Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:37:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11992706 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13800 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:46:26 »


OFF
Tegnap haza felé osztrákoknál nem pályán jöttünk vagy 150 km -t se oda, se hazafelé.
Megnéztük a Schladmingi világkupa versenyt, de nem is ez a lényeg. Ez alatt a közel 300 km alatt 1 db kátyúba sikerült belemennem,de az is inkább kátyúcska volt, az autó szinte meg se rezzent tőle (nem ehhez van szokva).
Itthon Tbányánál lejöttünk a pályáról, és Tarján-Héreg-Bajna útvonalon jöttünk haza Esztergomba.
Ezalatt a 40 km alatt 300 kátyúba zuhant bele az autó. Csodálkozom,hogy ki akar esni a jobb első kerék a helyéről? Smiley
A másik,hogy esett a hó, de csak úgy módjával. Szerintetek tiszta volt a közút? Hát nem.

Szeretek kijárkálni szomszédainkhoz nyugat felé, mert feltőltődöm egy kicsit,hogy így is lehet élni, élni hagyni az embereket.
Egyik éjjel reggelre virradóra leesett vagy 70 cm hó, híradások meg sem említik, mire felébredtünk, reggel 8ra tiszta volt minden, olyan szinten,hogy elgondolkodtam,hogy padlófűtés van az utakoban.
Nálunk 5 szezon alatt esik le egy helyen 70 cm hó, de arról 1 hétig cikkezik a sajtó,hogy mekkora katasztrófa helyzet van.

Annyira, de annyira megérdemli ez az ország a sorsát, szánalom ami itt van.
Ráadásul megérkezve országszégyene Esztergom városába, itt fogadott a legtöbb tankcsapda az utakon, de brutálisak.

Ami szép,hogy ugyanazon cégek építenek utakat itt is, ott is.
Akkor itt miért kell ellopni mindent az aszfaltból, vagy itthon finisher nélkül aszfaltoznak ezek a semmire kellők?
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13801 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 18:41:17 »

OFF
Szeretek kijárkálni szomszédainkhoz nyugat felé, mert feltőltődöm egy kicsit,hogy így is lehet élni, élni hagyni az embereket.
Egyik éjjel reggelre virradóra leesett vagy 70 cm hó, híradások meg sem említik, mire felébredtünk, reggel 8ra tiszta volt minden, olyan szinten,hogy elgondolkodtam,hogy padlófűtés van az utakoban.
Nálunk 5 szezon alatt esik le egy helyen 70 cm hó, de arról 1 hétig cikkezik a sajtó,hogy mekkora katasztrófa helyzet van.

Annyira, de annyira megérdemli ez az ország a sorsát, szánalom ami itt van.
Ráadásul megérkezve országszégyene Esztergom városába, itt fogadott a legtöbb tankcsapda az utakon, de brutálisak.

Ami szép,hogy ugyanazon cégek építenek utakat itt is, ott is.
Akkor itt miért kell ellopni mindent az aszfaltból, vagy itthon finisher nélkül aszfaltoznak ezek a semmire kellők?

jópár éve Németo. bajor részén voltunk egy utolsó kis falu, utolsó kis zsákutcájában
éjszaka kb 40cm esett le, de reggel 7-re ebben az utolsó kis zsákutcában is el volt tolva

más, de út
az autóút/pálya javításokat is éjszakára teszik, hogy ne okozzon +dugókat
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.10 vasárnap, 18:43:50 írta ST220_Gab » Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #13802 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 18:42:36 »

Én is belementem egy kátyúba, a főúton.
Ütött akkorát, hogy a felni megsérült.  szomoru1
Még jó, hogy sikerült megcsináltatni!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13803 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 18:45:04 »

Én is belementem egy kátyúba, a főúton.
Ütött akkorát, hogy a felni megsérült.  szomoru1
Még jó, hogy sikerült megcsináltatni!

eddig még megúsztam....koppkoppkopp
pedig 18" -assal járok
Naplózva
Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #13804 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 14:36:57 »

Motorolaj ügyileg most akkor mi javasolt 2009-es 2.0TDCI-be (DPF?) ?

Formula F vagy XR vagy valami más ?

Össze-vissza mond mindenki mindent.

Köszi.
Naplózva
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #13805 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 15:07:15 »

Motorolaj ügyileg most akkor mi javasolt 2009-es 2.0TDCI-be (DPF?) ?

Formula F vagy XR vagy valami más ?

Össze-vissza mond mindenki mindent.

Köszi.

Az enyém 2008. augusztusi az elejétől fogva ezt raktam bele (a szervíz is) Mobil FE 5w-30.
1-1,5 éve változott a neve most ez van benne:Mobil Super 3000  Formula FE 5W-30
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13806 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 15:23:11 »

ha valaki nettó 300e ft összegben vesz kuplungot az unixtól, akkor 50l motorolajat kap ajándékba. (hordóban, autóhoz)
nekem kéne vennem egy kettős tömegű lendkereket, de ez "csak"160e ft. ha valaki akar csatlakozni valamivel akkor elgondolkodhatunk rajta. vagy nem .
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13807 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 18:30:05 »

Motorolaj ügyileg most akkor mi javasolt 2009-es 2.0TDCI-be (DPF?) ?

Formula F vagy XR vagy valami más ?

Össze-vissza mond mindenki mindent.

Köszi.
Már mind a kettő ugyanolyan jó. A Ford Formula F és a Motorcraft XR is.
Az a lényeg, hogy szereplejen rajta a WSS-M2C913-C minősítés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13808 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 21:40:45 »

Carel,

Ha kell, ingyé tudok adni 3000 km-t futott Motorcraftot, próbára Smiley, csütörtökön eresztem le.
Ebből gondolom kiderül a véleményem arról a szarról!
Naplózva
Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #13809 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 23:04:14 »

Carel,

Ha kell, ingyé tudok adni 3000 km-t futott Motorcraftot, próbára Smiley, csütörtökön eresztem le.
Ebből gondolom kiderül a véleményem arról a szarról!

És mit öntesz bele helyette ?
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13810 Dátum: 2013.02.12 kedd, 09:50:10 »

Sziasztok!

A mondeom olyat kezdett csinálni (MKIV.-es, mert van III-asom is  Wink ), hogy 1500-as fordulat fölött fújja csak a meleg levegőt, ha visszacsökkentem a fordulatszám, híába van maxon a fűtés, hideget fúj. A motor pedig üzemi hőmérsékleten van.
Van valakinek valami ötlete? Mi lehet a gond?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13811 Dátum: 2013.02.12 kedd, 10:08:20 »

Carel,

Ha kell, ingyé tudok adni 3000 km-t futott Motorcraftot, próbára Smiley, csütörtökön eresztem le.
Ebből gondolom kiderül a véleményem arról a szarról!
egy fényképet kérhetünk a kijövő olajról? megnézném hogy néz ki 3000 km után.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13812 Dátum: 2013.02.12 kedd, 12:48:03 »

Fekete lesz mint az allat.
100 km utan is fekete mar az olaj, ezek a dizelek mar csak ilyenek. vigyor3
Naplózva
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #13813 Dátum: 2013.02.12 kedd, 16:39:17 »

hali!

visszaolvastam vagy 50-60 oldalt itt is és a tdci motorok topikot is elolvastam.
egy páran azt írták, hogy ezek alapján döntöttek inkább a 2.0 motor mellett, nekem ez annyira nem egyértelmű választás.

az én olvasatom szerint a 2.0 az újabb (peugeot hdi) motor, nyomatékosabb (jobb vezetési élmény) és gazdaságosabb mint az 1.8 mert csak 2-3 dl-rel iszik többet százon. az olvasás közben nézegettem, hogy kinek milyen motorral van a kocsija és főleg a 2.0 motoros fórumtársak írtak problémákat vagyis ezekkel vagy több a probléma  vagy több embernek van ilyen és ezért több is a "meghibásodási hozzászólás" vagy az 1.8 motoros fórumtársakból van kevesebb vagy az 1.8-as motorral kevesebb a baj.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #13814 Dátum: 2013.02.12 kedd, 18:29:35 »

Sziasztok!

A mondeom olyat kezdett csinálni (MKIV.-es, mert van III-asom is  Wink ), hogy 1500-as fordulat fölött fújja csak a meleg levegőt, ha visszacsökkentem a fordulatszám, híába van maxon a fűtés, hideget fúj. A motor pedig üzemi hőmérsékleten van.
Van valakinek valami ötlete? Mi lehet a gond?

Kienyenlítő tartályban nézted a fagyálló szintet???!

Lehet, hogy annyira alacsony, hogy a fűtéscsőbe (az van a legmagasabban) nem nyomja fel a vízet, csak fordulaton....

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13815 Dátum: 2013.02.12 kedd, 20:37:45 »

hali!

visszaolvastam vagy 50-60 oldalt itt is és a tdci motorok topikot is elolvastam.
egy páran azt írták, hogy ezek alapján döntöttek inkább a 2.0 motor mellett, nekem ez annyira nem egyértelmű választás.

az én olvasatom szerint a 2.0 az újabb (peugeot hdi) motor, nyomatékosabb (jobb vezetési élmény) és gazdaságosabb mint az 1.8 mert csak 2-3 dl-rel iszik többet százon. az olvasás közben nézegettem, hogy kinek milyen motorral van a kocsija és főleg a 2.0 motoros fórumtársak írtak problémákat vagyis ezekkel vagy több a probléma  vagy több embernek van ilyen és ezért több is a "meghibásodási hozzászólás" vagy az 1.8 motoros fórumtársakból van kevesebb vagy az 1.8-as motorral kevesebb a baj.


Szerintem azért ez az arány, mert több 2.0 van a fórumon. Nekem csak nyáron volt egy hibám, de az nem függ attól, hogy milyen moci van benne. Azon kívül még semmi nem volt (kopp, kopp, kopp)
Naplózva
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #13816 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:12:10 »

mindegyik mondeo tud pillanatnyi és átlagfogyasztást mérni?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13817 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:27:45 »

mindegyik mondeo tud pillanatnyi és átlagfogyasztást mérni?

Átlagot igen, pillanatnyit nem.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13818 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:38:47 »

Átlagot igen, pillanatnyit nem.
és a ku.rva fagyálló szintet se jelzi... most hogy termosztát gondban vagyok, elég jól jönne, persze a 2005/01 astra H elegance tudta... érdekes...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13819 Dátum: 2013.02.12 kedd, 22:48:58 »

és a ku.rva fagyálló szintet se jelzi... most hogy termosztát gondban vagyok, elég jól jönne, persze a 2005/01 astra H elegance tudta... érdekes...
az meg nem jelzi a vízhőfokot...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13820 Dátum: 2013.02.12 kedd, 23:05:32 »

az meg nem jelzi a vízhőfokot...

MKIV sem
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13821 Dátum: 2013.02.12 kedd, 23:06:55 »

MKIV sem

de jelzi
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13822 Dátum: 2013.02.12 kedd, 23:07:44 »

MKIV sem
?   galaxy smax igen.   ugyanaz az óra van benne
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13823 Dátum: 2013.02.12 kedd, 23:15:49 »

?   galaxy smax igen.   ugyanaz az óra van benne

MKV-is
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13824 Dátum: 2013.02.12 kedd, 23:55:46 »

MKV-is
és hogy?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13825 Dátum: 2013.02.13 szerda, 00:03:51 »

és hogy?

van rá egy mutatós műszer a műszerfalon és mutatja a víz hőmérsékletét.

Amúgy emlékeim szerint a teszter vagy milyen módban még az olajhőmérsékletet és egyéb hőmérsékletet is kiír.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13826 Dátum: 2013.02.13 szerda, 00:05:21 »

van rá egy mutatós műszer a műszerfalon és mutatja a víz hőmérsékletét.

Amúgy emlékeim szerint a teszter vagy milyen módban még az olajhőmérsékletet és egyéb hőmérsékletet is kiír.
bocs, ez utóbbi érdekelne engem is.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13827 Dátum: 2013.02.13 szerda, 00:23:05 »

bocs, ez utóbbi érdekelne engem is.

http://www.youtube.com/watch?v=jHZthnOaBmE

Instrument Cluster Self-Diagnostic Mode
 
1. To enter the instrument cluster Self-Diagnostic Mode. Simultaneously press and hold the OK button and turn the ignition switch from position 0, to position II.
 
2. Entry to the Self-Diagnostic Mode is confirmed when 'TEST' is displayed in the information and message center display. The set button must be released within three seconds of 'TEST' being displayed or the instrument cluster will exit the Self-Diagnostic Mode.
 
3. To navigate through or skip any of the instrument cluster Self-Diagnostic Mode tests, press the OK button. If the OK button is pressed for more than 3 seconds between tests, the instrument cluster will exit the Self-Diagnostic Mode.
 
4. The Self-Diagnostic Mode is deactivated when the ignition switch is turned to the OFF position or low battery voltage is detected.
 
5. If input data to the instrument cluster is missing or invalid, the information and message center will display '----'
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13828 Dátum: 2013.02.13 szerda, 07:54:40 »

MKIV sem
Jelzi. main menu / information / coolant temperature
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13829 Dátum: 2013.02.13 szerda, 13:34:46 »

Átlagot igen, pillanatnyit nem.
Pillanatnyit már a MKIII-asokis ki tudták jelezni olyan 2003 végi gyártástól , csak kevésben volt aktiválva alapból. gyári diaggal kellett aktiválni. Ha a III-asokban bennt volt akkor benne van a IV-esekben is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13830 Dátum: 2013.02.13 szerda, 14:33:46 »

Pillanatnyit már a MKIII-asokis ki tudták jelezni olyan 2003 végi gyártástól , csak kevésben volt aktiválva alapból. gyári diaggal kellett aktiválni. Ha a III-asokban bennt volt akkor benne van a IV-esekben is.

Műszercsoport függő! Nem feltétlenül tudja. És a műszercsoportnál is nem a típus, hanem a gyártási idő számít!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13831 Dátum: 2013.02.13 szerda, 16:03:49 »

Jelzi. main menu / information / coolant temperature

ok, előtúrni az legutolsó helyről Smiley
felületesen néztem át
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13832 Dátum: 2013.02.13 szerda, 16:10:53 »

ok, előtúrni az legutolsó helyről Smiley
felületesen néztem át
Jobban már nem tudták elrejteni.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13833 Dátum: 2013.02.13 szerda, 16:12:30 »

Műszercsoport függő! Nem feltétlenül tudja. És a műszercsoportnál is nem a típus, hanem a gyártási idő számít!
Nehéz elhinni, hogy amit már tudott az összes MKIII-as az utolsó szériákban, hogy attól visszaléptek volna a IV-esnél.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13834 Dátum: 2013.02.13 szerda, 16:56:32 »

Nehéz elhinni, hogy amit már tudott az összes MKIII-as az utolsó szériákban, hogy attól visszaléptek volna a IV-esnél.

Én próbáltam előhívni, 2szer is. Tönkre is tették az autót, műszercsoportot kell cserélnem ahhoz,hogy elögyűjjön a kis genya, annyit nem ér az egész.
2007.05. havi gyártású műszercsoport még nem alkalmas rá.
2008tól már tuti tudja.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13835 Dátum: 2013.02.13 szerda, 17:03:56 »

Nehéz elhinni, hogy amit már tudott az összes MKIII-as az utolsó szériákban, hogy attól visszaléptek volna a IV-esnél.

Mk3 f1 és f2 között nem léptek vissza dolgokból? Dehogynem. Szóval na látod...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13836 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:20:10 »

Mk3 f1 és f2 között nem léptek vissza dolgokból? Dehogynem. Szóval na látod...
hja... MK4 kitámasztórudas motorháztető?Huh???  falbav falbav falbav falbav falbav
mekkora ótvar. egy sima H astra is tudta, igaz, a J is kitámasztós... szóval nem csak itt van ilyen... de akkor is tré...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13837 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:22:40 »

hja... MK4 kitámasztórudas motorháztető?Huh???  falbav falbav falbav falbav falbav
mekkora ótvar. egy sima H astra is tudta, igaz, a J is kitámasztós... szóval nem csak itt van ilyen... de akkor is tré...

Sztem meg az a ciki, ha már kell teleszkóp. Mert az azt jelenti, hoyg sokat kell nyitogatni a motorháztetőt.  smile
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13838 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:33:46 »

Sztem meg az a ciki, ha már kell teleszkóp. Mert az azt jelenti, hoyg sokat kell nyitogatni a motorháztetőt.  smile
télen 2-3 naponta szélvédőmosó hogy mást ne mondjak, meg nyáron a sok bogártól ugyanez... ingben, zakóban nem túl kellemes, (de ez legyen a legnagyobb gondom...persze, értem én)  Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13839 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:37:17 »

télen 2-3 naponta szélvédőmosó hogy mást ne mondjak, meg nyáron a sok bogártól ugyanez... ingben, zakóban nem túl kellemes, (de ez legyen a legnagyobb gondom...persze, értem én)  Wink

Nyáron kb kétszer nyitom ki, télen meg négyszer max. Annyit ki lehet bírni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13840 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:58:40 »

hja... MK4 kitámasztórudas motorháztető?Huh???  falbav falbav falbav falbav falbav
mekkora ótvar. egy sima H astra is tudta, igaz, a J is kitámasztós... szóval nem csak itt van ilyen... de akkor is tré...

az nem azé lett
csak egy fellángolás volt, de rájöttek hogy törésnél balesetveszélyes a teleszkóp...
legalábbis magyarázat az van Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13841 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:22:30 »

az nem azé lett
csak egy fellángolás volt, de rájöttek hogy törésnél balesetveszélyes a teleszkóp...
legalábbis magyarázat az van Smiley
jó nagy kamu duma.. a vaspálca olcsóbb mint  2 teleszkóp.   nem tudom elképzelni, h 1 balesetnél bármi jelentősége van, h pálca vagy teleszkóp van a csukott mot. tető alatt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13842 Dátum: 2013.02.13 szerda, 22:53:31 »

jó nagy kamu duma.. a vaspálca olcsóbb mint  2 teleszkóp.   nem tudom elképzelni, h 1 balesetnél bármi jelentősége van, h pálca vagy teleszkóp van a csukott mot. tető alatt.


Itt a pont. A biznisz le se szarja hogy hany db gyalogos doglik meg a teleszkop miatt.
Viszont profit hajhaszas van. 2 db ilyen teleszkop a gyarnak 2 ezer penz. A vas rud meg 200 penz festve, a sarga muanyag
patent 10 penz. Szamoljatok ki mennyit is sporoltak ezen.
Ebbol valaki Bora-Boran evekig nyaral es kozben rohog azon hogy benyalattak a neppel a gyalogos vedelem dumat.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13843 Dátum: 2013.02.13 szerda, 23:07:26 »

Nyáron kb kétszer nyitom ki, télen meg négyszer max. Annyit ki lehet bírni...
úgy én is kibírnám...én sajna tiszta ablak mániás vagyok...
Naplózva
Hectoryus
Vendég
« Új hozzászólás #13844 Dátum: 2013.02.13 szerda, 23:29:54 »

Sziasztok! Nem tudjátok, hogy mit lehet kezdeni a memóriás üléssel, ha billeg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13845 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 07:00:21 »

Sziasztok! Nem tudjátok, hogy mit lehet kezdeni a memóriás üléssel, ha billeg?
alátetezni kell. Sakos nak is billegett....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13846 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 08:08:37 »

Enyém is billeg, megcsinálnám, de nem tudom mit kell célirányosan javítani, várok hátha feldob valaki róla egy wikit, aztán már szedem is ki az ülést. Mert a gyári javító szett ára nagyon borsos, szóval az az út nem járható részemről.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13847 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 08:08:40 »

alátetezni kell. Sakos nak is billegett....
Sokmindenkinek billegett.
A márkaszerviz kb. 100 ezres áron ajánl majd hozzá keret cserét.
Mivel típushiba, garanciában is javították. Persze a Ford nem hülye, és nem cseréli ugyanezt a keretet garanciában, hanem kiadtak egy javító készletet hozzá. Na igen, földi halandó ezt nem vásárolhatja meg, neki ott a keret 100-ért.

Amikor vettem az autót lötyögött ez a sz@r. Mondtam a keret cserét a kereskedőnek. Azt mondta, hogy 20 éve autószerelő, nehogy egy lötyögő ülés kifogjon rajta. Lélekben neki adtam igazat. Meg is csinálta, azóta is jó.
Valami műanyag perselyek kikopnak, azokat kell alátétekkel helyettesíteni.

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13848 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 09:26:50 »

Sokmindenkinek billegett.
A márkaszerviz kb. 100 ezres áron ajánl majd hozzá keret cserét.
Mivel típushiba, garanciában is javították. Persze a Ford nem hülye, és nem cseréli ugyanezt a keretet garanciában, hanem kiadtak egy javító készletet hozzá. Na igen, földi halandó ezt nem vásárolhatja meg, neki ott a keret 100-ért.

Amikor vettem az autót lötyögött ez a sz@r. Mondtam a keret cserét a kereskedőnek. Azt mondta, hogy 20 éve autószerelő, nehogy egy lötyögő ülés kifogjon rajta. Lélekben neki adtam igazat. Meg is csinálta, azóta is jó.
Valami műanyag perselyek kikopnak, azokat kell alátétekkel helyettesíteni.


ami kb 500 ft, meg a szakinak a tiszteletdíj, nem?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13849 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 09:28:44 »

Na már csak azt kéne pontosítani,hogy melyik műanyag persely kopott ki Smiley

Balogh Tamás, írtam smst, kérem válaszoljon ráááááá!!!!!

Köszönöm!!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.