Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:38:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11992742 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14150 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:48:57 »

De én még nem hallottam mondjuk MK4ről aminek csúcsokat kellett volna cserélni, vagy magasnyomásút, de még kettőstömegű cseréről se nagyon, ennek örülök,mert akkor ez azt jelenti valamit csak tudnak ott a gyárban és javítottak ott ahol lehet.

majd amikor már korosodnak és a 300e km -eseket hozzák be külföldről Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14151 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:55:39 »

majd amikor már korosodnak és a 300e km -eseket hozzák be külföldről Smiley
Dealer 1.0 szabvány szerint szigorúan  80-90ekm-el meghírdetve  Roll Eyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14152 Dátum: 2013.02.26 kedd, 13:00:04 »

ahogy látom egy hozzáértő cégnél elég sokat tud dobni:
http://www.superchips.co.uk/search?make=9&fueltype=2&model=61&variant=2311

Ezt nézted? Alúl nem tudnak semmit hozzá rakni csak felül. Én alúl tartom átlagosnak, felül már chip nélkül is rendben van szerintem.
Naplózva
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #14153 Dátum: 2013.02.26 kedd, 14:00:13 »

Ezt nézted? Alúl nem tudnak semmit hozzá rakni csak felül. Én alúl tartom átlagosnak, felül már chip nélkül is rendben van szerintem.

külföldi oldalon láttam többet is hoyg szépet tudnak kihozni a motorból mert hát ha csak a számokat mint laikus nézzük akkor 2.0tdci 115 lóval az nagyon kihegyezett motor ha tudnak ugyanannyi ccm-böl 163-as gyári motort kihozni.Viszont itthon egyik tuning cég oldalán se láttam hogy foglalkozna ilyen motorral, mindegyik csak a 140lovast írogatja meg a régebbi 115/280nm-est.De ezt a típust egyik se. Bunyeknek irtam anno emailt egy 3 hónapja pontos motorszámmal de azóta se kaptam választ,talán elfelejtette vagy ő se tud itthon megoldást rá
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14154 Dátum: 2013.02.26 kedd, 14:27:21 »

Ezt nézted? Alúl nem tudnak semmit hozzá rakni csak felül. Én alúl tartom átlagosnak, felül már chip nélkül is rendben van szerintem.

néztem, néztem, fenem rá a fogam
gar hosszabbítást már elbuktam, így még egy kis idő és lejár a 2év...majd akkor   nyes

ahogy mondod, ez van 1 turbo -val
1500 egységnyi használható fordulatszám tartomány és vált, vált, vált
gyorsulást meg is öli, persze nem lámpától-lámpáig használom a vasat
4-5-6 sebességben azért jó lehet a 500Nm

illetve kb annyi változás lesz/lenne hogy hármasban szárazon is elforgatja a 235 -ös gumikat
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.26 kedd, 14:35:08 írta ST220_Gab » Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14155 Dátum: 2013.02.26 kedd, 14:31:23 »

külföldi oldalon láttam többet is hoyg szépet tudnak kihozni a motorból mert hát ha csak a számokat mint laikus nézzük akkor 2.0tdci 115 lóval az nagyon kihegyezett motor ha tudnak ugyanannyi ccm-böl 163-as gyári motort kihozni.Viszont itthon egyik tuning cég oldalán se láttam hogy foglalkozna ilyen motorral, mindegyik csak a 140lovast írogatja meg a régebbi 115/280nm-est.De ezt a típust egyik se. Bunyeknek irtam anno emailt egy 3 hónapja pontos motorszámmal de azóta se kaptam választ,talán elfelejtette vagy ő se tud itthon megoldást rá

aki túl sokat ígér...
meg nagyon túlhúzni sem érdemes a dolgokat
valahol meglesz a hátránya

csak garantált, régi embert/céget válassz aki ismert, és ténylegesen van elég referenciája
kezdő próbálkozók kezébe ne engedd a vasat
ne Te legyél a kísérleti nyúl
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14156 Dátum: 2013.02.26 kedd, 14:38:05 »

aki túl sokat ígér...
meg nagyon túlhúzni sem érdemes a dolgokat
valahol meglesz a hátránya

csak garantált, régi embert/céget válassz aki ismert, és ténylegesen van elég referenciája
kezdő próbálkozók kezébe ne engedd a vasat
ne Te legyél a kísérleti nyúl

Bunyek féle irányt érdemes erőltetni, mert ott van tapasztalat, referencia, stb.
A cimborája aki átírja a sw-t Sásdon lakik.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14157 Dátum: 2013.02.26 kedd, 15:05:40 »

néztem, néztem, fenem rá a fogam
gar hosszabbítást már elbuktam, így még egy kis idő és lejár a 2év...majd akkor   nyes
ahogy mondod, ez van 1 turbo -val
1500 egységnyi használható fordulatszám tartomány és vált, vált, vált
gyorsulást meg is öli, persze nem lámpától-lámpáig használom a vasat
4-5-6 sebességben azért jó lehet a 500Nm
illetve kb annyi változás lesz/lenne hogy hármasban szárazon is elforgatja a 235 -ös gumikat
Én se lámpától lámpáig használom, az viszont tényleg tetszik amit 4-5-6 ban csinál már most is. Már így is kifejezetten rugalmasnak tartom.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14158 Dátum: 2013.02.26 kedd, 15:06:01 »

...

A tavaszi ecotunning miatt csak is ezért darázok egy kicsit, nem tudom mennyire fogja bírni a turbó + kuplung szett kombó a dolgot.
Viszont a másik oldal, hogy van 2.0ás dizli 163 LE -vel, és ott nincs semmi extra móka, max turbó nyomás emelés és hali, nem?


Az ecotuning után derül majdk i, hogy milyen kocsit vettél  Wink
(ha rosszat-> utána széthullik, ha jót, nem)
Nyugi: a csapat ahová megyünk nem hegyezi ki a motort. Olyanra írják, amilyenre kéred. Én is olyan 210/490 környékére kérem majd.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14159 Dátum: 2013.02.26 kedd, 15:06:28 »

Ma tavasz volt nálam, felraktam a nyári gummákat, mosás: szebb azért így... Wink
Sütött a nap, tizenfok volt, napfénytető mehetett, tiszta z3feelem volt reggel. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14160 Dátum: 2013.02.26 kedd, 15:11:01 »

Ma tavasz volt nálam, felraktam a nyári gummákat, mosás: szebb azért így... Wink
Sütött a nap, tizenfok volt, napfénytető mehetett, tiszta z3feelem volt reggel. Smiley

Tél-tavasz. Jó neked, a jövő héten szerintem nekem még befogja lepni párszór a hó az autót. Jó, hogy eszembe jutott holnap tényleg még berakom a hóláncot is az autóba mert eddig nem kellett  vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14161 Dátum: 2013.02.26 kedd, 15:12:44 »

Az ecotuning után derül majdk i, hogy milyen kocsit vettél  Wink
(ha rosszat-> utána széthullik, ha jót, nem)
Nyugi: a csapat ahová megyünk nem hegyezi ki a motort. Olyanra írják, amilyenre kéred. Én is olyan 210/490 környékére kérem majd.

Ha olyanra írják amilyenre kérem, akkor akkor szeretném egy 535d paramétereit de ford áron  nyes
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14162 Dátum: 2013.02.26 kedd, 15:14:25 »

Az ecotuning után derül majdk i, hogy milyen kocsit vettél  Wink
(ha rosszat-> utána széthullik, ha jót, nem)
Nyugi: a csapat ahová megyünk nem hegyezi ki a motort. Olyanra írják, amilyenre kéred. Én is olyan 210/490 környékére kérem majd.

A Bunyek barátjához a Robihoz mentek?
Hanem?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14163 Dátum: 2013.02.26 kedd, 15:56:54 »

Ma tavasz volt nálam, felraktam a nyári gummákat, mosás: szebb azért így... Wink
Sütött a nap, tizenfok volt, napfénytető mehetett, tiszta z3feelem volt reggel. Smiley


áhh, legkorábban április 1....Dobogókő fele járok, arra még 1-2x biztos megviccel a hó
nekem amúgy is mind1, 18" -al járok most is  vigyor3
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #14164 Dátum: 2013.02.26 kedd, 16:06:45 »

Ha olyanra írják amilyenre kérem, akkor akkor szeretném egy 535d paramétereit de ford áron  nyes

ja kérem én egy 750i paramétereire vágyom, egy 1.2D fogyasztással Smiley
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14165 Dátum: 2013.02.26 kedd, 17:47:52 »

Szerintem normális szerelőket is kérdezz meg. Én a Vikkel beszéltem annó és 100eKm-nél ki is cseréltük. Aztán kiderült, hogy jó is volt, mert a szíj már viseletes volt, a vízpumpa meg szivárgott. Mindegy, hogy van szervízkönyvem (a szerint 65eKm-el vettem 3 évesen) és lassan 50eKm-t tettem bele a járgányba. Szerintem ennyi van benne, de ez most mindegy. A legtöbb szerelő azt mondja, hogy 100e-nél cseréld, mert ritka, hogy egy autó, egy embernél 200eKm-t elmenjen (ha nem taxis, fuvaros...).. Szóval a biztonság kedvéért megéri azt 100e-nél cserélni.
Rendben köszönöm a tanácsot!!!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14166 Dátum: 2013.02.26 kedd, 18:18:26 »

Majd ha annyi idősek lesznek a MKIV-esek mint most a III-asok akkor fogsz ezekről is hallani.semmi extra a 163 LE-nél? Azért a 2000baros befecskendező rendszert nem annak nevezeném. A turbonyomást nem emelték meg, azt egyedül a 200LE 2.2-esnél lett megemelve 1,8 barra (de ott legalább "csak" 1800 bar a CR nyomás)

A semmi extrát úgy értettem ,hogy nem csereberéltek semimt a motorban, a magasabb CR az nem nagy mutatvány.  Egy sima meetingen eldöntötték ,hogy emelés és kész, máris erősebb autó jött le a szalagról  nyes. Anno beszéltünk itt róla, hogy nem lett változtatva semmi extra a faceliftnél.
Ebből csak azt akarom kihozni, hogy ezek alapján bírnia kell az autónak a tyuningot Smiley

Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14167 Dátum: 2013.02.26 kedd, 18:22:21 »

áhh, legkorábban április 1....Dobogókő fele járok, arra még 1-2x biztos megviccel a hó
nekem amúgy is mind1, 18" -al járok most is  vigyor3


Dobogókő felé merre?
Esztergomban nem láttam még a tütüdet.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #14168 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:14:53 »

Hali!

Kinéztem két gumit, szeretném ha segítenétek!

Saját tapasztalatotok mi volt, ha volt ilyen gumitok, vagy hallottatok valami hírt ezekről!

Dunlop Sport BluResponse R16 91V

vagy

Goodyear EfficientGrip Performance R16 91V

üdv.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14169 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:18:37 »


Dobogókő felé merre?
Esztergomban nem láttam még a tütüdet.

mert Párkány-Nánán parkol általában Smiley
úgy megyek Pöstre
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14170 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:36:55 »

Ha olyanra írják amilyenre kérem, akkor akkor szeretném egy 535d paramétereit de ford áron  nyes

Ha lesz egyszer egy 745D-m, majd elviszlek egy körre csapatni egyet Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14171 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:37:31 »

A Bunyek barátjához a Robihoz mentek?
Hanem?

nem,
www.ecotuning.hu
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14172 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:45:11 »

Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14173 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:54:25 »

Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?


Röviden: igen.

Nem röviden: szerintem igen. Smiley
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14174 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:55:03 »

Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?

én felcsiszoltattam a széleket egy picit (0,3-0,5mm) és utána 5km után, minden fasza volt, picit puhább betétet vegyél. következő cserénél meg minden a lecsóba...pillanatok alatt felkopik, de egyébként az első pár kilóméteren tényleg óvatosabban
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14175 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:55:58 »

Ha lesz egyszer egy 745D-m, majd elviszlek egy körre csapatni egyet Wink
Hát azzal már nem illik csapatni, ha az már mindennapi használatra van akkor azzal már lehet nyugodtan is közlekedni.   vigyor3
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14176 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:58:36 »

én felcsiszoltattam a széleket egy picit (0,3-0,5mm) és utána 5km után, minden fasza volt, picit puhább betétet vegyél. következő cserénél meg minden a lecsóba...pillanatok alatt felkopik, de egyébként az első pár kilóméteren tényleg óvatosabban

áhhh, nem.
Most 160E-nél csinálok egy gigaszervizt (vezérlés, vízpumpa, fékek, mindenszűrő, + szokásosak) utána meg megy erősítőkúrára, tehát az első pár kilóméteren 100%, hogy nem fogok tudni óvatosan menni  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14177 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:59:07 »

Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?

Ha olyan 20-30ekm belül tárcsa csere lenne amúgy is, akkor ne küszködj vele cserélj mindent.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14178 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:59:48 »

Hát azzal már nem illik csapatni, ha az már mindennapi használatra van akkor azzal már lehet nyugodtan is közlekedni.   vigyor3


Akkor majd megyünk "nyugodtan" egy karikát... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14179 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:01:12 »

áhhh, nem.
Most 160E-nél csinálok egy gigaszervizt (vezérlés, vízpumpa, fékek, mindenszűrő, + szokásosak) utána meg megy erősítőkúrára, tehát az első pár kilóméteren 100%, hogy nem fogok tudni óvatosan menni  eplus2
Ez így egyértelmű: tárcsa + betét csere
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #14180 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:02:07 »

Hali!

Kinéztem két gumit, szeretném ha segítenétek!

Saját tapasztalatotok mi volt, ha volt ilyen gumitok, vagy hallottatok valami hírt ezekről!

Dunlop Sport BluResponse R16 91V

vagy

Goodyear EfficientGrip Performance R16 91V

üdv.


Akkor melyik??? Szerintetek???!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14181 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:03:46 »

Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?

én ezért cseréltem az összeset egyben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14182 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:04:19 »

Ez így egyértelmű: tárcsa + betét csere

Furcsa, mert nekem most lesz először első fékbetét és féktárcsa csere is.
160E km-t bírtak.
Ha most combosodni fog a gép, a 160-as gigaszervizt lehúzom majd 100ra, remélem, így elmegyeget majd még 1-200E km-t...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14183 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:07:12 »

Akkor melyik??? Szerintetek???!!!
van felni és gumi topik, de szerintem goodyear. vagy bridgestone er 300 ecopia. dunlop sportgumi, gyorsan kopik viszont vadállat. bridgestone meg kiegyensúlyozott.
nehhh taperouleaupatisserie
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14184 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:07:22 »

Akkor melyik??? Szerintetek???!!!

Sztem rossz topikban kérdezel, mert matematikailag kisebb az esélye, hoyg vki válaszol az MK4 általános topikban, mint a nagy közös topikban. Wink
DE.
Nekem volt Dunlop SP Sport MAX Gt-m: úgy mentem vele, mint a villamos, de 30E km alatt 0-ra kopott...
Az Efficientgrip nevéből csak következtetni tudok, hogy vmi fogyasztáscsökkentős gumi, ami csökkentett ellenállásúbb, ezért talán tartósabb, és talán nem tapad annyira, mint egy sport gumi. De ezt csak JPE módszerrel határoztam meg. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14185 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:07:45 »

Akkor melyik??? Szerintetek???!!!
Szerintem nyáriba Michelin Primacy HP télibe Nokian WR D3  vigyor3
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14186 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:08:38 »

Szerintem nyáriba Michelin Primacy HP télibe Nokian WR D3  vigyor3

gumis topik Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
« Új hozzászólás #14187 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:11:37 »


Nagyon köszönöm a hozzászólásaitokat!!!

Üdv.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14188 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:15:24 »

Furcsa, mert nekem most lesz először első fékbetét és féktárcsa csere is.
160E km-t bírtak.
Ha most combosodni fog a gép, a 160-as gigaszervizt lehúzom majd 100ra, remélem, így elmegyeget majd még 1-200E km-t...

Németországban (de ott is csak azokon a részeken ahol nincs sebességkorlátozás) már egy két nagy sebbességről satuzás is tudja azért koptatni az első féket rendesen.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14189 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:17:32 »

Németországban (de ott is csak azokon a részeken ahol nincs sebességkorlátozás) már egy két nagy sebbességről satuzás is tudja azért koptatni az első féket rendesen.

nálam alapszabály, hogy úgy közlekedek, hogy 100 felett csak motorféket használok. Ezért is kellenek módszerek, hogy hoygan ne kelljen 100 felett fékezni Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14190 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:24:39 »


öööööö, lehet, hogy még módosul a kiválasztott (nem mernek DPF-et kiírni)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14191 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:31:53 »

nálam alapszabály, hogy úgy közlekedek, hogy 100 felett csak motorféket használok. Ezért is kellenek módszerek, hogy hoygan ne kelljen 100 felett fékezni Wink

130-nál is kiugorhat eléd egy vaksi maki 80-al ( na jó a fék igazából nem ilyenkor szokott kopni)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14192 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:39:10 »

öööööö, lehet, hogy még módosul a kiválasztott (nem mernek DPF-et kiírni)
Kérdezd meg Robit (Bunyek cimorája).
Zsoelnak, talán Mdebnek, Victorenak, Alfnak, Nekem is Ő csinálta.
Hátha mindent megold neked f@szán.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14193 Dátum: 2013.02.26 kedd, 23:12:00 »

Urak,
egy hülye kérdés:
ma néztem a kerékcserénél, hogy bár az első féktárcsáim nem annyira vállasak, de a belső oldalán az ujjamat végighúzva eléggé barázdáltnak tűnt...
Erre gondolom nem érdemes az új betéteket megvennem, mert akkor a betétek is barázdáltak lesznek pár hónap múlva, tehát szhart sem érek ha csak betétcsere lesz.
Menjen most a tárcsacsere is, nem?
Sztetek?


nekem most a 60e szerviznél szóltak hogy köv. betét cserével mindenképpen cserélni kell a tárcsákat is
a szervizes srác mondta hogy "típushiba", megragadnak a kövek a belső részen

2 betét cserét ki kell bírnia egy tárcsának
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14194 Dátum: 2013.02.26 kedd, 23:40:17 »

nekem most a 60e szerviznél szóltak hogy köv. betét cserével mindenképpen cserélni kell a tárcsákat is
a szervizes srác mondta hogy "típushiba", megragadnak a kövek a belső részen

2 betét cserét ki kell bírnia egy tárcsának
Igen ezt néztem én is már a 20e szerviznél is hogy elég barázdás belülről a tárcsa.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14195 Dátum: 2013.02.27 szerda, 09:30:34 »

öööööö, lehet, hogy még módosul a kiválasztott (nem mernek DPF-et kiírni)

éppen egy ismerősnek kellett volna cserélni 530xd -nél
kivették, iktatták, azt mondja már ez így felér egy chippel
amúgy több mint 500e Ft lett volna a csere
Naplózva
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #14196 Dátum: 2013.02.27 szerda, 09:53:29 »

Sziasztok!

Már másodszor próbálták feltörni az autómat -feszegették a zárat- és megint zárbetétet kell cseréltetnem.
Gondolkodok azon, hogy ledugóztatom a zárat de félek, hogy akkor távirányító hiba miatt egyszer csak kiszorulok az autómból.

Tudtok valami jó megoldást?
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14197 Dátum: 2013.02.27 szerda, 09:58:38 »

Sziasztok!

Már másodszor próbálták feltörni az autómat -feszegették a zárat- és megint zárbetétet kell cseréltetnem.
Gondolkodok azon, hogy ledugóztatom a zárat de félek, hogy akkor távirányító hiba miatt egyszer csak kiszorulok az autómból.

Tudtok valami jó megoldást?

Mindez hol és mikor történt? (okulás képpen)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14198 Dátum: 2013.02.27 szerda, 09:59:28 »

éppen egy ismerősnek kellett volna cserélni 530xd -nél
kivették, iktatták, azt mondja már ez így felér egy chippel
amúgy több mint 500e Ft lett volna a csere

Ja, én is ilyen szempontból előzném meg a dolgot, hogy 200E km-nél ne legyen egy 200E-es DPF cserém, s a gyári állapotot, ha akarom, akkor vissza tudjam állítani.
S állítólag DPF néélkül sokkal combosabb csippelt állapotban.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14199 Dátum: 2013.02.27 szerda, 10:00:34 »

Sziasztok!

Már másodszor próbálták feltörni az autómat -feszegették a zárat- és megint zárbetétet kell cseréltetnem.
Gondolkodok azon, hogy ledugóztatom a zárat de félek, hogy akkor távirányító hiba miatt egyszer csak kiszorulok az autómból.

Tudtok valami jó megoldást?

Dugóztasd le a zárad,
húzzál ki 2 vezetéket az egyik rendszámtábla világításod mögé (onnan könnyen kiszedni), ha összeérinted a vezetéket, nyílik a kp zár.
De: hogy ne tudja bárki összeérinteni: ragassz fel egy reed relét a hátsó ajtó belső felére, s a nyitóvezetéket ezen vezesd át. A hétköznapokban a relé legyen nyitott állapotban (tehát ha összeérinted a vezetéket, nem történik semmi). De ha Te kizárod magad, akkor csak Te tudod, hogy az autó hátuljánál hová kell a pici mágnest 5mp-ig odatartani, hogy a relé átbillenjen, innentől vezetékösszezárásra a kp.zár nyílik. Wink
Ha parás típus vagy, sorba köthetsz n darab relét is Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.