Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:26:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
217
218
219
220
221
222
223
[
224
]
225
226
227
228
229
230
231
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334848 alkalommal)
brughom
és 20 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11150 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 19:46:58 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.09.16 vasárnap, 23:12:30
ami a hybrideknél se nagy....
Ott lehet villamos féket csinálni. Ekkor tölti az aksit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11151 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 20:41:35 »
Helló!
A gombok illetve belső (piros) világításnál hány V rohangálhat? 12V vagy canbustól kapja a feszkót és 5V ?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11152 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 21:02:25 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.17 hétfő, 20:41:35
Helló!
A gombok illetve belső (piros) világításnál hány V rohangálhat? 12V vagy canbustól kapja a feszkót és 5V ?
12V
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11153 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 21:25:58 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.09.17 hétfő, 21:02:25
12V
Thank you!
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11154 Dátum:
2012.09.17 hétfő, 21:33:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.17 hétfő, 19:46:58
Ott lehet villamos féket csinálni. Ekkor tölti az aksit.
alig érezni
majdnem fele annyira fogja az autót mint a motorfék
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.17 hétfő, 21:37:47 írta ST220_Gab
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11155 Dátum:
2012.09.18 kedd, 10:45:03 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.17 hétfő, 09:52:23
Hali,
Aki pluszba szeretne betenni az autóba jobb oldalra is indítógombot azoknak itt a cikkszám az alkatrészekhez:
Indítógomb:1459645
Jobboldali kis 3szög: 1468535 (ez a legolcsóbb kivitel, ezüst színű)
Ami fontos, hogy semmiféle díszkarika nem kell, hiába hozza a rendszer, hogy kell, én beszoptam egyenlőre
, remélem le tudom vásárolni.
Engem inkább az antenna projekted érdekelne.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11156 Dátum:
2012.09.18 kedd, 11:08:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.18 kedd, 10:45:03
Engem inkább az antenna projekted érdekelne.
Antenna projekt:
Letekertem haver autójáról a 8 cm -es antennát és kipróbáltam
őőőőő, vicc kategória.
Még a helyi állomás sem jött be rendesen.
Az én antenna talpamhoz tuti nem megy külön erősítő szál, szóval marad a 3 km hosszú antenna az autón
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11157 Dátum:
2012.09.18 kedd, 12:56:05 »
gondoltam megosztom: (holló a hollónak):
Ma reggel, M1. Jövök be tempomat 110, követőradarral ráadásul, tehát még az sincs, hogy véletlenül rámegyek egy lassabbra.
Mindenki leelőz, még a szakadt Transitok is. Bicske után viszont sűrűbb a forgalom, ugye a lassabbak is mennének gyorsabban a még lassabbaknál. Mindenki sorol be a belsőbe. Látom ezt először hátulról, de már azt látom, hogy aki engem kerül, az is már egy ideje a belsőben vonatkozik. Tehát a mögöttem lévő szakaszon a belsőben is pár autó vonatozik. Én mondom még mindig a külsőben tempomat 110, előttem kb 300m-re egy Thalia, az előtt kb 500m-re egy kamion. A belsőben a furakodás végett leesik a sebesség, kezdek elhaladni a belsőben menők mellett. Mondom majd a Thaliánál bevárok mindenkit, ha lesz hely bemegyek. Erre a Thalia is besorol a belsőbe, kb 90-95-tel. Előttem szabad az út, a radar még most sem fékez, a kamion előttem még mindig kb 6-800m-re. Thaliát elhagyom lassan. A thalia ugyi feltartja a sort mégjobban, lesz közötte és az előtte lévő(az nálam picit gyorsabban ment) között kb 10! autónyi hely. Na mondom besorolok ide. A thalia előtt kb5 autóval. Erre a tháliás elkezd rám villogni. Majd felkapcsolta folyamatosan a távfényt.
Hogy mit akart nem tudom.
(onnantól végig mögöttem volt min 50-100m-re, mert nem gyorsult fel már 100 fölé az m0-nál)
Hogy nekem mit kellett volna másképpen csinálni, azt nem tudom. (lefékezni nem fogok 70-re, hogy a belsőben utánam jövő 10 kocsi után soroljak be…)
A történetnek nincs vége.
A kocsioszlopban volt egy fekete L-es (nem írom ki ide rendszámú) fekete mk4. Mikor széthessent a belső sáv az m0 lehajtónál, utolér kb 3km múlva (kb 140nel jöhetett). Körülöttem senki, körülötte senki, én a külsőben továbbra is 110-zel.
Elmegy mellettem beáll elém, gáz elvesz, elkezdi mosni az ablakot… Először tűrtem. Aztán már nem. Láttam elgyorsít, először hezitáltam, hogy utánamegyek, aztán már nem. Autobahn tempoval utolértem (próbált szökni) nem toltam le, megvártam míg kimegy. Én is bejöttem elé (semmi leszorítás, vagy bevágás: kb 3-4 autónyival), s mostam az ablakot. Lassított én meg jöttem tovább otthagytam.
A városban vettem észre, hogy követ. Majd mikor leparkoltam odajött, s mozgó kocsiból ugatja: „te le leszel lőve; tudom, hogy hová tartozol" (nézett a kocsira) Tényleg illedelmesen kértem, hogy várjon picit, s mentem oda, de elhajtott a bátor legényke.
Na hogy ez mit akart, ezt sem tudom…
Ha tudja, hogy fórumos vagyok, meg esetleg ő is az, vagy legalább olvas itt, írja már meg priviben, hogy mit akart. Vagy mi a fhaszért mossa rám az ablakot, a sorát ugyanis nem én tartottam fel, hanem, az előtte 5-8-10 autóval menő thalia…
Kár ilyen barmokon felszívni magam. Legközelebb ráhagyom…
0 a közlekedési morálunk, s én vagyok ilyenkor egy barom, hogy felveszem ilyen hülyékkel a kesztyűt…
Igazából 1 kérdés maradt bennem: hová tartozom?
Pedig mostanában semmilyen felekezetbe, vagy egyébbe nem mentem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11158 Dátum:
2012.09.18 kedd, 13:36:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.09.18 kedd, 12:56:05
gondoltam megosztom: (holló a hollónak):
Ma reggel, ......
Sajnos vannak ilyen barmok. Pláne, hogy nem érzik át a szavak súlyát. Én is mehetek a bíróságra, mert az irodában másfél évvel ezelőtt rám csukódott a sorompó és én vagyok a barom, mert pont ott álltam. Az persze nekik nem gond, hogy valakire rácsukódik egy sorompó. Na mind1.
Nagyon sok rossz dolgot láttam a közlekedésben és leginkább elköltöznék ebből a mocsok országból, mert ennyi kulturálatlan barommal van tele. Ő akart téged megbüntetni, majd amikor hasonlót kapott, akkor fel volt háborodva.
Egyszer én is találkoztam egy hasonló állattal, akinek az volt a gondja, hogy míg ő 30-al ment én megelőztem. Na nem szált ki a seggemből. Bármerre fordultam, jött mögöttem. Gondoltam egy jót és bevittem a jobbkezesekbe és elkezdtem egy tömb körül jobbos köröket csinálni. Ugye mindig nekünk volt elsőbbségünk, így zavartalanul róttuk a köröket. A 3-nál villogott és elment én meg jót röhögtem, hogy 3 körig hintáztattam a srácot
Naplózva
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11159 Dátum:
2012.09.18 kedd, 13:41:21 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.09.18 kedd, 12:56:05
gondoltam megosztom: (holló a hollónak)....
Az a baj, nagyon vigyázni kell, mert tényleg lelőhet. (Lásd néhány éve Trabantos-kamionos eset)
Nem vagyok nagyon besz**i, de annyit nem ér a dolog. Ezeket úgyse lehet megnevelni!
Néha, ha elkap a hév, igyekszem én is a delikvens tudtára hozni, hogy most nekem baromira nem tett jót, de általában ő van felháborodva. (Földútról kijön elém, alig birok lefékezni, meg kikerülni és még ő mutogat!!! Igaz mentem is vagy 92km/órával
)
Na ilyen esetek miatt fogom beszerelni az autóba a kamerát.
Szóval igazad van, nagyon alacsonyan van közlekedési morál szintje. Köszönjük
! Talán nem csak az út szélén kellene méricskélni, meg fényképezgetni.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11160 Dátum:
2012.09.18 kedd, 13:47:20 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.09.18 kedd, 13:41:21
Az a baj, nagyon vigyázni kell, mert tényleg lelőhet. (Lásd néhány éve Trabantos-kamionos eset)
Nem vagyok nagyon besz**i, de annyit nem ér a dolog. Ezeket úgyse lehet megnevelni!
Néha, ha elkap a hév, igyekszem én is a delikvens tudtára hozni, hogy most nekem baromira nem tett jót, de általában ő van felháborodva. (Földútról kijön elém, alig birok lefékezni, meg kikerülni és még ő mutogat!!! Igaz mentem is vagy 92km/órával
)
Na ilyen esetek miatt fogom beszerelni az autóba a kamerát.
Szóval igazad van, nagyon alacsonyan van közlekedési morál szintje. Köszönjük
! Talán nem csak az út szélén kellene méricskélni, meg fényképezgetni.
Jaja, a munkahelyén az ember kap az arcára, ha nem a céghez méltón viselkedett. Ugyan ez van a hivatalos szerveknél (már amikor betartják vagy valamire hivatkozni kell). Amúgy ilyenkor a forgalom figyelő kamerák alapján küldhetnének egy ejnyebejnyét az illetőnek, hogy nem autóshoz, vagy magyar állampolgárhoz méltón viselkedett, de ez egy másik lavinát indítana el.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11161 Dátum:
2012.09.18 kedd, 14:56:35 »
Hát ez szomorú, hogy ilyenek, ennél akár durvább dolgok is megtörténhetnek az úton.
A jogosítványt iskolai végzettséghez kötném, és még akkor is intelligencia szintet mérnék, a sok suttyó járjon gyalog, busszal, amivel akar.
És tudod miért?
Nekem ha hátul ül a másfél éves és 4 hónapos gyerekem akkor ne arcoskodjon, mert ha egy ilyen miatt lesz baleset és bajuk akkor az bizony isten ha marad belőlem valami akkor a kerékkulccsal szedem ki a szemét!
Tudod kit lőtt volna le!? Szarházi suttyó az ilyen, maximum vízipisztollyal.
Az ilyenek csak ugatnak, aztán csendben elkullognak, mint ahogy a példa is mutatta.
Ilyenre van ideje, aztán bekullog a munkahelyére és becsicskul a főnökének.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11162 Dátum:
2012.09.18 kedd, 15:50:17 »
de annyi ilyen hülye eset van…
1.
Szintén M1, tempomat 120 külsőben. Közel, s távol senki. Tényleg.
De jön vmi kis fostalicska mégis. Emelkedő jön. Pont ott ér utol (kb 20m-re közelít meg hátulról, én a külsőben, ő belsőben). Én kisorolok még a kapaszkodóba is. Ő elkezd a belsőben lemaradni (1.0-1.4 nem úgy húz) Ugye van köztünk 1 szabad sáv.
Erre elkezd rám villogni.
? (szhar, kis irigy genya)
2.
Szintén pálya, kb 110-120, kint néha kamion, besorolok a belsőbe ott is kb 120-130 a tempo. Tartok rendes követési távolságot (kb 3-4 autó). Emelkedő jön. Kamion előtt kis szünet, de újabb kamion jön. A fostalicska kedvéért nem megyek ki, mert nem tudna annyi idő alatt megelőzni, hogy fékezés nélkül tudjak visszajönni a kamion előtt. Rám áll. Villog. (130-nál). Nem csinálok semmit. Kamiont elhagy. Kisorol Gázt elveszem. vissza tempomat 110-re. Erre csak elhalad a belsőben. Beáll elém. Lefékez 110-re (még a radaros tempomatom sem reagálja le) S mutogat meg röhög, hogy most büntet engem, mert 110-zel megyünk. Ágikámnak mondom: Te ez a hülye azt hiszi, hogy most büntet, hogy 110-zel megyünk, de én egyébként is annyival akartam. kb 10 perc alatt jött rá, hogy nekem ez volt a tervezett sebességem is… :-)
3.
M1, terelés. Mi oldalunkra a szembejövő belsője áthozva. Szembejövő forgalom nem nagyon van itt, inkább kint a kamionok az eredeti helyükön. A mi 2 sávunk lehúzva oldalra. Kint kamionok tömött sorban, bent személykocsik szintén tömve. Én is itt megyek utolsóként. De jön egy osztrák fittipaldi, s utolér. Rám áll, rángatja a kocsit jobbra-balra. (előttem vannak kb 30-an.) Kicsit húzódtam balra az egyik kamion miatt az ideiglenesen felragasztgatott kb 30cm magas sávjelzők mellé, kb centikre megyek mellette. A mögöttem jövő majom erre rám áll még jobban (azt hiszi őt cukkolom, pedig csak a besomfordáló kamion miatt húzódtam beljebb), húzza balra a kocsit, ráhajt ezekre a kis biszbaszokra, kb 50-et megrongál, mialatt ijedtében visszarántja a kocsit, ami beszitál, stb. Senki nem szólt hozzá, de majdnem ki is nyírhatta volna magát (átmegy a szembejövőbe, s akkor pont jönnek).
4.
M1, orangeways-es állatok.
Tök agresszívak. Az első kerekénél tartok kb, s bejön. Tol le a padkára. Nem érdekli, hogy ott vagyok, pedig nyomom a kürtöt. ? ? ? ?
(a padlógázt választottam, s megúsztam)
5.
parkolás. Bejövök minap. Egy lakótelepen parkolok általában. Mennék be a parkolóba, de a kis szervizuton, ott áll útban egy astra. Megállok mögötte, látom, hogy lát. Nem csinál semmit. Rádudálok, hogy menjen már egypicit arrébb, hogy tudjam kikerülni, mert amott meg leparkolnák. Erre indít, s elkezd tolatni ! ! ! Utolsó pillanatban vágtam rükibe a kocsit. megint dudálok, már hosszan. Leparkolok tőle kb 10m-re, megyek arra, mondom neki, hogy ha nem hosszában áll, hanem keresztben ott szélen, akkor elfér mindenki. Én ne dumáljak, mert ez a társasház parkolója, ez nem p+r parkoló (?), s én (mi) ,a akik a szomszéd irodaházba járunk semmi jogunk nincs itt parkolni, már írtak az önkorinak, ők felírják a rendszámokat ki az aki itt parkol, s nem itt lakik, stb stb. Mondom nem én tehetek róla, hogy ide épült az irodaház, de kb 1 óra múlva indulok is innen. Én ne zaklassam őt (?), erre a félcigány fiacska is beszáll a kommunikációba a 3.ról: „fogd be a szád , mert lemegyek, s beleb***ok egy téglát a kocsidba” „várjá meg lemegyek” s indult. Inkább elálltam onnan… Beszoptam, mert ezek ezek szerint hónapok/évek óta ezen duzzognak, s most volt okuk (dudálás) belémkötni.
6.
Múltkor meg egy mk3 kakaskodott előttem egy passattal, vagy mivel, szintén M1. Nem mentem közel, hogy adott esetben a hordalékokba se hajtsak bele. Nem tudom mi volt a kiváltó ok. Iszonyatosan szivatták egymást. Befékezgetések, 3 sávon át sávváltás 2mp alatt, a másik előtt satu, majd 6.ban padlógáznál az orra alá kormolok, stb. stb.
A 110-120-as tempó jó, mert kimaradok bőven a húzósabb dolgokból. De ma reggel ez sem volt jó…
Összességéban meg elégedett vagyok, mert tudom, hogy Mondi még mindig szép ótó, mert még normálisan közlekedve is sokaknak ba***a a szemit'.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11163 Dátum:
2012.09.18 kedd, 16:21:33 »
Az irigység az sajnos ott van, de ez van, hehehe!
Én hülye barom meg már kezdtem azt hinni, hogy javul az autópálya morál magyarországon.
Ezt abból következtettem ki ,hogy egyre kevesebb, sőt utanként max 1-2 aki elmegy a belső sávban csillióval M3as pályán.
Ez biztos köszönhető a magas bírságoknak, viszont a helyi, alkalmankénti kakaskodás ellen sokat tenni nem lehet, max kimaradni belőle.
Nekem ez előtt swiftem volt, ott megtanultam ,hogy nincs értelme játszani az ember agyát.
Minek? Mindig lesz erősebb, gyorsabb autó, aztán ha megelőz akkor mi van?
A következő piros lámpánál úgyis megvár
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11164 Dátum:
2012.09.18 kedd, 18:56:35 »
egy hete voltam olajcseren (80K), erre ma kaptam egy uzenetet a computertol, hogy SERVICE OIL
. Ez ugye valami olyasmit jelent, hogy ideje olajat cserelni? MI okozhatja ezt? Megoldas esetleg?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11165 Dátum:
2012.09.18 kedd, 19:00:14 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.09.18 kedd, 18:56:35
egy hete voltam olajcseren (80K), erre ma kaptam egy uzenetet a computertol, hogy SERVICE OIL
. Ez ugye valami olyasmit jelent, hogy ideje olajat cserelni? MI okozhatja ezt? Megoldas esetleg?
Nem nullázták.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11166 Dátum:
2012.09.18 kedd, 19:01:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.18 kedd, 19:00:14
Nem nullázták.
Mitől jön elő, km futás vagy olaj minőséget is mér?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11167 Dátum:
2012.09.18 kedd, 19:38:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.09.18 kedd, 19:01:42
Mitől jön elő, km futás vagy olaj minőséget is mér?
Elvileg mindettő. A dpf miatt kell.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11168 Dátum:
2012.09.18 kedd, 20:21:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.09.18 kedd, 19:01:42
Mitől jön elő, km futás vagy olaj minőséget is mér?
Nekem is volt már ilyen. A szervízben előttem nullázták, aztán 100 km után ismét dobta a hibaüzenetet. Én otthon kinulláztam, azóta jó.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Sved1K
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11169 Dátum:
2012.09.18 kedd, 20:22:13 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.09.18 kedd, 20:21:10
Nekem is volt már ilyen. A szervízben előttem nullázták, aztán 100 km után ismét dobta a hibaüzenetet. Én otthon kinulláztam, azóta jó.
hogyan tudom lenullazni?
Naplózva
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11170 Dátum:
2012.09.18 kedd, 20:32:27 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.09.18 kedd, 20:22:13
hogyan tudom lenullazni?
Zárd be az ajtókat, gyújtást add rá (ne indíts rá), majd 10-15mp fék+gáz pedálokat egyszerre folyamatosan nyomni. Ha ok asszem a végén ki is fogja írni, hogy Reset-elte a cuccot.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.18 kedd, 20:35:38 írta developer
»
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Sved1K
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11171 Dátum:
2012.09.18 kedd, 20:40:28 »
Idézetet írta: developer - 2012.09.18 kedd, 20:32:27
Zárd be az ajtókat, gyújtást add rá (ne indíts rá), majd 10-15mp fék+gáz pedálokat egyszerre folyamatosan nyomni. Ha ok asszem a végén ki is fogja írni, hogy Reset-elte a cuccot.
koszi a segitseget, sikerult!!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11172 Dátum:
2012.09.18 kedd, 21:38:20 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.18 kedd, 14:56:35
...
Tudod kit lőtt volna le!? Szarházi suttyó az ilyen, maximum vízipisztollyal.
Az ilyenek csak ugatnak, aztán csendben elkullognak, mint ahogy a példa is mutatta.
Ilyenre van ideje, aztán bekullog a munkahelyére és becsicskul a főnökének.
Ja, azt elfelejtettem írni, hogy a nagyon okos egy benzinkútra jött be utánam, de a másik irányból egy behajtani tilos felől. S az helyett, hogy a kútoszlopoknál visszafordult volna, inkább okoskodott, s kiment tovább a megint kitett behajtani tilos táblán keresztül a főútra. Vártam, hogy lendületből forduljon be vmi ARO onnan.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
joxer
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11173 Dátum:
2012.09.18 kedd, 22:30:49 »
Nekem a legnagyobb esetem az volt, amikor kétszer két sávos úton közlekedtem a külsőben. Gyalogátkelőhelynél mamika nézi mikor tud átkelni az úton. Mondom az asszonynak megállok, biztosan nagyon siet a mami. Szóval megállok, a nyugger meg leb.sz, válogatott szitkokat szór rám meg a családomra. Csak úgy járt a kezében a csíkos szatyor miközben hadonászott. De úgy higyjétek el, hogy meg se tudtam mozdulni, szóval biztosan hatott a ráolvasása. Na ez eltartott vagy egy percet, aztán miután befejezte elment, de nem a zebrán át, hanem amerről jött elment az úttól vissza. Kettőt pislogtam és megkérdeztem az asszonyt hogy ez meg mi volt. De ő sem talált rá magyarázatot. Ez is egy újabb x-akta.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11174 Dátum:
2012.09.18 kedd, 23:57:36 »
én robogóval (rendszámos) megáltam a zebránál, mert már vagy 3-an vártak ott. Ez egy 2x2sávos út volt. 6 autó ment el mellettem, az én sávomban a gyalogosok álltak a zebrán és várták, hogy megálljanak az autók.
Naplózva
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11175 Dátum:
2012.09.19 szerda, 08:28:30 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.18 kedd, 14:56:35
Hát ez szomorú, hogy ilyenek, ennél akár durvább dolgok is megtörténhetnek az úton.
A jogosítványt iskolai végzettséghez kötném, és még akkor is intelligencia szintet mérnék, a sok suttyó járjon gyalog, busszal, amivel akar.
És tudod miért?
Nekem ha hátul ül a másfél éves és 4 hónapos gyerekem akkor ne arcoskodjon, mert ha egy ilyen miatt lesz baleset és bajuk akkor az bizony isten ha marad belőlem valami akkor a kerékkulccsal szedem ki a szemét!
Tudod kit lőtt volna le!? Szarházi suttyó az ilyen, maximum vízipisztollyal.
Az ilyenek csak ugatnak, aztán csendben elkullognak, mint ahogy a példa is mutatta.
Ilyenre van ideje, aztán bekullog a munkahelyére és becsicskul a főnökének.
Ezt jól megmondtad, de van benne igazság.
Egyébként a jogsi iskolai végzettséghez van (volt?) kötve: 8 általános.
Naplózva
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11176 Dátum:
2012.09.19 szerda, 08:41:28 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.18 kedd, 16:21:33
Az irigység az sajnos ott van, de ez van, hehehe!
Én hülye barom meg már kezdtem azt hinni, hogy javul az autópálya morál magyarországon.
Ezt abból következtettem ki ,hogy egyre kevesebb, sőt utanként max 1-2 aki elmegy a belső sávban csillióval M3as pályán.
Ez biztos köszönhető a magas bírságoknak, viszont a helyi, alkalmankénti kakaskodás ellen sokat tenni nem lehet, max kimaradni belőle.
Nekem ez előtt swiftem volt, ott megtanultam ,hogy nincs értelme játszani az ember agyát.
Minek? Mindig lesz erősebb, gyorsabb autó, aztán ha megelőz akkor mi van?
A következő piros lámpánál úgyis megvár
Van ez autópályán kívül is. 2 hete sötétben megyek egy autó után kicsit távolabb, vasúti síneknél visszalassít vagy 20-ra, én 4-ben gondoltam a sínpálya után kielőzöm. Melléérek, erre a barom 2-ben iszonyatosan tolja neki, le is hagy. Csak azzal nem volt tisztában, hogy az 1.0-ás Suzukija 140-nél már eléggé sivít, én meg lazán letolom, miután megérkezik a nyomaték.
Ha már sz*vatni akar, legalább nézze meg milyen autó jön utána!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11177 Dátum:
2012.09.19 szerda, 09:47:45 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.09.18 kedd, 23:57:36
én robogóval (rendszámos) megáltam a zebránál, mert már vagy 3-an vártak ott. Ez egy 2x2sávos út volt. 6 autó ment el mellettem, az én sávomban a gyalogosok álltak a zebrán és várták, hogy megálljanak az autók.
Picit offolok még, hogy röhögjetek. Lesznek jó részek. Szóval:
Ezek szerintem csak a szimplán hülyék, (amiket Ti is írtok).
1.
Zebránál megállok, s elmennek a belsőben még 10-en az alap.
2.
Zebránál ha látom, hogy folyamatos a sor, megállok, ha vannak ott gyalogosok. Ha én vagyok az utolsó a sorban, akkor nem szoktam. De van olyan birka gyalogos, aki lelép elém, nem tud várni.
3.
Autópálya, 110-120. Rég jön mögöttem papóka a belsőben, én külsőben. Nagy nehezen lehagy. Elém jön. Ablakot rámmossa. Az ilyenekre már nem is villogok, mert elhasználnám a xenonban a mechanikát.
4.
Az, hogy a trélert forgalmi szerint már éppen húzni bíró mindenféle szakadt román-bolgár-moldáv félszemű transitok, stb viszik hazafelé a német törött alsóközép kombikat (vagy trélerre kötözött trélert, amire egy felponyvázott utánfutó van kötve! megtörtént! komolyan! mint indiában), s a belsőben menők elé mindig úgy vágnak be, hogy a tréler beszitál, a belsőben menők satuznak, na ez alap. Szerencsére ezt csak hátulról szoktam látni, olyankor inkább lemaradok, nehogy a törmelékbe hajtsak.
(a múltkor volt egy hasonló baleset az M1-en, én már csak a végeredményt láttam: kamion-nagytréler visszafelé befordulva az árokba, 0km-es autók szanaszét, fele lehullva, másik felén meg a tréler fekszik, s sütteti a hasát, minden tk-s. Fele új Tuareg volt, másik fele új Q7, meg pár vw up! vagy mi. Csórikám (kamionsofőr) egy pillanat alatt szétlocsolt ott pár 100 millát)
5.
M1 hazafelé, 120. Sehol senki. Egy vízszintesen kilőtt endevör (merci, lekszusz, ilyenek) utólér kb 200-zal (tényleg). Mellettem akkorát satuz a belsőben mint a zzzállat, kb 130-ra. Szépen besorol elém, s így megy tovább, hagy el. Nincs közöttünk semmi helyzet, csak nem értem a gondolkodását. Azt hiszi mozgó trafi vagyok, vagy egy ilyen mondinak is gyorsan kéne menni, s ha lassan megy akkor biztos van vmi trafi, vagy egyebek. Nem értem soha. Ilyen többször is előfordul.
6.
Ez durva volt: M1M7 közös szakasz. Én m1 felől belsőben. 30-as anyuka m7 felől nyomul vmi hotheccsszerűséggel. Megpróbál a legbelsőbe a közös szakaszon bejönni mögöttem úgy, hogy úgy sorol be, hogy csak a bal tükröt nézi (mögötte jönnek-e a belsőben), a gázt nyomja, s a tükör irányában lévő autómat nem látja, pedig arra néz! De annyira a tükröt nézi, hogy engem nem lát, pedig ott vagyok pár m-re, 10 óránál. Mivel több sávot vált, nem is gondol rám. Ha akkor nem rántom le a belsőben a kocsit a bal padkára a mögöttem jobbról jövő miatt, akkor simán nekem jön jobb hátul, s vszínű keresztbefordít. 110nél. Még dudálni sem tudok rá, mert mögöttem van. Mákom volt, hogy a perifériás látómezőmben kiszúrtam a belső tükörben, hogy vmi jobb hátulról el fog találni. (először azt hittem egy nagy golyó gurul nekem jobbról)
7.
Tegnapi történet. M1m7 kivezető. Anyuka nagypözsóval nyomul a belsőben, úgy, hogy az alsó motortér burkolatának az eleje! leér az aszfaltra (hátul fogják a csavarok csak), egy része már lifeg, a menetszél félig kicsapja oldalra a leszakadni készülő részeket, stb. Gyakorlatilag spaklizza a belső sávot azzal a kb 1mx1m-es lappal. Mikor megy el mellettem kimutatok neki az ablakon a kerekére, hogy ott vmi gáz van. Erre elmegy mellettem, s nekem mutogat, hogy jó-jó tudja, hogy mi van ott. Bónusz: mindezt úgy, hogy közben telefonált.
8.
konvojok. Viktorka ingázik és egyéb más kib fontos emberek. Inkább le sem írom, amikor 105-tel mennek 2 sávot elfoglalva. (hamarabb indultak, s nem érhetnek oda hamarabb, ahová mennek, mert akkor állni kellene, s az a védett embernek ilyen szempontból kockázat.) De ezért miért az m1et szhopatják?
9.
Külső sávban rendőr megy (bárhol), a megengedett sebesség 50-70-80%-ával. Mellette mindenki satuz. A belsőben menők sem mennek gyorsabban. Pl pályán 130 helyett 80-nal verjük a farkincánkat 2 sávban. Illetve nem is verjük, hanem már habosra köpüljük.
10.
rendőr kisbuszt a pályán beérem a belsőben! kb 120-szal! Várok, nem megy ki, külsőben km-ekre senki. Balra húzódok, hogy lásson. Várok, várok. Csak rendőr vagy mi. nem történik semmi. megelőzöm jobbról, néz rám kb 10 rendőr.
Engem a szándékosan hülyék szoktak kiakasztani.
pl.
1.
M1, külső sáv, tempomat 125. Előttem-mögöttem kb senki-sehol.
Aztán hátul feltűnik 2 autó, vszínű versenyeznek, mert nagyon egyszerre jönnek. A külsőben jövő meglát engem, megpróbálja a belsőben menőt alázni, hogy még mögöttem bevág elé. Nem sikerül neki. Satuz. Belsőben lévő elhúz külsőben lévő mellémjön. Nekem mutogat. Tegnap pont volt egy ilyen, de annak ellenére, hogy nem mentem a hülyegyerek után, később beértem (akkor már nem sietett). Megyek el szépen mellette (kb 120-130-cal), mindenféle arckifejezés nélkül nézem ki ül benne: megborotválkozott-rumcájsz kinézetű idióta fhasz, aki olyan fejet vág nekem, mint akit a tavaszi párzási időszak alatt minden este megkhúrt 4 fiatal, már ivarérett, hím erdei barnamedve.
2.
Nem szoktam összeesküvés-elméleteket gyártani, de sztem simán kint vannak a biztosítási csalók is. Lásd: Autópálya, 120, végig külsőben, közelben kb senki. Beér egy régi Merci, a belsőben jön jó ideje. Nekem 7 óránál lassít, de elmegy mellettem. Bejön elém kb 3-4 autónyira. majd lassít. ? ? ? Ilyenkor ugye a radaros tempomat miatt én is lassulnék, így tempomat kikapcs. Picit közeledem hozzá (nem megyek rá, nem villogok, semmi). Nem veszi a lapot, adott esetben még jobban lassít. Na ilyenkor szoktam a gázpedált cigicsikk módjára eltaposni, s előrébb menni 1-2km-rel. 20 esetből 1x utánam jön, beér. S elkezdi uezt. Mi a fhaszt akar az ilyen? Közünk nincs egymáshoz a történet előtt. Tényleg! Már rég kinőttem abból, hogy mindenkit magamra rántsak (én is suzukival kezdtem csikó koromban). Visszatérve, Na olyankor már „adok neki” (padkára vele), s onnantól veszi a lapot. Utána már nem jön utánam. Eddig egy sem mert, gondolom látta, hogy nem vagyok attól még madár, hogy 110-120-szal rotyogok csak, s ha végleg elborítja az agyam, akkor bármire képes vagyok.
3.
m1m7 kivezető, kb tömve. 1994-es piros 1.0, 3ajtós suzuki beér a belsőben (én is várok ott, hát ha hígul a dolog, s mehetnék, de sehogy sem tudok, így kivárok, bár vonatozni nem szeretek) suzukis menne nagyon. Bekapcsol vmi a műszerfal tetejére szerelt homasitás villogó piros-kék fényt. Az ő kedvéért nem megyek ki a középsőbe az éppen 1 autónyi helyre, mert az is követési távolság másnak. Biztosan nem rendőr, mert mikor elmegy mellettem látom, hogy egy takony suhanc. Én is fogok felszerelni majd ilyen bizbaszt, mert ezek szerint lehet.
4.
budaörsi osantól megyek fel m1m7-re pest felé. Balra kanyarodunk a felüljárón. Látom a sorunkat egy motor előzi balról (záróvonalon át, szembejövőben). Mellém akkor ér oda, amikor éppen bekanyarodok balra. Rá kellene mennem a jobb padkára (szigetre), hogy ő elférjen. Persze nem engedem. Lekanyarodunk. Ott jobbról megelőz a másik oldali felsorolóban, ami 50m-múlva elfogy. Elémjön. Majd fenyegetőzik. Pályára fel, elhúz pest felé. Kb fél perc múlva 200+ nál (német autópályán) mellette vagyok, s intek neki, hogy mi a probléma? Olyankor már nem fenyegetőzik, mert alig bír a nyeregben maradni a menetszél miatt. Mit hitt, hogy hová a phicsába tudok arrébb menni, amikor lekanyarodok?
Minden reggel tudnék írni valamiről.
(Vidéki városi kedvencem (gyalogosként látom): anyóka beül a halszálkás parkolóba lévő kocsiba, kinéz hátra balra, majd: 1:ajtó bezár, hogy ki tud-e tolatni. Nem jön senki. Ekkor 2:indít, 3:övet beköt, 4:nagy nehezen rükit kapcsol, vagy ellenőriz, hogy rükiben van-e, s újabb szétnézés nélkül kitolat b+. Többször látok ilyet. Bónusz: aki elé kivág, az satuz, anyázás, még anyóka mutogat!, de ő nem tud elhúzni, mert 5:a váltózár be van csukva éppen, olyankor (6-végtelenig) autó leállít, tattara, tattara, tattara.)
Amin megszakadtam a röhögéstől: város, 2 anyóka bünteti egymást menet közben. Egymás után mennek, s úgy kommunikálnak, hogy mindkettő anyázik, mutogat és dudál. Az elöl lévő is! Először azt hittem, hogy vmi eldurvult lakodalmi menet egy részei lehetnek.
Na nem offolok tovább.
Igazából, mint ha az lenne, hogy amikor van hely, s én is föld-föld üzemmódban használom a kocsit, akkor nem nagyon piszkál senki, nem jönnek utánam, stb stb. Ráadásul 170-180tól már nem is jönnek ki mások elé sem annyira. Stealt igazold már vissza, hogy lehet nekem is 0-1 –ben kéne járnom, mert úgy nincs probléma…
Lehet az a baj, hogy a 110-120-szal gyengének mutatom magam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11178 Dátum:
2012.09.19 szerda, 09:51:28 »
Szerintetek az indítógomb az csak a programozás miatt olyan, hogy nyomva kell tartani addig míg be nem indul az autó vagy ilyen és kész?
Tegnap ültem egy OFF-ba, ott tök elegáns, hogy rányomsz a gombra majd ő megtekeri az önindítót és kész, nem kell nyomni, mint a csengőt, hanem okosba megoldja magának. Jó párszor szervíz alkalmakkor belefutottak a szerelők is már nálam abba, hogy gyújtás, kuplung be és egy pillanatra rányom a gombra, aztán én meg tépem a hajam, hogy neeeee tedd tönkre az önindítómat, nyomjad azt a gombot amíg be nem indul. Erre mindig az volt a válasz, hogy más autókban ez nem így működik
Vajon a Ford ezt miért nem így oldotta meg? Maga az indítógomb tudja, kérdés, hogy a vezérlés miért nem így reagál rá.
Naplózva
radish
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11179 Dátum:
2012.09.19 szerda, 10:03:12 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.19 szerda, 09:51:28
Szerintetek az indítógomb az csak a programozás miatt olyan, hogy nyomva kell tartani addig míg be nem indul az autó vagy ilyen és kész?
Tegnap ültem egy OFF-ba, ott tök elegáns, hogy rányomsz a gombra majd ő megtekeri az önindítót és kész, nem kell nyomni, mint a csengőt, hanem okosba megoldja magának. Jó párszor szervíz alkalmakkor belefutottak a szerelők is már nálam abba, hogy gyújtás, kuplung be és egy pillanatra rányom a gombra, aztán én meg tépem a hajam, hogy neeeee tedd tönkre az önindítómat, nyomjad azt a gombot amíg be nem indul. Erre mindig az volt a válasz, hogy más autókban ez nem így működik
Vajon a Ford ezt miért nem így oldotta meg? Maga az indítógomb tudja, kérdés, hogy a vezérlés miért nem így reagál rá.
Hát Én nem tudom, hogy melyik a helyes, de az enyém olyan, hogy ha nyomom a féket - és ugye "P" állásban van a váltó - akkor elég csak egy szösszenetnyire benyomni a gombot és beindul. Szoktam játszani, hogy már rég nincs ott a kezem, amikor el kezdi tekerni az önindítót. Szerintem valami nálad nem oké, ha nem ilyen.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11180 Dátum:
2012.09.19 szerda, 10:24:13 »
Lehet
Utánajárok!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11181 Dátum:
2012.09.19 szerda, 10:29:50 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.09.19 szerda, 10:24:13
Lehet
Utánajárok!
Nekem is úgy működik a gomb, mint neked.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
chrispooh
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11182 Dátum:
2012.09.19 szerda, 11:46:11 »
Sziasztok! Végre megérkezett a kiválasztott egy 2008-as fehér kombi mondeo személyében. Hihetetlen az autó, nagyon tetszik. Első kilométereimet fülig érő szájjal tettem meg vele
Pár kérdésem összegyűlt, remélem tudtok bennük segíteni.
1. A csomagtérben lehet valahogy világosságot gerjeszteni, ha felnyitom az ajtót?
2. Be lehet állítani, hogy ha lezárom az autót, akkor a visszapillantók becsukódjanak? Belülről lehet állítani, de hasznos lenne, ha zárás után egyből becsukódnának.
3. Volt már valakinek olyan, hogy elsőre felismerte a bluetooth telefont, de utána nem hajlandó vele együttműködni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11183 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:07:20 »
Idézetet írta: chrispooh - 2012.09.19 szerda, 11:46:11
Sziasztok! Végre megérkezett a kiválasztott egy 2008-as fehér kombi mondeo személyében. Hihetetlen az autó, nagyon tetszik. Első kilométereimet fülig érő szájjal tettem meg vele
Pár kérdésem összegyűlt, remélem tudtok bennük segíteni.
1. A csomagtérben lehet valahogy világosságot gerjeszteni, ha felnyitom az ajtót?
2. Be lehet állítani, hogy ha lezárom az autót, akkor a visszapillantók becsukódjanak? Belülről lehet állítani, de hasznos lenne, ha zárás után egyből becsukódnának.
3. Volt már valakinek olyan, hogy elsőre felismerte a bluetooth telefont, de utána nem hajlandó vele együttműködni?
1. Igen.
2. Nem.
3. Igen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
chrispooh
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11184 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:11:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.19 szerda, 12:07:20
1. Igen.
2. Nem.
3. Igen.
Már mindent értek.
Naplózva
chrispooh
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11185 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:23:20 »
Idézetet írta: chrispooh - 2012.09.19 szerda, 12:11:41
Már mindent értek.
Bocs, egyet nem
Láttam már olyan mondit, ami behajtotta a tükröt, mikor lezárták. Ez hogy lehet?
Naplózva
radish
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11186 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:26:00 »
Idézetet írta: radish - 2012.09.19 szerda, 10:03:12
Hát Én nem tudom, hogy melyik a helyes, de az enyém olyan, hogy ha nyomom a féket - és ugye "P" állásban van a váltó - akkor elég csak egy szösszenetnyire benyomni a gombot és beindul. Szoktam játszani, hogy már rég nincs ott a kezem, amikor el kezdi tekerni az önindítót. Szerintem valami nálad nem oké, ha nem ilyen.
Na szóval, az enyém így működik:
http://dl.dropbox.com/u/2468679/20120919_121834.mp4
A tükör engem pont fordítva érdekelne, azaz, hogy ne csukódjon minden alkalommal be. Apropó tükör: A könyv szerint be lehet állítani, hogy tolatáskor lebillenjen, de nekem többszöri nekifutásra sem ment. Van valami trükkje, vagy lehet, hogy még sincs benne?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.19 szerda, 12:27:57 írta radish
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11187 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:27:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.19 szerda, 10:29:50
Nekem is úgy működik a gomb, mint neked.
nekem is. Ha van más megoldás, érdekel.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11188 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:27:14 »
Idézetet írta: chrispooh - 2012.09.19 szerda, 12:11:41
Már mindent értek.
Tomi arra gondolhatott, hogy:
1, Ha a csomagtartót felnyitod akkor automatikusan kapcsolni kell a világításnak. ha nem akkor izzó, foglalat vagy vezetékgond lesz.
2,
Csak a memóriás ülésekkel szerelt autók tudják automatikusan becsukni a külső tükröt.
Vagy mindegyik. DE, láttam olyat is ahol belül nem volt ilyen kapcsoló, azzal mi a helyzet?
3, Nálam is volt, telefonon be kell állítani hitelesítettre a kapcsolatot, onnantól mindig működnie kell.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.19 szerda, 12:33:57 írta CsZoli
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11189 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:28:39 »
Idézetet írta: chrispooh - 2012.09.19 szerda, 11:46:11
Sziasztok! Végre megérkezett a kiválasztott egy 2008-as fehér kombi mondeo személyében. Hihetetlen az autó, nagyon tetszik. Első kilométereimet fülig érő szájjal tettem meg vele
Pár kérdésem összegyűlt, remélem tudtok bennük segíteni.
1. A csomagtérben lehet valahogy világosságot gerjeszteni, ha felnyitom az ajtót?
2. Be lehet állítani, hogy ha lezárom az autót, akkor a visszapillantók becsukódjanak? Belülről lehet állítani, de hasznos lenne, ha zárás után egyből becsukódnának.
3. Volt már valakinek olyan, hogy elsőre felismerte a bluetooth telefont, de utána nem hajlandó vele együttműködni?
1: igen (én csináltam saját ledeset is, lsd wiki).
2: igen (IDS)
3: Nekem nem (HTC, SE: ok) másnak talán igen.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
radish
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11190 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:28:46 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.09.19 szerda, 12:27:14
Tomi arra gondolhatott, hogy:
2, Csak a memóriás ülésekkel szerelt autók tudják automatikusan becsukni a külső a külső tükröt.
Nem memóriás az ülés és csukódik.
Naplózva
radish
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11191 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:29:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.09.19 szerda, 12:28:39
2: igen (IDS)
Szia!
Az IDS részt kell programozni?
Naplózva
Gerike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11192 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:31:25 »
Idézetet írta: chrispooh - 2012.09.19 szerda, 11:46:11
2. Be lehet állítani, hogy ha lezárom az autót, akkor a visszapillantók becsukódjanak? Belülről lehet állítani, de hasznos lenne, ha zárás után egyből becsukódnának.
3. Volt már valakinek olyan, hogy elsőre felismerte a bluetooth telefont, de utána nem hajlandó vele együttműködni?
2. Én ha bezárom az autót, akkor a tükör behajlik. 2010-es az autó, viszont még a facelift előtti, tehát szerintem a tiédnek is így kéne működnie, hiszen szerintem ennek pont az lenne a lényege, hogy amikor leparkolsz valahol, akkor ne vigyék le a tükrödet (olyan egyszerűen
)
3. Próbáld meg, hogy a telefonból, és a rádióból is törlöd a párosítást, és csináld újra az egészet, hátha..
Idézetet írta: radish - 2012.09.19 szerda, 12:26:00
Apropó tükör: A könyv szerint be lehet állítani, hogy tolatáskor lebillenjen, de nekem többszöri nekifutásra sem ment. Van valami trükkje, vagy lehet, hogy még sincs benne?
Az elvileg úgy működik, hogy ha azt akarod, hogy pl. a jobb oldali tükör billenjen le, akkor értelemszerűen a tükör állítónál a pöcköt jobb oldalra teszed, be rükverc-be, majd így beállítod, hogy neked hogyan lenne megfelelő a tükör. Ekkor ha legközelebb rükvercbe teszed, és a pöcök jobb oldalra van tolva, akkor a tükör beáll a beállított pozícióba.
Naplózva
2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11193 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:31:56 »
Idézetet írta: radish - 2012.09.19 szerda, 12:28:46
Nem memóriás az ülés és csukódik.
Na, megint javítanom kell a hozzászólásom!
Viszont a tükörlap billentést biztosan csak a memóriás üléssel szerelt verziók tudják.
Naplózva
radish
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11194 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:32:44 »
Idézetet írta: Gerike - 2012.09.19 szerda, 12:31:25
Az elvileg úgy működik, hogy ha azt akarod, hogy pl. a jobb oldali tükör billenjen le, akkor értelemszerűen a tükör állítónál a pöcköt jobb oldalra teszed, be rükverc-be, majd így beállítod, hogy neked hogyan lenne megfelelő a tükör. Ekkor ha legközelebb rükvercbe teszed, és a pöcök jobb oldalra van tolva, akkor a tükör beáll a beállított pozícióba.
Hát, így próbálgattam, de sajnos semmi.
Naplózva
radish
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11195 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:34:30 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.09.19 szerda, 12:31:56
Na, megint javítanom kell a hozzászólásom!
Viszont a tükörlap billentést biztosan csak a memóriás üléssel szerelt verziók tudják.
Akkor ez lehet nálam a probléma.
Mindegy, van a fiókomban valahol még valamilyen PC memóriamodul, este belevarratom a nejemmel az ülésbe és máris lesz memóriás ülés.
Naplózva
chrispooh
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11196 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:36:16 »
Idézetet írta: Gerike - 2012.09.19 szerda, 12:31:25
2. Én ha bezárom az autót, akkor a tükör behajlik. 2010-es az autó, viszont még a facelift előtti, tehát szerintem a tiédnek is így kéne működnie, hiszen szerintem ennek pont az lenne a lényege, hogy amikor leparkolsz valahol, akkor ne vigyék le a tükrödet (olyan egyszerűen
)
3. Próbáld meg, hogy a telefonból, és a rádióból is törlöd a párosítást, és csináld újra az egészet, hátha..
Az elvileg úgy működik, hogy ha azt akarod, hogy pl. a jobb oldali tükör billenjen le, akkor értelemszerűen a tükör állítónál a pöcköt jobb oldalra teszed, be rükverc-be, majd így beállítod, hogy neked hogyan lenne megfelelő a tükör. Ekkor ha legközelebb rükvercbe teszed, és a pöcök jobb oldalra van tolva, akkor a tükör beáll a beállított pozícióba.
Ez érdekes. Nekem nem teszi, és a manual-ban sem találtam erre vonatkozó részt. De gondolom ha már belül van kapcsolóm és működik is vele, akkor valahogy csak meg lehet oldani.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11197 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:36:38 »
Idézetet írta: radish - 2012.09.19 szerda, 12:32:44
Hát, így próbálgattam, de sajnos semmi.
Este kipróbálom
Naplózva
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11198 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:36:55 »
Idézetet írta: radish - 2012.09.19 szerda, 12:34:30
Akkor ez lehet nálam a probléma.
Mindegy, van a fiókomban valahol még valamilyen PC memóriamodul, este belevarratom a nejemmel az ülésbe és máris lesz memóriás ülés.
Érzésem szerint az kevés lesz!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11199 Dátum:
2012.09.19 szerda, 12:38:24 »
Idézetet írta: radish - 2012.09.19 szerda, 12:29:58
Szia!
Az IDS részt kell programozni?
Ja.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
217
218
219
220
221
222
223
[
224
]
225
226
227
228
229
230
231
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ