Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:49:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11977450 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8850 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 19:56:12 »

Sziasztok!

Nagyon belelovaltam már magam a tavaszi Mondeo vásárlásba ami jó!
Viszont jön az asszony és mondja, hogy a cégüknél lévő Mondeókat már feltörték és állítólag ez a IV-es típust nagyon könnyű feltörni. Körülnéztem a neten és többek között az alábbi szösszenetet találtam:Ford mondeo kinyitása kulcs nélkül
Mondeo nyitás kulcs nélkül:
Csoportos foglalkozás. Ha már vagytok 3-an 4-en akkor már nyerő a dolog. 2-3 ember megemeli (csak picit) a kocsi jobb hátulját, a negyedik pedig lehajol és a kerék mögött megkeres egy kis kart, ami föl le mozgatható. Ezt kell jó erősen megrántani lefelé, és a hátsó ajtók ki fognak nyílni. Innen már gyerekjáték
Érdeklődnék, hogy mi a véleményetek erről a pár sorról és mi a tapasztalatok a lopásokkal, biztonsággal kapcsolatban?
Ha megveszem a kocsit lehet érdemes lenne Cascot kötni, vagy egyáltalán mennyire jellemző ennek a típusnak a feltörése/lopása?
hehe Urban Legend!
A mondeók a 2ős zárással nem kedvelt célpontjuk a tolvajoknak.Ettől ellophatatlan autó nem létezik.Ha elekarják,elviszik.Nem így,mert ez mese.
De előbb elkötnek egy bömbit,egy ódit vagy egy golfot.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8851 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 19:57:35 »

Egyébként egy sima Titaniumban a műszerfalban lévő digit.kijelző mit tud megjeleníteni?
A Ghia felszereltségben nem is létezik ez a kijelző? (csak az executive-ben?)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8852 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 19:58:05 »

Sziasztok!

Nagyon belelovaltam már magam a tavaszi Mondeo vásárlásba ami jó!
Viszont jön az asszony és mondja, hogy a cégüknél lévő Mondeókat már feltörték és állítólag ez a IV-es típust nagyon könnyű feltörni. Körülnéztem a neten és többek között az alábbi szösszenetet találtam:Ford mondeo kinyitása kulcs nélkül
Mondeo nyitás kulcs nélkül:
Csoportos foglalkozás. Ha már vagytok 3-an 4-en akkor már nyerő a dolog. 2-3 ember megemeli (csak picit) a kocsi jobb hátulját, a negyedik pedig lehajol és a kerék mögött megkeres egy kis kart, ami föl le mozgatható. Ezt kell jó erősen megrántani lefelé, és a hátsó ajtók ki fognak nyílni. Innen már gyerekjáték
Érdeklődnék, hogy mi a véleményetek erről a pár sorról és mi a tapasztalatok a lopásokkal, biztonsággal kapcsolatban?
Ha megveszem a kocsit lehet érdemes lenne Cascot kötni, vagy egyáltalán mennyire jellemző ennek a típusnak a feltörése/lopása?
Ez megint előkerült ?  falbav Először  az MKIII-asoknál bukkant fel, de már ott se volt igaz. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.26 vasárnap, 20:00:09 írta stealt » Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8853 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 20:01:07 »

Ez megint előkerült ?  falbav Először  az MKIII-asoknál bukkant fel, de már ott se volt igaz. wave

Mondjuk a cikk dátuma alapján gondoltam, hogy már téma lehetett, mert nem mai, de gondolatébresztőnek jó nem?  Huh?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8854 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 20:03:24 »

Egyébként egy sima Titaniumban a műszerfalban lévő digit.kijelző mit tud megjeleníteni?
A Ghia felszereltségben nem is létezik ez a kijelző? (csak az executive-ben?)

Ami a fedélzeti computerben benne van + az opcióban rendelt dolgok.  Rádióm telefon, beállítás, motorhőfok, fogyasztás stb. Az újab modelleknben eco mód, emelkedés aszistens, sávelhagyás stb.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8855 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 20:05:54 »

Mondjuk a cikk dátuma alapján gondoltam, hogy már téma lehetett, mert nem mai, de gondolatébresztőnek jó nem?  Huh?
Minek spammolni?  Undecided
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8856 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 20:07:28 »

Egyébként egy sima Titaniumban a műszerfalban lévő digit.kijelző mit tud megjeleníteni?
A Ghia felszereltségben nem is létezik ez a kijelző? (csak az executive-ben?)


Ghia-X-ben sincs konzerv. Ghiaban csak 1es vagy kettes műszeregység van.
A faceliftekben már más  helyzet,ott már van konzerv a ghiákban is.


Ez az autó emelgetés egy baromság, ha már emelik akkor emelik trailer-re aztán viszik, amúgy a legjobb riasztó még ma is a casco, ha nincs akkor lehet izgulni, hogy vajon elég jó -e a riasztó ami a kocsiban van, vagy sem. Ezen kívól ami még nagyon jó a szimpla rablásgátló,csak ott ugyer minden indításkor trükközni kell ezzel-azzal,hogy induljon, viszont az jó dolog!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8857 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 20:19:09 »

A Ghia felszereltségben nem is létezik ez a kijelző? (csak az executive-ben?)

De, csak külön kellett rendelni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8858 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 20:20:14 »

Minek spammolni?  Undecided
Bocsi ne haragudj, de mielőtt fejbelövöm magam a hibám miatt, leírod nekem, hogy mi is az a spammolás???  wow1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8859 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 20:22:06 »

Bocsi ne haragudj, de mielőtt fejbelövöm magam a hibám miatt, leírod nekem, hogy mi is az a spammolás???  wow1

Nem spam, hanem hoax.
Valaki kitalál valamit, és elkezdi terjeszteni. Pl a Bill Gates szétosztja a vagyonát, beépített sebességmérők a lámpákban (de olyan utcát is felsorol, aminek már rég nem az a neve).
A lenti listát még az MK I-II-es idejében kezdték terjeszteni. De ahogy a 3-4-ben, úgy az 1-2-ben sincs kis kar, amit meg kellene rángatni.
A mondeónál a dupla zárás amúgy is gonosz dolog, azzal nehezebb elbánni.
Ha nagyon fel akarják törni, fel is fogják, van egy titkos módszer, aminek a lényege egy féltégla. Minden autónál műxik, ahol vannak ablakok.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.26 vasárnap, 20:25:07 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8860 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 20:22:09 »

Ahhoz,hogy tesztelni tudják,mindenképpen felkell tölteni.Vagy mindenképpen megkell próbálni.Ha nem jó,akkor töltés után sem fog indítani.Mérni meg csak feltöltött állapotban tudnak rajta a garis történethez.Lehet,hogy valami csak leszívta.Én most egy hónap alatt 2x vittem vissza,de nem az akkuval volt gond.Minden mért értke 100%-os.És el is fogadom,mert értek hozzá.De a hibát azóta sem találom-persze nem is jött elő.

Neked a 2 esetnél cserélték az akksit? Vagy mindíg visszatetted feltöltés után, és egyszer már nem hülyéskedet többet?

Ha cella zárlatos, akkor a feltültés hogy néz ki? Feltöltődik? Vagy ezt tudja a töltő detektálni? Reggel azért felhívom a srácot, aki betette, hogy mit szól hozzá.

Köszi

Laca
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8861 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 20:28:19 »

Nem spam, hanem hoax....

Köszi, ma is újat tanultam.. taps
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8862 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 10:51:03 »

Sziasztok

Beszéltem a szerelőmmel, azt mondta, hogy a rossz aksis autóval a saját lábán kell elmenni az aksit bemérő céghez, mert csak így tudják leellenőrizni az aksit, hogy tényleg rossz-e.

Namostakkor.

Bikázás. Kell hozzá vastag madzag ez oke. Viszont. Elolvastam hogy kell, és két leírásban máshogy írják. Először a pirost pirossal összekötöm, aztán a második autó test kábelét a beindítandónak a fémes részéhez teszem ez oké. Itt már eltérés van, hogy az egyik szerint a lemerült aksi negatív lábához, a másik szerint nem szabad, hanem a motorban egy fémes testponthoz kell csatlakozni.
Viszont a leválasztásnál az egyik leírás először a testet, a másik meg először a pozitív kábel leválasztását írja. Melyiket kell kezdeni a szétválást?

Vagy először szedjem ki és kezdjem el házilag tölteni?

Köszi

Laci
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 10:52:36 írta lejszlo » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8863 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 10:57:13 »

Sziasztok

Beszéltem a szerelőmmel, azt mondta, hogy a rossz aksis autóval a saját lábán kell elmenni az aksit bemérő céghez, mert csak így tudják leellenőrizni az aksit, hogy tényleg rossz-e.

Namostakkor.

Bikázás. Kell hozzá vastag madzag ez oke. Viszont. Elolvastam hogy kell, és két leírásban máshogy írják. Először a pirost pirossal összekötöm, aztán a második autó test kábelét a beindítandónak a fémes részéhez teszem ez oké. Itt már eltérés van, hogy az egyik szerint a lemerült aksi negatív lábához, a másik szerint nem szabad, hanem a motorban egy fémes testponthoz kell csatlakozni.
Viszont a leválasztásnál az egyik leírás először a testet, a másik meg először a pozitív kábel leválasztását írja. Melyiket kell kezdeni a szétválást?

Vagy először szedjem ki és kezdjem el házilag tölteni?

Köszi

Laci

Inkább töltsd házilag. Ha még nem bikáztál, jó eséllyel nem tudod megcsinálni. Főleg akkor van gond, ha az aksi ennyire le van merülve. Maga a bikakábel nem elég ahhoz, hogy forogjon az önindító. Arról nem is beszélve, hogy kellően vastag kábel kell, de sok olyan bikakábelt árulnak, amiben jó vastag szigetelés, és nem túl vastag réz van. Ezzel nem tudod beindítani.
Tedd rá inkább a töltőre. Ha van áramkorlátozó, az kapcsold be, mert nem jó, ha bazinagy árammal töltöd. Ha nincs, akkor töltsd, ahogy lehet.
Legalább 8 órán át töltsd.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8864 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:03:03 »

Legalább 8 órán át töltsd.

Azért ez jó nagy szívás, ki kell találni hogy oldjam meg Smiley Otthon a panelben tölteni nem tűnik okos dolognak. Illetve a 16 hónapos lányomat sem tudnám távol tartani tőle, elég kütyümániás mint az apja Smiley Bakker ezt logisztikailag ki kell még találnom Smiley

Laci
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8865 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:04:57 »

Azért ez jó nagy szívás, ki kell találni hogy oldjam meg Smiley Otthon a panelben tölteni nem tűnik okos dolognak. Illetve a 16 hónapos lányomat sem tudnám távol tartani tőle, elég kütyümániás mint az apja Smiley Bakker ezt logisztikailag ki kell még találnom Smiley

Laci

Közelbe elvontatni ahol van garázs?

(én nem szívesen szedném ki az akksit, be van csomagolva rendesen...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8866 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:05:20 »

Sziasztok

Vagy először szedjem ki és kezdjem el házilag tölteni?
Köszi
Laci
Igen ez a legjobb sztm is.
Kiszedni azért nem olyan egyszerű elég sokmindent ki kell bontani az smaxinál  szomoru1
Autóban nem tudod tölteni? Tudom utcán áll  szomoru1
Bikakábelem van vastag igaz az egyik Budaörsön a másik a 11. kerületben...
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8867 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:16:33 »

Sziasztok

Itt csak panelok vannak,  garázs sehol.. ellenben jut eszembe, van egy autószerelő műhely a közelbe... max oda átlökjük, bár nem túl szimpik Smiley Akkut kiszedni én se támogatnám, ha van rá mód Sad Bar ha meg ők ott vannak akkor hátha tudnak segíteni a bikázásban...

Bakker nem gondoltam, hogy egy ilyen egyszerű dolog ennyire bonyolult Cheesy Ha meg tényleg csak lemerült, marad a kérdés, hogy ugyan mitől... Sad software bug a rendszerben? Smiley

Laci
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 11:20:56 írta lejszlo » Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8868 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:21:37 »


Bikázás. Kell hozzá vastag madzag ez oke. Viszont. Elolvastam hogy kell, és két leírásban máshogy írják. Először a pirost pirossal összekötöm, aztán a második autó test kábelét a beindítandónak a fémes részéhez teszem ez oké. Itt már eltérés van, hogy az egyik szerint a lemerült aksi negatív lábához, a másik szerint nem szabad, hanem a motorban egy fémes testponthoz kell csatlakozni.
Viszont a leválasztásnál az egyik leírás először a testet, a másik meg először a pozitív kábel leválasztását írja. Melyiket kell kezdeni a szétválást?
Bikázás: Először a pirost pirossal összekötöm, aztán a második autó test kábelét a beindítandónak a fémes részéhez teszem ez oké. (toronynál a testcsavarhoz!!!)
Szétkapcsolás fordított sorrendben: azaz először sztm a testet kell szétkapcsolni utána a pirosat. Ha már bikáztok  eljen Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8869 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:24:49 »

Sziasztok
Ha meg tényleg csak lemerült, marad a kérdés, hogy ugyan mitől... Sad software bug a rendszerben? Smiley
Laci
Sztm nem merült le, hiszen bizonyos idő után mindent lekapcsol a gép (tudtommal, ha valamilyen fogyasztót bekapcsolva hagysz pl belső világítás) és egy 2 hónapos aksinak ezt az időt ki kell bírnia. Persze majd kiderül. Remélem  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8870 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:53:11 »

Sziasztok.

Az lenne a kérdésem ,hogy mitől van az hogy autó Sony 6 lemezes rádiója egyik napról a másikra elfelejtette, hogy hogy kell működnie.
Elfelejt bekapcsolni ha ráadom a gyújtást,és csak manuálisan lehet ki és be kapcsolni.Ha beállítom rajta az időt leállítás után teljesen törlődik minden.

A Converse kijelző is hibásan működik mert össze-vissza ugrál a funkciók között.
Egyszer rendesen működik,máskor pedig csak a Setting és a Trip meter működik.

Segítsetek,légyszives.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8871 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 12:17:23 »

Sziasztok.

Az lenne a kérdésem ,hogy mitől van az hogy autó Sony 6 lemezes rádiója egyik napról a másikra elfelejtette, hogy hogy kell működnie.
Elfelejt bekapcsolni ha ráadom a gyújtást,és csak manuálisan lehet ki és be kapcsolni.Ha beállítom rajta az időt leállítás után teljesen törlődik minden.

A Converse kijelző is hibásan működik mert össze-vissza ugrál a funkciók között.
Egyszer rendesen működik,máskor pedig csak a Setting és a Trip meter működik.

Segítsetek,légyszives.

vedd le a sarut akkuról, vagy vedd ki a hifi összes biztijét pár percre, utána próbáld meg...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #8872 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 12:55:22 »

Sziasztok,
Tegnap külső mosás után a jobb első halogén fényszóróm erősen bepárásodott. Nem látok rajta sérülést vagy hiányzó burkolatot stb. Eddig nem volt ilyen esetem. Hogy szüntethetem meg házilag, persze cserén kivül?
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 12:58:23 írta fecso71 » Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8873 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:14:30 »

Sziasztok,
Tegnap külső mosás után a jobb első halogén fényszóróm erősen bepárásodott. Nem látok rajta sérülést vagy hiányzó burkolatot stb. Eddig nem volt ilyen esetem. Hogy szüntethetem meg házilag, persze cserén kivül?
lámpa ki, hátlap le, kiszárítod a lámpát hajszárítóval, hőlégfúvóval, majd visszarakod
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8874 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:24:30 »

Sziasztok,
Tegnap külső mosás után a jobb első halogén fényszóróm erősen bepárásodott. Nem látok rajta sérülést vagy hiányzó burkolatot stb. Eddig nem volt ilyen esetem. Hogy szüntethetem meg házilag, persze cserén kivül?

Nekem is csinált ilyet. Az izzók melegétől pikk-pakk kiszárad. Hogy mitől van, azt nem tudom...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8875 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:25:11 »

a nagy hidegek alatt levettem az egyik első lámpa hátsó borítóját (adaptív teszt miatt). Az első dolog volt, hogy eltörött a füle Smiley
Persze bontókban egy darab sem. Az új 6000Ft-ba került. Az oldalsó, a kanyarizzót fedő kör alaku cuccnak darabja 5ezer Sad
A bontókban a lámpán van, de senki nem bírja kiszedni.  rinya
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8876 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:26:11 »

Nekem is csinált ilyet. Az izzók melegétől pikk-pakk kiszárad. Hogy mitől van, azt nem tudom...

A két oldalán, hátúl van egy-egy pici szellőző gumicső. Ha az kiugrik, vagy megsérül, akkor csinálhat ilyet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8877 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:31:31 »

A két oldalán, hátúl van egy-egy pici szellőző gumicső. Ha az kiugrik, vagy megsérül, akkor csinálhat ilyet.

Ha már itt tartunk, Te a Szentendrén lévő kanyarkövetős lámpákat megnézted?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8878 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:20:55 »

Ha már itt tartunk, Te a Szentendrén lévő kanyarkövetős lámpákat megnézted?

Nem arról az után értesültem, hogy meglett a kettő.

Amúgy megoldódott a fedél levétel kérdése. A hagyományos lámpatesten lévő kanyarkövető izzónál lévő "kupak", nem kupak. Szóval meg kell rendelni hozzá a gyárit. 5eFt/oldal Sad

Nomeg még kell kanyarkövető elektronika is, ha azt szeretném, hogy kövesse a kanyart Smiley

Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8879 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 21:00:24 »

Egy kicsit érdekes dolog de jó lenne!!!!!


és az átlagfogyi sem lenne rossz.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8880 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 21:26:02 »

Egy kicsit érdekes dolog de jó lenne!!!!!

és az átlagfogyi sem lenne rossz.


Uhh, most ezt nem értem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8881 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 21:50:31 »

Uhh, most ezt nem értem.

1500 km-t menni 1 tankkal és 4,6 fogyi se lenne rossz.

Ettől jobban nem tudom neked lefordítani.  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 21:53:10 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8882 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 21:51:49 »

1500 km-t menni 1 tankkal és 4,6 fogyi se lenne rossz.

Ettől jobban nem tudom neked lefordítani.  integet2

Telitanknál nekem s ír ki hasonlót. Pl. Most gyulán kiírta, hogy a megtehető 1486km.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8883 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 21:53:21 »

Telitanknál nekem s ír ki hasonlót. Pl. Most gyulán kiírta, hogy a megtehető 1486km.

(vagy 1.9 km-t megtenni 3 perc alatt  hehe)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8884 Dátum: 2012.02.28 kedd, 06:55:34 »

Bakker nem gondoltam, hogy egy ilyen egyszerű dolog ennyire bonyolult Cheesy Ha meg tényleg csak lemerült, marad a kérdés, hogy ugyan mitől... Sad software bug a rendszerben? Smiley
Laci
Mi lett a megoldás? Kíváncsi vagyok  worship Remélem már ketyeg az smaxi  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8885 Dátum: 2012.02.28 kedd, 07:00:21 »

1500 km-t menni 1 tankkal és 4,6 fogyi se lenne rossz.

Ettől jobban nem tudom neked lefordítani.  integet2

Hát meg lehet csinálni pláne mondeónál, de nagyon nagy kihívás szvsz meg forgalomtól, hőmérséklettől is nagyban függ  hehe
Nekem 1378km a rekordom  eljen Többet galaxy-ból kihozni sztm lehetetlen...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8886 Dátum: 2012.02.28 kedd, 08:32:23 »

Az szép, ti ilyen távokat tesztek meg egy tankkal?
Nekem 6.5 - 6.7 litert ír átlag fogyinak, és ha 1050 km-t elmegyek az már rekord.
Autópályán használom sokat, és ott 143 km/h -án áll az óra szinte végig.

Ilyen sokat fogyaszt az autóm? Nem akarom elhinni,hogy 1300-1400 km -es hatótávolsága van egy szintén 2.0-ás dizlinek. Ha igen akkor az autómmal nagyon nagy baj van  rinya
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8887 Dátum: 2012.02.28 kedd, 09:34:11 »

Az szép, ti ilyen távokat tesztek meg egy tankkal?
Nekem 6.5 - 6.7 litert ír átlag fogyinak, és ha 1050 km-t elmegyek az már rekord.
Autópályán használom sokat, és ott 143 km/h -án áll az óra szinte végig.

Ilyen sokat fogyaszt az autóm? Nem akarom elhinni,hogy 1300-1400 km -es hatótávolsága van egy szintén 2.0-ás dizlinek. Ha igen akkor az autómmal nagyon nagy baj van  rinya

Nekem a télen a városban (Bp,) megeszi a 7.8-at is. Amúgy a legtöbb nekem 1100Km-volt, szóval a 1300-1400-t nem tudom hogyan lehet elérni. Szerintem a lábam túl nehéz hozzá.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8888 Dátum: 2012.02.28 kedd, 09:42:29 »

Az szép, ti ilyen távokat tesztek meg egy tankkal?
Nekem 6.5 - 6.7 litert ír átlag fogyinak, és ha 1050 km-t elmegyek az már rekord.
Autópályán használom sokat, és ott 143 km/h -án áll az óra szinte végig.

Ilyen sokat fogyaszt az autóm? Nem akarom elhinni,hogy 1300-1400 km -es hatótávolsága van egy szintén 2.0-ás dizlinek. Ha igen akkor az autómmal nagyon nagy baj van  rinya

Nincs baj az autóddal, nekem ugyanezek az értékek vannak. Általában 1000km körül szoktam tankolni. De pl. most Gyulára mentem, negyed tank alatt volt a mutató és simán lementem még vele úgy, hogy a sárga lámpácska nem gyulladt ki.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8889 Dátum: 2012.02.28 kedd, 10:24:05 »

Ugyan nekem mk3-am van, és általában jó fogyikat csinálok, de most télen sokkal magasabb értékek jönnek ki.
Az 55 literből kb 800 km fog összejönni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8890 Dátum: 2012.02.28 kedd, 11:20:33 »

Mi lett a megoldás? Kíváncsi vagyok  worship Remélem már ketyeg az smaxi  eljen

Ketyeg a francokat Cheesy

Ma reggeli a történet, kicsit "apa kezdődik" jellegű.

Átmentem ma reggel a szemközti szervízbe, kiderült nem is veszélyes (régebben voltak ott fura alakok, de ezek szerint cserélődtek). Na. Csávó nagyon segítőkész volt, hozott egy aksit, rákötöttük Smaxot, pöccröffre beindult. Éljen. Rámértünk, 14.5 V a feszöltség, tehát a generátor tölt. Emberünk nem kért semmit.. Unixba elkanyarodtam Smaxal, mert onnan való az aksi (Unix saját márkás valami Eagle aksi), 90 Ah-s. Srác kijön, hozza a műszert, csatlakoztatná... de nem tudja Smiley A negatív saru olyan mélyen van a burkolat alatt, hogy nem fért hozzá. Abba maradtunk, hogy menjek vele egy 100Km-es kört, otthon álljak meg, szedjem ki az aksit, hozzam el, és nézzük meg, hogy töltés után milyen értékeket ad. Visszamentem a szembe lévő szervízbe, mondtam kapják ki az aksit, töltsék fel (nem tudok most 100 km-eket kocsikázni Sad ), aztán holnap reggel elviszem az Unixba megint. Nemrég hívott a szervizes srác, hogy az van, hogy egyrészt ez az aksi 90 Ah-s, és a Boschos katalógus szerint 80-as kellene bele, ami csak azért érdekes, mert a generátor nem biztos, hogy rendesen tudja tölteni (napi 2x15 percet megyek a kocsival a munkába, meg haza), ami nem is most baj, hanem majd 2-3 év múlva. Ellenben a töltést nem veszi fel az aksi, azt mutatja a töltő, hogy kész tele van. Ellenben mikor rámér, akkor meg a mérő műszer szerint az aksi rossz, valami 6.x V indító áramot ad le vagy micsoda. Szóval az aksi kuka. Reggel viszem az Unixba, meglátjuk, hogy ott is rossz lesz-e, vagy kezdődik a szokásos, hogy egyik szerint rossz a másik szerint jó Sad

Plusz itt van még az is, hogy 90 Ah akkor most sok vagy nem sok? Ha meg sok de hozza az Unix rendszere a Smaxhoz, akkor az most jó vagy nem jó? Smiley

Laci
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8891 Dátum: 2012.02.28 kedd, 11:27:10 »

Ketyeg a francokat Cheesy

Ma reggeli a történet, kicsit "apa kezdődik" jellegű.

Zárlatos lett szegénykém  szomoru1
Cserélniük kell és elméletileg a 90Ah nem gond, ha befér és gondolom befért  eljen
A negatív saru meg ki van vezetve a toronyhoz (testcsatlakozás). Legközelebb segíts neki, ha már nem vette észre  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8892 Dátum: 2012.02.28 kedd, 11:28:25 »

Az szép, ti ilyen távokat tesztek meg egy tankkal?
Nekem 6.5 - 6.7 litert ír átlag fogyinak, és ha 1050 km-t elmegyek az már rekord.
Autópályán használom sokat, és ott 143 km/h -án áll az óra szinte végig.

Ilyen sokat fogyaszt az autóm? Nem akarom elhinni,hogy 1300-1400 km -es hatótávolsága van egy szintén 2.0-ás dizlinek. Ha igen akkor az autómmal nagyon nagy baj van  rinya
140-el mennék az enyém is sztm minimum 7 lityót írna ki.
Én nagypapisan vezetek. Bringával megyek gyorsan  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #8893 Dátum: 2012.02.28 kedd, 11:36:51 »

1500 km-t menni 1 tankkal és 4,6 fogyi se lenne rossz.

Ettől jobban nem tudom neked lefordítani.  integet2

KÖSZÖNÖM!!!!!!! worship worship worship worship worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8894 Dátum: 2012.02.28 kedd, 11:39:41 »

Ketyeg a francokat Cheesy

Ma reggeli a történet, kicsit "apa kezdődik" jellegű.

Nem gond ha nagyobbat raksz bele. Az viszont szerintem gond, hogy nem kalciumosat raksz bele. Én a 85Ah-at vettem huszon valamennyiért szeptemberben a cromax-nál. Szerintem abban érdemes használni a gyárit. Bepróbálkoztam én is az uinix-al, de azt se tudták mi az a kalciumos cucc és nem tudták, hogy mi a különbség benne. Más a karakterisztikája és az áramfelvétele.
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8895 Dátum: 2012.02.28 kedd, 12:16:25 »

Nem gond ha nagyobbat raksz bele. Az viszont szerintem gond, hogy nem kalciumosat raksz bele. Én a 85Ah-at vettem huszon valamennyiért szeptemberben a cromax-nál. Szerintem abban érdemes használni a gyárit. Bepróbálkoztam én is az uinix-al, de azt se tudták mi az a kalciumos cucc és nem tudták, hogy mi a különbség benne. Más a karakterisztikája és az áramfelvétele.

Az látszik valamilyen paraméteréből, hogy kalciumos-e vagy nem egy aksi?  Van még Varta meg Bosch aksi, bár gondolom nem játszik, hogy más típusra cseréljék akár okosba is Smiley

Laca
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8896 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:02:31 »

Az látszik valamilyen paraméteréből, hogy kalciumos-e vagy nem egy aksi?  Van még Varta meg Bosch aksi, bár gondolom nem játszik, hogy más típusra cseréljék akár okosba is Smiley

Laca

Én csak ezt az egy irámányt ismerem hozzá: http://www.andrewweaver.hu/download/akkumulatorok_felhtajek_2010_aw.pdf
Ezért is mentem a cromax-hoz a unix helyett.

Az 5. oldalon van cimkemagyarázat. Ahoz hasonló infókat keress.

Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8897 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:09:21 »

Kedves alkatrész mágusok. Nem tud valaki egy embert, aki MK4-est bont? Biztos törtek már ilyet rommá. Az adaptiv lámpához kellene még egy vezérlő elektronika. Már írtam egy-két angol bontónak, de nem tudom elhinni, hogy itthon ilyen autót még nem törtek rommá.

Üdv
Csaba
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #8898 Dátum: 2012.02.28 kedd, 14:09:43 »


Köszi szépen!!!

TrekXC: elfelejtettem mondani, azt mondta a szervizes srác, hogy az egyik saru (már elfelejtettem... Cheesy ) nem volt rendesen meghúzva... csak mert mondtad  eljen  worship

Laci
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #8899 Dátum: 2012.02.28 kedd, 20:51:21 »

Hali!
Azt nem értem, hogy miért hirdet valaki egy kocsit Titanium X-ként amikor az max Trend felszereltségű?
Ezek után hogyan higgyem el a km-t???
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_automata_afa_visszaigenyelheto-5557207
Mondjuk a színe szép... falbav
Naplózva
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.