszont 1x a falnak mentem, az az volt, hogy már eléggé ki volt centizve az üzemanyag a következő kútig, ez a kis h*lye meg csinált egy aktív regent, öntötte be a gázolajat a motorba (120-nál 17l/100km volt a pill fogyi  wow1). Majdnem csíkos lett a megérkezés…  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7831 Dátum: 2011.10.18 kedd, 08:04:50 »

Ja ez az 5,7 igazából úgy igaz, hogy 45% 110-el (de), 45% 120-al(du), s a maradék 10% az város. Óra szerint.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7832 Dátum: 2011.10.18 kedd, 08:43:45 »

Szia!

Az aktív regeneráció paramétereiről tudtok valamit? Úgy értem mint pl.: fordulatszám, hőfok, sebesség, terhelés...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #7833 Dátum: 2011.10.18 kedd, 08:49:41 »

Kérdés Urak !

A hátramenetben lebillenő visszapillantótükör padkafigyelésre az szériafelszerelés ?
Nem tudom működésre bírni. Német Titanium-X 2009.



jaj, én alig vártam hogy kikapcsolhassam Smiley
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #7834 Dátum: 2011.10.18 kedd, 08:53:05 »

Szia!

Az aktív regeneráció paramétereiről tudtok valamit? Úgy értem mint pl.: fordulatszám, hőfok, sebesség, terhelés...


engem is érdekelne, mert se az asszony OFF autójánál, és még nálam se tapasztaltam
mondjuk lehet h pont ezért mert főleg hosszú távon 110-140km/h között használom
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7835 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:03:20 »

Szia!

Az aktív regeneráció paramétereiről tudtok valamit? Úgy értem mint pl.: fordulatszám, hőfok, sebesség, terhelés...

Jani szerint a 110 a legjobb. Passzívan kell regenerálnia az a leghatékonyabb  eljen (110-140 között szvsz)
Aktívan regenerálhat nagyobb sebességnél (erről a múltkor volt szó azt hiszem 140 és fölötte, persze most 120-nál is csinálta a Janinak? nincs dpf a kocsimban így nem tudom?!) meg alacsonyabban is, ha megvan a hőfök meg a megfelelő eltömítettség gondolom  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.18 kedd, 09:06:12 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7836 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:22:26 »

Szia!

Az aktív regeneráció paramétereiről tudtok valamit? Úgy értem mint pl.: fordulatszám, hőfok, sebesség, terhelés...


Összetett a dolog.
100 alatt még sík terepen talán eldöcögne aktív regen nélkül. De mivel sík terep nincs, ezért az időszakos túlterhelések, és az alacsony fordulat miatt itt kormol annyit, hogy keletkezik annyi korom a dpf-ben, ami a kis sebesség miatti alacsony DPF hőmérséklet miatt nem tud csak a passziv regennel elégni, így szükség van aktív regenre is.
160-170 felett megint van tutira aktív regen, mert ott bár van kipuff hőmérséklet, de a terhelés miatt már túl sok korom képződik (főleg abból kifolyólag, hogy nyomod neki, fékezel, nyomod neki.)

Városban 6.ban alapjáraton simán eldöcög 55-el, még nem is rángat, de ez sem jó neki (bár nem látszik, de kormol), akkor inkább 3. vagy 4. fokozat.
Ideális fordulatnak a 1700-2000-es tartományt látom.

Ha terheled nagyon, megint van aktív regen.

Tavasz-ősz-tél: szintén gyakoribb az aktív regen az alacsonyabb külső hőmérséklet miatt.

A DPF-nek 500-600 fokosnak kell lenni, hogy szépen égjen benne a korom. Ez vagy létezik az üzemi körülmények miatt, vagy az autó állítja elő aktív regenerációval (a kipuffogási ütemben történő üa befecskendezéssel).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7837 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:43:21 »

Nekem majdnem 2000km van most benne. Aktiv regent én nem vettem észre. Igaz most elég lightos bejáratós üzem van. Autopálya 130 meg most az utolsó 200km-es felfutásom volt már az utazó tempomat 149-el. Ez gondolom még a aktiv regen sávban lehet.
Pénteken amúgy is viszem egy tisztító olajcserére akkor látni akarom az olajat hogy mi jön ki belőle amúgy is.

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7838 Dátum: 2011.10.18 kedd, 13:09:26 »

Nekem majdnem 2000km van most benne. Aktiv regent én nem vettem észre. Igaz most elég lightos bejáratós üzem van. Autopálya 130 meg most az utolsó 200km-es felfutásom volt már az utazó tempomat 149-el. Ez gondolom még a aktiv regen sávban lehet.
Pénteken amúgy is viszem egy tisztító olajcserére akkor látni akarom az olajat hogy mi jön ki belőle amúgy is.



A Tiéd elvileg egy picit másabb. Az EURO5 miatt komolyabb DPF van benne állítólag.
Amikor bejöttek ezek az újak, akkor hallottam, hogy aki csak városban járkált vele, hamar megkapta az arcára a szhopóálarcot a témában...  Roll Eyes
(állt pár autó bent a szervizben...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7839 Dátum: 2011.10.18 kedd, 13:11:23 »

A Tiéd elvileg egy picit másabb. Az EURO5 miatt komolyabb DPF van benne állítólag.
Amikor bejöttek ezek az újak, akkor hallottam, hogy aki csak városban járkált vele, hamar megkapta az arcára a szhopóálarcot a témában...  Roll Eyes
(állt pár autó bent a szervizben...)
a garancia időt húzza ki... utána meg mehet a polcra a katalizátorral együtt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7840 Dátum: 2011.10.18 kedd, 13:19:17 »

a garancia időt húzza ki... utána meg mehet a polcra a katalizátorral együtt

Remélem, nem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7841 Dátum: 2011.10.18 kedd, 13:43:01 »

A Tiéd elvileg egy picit másabb. Az EURO5 miatt komolyabb DPF van benne állítólag.
Amikor bejöttek ezek az újak, akkor hallottam, hogy aki csak városban járkált vele, hamar megkapta az arcára a szhopóálarcot a témában...  Roll Eyes
(állt pár autó bent a szervizben...)
Nem kicsit más. 1800 baros befecskendezés, 1,8 baros turbo (nagyon kellemes nem tolakodó jó hangja amikro finoman hallahatóan dolgozik. Amikor átvettem csak pislogtam hogy mi hol van benne, meg mi mi is benne a III-s után. Pedgi azt gondolom hogy egy picit konyítok valamit egy TDCi motorhoz.   Totál más a hangolása nyomatékleadása. Majdnem széthúzták úgy mint egy turbos benzinesnél. Nagyon finoman lehet lavírozgatni ha nem síetős de borzasztó hosszan tól ha keménykedik valaki. Igazából ez adja az erejét. Örülök hogy ki bírtam várni a 200ps-t Mert ennél tényleg érzem hogy jóval több mint a III-as 2.2-ese (ami azért egy hangya töknyit jobban megy mint a IV-es 175 lovasa, ez párszor bebizonyosodott) Ha meg már az ember újat vesz akkor mindig szeretné ha az új valamivel menjen jobban mint a régi. Ez a fejlődés, különben meg elég lenne ha csak egy szamarat venne az ember és azzal közlekedne.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7842 Dátum: 2011.10.18 kedd, 20:59:53 »

Nem kicsit más. 1800 baros befecskendezés, 1,8 baros turbo (nagyon kellemes nem tolakodó jó hangja amikro finoman hallahatóan dolgozik. Amikor átvettem csak pislogtam hogy mi hol van benne, meg mi mi is benne a III-s után. Pedgi azt gondolom hogy egy picit konyítok valamit egy TDCi motorhoz.   Totál más a hangolása nyomatékleadása. Majdnem széthúzták úgy mint egy turbos benzinesnél. Nagyon finoman lehet lavírozgatni ha nem síetős de borzasztó hosszan tól ha keménykedik valaki. Igazából ez adja az erejét. Örülök hogy ki bírtam várni a 200ps-t Mert ennél tényleg érzem hogy jóval több mint a III-as 2.2-ese (ami azért egy hangya töknyit jobban megy mint a IV-es 175 lovasa, ez párszor bebizonyosodott) Ha meg már az ember újat vesz akkor mindig szeretné ha az új valamivel menjen jobban mint a régi. Ez a fejlődés, különben meg elég lenne ha csak egy szamarat venne az ember és azzal közlekedne.

Én a DPF-edre gondoltam, hogy egy picit különböző.  integet2
Az autód tudom, hogy több dologban másabb... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #7843 Dátum: 2011.10.18 kedd, 22:44:52 »

Neten kering infó, hogy létezik 10 hangszórós facelift mondeo.Namost a 9 hangszóró még oké mert ugye 8.1 nade a 10.-et hova rakják?Középre?
Valakinek valami infó ezzel kapcsolatban,mert az elhelyezésről nem találtam semmit.
Meg talán csak a sony dabos magnóhoz van.
Naplózva
hubi
Vendég
« Új hozzászólás #7844 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 14:45:13 »

Sziasztok,

MK4(évj:2008) vásárlása előtt állok, a jelenlegi MK3-ból ülnék át:)
Tudtok nekem abban segíteni- főleg tapasztalat alapján-, hogy egy 140-150e km-t futott(M.országi, nem behozott) MK4-nél mire számítsak? Úgy értem, milyen főalkatrész cserére készüljek, ha ilyennel állnék szemben?
Úgyanúgy cserés a lendkerék/kuplung/vízpumpa esetleg porlasztócsúcs, mint MK3-nál?

Köszönöm, és bocsi, ha rossz topicba kerültem,
Hubi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7845 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 20:29:37 »

Sziasztok,

MK4(évj:2008) vásárlása előtt állok, a jelenlegi MK3-ból ülnék át:)
Tudtok nekem abban segíteni- főleg tapasztalat alapján-, hogy egy 140-150e km-t futott(M.országi, nem behozott) MK4-nél mire számítsak? Úgy értem, milyen főalkatrész cserére készüljek, ha ilyennel állnék szemben?
Úgyanúgy cserés a lendkerék/kuplung/vízpumpa esetleg porlasztócsúcs, mint MK3-nál?

Köszönöm, és bocsi, ha rossz topicba kerültem,
Hubi
ilyen nincs.ennyire nem lehet általánosítani.Stealt mk3asán 0-280ekm alatt semmilyen főalkatrész nem volt cserélve!
A használtautó lutri.Jól átkell nézni.lenyomozni.és kifogni.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7846 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 20:36:29 »

Neten kering infó, hogy létezik 10 hangszórós facelift mondeo.Namost a 9 hangszóró még oké mert ugye 8.1 nade a 10.-et hova rakják?Középre?
Valakinek valami infó ezzel kapcsolatban,mert az elhelyezésről nem találtam semmit.
Meg talán csak a sony dabos magnóhoz van.
Én a 9 hangszórónak se látom sok értelmét. Max annyit, hogy a hátsó tolatóradar hátulról csipog az első meg elölről.
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #7847 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 20:55:59 »

Én a 9 hangszórónak se látom sok értelmét. Max annyit, hogy a hátsó tolatóradar hátulról csipog az első meg elölről.

én meg az első tolatóradarnak nem látom értelmét Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7848 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:01:15 »

én meg az első tolatóradarnak nem látom értelmét Cheesy
pedig hidd el hogy van.főleg ha a tolatóradar biztosít arról,hogy ne jöjjön a csekk! police  hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7849 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:03:40 »

én meg az első tolatóradarnak nem látom értelmét Cheesy
Akkor te biztos keveset parkolsz plázaparkolókban. Én elég gyakran használom az egyiket ha büdipesten ügyintézek. Olyan helyeken jobb ha minél beljebb tudja húzni az ember a kocsi seggét. Egyébként meg a facelift IV-esen kb esélytelen a falhoz úgy biztonsággal pont 10cm parkolni ha radar. Persze biztos van aki mindig kocra szereti annak mindegy.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.