Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:22:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11980499 alkalommal)
0 Felhasználó és 148 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8050 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:17:08 »

1. Az tény hogy nem faceliftes MKIV bőrülésbe és se szivesen ülnék szívesen de egy faceliftes klimatizált NEM bőrülésbe hanem klimatizált textilbe (mert szerencsére lehet textillel is rendelni a klimatizált ülést) már elsőre be lehet üllni szó szerint ingben is ahogy én is szoktam.
2. Az elektromos fűtés most jött be a faceliftel minden dizel verzióra.

1. faceliftes és nem faceliftes ülések között semmi külöbség nincsen, legyen az akár bőr, akár szövet

2. Nincs igazad. 2007-ben a téli csomag része volt már, és 2008-tól alapszériás lett minden dízelben, tehát nem a faceliftes jött be.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8051 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:26:42 »

1. faceliftes és nem faceliftes ülések között semmi külöbség nincsen, legyen az akár bőr, akár szövet
A hangsúly azon volt hogy faceliftes klimatizált nem bőr ülés hanem textil

Tehát ahol biztos hogy van kiegészítő elektromos fűtés még akár még egy ambientben is és direkt nem bőr hanem textil mert hiába van klimatizál bőr üléasem ha nyáron belerohadok télen meg belefagy elsőre a seggem.

2. Nincs igazad. 2007-ben a téli csomag része volt már, és 2008-tól alapszériás lett minden dízelben, tehát nem a faceliftes jött be.
Nagyszerű akkor 2008-tól van most minden dizelben  taps De akkor se akarok nem faceliftesbe ülni.   Nekem ez tetszik. Wink 
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8052 Dátum: 2011.11.16 szerda, 17:13:29 »

A hangsúly azon volt hogy faceliftes klimatizált nem bőr ülés hanem textil

Ez már volt a nem faceliftesben is. Ahogy pl nekem is ez van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8053 Dátum: 2011.11.16 szerda, 17:49:30 »

Én nem tapasztaltam az autómban ezt az elektromos kiegészítő fűtést:(
2007.10 havi, Titanium felszereltség (magyarországi forgalombahelyezés). Lehetséges hogy nincs bent? etis-en alvázszámra hozza ezt a funkciót?

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8054 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:29:55 »

Vissza szívva minden!
Tényleg meleg levegőt fúj be az autó, motor indítás után. Melóból indulva kipróbáltam és tényleg!
Enyém 2007.07 havi, ghia-x,

Mondeofan,
Gondolom ha nincs akárhányadik számú télicsomag a titaniumban akkor elektromos fűtés sincs. Nem?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8055 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:40:04 »

Én nem tapasztaltam az autómban ezt az elektromos kiegészítő fűtést:(
2007.10 havi, Titanium felszereltség (magyarországi forgalombahelyezés). Lehetséges hogy nincs bent? etis-en alvázszámra hozza ezt a funkciót?

Köszi
Az enyém is egyből nyomja a meleget, nagyon élvezem....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8056 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 06:14:51 »

Vissza szívva minden!
Tényleg meleg levegőt fúj be az autó, motor indítás után. Melóból indulva kipróbáltam és tényleg!
Enyém 2007.07 havi, ghia-x,

Mondeofan,
Gondolom ha nincs akárhányadik számú télicsomag a titaniumban akkor elektromos fűtés sincs. Nem?

Kimásolom az ETIS által hozott funkciókat, s abból bizonyára kiderül. Szerintem az enyémben nincs ilyen... igaz 3-5 km után már langyosat nyom, de szerintem az a motortól jön...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #8057 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 07:31:29 »

Az enyém is egyből nyomja a meleget, nagyon élvezem....

Azert amellett hogy kedvelem  a mondeokat, a jelenlgi a 3. mondeom, de parom "A" osztalyu kismercije e teren is kenterbe veri a fordot. fura is hogy a tervezo mernokok tobbsege ugye valoszinuleg ferfi, es egy jobbara ferfiakbol allo tervezobrigad a Mercinel tudott egy ennyire noi kocsit megalkotni mint az MB A klasse. tulajdonkeppen egy gurulo sminkasztal, olyan - alapbol - beepitett komfortfokozatokkal ami a fordnal csak es kizarolag a magasabb kategoriaban elerheto es az is sulyos penzekert.Nade elkanyarodtam: a kismerci gyakorlatilag nehany milisekundum utan tolja a meleget. A mondi valami gyertyalangnyi, a mercike meg egy atommaglya ha ugy erzekeltetni akarom a kulonbseget. Persze sokat fejlodott a mondeo az MK3  ota ez ketsegtelen. Amugy nem tudom mi a merci technikai megoldasa.

Amugy akinek nincs ulesfutese egy kompromisszumos megoldaskent miert nem vesz szivargyujtos tescos ulesfutest? ha merlegre teszem , hogy egyik oldalon pocsek konforterzet, aranyér kockazata a masik oldalon meg egy kis csorba a buszkesegen, es 2000 forint kiadas, en lehet hogy bevallalnam hogy be kell parkolnom negyed orara a tesco parkoloba.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8058 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 08:33:05 »

Az enyém is egyből nyomja a meleget, nagyon élvezem....

Én meg úgy ülök be, hogy meleg az autó!
Jó ez az állófűtés!  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8059 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 08:34:16 »

Azert amellett hogy kedvelem  a mondeokat, a jelenlgi a 3. mondeom, de parom "A" osztalyu kismercije e teren is kenterbe veri a fordot. fura is hogy a tervezo mernokok tobbsege ugye valoszinuleg ferfi, es egy jobbara ferfiakbol allo tervezobrigad a Mercinel tudott egy ennyire noi kocsit megalkotni mint az MB A klasse. tulajdonkeppen egy gurulo sminkasztal, olyan - alapbol - beepitett komfortfokozatokkal ami a fordnal csak es kizarolag a magasabb kategoriaban elerheto es az is sulyos penzekert.Nade elkanyarodtam: a kismerci gyakorlatilag nehany milisekundum utan tolja a meleget. A mondi valami gyertyalangnyi, a mercike meg egy atommaglya ha ugy erzekeltetni akarom a kulonbseget. Persze sokat fejlodott a mondeo az MK3  ota ez ketsegtelen. Amugy nem tudom mi a merci technikai megoldasa.

Amugy akinek nincs ulesfutese egy kompromisszumos megoldaskent miert nem vesz szivargyujtos tescos ulesfutest? ha merlegre teszem , hogy egyik oldalon pocsek konforterzet, aranyér kockazata a masik oldalon meg egy kis csorba a buszkesegen, es 2000 forint kiadas, en lehet hogy bevallalnam hogy be kell parkolnom negyed orara a tesco parkoloba.
Közlekedni nem sminkasztallal a legoptimnálisabb. Amúgy meg jelzem hogy nálam 3 erős versenyző volt amelyeknél árban már nagyon erős eltérés nem volt a mostani mondeohoz képest. Ebből az egyik a C250CDI merga ami teljesítménybe kb. hasonló mint a mondeo csak éppen "vállban szűk" és nincs benne 5 ajtós továbbá és azok az extrák amelyek ebben benne vannak alapból a mergánál húzos pénzbe kerültek volna. Ja az hogy meg a fenntartása egy horror mondeo-ehoz képest az csak hab a tortán.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8060 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 08:35:44 »

Én meg úgy ülök be, hogy meleg az autó!
Jó ez az állófűtés!  eljen
Képzeld el, hogy másnak is lehet garázsa akár nem is egy. De mégis előfordulhat a világtörténelemben, hogy az autó egyszer-kétszer kint alszik  Wink
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8061 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 09:07:06 »

Bocsi, gondolom hosszú lesz:
(Titanium magyar)

Kisebb jellemzők
 Szabványos csomagtérfedéllel
 (-) Version Packages
 Genkben készült
 Security Lock Group #2
 Marketing elők csom nélkül
 Marketing szint 1
 Elect.stab.szabályozással
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Teljes-zárással
 Elektronikus hátsó ablakokkal
 Kék színű üvegek - teljes
 Kék színű szélvédő
 Fűtött szélvédő nélkül
 Konzolba épített hamutartóval
 Hőm.szab. kesztyűtartó nélkül
 Egyszínű műszerfallal
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Napellenzőkkel
 Rakodópolc nélkül
 Raktérpadló szőnyeggel
 Tetőcsomagtartó nélkül
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Kétold el, irányjel, kilpfény tük
 Sízsák nélkül
 Különleg első üléshuz nélk
 Különleg hátsó üléshuz nélk
 Utas kézi deréktámasszal
 Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 Integrált gyermekülés nélkül
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
 Távirányító egység - fix kulcs
 Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
 állítható szakaszos törléssel
 Fényszóró-tisztító nélkül
 napfénytető nélkül
 Air Crtn Rstrnt LH
 Jobb old függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utas Légzsák Kiiktató Nélkül
 Mini acél pótkerékkel
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 17 X 7.5 kf felni 2 stílus
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 IV. fokozat+ DPF kibocsátások
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály M
 Rear Spring Load Class-R
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 sport elso ülés
 Hátsó szell.vel/B-oszlop
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 70 literes tartállyal
 Borrel bevont kormánykerék
 Sebesség szabályozással
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Hagyományos műszerek - 3.szint
 Kerületi/belső tér lopásgátló
 Hátsó parkolási segítség nélkül
 Első pakolási segítség nélkül
 Normál teljesítményu akkumulátor
 A/V emelővel
 Csak BT/VC telefon Interfész
 Tetőre szerelt rádióantenna
 Felsőosztály CD és AM/FM Rádió
 Ice Feature Pack 6
 Antenna nélkül
 8 felsőosztályú radio hangszóró
 Telefonelőkészítés C - Angol
 Hangvezérléses modul - brit
 Halogén fényszóróval
 Nappal mükőd. lámpák nélkül
 Első ködlámpákkal
 Lábtérvilágítással
 Belső térképvilágítással
 2/3 Row Curt Lamp/2 Row Map Light
 Fényszóró Szabályzás nélkül
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8062 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 09:26:53 »

Jó de mit akarsz mondani vele?
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8063 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 09:33:09 »

Jó de mit akarsz mondani vele?

Hát azt, hogy hosszú lesz!
És valóban az lett!  eplus2 eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8064 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 09:53:16 »

Hát azt, hogy hosszú lesz!
És valóban az lett!  eplus2 eplus2
Hát ha ezzel az bizonyítódik, hogy hogy egy tényleg extra nélküli titanium is mennyi felszerelést tartalmaz már alapból akkor arra jó példa.
Amúgy meg ez a tényleg magyar Titanium-X
     "B" oszlop mód. kárpittal
     Hátsó sárfogók nélkül
     els? ajtóküszöb véd? lemez
     Less Cargo Stowage Device
     Felxibilis tető nélkül
     Belső Csomag nélkül
     Első sárfogók nélkül
     Emelked elindul asszisztenssel
     Csomagtérajtóval
     Szabványos csomagtérfedéllel
     (-) Version Packages
     Genkben készült
     Biztonsági Zár Cs. nélkül
     Speciális felsz. csomag nélkül
     Flotta opciók nélkül
     Ford Corporate Badge
     Értékesítési minta nélkül
     Különleg rendelésű festék nélkül
     SVO matrica nélkül
     Marketing szint 1
     RSO díszítés nélkül
     (-) SVP
     Biztonság csomag nélkül
     SIP nélkül
     Memóriafelszerelés nélkül
     Exterior Paint - Solid
     Fejlesztett jármudinamika
     Biztonság csomag nélkül
     VP alkalmazás címke nélk
     Less Brand Ownership
     Tűzoltókészülék rögz. nélkül
     Less Signal Flare Warning Bracket
     Gumiabroncs javitó készlet nélkül
     "D" Pillar Moulded Trim
     "A" Pillar Cloth Trim
     "C" Pillar Molded Trim
     Teljes-zárással
     E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
     Elektronikus hátsó ablakokkal
     Hagyományos színezett üveggel
     Széria zöld szélvédő
     Rögzített hátsó ablak
     fűtött szélvédővel
     fűtött hátsó ablakkal
     Defekttűrő rendszer nélk
     Alap közép panellel
     Konzolba épített hamutartóval
     Hűtött kesztyűtartóval
     Egyszínű műszerfallal
     Párnázott műszerfallal
     Hagyományos fejfeletti konzollal
     Teljes padlókonzol kartámasszal
     Cup Holders (2) - Row 1
     Lábtámasszal
     Textil lábszonyegek elöl
     Textil lábszonyeg hátul
     Napellenzők nélkül
     Első ajtó húzóval
     Bal napell. megvilágított tükörrel
     Jobb napell. megvilágított tükörrel
     Fényes belső ajtókilincsekkel
     Less Door Trim Panel Insert
     3 szintű ajtókárpittal
     Hátsó hamutartóval
     Fixed Front Roof Assist Handle
     With Fixed Rear Roof Assist Handle
     Rakodópolc nélkül
     Csomagtérháló készlet nélkül
     Raktér borítás nélkül
     Rakodótér leszorító hurkok nélkül
     Rakományrögzĺtő háló nélkül
     Raktérpadló szőnyeggel
     Elsősegély-csom. rög.szalagok nélk.
     Tartószalagok nélkül
     naproló nélkül - 3. sor
     Less Rear Screen Sun Blinds
     Less Interior Partition
     Külső króm csomag nélkül
     Fényezett első díszráccsal
     Alsó rács króm szegély
     Tetőcsomagtartó nélkül
     Külső karosszéria dĺszlécek nélkül
     Külső ajtóküszöb-díszléc nélkül
     Titanium ajtókeret díszlécekkel
     Less Aux Roof Rack Crossbars
     Spoiler nélkül
     Belső kieg visszapill. tükör nélk.
     elektromos működtet.visszap.tükör
     Dupla El./Fűt./Hajt./lámpás Tükör
     karosszériaszínu külso tükörrel
     Vezetőülés hátsó térképzseb nélül
     Utasülés támla térképzseb
     Vezetőülés lehajtható asztal nélkül
     Ülés alatti tárolórekesz nélkül
     Sízsák nélkül
     Első 4 irányba állíth. fejtámlával
     Less Passenger Seat
     bal oldali deréktámasz nélkül
     jobb oldali deréktámasz nélkül
     Különleges üléshuzat nélkül
     Különleg első üléshuz nélk
     Különleg hátsó üléshuz nélk
     Üléspárna nélkül
     Osztottan lehajtható hátsó üléssel
     2 irányban áll. hátsó fejtámlával
     Hátsó középso kartámasszal
     Hátsó középső fejtámlával
     Vezető kézi deréktámasszal
     Utas kézi deréktámasszal
     Vez.ülés ülésfűtéssel és-hűtéssel
     Utasülés ülésfűtéssel és-hűtéssel
     Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
     Bizt.öv figyelm. lámpa/hang nélkül
     2.sor ülés 60/40 (3 P)-lehajtható
     Integrált gyermekülés nélkül
     Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
     Motoros 2-ir Fel/Le Utasülés
     Hátsó ülés kartámasz csomag nélkül
     Vonóhorog nélkül
     Heater Controls Alt A
     Színre fújt külső ajtókilincs
     Színrefújt csom.tartó kilincs
     Bor sebességváltó gomb
     Puha tapintású váltószoknya
     gyermek biztonsági zárral
     Távvezérelt 5. ajtó nyitással
     Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
     Kulcsnélküli rendszer
     Kulcsnélküli ajtózár rendszerrel
     Beépített. h. ablak törlo/mosóval
     Automata szélvédőtörlővel
     Fűtött mosó fúvókával
     Fényszóró mosóval
     napfénytető nélkül
     Less Front Bumper Sensor Device
     Színre fújt elso lökhárító
     Elso lökhárító ütközok nélkül
     Első lökhárĺtó toldat nélkül
     karosszériaszínu muanyag hátsó lökh
     Hátsó lökhárító ütközok nélkül
     Hátsó lökhárĺtó szegély nélkül
     Air Crtn Rstrnt LH
     Jobb old függönylégzsák
     Vezetőoldali térdlégzsák
     With Beltminder
     3 pontos biztonsági övekkel
     automata elso biztonsági övvel
     2 statikus hátsó biztonsági övvel
     Less Rear Seat Belt Mountings
     Smart utasoldali légzsákkal
     intell.utas légzsák
     Oldallégzsákkal - vezetőoldali
     Oldallégzsákkal - utasoldali
     Utas Légzsák Kiiktató Nélkül
     Isofix rögzítő kiegészítéssel
     Kézi áll. első bizt.öv rögzĺtéssel
     Acél pótkerékkel
     Gumiabroncs-nyomás érzékelők nélkül
     Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
     6.5 x 16" kerék stílus L
     With Conventional Spare Tyre
     With Standard Tyre Tread - Front
     With Standard Tyre Tread - Rear
     Dĺsztárcsák nélkül
     Zárható kerékanyák
     Hűtő elzárók nélkül
     Keretre szerelt tüz.a.szűrő nélkül
     Előre programozott sebességhatárral
     Hidegindítás -25 fok
     Normál elektromos indítómotor
     Standard felfüggesztéssel
     Magassági/futási magasság cs. nélk.
     Első rugó terhelésosztály T
     Rear Spring Load Class-G
     Dupla kipufogó
     Dupla króm kipu toldattal
     Bor kézifékkarral
     Mechanikus rögzítőfékkel
     4 tárcsafékkel
     Less Collision Mitigation System
     Fék vészhelyzeti segítséggel
     Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
     Less Hill Descent Control
     Elektronikus Stab. Fékszab.nélkül
     Alsó véd?lemezek nélkül
     sport elso ülés
     Hátsó szell.vel/B-oszlop
     Levegőminőség érzékelő nélkül
     Szűrő Pollen
     Melegĺtő nélkül
     Kiegészíto légkondicionálás nélkül
     70 literes tartállyal
     Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
     Fuel Tank Flap - Locking
     dízel tözeloanyag képességgel
     Gázüzem előkészítés csomag nélkül
     Alacsony kéntart. dízel-tüzelőanyag
     Nem állítható lábpedálokkal
     Alap pedál kialakítás
     szervokormánnyal (állandó áttétel)
     Kézi billent./tolható kormányosz.
     Lágy fogású kormánykerék
     Less Heated Steering Wheel
     Less Electronic Speed Limitation
     Sebesség szabályozással
     Kormány fokozatválasztó nélkül
     Kiegészítő levegőfűtéssel
     Kiegészíto futés nélkül
     Hagyományos műszerek - 3.szint
     Műszerfallal - Szabályzóellenállás
     KMH/MPH sebességmérővel
     Fedélzeti számítógéppel
     7000 RPM Tachometer
     Navigációs lemez nélkül
     Navigáció adat nélkül
     Sávelhagyás figyelm. r. nélkül
     Sebesség hangjelző nélkül
     Holttér információs rendszer nélkül
     Lopásgátló riasztó nélkül
     passzív riasztóval
     Billenésérzékelés nélkül
     Hátsó parkolási segítséggel
     Első parkolássegéllyel
     80 Ah akkumulátor
     Rádió-előkészítés csomaggal 1
     Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
     A/V emelővel
     BT/VC tel interface + USC csat
     Jelkülönbség-antenna
     Felsőosztály CD és AM/FM Rádió
     Antenna nélkül
     javított hangrendszer nélkül
     9 rádió hangszóróval
     telefon előkészítő csomag nélkül
     Less Television Package
     Szórakoztató rendszer nélkül
     Média átjáró modul nélkül
     Hangvezérléses modul - brit
     Less Voice Input System
     Kormány rádiógombbal
     Korm.oszlop rádió távirny. nélkül
     Elektromos kimenet nélkül
     Szivargyújtó nélkül
     Kamera nélkül
     Automata fényszórók
     Kisüléses fényszóróval
     DTRL Lamp Lit In Pos 0 And Pos
     Első ködlámpákkal
     Elsajt per figyelmez przmval
     Kanyarlámpa nélkül
     Lábtérvilágítással
     Belső térképvilágítással
     Belső világĺtás késleltetéssel
     2. sor olvasolámpával
     Kesztyűtartó világítással
     Rakodótér lámpa nélkül
     Kiegészítő féklámpával
     Kézifék-figyelmezteto lámpa nélkül
     Aut. fényszóró mag.állítással
     Automata fényszóró be/ki-vel

Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8065 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 10:04:08 »

Ebben az autóban semmi féle téli csomi nincs
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8066 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 10:08:09 »

Hát ha ezzel az bizonyítódik, hogy hogy egy tényleg extra nélküli titanium is mennyi felszerelést tartalmaz már alapból akkor arra jó példa.

Ez a tiéd?  wow3 wilting
Akkor Te nyertél!  eplus2 eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8067 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 10:20:09 »

Ebben az autóban semmi féle téli csomi nincs

sajnos:(

tomeed, bemásolod a tiéd is? kiváncsi lennék hogy milyen különbség van.

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #8068 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 10:57:10 »

múltkor már megsértettem Szjani-t, úgyhogy most nem írok semmit!  Sad
Flyfish már úgy is pedzegeti ...
Naplózva

Fekete bálna
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8069 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 11:07:24 »

múltkor már megsértettem Szjani-t, úgyhogy most nem írok semmit!  Sad
Flyfish már úgy is pedzegeti ...
Miért ? Van újabb infod abban a kezdeti vitában, hogy akkor ténylegesen a villamos kiegészítő fűtés az tulajdonképpen mióta alap a dizel mondeoknál ? Mert innen indult az egész.  wave
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8070 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 11:13:46 »

sajnos:(

tomeed, bemásolod a tiéd is? kiváncsi lennék hogy milyen különbség van.

Köszi

Persze ha elárulod,hogy magyarul hogy jelenik meg nekem a sok cuccos

Meg is van:

•    Szabványos csomagtérfedéllel
•    Genkben készült
•    Marketing szint 1
•    Elect.stab.szabályozással
•    Teljes-zárással
•    Elektronikus hátsó ablakokkal
•    Hagyományos színezett üveggel
•    Széria zöld szélvédő
•    fűtött szélvédővel
•    Konzolba épített hamutartóval
•    Egyszínű műszerfallal
•    Textil lábszonyegek elöl
•    Textil lábszonyeg hátul
•    Napellenzőkkel
•    5 szintű ajtókárpittal
•    Raktérpadló szőnyeggel
•    elektromos működtet.visszap.tükör
•    Elektr/fűt/mem/behajt tükrök
•    Utas kézi deréktámasszal
•    Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
•    Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
•    Memóriás elektr vezetőülés
•    Utas.8 Irányú Elektromos Ülésáll.
•    Krómozott külső ajtófogantyúval
•    Bor sebességváltó gomb
•    Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
•    Kulcsnélküli rendszer
•    Kulcsnélküli indítással
•    Automata szélvédőtörlővel
•    Fűtött mosó fúvókával
•    Fényszóró mosóval
•    Air Crtn Rstrnt LH
•    Jobb old függönylégzsák
•    Vezetőoldali térdlégzsák
•    Oldallégzsákkal - vezetőoldali
•    Oldallégzsákkal - utasoldali
•    Mini acél pótkerékkel
•    Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
•    17 X 7.5 kf felni
•    Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
•    Nem záródó csap anyák
•    IV. fokozat+ DPF kibocsátások
•    Standard felfüggesztéssel
•    Első rugó terhelésosztály N
•    Rear Spring Load Class-S
•    Fék vészhelyzeti segítséggel
•    széria elso ülés
•    Kiegészítő levegőfűtéssel
•    70 literes tartállyal
•    Borrel bevont kormánykerék
•    Sebesség szabályozással
•    Alap analóg műszeregység
•    Külso riasztóval
•    Hátsó parkolási segítséggel
•    Első parkolássegéllyel
•    Normál teljesítményu akkumulátor
•    A/V emelővel
•    Tetőre szerelt rádióantenna
•    Felsőosztály CD és AM/FM Rádió
•    Ice Feature Pack 6
•    8 felsőosztályú radio hangszóró
•    Kisüléses fényszóróval
•    Első ködlámpákkal
•    Lábtérvilágítással
•    Belső térképvilágítással
•    2/3 Row Curt Lamp/2 Row Map Light
•    Aut. fényszóró mag.állítással
•    Automata fényszóró be/ki-vel
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.17 csütörtök, 11:22:03 írta tomeed » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8071 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 11:19:16 »

Persze ha elárulod,hogy magyarul hogy jelenik meg nekem a sok cuccos

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do   ide kell beírni az alvázszámot
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8072 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 11:28:23 »

Mi lehe vajon a marketing szint 2? vagy 3?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #8073 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 12:07:20 »

Mondeo hibrid 2013, egyik szemem sir masik nevet. hova csökevenyesedik meg a Ford ezzel a megalkuvo strategiaval, a sorba valo beallassal, hol van az regi remekbe szabott MK3 TDDI amivel ha befordultam az utcaba a kutyam mar tudta hogy jovok, egy zetornak nem volt olyan csorgo motorhangja, kisebb szuzukik lefulladtak  a koromtol ha egy egy gazfroccsot nyomtam elottuk,mikor elcsaptam a gyorsasagi motorost a 1.5 tonna vassal, kis sem lottyent a kola a pohartartoban, motornak meg a markajat sem tudtam megallapitani.(motoros ujra motorozik) erre most Ford is beallt a sorba itt van ez a trendi hibrid mondi, eppenhogy nem lett rozsaszines zold a ford logo, hangja semmi mint egy buziskodo toyotanak,elemmel megy, alig fogyaszt koolajat, nem kormol, valszeg lehet vele parkolni szuk helyeken is.
hat igen veget ert egy korszak.

Nade azert a  kivitelezese nem rosz a hibridnek, rajzolni jol sikerult. kicsit olyan mintha osszefotoshopoltak volna egy mustangot egy jaguarral.

http://gazmegfek.vateraauto.hu/2011/11/14/hibridkent-is-bemutatkozik-a-jovo-mondeoja/
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8074 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 12:49:15 »

Mi lehe vajon a marketing szint 2? vagy 3?

Viszonylag könnyű megfejteni, mert egy éven belül is eltérő lehet, de években biztos, hogy vátozik...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8075 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:23:56 »

Viszonylag könnyű megfejteni, mert egy éven belül is eltérő lehet, de években biztos, hogy vátozik...  vigyor3

Mindenkinél 1-es. Gondolom a 2 valami puccosabb dolog lehet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8076 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:34:12 »

Mindenkinél 1-es. Gondolom a 2 valami puccosabb dolog lehet.
vagy csak azzal jelzik hogy azok vannak kiszórva újságíróknak széthajtásra  hehe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8077 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:39:32 »

Viszonylag könnyű megfejteni, mert egy éven belül is eltérő lehet, de években biztos, hogy vátozik...  vigyor3

Nézd már meg, a tiéd hanyas. Mert a tiéd, ha jól tudom, központi rendelésű.
Vannak elég egyedi autók. Pl a Curtis MKI-ese a mo vord vezéré volt. Az összes létező extra benne volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8078 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:48:46 »

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do   ide kell beírni az alvázszámot

Működik, de hogy lesz magyar a németből?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8079 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:50:01 »

Nézd már meg, a tiéd hanyas. Mert a tiéd, ha jól tudom, központi rendelésű.
Vannak elég egyedi autók. Pl a Curtis MKI-ese a mo vord vezéré volt. Az összes létező extra benne volt.
Build Date:   23.06.2007
Vehicle Line:   Mondeo 2007-
Body Style:   5 Door Saloon
Version:   Series 40
Engine:   Duratorq 2.0L TDCI (130PS)
Transmission:   6 Speed Manual Transaxle - MMT6
Drive:   LHD FWD
Emission:   E3 Emissions
Air Conditioning:   Dual Zone Auto Temp Control A/C
Territory:   (+)"D"
Paint:   Machine Silver (Metallic)
Interior Fabric:   Ribbon (B-C)

 
Minor Features

 With Standard Liftgate
 Genk Plant Build
 Security Lock Group #7
 Marketing Level 1
 With Electronic Stability Control
 With Global Closing
 With Electric Rear Windows
 With Tinted Glass All Round
 Standard Green Glass Windscreen
 With Heated Windscreen
 With Console Ashtray
 With Monotone Instrument Panel
 Front Floor Carpet Mats
 Rear Floor Carpet Mats
 With Sun Blinds
 With Load Floor Carpet
 Electric Operated Rear View Mirror
 Dual Power/Htd/Fold/Pud Lamp Mirror
 With Passengers Man Lumbar Support
 Driver Heated Seat-Variable Temp
 With Heated Pass Seat-Variable Temp
 With Driver 2 Way Pwr.Seat Adjuster
 With Pass 4 Way Manual Seat Adjust
 Body Coloured Exterior Door Handle
 With Leather Gear Shift Knob
 Power Door Dead Lock W/Elec Release
 Keyfree System
 With Keyless Start
 With Automatic Windscreen Wiper
 With Heated Washer Jet
 Air Crtn Rstrnt LH
 Inflatable Knee Bolsters - Driver
 With Side Air Bag - Drivers Side
 With Side Air Bag - Passenger Side
 With Mini Steel Spare Wheel
 With Standard Rear Shock Absorbers
 6.5 X 16" Steel Road Wheel
 Limited Service Mini Spare Tyre
 16" Mid Series Wheel Covers
 Non Locking Lug Nuts
 Stage IV + DPF Emissions
 With Standard Suspension
 Front Spring Load Class-P
 Rear Spring Load Class-G
 With Brake Emergency Assist
 Standard Front Seat
 With 70 Litre Fuel Tank
 Leather Steering Wheel
 With Speed Control
 Low Series Analog Cluster
 Perimeter / Volume Theft System
 With Rear Parking Aid
 With Front Parking Aid
 Standard Duty Battery
 With A/V Jack
 BT/VC Phone Interface Only
 Roof Mounted Radio Antenna
 High Level With CD And AM/FM Radio
 Ice Feature Pack 6
 With 8 High Series Radio Speakers
 Telephone Prep Pack B - German
 Voice Activated Module - German
 With Halogen Headlamp
 With Front Fog Lamps
 With Header Courtesy Light
 With Rear Overhead Courtesy Lamp
 With Automatic Headlamp On/Off


Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8080 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:50:57 »

Működik, de hogy lesz magyar a németből?
Ezt most hogy érted?
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8081 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:52:30 »

Ezt most hogy érted?

Beüöttem az Etis-be az alvázszámot, és hozta a felszereltségi listát, de németül.
Nálatok magyarul látom az a sok extrát.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8082 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:54:48 »

Nézd már meg, a tiéd hanyas. Mert a tiéd, ha jól tudom, központi rendelésű.
Vannak elég egyedi autók. Pl a Curtis MKI-ese a mo vord vezéré volt. Az összes létező extra benne volt.
Elég furcsa teoriáid vannak azért. Szerintem minden autó központi rendelésű mert mindegyik helyi kereskedő ezt utána átadja az ország szerinti ford képvieletnek vagy FCMH vagy minek ami löki genktbe a gyárba, ahol utána már csak az számít hogy magyarországról vagy burkina fassoból jön a megrendelés (vagy münchenből esik be egyszerre 30 db és természetesen akkor azokat veszik előre  falbav ) ha valaki tényleg tudja akkor írja le a menetét.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8083 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:57:00 »

Beüöttem az Etis-be az alvázszámot, és hozta a felszereltségi listát, de németül.
Nálatok magyarul látom az a sok extrát.
Hát az enyémet az biztos hogy magyarországon rendeltem a te alvázszámod meg gondolom németországi eredetű.  fejvakaras Lehet hogy e szerint dobja fel automatice a nyelvet az etis.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8084 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:58:19 »

Hát az enyémet az biztos hogy magyarországon rendeltem a te alvázszámod meg gondolom németországi eredetű.  fejvakaras Lehet hogy e szerint dobja fel automatice a nyelvet az etis.

Az enyém magyarországi rendelésű, német gyártási ciklusú, és angolul dobta fel. Na?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #8085 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:58:29 »

Az Etis-ben ezt látom, kérdés, hogy nálatok a német szövegból hogy lett magyar?
Webfordító furcsán fordít! Smiley


Primary Features 
Build Date:   20.09.2007
Vehicle Line:   Mondeo 2007-
Body Style:   5 Door Saloon
Version:   Series 50
Engine:   Duratorq 2.0L DOHC CR TC Dsl 143PS
Transmission:   6 Speed Manual Transaxle - MMT6
Drive:   LHD FWD
Emission:   E3 Emissions
Air Conditioning:   Dual Zone Auto Temp Control A/C
Territory:   (+)"D"
Paint:   Stardust Silver (Metallic)
Interior Fabric:   Gillos (B-C)

 
Minor Features

 With Hill Launch Assist
 With Standard Liftgate
 (-) Version Packages
 Genk Plant Build
 Less Security Lock Group
 Marketing Level 1
 Less Dress Up RSO
 IVD With Continuous Damping Control
 Less Tyre Repair Service Kit
 With Global Closing
 With Electric Rear Windows
 With Privacy Glass
 Infrared Reflective Windscreen
 With Heated Windscreen
 With Console Ashtray
 With Cooled Glove Box
 With Monotone Instrument Panel
 Front Floor Carpet Mats
 Rear Floor Carpet Mats
 Less Sun Blinds
 Less Load Rest
 With Load Floor Carpet
 With Painted Front Grille
 Less Roof Rack
 Electric Operated Rear View Mirror
 Dual Power/Htd/Fold/Pud Lamp Mirror
 Less Ski Bag Provision
 Less Special Front Seat Covers
 Less Special Rear Seat Covers
 With Passengers Man Lumbar Support
 Driver Heated Seat-Variable Temp
 With Heated Pass Seat-Variable Temp
 Less Rear Heated Seat
 Less Child Intergrated Seat
 With Driver 2 Way Pwr.Seat Adjuster
 With Pass 4 Way Manual Seat Adjust
 With Chrome Exterior Door Handle
 With Leather Gear Shift Knob
 Power Door Dead Lock W/Elec Release
 Door Entry R/Cont Unit-2 Flip Keys
 Less Keyless Entry System
 With Automatic Windscreen Wiper
 With Heated Washer Jet
 With Headlamp Washer
 Power Tilt/Slide Sun Roof
 Front Bumper Sensor Device
 Air Crtn Rstrnt LH
 Inflatable Knee Bolsters - Driver
 With Side Air Bag - Drivers Side
 With Side Air Bag - Passenger Side
 Less Passenger Air Bag Deactivation
 With Mini Steel Spare Wheel
 With Tyre Pressure Sensors
 With Standard Rear Shock Absorbers
 6.5 X 16" Alloy Wheel - Style B
 Limited Service Mini Spare Tyre
 Non Locking Lug Nuts
 Stage IV + DPF Emissions
 With Standard Suspension
 Front Spring Load Class-Q
 Rear Spring Load Class-G
 Collision Mitigation System
 With Brake Emergency Assist
 Standard Front Seat
 With Rear Duct / B-Pillar
 Less Air Purifier Sensor
 With 70 Litre Fuel Tank
 Leather Steering Wheel
 Adaptive Speed Control(With IVDC 1)
 With Aux Heater/Programmable
 With Message Center Cluster I/P
 Less Anti-Theft Alarm
 With Rear Parking Aid
 With Front Parking Aid
 Standard Duty Battery
 With A/V Jack
 BT/VC Phone Interface Only
 With Tri Band Antenna
 ICE-Nav High CD+AM/FM Radio
 Ice Feature Pack 8
 Less Diversity Antenna
 With 8 High Series Radio Speakers
 Telephone Prep Pack C - German
 Voice Activated Module - German
 High Intensity Discharge Headlamp
 Less Daytime Running Lamps
 With Front Fog Lamps
 With Footwell Lights
 With Submarine Lighting-Interior
 With 2nd Row Reading Lamps
 With Automatic Headlamp Levelling
 With Automatic Headlamp On/Off
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8086 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 14:06:52 »

Az enyém magyarországi rendelésű, német gyártási ciklusú, és angolul dobta fel. Na?  eplus2
fejvakaras
Veled mindig csak a baj van,  eplus2
a múltkor is pl bedrogozva okoztál kárt az autódban (így keletkeznek a defektből egy kis rossz akarattal a rémhírek  eplus2 wave )
Persze ebből az is  látszódhatna hogy csak én vagyok igazmagyar (de ezzel nem viccelek mert mostanában eléggé divatos volt kisajátítani a ki a magyart  Undecided )
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8087 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 14:07:28 »

Elég furcsa teoriáid vannak azért. Szerintem minden autó központi rendelésű mert mindegyik helyi kereskedő ezt utána átadja az ország szerinti ford képvieletnek vagy FCMH vagy minek ami löki genktbe a gyárba, ahol utána már csak az számít hogy magyarországról vagy burkina fassoból jön a megrendelés (vagy münchenből esik be egyszerre 30 db és természetesen akkor azokat veszik előre  falbav ) ha valaki tényleg tudja akkor írja le a menetét.

Ha nem baj, leírom én. A központi rendelés azt jelenti, hogy a fce megrendelt x darab 4-es mondeót, ugyanazzal a felszereléssel, és jól szétosztotta a kereskedők között, tk megmondta, melyik kereskedő mennyit rendeljen.
Az egyedi rendelés: a kereskedő vagy a megrendelő igényei szerint rendel, vagy a hasára üt, és összeállít egyet. Sőt,olyan is van, hogy falból megrendeli, majd ha beesik a vevő, akkor módosítja a megrendelést, és így a kedves vevőnek nem kell végigvárnia az x hónapot.
De ez nem teória, még ha furcsa is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8088 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 14:11:54 »

Ha nem baj, leírom én. A központi rendelés azt jelenti, hogy a fce megrendelt x darab 4-es mondeót, ugyanazzal a felszereléssel, és jól szétosztotta a kereskedők között, tk megmondta, melyik kereskedő mennyit rendeljen.
Az egyedi rendelés: a kereskedő vagy a megrendelő igényei szerint rendel, vagy a hasára üt, és összeállít egyet. Sőt,olyan is van, hogy falból megrendeli, majd ha beesik a vevő, akkor módosítja a megrendelést, és így a kedves vevőnek nem kell végigvárnia az x hónapot.
De ez nem teória, még ha furcsa is.
Jó de akkor a marketing level-nek semmi köze a felszereltséghez. Egyébként gyanítom hogy az enyém azért érkezett meg "csak ennyi idő alatt mert mondták hogy van pont egy "központi" rendelésük a rendszerben amit még szabadon tudnak módosítani mindenben, karosszériában szinben motorban felszereltségben. Szerintem ott cserélgethettek mindent , mert a végén elárulták hogy nyomta őket a kvóta. Teljesíteni kellett a tervet. Amúgy hallom hogy elég keményen veszik a kvótát, aki nem teljesít attól ugrik a képviseleti jog  Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8089 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 14:18:31 »

Jó de akkor a marketing level-nek semmi köze a felszereltséghez.

Én nem mondtam, hogy van köze. Nagyjából fogalmam sincs, azért kérdeztem. Lehet, hogy tényleg a tollnokok számára készül  vigyor3

Válasz
Egyébként gyanítom hogy az enyém azért érkezett meg "csak ennyi idő alatt mert mondták hogy van pont egy "központi" rendelésük a rendszerben amit még szabadon tudnak módosítani mindenben, karosszériában szinben motorban felszereltségben. Szerintem ott cserélgethettek mindent , mert a végén elárulták hogy nyomta őket a kvóta. Teljesíteni kellett a tervet. Amúgy hallom hogy elég keményen veszik a kvótát, aki nem teljesít attól ugrik a képviseleti jog  Undecided

Szinte biztos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8090 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 14:24:44 »

Úgy lesz angolból magyar, hogy belépsz és ha már  a kreált logineddel vagy a rendszerben akkor magyarul dobja fel a felszereltségeket.
Nekem legalábbis így lett angolból magyar Smiley
Függetlenül attól,hogy német vagy milyen piacra gyártották, apámé franciaországi MKIII és neki is megtanult magyarul miután beléptem a rendszerbe.
Viszont az,hogy milyen részleteséggel jelenik meg a felszereltség arra még nem jöttem rá. Mert látom itt feljebb,hogy külön sor jelöli a krómozottt ajtókilincset. Nálam ez nincs feltűntetve, gyanítom azért mert ghia-x-ben és ghia-ban alap?
Lényegtelen amúgy.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8091 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 14:28:09 »

Úgy lesz angolból magyar, hogy belépsz és ha már  a kreált logineddel vagy a rendszerben akkor magyarul dobja fel a felszereltségeket.
Nekem legalábbis így lett angolból magyar Smiley
Függetlenül attól,hogy német vagy milyen piacra gyártották, apámé franciaországi MKIII és neki is megtanult magyarul miután beléptem a rendszerbe.
Viszont az,hogy milyen részleteséggel jelenik meg a felszereltség arra még nem jöttem rá. Mert látom itt feljebb,hogy külön sor jelöli a krómozottt ajtókilincset. Nálam ez nincs feltűntetve, gyanítom azért mert ghia-x-ben és ghia-ban alap?
Lényegtelen amúgy.
Akkor a tied eredetileg angliai rendelésű? mert ebben az esetben az én verziom a helyes, hogy rendelési helyhez kötött az etis  nyelv.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8092 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 15:34:38 »

Akkor a tied eredetileg angliai rendelésű? mert ebben az esetben az én verziom a helyes, hogy rendelési helyhez kötött az etis  nyelv.

Azenyém az abszolút magyar Smiley


Előzetes jellemzők 
Gyártás dátuma:   15.05.2007
Gépkocsi típus:   Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:   kombi
Változat:   56 sorozat
Motor:   Duratorq 2.0L DOHC CR TC Dsl 143PS
Váltó:   6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:   LHD FWD
Emisszió:   E3 Emissions
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"HU"
Fényezés:   Panther Black (metál)
Belső anyag:   Napoli perforált


Az etis nyelve angol, ha regisztrálsz és belépsz akkor az aktuális ország nyelvén jeleníti meg az oldalt és az információkat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8093 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 17:35:59 »

Hát ha ezzel az bizonyítódik, hogy hogy egy tényleg extra nélküli titanium is mennyi felszerelést tartalmaz már alapból akkor arra jó példa.
Amúgy meg ez a tényleg magyar Titanium-X
     "B" oszlop mód. kárpittal
     Hátsó sárfogók nélkül
   ...

ha én is kiírok mindent, hogy mi nélkül gyártották, akkor nekem is ilyen hosszú lesz a lista nyes eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #8094 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:26:32 »

le vagyok maradva
Etis csak fizetősen használható?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8095 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:28:55 »

Az Explorer-ben angolul jött be, az Opera böngészőben viszont magyarul Smiley

Ergo ha a böngésződ kellően intelligens, akkor alapban átírányít az adott nyelvre.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8096 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:34:31 »

Ha már ETIS...

Épp ma áltam neki letölteni a FORD ETIS 2011-et. Egy kis leírás róla:
http://automanual.org.ua/hu/program-car-diagnostics/2012-ford-etis-02-2010-a.html

Nem tudom működni fog-e...DE REMÉLEM ! Hasznos volna néhány műszaki információ. Eddig minden autómhoz volt komplett szervíz leírásom, erről már nagyon hiányzik Smiley

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8097 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:35:02 »

le vagyok maradva
Etis csak fizetősen használható?
Van olyan része ami igen, de az hogy mi van az autóban az ingyért van
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #8098 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:39:17 »

Másik dolog:

Nagy dilemma előtt állok... Tetősín nélküli a kombi Mondeo-m, s már kezdetek óta szeretnék rá egyet... ma sikerült találnom egyet viszonylag jó áron. Viszont a felrakatástól félek... akitől eddig kérdeztem, senki nem tudja hogy  gyárilag megvannak-e a felfogatási pontjai.
Gondolom nem csinálnak kétféle tetőmerevítést a tetősín miatt...
Másik viszont azt, hogy ha megbontják a tetőt, mennyire sikerül jól visszatenni....

Szerintetek?
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8099 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 20:39:28 »

Másik dolog:

Nagy dilemma előtt állok... Tetősín nélküli a kombi Mondeo-m, s már kezdetek óta szeretnék rá egyet... ma sikerült találnom egyet viszonylag jó áron. Viszont a felrakatástól félek... akitől eddig kérdeztem, senki nem tudja hogy  gyárilag megvannak-e a felfogatási pontjai.
Gondolom nem csinálnak kétféle tetőmerevítést a tetősín miatt...
Másik viszont azt, hogy ha megbontják a tetőt, mennyire sikerül jól visszatenni....

Szerintetek?

Pontos infót tudok neked adni erről, én is akartam aztán letettem róla!

A sín nélküli autóknak más a teteje, nincs meg az előkészítés sem, más karosszériát gyárt rá a Ford.
Tehát meg kell vágni a kasznit, szét kell bombázni a komplett belső tető kárpitot. Aztán mehet rá a sín, utána kiszilózni, sikerül ahogy sikerül és újrafújni a tetejét, és vissza a tető kárpit, bolhák törnek össze-vissza, venni nem tudsz ,csak szettben.
Tehát sín nélküli kombikra sínt tenni iszonyat macera, és nem is vállalta nekem csak a harmadik Ford márkaszervíz,de ők is csak úgy,hogy saját felelőségemre. Tehát nem vállaltak garit arra,ha netán befolyna majd a víz a kivágásoknál. Smiley Ugyanis az terhelve lesz és mozog majd össze vissza. A gyárikon ott van erősítés stb, ezt utólag csak sufnituningal tudják megoldani. De járható út,csak nagyon macerás!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.