Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:01:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 214 215 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11990343 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #10350 Dátum: 2012.08.11 szombat, 10:45:41 »

Ugy is az a legolcsobb: alufolia!   Wink
taps Hogy nem jutott eddig ez nekem eszembe!?  falbav Már csak annyi lenne a kérdésem, hogy a fényes, vagy a matt szín legyen kívül?  vigyor3
Egyébként viccet félre téve: nem a legolcsóbb megoldás érdekel, és nem is a legjobb. Valami köztes, ami egyszerű, mégis nagyszerű.  nyes
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10351 Dátum: 2012.08.11 szombat, 14:17:25 »

Nemrég mérték végig az autóm casco miatt. Mindenhol 160 és 190 mikron között volt a vastagság. Mondom az embernek: akkor legalább tudom, hogy nem volt törött, de letörte a lelkesedésem, mert azt mondta, manapság már egy jó fényező figyel a rétegvastagságra is, és simán megcsinálják gyárira.  Roll Eyes
Meglehet csinálni, nálunk is csinálja 1 srác még a narancsosság is be van állítva. Mérő ugyanazt mutatja mint a festetlen elemen. De ilyet azért nem csinálnak mindenhol.   

Az sem mind1 milyen mérővel mérünk, csal e, mennyit.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
radish
Vendég
« Új hozzászólás #10352 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 17:17:22 »

Felhasználva zsoel képét kérdezem.



Az enyémen nincs ilyen fekete lemez egyik oldalon sem a parkradar mögött. Tudtommal nem volt törve az autó (közeli hozzátartozótól vettem) és a helyét sem látom. Több képet megnéztem, van, amelyiken van, van amelyiken nincs.

Viszont - mivel a hőmérséklet adó hülyeséget mutat  - gondolom nem ártana, ha lenne ilyen, az is védené.

Szóval a kérdés:
1.: Természetes, hogy nincs ilyen?
2.: Hogy lehet pótolni, mihez van rögzítve, stb.

Köszi.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10353 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 18:15:12 »

Felhasználva zsoel képét kérdezem.



Az enyémen nincs ilyen fekete lemez egyik oldalon sem a parkradar mögött. Tudtommal nem volt törve az autó (közeli hozzátartozótól vettem) és a helyét sem látom. Több képet megnéztem, van, amelyiken van, van amelyiken nincs.

Viszont - mivel a hőmérséklet adó hülyeséget mutat  - gondolom nem ártana, ha lenne ilyen, az is védené.

Szóval a kérdés:
1.: Természetes, hogy nincs ilyen?
2.: Hogy lehet pótolni, mihez van rögzítve, stb.

Köszi.

Akkor a tied benzines, ha nem tévedek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
radish
Vendég
« Új hozzászólás #10354 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 20:11:45 »

Akkor a tied benzines, ha nem tévedek.

Nem, 2.0 diesel. 2010.07.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.12 vasárnap, 21:38:34 írta radish » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10355 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 09:04:05 »

Nem, 2.0 diesel. 2010.07.

Akkor kellene, hogy legyen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
radish
Vendég
« Új hozzászólás #10356 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 12:26:45 »

Akkor kellene, hogy legyen...
Oké, de a ha a 2. kérdésre is megkapnám a választ,   igazán hálás lennék.
Köszi.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10357 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 13:16:25 »

Oké, de a ha a 2. kérdésre is megkapnám a választ,   igazán hálás lennék.
Köszi.

nekem ez simán szorító fülekkel van rápattintva a kiálló cuccokra. Szóval nem csavar vagy bolha rögzíti, hanem a kiálló műanyag dolgokra szorul rá.

Bontóban nem hiszem, hogy fogsz vele találkozni, mert 4-eshez bontottban bármit szerezni ami nem fődarab, az mission impossible. Esetleg kérdezd meg egy márkaszervízbe, hogy mennyi és a termékkód alapján talán már lesz sikered, akár külföldi bontókban is.
Naplózva
radish
Vendég
« Új hozzászólás #10358 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 19:22:03 »

nekem ez simán szorító fülekkel van rápattintva a kiálló cuccokra. Szóval nem csavar vagy bolha rögzíti, hanem a kiálló műanyag dolgokra szorul rá.

Bontóban nem hiszem, hogy fogsz vele találkozni, mert 4-eshez bontottban bármit szerezni ami nem fődarab, az mission impossible. Esetleg kérdezd meg egy márkaszervízbe, hogy mennyi és a termékkód alapján talán már lesz sikered, akár külföldi bontókban is.

Köszönöm, közben megkérdeztem a rokont és váltig állítja, hogy nem volt hozzányúlva. De mindenesetre jó lenne pótolni, mert lehet, hogy ennek is van köze a hőmérséklet jeladóm meghibásodásának.

Még egyszer köszi.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10359 Dátum: 2012.08.14 kedd, 09:05:22 »

Az erősebb 2.0-ás dízelek már megjelentek facelift előtt, 2010-ben?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10360 Dátum: 2012.08.14 kedd, 09:07:24 »

Az erősebb 2.0-ás dízelek már megjelentek facelift előtt, 2010-ben?

Igen, 2010-ben már volt 163 lovas 2.0.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10361 Dátum: 2012.08.14 kedd, 09:24:54 »

Igen, 2010-ben már volt 163 lovas 2.0.
?
Nyomatékban - főleg a fordulatszámtartományban - mi a különbség a régi és az új változat között?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10362 Dátum: 2012.08.14 kedd, 11:26:18 »

?
Nyomatékban - főleg a fordulatszámtartományban - mi a különbség a régi és az új változat között?

Volt valahol nyomaték/lóerőgörbém, de nem találom.
A 140-es 320, a 163-as 340 Nm. Biztosan jobban megy az erősebb, nyilván érezhető is.
Inkább az érdekelne, hogy a 163 lovas eu4 v 5. Annak nagyobb jelentősége van.
Lehet, hogy csak alvázszám alapján derül ki.
Az is elképzelhető, hogy máshol van a lőerőmaximum az eu4 és 5-nél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10363 Dátum: 2012.08.14 kedd, 11:34:58 »

Volt valahol nyomaték/lóerőgörbém, de nem találom.
A 140-es 320, a 163-as 340 Nm. Biztosan jobban megy az erősebb, nyilván érezhető is.
Inkább az érdekelne, hogy a 163 lovas eu4 v 5. Annak nagyobb jelentősége van.
Lehet, hogy csak alvázszám alapján derül ki.
Az is elképzelhető, hogy máshol van a lőerőmaximum az eu4 és 5-nél.

Szerintem a 163-asból már csak ue5 volt/van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10364 Dátum: 2012.08.14 kedd, 12:02:28 »

Szerintem a 163-asból már csak ue5 volt/van.

Igazad lesz, most találtam egy czikket, amiben bejelentik a 163 lovast, ami megfelel az euro5-nek.
Azt írja, 2000-nél van a nyomatékmax.

Link
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10365 Dátum: 2012.08.14 kedd, 12:42:12 »

Igazad lesz, most találtam egy czikket, amiben bejelentik a 163 lovast, ami megfelel az euro5-nek.
Azt írja, 2000-nél van a nyomatékmax.

Link

Én azt olvastam, hogy 2000 és 3250 közötti tartományban 340Nm a nyomaték.
Meg a gyakorlat azt mutatja, hogy nem ott van.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.14 kedd, 12:44:11 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10366 Dátum: 2012.08.14 kedd, 17:37:45 »

Én azt olvastam, hogy 2000 és 3250 közötti tartományban 340Nm a nyomaték.
Meg a gyakorlat azt mutatja, hogy nem ott van.

Ez egy marketing nyomatékgörbe. Keresd ki a 3-as 130-as görbéjét pont innen, és hasonlítsd azzal.
Nagyjából ez is annyira fog eltérni az elméletitől/elvárttól.
De igazából nem tudom, mit szeretnél tudni. Jobban megy-e mint a 140 lovas? Biztos. Megér x összeget? Hááát... ha a 140 lovas is euro 5, nehéz ügy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10367 Dátum: 2012.08.14 kedd, 20:21:20 »

Igen, 2010-ben már volt 163 lovas 2.0.
Akkor jelent meg a faceliftesben.... Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10368 Dátum: 2012.08.14 kedd, 20:58:11 »

Akkor jelent meg a faceliftesben.... Roll Eyes
Na jó. Ezt néztem ki. 163 lovas, de nem faceliftes.
Azt hinné az ember, hogy alig több, mint 2 évesen a 104e km reális és nem visszatekert. Hát dehogynem az. Kb. 160 lehet benne.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10369 Dátum: 2012.08.14 kedd, 21:14:10 »

Akkor jelent meg a faceliftesben.... Roll Eyes
. Facelift az 2011. A mozorok még facelift előtt jöttek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10370 Dátum: 2012.08.14 kedd, 22:00:49 »

Na jó. Ezt néztem ki. 163 lovas, de nem faceliftes.
Azt hinné az ember, hogy alig több, mint 2 évesen a 104e km reális és nem visszatekert. Hát dehogynem az. Kb. 160 lehet benne.

Jól saccolsz  wave  Van nálam 1 fészliftes 4-es, 2011-es és 84 van benne.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10371 Dátum: 2012.08.14 kedd, 22:25:28 »

Jól saccolsz  wave  Van nálam 1 fészliftes 4-es, 2011-es és 84 van benne.
az enyém 2007- es és 126 e van benne.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10372 Dátum: 2012.08.15 szerda, 08:06:56 »

Jól saccolsz  wave  Van nálam 1 fészliftes 4-es, 2011-es és 84 van benne.
Nem sacc, hanem tény, hogy tekert.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10373 Dátum: 2012.08.15 szerda, 08:27:32 »

az enyém 2007- es és 126 e van benne.
Van olyan is, csak ritka.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10374 Dátum: 2012.08.15 szerda, 08:28:31 »

Van olyan is, csak ritka.

Fater nem megy keveset, sőt. Az övé is 2007-es és 163e van benne.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #10375 Dátum: 2012.08.15 szerda, 08:51:42 »

Egyik ismerős úgy bukott le autóeladáskor hogy elszólta magát hogy rendszeres fórumozó.
S, ott a hozzászólásai közt egyből kiderült hogy mennyi km-es a gép, ő viszont kissé visszatekerve akarta eladni. (30 ezer km-ről van szó, de végülis ezen bukott az eladás)

Csak egy történet akart lenni... Smiley

Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10376 Dátum: 2012.08.15 szerda, 08:58:44 »

Egyik ismerős úgy bukott le autóeladáskor hogy elszólta magát hogy rendszeres fórumozó.
S, ott a hozzászólásai közt egyből kiderült hogy mennyi km-es a gép, ő viszont kissé visszatekerve akarta eladni. (30 ezer km-ről van szó, de végülis ezen bukott az eladás)

Csak egy történet akart lenni... Smiley

Peti

Én nem fogom tekerni, legyen benne akár 300e km. Főleg, hogy a jogalkotó annyira veszáélyesnek találta ezt a társadalomra, hogy május 1-jétől felemeli bűncselekményi kategóriába.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10377 Dátum: 2012.08.15 szerda, 09:30:55 »

az enyém 2007- es és 126 e van benne.

Az enyém  vigyor3 2003 novemberi. 150e...  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10378 Dátum: 2012.08.15 szerda, 10:46:43 »

Az enyém  vigyor3 2003 novemberi. 150e...  wow1

Nekem szintén 3-as, augusztusi  és 400 körül  hehe De ez már nem ide tartozik
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10379 Dátum: 2012.08.15 szerda, 10:51:42 »

Az enyém  vigyor3 2003 novemberi. 150e...  wow1

Van egy 99-es mk2-esünk is, abban 56e  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10380 Dátum: 2012.08.15 szerda, 11:11:52 »

Van egy 99-es mk2-esünk is, abban 56e  vigyor3

Te nyertél...  szomoru1 (elfelejtettétek eladni?)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10381 Dátum: 2012.08.15 szerda, 11:18:10 »

Te nyertél...  szomoru1 (elfelejtettétek eladni?)

Vettük kb 5 misiért... falbav Aztán használgattuk, aztán megmaradt pótautónak... Amennyiért el lehet adni, inkább rohadjon szét az udvaron. Ráadásul kombi úgyhogy karácsonyfa szállításra, meg hasonló dolgokra kiválóan alkalmas...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10382 Dátum: 2012.08.15 szerda, 15:02:07 »

Na jó. Ezt néztem ki. 163 lovas, de nem faceliftes.
Azt hinné az ember, hogy alig több, mint 2 évesen a 104e km reális és nem visszatekert. Hát dehogynem az. Kb. 160 lehet benne.
Hát fene tudja hogy megéri-e? Egy hangya töknyit lehet hogy jobban megy mint egy 140 lovas de csodát ne várjál tőle. Arra nagyon kíváncsi lennék hogy mennyi egy 140-es és egy 163 lovasnak a fogyasztása. Mert a tények azt mondják hogy a lóerő nem nő anélkül, hogy ne büntetne a fogyasztáson.  Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10383 Dátum: 2012.08.15 szerda, 15:04:07 »

Te nyertél...  szomoru1 (elfelejtettétek eladni?)
Ja jó ára vana  használt autónak. Az asszony 98-as offját tavaly annyiért tudtuk eladni ami pont elég volt a baba kocsira....
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10384 Dátum: 2012.08.15 szerda, 16:19:14 »

Hát fene tudja hogy megéri-e? Egy hangya töknyit lehet hogy jobban megy mint egy 140 lovas de csodát ne várjál tőle. Arra nagyon kíváncsi lennék hogy mennyi egy 140-es és egy 163 lovasnak a fogyasztása. Mert a tények azt mondják hogy a lóerő nem nő anélkül, hogy ne büntetne a fogyasztáson.  Undecided
Az a baj, hogy nagyon nincs 100e km alatti normális felszereltségű 2-3 éves Mondi.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10385 Dátum: 2012.08.15 szerda, 16:30:25 »

Az a baj, hogy nagyon nincs 100e km alatti normális felszereltségű 2-3 éves Mondi.

ez önmagában szerintem nem gond. A motor akár 500eKm feletti futást tud. A kopó alkatrészek cseréje és esetlegesen majd a kettőstömegű cseréje monjduk egy további 150e KM-es futást feltételezve szerintem bőven 500eHUF alatt marad. Szóval ha kb 4M Ft-ért veszel egy jól felszerelt szép autót, hozzáveszed ezt a 0.5MFt-ot, akkor még mindig jó és mindegy, hogy 100.000 vagy 200.000Km volt benne. A következő 200.000 alatt is extraként ez a max 500eHUF jöhet össze.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10386 Dátum: 2012.08.15 szerda, 16:42:51 »

ez önmagában szerintem nem gond. A motor akár 500eKm feletti futást tud. A kopó alkatrészek cseréje és esetlegesen majd a kettőstömegű cseréje monjduk egy további 150e KM-es futást feltételezve szerintem bőven 500eHUF alatt marad. Szóval ha kb 4M Ft-ért veszel egy jól felszerelt szép autót, hozzáveszed ezt a 0.5MFt-ot, akkor még mindig jó és mindegy, hogy 100.000 vagy 200.000Km volt benne. A következő 200.000 alatt is extraként ez a max 500eHUF jöhet össze.
+vezérlés, turbó, pcsúcs és még ki tudja. Ráadásul a km-rel azért csak elkezdenek, kotyogni, lötyögni, kopni, zörögni a dolgok.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10387 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:18:56 »

+vezérlés, turbó, pcsúcs és még ki tudja. Ráadásul a km-rel azért csak elkezdenek, kotyogni, lötyögni, kopni, zörögni a dolgok.
Hát ja!    Csak 1 kérdés. Te eladnád az újonnan 1 vagyonért vett jól felszerelt mondeodat 2-3 évesen 100e alatt, kb feleannyiért mint ahogy vetted?  wave  Senki nem ad el ilyet. Még kint is nagyon ritkán. Ha mégis akkor mocskos drágán. Na ezért nem találsz.    150-160 alatti nem lesz.  Persze azt tudjuk mennyit fog mutatni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 07:41:29 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10388 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:54:45 »

Hát ja!    Csak 1 kérdés. Te eladnád az újonnan 1 vagyonért vett jól felszerelt mondeodat 2-3 évesen kb feleannyiért mint ahogy vetted?  wave  

 vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10389 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:55:05 »

+vezérlés, turbó, pcsúcs és még ki tudja. Ráadásul a km-rel azért csak elkezdenek, kotyogni, lötyögni, kopni, zörögni a dolgok.

pcsúcs elképzelhető, de nem feltétlenül. Ha azt lehúzod, az összes többi megvan 500K-ból. Én az előzőmet (bár az benzines volt), 205eKm-el (nálam ennyit mutatott, szóval volt az 300 felett) adtam el és csitti fitti volt.


Hát ja!    Csak 1 kérdés. Te eladnád az újonnan 1 vagyonért vett jól felszerelt mondeodat 2-3 évesen kb feleannyiért mint ahogy vetted?  wave  Senki nem ad el ilyet. Még kint is nagyon ritkán. Ha mégis akkor mocskos drágán. Na ezért nem találsz.    150-160 alatti nem lesz.  Persze azt tudjuk mennyit fog mutatni.

nézzük a listaárat. Titánium 10-11M körül van 0km-el. 3 évesen 5M alatt kapod meg. Szóval nem kérdés, mert igen, eladod. Csak ilyet látok mindenhol. Nyilván ezekben nem 60eKm van, de szerintem senki nem ad el autót 100ekm alatt, maximum muszájból. Tehát, ha így nézzük, akkor a 3 évesek 5M alatt vannak. Nyilván a 100eKm-hez közeli vagy alatta 5M-hez közel, ami meg jóval felette, az 4M vagy alatta.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10390 Dátum: 2012.08.15 szerda, 18:20:09 »

pcsúcs elképzelhető, de nem feltétlenül. Ha azt lehúzod, az összes többi megvan 500K-ból. Én az előzőmet (bár az benzines volt), 205eKm-el (nálam ennyit mutatott, szóval volt az 300 felett) adtam el és csitti fitti volt.


nézzük a listaárat. Titánium 10-11M körül van 0km-el. 3 évesen 5M alatt kapod meg. Szóval nem kérdés, mert igen, eladod. Csak ilyet látok mindenhol. Nyilván ezekben nem 60eKm van, de szerintem senki nem ad el autót 100ekm alatt, maximum muszájból. Tehát, ha így nézzük, akkor a 3 évesek 5M alatt vannak. Nyilván a 100eKm-hez közeli vagy alatta 5M-hez közel, ami meg jóval felette, az 4M vagy alatta.
Ne a listaárat nézd. 7-ért új Titanium Luxuryt kapsz: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-luxury_villamakcio-5968648

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10391 Dátum: 2012.08.15 szerda, 20:15:45 »

Na jó. Ezt néztem ki. 163 lovas, de nem faceliftes.
Azt hinné az ember, hogy alig több, mint 2 évesen a 104e km reális és nem visszatekert. Hát dehogynem az. Kb. 160 lehet benne.
Nem foglalkoznék a km-el... 160 az amúgy sem az. Azt nézd, hogy megkímélt-e kívül-belül, és a motortérben minden rendben. Egy Budapesten használt autó 20 ezer alatt jobban széthullik, mit egy pályás 160 ezres. Na ennyit a km-ről...kb ilyen szinten érdekelne.
Jó kis gépnek tűnik.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10392 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 07:55:36 »

nézzük a listaárat. Titánium 10-11M körül van 0km-el. 3 évesen 5M alatt kapod meg. Szóval nem kérdés, mert igen, eladod. Csak ilyet látok mindenhol. Nyilván ezekben nem 60eKm van, de szerintem senki nem ad el autót 100ekm alatt, maximum muszájból. Tehát, ha így nézzük, akkor a 3 évesek 5M alatt vannak. Nyilván a 100eKm-hez közeli vagy alatta 5M-hez közel, ami meg jóval felette, az 4M vagy alatta.

A sima titaniumba nincs semmi, még 1 normális felni se, azt meg nemhiszem, h ilyen drágán mérik.  Nemtom Te hol nézed de én nem ezt látom. 3.5 körül vannak ezek általában nem 5. De nem sok van.
X-re vagy S-re gondolsz szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 08:01:23 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10393 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 07:57:49 »

Az a baj, hogy nagyon nincs 100e km alatti normális felszereltségű 2-3 éves Mondi.

Ezzel mi a baj? http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_magyarszerv.kser.mentes_-6054241   Tudom nem 100 alatti, de ha jó a kocsi...

De ez megfelel a paramétereidnek max túl fiatal:http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-s-6038680
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 11:58:57 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10394 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 08:22:19 »


Nekem ezzel a hirdetéssel annyi a bajom csak, hogy: mindent nagy betűvel ír, a felsorolása felkiáltójelekkel záródik, a leírás túlnyomó része önreklám, olyan dolgokkal traktál, ami nem érdekel (pl az izó minősítése, meg a szalon fotója), a km gyanús helyre van tekerve öööööö izé' a feltüntetett km gyanús "zónába" esik, rendszám nincs rajta (gondolom nem azért mert ki volt vonva a forgalomból...) a gumiméret feltüntetéséhez vagy nagyon hülye vagy nagyon okos (215-t tüntet fel, de az autón 235 van, a logika lehet az, hogy azt hiszi a vevő, hogy a 215 olcsóbb, de az egyben mivel ritkább, majdnem drága is, ergo tök mindegy lett volna ha a 235-t írja be; vagy: egyszerűen nem ért hozzá)...
Ismételjétek ezt a mondtatot magatokban: suzuki szalonból Mondeót, suzuki szalonból Mondeót, su....
Na? Leesik? Wink

(Ja, a XENON! -t megnézném, hogy nem AFS halogén-e...)

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10395 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 09:09:15 »

Nekem ezzel a hirdetéssel annyi a bajom csak, hogy: mindent nagy betűvel ír, a felsorolása felkiáltójelekkel záródik, a leírás túlnyomó része önreklám, olyan dolgokkal traktál, ami nem érdekel (pl az izó minősítése, meg a szalon fotója), a km gyanús helyre van tekerve öööööö izé' a feltüntetett km gyanús "zónába" esik, rendszám nincs rajta (gondolom nem azért mert ki volt vonva a forgalomból...) a gumiméret feltüntetéséhez vagy nagyon hülye vagy nagyon okos (215-t tüntet fel, de az autón 235 van, a logika lehet az, hogy azt hiszi a vevő, hogy a 215 olcsóbb, de az egyben mivel ritkább, majdnem drága is, ergo tök mindegy lett volna ha a 235-t írja be; vagy: egyszerűen nem ért hozzá)...
Ismételjétek ezt a mondtatot magatokban: suzuki szalonból Mondeót, suzuki szalonból Mondeót, su....
Na? Leesik? Wink

(Ja, a XENON! -t megnézném, hogy nem AFS halogén-e...)


Túlkomplikálod smile  Ez nem gyári xenon?   215-t hozza alapból a hahu és úgyhagyták.  A magyar szervizkönyves az akkor elírás? Nem számolhatták be? Ők is pénzt akarnak keresni, miért ne árulhatnának más márkákat is? Főleg, h az új suzuki eladás bedöglött, a használtból meg nem élnek meg. A nagybetű szerintem nem gáz, sokan így hirdetnek.

Az baj a magyar autóvásárlókkal, h tökéletes-hibátlan-sérülésmentes-extrás-kis km-es autót akarnak venni, ami újonnan magyar, de pénzt nem akarnak érte adni.        Újat kell venni ott nincs hiba.  Vagy ha nem, akkor németbe némettől, Belgium, Luxemburg. De ugye az drága  wave   
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 09:44:23 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10396 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 10:53:55 »

A két link ugyanaz. Egyébként ez az autó képben van, utána is néztem, a km valós.
Lélektanilag a km állás nem jó, mert valamivel több, mint a mostani MK3-ban lévő. Ezt egy tetőablak vagy 2.2-es motor tudná kompenzálni, de egyik sincs benne.
Tudom magasak az igényeim, és a használtautó piac nem szalon, ahol kényem-kedvem szerint választom a felszereltséget. Most nyár elején akartam cserélni a nyaralás miatt, de erről már lemaradtam. Szóval egyre kevésbé égető a csere. Még az is lehet, hogy a végén várok egy fél évet, hátha befut az igazi.
Amúgy Szjani autója felel meg leginkább az elképzelésemnek, de ott sajnos az árképzés tekintetében gyökeresen eltérő elképzeléseink vannak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10397 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 11:00:39 »

Túlkomplikálod smile  Ez nem gyári xenon?   215-t hozza alapból a hahu és úgyhagyták.  A magyar szervizkönyves az akkor elírás? Nem számolhatták be? Ők is pénzt akarnak keresni, miért ne árulhatnának más márkákat is? Főleg, h az új suzuki eladás bedöglött, a használtból meg nem élnek meg. A nagybetű szerintem nem gáz, sokan így hirdetnek.

Az baj a magyar autóvásárlókkal, h tökéletes-hibátlan-sérülésmentes-extrás-kis km-es autót akarnak venni, ami újonnan magyar, de pénzt nem akarnak érte adni.        Újat kell venni ott nincs hiba.  Vagy ha nem, akkor németbe némettől, Belgium, Luxemburg. De ugye az drága  wave   

Nem mondtam, hogy nem gyári, csak, hogy megnézném... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10398 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 11:01:14 »

A két link ugyanaz. Egyébként ez az autó képben van, utána is néztem, a km valós.
Lélektanilag a km állás nem jó, mert valamivel több, mint a mostani MK3-ban lévő. Ezt egy tetőablak vagy 2.2-es motor tudná kompenzálni, de egyik sincs benne.
Tudom magasak az igényeim, és a használtautó piac nem szalon, ahol kényem-kedvem szerint választom a felszereltséget. Most nyár elején akartam cserélni a nyaralás miatt, de erről már lemaradtam. Szóval egyre kevésbé égető a csere. Még az is lehet, hogy a végén várok egy fél évet, hátha befut az igazi.
Amúgy Szjani autója felel meg leginkább az elképzelésemnek, de ott sajnos az árképzés tekintetében gyökeresen eltérő elképzeléseink vannak.

Ha sk rendszámot raktam volna fel anno, akkor többen értenék a dolgot Wink, de persze ez nem baj, hogy más nem úgy gondolkodik, mint én. Wink

Lassan le fogtok ám róla csúszni, mert rakom össze elméletben A játszókocsit, s ha meglesz, akkor Mondi jobban maradni fog Wink (Bár ötletem még akkorra is van, hogy mire cserélném.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10399 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 11:03:03 »

Lélektanilag a km állás nem jó, mert valamivel több, mint a mostani MK3-ban lévő. Ezt egy tetőablak vagy 2.2-es motor tudná kompenzálni, de egyik sincs benne.
Tudom magasak az igényeim, és a használtautó piac nem szalon, ahol kényem-kedvem szerint választom a felszereltséget. Most nyár elején akartam cserélni a nyaralás miatt, de erről már lemaradtam. Szóval egyre kevésbé égető a csere. Még az is lehet, hogy a végén várok egy fél évet, hátha befut az igazi.

Ha nem sürgős, akkor a legjobb. Türelemmel ki lehet fogni jó vételt. Olyat, amilyet szeretnél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 214 215 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.